کاریابی در امارات

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مهم‌ترین نکات درباره کاریابی در امارات

آیا می‌دانید هر ساله چندین میلیون نفر برای کاریابی در امارات اقدام می‌کنند؟ امروزه عده زیادی از افراد به‌خاطر فرصت‌های شغلی متنوعی که در امارات وجود دارد، به فکر مهاجرت به امارات متحده عربی هستند. چرا شما نمی‌خواهید که جزئی از این افراد باشید که به شغل‌های پردرآمد برسید؟

آیا با نحوه کاریابی در امارات آشنایی دارید؟ لازمه موفقیت در این پروسه آشنایی با قوانین و شرایط کاریابی کشور امارات است. شما باید اطلاعات خود را در این زمینه بروز کنید تا شانس شما در استخدام در امارات متحده عربی افزایش پیدا کند.

مزیت کاریابی در امارات

به جرئت می‌توان گفت که امارات یکی از باثبات‌ترین کشورهای حال حاضر از لحاظ فرصت شغلی و اقتصاد است که شما می‌توانید برای کاریابی در امارات اقدام کنید.

بزرگ‌ترین مزیت کاریابی در کشور امارات این است که بدون صرف هیچ گونه هزینه‌ای می‌توانید در جستجوی مشاغل مختلف باشید. احتمالاً این سؤال برای شما پیش می‌آید که چگونه این کار امکان دارد؟

به این صورت که شما قبل از اینکه به امارات مهاجرت کنید، می‌توانید از طریق سایت‌های کاریابی در امارات به صورت آنلاین آگهی‌های مختلف کار را بررسی کنید و اگر مطابق با توانایی‌ها و خواسته‌های شما بود، فرم ثبت نام را تکمیل کرده و منتظر قبولی درخواست خود و دعوت به مصاحبه کاری باشید.

امروزه اغلب شرکت‌ها و مشاغل از طریق همین سایت کاریابی در امارات نیروهای ماهر خود را پیدا کرده و یک تیم حرفه‌ای تشکیل می‌دهند. بعد از اینکه شما در مرحله اول کاریابی پذیرفته شدید و از طریق شرکت به شما اطلاع رسانی شد، می‌توانید برای مهاجرت و ویزای کاری دبی دست به کار شوید.

یک خبر دیگر که قطعاً شما را خیلی خوشحال می‌کند، این است که بعد از اینکه در شرکت‌های امارات استخدام شدید، مالیات بر درآمد برای شما وجود ندارد و این به نفع کارمند یا صاحب شرکت است؛ زیرا در اغلب کشورهایی اروپایی باید نیمی از درآمد را صرف پرداخت مالیات کرد.

امنیت بسیار خوب، سطح رفاه بالا، شباهت فرهنگی با ایران، میزان مسافت کم، مکان‌های گردشگری متنوع، استفاده از به‌روزترین تکنولوژی‌های درمانی و روش‌های تحصیلی از دیگر مزایای زندگی در امارات است. در نهایت میزان سطح رضایت شهروندان امارات در رده بالایی قرار دارد.

شرایط و قوانین کاریابی در امارات

آیا می‌دانید قوانین کار در امارات به چه نحوی است و چه شرایطی را باید رعایت کرد؟ اگر به دنبال مهاجرت کاری به امارات باشید، با شرایط و گاهی اوقات قوانین سخت‌گیرانه‌ای مواجه می‌شوید که شما را متعجب می‌کند؛ اما این قوانین در مقابل فرصت‌های کاری که در اختیار شما قرار می‌گیرد، ناچیز است.

کاریابی در امارات

ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که شما حتماً باید اقامت کشور امارات را داشته باشید تا بتوانید برای کار در این کشور اقدام کنید. درخواست و تلاش شما برای کار در صورتی که کارت اقامت نداشته باشید، بی فایده است.

برخی از قوانین کار در امارات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • عدم سوءسابقه کیفری
  • سابقه و رزومه کاری
  • ارائه مجوز اقامت در امارات
  • تسلط به زبان عربی یا انگلیسی
  • پیشنهاد شغلی از سوی مراکز و شرکت‌ها
  • رده سنی بالاتر از ۱۸ سال
  • بیمه درمانی اعضای خانواده

از مهم‌ترین نکاتی که می‌توان درباره کاریابی در امارات و جستجوی کار گفت، این است که باید فعال و هدفمند باشید و در راه رسیدن به شغل موردنظر سریع تسلیم نشوید. حتماً ایمیل پیشنهاد کاری که دریافت می‌کنید با نام شرکت موردنظرتان یکی باشد.

به هیچ عنوان پروسه پرداخت هزینه‌های ویزا و آزمایش‌های پزشکی را به مؤسسه‌های کاریابی نسپارید؛ زیرا این کار در امارات غیرقانونی است. بهتر است درباره درآمد و حقوق خود واقع بین باشید و در رؤیای رسیدن به رقم غیر قابل دسترس نباشید.

آیا می‌خواهید در حوزه کاری خود به سرعت پیشرفت کنید و ارتباط گسترده‌ای در امارات داشته باشید؟ برای پیشرفت در کار باید شبکه ارتباطی خود را گسترده کنید و اطلاعات خود را در زمینه فرهنگ امارات و شرایط کار در آن ارتقا دهید.

یک نکته‌ای که شاید کمتر کسی در اختیار شما بگذارد، این است که حتماً رزومه کاری خود را به‌روزرسانی کنید. در به‌روزرسانی مقاله مهارت‌ها و توانایی‌های جدید خود را اضافه کنید تا بیشتر نظر کارفرماهای شرکت را جلب کنید.

لینکدین یکی از برنامه‌های مهم در کاریابی امارات است که بهتر است یک لینکدین حرفه‌ای درباره رزومه کاری و حوزه فعالیت خود بسازید و در مواقعی که از شما رزومه کاری می‌خواهند، آن‌ها را به لینکدین ارجاع دهید.

اگر این سؤال را دارید که لینکدین چیست؟ باید گفت که یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس‌بوک است؛ اما هدف کاملاً متفاوتی دارد. این صفحه یا برنامه به طور حرفه‌ای به پیشرفت کسب و کارها  و کاریابی در امارات کمک می‌کند و کاملاً رایگان است.

سؤالات متداول

۱. آیا مؤسسه‌های کاریابی می‌توانند هزینه‌های پزشکی و هزینه‌های ویزا را پرداخت کنند؟

خیر این کار در امارات غیرقانونی است.

۲. لینکدین کاریابی چیست؟

لینکدین یک شبکه اجتماعی گسترده است که می‌توانید برای رزومه کاری و تعامل با شرکت‌ها از آن استفاده کنید.

۳. راحت‌ترین روش کاریابی امارات متحده چیست؟

استفاده از سایت‌های کاریابی

 

مدارک لازم برای کاریابی در امارات

تکمیلی مدارک یک فرایند مهم در روند کاریابی در دبی است. بهتر است شما مدارک خود را بدون نقص تحویل دهید تا هرچه سریع‌تر روند مهاجرتی شما طی شود و در امارات مشغول به کار شوید؛ از این رو تهیه و ارائه مدارک لازم برای کار در دبی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاریابی در امارات

مدارکی که باید به کارفرما یا وزارت کار برای کاریابی ارائه دهید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • اصل پاسپورت معتبر
  • چند قطعه عکس رنگی پاسپورت
  • ترجمه و کپی مدارک تحصیلی
  • اصل و کپی شناسنامه و مدارک تولد
  • کارت شناسایی امارات
  • گواهی سلامت پزشکی مورد تأیید کشور امارات
  • ارائه مدارک مربوط به اسکان در امارات مانند اجاره نامه
  • اجازه ورود به کشور از طرف وزارت کار امارات
  • کپی کارت شرکت کارفرما و جواز تجاری شرکت
  • ارائه گواهی مبنی بر تمکن مالی
  • گواهی پرداخت هزینه‌های درخواست ویزا

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

روش‌های کاریابی در امارات

آیا می‌دانید که باید از کدام روش برای کاریابی اقدام کنید؟ ابتدا به این نکته توجه کنید که اگر خواهان کار در کشور امارات هستید، باید از طرف کارفرمای اماراتی پیشنهاد کاری داشته باشید. حال این سؤال برای شما پیش می‌آید که این پیشنهاد شغلی را از کجا به دست آوریم؟

باید گفت که روش‌های مختلفی برای کاریابی در دبی برای ایرانیان وجود دارد که هر کدام مزایا و مراحل مخصوص به خود را دارند. شما بعد از اینکه پیشنهاد کاری خود را دریافت کردید، می‌توانید برای ویزا اقدام کنید، در غیر این صورت عملاً نمی‌توانید حرکتی انجام دهید.

در ادامه به طور کامل درباره این روش‌ها صحبت می‌کنیم تا ابهامات شما در این زمینه رفع شود و روش دلخواه خود را انتخاب کنید.

جستجوی کار از طریق مؤسسه‌های کاریابی

روزانه آگهی‌های شغلی زیادی در کشور امارات منتشر می‌شود که شما می‌توانید از طریق مؤسسه‌ها یا بانک‌های کاریابی از آنها باخبر شوید. روند کمک این مؤسسه‌ها به این صورت است که رزومه کاری شما را در اختیار شرکت‌های معتبر و کارفرماهای آنها می‌گذارد تا مورد بررسی قرار بگیرد.

کاریابی در امارات

در این مدت کارفرما با شما در ارتباط است که مصاحبه شغلی و مقدمات اولیه کار را از راه دور انجام دهد. در صورتی که رزومه شما مورد تأیید باشد، از طریق کارفرما پیشنهاد شغلی دریافت می‌کنید. با داشتن رزومه قوی و کامل می توانید برای دستیابی به شغل های پردرآمد دبی امیدوار باشید.

برخی از مؤسسه‌های خصوصی که سابقه درخشانی در حوزه کاریابی در امارات دارند شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مؤسسه Bayt
  • مؤسسه Naukri Gulf
  • مؤسسه Laimoon
  • مؤسسه Gulf Talent
  • مؤسسه Indeed
  • مؤسسه Grab Jobs

جستجوی کار از طریق سایت‌های دولتی کاریابی

آیا این سؤال را دارید که سایت دولتی در امارات برای کاریابی وجود دارد؟ بله سایت‌های وجود دارند که زیر نظر مستقیم دولت امارات فعالیت کرده و آگهی‌های شغلی که برای مراکز دولتی است را منتشر می‌کنند. البته بعضی از این آگهی‌ها برای مشاغل خصوصی نیز است.

شما باید در این سایت‌ها پورتال شخصی برای خود درست کنید تا از فرصت‌های شغلی باخبر شوید. البته استفاده از این پورتال رایگان است؛ اما ممکن است برای برخی از خدمات آن هزینه پرداخت کنید. بعد از بررسی در شرکت که متناسب با مدرک خودتان است، درخواست کار دهید.

یک نکته جالب در کاریابی در امارات این است که اگر از طریق پورتال‌های شغلی مشغول به کار شوید، نیازی به پرداخت حق کمیسیون نیست.

برخی از پورتال‌های شغلی در امارات برای شهرهای آن شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پورتال شغلی دبی
  • پورتال شغلی ابوظبی
  • پورتال شغلی عجمان
  • پورتال شغلی نجیره
  • پورتال شغلی فدرال
  • شغل‌های RAK
  • پورتال استخدام وزارت توسعه جامعه

جستجوی کار از طریق مجله‌ها و روزنامه‌های معتبر

کاریابی در امارات

یکی دیگر از راه‌های کاریابی در امارات جستجو از طریق روزنامه‌ها و مجلات کار است. این آگهی‌های شغلی به صورت نسخه کاغذی چاپ می‌شوند و شما می‌توانید از مراکز مربوطه خریداری کنید.

نشریات معتبری که آگهی‌های شغلی را چاپ می‌کنند شامل موارد زیر هستند:

  • نشریه Waseet
  • نشریه Dubzzile
  • نشریه Khaleej Times

جستجوی کار از طریق مراجعه حضوری به شرکت‌ها

قطعاً این موضوع را می‌دانید که همه آگهی‌های شغلی کاریابی در امارات در سایت‌ها نیستند و روزنامه‌ها گنجایش آن را ندارند، پس بهتر است که به صورت حضوری در جستجوی مشاغل مختلف باشید تا زودتر به نتیجه برسید. البته این را بدانید که اطلاع از حقوق مشاغل دبی در همان مرحله اول اهمیت زیادی دارد.

برای اینکه به صورت حضوری در امارات جویای شغل باشید، نیاز به ویزای توریستی دارید که به صورت مقطعی وارد خاک امارات شوید. اگر شرایط اخذ ویزای توریستی نداشتید، می‌توانید از دوستان و آشنایانی که در امارات هستند، کمک بگیرید و آن‌ها را برای جستجو بفرستید.

جستجوی کار از طریق مؤسسه‌های ایرانی

امروزه مؤسسه‌های کاریابی متعددی در ایران در حوزه کاریابی در امارات فعالیت می‌کنند که رزومه خوبی نیز دارند. اگر با روش‌هایی که معرفی کردیم سازگاری نداشتید، بهترین گزینه استفاده از مؤسسه‌های کاریابی است که به عنوان نماینده شما و واسطه عمل می‌کند.

این مؤسسه‌های کاریابی از وکلای حقوقی – تجاری زبده‌ای استفاده می‌کنند تا سریع‌تر و از راه قانونی به شغل‌های دلخواه مشتریان خود دست پیدا کنند.

جستجوی کار از طریق نمایشگاه‌های کاری

کاریابی در امارات

همان طور که برای انواع لوازم خانگی، کتاب‌ها و تنقلات نمایشگاه‌های مختلفی برگزار می‌شود، برای کار نیز نمایشگاه‌هایی وجود دارند که این فرصت را برای شما فراهم می‌کنند تا با شرکت‌های مختلف و کارفرماهای آنها آشنا شوید.

نمایشگاه‌های کاریابی در امارات برای افراد فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های امارات بسیار مناسب هستند؛ زیرا بعد از اتمام دوره تحصیل می‌توانند در حوزه‌های شغلی متفاوت به دنبال شغل دلخواه خود بگردند که متناسب با توانمندی‌های خودشان است.

این نمایشگاه فرصت شغلی بی نظیری در اختیار شما قرار می‌دهد تا شبکه ارتباطی شما با شرکت‌های مختلف گسترده شود. در ادامه برخی از نمایشگاه‌های کار در امارات را که برگزار شده‌اند را معرفی می‌کنیم.

نام نمایشگاه‌های کار تاریخ برگزاری نمایشگاه‌ها
نمایشگاه ویژه بانوان ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳
بوت کمپ شغلی ۲۴ دسامبر ۲۰۲۲
نمایشگاه کار ۱۷ ژانویه ۲۰۲۳

بعد از معرفی روش‌های مختلف کاریابی در امارات این سؤال برای شما پیش می‌آید که کدام راه را انتخاب کنیم؟ طبق تجربه‌هایی که وجود دارد، اگر بتوانید همه روش‌های جستجو شغل را امتحان کنید، با شغل‌های بیشتری آشنا شده و دایره بررسی شما گسترده‌تر می‌شود.

اما برای محکم کاری حتماً از مؤسسه‌های کاریابی که سابقه خوبی در بازار دارند، مشورت بگیرید؛ زیرا اطلاعات و تجربه‌های این مراکز از اغلب افراد بیشتر است.

در کاریابی در امارات حتماً به نکته زیر توجه کنید:

  • پیدا کردن شغل مناسب بهتر است پیدا کردن هر شغلی است.
  • تنها پیدا کردن کار و مجوز شغلی برای مهاجرت به امارات کافی نیست.
  • حتماً رزومه کاری خود را تقویت و به‌روزرسانی کنید.
  • قبل از شروع مصاحبه مدارک خود را تکمیل کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

 

سؤالات متداول

۱. آیا تنها پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به امارات کافی است؟

خیر پیشنهاد شغلی تنها یک مرحله از مهاجرت کاری است.

۲. نمایشگاه کار ویژه بانوان در چه سالی برگزار شد؟

۱۵ ژانویه ۲۰۲۳

۳. برای جستجوی حضوری کار به چه مدرکی نیاز دارید؟

ویزای توریستی

۴. نشریه‌های معتبر امارات کدام‌اند؟

نشریه Waseet و Dubzzile

۵. آیا بعد استفاده از پورتال‌های مشاغل دولتی نیاز به پرداخت هزینه است؟

خیر پورتال‌های دولتی نیازی به پرداخت حق کمیسیون ندارند.

 

بهترین سایت‌های کاریابی در امارات

اگر سابقه کاریابی در کشورهای مختلف را داشته باشید، قطعاً می‌دانید که یکی از اصلی‌ترین و بهترین روش‌های کاریابی، استفاده از سایت‌های کاریابی است که کاریابی در امارات نیز از این قاعده جدا نیست.

به این نکته دقت کنید که عملکرد مؤسسه‌های کاریابی با سایت‌های کاریابی کاملاً متفاوت است و نباید این دو را با یکدیگر اشتباه بگیرید. مؤسسه‌های کاریابی با توجه به تجربه و همکارانی که در این دارند، سریع‌تر روند مصاحبه شغلی و رزومه متقاضی را بررسی و طی می‌کنند.

بهترین سایت‌های کاریابی در امارات

تفاوت سایت‌های کاریابی با مؤسسه‌های کاریابی این است که سایت‌ها فقط مشاغل مختلف را به کاربران خود معرفی می‌کنند و روند کاریابی به عهده خود کاربر است. در ادامه چند مورد از سایت‌های معتبر کاریابی را بررسی می‌کنیم.

سایت کاریابی Dublzzle

یکی از معروف‌ترین و معتبرترین سایت‌های کاریابی در امارات، سایت dublzzle است که با توضیح نکات کلیدی به کاربر کمک می‌کند تا بهترین رزومه خود را برای کارفرما آماده کند. استفاده از این سایت برای کارفرما و متقاضی با استفاده از سیستم‌های پیشرفته امکان پذیر است.

سایت کاریابی Linkdin

اگر به دنبال منبع غنی هستید که پر از آگهی‌های شغلی باشد، سایت لینکدین بهترین گزینه برای شما است. این سایت از سراسر دنیا متقاضی دارد و به صورت رایگان می‌توانید رزومه خود را در آن آپلود کنید.

یکی از آپشن‌های این سایت این است که با نسخه پریمیوم لینکدین می‌توانید مقایسه‌ای بین چندین موقعیت شغلی انجام دهید و بهترین آن را انتخاب کنید. برای استفاده از این نسخه باید هزینه پرداخت کنید.

سایت کاریابی Indeed

سایت indeed جزو پراستفاده‌ترین سایت‌های حال حاضر است که کاربران بی‌شماری دارد. از مزیت‌های این سایت می‌توان به رایگان بودن و پلتفرم آسان آن اشاره کرد که می‌توانید به راحتی از خدمات آن استفاده کنید. به همین خاطر اغلب کسب و کارها از این سایت استفاده می‌کنند.

مشاغل موردنیاز در امارات

یکی از مهم‌ترین نکات در مهاجرت کاری به کشورهای دیگر، این است که شما بازار شغلی کشور را به طور کامل بررسی کنید و پرتقاضاترین شغل که درآمد خوبی نیز دارد را انتخاب کنید. در پروسه کاریابی در امارات نیز باید مشاغل مورد نیاز را بررسی کرد.

انتخاب شغل پرتقاضا امنیت شغلی شما را افزایش می‌دهد و نگرانی بابت منحل شدن شغل نخواهید داشت. در ادامه چند مورد از مشاغل مورد نیاز امارات و میزان درآمد آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

شغل‌های مورد نیاز درآمد سالیانه شغل‌ها
مدیریت حسابداری ۸۰ الی ۱۱۳ هزار دلار
مشاور و روانشناس ۹۰ الی ۱۵۵ هزار دلار
حوزه هوش مصنوعی ۵۲ الی ۱۲۵ هزار دلار
امور اقتصادی و مالی ۱۹۶ الی ۴۰۰ هزار دلار
حوزه دیجیتال ۱۷۰ الی ۲۶۰ هزار دلار
مشاورهای استعدادیابی ۳۹ الی ۵۸ هزار دلار
مدیر مالی ۵۳ الی ۸۰ هزار دلار
مهندسی مکانیک ۱۸ الی ۳۰ دلار
معلم ۴۵ الی ۶۰ دلار

ساخت و ساز، فناوری، وکیل، معمار، کارگر ساختمان، کادر درمان، گردشگری دارایی و سرمایه گذاری از جمله مشاغل درجه یک در کاریابی در امارات هستند.

انواع ویزای کار در امارات

انواع ویزای کار در امارات

آیا اطلاع دارید که انواع ویزا برای کاریابی در امارات وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود انتخاب کنید؟ هزینه ویزاها با یکدیگر متفاوت است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

نوع ویزای کاری هزینه ویزای کاری
ویزای کاری با مدرک دیپلم ۱۶۴ تا ۵۴۸ دلار
ویزای کاری با مدرک زیر دیپلم ۱.۳۹۶ دلار
ویزای کاری با مدرک لیسانس ۸۲ تا ۹۲ دلار
ویزای کاری ۲ساله ۸۴۲ الی ۱۹۱۷ دلار
ویزای کار برای افراد بالای ۶۵ سال ۱.۳۰۰ دلار
ویزای کاری از راه دور ۲۸۶ دلار
ویزای جستجوی کار ۶۰ روزه ۴۰۰ دلار
ویزای جستجوی کار ۹۰ روزه ۴۵۰ دلار
ویزای جستجوی کار ۱۲۰ روزه ۵۰۰ دلار

 

نرخ بیکاری کشور امارات در سال ۲۰۲۳ حدود ۶ درصد اعلام شده است. حدود ۶.۵۵ میلیون نفر از شهروندان امارات در سال ۲۰۲۳ شاغل هستند. کشور امارات جزو ۳۰ کشور برتر از لحاظ نرخ بیکاری است.

الزامات کاریابی در امارات

قطعاً این موضوع را می‌دانید که برای کاریابی در امارات ملزم به رعایت یک سری قوانین و الزامات هستید. آیا از این الزامات اطلاعات دقیقی دارید؟ این الزامات شامل سابقه کاری، سن مناسب، داشتن تخصص، تسلط به زبان عربی یا انگلیسی، داشتن کد تأمین اجتماعی و عدم سوءسابقه می‌شوند.

الزامات کاریابی در امارات توضیحات مربوط به الزامات
مدرک زبان تسلط به زبان عربی یا انگلیسی
سن مناسب بالای ۱۸ سال
گواهی ترخیص پلیس مربوط به ۵ سال قبل
مالیات با نرخ صفر درصد
بیمه درمانی ارائه توسط کارفرما
مدارک تحصیلی حداقل با مدرک با دیپلم

انواع قرارداد کاری در امارات

انواع قرارداد کاری در امارات

احتمالاً اطلاعات دقیقی درباره قراردادهای کاری کشور امارات ندارید. قراردادهای کاری امارات به دو بخش قرارداد کاری محدود و قرارداد کاری نامحدود تقسیم می‌شوند. مشخصات و ویژگی‌های قراردادها را برای کمک به شما در پیدا کردن پر درآمدترین مشاغل امارات در ادامه بیان می‌کنیم.

قرارداد کاری محدود

از نام قرارداد کاری محدود می‌توان به مشخصات آن پی برد. این قرارداد مدت زمان مشخص و محدودی دارد که فرد باید در مدت قرارداد در خاک امارات حضور داشته باشد. بعد از اتمام مدت قرارداد نیازی به فسخ آن نیست؛ زیرا خود به خود این قرارداد لغو می‌شود؛ اما با رضایت دو طرف می‌توان آن را تمدید کرد.

این نوع قرارداد معمولاً برای انجام پروژه‌های کاری مناسب است. اگر قصد این را داشته باشید که زودتر از موعد مقرر قرارداد را فسخ کنید، باید ۳ ماه از حقوق و مزایای خود را به‌عنوان خسارت پرداخت کنید. اگر کارفرما قرارداد را لغو کند، باید نصف حقوق ۳ ماه فرد را پرداخت کند.

قرارداد کاری نامحدود

قرارداد نامحدود مدت زمان معینی ندارد و تحت شرایط خاصی فسخ می‌شود. مقررات قرارداد کاری نامحدود بسیار ساده‌تر از قرارداد محدود است؛ به همین دلیل اغلب کارفرماها از این نوع قرارداد استقبال می‌کنند. قرارداد نامحدود مناسب افرادی است که قصد استخدام دائم را دارند.

مالیات کار در امارات

مالیات کار در امارات

کشور امارات به کشور بدون مالیات یا با مالیات درصد کم معروف است؛ اما به‌هرحال میزان مالیات بستگی به میزان درآمد دارد و تمامی ارگان‌های امارات موظف به پرداخت مالیات هستند. اجناس و کالاها در امارات مشمول پرداخت مالیات می‌شوند. درصد مالیات‌ها به شرح زیر است:

  • شرکت‌ها: ۵۰ درصد
  • بانک‌ها: ۲۰ درصد

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

کار در امارات و تحصیل

اقتصاد در حال رشد کشور امارات متحده عربی سبب شده تا فرصت‌های شغلی مناسبی برای کار در کنار تحصیل برای دانشجویان فراهم شود. این موضوع مزیت‌های زیادی را به دنبال دارد؛ زیرا باعث می‌شود که دانشجویان در کنار تحصیل خود، تجربه عملی خوبی در زمینه فعالیت خود کسب کنند.

همچنین به دانشجویان مهاجر کمک می‌کند تا با کار در کنار تحصیل بتوانند هزینه‌های مربوط به تحصیل و اقامت خود را پرداخت کنند. پس اگر دانشجو هستید، برای کاریابی در امارات ناامید نشوید و از فرصت‌های کارآموزی و کار در کنار تحصیل در امارات استفاده کنید.

مشاغل مخصوص دانشجویان به صورت پاره وقت و تمام وقت هستند و شما می‌توانید بر اساس شرایط تحصیلی خود، شغلی مناسب را پیدا کنید.

نکات مهم کاریابی در امارات و اخذ جاب آفر

برای اینکه موفق به پیدا کردن یک شغل مناسب در امارات شوید، باید اطلاعات کافی درباره الزامات یافتن کار در این کشور داشته باشید. این کار تنها از طریق مشورت با وکلا و کارشناسان خبره که اطلاعات کافی در این باره دارند، امکان‌پذیر است.

در زمانی که به دنبال کار در کشور امارات هستید، این نکات را هم در نظر بگیرید:

  • سعی کنید به زبان عربی تسلط پیدا کنید؛ زیرا آشنایی با زبان عربی می‌تواند در این راه به شما کمک کرده و برگ برنده‌ای برای موفقیت شما باشد.
  • درست است که برای مهاجرت و کاریابی در امارات به مدرک زبان نیاز ندارید؛ اما داشتن مدرک زبان انگلیسی مانند تافل یا آیلتس شانس شما را برای تصاحب مشاغل سطح بالا و کار در شرکت‌های بین‌المللی بزرگ بالا می‌برد.
  • رزومه‌ای کامل تهیه کرده و جدیدترین مهارت‌ها، تخصص‌ها و مدارک تحصیلی و مهارتی خود را در آن قرار دهید. همچنین باید این رزومه را به طور مداوم به‌روز کنید.
  • سعی کنید اطلاعات کاملی درباره امارات کسب کنید. آشنایی با فرهنگ، اقتصاد و شرایط اجتماعی کشور به شما کمک می‌کند تا راحت‌تر با مردم ارتباط برقرار کرده و به توسعه موقعیت شغلی خود کمک کنید.
  • اطلاعات خود را درباره حوزه فعالیت خود به‌روز نگه دارید و شرایط شغل خود را در کشور امارات به طور مداوم مورد بررسی قرار دهید.
  • یک پروفایل حرفه‌ای در لینکدین بسازید و رزومه خود را در آنجا قرار دهید؛ زیرا این پلتفرم یکی از بهترین گزینه‌های برای پیدا کردن شغل و کاریابی در امارات محسوب می‌شود.
  • حتماً از مشاوران و کارشناسانی که در مؤسسات معتبر فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید.
  • هرگز ناامید نشوید و تا رسیدن به هدف خود دست از تلاش برندارید.

چرا مندوبی را برای مهاجرت کاری انتخاب کنیم؟

در حال حاضر مندوبی گروپ یکی از پرطرف‌دارترین و بهترین مؤسسه‌های مهاجرتی است که صفر تا صد خدمات شما را تضمین می‌کند و کارهای حقوقی شما توسط وکلای حرفه‌ای در سریع‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود. پرسنل ما جزو باتجربه‌ترین پرسنل هستند که ۱۵ سال سابقه کار دارند.

اگر قصد ثبت شرکت در امارات، اخذ ویزای توریستی، ملزومات سفر به دبی، تمدید پروانه کسب، پاسپورت دومینیکا و خرید ملک در امارات دارید، از مندوبی درخواست مشاوره تخصصی کنید. ما در کنار شما با جدیدترین دانش‌های روز دنیا هستیم تا کارهای مهاجرتی شما را انجام دهیم.

 

سؤالات متداول

۱. قرارداد کاری نامحدود مختص چه افرادی است؟

افرادی که به دنبال استخدام دائمی در امارات هستند.

۲. آیا فسخ قرارداد محدود از طرف کارفرما جریمه دارد؟

بله باید به اندازه نصف حقوق ۳ ماه کارگر جریمه پرداخت کند.

۳. میزان مالیات شرکت‌ها چند درصد است؟

۵۰ درصد

۴. هزینه اخذ ویزای کاری ۹۰ روزه امارات چقدر است؟

۴۵۰ دلار

۵. نرخ بیکاری کشور امارات در سال ۲۰۲۳ چقدر است؟

حدود ۶ درصد

 

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *