مهاجرت به دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

 راهنمای کامل مهاجرت به دبی برای ایرانیان

 راهنمای کامل مهاجرت به دبی برای ایرانیان

اگر به فکر پیشرفت و درآمدزایی باشید، مهاجرت به دبی جزو یکی از برنامه‌های شما خواهد بود. دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی است که امروزه نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. ایرانیانی که به دنبال شرایط کاری خوب هستند، از مهاجرت به امارات استقبال می‌کنند.

حالا با این سؤال روبه‌رو می‌شویم که مهاجرت به دبی چگونه است؟ هر مهاجرتی نیاز به انجام مراحل اداری و ارائه مدارکی دارد تا پروسه مهاجرت قانونی طی شود. اگر با نحوه مهاجرت به دبی آشنایی ندارید، می‌توانید از مؤسسه‌ مهاجرتی مندوبی یا وکلای ما

 که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کمک بگیرید.

چرا مهاجرت به دبی؟

مهاجرت به دبی

اولین موضوعی که در پروسه مهاجرت با آن روبه‌رو می‌شوید، این است که به چه دلیل کشور امارات را انتخاب کنیم؟ آیا مزایای مهاجرت به دبی به معایب مهاجرت آن می‌چربد؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که در حال حاضر کشور امارات یکی از موفق‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای حوزه خاورمیانه است.

شهر دبی یکی از ثروتمندترین شهرهای جهان است که شهروندان آن از سطح رفاه خوبی برخوردار هستند. برخلاف اینکه کشور امارات و شهرهای آن جزو مناطق بیابانی محسوب می‌شوند؛ اما آینده‌ای بسیار درخشان در انتظار آن‌ها قرار دارد و امکانات رفاهی امارات روز به روز در حال پیشرفت و افزایش هستند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مزایای مهاجرت به شهر دبی عبارت‌اند از:

  •    برخورداری از پیشرفته‌ترین سطح آموزش
  •    سطح رفاه بالا متناسب با استانداردهای جهانی
  •    بهترین و به‌صرفه‌ترین سیستم‌های حمل و نقل
  •    آمار بسیار کم جرم و جنایت
  •    سطح امنیت پیشرفته
  •    معافیت‌های مالیاتی
  •    درصد حقوق بالاتر
  •    عدم توجه به نژاد خاص یا نژادپرستی
  •    امکانات تحصیلی عالی
  •    بهترین بستر برای فعالیت‌های تجاری
  •    تفریحات متنوع و گسترده
  •    عدم کمبود مسکن و املاک
  •    قدرت خرید بالا در مایحتاج روزانه و املاک

سطح رفاه بالا متناسب با استانداردهای جهانی

حتی اگر به دبی سفر نکرده باشید، حتماً از طریق فضای مجازی متوجه امکانات فوق‌العاده این شهر شده‌اید. برخی از امکانات این شهر به گونه‌ای هستند که در کمتر کشوری پیدا می‌شوند. امکانات منحصر به فرد این شهر سطح بالایی از زندگی را در پی دارد.

سطح رفاه بالایی که دبی دارد، مهاجران زیادی را از سرتاسر جهان به خود جذب می‌کند. در مقایسه‌هایی که انجام شده، سطح رفاه در کشور امارات و شهرهای آن متناسب با استانداردهای جهانی است. سایت Numbeo برای درک بهتر، جدولی را برای معرفی بهتر سطح رفاه دبی آماده کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

سطح امنیت

بسیار بالا

قدرت خرید

بسیار بالا

هزینه زندگی

متوسط

آب و هوا

متوسط

سطح بیمارستان‌ها و کادر درمان

بالا

سطح بهداشت

بالا

میزان ترافیک‌های شهری

متوسط

 

امنیت بسیار بالا

احتمالاً با شنیدن این خبر تعجب کنید که کشور امارات و شهر دبی جزو امن‌ترین شهرهای جهان به حساب می‌آیند که آمار جرم و جنایت آن‌ها بسیار کم است. پس اگر دغدغه امنیت دارید و می‌خواهید به صورت خانوادگی مهاجرت کنید، شهر دبی را انتخاب کنید.

حالا به نظر شما دلیل این میزان از امنیت چیست؟ قانون‌های سفت و سختی که این کشور برای جرائم در نظر گرفته، همه افراد را مجبور می‌کند تا طبق قانون رفتار کنند و هیچ قانون شکنی انجام ندهند که به امنیت کشور تعارض کند.

قدرت خرید بالا در املاک

مزایای مهاجرت به دبی

یکی دیگر از مزایای این شهر جذاب، قدرت بالای خرید در بخش املاک و مستغلات آن است؛ یعنی میزان درآمد یک شهروند به نسبت قیمت یک خانه بسیار بیشتر است. اگر میزان درآمد به نسبت قیمت خرید بیشتر باشد، به این معنا است که افراد به راحتی می‌توانند در دبی خرید املاک و مستغلات را انجام دهند.

در سال‌های گذشته، عده زیادی از مردم از طریق خرید ملک در دبی برای اخذ اقامت اقدام می‌کردند. این روش بیشتر برای افراد ثروتمند بود. طبق مصوبه سال ۲۰۲۳ قیمت یک واحد آپارتمان در مرکز شهر حدود ۱۵۰۰۰ درهم و خارج از مرکز شهر حدود ۹۰۰۰ درهم است.

عدم نژادپرستی

تیتر برخی از سایت‌ها برای افزایش مهاجرت به دبی این است که اگر به دنبال کشور بدون تبعیض و توجه به نژاد خاصی هستید، شهر دبی را انتخاب کنید. شهر دبی از لحاظ مهاجرپذیر بودن در رتبه اول قرار دارد. این موضوع باعث می‌شود که در این شهر جو بدون تبعیضی به وجود بیاید.

مهاجران دبی از تمام نقاط مختلف جهان هستند و مهاجرت به دبی تنها مختص شهروندان خاورمیانه‌ای نیست. استقبال آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از مهاجرت به این شهر باعث می‌شود که جمعیت بومی‌ها در مقایسه با مهاجران به تعادل برسد و هیچ شهروندی احساس برتری نداشته باشد.

اگر به دنبال شهری هستید که برای هر نوع ملیتی رستوران داشته باشد تا هرازگاهی غذاهای کشور خود را میل کنید و کمتر احساس غربت داشته باشید، دبی را انتخاب کنید که بهترین انتخاب شما خواهد شد؛ زیرا فرهنگ امارات با ترکیب این فرهنگ های مختلف جذاب است.

 

۸۰ درصد جمعیت امارات متحده را افراد غیر بومی تشکیل می‌دهند. این موضوع در تغییرات فرهنگ دبی تأثیرگذار بوده است و باعث شده که روی یک فرهنگ خاص تمرکز نکند.

 

امکانات تحصیلی عالی

دبی نیز مانند سایر شهرهای مهم دنیا دارای مدرسه‌های دولتی است که شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید از امکانات آن استفاده کنید. علاوه بر مدرسه‌های دولتی، مدرسه‌های دو زبانه بین‌المللی نیز وجود دارند که سطح بالایی از آموزش را در اختیار محصلان خود قرار می‌دهند.

خانواده‌هایی که از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند، فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام می‌کنند تا سطح علمی آن‌ها افزایش پیدا کند. این سؤال ممکن است برای شما هم پیش بیاید که آیا آموزش در دبی اجباری است؟ پاسخ این سؤال مثبت است. آموزش در دبی تا ۱۵ سال اجباری است.

تفریحات متنوع و گسترده

مزایای مهاجرت به دبی

قطعاً این سؤال ذهن مهاجران غربی را درگیر می‌کند که با وجود فرهنگ اسلامی که در شهر دبی برقرار است، وضعیت تفریح در آن به چه صورت است؟ خبر خوب این است که کشور امارات متحده با حفظ ارزش‌های اسلامی که دارد، جذاب‌ترین و آزادترین تفریحات را طراحی کرده است.

نوشیدن مواد الکلی و خوردن در ماه رمضان در دبی حرام و ممنوع است و کسی نباید این قانون را زیر پا بگذارد. به شعر، موسیقی و هنر در این کشور توجه زیادی می شود و مراکز پیشرفته‌ای برای آموزش آن‌ها وجود دارد.

مردم در سرتاسر مناطق شهر دبی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و همین موضوع سبب شده تا تفریحات دبی جذابیت و محبوبیت خاصی داشته باشند.

بهترین بستر برای فعالیت‌های تجاری

یکی دیگر از دلایل انتخاب شهر دبی برای مهاجرت شما، فرصت‌های شغلی آن است. در ده سال اخیر، تعداد موقعیت های شغلی در دبی افزایش چشمگیری داشته و مهاجران برای کار معطل نخواهند شد. همچنین بسترهای خوبی برای فعالیت‌های تجاری و تولیدی به وجود آمده اند که سرمایه گذاران زیادی را به خود جذب می‌کنند.

نکته جالبی که در این شهر وجود دارد، این است که هیچ تفاوتی بین بالا شهر و پایین شهر دبی وجود ندارد و از لحاظ امکانات کاملاً یکسان هستند.

معایب مهاجرت به دبی

همیشه باید یک موضوع را از جوانب مختلف بررسی کرد تا به یک تصمیم گیری منطقی رسید و نباید تک بعدی رفتار کرد. مهاجرت به دبی نیز این قاعده جدا نیست. مهاجرت به این شهر هزار رنگ علاوه بر مزایای متعددی که دارد، معایبی نیز به همراه دارد که در ادامه درباره آن‌ها صحبت می‌کنیم.

اخذ مجوز برای شروع کسب و کار

شروع کسب و کار در دبی

درباره مهاجرت به دبی و معایب آن باید گفت که برای انجام هر کاری در دبی به اخذ مجوز نیاز دارید تا کار شما قانونی تلقی شود و از انجام آن جلوگیری نکنند.

مراحل اخذ مجوز برای برخی از افراد طاقت فرسا است؛ بخصوص در زمانی که برای اولین بار وارد این شهر جذاب شده باشید. برای کار، رانندگی و خرید مشروبات الکی در این کشور نیاز به اخذ مجوز دارید.

گرما و شرجی بودن هوا در تابستان

شهر دبی به دلیل محیط بیابانی که دارد، در برخی از فصل‌های سال به شدت گرم و طاقت فرسا می‌شود؛ اما در اغلب فصول خوش آب و هوا است و بیشتر توریست‌ها در این فصول به شهر دبی سفر می‌کنند. این حجم از گرما برای افرادی که به آن عادت ندارند، بسیار آزاردهنده است.

خوش‌آب‌وهواترین ماه ها در دبی، جولای و اگووست هستند که دما به ۳۰ درجه می‌رسد؛ اما بیشترین سطح گرما در دبی تا حدود ۴۲ درجه است که زندگی و کار در این موقعیت‌ها را تا حدودی غیر ممکن می‌کند.

البته خبر خوب این است که به تازگی کشور امارات از جدیدترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند تا محیط دبی را مقداری خنک کند و از میزان توریست‌های آن کاسته نشود.

دریافت دشوار اقامت دائم

تقریباً می‌توان گفت که اخذ اقامت دائم در دبی محال است و به همین راحتی‌ها نمی‌توان آن را به دست آورد. شما با کار و زندگی طولانی مدت در این کشور نمی‌توانید به اقامت دائم دست پیدا کنید. با خرید ملک می‌توانید به اقامت 5 ساله دست پیدا کنید و هر سال اقامت خود را تمدید کنید؛ اما به شهروند دائم امارات تبدیل نخواهید شد!

ساعت کار طولانی

دبی مانند ژاپن جزو شهرهایی است که ساعات کار طولانی دارد و در برخی از اداره‌های دبی باید بیشتر از ۸ ساعت کار کرد. این موضوع برای افرادی که از لحاظ جسمانی ضعیف یا به دنبال کارهای سبک هستند، بسیار مهم است؛ زیرا این موضوع آن‌ها را ناراحت و خسته می‌کند.

هزینه بالای اجاره مسکن

قطعاً با شنیدن اسم دبی و تعریف‌هایی که از لوکس بودن آن می‌کنند، به قیمت بالای خرید مسکن یا اجاره مسکن در آنجا پی برده‌اید. متأسفانه شما در ابتدای مهاجرت به دبی باید از تمکن مالی برخوردار باشید تا بتوانید یک مسکن برای اسکان اجاره کنید.

دریافت دشوار پیشنهاد شغلی

فرصت‌های شغلی در دبی

علی رغم وجود فرصت‌های شغلی دبی به دلیل حضور شرکت‌ها و مراکز تولیدی، دریافت پیشنهاد شغلی از کارفرمایان چالش برانگیز است. شما برای موفقیت در این بخش باید رزومه کاری درخشان و در مواقعی نمونه کار خوب داشته باشید تا برای مصاحبه با شما تماس بگیرند.

هزینه بالای زندگی

آیا قبل از مهاجرت به دبی پیش زمینه‌ای از هزینه‌های زندگی در آن دارید؟ در کشور امارات و شهر دبی به ازای خدمات لوکسی که در اختیار شهروندان قرار می‌دهند، هزینه‌های گزافی دریافت می‌کنند که گاهی اوقات برخی از افراد از پرداخت آن ها عاجز هستند.

مزایای مهاجرت به دبی

معایب مهاجرت به دبی

معافیت مالیاتی

نیاز به اخذ مجوز برای شروع کار

سطح رفاه بالا

گرما بیش از حد در تابستان

امنیت بالا

دریافت دشوار اقامت دائم

عدم نژادپرستی

ساعت کار طولانی

درصد حقوق بیشتر

هزینه بالای اجاره مسکن

قدرت خرید بالا در املاک

دریافت دشوار پیشنهاد شغلی

تفریحات متنوع و گسترده

هزینه بالای زندگی

بهترین بستر برای فعالیت‌های تجاری

 

امکانات تحصیلی عالی

 

 

سؤالات متداول

۱. ساعت کاری در دبی چقدر است؟

حدوداً ۸ ساعت

۲. با خرید ملک در دبی اقامت چند ساله می‌توان گرفت؟

اقامت ۵ ساله

۳. آیا با مهاجرت به دبی به راحتی می‌توان پیشنهاد شغلی دریافت کرد؟

خیر دریافت پیشنهاد شغلی از سمت کارفرمایان عرب دشوار است.

 

شرایط لازم برای مهاجرت به دبی

اولین و مهم‌ترین شرطی که در زمان مهاجرت به شهر دبی باید در نظر بگیرید، دریافت ویزای مورد نیاز بر اساس شرایط و هدفتان از مهاجرت است. ویزاهایی مانند: ویزای توریستی، ترانزیت، کاری، ویزای طلایی یا گلون ویزا از ویزاهای رایج امارات هستند که هر کدام شرایط خاصی برای دریافت دارند.

شرایط دریافت ویزای امارات

ویزای طلایی امارات به عنوان بهترین نوع ویزای این کشور تنها به دانشمندان، پزشکان، ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان و دانش‌آموزان ممتاز، متخصصان حوزه علوم مهندسی و کسانی تعلق می‌گیرد که در حوزه فعالیت خود، دستاوردهای ارزنده یا تخصص عالی دارند.

این ویزای مهاجرت به امارات برای 5 یا 10 سال صادر می‌شود و مزایای انحصاری زیادی را برای شما و خانواده‌تان به همراه دارد. شرایط سنی مهاجرت به دبی هم بین 18 تا 65 سال در نظر گرفته می‌شود و مدت زمان اعتبار ویزای معمولی 2 تا 3 سال است.

شرایط مدرک زبان برای مهاجرت به دبی

با وجود اینکه کشور امارات هیچ گونه شرایط خاصی برای ارائه مدرک زبان تعیین نکرده است؛ اما با توجه به اینکه برای برقراری ارتباط با شهروندان، تحصیل و موارد دیگر به تسلط بر زبان نیاز دارید، یادگیری یکی از زبان‌های عربی و انگلیسی یک موضوع مهم محسوب می‌شود.

بنابراین در صورتی که روش مهاجرتی شما کاری یا تحصیل است، این نکته را در نظر بگیرید؛ بخصوص اگر دانشجو هستید و می‌خواهید در دانشگاه‌های دبی، ابوظبی یا شارجه تحصیل کنید. برای تحصیل در دانشگاه‌های بین‌المللی کشور امارات، تسلط بر زبان انگلیسی بسیار مهم است.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به امارات

برای اخذ ویزا یا همان مجوز ورود به دبی باید مدارک خاصی را بر اساس نوع ویزا و شرایط خود ارائه دهید. بعد از اینکه هدف شما از مهاجرت را بررسی کردیم، نوع ویزای متناسب با هدف و بودجه‌تان را مشخص می‌کنیم. وقتی مدارک را تهیه و تحویل وکلای مهاجرتی ما دادید، مراحل مهاجرت شما را پیگیری می‌کنیم.

علاوه بر هدف شما از مهاجرت، سوابق سفرهای قبلی به امارات، وضعیت خانوادگی، سوابق مالی و فاکتورهای دیگر هم بر تعیین مدارک لازم برای مهاجرت به دبی تأثیرگذار هستند. جالب است بدانید که مدارک و شرایط لازم برای شهروندان آمریکایی ساده‌تر از شهروندان کشورهای دیگر است.

مدارکی که در زمان مهاجرت خود به دبی نیاز دارید، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • 6 قطعه عکس جدید (اندازه پاسپورت)
  • گذرنامه معتبر (حداقل 3 یا 6 ماه اعتبار)
  • بیمه سفر
  • سند ازدواج (متأهلین)
  • کپی قرارداد کاری
  • و…

این‌ها مدارک کلی جهت دریافت ویزا و مهاجرت به دبی هستند؛ برای اطلاع از جدیدترین شرایط و مدارک لازم با کارشناسان ما در مندوبی گروپ تماس حاصل فرمایید.

روش‌های مختلف مهاجرت به دبی

روش‌های مهاجرت به دبی

به نظر شما بهترین روش مهاجرت به دبی کدام است؟ خوشبختانه روش‌های متعددی برای مهاجرت به دبی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به شرایط خود بهترین آن ها را انتخاب کنید تا روند مهاجرت شما سریع‌تر انجام شود. در ادامه چند روش مهاجرت را برای شما توضیح می‌دهیم.

مهاجرت به دبی از طریق کار

آیا از هزینه مهاجرت کاری به دبی اطلاعی دارید؟ می‌توان گفت که یکی از پیچیده‌ترین روش‌های مهاجرت به دبی از طریق کار است که باید حتماً با شرکت مهاجرت به دبی تماس بگیرید تا قوانین و مدارک لازم را برای شما توضیح بدهند و به صورت قانونی و امن روند مهاجرت شما را انجام دهند.

قوانین و روند کار در دبی همانند کشورهای اروپایی سخت‌گیرانه است و برای جذب نیروی کار خارجی بسیار محتاطانه عمل می‌کنند. این روند سخت‌گیرانه برخی از افراد را از مهاجرت کاری منصرف می‌کند و بلعکس برخی از افراد را به دلیل شرکت‌های بین‌المللی زیادی که در دبی وجود دارند، مصمم‌تر می‌کند.

مدارک لازم برای مهاجرت به دبی از طریق کار شامل پاسپورت، معاینه پزشکی، رزومه کاری، مدارک تحصیلی، اجازه کار می‌شوند. ساعت کاری در دبی ۴۰ تا ۴۸ ساعت در یک هفته است و مشاغل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹ عصر فعال هستند.

مهاجرت به دبی از طریق تحصیل

همان طور که مهاجرت کاری از دشوارترین روش‌های مهاجرت است، مهاجرت تحصیلی یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت به امارات محسوب می شود و دشواری کمتری دارد. در سال‌های اخیر مسئله آموزش در دولت امارات توجه ویژه‌ای را به خود جلب کرده است.

مؤسسات و مراکز آموزشی پیشرفته در دبی شروع به فعالیت کرده‌اند که در حوزه‌های مختلف تدریس می‌کنند. رشته اقتصاد در این شهر طرفدار زیادی داشته و مورد توجه دولت قرار دارد؛ زیرا با کمک فارغ‌التحصیلان این رشته پایه اقتصادی دولت تقویت می‌شود.

مهاجرت به دبی از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به دبی از طریق سرمایه گذاری

در هرجای جهان سرمایه گذاری جایگاه ویژه‌ای دارد و از مهاجرت یک سرمایه گذار استقبال خوبی می‌شود که کشور امارات نیز جزو کشورهای مهاجرپذیر برای سرمایه گذاران است؛ اما نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، این است که مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیاز به تحقیق زیادی دارد تا شما بهترین نوع را انتخاب کنید.

راه‌های متعددی برای سرمایه گذاری در دبی نظیر ملک، شرکت‌های خدماتی، شرکت‌های تولیدی، لوازم آرایشی و بهداشتی و آموزش وجود دارند. هیچ تضمینی برای دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه گذاری وجود ندارد و شما باید این را در نظر بگیرید تا بعداً مأیوس نشوید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

برای شروع سرمایه گذاری در حوزه املاک در دبی به ۷۵۰ هزار درهم سرمایه نیاز دارید تا یک ملک را خریداری و شروع به ساخت و ساز یا فروش کنید. این رقم بسیار بالا است و به سرمایه کلان نیاز دارد.

مهاجرت به دبی از طریق ثبت شرکت

سؤالی که شما از شرکت‌های مهاجرتی دارید، این است که به غیر از روش‌هایی که گفته شد، کدام روش خواهان زیادی دارد و در سال‌های اخیر جهش خوبی داشته است؟ باید گفت که امروزه عده زیادی از افراد از طریق ثبت شرکت به دبی مهاجرت می‌کنند.

این روش یکی از متداول‌ترین روش‌های مهاجرت به این کشور مدرن است که طبق قوانین جدید مهاجرت به دبی به حداقل ۲۰ هزار درهم برای ثبت شرکت خود نیاز دارید. ابتدا باید از دولت امارات تأییدیه برای شروع کار بگیرید، سپس در مؤسسه DED شرکت خود را ثبت کنید.

مرحله آخر هم اخذ اقامت در دبی است. اقامت‌های ثبت شرکت 3 ساله و قابل تمدید هستند. مجوزهای ثبت شرکت در دبی به مجوز حرفه‌ای، مجوز صنعتی و مجوز تجاری تقسیم می‌شوند.

DED (department of economic development) همان سازمان توسعه اقتصادی دبی است که جزو نهادهای دولتی قرار می‌گیرد. شما باید برای ثبت شرکت در امارات و دبی، مدارک مورد نیاز را به این مؤسسه ارائه دهید تا مجوز شرکت شما ثبت شود.

مهاجرت به دبی از طریق خرید ملک

یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به کشور امارات و سرمایه گذاری در دبی، خرید ملک است. در برخی موارد برای خرید ملک در دبی و اخذ اقامت، قوانین سخت‌گیرانه‌ای وجود دارد. شما حتماً باید برای خرید ملک حدود ۷۵۰ هزار درهم سهم داشته باشید و ثابت کنید که برای خرید ملک از هیچ گونه وام و کمک هزینه استفاده نکرده‌اید.

ملک خریداری شده باید مسکونی باشد و از این طریق اقامت ۳ ساله دریافت می‌کنید. یکی از مزایایی که در این روش وجود دارد، این است که می‌توانید با همسر و فرزندان خود مهاجرت کنید. امکان خرید مشارکتی ملک با ۳ نفر نیز وجود دارد.

این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از افراد تصمیم می‌گیرند بلافاصله بعد از خرید ملک آن را بفروشند؛ اما باید گفت که تنها تا 3 سال حق فروش ملک خریداری شده را ندارند.

سؤالات متداول

۱. حداقل قیمت خرید ملک در دبی برای اخذ اقامت چقدر است؟

حدود ۷۵۰ هزار درهم

۲. مدت اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت چقدر است؟

۲ سال و قابل تمدید

۳. ساعت کاری در دبی چقدر است؟

۴۰ تا ۴۸ ساعت در هفته

۴. برای ثبت شرکت در دبی چند نوع مجوز وجود دارد؟

مجوز حرفه‌ای، مجوز صنعتی و مجوز تجاری

 

هزینه‌های زندگی در دبی

هزینه‌های زندگی در دبی

به نظر شما برای زندگی در دبی باید چقدر هزینه صرف کنید؟ در وهله اول با شنیدن هزینه زندگی در یک شهر لوکس ترسی در دل ایجاد می‌شود که باید فکری به حال آن کرد. تقریباً هزینه‌های دبی در مقایسه با توسعه‌یافتگی که دارد، برابری می‌کند.

البته سبک زندگی که انتخاب می‌کنید با میزان هزینه‌ای که باید پرداخت کنید، ارتباط مستقیمی دارد. هزینه حمل و نقل و اقلام ضروری برای همه شهروندان یکسان است. در ادامه جدولی برای درک بهتر هزینه‌های زندگی در دبی ارائه می‌کنیم.

جدول هزینه‌های غذایی

نوع غذا

هزینه

نیم کیلو گوشت

30 درهم

نیم کیلو برنج

10 درهم

۱۲ عدد تخم مرغ

۱۰ درهم

یک عدد نان

۶ درهم

یک بطری آب

۱.۵ درهم

 

جدول هزینه‌های حمل و نقل

نوع حمل و نقل

هزینه حمل و نقل

کارت نقلیه عمومی

۳۰۰ درهم

تاکسی

۳.۵ درهم

بلیت یک طرفه نقلیه عمومی

۸ درهم

یک لیتر بنزین

۳ درهم

 

جدول هزینه‌های اجاره ملک

نوع منطقه و اتاق‌خواب

هزینه اجاره

آپارتمان یک‌خوابه در اطراف شهر

۳۷۰۰ درهم

آپارتمان یک‌خوابه در مرکز شهر

۵۵۰۰ درهم

آپارتمان سه‌خوابه در اطراف شهر

۷۵۰۰ درهم

آپارتمان سه‌خوابه در مرکز شهر

۱۰۰۰۰ درهم

 

سطح رضایت مردم از مهاجرت به دبی

تجربیات مهاجرت به دبی

آیا به دنبال تجربیات مهاجرت به دبی و میزان سطح رضایت مهاجران هستید؟ در ادامه این دغدغه شما را از بین می‌بریم تا راحت‌ترین راه مهاجرت به دبی را انتخاب کنید.

طبق آمار و مستنداتی که در چند سال اخیر جمع‌آوری‌ شده اند، آمار مهاجرت به دبی افزایش چشمگیری داشته و سیاست‌مداران دبی برای این افزایش مهاجرت که از سرتاسر جهان صورت گرفت، برنامه ریزی خوبی داشتند.

برای اینکه ابهامات شما در این زمینه برطرف شوند، از چند مهاجر که مقصد آن‌ها دبی بود، سؤالاتی پرسیدیم تا سطح رضایت آن‌ها را طبقه بندی کنیم و این پاسخ ها راهنمای مهاجرت به دبی برای شما باشد.

در رتبه بندی جهانی، میزان سطح رضایت مردم از کشور امارات در رتبه بیستم قرار دارد؛ اما نکته مثبتی که در این زمینه وجود دارد، این است که دبی تلاش بسیار زیادی برای افزایش میزان رضایت شهروندان خود انجام می‌دهد تا در بالاترین سطح ممکن قرار بگیرد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

از لحاظ فرصت شغلی و کار، دبی در سطح خوبی قرار گرفته است. اگر سابقه کار یا نمونه کار خوبی داشته باشید، می‌توانید کار پردرآمدی را در دبی شروع کنید تا آینده شما تضمین شود. انتخاب اغلب افراد برای مهاجرت به دبی به دلیل همین کار و درآمد بالا است.

خاطرات مهاجرت به دبی برخی از مهاجران در تفریحات و مراکز گردشگری دبی خلاصه می‌شود. اگر پشتوانه مالی داشته باشید، دیگر نگران هزینه‌های زندگی در دبی نخواهید بود و می‌توانید با خیال آسوده از اغلب تفریحاتی که در این شهر وجود دارند، استفاده کنید.

سیستم حمل و نقل در دبی طبق تجربیاتی که توسط مهاجران کسب شده، خوب است و شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید از خدمات‌دهی مراکز تاکسیرانی استفاده کنید و نگران این نباشید که در خیابان می‌مانید.

دریافت مشاوره تخصصی مهاجرت به دبی با مندوبی

آیا قصد مهاجرت به دبی را دارید؛ اما نمی‌دانید که باید از کجا شروع کنید؟ برای این کار می‌توانید از کارشناسان ما در تیم مهاجرتی مندوبی استفاده کنید. مندوبی با یک تیم مجرب و تخصصی در کنار شماست تا با اطمینان خاطر روند مهاجرت خود را به ما بسپارید.

کارشناسان مندوبی در طول پروسه مهاجرت همراه شما هستند و نگرانی‌های شما را به صفر می‌رسانند. کجای دنیا دیده‌اید که با بستن یک چمدان، صفر تا صد کارهای مهاجرت شما را انجام بدهند؟ بعد از استفاده از خدمات تیم ما متوجه این سؤال می‌شوید و به انتخاب خود می‌بالید.

پس برای اطلاع از جدیدترین اخبار و اطلاعات درباره شرایط دریافت ویزای طلایی، مراحل ثبت شرکت و سرمایه گذاری و اطلاع از هزینه زندگی در دبی با کارشناسان ما در تیم مندوبی در تماس باشید.

 

سؤالات متداول

۱. هزینه اجاره یک واحد آپارتمان یک‌خوابه در مرکز شهر چقدر است؟

۵۵۰۰ درهم

۲. هزینه یک لیتر بنزین در دبی چقدر است؟

۳ درهم

۳. کدام مجوز در دبی خواهان بیشتری دارد؟

مجوز تجاری

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
ویزای امارات
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سایر خدمات:

جدیدترین شرایط پیدا کردن کار در دبی-  سال 2023
4 روش مهاجرت به امارات برای ایرانیان + هزینه‌های زندگی
آگهی استخدامی در دبی و شرایط استخدامی‌ در دبی ۲۰۲۳ 

بالا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *