چرا ثبت شرکت در دبی؟

ثبت شرکت در دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

جدیدترین شرایط اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی

آیا تضمینی برای دریافت اقامت با ثبت شرکت در دبی وجود دارد؟ پاسخ این سؤال مثبت است؛ اما چگونه؟ با توجه به آمار بالای مهاجرت به امارات متحده عربی در بین ایرانیان، دریافت اقامت یکی از کشورهای پیشرفته خاورمیانه دور از انتظار نخواهد بود!

چرا ثبت شرکت در دبی؟

دبی شهری بی عیب و نقص برای راه‌اندازی کسب و کار شما با مزایای فراوان است. نه تنها کارآفرینان، بلکه استارت‌آپ‌ها نیز به دلیل مزایای بی شمار دبی جذب این شهر می‌شوند؛ بنابراین اگر ایده‌ای عالی برای کسب و کار دارید، هیچ مکانی بهتر از دبی برای شکوفایی آن وجود ندارد!

مهاجرت به دبی از طریق ثبت یک شرکت جدید می تواند ایده به صرفه تری نسبت به روش های دیگر مهاجرتی برای ایرانیان باشد و مراحل آن سریع تر انجام می شوند.

چرا ثبت شرکت در دبی؟
ثبت شرکت در دبی

از مزایای مهم ثبت شرکت در دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معافیت مالیاتی
  • مالکیت صددرصد
  • نیروی کار ماهر
  • سوددهی بالا
  • دریافت راحت ویزا
  • کیفیت بالای زندگی
  • موقعیت جغرافیایی مناسب
  • حمایت دولت
  • زیرساخت‌های عالی
ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

معافیت مالیاتی

مزیت اصلی ثبت شرکت در امارات، معافیت از پرداخت مالیات است که یکی از دغدغه‌های حیاتی کارآفرینان محسوب می‌شود. با معافیت مالیاتی می‌توانید سود بیشتری از کسب و کار خود داشته باشید که این موضوع به نکات مثبت شروع یک تجارت با مزایای بزرگ می‌افزاید.

مالیات شرکتی 9 درصدی تازه معرفی شده امارات که در سال 2023 اجرا شده است، تنها در صورتی اعمال می‌شود که سود خالص مشمول مالیات از 375000 درهم بیشتر باشد و ثبت شرکت شما در منطقه آزاد انجام نشده باشد.

مالکیت صددرصد

با ثبت شرکت در دبی، مالکیت کامل کسب و کار خود را بدون نیاز به تبعه امارات متحده عربی یا هر گونه دخالت شخص ثالث خواهید داشت. لازم به ذکر است که شما با این روش می‌توانید در چند فعالیت تجاری سهیم باشید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

نیروی کار ماهر

مهاجران در جستجوی مشاغلی که در بخش‌های مختلف ارائه می‌شوند، به دبی هجوم می‌آورند و استخدامی در دبی به یکی از فرصت های عالی آن ها تبدیل شده است؛ بنابراین هیچ کمبودی برای کارگران ماهر جهت گسترش تجارت خود نخواهید داشت. علاوه بر این، دبی مکانی جذاب برای تحقیق و کار به طور هم‌زمان است.

داشتن نیروی کار ماهر یک مزیت بزرگ برای تیم جذب استعداد شرکت شما محسوب می‌شود. جالب است بدانید که بیش از نیمی از جمعیت امارات متحده را مهاجران از سراسر جهان تشکیل می‌دهند.

نیروی کار ماهر
ثبت شرکت در دبی

سوددهی بالا

یکی دیگر از مزایای ثبت شرکت در دبی این است که سود کسب‌شده و  سرمایه حاصل از کسب‌وکار را می‌توان به طور کامل به کشور خود بازگرداند. هیچ مشکلی وجود ندارد اگر کسب و کار شما در سرزمین اصلی یا منطقه آزاد باشد؛ شما در هر صورت می‌توانید سود را به کشور خود بازگردانید.

دریافت راحت ویزا

اخذ یا تمدید ویزای امارات در مقایسه با هر کشور دیگری آسان است. قوانین جدیدی برای دریافت راحت ویزای دبی اعمال شده‌اند؛ البته برای دریافت بدون دردسر ویزای خود از این طریق باید مدارک قانونی لازم را به طور کامل ارائه دهید.

علاوه بر این، حتی پس از بازنشستگی، کارآفرینان می‌توانند به راحتی ویزای اقامت خود را تمدید کنند تا پس از بازنشستگی، کسب و کار خود را همچنان داشته باشند.

کیفیت بالای زندگی

در هر کجا که زندگی می‌کنید و هر کاری که انجام می‌دهید، حق دارید از یک زندگی استاندارد و باکیفیت برخوردار باشید. دبی در ایجاد احساس امنیت و آرامش برای شهروندان خود شهرت دارد؛ بنابراین ثبت شرکت در دبی برای دریافت اقامت و زندگی در امارات با مزایای زیادی همراه است.

به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت، تدابیر امنیتی سخت‌گیرانه و اقدامات سریع در برابر بی عدالتی، دبی یک مقصد بی دردسر و امن برای شروع کسب‌وکارتان است. البته این کیفیت بالا به صرف هزینه بیشتری نسبت به برخی دیگر از نقاط جهان نیاز دارد و هزینه زندگی در امارات بالا است.

کیفیت بالای زندگی
ثبت شرکت در دبی

موقعیت جغرافیایی مناسب

دبی یک مقصد ایده‌آل است که به عنوان مرکز تجاری شورای همکاری خلیج فارس شناخته می‌شود و دسترسی به امکانات مختلف را راحت می‌کند. با مزایای اضافی که به کارآفرینان ارائه می‌شود، افزایش و گسترش کسب و کار در امارات ساده است.

وجود فرودگاه‌ها، بنادر دریایی و سایر امکانات حمل‌ونقل سبب می‌شود تا کالاها به راحتی از مرزها عبور داده شوند و تجارت در این منطقه راحت‌تر باشد. همچنین دبی دسترسی بسیار خوبی به بازار مصرف دارد و این موضوع می‌تواند برای بسیاری از اهداف ثبت شرکت در دبی حائز اهمیت باشد.

حمایت دولت

دولت امارات فضایی را ایجاد و کسب و کارهای نوپا را حمایت می‌کند تا شکوفا شوند. دولت ایده‌های ناب تجاری را توسعه می‌دهد تا فرصت‌های بیشتری را در کشور ایجاد کنند. دولت امارات بسیاری از رویدادها و برنامه‌های بین‌المللی را برای ارتقای شناخت جهانی بسیاری از مشاغل انجام می‌دهد.

کارآفرینان با توجه به موقعیت مکانی، امکانات، ارتباطات و افرادی که می‌توانند برنامه‌های جدیدی را برای کسب و کارشان ایجاد کنند، می‌توانند بیشترین مزیت را با کسب و کار خود کسب کنند.

زیرساخت‌های عالی

با توجه به زیرساخت‌های عالی امارات و پذیرش پیشرفت‌های تکنولوژیکی، برای راه‌اندازی و حفظ فعالیت‌های کسب و کار با مشکلی مواجه نخواهید شد. هر ایده جدید مزایای کارآفرینی را در دبی افزایش می‌دهد. این نکته یکی از مهم‌ترین مزایای ثبت شرکت در دبی محسوب می‌شود.

واحدهای تولیدی، انبارها، فروشگاه‌های خرده فروشی و دفاتر زیادی در دبی وجود دارند که می‌توانند به اقتصاد امارات کمک کنند. وقتی کسب و کار خود را در شهر دبی راه‌اندازی می‌کنید، همه چیز در دسترس شما است. همچنین با راه اندازی یک تجارت جدید از سختی پیدا کردن کار در دبی هم راحت می شوید.

زیرساخت‌های عالی
ثبت شرکت در دبی

معایب ثبت شرکت در دبی

در کنار مزایای بی شماری که ثبت انواع شرکت در دبی ارائه می‌دهد، این روش مهاجرتی چالش‌هایی را با خود به همراه دارد که بهتر است با آن‌ها آشنایی داشته باشید تا در زمانی که کارهای مربوط به ثبت شرکت خود را انجام می‌دهید، با مشکل مواجه نشوید.

چالش های ثبت شرکت در دبی و زندگی در این شهر عبارت‌اند از:

  • تفاوت‌های فرهنگی
  • مشکلات زبان
  • هزینه بالای زندگی
  • بازار رقابتی
  • نیاز به دریافت مجوز

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

تفاوت‌های فرهنگی

امارات متحده یک کشور مسلمان با فرهنگی محافظه کارانه است که ممکن است برای کسانی که با آداب و رسوم و سنت‌های محلی آشنا نیستند، چالش‌هایی ایجاد کند. بهتر است با فرهنگ امارات آشنایی داشته و به آن احترام بگذارید تا از هرگونه سوء تفاهم یا درگیری جلوگیری شود.

 مشکلات زبان

اگرچه انگلیسی به طور گسترده در دبی صحبت می‌شود؛ اما همچنین عربی زبان رسمی است که ممکن است برای مشاغلی که کارمندان یا شرکای عرب زبان ندارند، چالش‌هایی ایجاد کند. داشتن درک اولیه از زبان برای کسب و کارها جهت برقراری ارتباط مؤثر با شرکای محلی و مشتریان مهم است.

هزینه بالای زندگی

دبی شهری گران برای زندگی و کار است و هزینه‌های مسکن، حمل و نقل و غذا بالا هستند. کسب‌وکارها ممکن است نیاز داشته باشند که این هزینه‌ها را هنگام بودجه‌بندی خود لحاظ کنند. پس قبل از ثبت شرکت در دبی به میزان درآمد تقریبی خود در آینده توجه داشته باشید.

بازار رقابتی

دبی یک بازار بسیار رقابتی است و کسب و کارهایی از سراسر جهان برای کسب سهم بازار با هم رقابت می‌کنند. تثبیت خود در بازار و رقابت با برندهای شناخته شده ممکن است برای کسب و کارهای جدید چالش برانگیز باشد.

نیاز به دریافت مجوز

اگرچه دبی بستری مناسب برای تجارت‌های بزرگ دارد؛ اما کسب و کارها همچنان باید قوانین محلی را رعایت و مجوزهای لازم برای فعالیت را دریافت کنند. این مورد از معایب ثبت شرکت در دبی ممکن است برای مشاغلی که با چارچوب قانونی محلی آشنا نیستند، فرایندی زمان‌بر و پرهزینه باشد.

مزایای ثبت شرکت دبی معایب ثبت شرکت دبی
معافیت مالیاتی تفاوت‌های فرهنگی
مالکیت صددرصد مشکلات زبان
نیروی کار ماهر هزینه بالای زندگی
سوددهی بالا بازار رقابتی
دریافت راحت ویزا نیاز به دریافت مجوز
کیفیت بالای زندگی
موقعیت جغرافیایی مناسب
حمایت دولت
زیرساخت‌های عالی

سؤالات متداول

1. چرا دبی را برای ثبت شرکت انتخاب کنم؟

دبی به دلایلی مانند: معافیت مالیاتی، سوددهی بالا، مالکیت صددرصد شرکت و… برای ثبت شرکت بسیار محبوب است.

2. آیا با ثبت شرکت می‌توانم اقامت امارات را بگیرم؟

بله ثبت شرکت یکی از راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌ها برای دریافت اقامت امارات است.

3. آیا برای ثبت شرکت در دبی به مجوز نیاز دارم؟

بله بسته به نوع شرکت، باید مجوز مورد نیاز را دریافت کنید.

 

ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

انواع مجوز برای ثبت شرکت در دبی

اگر قصد راه‌اندازی کسب و کار در دبی و امارات را دارید، باید مجوز بگیرید. مجوز کسب و کار یک سند قانونی است که به شما اجازه می‌دهد تا فعالیت‌های تجاری خود را در امارات متحده عربی انجام دهید. این مجوز یک الزام مهم برای همه مشاغل است.

وزارت توسعه اقتصادی در دبی (DED) مسئول صدور مجوزهای تجاری برای مشاغل است. DED انواع مختلفی از مجوزها از جمله تجاری، صنعتی و حرفه‌ای را ارائه می‌دهد که هر کدام با معیارهای خاصی همراه هستند.

از مزایای دریافت مجوز برای ثبت شرکت در دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اخذ مجوز، کسب و کار شما را به رسمیت می‌شناسد و به شما اجازه می‌دهد تا به طور قانونی در امارات فعالیت کنید.
  • داشتن مجوز کسب و کار در امارات می‌تواند امکان دسترسی به بازارهای محلی را به شما بدهد و شما را قادر سازد تا تجارت خود را در داخل کشور گسترش دهید.
  • داشتن مجوز می‌تواند اعتبار کسب و کار شما را افزایش دهد و به مشتریان، شرکا و سرمایه گذاران نشان دهد که شما یک نهاد قانونی و قابل اعتماد هستید.
  • امارات متحده عربی به خاطر شبکه‌های تجاری قوی بین‌المللی و موقعیت استراتژیک خود شناخته شده است. داشتن مجوز کسب و کار در این کشور می‌تواند در استفاده از این شبکه‌ها و گسترش تجارت در سطح جهانی به شما کمک کند.
  • بسته به فعالیت‌ها و ساختار کسب و کار شما، اخذ مجوز تجارت در امارات ممکن است مزایای مالیاتی و مشوق‌های مختلفی را ارائه دهد؛ همچنین می‌تواند در صرفه‌جویی در پول و سرمایه گذاری مجدد در کسب و کارتان به شما کمک کند.

شرایط سنی اخذ انواع مجوز برای ثبت شرکت در امارات 18 تا 60 است و مالکیت شرکت با توجه به جدیدترین شرایط به صورت 100 درصد خواهد بود.

انواع مجوز برای ثبت شرکت در دبی شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مجوز تجاری (Commercial License)
  • مجوز صنعتی (Industrial License)
  • مجوز حرفه‌ای (Professional License)

مجوز تجاری (Commercial License)

این نوع مجوز برای کسب و کارهایی طراحی شده که به فعالیت‌های تجاری مانند خرید و فروش کالا یا خدمات مختلف می‌پردازند. با این مجوز می‌توانید به تجارت انواع مختلفی از کالاها مانند: پوشاک، تجهیزات خودرو و… بپردازید و تجارت خود را در سطح بین‌المللی انجام دهید.

امکان دریافت مالکیت کامل با این مجوز برای مهاجران خارجی نیز وجود دارد و لازم نیست که حتماً شریک محلی داشته باشید. با دریافت این مجوز برای ثبت شرکت در دبی، تجارت خود را در سطح جهانی گسترش دهید.

مجوز صنعتی (Industrial License)

این نوع مجوز برای مشاغلی کاربرد دارد که به فعالیت‌های صنعتی مانند تولید یا ساخت و ساز می‌پردازند. مهم‌ترین بخش‌هایی که به دریافت مجوز صنعتی برای ثبت شرکت در دبی نیاز دارند، نفت و گاز، مواد صنعتی، صنعت داروسازی، مواد غذایی و… هستند.

مجوز حرفه‌ای (Professional License)

این نوع مجوز برای افراد یا کسب و کارهایی است که در خدمات حرفه‌ای مانند: مشاوره، حسابداری یا خدمات حقوقی فعالیت می‌کنند. دریافت این نوع مجوز به تحصیلات آکادمیک، توانایی‌های ذهنی بالا و روش‌های علمی و دقیق نیاز دارد.

اگر قصد دریافت مجوز حرفه‌ای برای ثبت شرکت در دبی را دارید، توجه کنید که داشتن مدرک تحصیلی مرتبط یکی از الزامات مهم است.

حوزه‌های مورد نیاز برای دریافت مجوز حرفه‌ای: 

مشاوره مالی و حسابداری

مشاوره حقوقی و وکالت

فناوری اطلاعات

مشاوره مدیریت

مشاوره معماری و طراحی

مشاوره کسب و کار

صنایع دستی

چاپ و نشر

خدمات آموزشی

خدمات پزشکی

خدمات زیبایی

خدمات اینترنتی

مراحل اخذ مجوز برای ثبت شرکت در دبی

اخذ مجوز تجارت در دبی و امارات شامل مراحل مختلفی از جمله ارائه مدارک مورد نیاز، تأییدیه‌های اولیه و تکمیل مراحل ثبت نام با مراجع مربوطه است. در اینجا چند مرحله کلی برای دریافت مجوز تجارت عمومی در دبی آورده شده است:

  • نوع مجوز را انتخاب کنید: بر اساس شرایط کسب و کار و فعالیت‌های تجاری خود، نوع مناسب مجوز را انتخاب کنید.
  • نام شرکت را انتخاب کنید: یک نام منحصر به فرد و مناسب برای کسب و کار خود انتخاب و یک گواهی رزرو نام تجاری از وزارت توسعه اقتصادی (DED) دریافت کنید.
  • مدارک لازم را ارسال کنید: مدارک لازم از جمله فرم درخواست، کپی گذرنامه سهام‌داران و مدیران، گواهی عدم اعتراض (NOC) در صورت وجود، نامه مرجع بانکی، قرارداد اجاره، تفاهم نامه انجمن (MOA) و طرح تجاری را تهیه و به مراجع ذی‌ربط ارائه دهید.
  • هزینه‌ها را پرداخت کنید: هزینه‌های مورد نیاز برای دریافت مجوز شامل هزینه ثبت نام، هزینه نام تجاری و هزینه مجوز را بپردازید. این هزینه بر اساس نوع مجوز و محل کسب و کار متفاوت خواهد بود.
  • تأییدیه اولیه را دریافت کنید: پس از ارائه درخواست و مدارک، مقامات درخواست شما را بررسی کرده و تا اولیه را صادر خواهند کرد.
  • یک فضای اداری را اجاره کنید: بعد از دریافت تأییدیه اولیه، یک فضای اداری در دبی اجاره کنید که شرایط اداره ثبت شرکت‌ها در دبی را برآورده کند.
  • فرایند را نهایی کنید: پس از اخذ تأییدیه اولیه و اجاره فضای اداری، مراحل صدور مجوز را با ارائه مدارک اضافی مورد نیاز و پرداخت مابقی هزینه تکمیل کنید.
  • مجوز نهایی را دریافت کنید: پس از برآورده شدن تمام الزامات، مقامات مجوز تجارت عمومی را صادر می‌کنند و به کسب و کار شما اجازه می‌دهند تا در دبی فعالیت کنید.
مراحل اخذ مجوز برای ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

سؤالات متداول

1. شرایط سنی دریافت مجوز برای ثبت شرکت در دبی چگونه است؟

متقاضی باید حتماً 18 تا 60 سال سن داشته باشد.

2. از چه سازمانی باید مجوز ثبت شرکت دبی را بگیریم؟

وزارت توسعه اقتصادی دبی (DED)

3. برای تجارت پوشاک در دبی به چه مجوزی نیاز دارم؟

مجوز تجاری

 

ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

ثبت انواع شرکت در دبی

نوع شرکتی که برای راه‌اندازی در دبی مناسب است، به ماهیت فعالیت‌های تجاری شما و موارد دیگر بستگی دارد. انواع ثبت شرکت در دبی را می‌توان در امارات انجام داد و بسیاری از آنها نیز در مناطق آزاد امارات مجاز هستند.

در زمان ثبت شرکت در منطقه آزاد دبی، مالکیت 100٪ عملیات خود را تضمین خواهید کرد. همچنین می‌توانید از مزایای عدم محدودیت ارزی، معافیت مالیاتی گمرکی و بازگرداندن سرمایه و سود بالا بهره‌مند شوید. بهتر است با قوانین مالیاتی بهترین شهر امارات برای مهاجرت آشنایی داشته باشید.

انواع شرکت در دبی برای ثبت شامل موارد زیر می‌شوند:

  • شرکت سهامی عام
  • شرکت سهامی خاص
  • شرکت مشارکت عمومی
  • شرکت مسئولیت محدود

ثبت شرکت سهامی عام در دبی

یک شرکت سهامی عام باید حداقل 10 سهام‌دار یا شرکت کننده فعال داشته باشد؛ مگر اینکه یک نهاد دولتی امارات در آن دخیل باشد. تعداد سهام‌داران این نوع از شرکت‌ها برای ثبت شرکت در دبی باید حداقل 3 نفر باشد؛ اما بیشتر از 12 نفر امکان پذیر نیست.

سهام‌داران باید حداقل سرمایه تعیین شده را در زمان راه‌اندازی شرکت ارائه دهند. بیش از نیمی از سهام شرکت یعنی حداقل 55 درصد از سهام شرکت باید در دسترس عموم قرار گیرد و همه سهام شرکت باید دارای ارزش برابر باشند.

ثبت شرکت سهامی خاص در دبی

این نوع شرکت مشابه شرکت سهامی خاص در دبی است که حداقل به 3 نفر به عنوان مدیر نیاز دارد. سهام‌داران خصوصی نیز باید حداقل سرمایه مشخص شده را داشته باشند؛ پس تا اینجا این دو نوع شرکت برای ثبت شرکت در دبی تفاوتی ندارند.

قابل‌توجه‌ترین تفاوت بین این دو نوع شرکت برای راه‌اندازی این است که سهام نمی‌تواند و نباید در دسترس عموم قرار گیرد. حداقل 51 درصد از سهام نیز باید در کنترل اتباع شورای همکاری خلیج فارس باقی بماند. سرمایه گذاران خارجی مجاز به مالکیت 49 درصد باقی مانده سهام هستند.

به این نکته توجه کنید که در برخی موارد، شرکت‌های سهامی خاص می‌توانند پس از یک دوره 2 ساله به شرکت‌های سهامی عام تبدیل شوند.

ثبت شرکت مشارکت عمومی در دبی

ثبت شرکت در دبی از نوع مشارکت عمومی می‌تواند توسط دو یا چند شریک انجام شود؛ بنابراین هر دو شریک در قبال شرکت و کلیه تعهدات آن مسئول هستند. این نوع شرکت فقط توسط اتباع امارات می‌تواند راه‌اندازی شود و نام شرکا را می‌توان در نام شرکت درج کرد.

زمانی که یکی از شرکا از قرارداد منصرف شود، ورشکست شود، فوت کند یا توانایی ذهنی خود را از دست بدهد، شرکت مشارکت عمومی می منحل خواهد شد. با این حال، در صورتی که شرکای باقیمانده به اتفاق آرا موافقت کنند، مشارکت می‌تواند در چنین شرایطی ادامه پیدا کند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

ثبت شرکت مسئولیت محدود در دبی

در ثبت این نوع شرکت، شرکا در قبال بدهی‌های شرکت تنها تا سقف ارزش سرمایه گذاری خود مسئول هستند؛ از این رو اصطلاح مسئولیت محدود نامیده می‌شود. سهام‌داران در شرکت‌های با مسئولیت محدود نمی‌توانند نام شخصی خود را در نام شرکت قید کنند.

توجه داشته باشید که این نوع شرکت‌ها جهت ثبت شرکت در دبی برای ایرانیان مناسب هستند و بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت خود این نوع شرکت‌ها را برای ثبت و دریافت اقامت خود انتخاب می‌کنند. حداقل تعداد سرمایه گذاران در این نوه شرکت 2 و حداکثر 50 نفر است.

شرکت‌های LLC مجاز به فعالیت در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها به استثنای عملیات بانکی، بیمه و سایر عملیات مرتبط با امور مالی هستند.

 

سؤالات متداول

1. چند نفر می‌توانند یک شرکت سهامی عام را در دبی تأسیس کنند؟

3 تا 12 نفر

2. تأسیس چه شرکت‌هایی برای ایرانیان امکان پذیر است؟

شرکت‌های سهامی، غیر سهامی و مسئولیت محدود

3. آیا شرکت مسئولیت محدود برای امور مالی در دبی مناسب است؟

خیر امور مالی در حیطه فعالیت‌های شرکت‌های مسئولیت محدود نیستند.

 

ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

مدارک لازم برای ثبت شرکت در دبی

هر متقاضی ثبت شرکت دبی باید مدارک مورد نیاز را برای ارسال همراه با درخواست ثبت شرکت جمع آوری کند. مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در دبی برای هر نوع شرکت و فعالیت تجاری متفاوت هستند؛ اما به طور کلی برخی از این مدارک ضروری شامل موارد زیر می‌شوند.

کپی پاسپورت کپی لایسنس شرکت
اساسنامه شرکت کپی ویزا
عکس با پس زمینه سفید کارت ملی ایرانی

تائیدیه اولیه

هر متقاضی ثبت شرکت در شهر دبی باید مجوز اولیه را برای فعالیت خود در امارات از سازمان مربوطه دریافت کند. برای دریافت این تأییدیه اولیه باید درخواست خود را ثبت و منتظر نتیجه بمانید. پس باید فرم کسب و کار خود را برای تأیید اولیه مجوز مربوطه آماده کنید.

فرم انتخاب نام شرکت

همچنین باید فرم درخواست انتخاب و ثبت اسم شرکت خود را که به درستی پر شده است، ارائه دهید. برای انتخاب نام شرکتتان باید شرایط و قوانین کشور امارات را در نظر داشته باشید.

طرح کسب و کار

یکی دیگر از مهم‌ترین مدارک ثبت شرکت در دبی، ارائه طرح کسب و کاری است که در آینده اجرا خواهد شد. شما باید یک طرح کامل از کسب و کار خود را آماده کرده و ارسال کنید.

مجوزها و گواهینامه‌های تجاری

در صورتی که شرکت شما قبلاً در دبی ثبت شده باشد، باید برای دریافت کپی گواهی ثبت موجود به همراه مجوز کسب و کار مورد نیاز اقدام کنید. همچنین اگر تاکنون مجوز خود را دریافت نکرده‌اید، باید برای اخذ آن اقدام کرده و آن را به همراه مدارک مورد نیاز دیگر ارائه دهید.

صورت‌های مالی

شما باید در مراحل اولیه ثبت شرکت در دبی، گزارش‌های مالی حسابرسی شده در 2 سال گذشته را به طور دقیق جمع آوری کرده و ارائه دهید.

مصوبه هیئت مدیره

یکی دیگر از مدارکی که برای ثبت شرکت در شهر دبی باید ارائه دهید، مصوبه هیئت مدیره شرکت است. شما  باید مصوبه هیئت مدیره شرکت پیشنهادی را به همراه مدارک مرتبط دیگر ارائه دهید.

عکس و گذرنامه

لازم است تا عکس‌ها و کپی‌های رنگی گذرنامه جدید سهام‌داران، مدیران و پرسنل را ارائه دهید. البته ارسال امضای دیجیتال این افراد نیز در بسیاری از موارد الزامی است. همچنین باید جزئیات عملیات تجاری پیشنهادی را نیز آماده کنید.

موارد دیگری که در زمان ارائه مدارک مورد نیاز ثبت شرکت در دبی ارسال کنید؛ عبارت‌اند از:

  • مهر ورود شرکت پیشنهادی
  • صفحه ویزا پرسنل شرکت
  • کپی پاسپورت پرسنل شرکت

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی

امارات متحده عربی امکان اخذ ویزای اقامت بهترین شهرهای امارات برای کار را از طریق ثبت شرکت‌ها فراهم کرده است. چنین ویزایی به صاحبان شرکت و اعضای خانواده آنها در امارات متحده عربی اجازه اقامت می‌دهد. همچنین این نوع ویزا با ارائه تمامی مزایای مالیاتی و با معافیت کامل ساکنان کشور از بیشتر مالیات اعطا می‌شود.

ویزای اقامت امارات با ثبت شرکت در دبی دارای مزایای زیر است:

  • حق اقامت در امارات
  • حق دریافت ویزا برای اعضای خانواده
  • امکان اخذ وام از بانک‌های امارات
  • اخذ دسته چک در بانک‌ها
  • امکان اخذ تأییدیه وضعیت مالیاتی از وزارت دارایی امارات
  • اقامت امن و راحت در کشور
دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

در مجموع با احتساب زمان دریافت ویزا، مدت زمان ثبت شرکت در دبی به طور متوسط 3 الی 4 هفته طول می‌کشد. این ویزا به مدت 2 سال و با امکان تمدید برای دفعات نامحدود صادر می‌شود.

اگر قصد اقامت طولانی مدت در امارات را ندارید، اما به ویزای اقامت نیاز دارید، باید حداقل هر 180 روز یک بار به این کشور بیایید تا اعتبار آن حفظ شود.

امارات متحده یک کشور بسیار توسعه یافته، قدرتمند و ثروتمند با موقعیت مکانی عالی است. این کشور هم برای دریافت اقامت راحت و امن و هم جهت انجام کارهای تجاری مناسب است. وضعیت اقامت کشور امارات و ویزای آن توسط اداره مهاجرت این کشور صادر خواهد شد.

ویزای اقامت از طریق ثبت شرکت در یکی از مناطق آزاد امارات ثبت می‌شود. هزینه‌های ویزا شامل هزینه ثبت شرکت در دبی به اضافه هزینه‌های اخذ ویزا است. برای یک شرکت می‌توانید یک یا چند ویزا دریافت کنید؛ این موضوع کاملاً به نوع شرکت شما بستگی دارد.

برای ثبت شرکت و اخذ ویزای امارات متحده عربی باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • نام شرکت
  • کپی پاسپورت
  • طرح کسب و کار
  • و…

سؤالات متداول

1. دریافت ویزای امارات با ثبت شرکت تا چه مدت اعتبار دارد؟

2 سال با امکان تمدید به صورت نامحدود

2. ثبت شرکت در دبی چقدر طول می‌کشد؟

حدود 3 الی 4 هفته

3. آیا با ویزای ثبت شرکت در امارات می‌توان برای اعضای خانواده هم اقامت گرفت؟

بله امکان دریافت اقامت برای خانواده با این روش وجود دارد.

ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

هزینه ثبت شرکت در دبی

هزینه‌های ثبت شرکت در دبی بسته به ماهیت کسب و کار شما ممکن است متفاوت باشند. تأسیس شرکت در دبی عمدتاً ساده است و هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد. این هزینه عمدتاً به مدارک، مجوز کسب و کار، روند اخذ ویزا و مهاجرت شما بستگی دارد.

برای فعالیت‌های تجاری خاص، تأییدیه‌های اضافی و تا اسناد از طرف مقامات مربوطه مورد نیاز است. مشاوران تجاری برای اجرای خدمات مرتبط با تأسیس شرکت و خدمات PRO، هزینه خدمات دریافت خواهند کرد.

هزینه ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

خدمات PRO چیست؟

این خدمات به فعالیت‌های مرتبط با راه‌اندازی شرکت در دبی و همچنین عملکرد صحیح شرکت بعد از ادغام گفته می‌شود.

هزینه ثبت شرکت در دبی از 25000 درهم آغاز می‌شود و این هزینه نسبت به شرایط و نوع شرکت تغییر می‌کند. هزینه راه‌اندازی شرکت LLC در دبی از 19000 درهم شروع می‌شود. این هزینه بستگی به نوع مجوز انتخابی و ساختار شرکت دارد.

همچنین، هزینه ویزا و اجاره دفتر یکی دیگر از اجزای اصلی هزینه راه‌اندازی هر کسب و کار در امارات هستند که در هنگام محاسبه هزینه‌ها باید در نظر گرفته شوند.

هزینه دریافت لایسنس شرکت

زمانی که لایسنس یا مجوز شرکت خود را دریافت می‌کنید، لازم است تا هزینه‌ای بابت آن پرداخت کنید. این هزینه برای تمام لایسنس‌های موجود جهت ثبت شرکت در دبی دریافت می‌شود؛ اما ممکن است بر اساس نوع مجوز شما و فعالیتی که انجام می‌دهید، متفاوت باشد.

از این رو باید قبل از هر کاری با مشاوران ما در مندوبی تماس بگیرید و هدف خود را از مهاجرت و ثبت شرکت مشخص کنید تا ابتدا مجوز شما تعیین شود. سپس با توجه به نوع شرکت و لایسنس و ماهیت فعالیت شما، هزینه محاسبه خواهد شد.

هزینه انتخاب نام شرکت

در صورتی که نامی غیر عربی را برای شرکت خود انتخاب کنید و اسم برند شما در زبان عربی هیچ معنی نداشته باشد، باید هزینه‌ای در حدود 2000 درهم را به خاطر نام برند خود پرداخت کنید؛ اما اگر نامی عربی را مد نظر داشته باشید، چنین هزینه‌ای پرداخت نخواهید کرد.

توصیه می‌کنیم که اگر نمی‌خواهید چنین هزینه‌ای بپردازید، از اسامی استفاده کنید که در زبان عربی معنی داشته باشند و بتوان برای تجارت‌های بین‌المللی هم از آن‌ها استفاده کرد. به این ترتیب هم از پرداخت هزینه‌های اضافی خلاص می‌شوید و هم خللی در تجارت شما به وجود نمی‌آید.

هزینه اجاره دفترکار

زمانی که شرکت خود را برای راه‌اندازی کارگاه، فروشگاه یا هر نوع کسب و کار دیگری به ثبت می‌رسانید، به دفترکاری برای اجازه نیاز پیدا خواهید کرد. البته در موارد خاص می‌توانید شرکت خود را به صورت مجازی و بدون نیاز به دفترکار ثبت کنید که مراحل پیچیده‌ای هم دارد.

اگر بتوانید ثبت شرکت در دبی را به صورت مجازی انجام دهید، هزینه‌ای حدود 5000 درهم را باید بپردازید؛ بنابراین ثبت شرکت شما به این روش هزینه‌بر است و لازم است تا در این مورد تصمیم درستی بگیرید.

هزینه اخذ کارت اقامت

این هزینه شامل هزینه‌های جزئی‌تری مانند تغییر ویزای توریستی شما به ویزای سرمایه‌گذاری، انگشت‌نگاری، آزمایش خون، سی تی اسکن، امارات آیدی و چاپ ویزا است. این هزینه هم ممکن است بسته به شرایط شما متفاوت باشد و مشورت با کارشناسان ما می‌تواند در این زمینه شما را یاری بدهد.

علاوه بر هزینه‌هایی که در بخش قبل بررسی شدند، لازم است تا در زمان محاسبه و تخمین هزینه ثبت شرکت در دبی به هزینه‌هایی مانند: هزینه مشاوره، بررسی مدارک و… هم توجه کنید؛ بنابراین بهتر است تا برای اطلاع از جدیدترین اطلاعات و هزینه‌های ثبت شرکت خود در دبی با مشاوران باتجربه ما تماس بگیرید.

مراحل ثبت شرکت در دبی

فرایند ثبت شرکت در امارات متحده عربی با مجموعه‌ای از فعالیت‌ها برای ثبت موفقیت‌آمیز شرکت ارتباط دارد. شرکت یا وکیل ثبت شرکت در دبی، فرایند کامل ثبت کسب و کار شما در امارات را انجام خواهد داد.

تیم پشتیبانی شرکت‌های مهاجرتی نیز خدمات خود را تا زمانی که اسناد شرکت ثبت شده به دست سرمایه گذار برسند، ارائه می‌دهند.

فرایند ثبت شرکت در کشور امارات با انتخاب نام تجاری مناسب و اخذ تأییدیه اولیه شروع می‌شود؛ سپس سرمایه گذار باید فعالیت‌های تجاری مناسب را بر اساس نوع مجوز خود انتخاب کند. شرکت از نظر قانونی این حق را دارد که بسته به فعالیت‌های تجاری انتخاب شده، تجارت مورد نظر را انجام یا خدمات لازم را ارائه دهد.

مرحله بعدی در نحوه ثبت شرکت در دبی، ثبت نام، ارسال فرم درخواست، مدارک پشتیبان، مشخصات سرمایه گذار و… به مراجع مربوطه است. سرمایه گذار برای اخذ مدارک شرکت و مجوز تجارت باید هزینه پروانه تجارت را بپردازد. اکنون می‌تواند برای ویزای سرمایه گذاری و حساب بانکی اقدام کند.

مراحل ثبت شرکت در شهر دبی به صورت گام به گام در ادامه آمده است. توجه به این مراحل و ارائه اطلاعات و مدارک دقیق می‌تواند بر دریافت به موقع ویزای شما تأثیر چشمگیری داشته باشد.

مراحل ثبت شرکت در دبی:

  • انتخاب نام شرکت و تأیید فعالیت تجاری
  • ارسال مدارک مورد نیاز
  • درخواست ویزای امارات
  • بررسی ویزای امارات
  • افتتاح حساب بانکی

1. انتخاب نام شرکت و تأیید فعالیت تجاری

نام شرکت و نوع فعالیت تجاری آن را نهایی کنید. برای شروع فرایند اخذ اقامت به روش ثبت شرکت در دبی، نام تجاری باید توسط مراجع مربوطه تا شود. شرکت مهاجرتی که در این راه شما را راهنمایی می‌کند، اسناد و مدارک را برای نام شرکت هماهنگ و ارسال و تأیید فعالیت تجاری را برای شما تسهیل می‌کند.

این کار یک مرحله مهم در فرایند ثبت شرکت دبی است. انتخاب فعالیت تجاری مناسب ضروری است؛ زیرا مجوز کسب و کار، لیست فعالیت‌های تجاری را منعکس می‌کند. کسب و کار شما تنها می‌تواند در لیست انتخاب شده از فعالیت‌های تجاری موجود در مجوزتان فعالیت کند.

2. ارسال مدارک مورد نیاز

تمام مدارک مورد نیاز و اطلاعات مربوط به سهام‌داران را آماده کنید و ترتیب ارسال مدارک به مرجع مربوطه را بدهید. در امارات می‌توان شرکت را بدون حضور واقعی سهام‌دار افتتاح کرد؛ اما شرایط خاصی برای این روش در نظر گرفته شده‌اند.

هر شرکت مهاجرتی، مجوز شرکت و سایر مدارک را هماهنگ خواهد کرد و یک تیم خوب ثبت شرکت در دبی شما را بدون دردسر و در کمترین زمان ممکن تضمین می‌کند.

3. درخواست ویزای اقامت

پس از تا مدارک شرکت و دردسترس‌بودن مجوز کسب و کار، می‌توانید ویزای اقامت امارات متحده عربی را درخواست دهید. سرمایه گذارانی که قصد راه‌اندازی کسب و کار در امارات را دارند، واجد شرایط دریافت ویزای اقامت طولانی مدت هستند.

همچنین این تیم برای کارت مهاجرت شرکت و ویزای اقامت امارات اقدام خواهد کرد. کارشناسان PRO در تهیه فرم درخواست ویزای اقامت برای سرمایه گذاران و تنظیم مدارک پشتیبانی و هماهنگی ویزا با مقامات دولتی به شما کمک و بهترین شغل های پردرآمد در دبی را معرفی می‌کنند.

4. بررسی ویزای اقامت

مهم‌ترین بخش از مراحل ثبت شرکت در دبی بعد از تعیین اهداف و آماده کردن مدارک، دریافت ویزای اقامت است. شما باید برای انجام تست پزشکی و ویزای اقامت در پاسپورت خود به امارات سفر کنید. پردازش درخواست شناسه امارات برای هر سرمایه گذار نیازمند معاینه پزشکی در داخل کشور است.

پس از ارائه درخواست معاینه پزشکی و شناسه امارات، درخواست ویزای اقامت امارات برای شما آغاز می‌شود. مأموران متخصص PRO اسناد ویزا، مهر و موم کردن و تحویل پاسپورت به سرمایه گذار را در اسرع وقت هماهنگ خواهند کرد.

5. افتتاح حساب بانکی

هر شرکت مهاجرتی با بانک امارات متحده عربی برای افتتاح حساب‌های بانکی شرکت و شخصی هماهنگ می‌کند. حضور فیزیکی سهام‌داران هنگام افتتاح حساب بانکی شرکتی به عنوان بخشی از انطباق با KYC (مدارک شناسایی) الزامی است.

شما می‌توانید به دبی سفر کنید و شناسه امارات، حساب بانکی پزشکی و شرکتی را باز کند. انجام امور اداری برای افتتاح حساب بانکی از راه دور نیز امکان پذیر است؛ حضور شما فقط برای تأیید است.

سؤالات متداول

1. هزینه ثبت شرکت در دبی چقدر است؟

این هزینه به شرایط شما و نوع شرکت بستگی دارد و از حداقل 25 هزار درهم شروع می‌شود.

2. در مرحله اول ثبت شرکت دبی باید چه کار کنیم؟

انتخاب نام شرکت و دریافت مجوز فعالیت تجاری در امارات

3. آیا می‌توان مراحل ثبت شرکت در دبی را به یک نفر دیگر سپرد؟

بله شما می‌توانید مراحل اولیه را به یک وکیل یا شرکت مهاجرتی مطمئن بسپارید و برای تا مراحل دیگر به امارات سفر کنید.

ثبت شرکت در دبی
ثبت شرکت در دبی

قوانین انتخاب نام شرکت در دبی

شما باید یک نام تجاری مناسب و قانونی برای ثبت شرکت در منطقه آزاد دبی انتخاب کنید  زمانی که در حال تصمیم گیری در مورد نوع نهاد حقوقی کسب و کارتان هستید، باید نام تجاری را انتخاب کنید و به نکات مربوط به انتخاب نام شرکت در امارات توجه داشته باشید.

در بیشتر موارد، باید با سازمان منطقه آزاد مربوطه یا وزارت توسعه اقتصادی مربوطه در مورد نام تجاری مجاز و اینکه آیا نام مورد نظر قبلاً ثبت شده است یا خیر، مشورت کنید.

به طور کلی برای انتخاب نام در زمان ثبت شرکت در دبی باید به این نکات توجه کنید:

  • با فرهنگ و عرف جامعه تناسب داشته باشد.
  • باید از شکل قانونی نوشتاری پیروی کند.
  • قبلاً ثبت نشده باشد.
  • با نوع فعالیت و وضعیت قانونی شرکت سازگار باشد.
  • نباید شامل نام هیچ مذهب، مرجع حکومتی و نام یا نشان هیچ نهاد خارجی باشد.

اجاره دفتر کار در دبی

دبی که به دلیل محیط تجاری پر رونق و اقتصاد پر جنب و جوش خود شناخته شده است، فرصت‌های زیادی را برای کارآفرینان و شرکت‌هایی که به دنبال حضور در منطقه هستند، ارائه می‌دهد. اجاره یک فضای اداری در دبی می‌تواند گامی مهم به سوی موفقیت باشد و فضای کاری حرفه‌ای و اختصاصی را برای شما فراهم کند.

این فضای اداری باید با اهداف تجاری شما همسو باشد. در این بخش به بررسی نکات مهمی که در زمان اجاره دفتر کار در دبی اهمیت پیدا می‌کنند، می‌پردازیم. پس به این نکات در زمان ثبت شرکت در دبی و اقامت در این شهر توجه کنید.

اجاره دفتر کار در دبی
ثبت شرکت در دبی

نیازهای خود را تعیین کنید

قبل از شروع جستجوی خود برای فضای اداری در دبی، ضروری است که شرایط و اهداف خود را به درستی تعریف کنید. عواملی مانند اندازه دفتر، تعداد کارمندان و هر گونه امکانات خاصی که ممکن است نیاز داشته باشید را در نظر بگیرید.

این مرحله اولیه به شما کمک می‌کند تا گزینه‌های خود را محدود کنید و اطمینان حاصل کنید که فضایی را پیدا خواهید داشت که نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند.

مکان مناسب را انتخاب کنید

دبی به مناطق تجاری مختلفی تقسیم شده که هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند. با در نظر گرفتن عواملی مانند: دسترسی، نزدیکی به مشتریان یا شرکا و اکوسیستم کلی کسب و کار، مکان مناسبی را بر اساس شرایط ثبت شرکت در دبی و نیازهای خود پیدا کنید.

بودجه خود را تعیین کنید

اجاره یک فضای اداری در دبی با هزینه‌های مرتبط از جمله اجاره، هزینه‌های خدمات و آب و برق همراه است. تعیین یک بودجه واقع‌بینانه که با توانایی‌های مالی شما همسو باشد، بسیار مهم است. پس لازم است تا نرخ اجاره در مناطق مختلف و امکانات رفاهی ارائه شده در رابطه با هزینه آنها را در نظر بگیرید.

بودجه خود را تعیین کنید
ثبت شرکت در دبی

درباره گزینه‌های موجود تحقیق کنید

هنگامی که الزامات، مکان و بودجه خود را مشخص کردید، وقت آن است که تحقیقات خود را شروع کنید. لیست آنلاین اجاره ملک در دبی را بررسی، با مشاوران املاک متخصص مشورت و از مراکز تجاری یا فضاهای کاری مختلف بازدید کنید. به گزینه‌های موجود توجه داشته باشید و ویژگی‌ها، قیمت‌ها و شرایط اجاره را مقایسه کنید.

الزامات قانونی و مجوز را بررسی کنید

قبل از نهایی کردن اجاره فضای اداری خود در دبی، درک شرایط قانونی و مجوز بسیار مهم است. با مقررات تعیین شده توسط دپارتمان توسعه اقتصادی دبی (DED) آشنا شوید و اطمینان حاصل کنید که فضای انتخابی شما با تمام مجوزهای لازم مطابقت دارد.

این مرحله از ثبت شرکت در دبی به شما کمک می‌کند تا از مشکلات قانونی احتمالی در آینده جلوگیری کنید.

از فضای تجاری بازدید و آن را ارزیابی کنید

هنگامی که مکان‌های تجاری را در لیست خود قرار دادید، برای ارزیابی حضوری آنها برنامه‌ریزی کنید. در این مرحله به عواملی مانند: زیرساخت‌ها، امکانات پارکینگ، اقدامات امنیتی و نزدیکی به حمل و نقل عمومی توجه کنید.

بررسی کنید که آیا این فضا با ساختار و فعالیت‌های شرکت شما همخوانی دارد و از عملیات تجاری شما به طور مؤثر پشتیبانی می‌کند یا خیر.

شرایط اجاره را بررسی کنید

وقتی فضای اداری را پیدا کردید که نیازهای شما را برآورده می‌کند، وقت آن است که در مورد شرایط اجاره مذاکره کنید. عواملی مانند مدت زمان اجاره ملک، گزینه‌های تمدید، افزایش اجاره و هر گونه خدمات یا تسهیلات اضافی ارائه شده را در نظر بگیرید.

در صورت نیاز به دنبال یک مشاور حرفه‌ای در این زمینه باشید و مطمئن شوید که قرارداد اجاره از منافع شما محافظت می‌کند؛ زیرا بعد از ثبت شرکت در دبی و آغاز فعالیت خود در این شهر باید یک ملک مناسب و بدون دردسر داشته باشید.

شرایط اجاره را بررسی کنید
ثبت شرکت در دبی

برای راه‌اندازی و جابه‌جایی دفتر برنامه‌ریزی کنید

پس از امضای قرارداد اجاره ملک تجاری خود، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی دفتر و فرایند جابه‌جایی را شروع کنید. برای به حداقل رساندن هرگونه اختلال در عملیات کسب و کار خود در حین جابه‌جایی، یک برنامه دقیق شامل جدول زمانی و بودجه‌بندی را ایجاد کنید.

سؤالات متداول

1. آیا نام گذاری اسامی مذهبی برای شرکت‌های دبی امکان پذیر است؟

اگر این نام به یک فرقه مذهبی خاص اشاره داشته باشد، امکان پذیر نیست.

2. مهم‌ترین نکته در انتخاب نام شرکت چیست؟

نشان دهنده نوع فعالیت و هم سو با اهداف شرکت باشد.

3. چگونه یک دفتر کار برای شرکتم در دبی اجاره کنم؟

برای اجاره دفتر کار در دبی باید به عواملی مانند: دسترسی، نزدیکی به مشتریان یا شرکا و اکوسیستم کلی کسب و کار خود توجه کنید.

بهترین حوزه‌ها برای ثبت شرکت در دبی

شما می‌توانید بسته به تخصص و اهداف خود، یک حوزه کاری را برای راه‌اندازی شرکت در دبی انتخاب کنید. هر یک از این حوزه‌ها با توجه به شرایط می‌توانند سوددهی متفاوتی داشته باشند. البته قبل از هر کاری باید نیاز بازار دبی را بدانید و تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام دهید.

آشنایی با شرایط جدید ثبت شرکت در دبی و حوزه‌های پرسود در این زمینه به شما کمک می‌کند تا موفقیت خود را تضمین کنید و ریسک کمتری را متحمل شوید.

ثبت شرکت بازرگانی در دبی

ثبت شرکت تجاری در دبی به دلیل مزایای بی شماری که به دلیل موقعیت مکانی این شهر ارائه می‌دهد، برای سرمایه گذاران خارجی یک معامله دو سر برد است. همچنین سرمایه گذاران از سراسر جهان مالکیت کامل شرکت‌های خود را در امارات خواهند داشت.

علاوه بر این، دبی دارای حداقل مالیات و سطح بالایی از امنیت و ثبات در اقتصاد است. زیرساخت‌های درجه یک و بازار فروش آن نیز فرصت‌های متمایز و هیجان انگیزی را برای یک شرکت تجاری جهت رشد و ایجاد سود بیشتر ارائه می‌دهند.

ثبت شرکت خدماتی در دبی

ممکن است برای ثبت شرکت در دبی به فکر ارائه خدمات باشید؛ در این صورت راه‌اندازی یک شرکت خدماتی را به شما توصیه می‌کنیم. میزان سوددهی این نوع از شرکت‌ها به نوع خدمات شما بستگی دارد و لازم است تا قبل از ثبت شرکت خود، انتخاب درستی برای نوع خدمات خود داشته باشید.

اینکه چه خدماتی را برای شرکت خود انتخاب می‌کنید، به نیاز جامعه و هدف شما بستگی دارد. بهتر است قبل از راه‌اندازی شرکت خدماتی در دبی به این نکته توجه داشته باشید که چه خدماتی برای ارائه در این شهر مناسب هستند و آیا شما در ارائه این خدمات موفق خواهید بود یا خیر.

ثبت شرکت فناوری اطلاعات در دبی

ثبت شرکت IT در دبی ساده است و زمانی که تمام قوانین ثبت شرکت در دبی را رعایت کنید و مدارک مناسب را ارائه دهید، می‌توانید کسب و کار خود را به سرعت شروع کنید. یکی از مزایای مهم تأسیس شرکت فناوری اطلاعات در دبی، رهایی از مالیات شرکت‌ها و بازگرداندن رایگان سود به کشور است.

علاوه بر این، در کنار امکانات پیشرفته اینترنت، منابعی مانند نیروی کار متخصص از سراسر جهان را بدون دردسر در اختیار دارید. دبی شرایط بازار مطلوب و سهولت دسترسی جهانی را به سرمایه گذاران خود ارائه می‌دهد.

بنابراین راه‌اندازی یک تجارت جدید و کار در دبی باعث برتری کسب و کار شما نسبت به رقبایتان می‌شود. پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه همراه با اجرای امکانات دیجیتالی، دبی را به مرکز مطمئنی برای سرمایه گذاران عصر جدید و کارآفرینان نوپا تبدیل کرده است.

ثبت شرکت حسابداری در دبی

شرکت‌هایی که خدمات حسابداری را ارائه می‌دهند، دارای تیمی از حسابداران متخصص و کارشناسان مالی هستند. چنین شرکت‌هایی خدمات مربوط به حسابداری، ارزیابی درآمد و هزینه‌ها را ارائه می‌دهند.

شرکت حسابداری سوابق تراکنش‌های مالی را نگه می‌دارد و صورت‌های مالی از جمله سود و زیان، وجوه نقد و ترازنامه را تهیه می‌کند. این نوع شرکت‌ها علاوه بر آگاهی از شرایط مالی شرکت، برای ارائه مشاوره مالی مرتبط با موضوعات استراتژیک نیز شناخته می‌شوند.

شرکت‌های حسابداری یکی از محبوب‌ترین خدمات تجاری برای ثبت شرکت در دبی هستند که بسیاری از کارآفرینان دوست دارند در آن سرمایه‌گذاری کنند. همچنین آنها بیشترین تقاضا را در دبی دارند. بسیاری از مهاجرانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند نیز دوست دارند که فعالیت خود را در امارات ادامه دهند.

ثبت شرکت حمل و نقل در دبی

حمل و نقل یکی از سودآورترین صنایع امارات متحده است. موقعیت استراتژیک دبی که دسترسی به آسیا، اروپا و کشورهای غربی را فراهم می‌کند، برای هر کسی که به دنبال راه‌اندازی شرکت لجستیک در امارات است، یک موهبت بزرگ محسوب می‌شود.

بزرگ‌ترین مزیت راه‌اندازی شرکت حمل و نقل در دبی به ویژگی‌های دبی برمی‌گردد. حمل و نقل به عنوان یک صنعت شامل فعالیت‌هایی مانند: مدیریت انبار، بسته بندی اقلام، جابه‌جایی مواد و در نهایت تحویل است. بر این اساس منطقه‌ای که شرکت در آن قرار دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

ثبت شرکت گردشگری در دبی

صنعت سفر و گردشگری در امارات یکی از آن حوزه‌های تجاری همیشه پررونق است که به ندرت تحت تأثیر قرار می‌گیرد. دلایل زیادی وجود دارند که دبی را برای ایجاد یک تجارت مسافرتی و گردشگری ایده‌آل می‌کند؛ بنابراین ثبت شرکت در دبی در حوزه گردشگری افزایش زیادی داشته است.

دبی یک نقطه مهم گردشگری در سطح جهانی است که به دلیل معماری‌های خاص، سواحل گرم، آب و هوای دلپذیر و فرهنگ در حال تغییر خود شناخته شده است. جای تعجب نیست که چرا صنعت گردشگری دبی به طور مداوم هر ساله تعداد مسافران بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

بنابراین اگر قصد راه‌اندازی یک شرکت مسافرتی در دبی را دارید یا می‌خواهید فعالیت‌های گردشگری خود را در این منطقه گسترش دهید، باید اطلاعات خود را تکمیل کنید. برای راه‌اندازی یک تجارت گردشگری باید کسب و کار خود را در دپارتمان توسعه اقتصادی و دپارتمان بازاریابی و گردشگری دبی ثبت کنید.

شما می‌توانید قبل از شروع یک تجارت گردشگری در دبی با یک مشاور راه‌اندازی کسب و کار صحبت کنید. یک مشاور راه‌اندازی کسب و کار نه تنها در انجام مراحل به شما کمک می‌کند، بلکه شما را در تمام مراحل راه‌اندازی یک تجارت گردشگری در دبی راهنمایی خواهد کرد.

ثبت شرکت عمرانی در دبی

عمران و آبادانی شهر دبی در چند سال اخیر سبب شده تا شرکت‌های زیادی به فعالیت در این شهر پیشرفته تمایل داشته باشند. از این رو شرکت‌های متعددی در زمینه عمرانی به ثبت رسیده‌اند و نیروی کار گسترده‌ای در این حوزه مشغول به کار هستند.

به همین دلیل اگر رشته تخصصی شما عمران است و می‌خواهید فعالیت خود را در یک کشور پیشرفته ادامه دهید، ثبت شرکت در دبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

ثبت شرکت معماری و طراحی در دبی

معماران فرصت‌های استثنایی برای ادامه فعالیت خود در دبی دارند. اگر یک معمار کاربلد هستید، دبی یکی از بهترین شهرها برای فعالیت شما است؛ زیرا معماری برج‌ها و ساختمان‌های این شهر منحصربه‌فرد هستند و هر معمار خلاقی می‌تواند جایگاه خوبی در این شهر به دست آورد.

برای ثبت شرکت در دبی در حوزه معماری و طراحی نیز باید شرایط مخصوص به این نوع شرکت‌ها را بررسی کرده و حتماً با یک مؤسسه حقوقی معتبر مشورت کنید.

ثبت شرکت مشاوره کسب و کار در دبی

هر کسب و کاری که در دبی راه‌اندازی می‌شود، به مشورت با یک کارشناس خبره نیاز دارد که راه و چاه را به شما نشان دهد. این کارشناسان در برخی از موارد با ثبت شرکت در دبی به ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه راه‌اندازی کسب و کارهای نوین می‌پردازند.

تفاوت اصلی این نوع شرکت‌ها با سایر شرکت‌هایی که در دبی تأسیس می‌شوند این است که برای راه‌اندازی آن‌ها به شرایط خاصی نیاز خواهید داشت؛ زیرا فعالیت در این حوزه از حساسیت زیادی برای کارفرماها برخوردار است و حتماً باید یک متخصص و فرد باتجربه به شما مشاوره بدهد.

ثبت شرکت مشاوره کسب و کار در دبی

هر کسب و کاری که در دبی راه‌اندازی می‌شود، به مشورت با یک کارشناس خبره نیاز دارد که راه و چاه را به شما نشان دهد. این کارشناسان در برخی از موارد با ثبت شرکت در دبی به ارائه مشاوره‌های تخصصی در زمینه راه‌اندازی کسب و کارهای نوین می‌پردازند.

تفاوت اصلی این نوع شرکت‌ها با سایر شرکت‌هایی که در دبی تأسیس می‌شوند این است که برای راه‌اندازی آن‌ها به شرایط خاصی نیاز خواهید داشت؛ زیرا فعالیت در این حوزه از حساسیت زیادی برای کارفرماها برخوردار است و حتماً باید یک متخصص و فرد باتجربه به شما مشاوره بدهد.

ثبت شرکت در دبی با مؤسسه مهاجرتی مندوبی

اگر ثبت شرکت در دبی را برای مهاجرت خود انتخاب کرده‌اید، حتماً می‌دانید که این روش یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌های دریافت اقامت امارات است؛ اما توجه به شرایط و قوانین مربوط به این روش مهاجرتی بسیار مهم است؛ از این رو دریافت مشاوره از کارشناسان مربوطه اهمیت زیادی دارد.

تیم مندوبی با داشتن تجربه کافی در این زمینه می‌توانند بهترین راهنما برای شما از ابتدا تا انتهای این روند باشند. تنها کافی است تا با کارشناسان ما در مندوبی تماس بگیرید تا از جدیدترین شرایط و قوانین مهاجرت به امارات باخبر شوید.

در این صورت می‌توانید با شناخت بیشتری از شرایط تصمیم بگیرید. همچنین ممکن است کارشناسان ما تشخیص بدهند که شرایط شما برای روش‌های دیگر مهاجرتی مناسب‌تر است. در این صورت هم نگران نباشید! زیرا باز هم می‌توانید روی کمک تیم مندوبی حساب کنید.

سخن آخر

با توجه به اینکه ثبت شرکت در دبی یکی از بهترین روش‌ها برای مهاجرت به امارات متحده عربی است، بسیاری از ایرانیان با این روش به امارات مهاجرت کرده‌اند. البته در این روش توجه به شرایط و قوانین کشور امارات بسیار مهم است و این موضوع می‌تواند بر میزان موفقیت شرکت شما نیز تأثیر بگذارد.

ما سعی کردیم که به مهم‌ترین نکات در زمینه ثبت شرکت در دبی بپردازیم؛ زیرا بررسی مزایا و معایب، شرایط ثبت شرکت، مراحل، هزینه و… بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان مندوبی تماس بگیرید.

آنچه ما را متمایز می کند …​

دلایل موثر برای انتخاب مندوبی گروپ بعنوان ارایه دهنده خدمات مهاجرت و دریافت مشاوره های تخصصی_

مشاوره تخصصی رایگان

۱۵ دقیقه مشاوره رایگان تخصصی در اولین جلسه مشاوره توسط کارشناسان مجرب ما به شما ارایه می گردد.
مشاوره تخصصی رایگان
باما تماس بگیرید
00971506243339

سابقه درخشان و طولانی

مندوبی گروپ  با بیش از ۱۵ سال سابقه و تجربه ای شگرف،تجربه ای منحصر بفرد را برای شما رقم خواهدزد.

15 سال تجربه درخشان
در اختیار شما
با ما در ارتباط باشید!

بیش از ۵۰۰ پرونده موفق در سال

کارشناسان خبره و تیم مجرب ما افتخار بالاترین حجم پرونده های مهاجرتی موفق را در رزومه خود دارد.
افتخار ما رضایت شما
رضایت شما اولویت کار تیم ماست.

سؤالات متداول

1. چه شرکت‌هایی در دبی به مجوز حرفه‌ای نیاز دارند؟

حسابداری، فناوری اطلاعات، مشاوره کسب و کار، معماری و طراحی، چاپ و نشر و…

2. چرا مالیات بر درآمد در دبی صفر است؟

زیرا دبی جزو مناطق آزاد امارات محسوب می‌شود.

3. ثبت شرکت در دبی چه چالش‌هایی دارد؟

تفاوت‌های فرهنگی، مشکلات زبان، هزینه بالای زندگی، بازار رقابتی و نیاز به دریافت مجوز

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ویزای امارات
ویزا برای کار در امارات
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *