استخدامی در دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هر آنچه باید در مورد استخدامی در دبی بدانید!

چگونه می‌توان از طریق آگهی استخدامی در دبی، برای کار در این شهر اقدام کرد؟ اگر شما هم به دنبال شغل‌های پردرآمد در دبی هستید، باید بدانید امروزه پیشرفت روزافزون امارات سبب شده تا سایت‌های کاریابی در دبی روی کار بیایند و فرصت‌های شغلی بسیاری را در اختیار افراد جویای کار قرار دهند.

از آنجایی که تقریباً ۹۰ درصد از جمعیت ۱/۳ میلیون نفری دبی را مهاجرانی تشکیل می‌دهند که به قصد کار به این کشور مهاجرت کرده‌اند؛ پس چرا شما جزو این دسته از افراد نباشید؟ تنها کافی است به خوبی شرایط و قوانین کار در دبی و مهاجرت کاری به این شهر را بشناسید و به طور حرفه‌ای در این زمینه اقدام کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه می‌توان در دبی کار پیدا کرد و وضعیت اشتغال در این شهر به چه صورت است.

انواع ویزای کاری دبی

اگر قصد کار و زندگی در دبی را دارید، باید بدانید اتباع خارجی به منظور مهاجرت کاری به این شهر باید برای اخذ ویزای کاری اقدام کرده و سپس مجوز کار دریافت کنند؛ مگر در شرایطی که با ویزای جستجوی کار وارد خاک امارات شوید. معمولاً در دبی روند اخذ ویزا و مجوز کار معتبر توسط کارفرمای اهل دبی صورت می‌گیرد.

 

مجوز کار در واقع نوعی کارت شناسایی است که افراد خارجی باید به همراه داشته باشند؛ زیرا ممکن است توسط مقامات مسئول در دبی مورد بررسی قرار گیرد. همچنین کار و استخدامی در دبی بدون داشتن این مجوز جرم محسوب شده و مشمول جریمه می‌شود.

 

شما از طریق راه‌های مختلفی می‌توانید برای استخدامی در دبی و کار در این شهر اقدام کنید. در ادامه به معرفی انواع ویزای کاری دبی خواهیم پرداخت.

ویزای توریستی (Visitor Viza)

یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید به کمک آن به دبی رفته و به دنبال موقعیت‌های استخدام در دبی یا کارفرمای مناسب بگردید، ویزای توریستی دبی یا ویزای فرودگاهی است؛ البته توجه داشته باشید تنها با داشتن این ویزا مجوز به کار کردن در دبی نیستید و در این مدت تنها باید به دنبال کار گشته و بعد از دریافت مجوز کار فعالیت خود را آغاز کنید.

ویزای توریستی (Visitor Viza)
استخدامی در دبی

 

ویزای همسر امارات

اگر در حال حاضر همسر و شریک زندگی شما در دبی کار کرده و معیار‌های لازم برای حمایت از شما را دارد، می‌توانید از طریق اسپانسری همسری خود به دبی مهاجرت کرده و در این شهر به کار و زندگی بپردازید. مردان به منظور حمایت مالی از همسرشان باید حداقل درآمد ۳۰۰۰ یا ۴۰۰۰ درهم در ماه و محلی برای اقامت داشته باشند.

این مبلغ برای زنانی که قصد دارند از همسر خود به منظور مهاجرت به دبی و استخدامی در دبی حمایت کنند حدوداً ۱۰۰۰۰ درهم به شکل ماهیانه است و لازم است از اداره کل اقامت و امور خارجی دبی مجوز دریافت کنند.

ویزای دانشجویی

از سال ۲۰۱۷ دولت امارات این امکان را برای دانشجویانی که در دبی اقامت دارند فراهم کرده است تا در مشاغل پاره‌وقت مشغول به کار شوند؛ البته این روش تنها برای دانشجویان گزینه مناسبی است و اگر از متقاضیان استخدامی در دبی و یافتن کار در این شهر هستید، بهتر است از دیگر مسیر‌های مهاجرتی برای اخذ مجوز کار دبی اقدام کنید.

ویزای طلایی امارات

ویزای طلایی امارات یک ویزا با امکان اقامت طولانی مدت است که تنها به گروه خاصی از افراد امکان کار، تحصیل یا زندگی در امارات و دبی را می‌دهد. شما با اخذ این ویزا می‌توانید به مدت ۵ الی ۱۰ سال در دبی اقامت داشته و در صورت تمایل برای تمدید این ویزا اقدام کنید.

حال ممکن است بپرسید ویزای طلایی امارات به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ در این باره باید بگوییم مهم‌ترین جامعه هدف برای استفاده از ویزای طلایی امارات عبارت‌اند از:

  • کارآفرینان
  • سرمایه گذران
  • استعداد‌های تخصصی و محققان در حوزه‌های مختلف علمی
  • دانش‌آموزان درخشان با مهارت‌ها و توانایی‌های علمی‌ امیدوارکننده

از مزایای اصلی گلدن ویزای امارات باید به این موضوع اشاره کنیم که اگر شما موفق به دریافت این ویزا شوید، می‌توانید برای والدین، همسر و فرزندان خود نیز درخواست اخذ ویزای طلایی کنید.

ویزای طلایی امارات
استخدامی در دبی

 

مدت اعتبار ویزای کار دبی

زمانی که برای اولین بار به منظور استخدامی در دبی ویزای کار دریافت می‌کنید، این ویزا تا حداکثر ۳۰ روز اعتبار دارد و شما بعد از پایان این مدت می‌توانید آن را برای ۳۰ روز دیگر تمدید کنید. این مجوز به شما این امکان را می‌دهد ۶۰ روز در دبی اقامت داشته و در این مدت به همراه کارفرمایتان برای دریافت مجوز کار، شناسه امارات و ویزای اقامت اقدام کنید.

ویزای کار دبی برای ۱،۲ یا ۳ سال بنا به نوع هدف شما از سفر و صلاحدید مقامات امارات صادر می‌شود. بعد از پایان این مدت باید ۳۰ روز قبل از تاریخ انقضای ویزا به منظور تمدید آن اقدام کنید. درمورد مدت زمان صدور مجوز کار در امارات نیز باید بدانید این مجوز در دبی معمولاً ظرف یک هفته صادر می‌شود؛ البته به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد.

هزینه ویزای کار دبی

در این بخش از راهنمای استخدامی در دبی باید خاطرنشان کنیم با توجه به نوع ویزای کار در دبی، هزینه ویزا نیز متفاوت خواهد بود. درواقع بخشی از این هزینه‌ها مربوط به درخواست ویزا و بخش دیگر به دریافت ویزا اختصاص دارد.

بر اساس آخرین اطلاعات در سال ۲۰۲۳ هزینه ویزای کار امارات برای کار مجازی یا دورکاری به‌ازای هر نفر ۲۸۷ دلار است؛ البته شما باید هزینه‌ حق بیمه پزشکی و مراجعه به سفارت را نیز لحاظ کنید. نکته مهم در این زمینه این است که با پرداخت هزینه‌های سفارت هیچ تضمینی مبنی بر تأیید درخواست شما وجود ندارد.

هزینه ثبت‌نام درخواست فوری خدمات ویزای امارات نیز حدوداً ۱۰۰ دلار است. همچنین توجه داشته باشید اگر بیشتر از زمان مجاز ویزای توریستی در دبی بمانید، ملزم به پرداخت جریمه خواهید شد. این جریمه برای اولین روز ۲۰۰ درهم و برای روز‌های بعدی ۱۰۰ درهم در نظر گرفته می‌شود.

حال اگر تاریخ انقضای ویزای کار شما به پایان رسید، می‌توانید تا ۳۰ روز بعد در دبی اقامت داشته باشید و برای تمدید مجوز خود اقدام کنید و این مدت شامل جریمه نمی‌شود؛ اما باید برای روز اول ۱۲۵ درهم و هر روز اضافه ۲۵ درهم بپردازید.

هزینه ویزای کار دبی
استخدامی در دبی

 

چگونه در دبی کار پیدا کنیم؟

پیدا کردن کار و استخدامی در دبی سخت‌ترین مرحله مهاجرت کاری به این شهر لوکس و پرزرق‌وبرق است. درست است که پیدا کردن کار در دبی از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ اما مهم‌تر از آن یافتن کاری مناسب با مهارت‌ها و تخصص شما است.

هرچقدر شغل موردنظر با رزومه و تخصص شما تناسب بیشتری داشته باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزا و داشتن یک آینده شغلی راحت و حرفه‌ای خواهید داشت. به طور کلی شما از طریق ۶ روش اصلی می‌توانید برای پیدا کردن کار و استخدامی در دبی اقدام کنید که در ادامه به بررسی هریک از این روش‌ها خواهیم پرداخت.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

جستجو در مؤسسات و سایت‌های کاریابی

یکی از روش‌های استخدام ایرانی در دبی بانک‌های کاریابی امارات هستند که به طور روزانه آگهی‌های شغلی مختلف را منتشر می‌کنند که شما به‌عنوان فرد جویای کار در دبی می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و به‌راحتی به کارفرمایانی که قصد استخدام نیرو‌های ماهر دارند دسترسی پیدا کنید.

فرقی نمی‌کند قصد شما استخدام در رستوران دبی یا استخدام در فرودگاه دبی و مراکز تجاری و اداری باشد به‌هرحال این مؤسسات خصوصی آماده هستند تا پل ارتباطی میان شما و کارفرمایان اماراتی باشند.

از جمله بهترین و معروف‌ترین این مؤسسات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • Bayt
  • Naukri Gulf
  • Grab Jobs
  • Indeed
  • Laimoon
  • Gulf Talent
جستجو در مؤسسات و سایت‌های کاریابی
استخدامی در دبی

 

جستجو در سایت‌های کاریابی دولتی کشور امارات

از دیگر روش‌های کاریابی و استخدامی‌ دبی باید به سایت‌های کاریابی دولتی اشاره کنیم. چندین مؤسسه کاریابی در امارات فعالیت دارند که زیر نظر دولت این کشور آگهی‌های شغلی و استخدامی در دبی را در سایت‌های خود منتشر می‌کنند. برخی از این مشاغل دولتی و برخی دیگر متعلق به بخش خصوصی هستند.

پیشنهاد می‌کنیم در ادامه جستجو خود برای یافتن کار و استخدامی در دبی حتماً سری به این وب‌سایت‌ها بزنید:

  • Dubai Careers
  • Fedral Government Job Portal
  • Government of Abu Dhabi Jobs
  • Government of Ajman Jobs

شما می‌توانید در برخی از این سایت‌های استخدامی در دبی پروفایل درست کرده و برای مشاغل موردنظرتان درخواست ثبت کنید تا روند پیدا کردن شغل سریع‌تر شده و زودتر کارفرماها را پیدا کنید.

جستجو در مجلات و نشریات

در دبی برخی نشریات و مجلات بخشی به‌عنوان آگهی‌های شغلی و استخدام نیرو در دبی دارند که در نسخه‌های کاغذی و مجلات آنلاین این نشریات به چاپ می‌رسد. توصیه می‌کنیم از این مجلات غافل نشوید. شاید شغل آینده شما در یکی از همین نشریات منتظر شما باشد! بنابراین بهتر است این مجلات را در لیست جستجو‌های خود قرار دهید:

  • Khaleej Times
  • Dubizzle
  • Waseet

جستجوی محلی و بررسی بازار کار دبی

در این بخش از معرفی راه‌های استخدامی در دبی باید به این موضوع بپردازیم که تمامی‌ آگهی‌های شغلی در وب‌سایت‌ها و فضاهای آنلاین در دسترس نیستند و اگر دوست یا آشنایی در دبی دارید، می‌توانید به کمک او به صورت محلی به دنبال کار و آگهی‌های شغلی مختلف همچون استخدامی‌ کارگر در دبی باشید.

البته می‌توانید با یک جستجوی ساده مؤسسات کاریابی و استخدامی در دبی را پیدا کرده و در این روند از آن‌ها نیز کمک بگیرید. اگر هم خودتان با ویزای توریستی به دبی سفر کنید، می‌توانید به صورت حضوری بازار کار این شهر را در حوزه موردنظرتان بررسی کرده و به نتایج مهمی‌ دست پیدا کنید.

جستجوی محلی و بررسی بازار کار دبی
استخدامی در دبی

 

سؤالات متداول

۱. اعتبار ویزای کار امارات چقدر است؟

مدت زمان ویزا به حامی‌ مالی و ماهیت شغل موردنظر بستگی دارد؛ اما معمولاً برای ۱،۲ یا ۳ سال صادر می‌شود.

۲. بعد از پیدا کردن کار در دبی باید جاب آفر بگیریم؟

بله کار کردن در بخش‌های خصوصی نیازمند دریافت جاب آفر از یک کارفرما است.

۳. حداقل میزان سرمایه لازم برای ویزای طلایی امارات چقدر است؟

حداقل میزان سرمایه برای اخذ این ویزا ۱۰ میلیون درهم و برای سرمایه‌گذاری بر ملک ۵ میلیون درهم است.

 

برقراری ارتباط با کارفرما و بررسی موقعیت‌های شغلی

اگر شرکت یا سازمانی در دبی را برای اشتغال خود مدنظر دارید، می‌توانید با آن‌ها به شکل مستقیم ارتباط گرفته و رزومه کاری‌تان را برای آن‌ها ارسال کنید و درمورد موقعیت‌های شغلی خالی در آن مرکز جویا شوید تا شانس خود را برای پیدا کردن پردرآمدترین مشاغل امارات بالا ببرید.

ارتباط با مؤسسات کاریابی امارت در ایران

جالب است بدانید در ایران مؤسساتی در زمینه فرصت‌های شغلی و استخدامی در دبی فعالیت دارند که با استفاده از وکلای تجاری – حقوقی و ارتباطاتی که با مؤسسات کاریابی و شرکت‌های اماراتی دارند می‌توانند به شما کمک کنند به بازار کار دبی ورود کرده و در شغل رویارویی خود مشغول به کار شوید.

شاید تا اینجای مطلب استخدامی در دبی این سؤال در ذهن شما شکل گرفته باشد که کدام یکی از ۶ راه گفته شده را انتخاب کنیم؟ در این باره باید بگوییم اگر بتوانید تمامی‌ گزینه‌های جستجو را امتحان کنید و دایره بررسی خود را وسیع‌تر سازید که بسیار عالی است؛ اما توصیه می‌کنیم در این زمینه حتماً از مؤسسات کاریابی در ایران کمک بگیرید.

از آنجایی که پیدا کردن کار در دبی برای مهاجرت به این شهر کافی نیست و با توجه به تفاوت‌های فرهنگی و زبانی برقراری ارتباط با کارفرمایان اماراتی ریزه‌کاری‌ها و حساسیت‌های خود را دارد، بهتر است کار را به این مؤسسات سپرده و منتظر نتیجه‌ای مطلوب بمانید.

مؤسسات کاریابی ایرانی که در بازار کار امارات فعالیت دارند، می‌توانند شغلی مناسب با شرایط شما یافته و به ارائه نکات مهم مصاحبه‌های کاری، تکمیل مدارک و تقویت رزومه شما بپردازند.

ارتباط با مؤسسات کاریابی امارت در ایران
استخدامی در دبی

 

در پیدا کردن کار در دبی به این نکات توجه کنید!

با توجه به راهکار‌هایی که پیش‌تر به آن‌ها پرداختیم شما می‌توانید از مسیر‌های مختلفی به آگهی‌های استخدامی در دبی و کاریابی در مشاغل مختلف دسترسی پیدا کرده و در صورت موافقت کارفرما آینده شغلی درخشانی در دبی تجربه کنید؛ اما برای موفقیت در این امر توصیه می‌کنیم حتماً به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • زبان عربی خود را تقویت کرده و برخورداری از دانش مهارت‌های زبان عربی در حد مکالمات روزمره را جدی بگیرید؛ زیرا تسلط به زبان عربی برگ برنده متقاضیان استخدامی در دبی محسوب می‌شود و اهمیت بالایی دارد.
  • داشتن یک مدرک زبان انگلیسی همچون تافل یا آیلتس در افزایش شانس شما برای دریافت پیشنهادات شغلی از سوی کارفرمایان اهل دبی بسیار مؤثر خواهد بود. علاوه بر این کمک می‌کند بتوانید به حوزه‌های کاری که به تسلط در زبان انگلیسی نیاز دارند ورود کنید.
  • سعی کنید اطلاعات عمومی‌ خود را درمورد دبی و امارات، ساختار اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی این منطقه افزایش داده و درمورد فعالیت‌های مرتبط به حوزه کاری خودتان در این کشور شناخت کافی کسب کنید.
  • رزومه و سوابق کاری خود را به طور مدام به‌روزرسانی کنید و جدیدترین مهارت‌ها و توانایی‌های نیاز بازار کار را به آن اضافه کنید.
  • از برنامه لینکدین غافل نشوید! لینکدین بستری مناسب برای ارتباط میان افراد جویای کار و کارفرمایان در سراسر دنیا است که به شما کمک می‌کند پروفایل حرفه‌ای برای خود ساخته و با فعالیت در حوزه موردنظرتان به کارفرمایان بسیاری دسترسی پیدا کنید.
  • در مسیر جستجوی موقعیت‌های استخدامی در دبی صبر و حوصله یک اصل مهم است. ناامید نشوید و در این مسیر با استمرار و جدیت پیش بروید. ممکن است در یافتن کار مناسب خود و مهاجرت کاری به دبی با موانع زیادی روبرو شوید و کسی در این میان برنده است که دست از تلاش کردن برندارد.
  • شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

حقوق کار در دبی چقدر است؟

طبیعی است زمانی که شما تصمیم گرفته‌اید به کمک فرصت‌های استخدامی در دبی برای اشتغال در این شهر اقدام کنید یکی از دغدغه‌های اصلی‌تان میزان درآمد و حقوق است. به طور کلی حقوق کار در کشور امارات برای افراد با تخصص‌ها و مهارت‌های مختلف متفاوت است؛ اما خبر خوب این است که شما کشور ثروتمندی را برای کار انتخاب کرده‌اید.

درواقع یکی از علل اصلی افزایش مهاجرت افراد جویای کار به دبی و امارات همین موضوع درآمد بالا است؛ البته باید توجه داشته باشید امارات قوانینی درمورد تعیین حداقل حقوق کار ندارد. به طور کلی میزان دستمزد شما در این کشور به شرایط و میزان تخصص و مهارت‌هایتان بستگی دارد.

هرچقدر از رزومه قوی‌تر و تجربه بیشتری برخوردار باشید، مسلماً با استخدامی در دبی جیب پر پول‌تری خواهید داشت؛ البته نمی‌توان از تأثیر مهارت‌های مذاکره و گفتگو در مصاحبه کاری نیز غافل شد؛ زیرا این مهارت‌ها می‌توانند در تعیین ذهنیت اولیه کارفرما و حقوق و درآمد شما بسیار مؤثر واقع شوند.

نکته امیدوارکننده این است که میانگین حقوق کار در دبی بالا است و افراد مسئولیت‌پذیر و بااستعداد می‌توانند به درآمدهای بالایی دست پیدا کنند. از پردرآمدترین مشاغل در دبی باید به مشاغل حوزه درمانی مانند پزشکی و پرستاری در دبی، املاک، مدیریت اجرایی و مدیرعاملی، حسابداری، امور مالی و دیگر موارد اشاره کنیم.

در جدول زیر می‌توانید میزان حقوق و دستمزد‌های کار در دبی را مشاهده کنید.

میانگین دستمزد ساعتی میانگین دستمزد ما‌هانه میانگین دستمزد سالانه
۱۲۰ درهم ۵۰۰/۲۱ درهم ۲۵۸۰۰۰ درهم
حقوق کار در دبی چقدر است؟
استخدامی در دبی

قوانین دبی برای کار

حال که تصمیم گرفته‌اید از طریق سایت‌های استخدامی در دبی برای کار در این شهر اقدام کنید، باید از شرایط کار در دبی خبر داشته باشید. در چند سال اخیر امارات به‌عنوان پنجمین کشور مهاجرپذیر دنیا شناخته شده است و هر ساله افراد بسیاری برای کار در این کشور اقدام می‌کنند.

از این رو دولت امارات برای میزان حقوق کار، ساعات کاری، مرخصی و نحوه پرداخت حقوق شرایطی را در نظر گرفته است که لازم است افراد جویای کار در این کشور از آن‌ها اطلاع داشته باشند. از مهم‌ترین این شرایط باید به ساعات کاری در امارات اشاره کنیم که در ادارات و شرکت‌های مختلف حدوداً ۹ ساعت از ۸:۳۰ الی ۱۷:۳۰  یا ۸ الی ۱۸ است.

توجه داشته باشید این ۹ ساعت زمان کار مفید است و برای استراحت، نا‌هار خوردن و نماز خواندن زمان جداگانه‌ای در نظر گرفته می‌شود. توجه کنید که پرتقاضاترین مشاغل امارات با شرایط خاصی حاضر به استخدام شما هستند و باید مهارت های لازم را داشته باشید.

همچنین لازم به ذکر است اگر از طریق ویزای جاب آفر یعنی آگهی استخدامی در دبی اقدام کرده‌اید، باید ۴۷ ساعت در هفته کار کنید.

در دبی هر کارمند می‌تواند در سال حدوداً ۳۰ روز را مرخصی بگیرد و در این مدت ۲۲ روز با دریافت حقوق همراه خواهد بود. علاوه بر این برای مرخصی‌های استعلاجی نیز ۱۵ روز حقوق در نظر گرفته شده است. با تمامی این موارد شرایط کار و استخدامی در دبی تا حد زیادی به کارفرمای شما بستگی دارد.

همچنین حقوق کارکنان در دبی به دو صورت ساعتی و ماهیانه پرداخت می‌شود؛ اما معمولاً پرداخت ماهیانه رایج‌تر است. جالب است بدانید اگر به گونه‌ای کار کنید که به رشد شرکت یا کارفرمای شما منجر می‌شود، می‌توانید افزایش حقوق ویژه‌ای را تجربه کرده و نیازی نیست بخشی از این درآمد را به‌عنوان مالیات به دولت امارات پرداخت کنید.

قوانین دبی برای کار
استخدامی در دبی

مشاغل مورد نیاز در دبی

انتظار می‌رود در سال‌های آتی، چندین صنعت کشور امارات رشد قابل توجهی را تجربه کنند که منجر به افزایش تقاضا برای متخصصان ماهر می‌شود. در این بخش برخی از مشاغل پرتقاضا در امارات را بررسی خواهیم کرد تا در زمان استخدامی در دبی با اطلاعات کامل‌ترین نسبت به شغل موردنظرتان اقدام کنید.

1. دانشمندان و تحلیلگران داده

با ظهور فناوری و اهمیت آن در زندگی مردم، دانشمندان و تحلیلگران داده در صنایع گوناگون در کشور امارات متحده عربی به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. این متخصصان دارای مهارت‌هایی برای جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌های پیچیده هستند و به سازمان‌ها در تصمیم‌گیری آگاهانه و کسب مزیت رقابتی کمک می‌کنند.

2. متخصصان هوش مصنوعی

امارات متحده عربی به سرعت در حال توسعه فناوری‌های یادگیری ماشین (ML) و هوش مصنوعی (AI) در چندین بخش از جمله زمینه‌های مالی، بهداشتی درمانی، حمل و نقل و تدارکات است. در نتیجه، نیاز روزافزونی به متخصصان با چنین تخصص‌هایی برای استخدامی در دبی وجود دارد.

متخصصان در این زمینه ها مسئول توسعه الگوریتم‌های هوش مصنوعی، ساخت مدل‌های ML و پیاده‌سازی راه‌حل‌های خلاقانه و مؤثر جهت افزایش کارایی عملیاتی و تجارب مشتری هستند.

3. کارشناسان امنیت سایبری

امارات متحده عربی که به یک مرکز منطقه‌ای محبوب جهت اجرای امور مالی و فناوری تبدیل شده، در برابر تهدیدات سایبری آسیب‌پذیر است؛ بنابراین تقاضا برای استخدام کارشناسان امنیت سایبری در حال افزایش است و متخصصان سایبری شانس زیادی برای استخدامی در دبی خواهند داشت.

4. متخصصان مراقبت‌های بهداشتی

بخش مراقبت‌های بهداشتی کشور به دلیل افزایش چشمگیر جمعیت و تمرکز بر ارائه خدمات پزشکی باکیفیت به سرعت در حال رشد است. از این رو تقاضا برای استخدام پزشکان، پرستاران، داروسازان و تکنسین‌های پزشکی رو به افزایش است.

5. کارشناسان بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ جهت دستیابی کسب‌وکارها به مخاطبان هدف به طور مؤثر ضروری است. از این رو نقش مؤثری را در جذب نیروهای متخصص و استخدامی در دبی ایفا می‌کند.

صنعت بازاریابی دیجیتالی کشور امارات متحده عربی رشد قابل‌توجهی را در سال‌های اخیر تجربه کرده و تقاضا برای متخصصان ماهر در زمینه‌های سئوسایت (SEO)، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و تبلیغات دیجیتال افزایش یافته است.

6. مدیران پروژه

از آنجایی که امارات متحده عربی بدون وقفه به اجرای پروژه‌های زیرساختی جاه‌طلبانه خود ادامه می‌دهد، تقاضا برای جذب مدیر پروژه‌های ماهر همچنان وجود دارد. این متخصصان مسئولیت نظارت و اجرای پروژه‌ها را برعهده دارند و از تکمیل به موقع، در حد بودجه و مطابق با استانداردهای کیفی اطمینان حاصل می‌کنند.

مندوبی؛ همراه شما در مهاجرت کاری به دبی

دبی شهری پر از موقعیت‌های شغلی و امکانات فراوان برای پیشرفت و ترقی است؛ اما طبیعتاً هر یک از شما که قصد دارید به کمک مؤسسات یا سایت استخدامی در دبی برای اشتغال در این شهر با درآمد و شرایط ایده‌آل اقدام کنید، در این مسیر نسبتاً سخت و چالش‌برانگیز به یک مشاور مجرب و باسابقه نیاز خواهید داشت.

در این زمینه تیم تخصصی مندوبی به لطف داشتن مشاوران باتجربه‌ و کاربلد که چندین سال در حوزه اخذ ویزا‌، مجوز‌ کاری و اقامت دبی فعالیت داشته‌اند؛ آماده است تا در کلیه مراحل اخذ ویزای کاری امارات، استخدامی در دبی و پیدا کردن شغل در دبی در کنار شما بوده و راهنمایی‌های لازم را در اختیارتان قرار دهد.

پس برای دریافت مشاوره های تخصصی تیم مندوبی در زمینه های سرمایه گذاری، ثبت شرکت، دریافت گواهی گود استندینگ، دیتا فلو و… تماس بگیرید.

 

سخن پایانی

اگر قصد دارید از طریق فرصت‌های استخدامی در دبی در این شهر توسعه‌یافته کار کرده و از رونق تجاری و درآمد‌های بالا نهایت لذت را ببرید، لازم است با انواع ویزا‌های کاری دبی و شیوه‌های استخدامی در دبی و کاریابی در دبی آشنایی کافی داشته و بازار کار این کشور و مشاغل پردرآمد در آن را به خوبی بشناسید.

با توجه به اینکه امروزه دبی به یکی از برترین مراکز تجاری دنیا تبدیل شده است و شرایط مناسبی برای رشد در حوزه‌های مختلف در این شهر فراهم است، ایرانیان بسیاری هر ساله این شهر را به‌عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می‌کنند. از این رو ما در این مطلب به زیروبم استخدامی در دبی و کار در این شهر پرداختیم.

 

سؤالات متداول

۱. میانگین حقوق در دبی چقدر است؟

به طور کلی میزان دستمزد در دبی برای مشاغل مختلف متفاوت است؛ اما به طور متوسط به ۵۰۰/۲۱ درهم در ماه می‌رسد.

۲. آیا با ویزای توریستی می‌توان در دبی کار کرد؟

کار در دبی با ویزای توریستی امکان‌پذیر نیست و شما برای کار کردن به مجوز کار و اقامت قانونی در دبی نیاز دارید.

۳. آیا با کار در دبی باید مالیات بپردازیم؟

خیر طبق قوانین امارات در این کشور مشاغلی با گردش مالی بیش از یک میلیون درهم ملزم به پرداخت مالیات هستند.

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *