مهاجرت به امارات

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

راهنمای کامل مهاجرت به امارات

آن دسته از افرادی که قصد مهاجرت به امارات را دارند! بله با خود شما هستیم. اگر قصد دارید به‌زودی به کشور پرآوازه امارات مهاجرت کنید؛ اما نمی‌دانید کدام راه مهاجرت به امارات را انتخاب کنید یا در انتخاب خود تردید دارید، ما پاسخگوی این دغدغه شما هستیم.

امروزه مهاجرت به کشور امارات بسیار داغ شده است و عده‌ای از مؤسسه‌ها در این آشفته بازار از ناآگاهی مردم سوءاستفاده می‌کنند و از راه نادرست کار‌های مهاجرت آن‌ها را انجام می‌دهند. در واقع لقمه را دور سر می‌چرخانند؛ اما این مطالب سر راست‌ترین مطالب مهاجرتی هستند.

پس در صورتی که برای پیدا کردن کار در دبی یا سرمایه گذاری در کشور امارات متحده عربی مهاجرت می کنید، با ما همراه شوید تا جدیدترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهیم.

 شرایط و قوانین جدید ‌مهاجرت به امارات
مهاجرت به امارات

درباره امارات بیشتر بدانید!

آیا می دانید که چرا نام این کشور امارات متحده است؟ به این دلیل که این کشور از هفت ایالت تشکیل شده است. ابوظبی، دبی، عجمان، شارجه، رأس‌الخیمه، فجیره و ام القوین هفت ایالت اصلی و مهم این کشور هستند. نحوه مدیریت این ایالت‌ها به این صورت است که هر کدام توسط پادشاهی اداره می‌شوند.

امارات بزرگ‌تر که حکم پایتخت کشور امارات متحده عربی را دارد، ابوظبی است. امیر امارات ابوظبی نیز به عنوان رئیس‌جمهور بر کل کشور تسلط دارد و حاکمیت می‌کند.

مزایای مهاجرت به امارات

اگر بخواهیم درباره اقتصاد این کشور صحبت کنیم، باید گفت که دومین اقتصاد بزرگ در بین کشور‌های عرب در اختیار امارات متحده عربی قرار دارد. اصولاً کشور‌های حوزه خلیج فارس با نفت خام‌های خود شهرت دارند، آیا امارات نیز از این مزیت کسب درآمد می‌کند؟

بله امارات متحده عربی یکی دیگر از کشور‌های حوزه خلیج فارس است که صادرات نفت خام و فرآورده‌های نفتی انجام می‌دهد. به طور میانگین می‌توان گفت که در روز حدود ۲ میلیون بشکه نفت خام صادر می‌کند. طبق ارزیابی کارشناسان، فروش نفت به طرز چشمگیری باعث پیشرفت کشور امارات شده است.

آیا دوست دارید درمورد استحکام و کیفیت ساختمان‌ها و برج‌های غول پیکر امارات نیز صحبت کنیم؟ یک مورد را برای شما توضیح می‌دهیم تا راحت‌تر به استحکام کشور امارات متحده عربی پی ببرید. احتمالاً این موضوع را نمی‌دانید که کشور امارات بر روی خط گسل سواحل غربی قرار دارد.

این خط گسل باعث ایجاد فعالیت‌های زمین‌لرزه متوسط می‌شود. حتماً تعجب کردید که چرا تابه‌حال اخباری مبنی بر زلزله و ریزش ساختمان‌های اماراتی نشنیده‌اید. باید گفت که ساخت و ساز برج‌ها و ساختمان‌های این کشور به حدی عالی بوده که هیچ گونه آسیب و ریزشی ندارد.

یکی دیگر از مزایای مهاجرت به امارات در زمینه صنایع و پروژه‌های صنعتی عظیم است. شما به راحتی در این کشور در مسیر صادرات و واردات قرار می‌گیرید. فرصت‌های شغلی این کشور بی‌نهایت بوده و استعداد و توانایی شما در این کشور بلااستفاده نخواهد ماند.

تنوع شغلی امارات نیز گسترده است و شما می‌توانید در حوزه‌های مختلف شروع به کار کنید. امروزه دولت امارات روی سرمایه گذاری حساب جداگانه‌ای باز کرده است. طبق آمار کشور امارات حدود ۲۲ درصد افزایش در لاین مهاجرت از طریق سرمایه گذاری داشته است.

اسکان در یک کشور ثروتمند و مرفه باعث پیشرفت شما نیز می‌شود؛ به صورت بارز به این ضرب‌المثل پی می‌بریم که اگر با سه نفر آدم موفق دوست شوی، نفر چهارم تو خواهی بود! زیرا زندگی در امارات، امکانات متنوع و فرصت های فراوانی برای پیشرفت پیش روی شما قرار خواهد داد.

مالیات! اسمی‌ که اغلب سرمایه گذاران یا حتی افراد عادی از آن فراری هستند؛ اما این خبر مسرت‌آمیز را به این دسته از افراد می‌دهیم که در کشور امارات خبری از پرداخت مالیات‌بردرآمد نیست.

بعضی از افراد که به‌سلامتی جسم خود اهمیت می‌دهند، به دنبال کشوری هستند که از لحاظ هوا بسیار پاک و به‌دور از آلودگی باشد. مهاجرت به امارات انتخاب دلخواه این دسته از افراد خواهد بود؛ زیرا کم‌ترین میزان آلودگی را به خود اختصاص داده است.

در کشور‌های جهان سوم، کارآفرینان و دانشمندان از عدم حمایت مسئولان کشور خود سرخورده می‌شوند و به دنبال راه فراری هستند تا ایده‌های منحصر به فرد خودشان هدر نرود. در کشور امارات مسیر راه اندازی مشاغل جدید برای شما هموار است و ایده‌های خاص شما توسط دولت امارات حمایت می‌شود.

اگر به‌خاطر وابستگی به خانواده و دلتنگی نمی‌توانید به مهاجرت فکر کنید؛ اما از سوی دیگر به دنبال پیشرفت هستید، امارات را انتخاب کنید. در بین کشور‌هایی که آمار مهاجرت آن‌ها بالا است، امارات از جمله کشور‌هایی است که فرایند مهاجرت و اخذ ویزای راحتی دارد و شما می‌توانید به صورت خانوادگی مهاجرت کنید.

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که مسئله امنیت بسیار برای شما مهم است و به دنبال شهر امن می‌گردید که دیگر دغدغه دزدی و از دست دادن اموال خود را نداشته باشید، امارات متحده را انتخاب کنید. طبق توصیه وکیل مهاجرت به امارات این شهر بسیار امنیت دارد و آمار جرائم در آن بسیار پایین است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

معایب مهاجرت به امارات

همیشه از قدیم گفته‌اند که نباید یک‌روی سکه را دید. شما برای اینکه به نتیجه مطلوبی برسید، باید تمام جوانب یک موضوع را بسنجید و این از نکات مهاجرت به امارات است. البته اگر بخواهیم به صورت عادلانه درباره امارات نظر بدهیم، قطعاً کفه ترازوی مزایای آن سنگین‌تر خواهد شد.

بارزترین و اولین چالشی که در امارات با آن روبه‌رو می‌شوید، هزینه‌های بالای زندگی در آن است. شما برای اینکه در دبی یک زندگی با کیفیت یا متوسط داشته باشید، حتماً باید یک شغل پردرآمد پیدا کنید. در مقابل هزینه‌های بالا، فرصت‌های شغلی این کشور نیز متنوع است که این عیب را پوشش می‌دهد.

هوای گرم و شرجی دومین عیب مهاجرت به امارات است. کشور امارات در یک منطقه بیابانی قرار دارد؛ به همین دلیل دمای هوا در این کشور بسیار بالا است و در برخی از ساعت‌های روز اصلاً نمی‌توانید از خانه و باد خنک کولر دل بکنید.

عدم اخذ اقامت دائم، علی رغم زندگی طولانی مدت در امارات متحده عربی! شاید این عیب مقداری شما را به فکر فرو برد و فکر کنید که واقعیت ندارد؛ اما متأسفانه این موضوع حقیقت دارد و یکی از باگ‌های مهاجرت به کشور امارات است؛ ولی خبر خوب این است که شما می‌توانید به‌دفعات زیاد ویزای خود را تمدید کنید.

طبق تجربه مهاجرت به امارات که از افراد مختلف جمع‌آوری‌شده، ساعت کاری در امارات بالا و گاهی اوقات طاقت فرسا است. شما به اجبار باید بیش از ۸ ساعت در محل کار خود فعالیت کنید که به نفع شماست؛ زیرا زودتر پیشرفت می‌کنید و سطح درآمد شما بالا می‌رود.

جریمه‌های سنگین امارات متحده عربی، این جریمه‌ها از امنیت بسیار بالای این کشور نشئت می‌گیرند که در جای‌جای امارات دوربین‌های مداربسته کنترل سرعت و ترافیک نصب کرده‌اند. اگر شما در جاده تخلف رانندگی انجام دهید، موظف به پرداخت جریمه می‌شوید.

مزایای مهاجرت به امارات معایب مهاجرت به امارات
تنوع شغلی بالا هزینه زندگی بالا
عدم پرداخت مالیات آب و هوای گرم
هوای پاک و آلودگی کم عدم اخذ اقامت دائم
راه اندازی مشاغل جدید ساعت کاری بالا
اخذ ویزای خانواده جریمه‌های سنگین
سطح امنیت بالا
صادرات بالای نفت و فرآورده‌های نفتی
قانون گمرک راحت‌تر

 

نکات مهاجرت به امارات
مهاجرت به امارات

 

سؤالات متداول

۱. ساعت کاری در دبی چقدر است؟

۸ ساعت به بالا

۲. کدام مزیت مهاجرت به امارات مورد استقبال سرمایه گذاران قرار می‌گیرد؟

عدم پرداخت مالیات‌بردرآمد

۳. عمده درآمد امارات از چه حوزه‌ای است؟

فروش نفت خام و فرآورده‌های نفتی

۴. آیا کشور امارات اقامت دائم دارد؟

خیر؛ اما اگر واجد شرایط باشید می‌توانید به راحتی ویزای خود را تمدید کنید.

 

آسان‌ترین راه مهاجرت به امارات

آیا به دنبال یک راه میان‌بر هستید که پروسه مهاجرت به امارات شما زودتر طی شود و کمتر با چالش مواجه شوید؟ خب باید گفت که خوشبختانه مسیر‌های راحت‌تری وجود دارد که شما می‌توانید از آن طریق مهاجرت خود را انجام دهید.

مهاجرت به امارات از طریق تحصیل آسان‌ترین راه مهاجرت به این کشور است. اخذ اقامت از طریق تحصیل در امارات یکی از راه‌هایی است که شما بعد از تحصیل نیز می‌توانید از مزیت آن استفاده کنید؛ یعنی می‌توانید ویزای تحصیل خود را با ویزای کار تعویض و تمدید کنید.

شانس شما برای اخذ ویزا از سفارت امارات در مواقعی که می‌خواهید بدون تحصیل مستقیماً وارد بازار کار شوید، بسیار کم است؛ زیرا به کارکنان خارجی به سختی ویزا تعلق می‌گیرد. درکل شرایط مهاجرت به امارات در مقایسه با شرایط سایر کشورها مقداری متفاوت‌تر و دشوارتر است.

 

آسان‌ترین راه مهاجرت به امارات
مهاجرت به امارات

مدارک لازم جهت مهاجرت به امارات

امروزه اغلب آدم‌ها به دنبال ترقی در زمینه‌های مختلف هستند. می‌توان گفت که یکی از این کارها که طرف‌داران زیادی نیز دارد، مهاجرت است. حالا آیا اطلاعی دارید که چه مدارکی برای مهاجرت به امارات مورد نیاز است؟

ابتدا این نکته را در نظر داشته باشید که مهاجرت از روش‌های مختلف انجام می‌شود که مدارک هرکدام متفاوت هستند. در ادامه جدولی مبنی بر مدارک انواع روش‌های مهاجرت به امارات برای شما آماده کرده‌ایم.

مهاجرت با تحصیل مهاجرت با ثبت شرکت مهاجرت با خرید ملک مهاجرت با ازدواج
فرم تکمیل شده درخواست ویزای تحصیلی گواهی ثبت علامت تجاری پاسپورت سند ازدواج
شناسنامه ارائه طرح برنامه اقتصادی شناسنامه شناسنامه هر دو زوج
پاسپورت معتبر تکمیل فرم‌های مربوط و ترجمه آنها عکس کارت ملی
پذیرش تحصیلی از دانشگاه پرداخت هزینه‌های ثبت شرکت ارائه اسناد مالی فتوکپی از صفحات پاسپورت
ارائه مدارک تمکن مالی ارائه وکالت‌نامه ترجمه پاسپورت ارائه مدارک تمکن مالی
ارائه مدرک زبان تعیین اساس‌نامه ارائه مدارک تمکن مالی کارت پایان خدمت
چند قطعه عکس ارائه مدرک زبان فیش گردش حساب ارائه مدرک زبان

 

شرایط و قوانین مهاجرت به امارات

قوانین جدیدی در کشور امارات برای دریافت انواع ویزا وضع شده‌اند که مقررات جدید برای اخذ ویزای خانوادگی به چشم می‌خورند. یک خانواده ممکن است برای ویزای 2 ساله که یک ویزای بلند مدت است، درخواست دهد. شما می‌توانید این ویزا را تمدید کنید و برای فرزندان، همسر و والدین خود ویزا بگیرید.

سرویس جدیدی در امارات با سیستم ICA وجود دارد که امکان صدور ویزای مهاجرت به امارات را برای کل خانواده را فراهم می‌کند؛ به این ترتیب برای کسانی که به دلایل گردشگری، درمان پزشکی یا همراهی بیمار به این کشور سفر می‌کنند، مناسب است.

این سرویس جدید به شما اجازه می‌دهد تا ویزای بازدید (توریستی) خود را برای مدت زمان 60 تا 180 روز دریافت کنید و می‌توانید با این قانون جدید کل واحد خانواده را پوشش دهید.

علاوه بر این، برای دریافت ویزای خانواده باید هزینه‌هایی را پرداخت کنید که بسته به عوامل متعددی، متفاوت هستند. با این حال، بسته به شرایطی که دارید، باید حدود 4500 تا 6000 درهم را پرداخت کنید.

علاوه بر این، قوانین جدید تصویب شده در امارات برای اخذ ویزای خانوادگی، گامی برای جذب و حفظ برخی استعدادهای بین‌المللی محسوب می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید محیط زندگی خوب و حمایت از کل خانواده را فراهم کنید.

مهاجرت به امارات به همراه خانواده

با تغییراتی که در قوانین جدید ویزا در امارات متحده عربی ارائه شده، دولت به دنبال جذب مهاجران به صورت خانوادگی است؛ از این رو امکانات رفاهی درجه یک، زیرساخت‌های عالی و سبک زندگی پویا و همچنین آموزش باکیفیت در سطوح مختلف را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، پدر و مادرها با این قوانین جدید می‌توانند فرزندان خود را راحت‌تر به امارات بیاورند. همچنین آنها می‌توانند برای فرزندان زیر 18 سال و برای مردان تا 25 سال درخواست حمایت مالی کنند. همچنین می‌توانند درخواست ویزای ویژه‌ای داشته باشند تا کودکانی که دارای معلولیت هستند، بتوانند به امارات سفر کنند.

با قوانین جدید ویزا در امارات، تأثیراتی هم برای کسانی که از امارات بازدید می‌کنند و هم برای شهروندان اماراتی وجود خواهند داشت. با این حال، موضوع مهم این است که قوانین جدید مهاجرت به امارات برای افرادی که مایل به بازدید، زندگی یا کار در امارات هستند، مفید خواهند بود.

همچنین این قوانین به توسعه کشور کمک می‌کند؛ زیرا نیروی کار واجد شرایط را از نقاط مختلف جهان جذب می‌کنند. شما باید از تغییرات قانونی کشور امارات متحده عربی مطلع باشید. اگر می‌خواهید دانش خود را گسترش دهید، می‌توانید به راحتی با ما تماس بگیرید.

شرایط مهاجرت مشاغل مختلف به امارات

گاهی اوقات افرادی که قصد مهاجرت دارند، اقدام به اخذ مدرک شغلی در کشور خود می‌کنند؛ سپس کارهای مهاجرت را انجام می‌دهند تا از کشور خارج شوند؛ اما باید گفت که شرایط و قوانین مهاجرت به امارات در مشاغل مختلف تفاوت دارد. در ادامه شرایط چند مورد از مشاغل و شغل های پردرآمد در دبی را توضیح می‌دهیم.

شرایط مهاجرت پزشک به امارات

میزان ساعت کاری و سختی کار پزشکان در ایران بیشتر از سایر کشورها است؛ به همین دلیل برخی از پزشکان به فکر مهاجرت می‌افتند. پزشکانی که قصد مهاجرت را دارند، باید تأییدیه دیتا فلو (Date flow) را اخذ کنند تا ویزای آن‌ها صادر شود.

شرایط مهاجرت پزشک به امارات
مهاجرت به امارات

 

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

 

تأییدیه دیتا فلو (Date flow) فرایندی است که سوابق کاری و مدارک پزشکان را بررسی می‌کند تا از عدم جعل و مهارت پزشک متقاضی اطمینان حاصل کند.

 

احتمالاً این سؤال برای شما پیش می‌آید که برای مهاجرت به چند سال سابقه کار نیاز داریم؟ سابقه کاری برای مهاجرت به امارات برای پزشک عمومی حدود ۳ سال و دندان پزشک ۴ سال است که جزو قوانین مهاجرت به امارات قرار می‌گیرد.

سؤال دیگری که پاسخ مهمی دارد، این است که آزمون خاصی برای مهاجرت در این شغل وجود دارد؟ آزمون پرومتریک (Preometric) مختص مهاجرت پزشکان است که حتماً باید نمره لازم در آن را کسب کنند. علاوه بر آزمون، نامه تأییدیه (eligibility letter) و نامه صلاحیت حرفه‌ای (good standing) ضروری است.

شرایط مهاجرت پرستار به امارات

در این چند سال اخیر که آمار مهاجرت به امارات افزایش پیدا کرده است، نیاز به نیروی درمانی به شدت حس می‌شود؛ به همین پرستاران زیادی برای مهاجرت امارات را انتخاب کردند. جمعیت امارات حدود ۳.۱ میلیون است که حدود ۹۰ درصد آن را مهاجران تشکیل می‌دهند.

شرایط مهاجرت به امارات برای افراد شاغل در حوزه درمان بسیار عالی و استثنایی است؛ یعنی امکاناتی مانند هزینه خرید مسکن، مسکن رایگان، انواع بیمه‌های پزشکی، کمک‌تحصیلی فرزندان و اعضای خانواده، مرخصی بلند مدت و کمک هزینه‌های سفر به کشور خود به پرستاران اعطا می‌کنند.

هزینه‌های مهاجرت پرستاران به امارات تنها در هزینه‌های صدور ویزا خلاصه می‌شود و سایر هزینه‌ها برعهده کارفرمای اماراتی است و نیازی نیست از این بابت نگرانی داشته باشید.

شرایط مهاجرت دندانپزشک به امارات

آیا خدمات دندان پزشکی در امارات بازار کار دارد؟ بله همان طور که گفته شد، کلیه خدمات درمانی در کشور امارات بازار کار خوبی دارد و شما به راحتی می‌توانید در مراکز مختلف دست به کار شوید؛ اما میزان حساسیت در این مورد مقداری بیشتر است.

این حساسیت از سمت سازمان وزارت بهداشت امارات نشئت می‌گیرد؛ زیرا به دنبال استخدام افراد کاربلد و باتجربه است که خدمات دندانپزشکی در سطح بالایی به شهروندان ارائه شود. از این رو دریافت اقامت کادر درمان در دبی با شرایط خاص و قوانین موجود بررسی خواهد شد.

 

مهاجرت دندانپزشک به امارات
مهاجرت به امارات

شرکت در آزمون DHA برای دندان‌پزشکان بسیار ضروری است؛ چون با موفقیت در این آزمون می‌توانند به ویزای خود دست پیدا کنند. میزان درآمد دندان پزشک در امارات بالا است؛ زیرا از خدمات زیبایی دندان استقبال خوبی می‌شود.

شرایط مهاجرت آرایشگر به امارات

اگر فکر می‌کنید که مدرک زیبایی برای مهاجرت به امارات شدنی نیست، باید بگوییم که کاملاً در اشتباه هستید؛ زیرا آرایشگری یکی از رشته‌هایی است که از آن در امارات استقبال خوبی می‌شود. ارائه مدارک گواهینامه فنی و حرفه‌ای بین‌المللی در این رشته ضروری است.

فکر می‌کنید که یک آرایشگر چقدر درآمد دارد؟ درآمد آرایشگر اماراتی در مقایسه با آرایشگرهایی که در خاورمیانه فعالیت می‌کنند، بسیار بالاتر است و راه پیشرفت در این کشور برای مشاغل زیبایی هموارتر است؛ زیرا شهروند اماراتی اهمیت بیشتری به کارهای زیبایی می‌دهند.

شرایط مهاجرت معمار به امارات

ساخت و ساز ساختمان‌ها و برج‌های چندطبقه در امارات که طول زیادی دارند، به یکی از ویژگی‌های امارات تبدیل شده است. امارات برای اینکه در این حوزه فعال بماند و مهاجران خود را دست ندهند، باید از معمارهای با تجربه و با مهارت استفاده کند تا مهندسی ساختمان آن بدون نقص و ایراد باشد.

فرصت‌های شغلی بسیاری در اختیار مهندسان معماری قرار می‌گیرد که با مهارت و تجربه به راحتی می‌توانند چندین پروژه را در اختیار بگیرند؛ فقط نیاز به نمونه کار است که با نحوه کار شما آشنا شوند.

 

شرایط مهاجرت معمار به امارات
مهاجرت به امارات

 

سؤالات متداول

۱. کشور امارات چند میلیون جمعیت دارد؟

۳.۱ میلیون

۲. چه آزمونی از دندان‌پزشکان برای مهاجرت گرفته می‌شود؟

آزمون DHA

۳. چه امکاناتی در اختیار مهاجران حوزه درمان قرار می‌گیرد؟

مسکن رایگان، هزینه خرید مسکن، بیمه‌های درمانی و کمک‌تحصیلی فرزندان

۴. آیا کشور امارات اقامت دائم دارد؟

خیر اما روند تمدید ویزای آن راحت است.

۵. آسان‌ترین روش مهاجرت به امارات کدام است؟

ثبت شرکت در امارات آسان‌ترین روش است.

 

بهترین شهرهای امارات برای زندگی و کار

آیا برای مهاجرت کشور امارات متحده عربی را انتخاب کرده‌اید؛ اما در انتخاب شهر مردد هستید؟ هر کدام از شهرهای امارات ویژگی‌های خاص خود را دارند و قوانین زندگی در امارات در همه آن ها باید رعایت شوند و شما باید با توجه به روحیه و نیازی که دارید، انتخاب کنید. در ادامه درباره شهرهایی که از لحاظ مهاجرپذیری رتبه بالایی دارند، توضیح می‌دهیم.

 

بهترین شهرهای امارات برای زندگی و کار
مهاجرت به امارات

شهر ابوظبی

آیا می‌دانید که پایتخت کشور امارات کدام شهر است؟ ابوظبی پایتخت کشور امارات است و از لحاظ جمعیت بعد از دبی قرار دارد. یکی از ثروتمندترین شهرهای منطقه بعد از دبی، شهر ابوظبی است که از لحاظ کیفیت زندگی در رتبه ۴۴ جهان قرار دارد.

باید گفت که هزینه‌های زندگی در شهر ابوظبی از تمامی شهرهای امارات متحده عربی بالاتر است و تمرکز عوامل این کشور از اقتصاد تک بعدی خارج شده است. یعنی به غیر از فراورده‌های نفتی از سایر روش‌های درآمدی استفاده می‌کنند.

یک خبر خوب این است که میانگین حقوق افراد در ابوظبی از سایر شهرها بالاتر است؛ به همین خاطر این شهر برای افرادی که به دنبال حقوق بالا هستند، بسیار مناسب است.

آیا تصور می‌کنید که سطح علمی شهر ابوظبی پایین است؟ تصور اشتباهی دارید؛ زیرا دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر و پیشرفته‌ای در این شهر تأسیس شده است که سطح علمی آن را بالا می‌برد و جزو بهترین مقصدهای تحصیلی به حساب می‌آید.

یکی از دانشگاه‌های بی نظیری که از که راه مهاجرت به امارات به آن دست پیدا می‌کنید، دانشگاه خلیفه (khalifa university) است که در رتبه بندی جهانی مقام ۲۱۱ را برای خود کسب کرده است.

جمعیت ابوظبی حدود ۱.۰۴۵ میلیون نفر است. کاخ امارات، دهکده تاریخی، یاس مال، جنگل‌های مانگرو، مسجد بزرگ شیخ زاید، پارک دنیای فراری، جاده کورنیش، موزه لوور شعبه ابوظبی، کوه حفیت، جزیره زایا نورا و بازار مرکزی ابوظبی از جاذبه‌های توریستی ابوظبی هستند.

شهر دبی

به کرات اسم دبی در میان شهرهای لوکس و پیشرفته شنیده‌اید. امروزه کشور امارات متحده عربی تمرکز ویژه‌ای بر روی شهر دبی دارد. این تمرکز با سرمایه هنگفتی که در اختیار دارند، دبی را به اولین شهر توریستی در خاورمیانه و یکی از بهترین شهرهای جهان تبدیل کرده است که تفریحات فوق‌العاده‌ای دارد.

ثروتمندترین شهر بعد از ابوظبی شهر دبی است که جمعیتی بالغ بر ۳.۳۳۱ میلیون نفر دارد. از نظر اقتصادی دبی گام‌های بزرگی را برمی‌دارد و در میان ۱۵ شهر برتر در فعالیت‌های اقتصادی قرار دارد؛ به همین خاطر فرصت‌های شغلی بسیاری را ایجاد کرده است.

قطعاً این مطلب را شنیده‌اید که هزینه زندگی در دبی بالا است؛ اما باید به این نکته توجه کنید که میزان حقوق دریافتی شهروندان دبی نیز بالا است و با میزان هزینه‌های زندگی آن برابری می‌کند. سیستم حمل و نقل عمومی دبی نیز بسیار پیشرفته است که آلودگی هوا را به صفر می‌رساند.

سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر برای بازدید از جاهای دیدنی دبی مسافرت می‌کنند که این آمار باعث می‌شود که ترافیک شهری دبی افزایش پیدا کند. به دلیل زیبایی‌هایی که دبی دارد، در خاورمیانه به عروس خلیج فارس شهرت دارد.

آیا تمایل دارید با چند مورد از مکان‌های دیدنی در دبی آشنا شوید؟ برج خلیفه یکی از مشهورترین مکان‌ها دیدنی در دبی است که از سرتاسر جهان بیننده دارد. مسجد جمیرا یکی از مکان‌های مذهبی است که معماری فوق‌العاده‌ای دارد. موزة دبی، ساحل کایت و پالم جمیرا یک‌گوشه از دیدنی‌های دبی هستند.

شهر شارجه

آیا قصد دارید برای مهاجرت به امارات شهر شارجه را انتخاب کنید؟ ۷۰ درصد جمعیت ۱.۲۷۵ میلیون‌نفری شهر شارجه را مهاجران تشکیل می‌دهند. شارجه سومین شهر جذاب و پیشرفته امارات متحده عربی است که از لحاظ فرهنگ و هنر، حکم پایتخت امارات متحده را دارد.

اگر نگرانی کار در شارجه را دارید، این خبر خوب را با شما به اشتراک می‌گذاریم که نرخ بیکاری در شارجه صفر است و کسب و کار در این شهر رونق فراوانی دارد. میزان حقوق دریافتی کارکنان شارجه با حقوق کارکنان دبی برابری می‌کند.

هزینه‌های زندگی در شارجه در مقایسه با شهرهای دبی و ابوظبی بسیار مقرون به‌صرفه‌تر است و سبک زندگی ساده‌تر و راحت‌تری نسبت به دبی دارد. یکی از مواردی که باعث تمایز شارجه از دبی و ابوظبی می‌شود، دانشگاه‌های آمریکایی هستند که در شارجه امارات فعالیت علمی می‌کنند.

مشهورترین این دانشگاه‌ها هیوستون در تگزاس آمریکا است که آموزش‌های فوق‌العاده‌ای را در اختیار دانشجویان خود قرار می‌دهد. جزیره نور، برج ساعت شارجه، شهربازی سرپوشیده ادونچر لند، موزه علم و فناوری، آکواریوم شارجه و بازار مرکزی از جمله دیدنی‌های شارجه هستند.

هزینه‌های زندگی در امارات

آیا از هزینه‌های زندگی بعد از مهاجرت به امارات اطلاعی دارید؟ قبل از اینکه تصمیم خود را بگیرید و چمدان‌هایتان را ببندید، درباره هزینه‌های زندگی امارات فکر کنید. البته این هزینه‌ها متناسب با سبک زندگی شما تغییر پیدا می‌کند.

ابتدا مطابق با هزینه‌های ۲۰۲۳ کشور امارات متحده جدولی مبنی بر هزینه‌های یک‌ماهه زندگی در شهرهای مختلف امارات بدون اجاره خانه را آماده کردیم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

شهرهای امارات هزینه‌های یک ماه زندگی در امارات
شهر ابوظبی ۸۳۷.۸ دلار
شهر دبی ۹۹۸.۳ دلار
شهر شارجه ۷۲۴.۹ دلار
شهر عجمان ۵۲۰.۵ دلار
شهر رأس‌الخیمه ۷۹۰.۵ دلار

 

مهاجرت به دبی
مهاجرت به امارات

حال که یک تصویر کلی از هزینه زندگی در شهرهای مختلف در ذهن شما ثبت شد و متوجه شدید که کدام شهر گران‌ترین و کدام شهر گران‌ترین است، در ادامه هزینه‌های کلی زندگی در امارات را بیان می‌کنیم.

عنوان هزینه مقدار هزینه
شیر یک‌لیتری ۱.۸۹ دلار
برنج یک‌کیلویی ۲.۳۳ دلار
تخم مرغ ۱۲ عدد ۳.۰۱ دلار
۱ کیلو گوشت گاو ۱۰.۷۱ دلار
۱ لیتر بنزین ۰.۹۸ دلار
کاپوچینو ۵.۱۱ دلار
مک دونالد ۸.۱۷ دلار

 

مندوبی؛ بهترین انتخاب شما در مهاجرت به امارات

آیا این سؤال را دارید که چطور به امارات مهاجرت کنیم؟ خب جواب سؤال شما نزد مندوبی است. ما در مؤسسه مهاجرتی مندوبی از زبده‌ترین و باتجربه‌ترین کارشناسان و متخصصان حوزه مهاجرت استفاده کرده‌ایم که بار کاری شما را به صفر برسانیم. تنها کافی است که چمدان‌های خود را ببندید.

کارشناسان ما در ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما هستند تا سریع‌تر پروسه مهاجرتی شما سپری شود. مندوبی در زمینه انتخاب شغل موردنظر نیز مشاوره‌های تخصصی به شما می‌دهد که به پردرآمدترین شغل دست پیدا کنید.

 

سؤالات متداول

۱. ارزان‌ترین شهر در مهاجرت به امارات کدام است؟

شهر عجمان

۲. کدام دانشگاه آمریکایی در شارجه قرار دارد؟

هیوستون در تگزاس آمریکا

۳. تعداد توریست‌های دبی در سال چقدر است؟

۲۰ میلیون

۴. جمعیت ابوظبی امارات چقدر است؟

۱.۴۵ میلیون نفر

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *