مشاوره احداث کارخانه در امارات

مشاوره احداث کارخانه در امارات

وقتی به امارات فکر می‌کنید، چه صنایعی به ذهنتان می‌رسد؟ مشاوره احداث کارخانه در امارات به شما کمک می‌کند تا بدانید که امارات نه‌ تنها به خاطر بخش‌های خدمات و گردشگری خود مشهور است و صنعت نفت بخش عمده‌ای از ثروت امارت را تأمین می‌کند؛ بلکه صنایع مهم دیگری هم در این کشور رونق گرفته‌اند.

برای مثال، بخش تولید را در نظر بگیرید که در حال حاضر بیش از 8 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می‌دهد و با افزایش این رقم، زمان بسیار خوبی برای شروع یک تجارت تولیدی در امارات است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره احداث کارخانه در امارات با کارشناسان ما در مندوبی در ارتباط باشید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

برای دریافت مشاوره ی سرمایه گذاری در امارات ، فرم زیر را پر کنید.






    صنعت تولید در امارات متحده عربی

    صنعت تولید امارات در حال حاضر بیش از 130 میلیارد درهم به تولید ناخالص داخلی امارات متحده عربی کمک می‌کند و آن را به رقابتی‌ترین بخش صنعتی در جهان عرب تبدیل کرده است؛ اما علی‌رغم موفقیت این بخش، امارات هنوز متوقف نشده است.

    به عنوان بخشی از استراتژی صنعتی 2030، دبی 30 میلیون درهم در بخش تولید سرمایه‌گذاری می‌کند تا اقتصاد را گسترش دهد و سهم تولید ناخالص داخلی را تا سال 2031 به 300 میلیارد درهم برساند. برای اینکه سهمی در این بازار پرسود داشته باشید، مشاوره احداث کارخانه در دبی ما به شما کمک خواهد کرد.

    علاوه بر این، موقعیت باورنکردنی امارات متحده عربی با ارتباطات مستقیم به هر گوشه از جهان، آن را برای صادرات آماده می‌کند. از جمله اقلام صادراتی کشور می‌توان به فلزات، پوشاک، مواد غذایی و آشامیدنی و عطر اشاره کرد که با یک مشاوره احداث کارخانه در امارات می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

    چرا امارات گزینه مناسبی برای احداث کارخانه است؟

    احتمالاً اکنون از خودتان می‌پرسید که چرا امارات را برای احداث شرکت تولیدی انتخاب کنم؟ آیا کشورهای دیگر حوزه خلیج فارس بهتر نیستند؟ زمانی که مشاوره احداث کارخانه در امارات را دریافت می‌کنید، به جواب این سؤالات خواهید رسید؛ اما اکنون برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

    برخی از عواملی که امارات را به مکانی ایده‌آل برای راه‌اندازی یک شرکت تولیدی تبدیل می‌کنند، شامل موقعیت استراتژیک، سیاست‌های حمایتی دولت، زیرساخت‌های عالی و فضای مناسب برای کسب‌وکارها هستند.

    موقعیت استراتژیک

    دسترسی به بازارهای بین‌المللی در آسیا، اروپا و آفریقا با موقعیت دبی ساده شده است. این شهر به دلیل قرار گرفتن در محل تلاقی شرق و غرب به عنوان یک مرکز تجارت بین‌المللی در موقعیتی ایده‌آل قرار دارد.

    همچنین زیرساخت‌های پیشرفته شهر که شامل بنادر، جاده‌ها و فرودگاه‌های کلاس جهانی هستند، دسترسی ساده‌ای به شهرهای مهم در سرتاسر جهان را فراهم می‌کنند؛ بنابراین امارات به یک غول تجاری تبدیل شده و دریافت مشاوره احداث کارخانه در دبی از اهمیت بالایی برخوردار است.

    شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

     

    سیاست‌های حمایتی دولت

    دولت امارات قوانین مشخصی را برای کمک به گسترش و توسعه مشاغل وضع کرده که این کشور را به مکانی مطلوب برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی تبدیل می‌کند. در مشاوره احداث کارخانه در امارات با این قوانین و مزیت‌های گسترش فعالیت خود در این کشور آشنا خواهید شد.

    فضایی مناسب برای کسب‌وکارها

    یک مدیریت کارآمد، سیستم حقوقی توسعه یافته و میزان پایین فساد، فضای تجاری امارات را برای کسب‌وکارها مناسب کرده‌اند. کارآفرینان می‌توانند یک کسب و کار را به راحتی در امارات متحده عربی راه‌اندازی کنند؛ زیرا روند مناسبی برای این فعالیت‌ها فراهم شده است.

    زیرساختهای عالی

    زیرساخت‌های حمل‌ونقل، ارتباطی و لجستیکی امارات از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. بندرهای دریایی، فرودگاه‌ها و شبکه‌های حمل‌ونقل مدرن در این کشور، واردات و صادرات کالا را برای شرکت‌های صنعتی ساده می‌کند.

    با دریافت مشاوره احداث کارخانه در دبی به این نتیجه خواهید رسید که با توجه به موقعیت عالی که دبی دارد، این شهر بهترین گزینه برای شروع و گسترش فعالیت شما در کشور امارات است.

    نیروی کار ماهر

    مهندسان، تکنسین‌ها و کارگران همه پرسنل آموزش دیده‌ای هستند که می‌توانند تأسیسات تولیدی را اداره و مدیریت کنند و در امارات متحده عربی پیدا می‌شوند. همچنین امارات متخصصانی را از سرتاسر جهان جذب می‌کند. توجه کنید که یافتن بهترین افراد برای کسب‌وکار، فعالیت شما را آسان می‌کند.

    اما بهترین نیروها را از کجا پیدا کنیم؟ شاید این سؤال در زمان تأسیس کارخانه به ذهن شما هم برسد. در مشاوره احداث کارخانه در امارات تیم ما می‌توانید با روش‌های جذب نیروهای ماهر هم آشنا شوید.

    چگونه یک کارخانه در دبی تأسیس کنیم؟

    اولین قدم برای شروع هر نوع کسب‌وکاری، مشاوره تخصصی احداث کارخانه در امارات است. تیم ما می‌تواند شما را در کل فرایند افتتاح مجوز، ویزا و حساب بانکی راهنمایی کند.

    این مزیت بدان معناست که شما می‌توانید بر روی کسب‌وکار خود تمرکز کنید؛ در حالی که ما با تمام مقامات مربوطه در ارتباط هستیم تا از انجام مراحل اطمینان حاصل کنیم.

    مرحله 1: ثبت‌نام شرکت

    اولین کار هنگام شروع یک تجارت تولیدی در امارات، انتخاب نام شرکت است. ثبت شرکت در امارات و انتخاب نام مناسب یک فرایند نسبتاً ساده است؛ اما به خاطر داشته باشید که باید به کنوانسیون‌های نام‌گذاری سخت امارات متحده عربی پایبند باشید.

    این موضوع به معنای اجتناب از کلماتی است که می‌توانند توهین‌آمیز و غیرقانونی تلقی شوند. همچنین باید مطمئن شوید که نام انتخابی شما شبیه به هیچ کسب‌وکار یا مؤسسه موجود دیگری نباشد. در مشاوره احداث کارخانه در امارات به شما کمک می‌کنیم تا بهترین نام را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید.

    پس از تصمیم‌گیری در مورد نام چند شرکت به ترتیب اولویت، می‌توانیم در دسترس بودن آنها را بررسی کرده و آنها را در مراجع مربوطه ثبت کنیم.

    مرحله 2: اخذ مجوز کسب‌و‌کار

    مرحله بعدی این است که به طور رسمی برای مجوز تجارت خود درخواست دهید. این روند بسته به اینکه کارخانه خود را در سرزمین اصلی یا منطقه آزاد راه‌اندازی می‌کنید، کمی متفاوت خواهد بود.

    پس از یک مشاوره تأسیس کارخانه در امارات برای درک نیازهای شما، مندوبی می‌تواند در مورد نوع راه‌اندازی که به بهترین وجه برای نیازهایتان مناسب است، شما را راهنمایی کند.

    اگر کارخانه خود را در سرزمین اصلی راه‌اندازی می‌کنید، درخواست شما مستقیماً به دپارتمان توسعه اقتصادی ارسال می‌شود؛ اما اگر آن را در منطقه آزاد تأسیس می‌کنید، مرجع مدیریت مربوطه درخواست شما را رسیدگی خواهد کرد.

    شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

    هر گزینه‌ای را که انتخاب کنید، ما می‌توانیم شما را در کل فرایند درخواست راهنمایی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که همه اسناد قبل از ارسال وجود دارند و صحیح هستند؛ زیرا در مشاوره احداث کارخانه در امارات به طور کامل به این موضوعات می‌پردازیم.

    مرحله 3: تکمیل مراحل ویزا

    مجوز تولید تنها چیزی نیست که برای تجارت در امارات به آن نیاز دارید؛ شما به ویزا هم نیاز خواهید داشت. بار دیگر، وکیل اختصاصی شما در مندوبی این فرایند را برای شما مدیریت خواهد کرد و این مرحله نیز در مشاوره احداث کارخانه در دبی برای شما تشریح می‌شود.

    به عنوان بخشی از فرایند درخواست ویزا، باید تحت آزمایش پزشکی و سلامتی از جمله آزمایش خون و اشعه ایکس قفسه سینه قرار بگیرید. ارائه مدارک مربوط به این مرحله بسیار مهم است و در مشاوره احداث کارخانه در امارات هم بر این موضوع تأکید می‌شود.

    همچنین به عنوان دارنده ویزای امارات متحده عربی می‌توانید افراد تحت تکفل خود را برای درخواست‌های آنها حمایت کنید. افراد تحت تکفل ممکن است شامل همسر، والدین یا فرزندان شما و همچنین کارکنان خانگی مانند خدمتکاران یا رانندگان باشند.

    مرحله 4: افتتاح حساب بانکی

    برای انجام و دریافت پرداخت‌ها در امارات به یک حساب بانکی شرکتی نیاز دارید. این مرحله می‌تواند یک فرآیند نسبتاً پیچیده برای کارآفرینان خارج از شورای همکاری خلیج فارس باشد.

    با این حال، تیم ما قبل از مشاوره تأسیس کارخانه در دبی برای پیدا کردن بانکی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، زمان می‌گذارد تا با نیازهای شما آشنا شود و بهترین پیشنهاد را به شما بدهد.

    مجوزهای لازم  برای تأسیس کارخانه در امارات

    راه‌اندازی یک شرکت صنعتی در امارات مستلزم دریافت تعدادی مجوز از سازمان‌های مختلف دولتی است. در مشاوره احداث کارخانه در امارات با این مجوزها آشنا می‌شود؛ اما به طور کلی برخی از مجوزها و تأییدیه‌هایی که برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار صنعتی در امارات نیاز دارید، به شرح زیر هستند.

    مجوز تجاری

    برای انجام فعالیت صنعتی در امارات متحده عربی به مجوز تجاری که یک سند قانونی است، نیاز دارید. برای راه‌اندازی کسب‌وکار تولیدی در دبی، باید مجوز تجاری را از وزارت توسعه اقتصادی (DED) دریافت کنید.

    پروانه صنعتی

    اگر می‌خواهید یک کارخانه تولیدی در امارات راه‌اندازی کنید، ارائه مجوز صنعتی ضروری است. برای انجام فعالیت‌های صنعتی در هر شهر باید مجوز صنعتی را از شهرداری دریافت کنید.

    مجوز محیط زیست

    اگر عملیات صنعتی شما مستلزم اقداماتی است که ممکن است بر محیط زیست تأثیر بگذارد و شامل فعالیت‌هایی مانند دفع زباله، انتشار گازهای گلخانه‌ای یا آلودگی صوتی است، باید مجوز زیست محیطی را دریافت کنید.

    برای اینکه عملیات شما به قوانین محیطی منطقه‌ای پایبند باشد، باید مجوز محیط زیست را از شهرداری مربوطه دریافت کنید. در مشاوره احداث کارخانه در دبی مشخص می‌شود که به این مجوز نیاز پیدا می‌کنید یا خیر.

    تأییدیه ایمنی آتش‌نشانی

    برای تضمین اینکه تأسیسات صنعتی شما با الزامات ایمنی مناسب برای جلوگیری از آتش‌سوزی مطابقت دارد، تأیید ایمنی آتش‌سوزی مورد نیاز است. قبل از راه اندازی هر تأسیسات صنعتی باید تأییدیه وزارت دفاع مدنی را بعد از مشاوره احداث کارخانه در امارات و برای ایمنی آتش‌نشانی داشته باشید.

    شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

    اتصال اداره برق و آب دبی (DEWA)

    برای تأمین آب و برق تأسیسات صنعتی خود باید برای اتصال به DEWA اقدام کنید. اخذ گواهی عدم اعتراض از شهرداری دبی و ارائه درخواست به DEWA از مراحل لازم در فرایند اتصال هستند. مشاوره احداث کارخانه در دبی ما به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر این مجوز را دریافت کنید.

    مدارک مورد نیاز برای افتتاح کارخانه در امارات

    هنگام درخواست مجوز تأسیس کارخانه در امارات، باید گزارش دقیقی از کارخانه خود ارائه دهید. این مرحله باید شامل پلان کف، جزئیات تجهیزات، هزینه‌های تولید و منبع مالی شما باشد. شما باید تأیید وزارت بهداشت و وزارت محیط زیست و آب را پس از مشاوره احداث کارخانه در امارات دریافت کنید.

    برای درخواست مجوز خود باید این تأییدیه‌ها را به همراه موارد زیر ارسال کنید:

    • امکان‌سنجی کسب‌وکار
    • پیش‌بینی یا ترازنامه
    • کپی پاسپورت
    • فرم درخواست تکمیل شده

    تیم ما بعد از دریافت این مدارک و ارائه مشاوره احداث کارخانه در دبی، مراحل بعدی را پیگیری می‌کند و تأیید یا عدم تأیید درخواست شما را به اطلاعتان خواهد رساند.

    بهترین فعالیت‌های تولیدی در امارات

    در مشاوره احداث کارخانه در امارات می‌توانید بر اساس تخصص و علاقه خود، زمینه فعالیتتان را انتخاب کنید؛ اما توجه داشته باشید که هر صنعتی را نمی‌توانید انتخاب کنید و برخی از صنایع شرایط خاصی برای ورود و فعالیت دارند.

    پروانه ساخت کارخانه به عنوان مجوز صنعتی نیز شناخته می‌شود. تحت این مجوز، شما مجاز به انجام فعالیت‌های تجاری زیر هستید:

    • تولید لوازم خانگی و ماشین آلات
    • تولید کیف، کفش و محصولات چرمی
    • صنعت بلوک‌سازی و سنگ‌های ساختمانی
    • تولید فرش و حصیر
    • صنایع غذایی
    • بسته‌بندی مواد غذایی
    • تولید شیشه و ظروف چینی
    • تولید طلا و سنگ‌های قیمتی
    • تولید تجهیزات روشنایی
    • تولید مواد شیمیایی
    • تولید داروها
    • تولید ظروف و جعبه فلزی
    • تولید کوره و اجاق گاز
    • تولید کاغذ و محصولات کاغذی
    • تولید فراورده‌های نفتی
    • صنایع پلاستیک
    • ساخت و تعمیر کشتی
    • تولید لوازم التحریر
    • کارگاه فولاد
    • تولید منسوجات
    • تولید لاستیک و محصولات لاستیکی
    • تولید و بسته‌بندی آب
    • چوب، محصولات چوبی و تولید مبلمان

    شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

    مشاوره احداث کارخانه در امارات با مندوبی

    شروع یک کسب‌وکار تولیدی در امارات ممکن است دلهره‌آور به نظر برسد، بخصوص اگر تازه وارد باشید؛ اما با مندوبی لازم نیست که نگران باشید. تیم ما تاکنون به تعداد زیادی از کارآفرینان از سراسر جهان کمک کرده تا کسب‌وکار خود را در این کشور راه اندازی کنند و ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

    چه در حال راه‌اندازی یک استارتاپ جدید باشید یا جابه‌جایی یک کسب‌وکار تأسیس شده را انتخاب کنید، مشاوره احداث کارخانه در امارات، پشتیبانی و راهنمایی ما همیشه متناسب با نیازهای خاص شما است.

    دلایل زیادی وجود دارند که ثابت می‌کنند خدمات ما در بالاترین سطح هستند و ما به خود می‌بالیم که در کل فرایند تشکیل شرکت و فراتر از آن، آرامش مورد نیاز را برای مشتریان خود فراهم می‌کنیم.

    چه فقط ویزا بخواهید یا قصد دریافت اقامت امارات را داشته باشید یا در راه‌اندازی کسب‌وکار کمک می‌خواهید و به دنبال پشتیبانی بلندمدت تجاری هستید، خدمات ما همیشه شفاف و باارزش هستند.

    تجارت ما تجارت شماست؛ بنابراین هنگامی که آماده راه‌اندازی شرکت تولیدی خود هستید، مشاوره احداث کارخانه در امارات ما بهترین راهنما برای شما خواهد بود.

     

    00971506243339