شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

راه اندازی کسب و کار در دبی چگونه است؟

شاید تعجب کنید اگر بدانید که راه اندازی کسب و کار در دبی به یکی از راحت‌ترین روش‌های دریافت اقامت کشور امارات تبدیل شده است. دبی به دلیل موقعیت مناسب، اقتصاد قوی و فضای عالی کسب‌وکار، انتخاب برتر کارآفرینان سراسر جهان است که مایل به شروع تجارت خود هستند.

این مقاله در فرایند راه اندازی کسب و کار در دبی در سال 2024 به شما کمک می‌کند و از شروع تجارت تا تلاش‌های شما را به عنوان یک کارآفرین شامل می‌شود؛ پس با ما همراه شوید تا هر آنچه را که باید در این باره بدانید، برای شما توضیح دهیم.

چرا راه اندازی کسب و کار در دبی؟

راه اندازی کسب و کار در دبی

دبی به طور مداوم ابتکارات قابل‌توجهی را برای استعدادها و نمایشگاه‌های جهانی انجام می‌دهد و آنها را در مقیاس بزرگی اجرا می‌کند. اگرچه انگیزه‌های زیادی برای شروع کسب ‌و کار در دبی وجود دارند؛ اما اجازه دهید دلایل بی‌رقیبی را بررسی کنیم که دبی را به انتخابی ایده‌آل برای ایجاد و ارتقای تجارت شما تبدیل می‌کنند.

محیط انعطاف‌پذیر برای مشاغل بین‌المللی

دبی به عنوان چراغی برای استعدادهای جهانی است که فعالانه از کارآفرینان و مشاغل از سراسر جهان استقبال می کند. تعهد دولت به ایجاد یک محیط تجاری متنوع و فراگیر در سیاست‌ها و دستورالعمل‌های آن منعکس شده است که این شهر را برای شرکت‌های بین‌المللی بسیار مطلوب می‌کند.

برخلاف برخی از کشورهایی که مقررات سختگیرانه دارند، دبی تنوع را دوست دارد و فضای خوبی را برای رشد بلندمدت کسب‌وکارها فراهم می‌کند. استقبال این شهر از ایده‌ها و نوآوری‌های جهانی، نیروی محرکه‌ای است که آن را متمایز و به مقصدی ایده‌آل برای راه اندازی کسب و کار در دبی به صورت بین‌المللی تبدیل کرده است.

فرایند راه‌اندازی کسب‌وکار ساده و راحت

شروع سفر برای گسترش تجارت خود به یک کشور جدید می‌تواند یک تجربه پرچالش باشد؛ اما نه در دبی! فراتر از انجام وظایف اداری، دولت امارات با تحقیقات بازار در دبی، پشتیبانی جامعی را ارائه می‌دهد و به شما اطمینان می‌دهد که هر مرحله آگاهانه و استراتژیک است.

تنها چیزی که برای شروع سرمایه‌گذاری شما لازم است، کپی پاسپورت و یک نام تجاری متمایز است؛ بنابراین راحتی شروع تجارت را می‌توان یکی از مهم‌ترین مزایای راه اندازی کسب و کار در دبی به شمار آورد.

بدون نیاز به پرداخت مالیات‌های هنگفت

راه اندازی کسب و کار در دبی

یکی از جذابیت های قابل توجه راه اندازی کسب و کار در امارات، محیط مالیاتی مناسب برای تجارت است. سرمایه‌گذاران خارجی می‌توانند با بار مالیات‌های سنگین خداحافظی کنند که اغلب در کشورهای دیگر وجود دارند. دبی بدون تحمیل مالیات بر عایدی شخصی یا سرمایه، سرمایه‌گذاری را ساده کرده است.

در عوض، کسب‌وکارها فقط با مالیات بر ارزش افزوده 5 درصدی مواجه هستند. این رویکرد مالیات پسند، دبی را از بسیاری دیگر از مراکز تجاری بزرگ در سطح جهان متمایز می‌کند و چشم‌انداز سودمندتری را برای کسب‌وکارها فراهم کرده است.

موقعیت استراتژیک عالی

موقعیت استراتژیک، زیرساخت‌های در سطح جهانی و فعالیت‌های اقتصادی متنوع، موقعیت دبی را به عنوان یک مرکز تجاری جهانی مستحکم کرده‌اند. این شهر هزاران پرواز هفتگی را به مقصدهای سراسر جهان ارائه می‌دهد؛ بنابراین با راه اندازی کسب و کار در دبی می‌توانید در سطح جهانی رقابت کنید.

دسترسی به فرودگاه‌های بین‌المللی در اولویت قرار دارد و به ‌طور استثنایی مدیریت می‌شود و دبی را به مقصدی جذاب برای صاحبان مشاغل و مدیران تبدیل می‌کند. برای کسانی که دبی را به عنوان مقصد تجاری خود در نظر می‌گیرند، عواملی مانند اتصال به فرودگاه‌های جهانی، ملاحظات مهمی هستند که دبی در آنها برتری دارد.

خانواده خود را فراموش نکنید! مخصوصاً زمانی که بچه دارید و دوست دارید با آنها سفر کنید یا مرتباً به ملاقات آنها بروید. سفر به دبی و همچنین در نظر گرفتن بازدید از کشورهای دیگر برای تمام سفرهای کاری با راه اندازی کسب و کار موفق در دبی بسیار راحت‌تر می‌شود.

فضاهای اداری مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آل

دبی در ارائه فضاهای اداری که مقرون‌به‌صرفه بودن را با امکانات عالی متعادل می‌کنند، فراتر از انتظارات عمل می‌کند. چه دفتر خود را در بلندترین برج جهان تصور کنید یا یک فضای ساده‌تر را در نظر داشته باشید، دبی گزینه‌های بی شماری را به کارآفرینان ارائه می‌دهد.

این شهر به اولویت‌های مختلف، از فضاهای اداری گسترده تا اتاقک‌هایی برای تیم‌های کوچک‌تر پاسخ می‌دهد. علاوه بر این، دبی گزینه‌های انعطاف‌پذیری مانند دفاتر مجازی را ارائه می‌دهد که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا بدون سرمایه‌گذاری اولیه قابل‌توجه، عملیات خود را آغاز کنند.

این انعطاف‌پذیری نه تنها در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند و یکی از مهم‌ترین مزایای راه اندازی کسب و کار در دبی است؛ بلکه رشد تجارتتان را با سرعتی که متناسب با نیازهای در حال رشد کسب‌وکار شما است، تسهیل می‌کند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مهم‌ترین مزایای راه اندازی کسب و کار در دبی
محیط انعطاف‌پذیر برای مشاغل بین‌المللی فرایند راه‌اندازی ساده و راحت
بدون نیاز به پرداخت مالیات هنگفت موقعیت استراتژیک دبی در منطقه
فضای اداری مقرون‌به‌صرفه و ایده‌آل

بهترین ایده‌ها برای راه اندازی کسب و کار در دبی

راه اندازی کسب و کار در دبی

تعدادی از ایده‌های تجاری را می‌توان به راحتی و با حداقل سرمایه‌گذاری و فرایند آسان راه‌اندازی شرکت عملی کرد. در اینجا تعدادی از بهترین ایده‌های راه اندازی تجارت در دبی را برای تحقق رویای شما که زندگی در کشوری مانند امارات و کار در دبی است، مطرح می‌کنیم.

1. تأسیس فروشگاه آنلاین خرید

راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در دبی مانند یک وب‌سایت خرید آنلاین با درگاه پرداخت، یک ایده تجاری سودآور در دبی است. در مورد محصولات مناسبی که باید در فروشگاه آنلاین شما گنجانده شوند، تصمیم بگیرید؛ همچنین یک درگاه پرداخت اضافه و ترتیب تحویل را مشخص کنید.

راه اندازی کسب و کار در دبی به صورت آنلاین، یک تجارت با سرمایه صفر نیست؛ اما اگر به روش صحیح اداره شود، می‌تواند سودآور باشد. شما می‌توانید اقلامی مانند تی‌شرت‌های سفارشی، لوازم الکترونیکی، اقلام سفارشی، نقاشی‌ها و موارد دیگر را بفروشید.

2. تحویل غذا و پذیرایی

مشاغل پرطرفدار در دبی

تجارت تحویل غذا و پذیرایی یک بخش مورد تقاضا و یکی از بهترین ایده‌های تجاری و مشاغل پرطرفدار در دبی است. آنها می توانند برای سفارشات شرکتی و همچنین برای رستوران ها کار کنند. با کمک فناوری، می توان به راحتی تجارت را با افزودن هتل های بیشتر به لیست خدمات تحویل و پذیرایی گسترش داد.

همچنین می‌توان پذیرایی را برای مجالس و مهمانی‌های خصوصی ارائه داد. این ایده راه اندازی کسب و کار در دبی یک کار فشرده است؛ زیرا به کارکنان با چندین تخصص نیاز دارد. تیم تحویل، تیم پشتیبان، کارگران پذیرایی، تیم مدیریت و موارد دیگر از جمله تخصص‌های لازم برای تجارت شما هستند.

علاوه بر این، مالک باید در زیرساخت واحد پذیرایی، زیرساخت‌های فناوری اطلاعات برای رزرو و مدیریت سفارش، سایر الزامات عملیاتی، وسایل نقلیه تحویل و… سرمایه‌گذاری کند. با افزایش مقیاس کسب و کار و دریافت سفارشات مشتری و قراردادهای شرکتی بیشتر، کسب و کار به پایداری می رسد.

3. آشپرخانه ابری و مدیریت سفارش آنلاین

آشپزخانه ابری یا Cloud Kitchen مشابه ایده قبلی و برای تحویل غذا و پذیرایی و مفهومی است که در آن آشپزخانه هتل یا رستوران به اپراتور Cloud Kitchen برون سپاری می‌شود. این ایده یکی دیگر از بهترین ایده‌های تجاری در دبی است که به راحتی می‌تواند سودآور باشد.

مدیریت سفارش آنلاین توسط رستوران انجام و به آشپزخانه ابری منتقل می‌شود که سفارش را آماده و تحویل به مشتری را آغاز می‌کند. با نگاهی به فرصت‌های تجاری آینده در رده آشپزخانه ابری، ایده راه اندازی کسب و کار در دبی در بین کارآفرینان در بخش غذا و نوشیدنی مورد توجه قرار می‌گیرد.

در برخی موارد، کل عملیات از مدیریت سفارش گرفته تا تهیه غذا تا تحویل و بازاریابی توسط خود اپراتور Cloud Kitchen انجام می‌شوند. این ایده راه اندازی به سرمایه قابل‌توجهی نیاز دارد.

4. مربی ورزش و سلامتی

سلامتی و توسعه شخصی یک جنبه حیاتی در دوران مدرن است. بسیاری از افراد اغلب به دلیل زندگی سریع خود با استرس روانی و شکست عاطفی مواجه می‌شوند؛ بنابراین مربیان سلامتی، زمینه‌های تجاری آینده‌داری برای کارآفرینان جهت راه اندازی کسب و کار در دبی هستند.

به همین دلیل مربی سلامتی پتانسیل زیادی برای به دست آوردن یک پایگاه مشتری قابل توجه و افزایش مقیاس کسب‌وکار دارد. بسته به نیاز مشتری، مرکز سلامتی خدمات متعددی خواهد داشت. این خدمات شامل یوگا، باشگاه بدنسازی، سونا، درمان آیورودا، فیزیوتراپی، درمان افسردگی و… هستند.

5. جهانگردی و سفر

گردشگری یک منبع درآمد بزرگ برای هر کشور است. دبی یک قطب گردشگری محبوب در سراسر جهان است و فرصت‌های زیادی در این شهر برای یک شرکت توریستی وجود دارند. آنها می‌توانند تورهای داخلی، تورهای بین‌المللی، تورهای تخصصی به کشورهای آسیایی و اروپایی و… را ارائه دهند.

شما می‌توانید زمینه همکاری‌های بسیاری با شرکت‌های برگزارکننده تور بر اساس یک مکان جدید در جهان را داشته باشید. از این رو، سفر و گردشگری یکی از بهترین ایده‌ها برای راه اندازی کسب و کار در دبی به شمار می‌روند.

6. املاک و مستغلات

مشاغل پرطرفدار در دبی

توسعه املاک و مستغلات یکی دیگر از بهترین ایده‌ها برای شروع تجارت در دبی است. تنش‌های جهانی، دبی را به خانه‌ای امن برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات تبدیل کرده است. بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران خارجی، دبی را به دلیل امنیتی که این کشور به ساکنان خود ارائه می‌دهد، انتخاب می‌کنند.

رشد املاک و مستغلات دبی خارق‌العاده است و همچنان در حال افزایش است و هیچ نشانه‌ای از کاهش آن وجود ندارد. این حوزه گسترده برای پروژه‌های خارج از طرح در دسترس و تقاضا برای خرید املاک در دبی در سطح بالایی است.

بسیاری از مراحل مربوط به سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات شامل اجاره املاک، تهیه قرارداد، مدیریت ساختمان، فروش ملک، اجاره املاک و موارد دیگر است. شما می‌توانید برای راه اندازی کسب و کار در دبی، این روش سرمایه‌گذاری پرسود را انتخاب کنید.

7. مراکز آموزشی

مراکز آموزشی یکی از بهترین ایده‌های شروع کسب و کار در دبی است. بخش آموزش شاهد تغییرات عمده ای مانند سیستم ترکیبی است. امروزه کودکان به دنبال برنامه‌های آنلاین هستند تا آنها را به مهارت‌هایی مانند: کدنویسی، طراحی و… آشنا کنند؛ بنابراین تجارت الکترونیک در دبی نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است.

از این رو در مراکز آموزشی که دوره‌های آنلاین را ارائه می‌دهند، فرصت‌های آموزشی بسیار زیادی وجود دارند. این بخش از آموزش که در آن فناوری با آموزش سنتی روبرو می‌شود، رشد گسترده‌ای دارد و یکی از بهترین ایده‌های تجاری در دبی است؛ زیرا تعداد زیادی از کودکان با والدین خود در این کشور ساکن هستند.

بسیاری از ایده های جدید برای راه اندازی کسب و کار در دبی از جهات مختلف برای سرمایه‌گذاران سودمند هستند. اکثر این ایده‌های تجاری برای اجرا توسط سرمایه‌گذاران سودآور هستند. اینها همه مشاغل سرمایه‌گذاری محدود هستند و انعطاف پذیری برای فعالیت از راه دور را دارند.

برخی از این ایده های تجاری به دلیل در دسترس بودن در منطقه، سودآور هستند؛ بنابراین بسیاری از بهترین ایده‌های تجاری در شهر دبی برای سرمایه‌گذاران وجود دارند که به راحتی تجارت خود را با هزینه کم شروع کنند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شرایط راه اندازی کسب و کار در دبی

با ورود به سال 2024، داشتن یک راهنمای کامل برای راه اندازی تجارت در دبی مانند داشتن نقشه گنج برای کارآفرینان جدید است. همه چیز در دنیای تجارت به سرعت تغییر می کند و این امر باعث می‌شود که تاجران جدیدترین قوانین، فرصت‌ها و شرایط شروع کسب‌وکار را بدانند.

قوانین و مدارک راه اندازی کسب و کار در دبی

مدارک راه اندازی کسب و کار در دبی

راه اندازی کسب و کار در دبی به معنای پیروی از قوانین خاص است. شما باید بدانید که قوانین محلی چیست، چگونه کسب و کار خود را ثبت کنید و چه کاری را باید انجام دهید تا مطمئن شوید همه چیز قانونی است. به این ترتیب کسب‌وکار شما می‌تواند روان و بدون هیچ مشکلی اجرا شود.

یک کپی اسکن شده از گذرنامه متعلق افرادی که قصد دارند صاحبان کسب‌وکار باشند و دو قطعه عکس رنگی در اندازه پاسپورت را ارائه دهید. اگر به این فکر می‌کنید که چگونه می‌توانید یک کسب‌وکار در دبی با بودجه کم ایجاد کنید، مناطق آزاد اغلب گزینه مناسبی هستند.

دریافت مجوز تجاری در دبی

مجوز تجاری یکی از الزامات ضروری هنگام شروع هر کسب‌وکار است که نقش مهمی در تضمین انطباق قانونی دارد. فرایند اخذ مجوز کسب‌وکار هم برای شرکت‌های منطقه آزاد و هم برای شرکت‌های سرزمین اصلی ساده و الزامی است.

برای مجوز خود مستقیماً باید به وزارت توسعه اقتصادی یا شهرداری در اماراتی که قصد دارید کسب‌وکار خود را در آنجا تأسیس کنید، درخواست دهید. به طور معمول، حدود 3 الی 4 روز کاری طول می‌کشد تا درخواست‌های مجوز سرزمین اصلی پردازش شوند.

اگر می خواهید کسب‌وکار خود را در یک منطقه آزاد راه‌اندازی کنید، معمولاً 5 تا 7 روز کاری طول می‌کشد تا مجوز را پردازش کنید. این ایده خوبی است که در این مرحله خدمات مشاوره راه اندازی کسب و کار در دبی را دنبال کنید.

معمولاً تنها از شما خواسته می‌شود که چند مورد از مدارک اولیه را ارائه دهید؛ چه درخواست خود را خودتان ثبت کنید یا آن را از طریق یک آژانس معتبر ارائه دهید.

ویزای مورد نیاز تأسیس شرکت در دبی

تأسیس شرکت در دبی

دریافت ویزای امارات متحده عربی یک شرط حیاتی در هنگام شروع یک سرمایه‌گذاری تجاری است. روال درخواست برای ویزای شخصی و همچنین کارمندان شما خاص و در عین حال ساده است. باز هم، یک متخصص ایجاد کسب و کار در امارات می‌تواند در این مرحله به شما کمک کند.

شما می‌توانید به عنوان صاحب مجوز شرکت از دیگران برای ویزا حمایت مالی کنید. همسر، والدین یا فرزندان را در نظر بگیرید. حداکثر تعداد ویزاهایی که می‌توانید برای آنها درخواست کنید، با توجه به اندازه شرکت، پیکربندی انتخابی و درآمد شخصی شما تعیین می‌شود.

مراحل راه اندازی کسب و کار در دبی

شروع هر کسب‌وکار ابتدا به جمع‌آوری مدارک لازم نیاز دارد؛ بنابراین اولین مرحله در زمان دریافت مشاوره این است که از مدارک مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار در دبی مطلع شوید و بعد از تهیه آن‌ها، مراحل تأسیس تجارت یا شرکت خود را آغاز کنید.

تعیین فعالیت‌های تجاری

اولین مرحله در راه اندازی کسب و کار در امارات متحده عربی، تعیین عملیات تجاری شما است. صدها فعالیت برای انتخاب وجود دارند و بسیار مهم است که هر کاری را که قصد انجام آن را دارید، در درخواست مجوز خود بگنجانید.

عدم تعریف همه اقدامات مورد نظر شما ممکن است بعداً به مشکلاتی منجر شود؛ در نتیجه هنگام اتخاذ این تصمیم، بهتر است با یک متخصص مشورت کنید؛ زیرا این مشاوران از فعالیت‌های مجاز آگاه هستند و می‌توانند آن‌هایی را که برای شرکت شما مناسب‌تر هستند به شما توصیه کنند.

انتخاب نام شرکت

مراحل راه اندازی کسب و کار در دبی

با تعریف عملیات تجاری شما، زمان آن رسیده تا نامی برای سازمان خود انتخاب کنید. هنگام نام‌گذاری یک کسب و کار در امارات باید چند فاکتور را در نظر بگیرید. از به کار بردن کلمات توهین‌آمیز یا نمادین در مرحله نام‌گذاری و راه اندازی کسب و کار در دبی خودداری کنید.

همچنین اگر می‌خواهید شرکت خود را به نام خود نام‌گذاری کنید، از نام‌های شناخته شده شرکت و نام‌های اختصاری خودداری کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که نامی که می‌خواهید استفاده کنید، برای ثبت‌نام قابل دسترس باشد.

دریافت مجوز و نیازهای قانونی

پایبندی به قوانین منطقه‌ای برای موفقیت یک شرکت در دبی ضروری است. مجوزها و تأییدیه‌های مورد نیاز را از مراجع مربوطه دریافت کنید. برای شرکت‌هایی که در سرزمین اصلی فعالیت می‌کنند، مجوزها توسط وزارت توسعه اقتصادی (DED) صادر می‌شوند.

صدور مجوز در مناطق آزاد توسط مقامات مسئول آن مناطق انجام می‌شود. در طول فرایند درخواست، ارائه مدارکی مانند کپی پاسپورت، قراردادهای اجاره و طرح های تجاری را به طور دقیق انجام دهید. توجه کنید که ارائه ناقص مدارک می‌تواند شما را با مشکلات مختلفی برای دریافت ویزا و اقامت مواجه کند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

افتتاح حساب بانکی

محدودیت‌های شدید اعمال شده برای مقابله با پولشویی در امارات، دسترسی شرکت‌های خارجی به خدمات بانکی شرکتی را دشوار می‌کند. کار با یک متخصص راه اندازی کسب و کار در دبی باعث می‌شود که روند بسیار روان‌تر پیش برود.

متخصصان در تأسیس شرکت، ارتباطات قوی با بانک‌های محلی و بین‌المللی دارند و می‌توانند به راحتی شما را با بانکی که برای نیازهای شما مناسب‌تر است، از جمله سازمان‌دهی جلسات حضوری در صورت لزوم، ارتباط دهند؛ همچنین می‌توانند در اخذ مجوز شرکت در امارات چه در منطقه آزاد و چه در سرزمین اصلی به شما کمک کنند.

انتخاب مکان مناسب برای کسب‌وکار

موفقیت شرکت شما به انتخاب مکانی مناسب برای ارائه خدمات بستگی دارد. چه سرزمین اصلی یا منطقه آزاد را انتخاب کنید، مواردی مانند دسترسی، نزدیکی به تأمین‌کننده و نزدیکی مشتری را در نظر داشته باشید.

علاوه بر این، تأیید کنید که مکانی که انتخاب کرده‌اید از اهداف و فعالیت‌های شرکت شما بعد از راه اندازی کسب و کار در دبی پشتیبانی می‌کند.

همچنین می‌توانید برای تأثیر بیشتر و جذب مشتریان هدف از نقاط مختلف امارات و جهان از فضای مجازی و دنیای بی‌انتهای اینترنت کمک بگیرید. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و راه‌اندازی یک سایت مناسب از روش‌های متداول و تأثیرگذار بر جذب طیف وسیعی از مشتریان هدف به شمار می‌آیند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

برای شروع کسب‌وکار خود در دبی آماده‌اید؟

اکنون که دلایل محکمی دارید که چرا دبی مکانی ایده‌آل برای شروع تجارت شما است، حرکت بعدی پیدا کردن یک مؤسسه مهاجرتی معتبر برای تبدیل ایده‌های عالی شما به واقعیت است. از ثبت شرکت تا تنظیم ویزا و دستیابی به فضای اداری خود را به مندوبی بسپارید و خیال خود را از راحت کنید.

آیا برای برداشتن اولین قدم جهت راه اندازی کسب و کار در دبی آماده‌اید؟ برای دریافت مشاوره تخصصی از تیم مندوبی جهت مهاجرت به دبی با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. پس آستین‌ها را بالا بزنید و رویاهای تجاری خود را به واقعیت تبدیل کنید.

سخن آخر

برای راه اندازی کسب و کار در دبی به عنوان یکی از بهترین روش‌های سرمایه‌گذاری برای ایرانیان باید شرایط و مراحل انجام کار را به طور کامل بدانید. اگرچه امارات متحده عربی برای سرمایه‌گذاری در این کشور سختگیر نیست؛ اما قوانین خوبی را برای کنترل این حوزه تصویب کرده است.

برای اینکه از هزینه راه اندازی کسب و کار در دبی به طور دقیق اطلاع پیدا کنید، لازم است تا با یک مؤسسه مهاجرتی معتبر جهت دریافت مشاوره تخصصی صحبت کنید. آن‌ها با اطلاع از جدیدترین شرایط و قوانین موجود در کشور امارات، شما را راهنمایی کرده و به هدف مورنظرتان می‌رسانند.

سؤالات متداول

  1. مالیات کسب و کارها در دبی چقدر است؟

مالیات بر ارزش افزوده 5 درصدی

  1. مجوز کسب و کار در دبی چند روزه صادر می‌شود؟

5 تا 7 روز

  1. ویزای راه اندازی کسب و کار در دبی چیست؟

ویزای سرمایه‌گذاری امارات

  1. چرا افتتاح حساب بانکی برای شروع تجارت در دبی ضروری است؟

مقابله با پولشویی

  1. اولین مرحله راه اندازی کسب و کار در دبی چیست؟

مشخص کردن فعالیت‌های کسب و کار و دریافت مشاوره

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

13 دانستنی فرهنگ امارات که قبل از سفر باید بدانید!
ملزومات سفر به دبی-همراه داشتن این 13 مورد الزامیست!
معرفی 16 مورد از بهترین موزه های امارات + هزینه بلیت

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *