شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

جامع‌ترین راهنمای سفر به دبی

آیا قصد سفر به دبی را دارید و نمی‌دانید سفر هیجان‌انگیز خود را چگونه آغاز کنید؟ شما به یک راهنمای سفر به دبی نیاز دارید تا اطلاعات کاملی را درباره این شهر توریستی و لوکس داشته باشید. شاید تا چند سال پیش به ‌ذهن کسی خطور نمی‌کرد که یک کویر گرم و خشک به یکی از جاذبه‌های توریستی جهان تبدیل شود.

به نظر شما بهترین زمان سفر به این شهر زیبا با برج‌های آسمان خراش چه زمانی است؟ آیا پاساژها و مراکز خرید لاکچری دبی در مناسبت‌های مختلف از تخفیف استقبال می‌کنند؟ برای اینکه با جاذبه‌های سفر به دبی آشنا شوید، تا انتهای مطالب همراه مندوبی باشید.

بهترین زمان سفر به دبی

آیا می‌دانید که چه فصلی از سال برای سفر به شهر هزار رنگ دبی مناسب است؟ سفر در ماه‌هایی که دبی آب و هوای خنکی دارد و میزبان تعداد زیادی از گردشگران است، بسیار لذت‌بخش‌تر از سفر در ماه‌های گرم سال است؛ آن هم گرمای طاقت فرسای دبی!

اگر قصد سفر به دبی با هواپیما دارید، بهترین زمان ماه‌های فوریه و دسامبر است که دبی هوای مطبوع‌تری دارد و آفتاب در طول روز می‌تابد. دمای دبی در این ماه‌ها حدود ۲۴ درجه سانتی گراد کاهش پیدا می‌کند و راحت‌تر می‌تواند از مراکز تفریحی دبی دیدن کنید.

سفر به دبی در ماه‌های تابستان طرفداران زیادی ندارد و تعداد گردشگران کاهش پیدا می‌کند، به همین دلیل هزینه سفر به دبی با کشتی نیز بسیار ارزان‌تر می‌شود؛ اما به ناچار باید کل روز را در خانه بمانید. از این رو انتخاب زمان مناسب سفر به دبی به ترجیحات شما هم بستگی دارد.

هزینه سفر در روزهای سال نو، کریسمس و سایر جشن‌های باستانی دبی افزایش چشمگیری پیدا می‌کند، پس اگر به دنبال سفر اقتصادی هستید، در این مناسبت‌ها به دبی سفر نکنید. در فصل‌های پاییز و بهار سواحل دبی خلوت‌تر هستند و می‌توانید در آنجا ریلکس کنید.

بهترین زمان سفر به دبی

بهترین جاذبه‌های گردشگری سفر به دبی

گام دوم در سفر به دبی در نوروز این است که با بهترین جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های تفریحی دبی آشنا شوید و با توجه به علایق خود از این مراکز بازدید کنید. دبی ترکیبی از مدرنیته و سنتی است. این تضاد هارمونی جالبی را در سطح شهر ایجاد کرده است.

مکان‌های گردشگری دبی در مقایسه با کشورهای اروپایی بسیار هیجان‌انگیزتر و نشاط‌آورتر هستند؛ به طوری که می‌توانند شما را چندین روز سرگرم کنند. در ادامه مطالب درباره بهترین مکان‌های گردشگری دبی صحبت می‌کنیم.

اسکای دایوینگ؛ هیجان‌انگیزترین تفریح

آیا اهل هیجان هستید و دوست دارید تجربه‌های جدید کسب کنید؟ پیشنهاد ما به شما اسکای دایوینگ دبی است. لذت پرش از هواپیما بر آسمان دبی و تماشای جزایر آن وصف نشدنی است و تا ابد در خاطر شما ماندگار می‌شود.

اسکای دایوینگ در میان قشر جوان طرف‌داران بسیاری دارد؛ زیرا به تخلیه انرژی آن‌ها کمک فراوانی می‌کند. این تفریح جذاب نیز با توجه به انتخاب شما نیز به همراه مربی انجام می‌شود؛ یعنی دیگر نیازی نیست شما کاری را انجام دهید، فقط از ارتفاع لذت ببرید. حداقل هزینه اسکای دایوینگ ۲۰ میلیون تومان است.

اسکای دایوینگ؛ هیجان‌انگیزترین تفریح

برج خلیفه؛ زیباترین آسمان خراش دنیا

قطعاً برای یکبار هم که شده نام برج خلیفه را به عنوان نمادی از شاهکار معماری برج های دبی شنیده‌اید. برج خلیفه دبی در میان آسمان‌خراش‌های جهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین‌ها شناخته شده است. شهرت این برج به‌اندازه‌ای است که برخی از مردم، دبی را با برج خلیفه می‌شناسند.

طبق توصیه افرادی که سفر به دبی را تجربه کردند، حتی در سفر یک روزه به دبی نیز از برج خلیفه دیدن کنید؛ زیرا تماشای شهر دبی از فراز برج تجربه‌ای تکرار نشدنی است و نباید از دست بدهید. هزینه بازدید از برج خلیفه حدود ۲ تا ۶ میلیون است. به صورت رایگان نیز می‌توانید از آب‌نماهای اطراف برج دیدن کنید.

دبی مال؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی

آیا اهل خرید هستید و می‌خواهید برای بستگان خود سوغاتی‌های متنوع بخرید؛ اما نمی‌دانید کدام مرکز خرید مناسب است؟ دبی مال را در لیست خود قرار دهید. خرید برای بانوان یک سرگرمی جذاب است و از آن لذت می‌برند؛ به خصوص اگر در مرکز خرید بزرگ و باکیفیت باشد.

دبی مال یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مرکز خریدهای دبی است که تمامی نیازهای شما را در خرید سوغاتی و وسایل برآورده می‌کند. علاوه بر خرید، می‌توانید در فضای دبی مال که مملو از رستوران‌ها، فروشگاه‌های متنوع و مراکز تفریحی مناسب کودکان است، گشت و گذار کنید.

دبی مال؛ بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی

آکواریوم دبی؛ معروف‌ترین آکواریوم معلق در خاورمیانه

اگر به دریا و موجودات دریایی علاقه دارید؛ آکواریوم دبی برای شما ساخته شده است. بازدید از این آکواریوم در برنامه‌ریزی‌های سفر به دبی در عید فطر قرار داده شده است. طراحی و ساخت این آکواریوم بی‌نظیر است؛ به طوری که احساس قدم زدن در سطح دریا را به انسان القا می‌کند.

تنوع موجودات دریایی و انواع ماهی‌ها در این مرکز تفریحی بی‌شمار هستند؛ به گونه‌ای که اغلب این موجودات دریایی برای شما تازگی دارند. اگر مایل به بازدید هستید، باید قبل از بازدید بلیت رزرو کنید. هزینه این بلیت ۲ تا ۴ میلیون است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

پارک آبی وایلد وادی؛ تلفیقی از بازی‌های شاد و پیشرفته

پارک آبی وایلد وادی دبی یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری در بهترین منطقه دبی است که سالانه توریست‌های زیادی را به خود جذب می‌کند. این پارک آبی جزو بزرگ‌ترین پارک‌های آبی دنیا به شمار می‌رود که تفریحات فوق‌العاده مفرح و مدرنی را در خود جای داده است که هر فردی برای یکبار هم که شده باید آن را تجربه کند.

برای ورود به پارک آبی وایلد باید ۲ تا ۳ میلیون پرداخت کنید. یکی از مزیت‌های پارک آبی این است که روبه‌روی برج العرب قرار دارد؛ یعنی می‌توانید در یک روز از دو مکان تفریحی متفاوت دیدن کنید.

پارک آبی وایلد وادی

باغ پروانه؛ جادوی رنگ و زیبایی طبیعت

در سفر به دبی به هیچ عنوان بازید از باغ پروانه را از دست ندهید؛ زیرا یکی از جدیدترین جاذبه‌های دیدنی جهان است که در کمتر کشوری وجود دارد. در این باغ انواع پروانه‌های رنگارنگ و زیبا وجود دارد که در گوشه و کنار باغ پرواز می‌کنند و شما را به حیرت وامی‌دارند.

برخی از پروانه‌های این باغ از گونه‌های نادر است که فقط در برخی از کشورها وجود دارد. این باغ وسیع بیش از ۱۵ هزار پروانه را در خود جای داده است و فضای سرپوشیده‌ای دارد. عکاسی در این باغ بسیار طرف‌دار دارد و از سرتاسر جهان بازدید کننده به خود جذب می‌کند.

ساحل بادبادک؛ ساحلی پر از رنگ

دبی از لحاظ جاذبه‌های تفریحی غنی است و برای هر قشری از جامعه برنامه جداگانه‌ای را در نظر می‌گیرد. بهشت بادبادک‌ها، ساحل بادبادک دبی است که در آسمان خود بادبادک‌های بزرگ و کوچک را با رنگ‌های مختلف به پرواز درمی‌آورد.

در ساحل بادبادک انواع مختلفی از رستوران‌های هندی، ایرانی، دریایی، دکه‌های بستنی فروشی، کافه‌های مدرن و سنتی و باربیکیو وجود دارد که برای شکم گردهای حرفه‌ای که قصد سفر به دبی را دارند، یک موقعیت بی نظیر به حساب می‌آید. برای گشت و گذار کامل در این ساحل به ۳ ساعت زمان نیاز دارید.

ساحل بادبادک؛ ساحلی پر از رنگ

باغ گل معجزه؛ پارک وسیعی در قلب بیابان

احتمالاً شما هم با فهمیدن این موضوع تعجب خواهید کرد؛ باغ وسیعی از گل در قلب بیابان! در نگاه اول این موضوع برای شنوندگان آن تعجب برانگیز است که چگونه در گرمای طاقت فرسای عربستان باغ گل عظیمی پرورش داده شده است که از سرتاسر جهان بیننده دارد.

حتی تماشای این مکان تفریحی در فضای مجازی نیز لذت بخش است. برخی از صاحب نظران معتقدند که باید این جاذبة شهر دبی را جزو عجایب هفت‌گانه قرار داد. نکته جالبی که در سفر به دبی و بازدید از باغ گل معجزه به آن پی می‌برید، این است که هیچ‌گونه حشره‌ای در این باغ علی رغم گل‌های فراوان وجود ندارد.

فواره دبی؛ بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا

افرادی که قصد سفر به دبی برای کار را دارند، می‌توانند در اوقات فراغت خود از فواره دبی بازدید کنند. این فواره یکی از منحصربه‌فردترین جاذبه‌های دیدنی و جزو تفریحات زندگی شبانه دبی است که لقب آب‌نمای موزیکال دنیا را کسب کرده است. برای تماشای این فواره نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید رایگان دیدن کنید.

خروج آب از فواره‌ها با ریتم موسیقی هماهنگ است؛ به این صورت که هم‌زمان با پخش آهنگ آب از فواره با ریتم خارج می‌شود. تماشای این فواره در شب بی نظیر است. ترکیب آهنگ، رقص آب و نور از دیدنی‌های بی نظیر دبی است. ارتفاع آب فواره دبی تا ۱۵۰ متر بالا می‌رود.

هزینه ساخت فواره دبی حدود ۸۰۰ میلیون درهم معادل ۲۱۸ میلیون دلار آمریکا است. طول آب‌نمای دبی ۲۷۵ متر معادل ۹۰۲ فوت است و آب را تا ۱۵۰ متر؛ یعنی ۵۰۰ فوت به آسمان پرتاب می‌کند. چراغ‌های این آب‌نما بیش از ۶۶۰۰ در ۲۵ رنگ متفاوت است.

فواره دبی؛ بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا

سؤالات متداول

۱.‌ هزینه بلیت آکواریوم دبی چقدر است؟

۲ تا ۴ میلیون

۲. برج خلیفه چند طبقه دارد؟

۱۶۳ طبقه

۳. بزرگ‌ترین مرکز خرید دبی کدام است؟

دبی مال

۴. هزینه اسکای دایوینگ چقدر است؟

۲۰ میلیون

۵. بهتر است چه ماهی به دبی سفر کنیم؟

ماه‌های دسامبر و فوریه

 

بهترین مراکز خرید دبی

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر به دبی، خرید از مراکز مدرن است. شهرت دبی در خاورمیانه به دلیل تعداد مراکز خرید آن است. یکی از تفریحات مورد علاقه خانم‌ها دیدن ویترین‌های پر زرق و برق است. علاوه بر مراکز خرید مدرن، خرید از بازارهای محلی که پر از ادویه‌های خوش‌رنگ و پارچه است، لذت فوق‌العاده‌ای دارد.

حال به این بخش می‌رسیم که اگر شرایط سفر به دبی را داشته باشید، دوست دارید از بازارهای محلی خرید کنید یا از مراکز خرید پیشرفته؟ برای آشنایی بهتر شما با مراکز خرید و بازارهای محلی دبی چند مورد از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

دبی مال

احتمالاً نام دبی مال به گوشتان خورده است. دبی مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی است که بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه با برندهای معروف در آن فعالیت می‌کنند. امکان ندارد که شما دست خالی از این مرکز خرید خارج شوید. این مرکز خرید جزو مراکز خرید لوکس قرار می‌گیرد که هزینه سفر به دبی شما را افزایش می‌دهد.

شما به راحتی می‌توانید با مترو به دبی مال دسترسی پیدا کنید و دیگر دغدغه رفت و آمد نداشته باشید. انواع رستوران، شهربازی، سینما، آکواریوم، اسکلت بزرگ دایناسور ۱۵۵ میلیون‌ساله و انواع بازی‌های کامپیوتری و غیر کامپیوتری از جمله امکانات دبی مال هستند.

بهترین مراکز خرید دبی

امارات مال

دومین مرکز خرید دبی از لحاظ وسعت و امکانات مرکز خرید امارات یا امارات مال است که بیش از ۵۰۰ فروشگاه در طیف کالا و قیمت‌های متنوع دارد. اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه در این مرکز خرید دایر شده است. مجموعه تفریحی بولینگ و مجموعه تفریحی سیاره جادویی از دیگر تفریحات امارات مال هستند.

شما به راحتی می‌توانید از طریق اتوبوس، تاکسی و مترو به این مرکز دسترسی پیدا کنید. روزهای یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب و روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب می‌توانید از این مرکز خرید کنید. آدرس دقیق این مرکز بزرگراه شیخ زاید، مابین البرشا و الصفوح است.

مرکز خرید ابن بطوطه

تنوع مرکز خریدهای دبی بالا است و هر یک از آن‌ها فرهنگ یک بخش از جهان را القا می‌کنند. مرکز خرید ابن بطوطه یکی دیگر از بزرگ‌ترین مرکز خریدهای دبی که در سفر به دبی متوجه آن می‌شوید. در ساخت مرکز خرید ابن بطوطه از فرهنگ کشورهای چین، هند، مصر، تونس، اندلس و ایران الهام گرفته شده است.

ساعت بازدید از این مرکز خرید از ۱۰ صبح تا ۲۲ شب است و روز تعطیلی ندارد. این مرکز خرید اقتباسی در بزرگراه شیخ زاید، نزدیک به ورودی ۶ منطقه جبل علی قرار دارد. در داخل این مجموعه بزرگ سالن ورزشی، بولینگ و تعدادی رستوران هتل و رستوران ساخته شده است.

در این مرکز خرید می توانید بهترین گزینه ها را برای خرید سوغاتی امارات پیدا کنید؛ زیرا تنوع کالاهای این مرکز خرید برای خریدن هدیه بسیار عالی است.

مرکز خرید ابن بطوطه

مرکز خرید مرکاتو

اگر به ساختار کشور ایتالیا علاقه دارید، حتماً در سفر به دبی از مرکز خرید مرکاتو دیدن کنید؛ زیرا این مرکز خرید به سبک معماری ایتالیایی طراحی شده است و زیبایی زبان زدی دارد. به راحتی می‌توانید در این مرکز خرید به برندهای مختلف آرایشی و بهداشتی، جواهرات و عینک دسترسی پیدا کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سیتی سنتر دیره

یکی از لوکس‌ترین و قدیمی‌ترین مال‌های دبی، سیتی سنتر دیره است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می‌کند. پس اگر قصد سفر به دبی را دارید، حتماً بازدید و خرید از سیتی سنتر را در اولویت خود قرار دهید.

تعداد فروشگاه‌های سیتی سنتر دیره به ۳۷۰ فروشگاه می‌رسد. می‌توانید انواع برندهای لوکس و میان رده را باقیمت‌های متوسط در این مرکز خرید پیدا کنید. هایپرمارکت‌های سیتی سنتر با بیش از ۸۰ هزار قلم مواد خوراکی و غیر خوراکی، سینماهای لوکس، رستوران و کافی شاپ از دیگر خدمات این مرکز خرید هستند.

مرکز خرید بورجومان

یکی دیگر از قدیمی‌ترین مراکز خرید دبی، بورجومان است که سابقه درخشانی در میان فروشندگان و خریداران دارد. تعداد زیادی از برندهای مطرح دنیا با این مرکز خرید همکاری طولانی مدت دارند. ساعت کاری مرکز خرید بورجومان همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ است.

مرکز خرید بورجومان

بازار ادویه دبی

سوغاتی از دبی چی بخریم؟ یکی دیگر بازارهای خوش‌رنگ و لعاب دبی که خانم‌های خانه دار به آن علاقه زیادی دارند، بازار ادویه دبی است که می‌توانید انواع ادویه‌ها، محصولات دارویی، گیاه‌های سنتی، ترشیجات و گلبرگ‌های رز را از این بازار خریداری کنید.

حجرهای شلوغ این بازار روح انسان را جلا می‌دهند و یک مقصد پرطرف‌دار در میان گردشگران خارجی است. در سفر به دبی می‌توانید از قهوه‌ها و تنباکوهای مرغوب این بازار به عنوان سوغاتی به بستگان خود هدیه دهید. روزهای تعطیل این بازار از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب باز است.

 

سؤالات متداول

۱.‌ قدیمی‌ترین مرکز خرید دبی کدام است؟

سیتی سنتر دبی

۲. بازار ادویه دبی در کجا قرار دارد؟

در محله الراس، خیابان بانیاس

۳. اولین پیست اسکی سرپوشیده خاورمیانه کجاست؟

دبی در مرکز خرید امارات مال

 

بهترین هتل‌های دبی

هتل‌های دبی به هتل‌های لوکس و باکیفیت در دنیا مشهور هستند؛ اما اگر در سفر به دبی به دنبال هتل مقرون به‌صرفه‌ای هستید تا از صرف هزینه‌های اضافی خودداری کنید، نگران نباشید؛ زیرا تنوع هتل‌های دبی بسیار بالاست و با توجه به بودجه خود می‌توانید اتاق رزرو کنید.

بهترین هتل‌های دبی

هتل سوفیتل د آبلیسک دبی

یکی از زیباترین هتل‌های دبی که معماری خیره‌کننده‌ای دارد، هتل سوفیتل د آبلیسک است. این هتل تلفیقی از نمادهای مصر باستان، عناصر فرهنگی دبی و هنر مدرن فرانسه است که منجر به خلق جلوه‌ای بی نظیر شده است. این هتل ۵ ستاره در دبی معروفیت بسیاری دارد.

موقعیت جغرافیایی این هتل نیز فوق‌العاده است؛ جایی که در طبقه ۱۹ هتل می‌توانید به تماشای بندرهای دبی، آسمان‌خراش‌های زیبا و منطقه کریک بپردازید. امکانات و نحوه خدمات رسانی کارکنان هتل غیر قابل گفتن است؛ به طوری که شما نمی‌توانید از آنجا دل بکنید.

هتل برج العرب دبی

یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های دنیا، هتل برج العرب واقع در دبی است که مجهز به ۹ رستوران، کافه‌های متنوع و محل سرو نوشیدنی است. هتل برج العرب یک هتل ۵ ستاره است و به لاکچری بودن معروف است؛ حتی لوازم بهداشتی استفاده شده در سرویس‌های بهداشتی آن همگی از لوکس‌ترین برندها هستند.

یکی از امکانات جالب هتل برج العرب منوی بالش آن است! شما بعد از سفر به دبی و در هنگام رزرو اتاق می‌توانید از منو بالش دلخواه خود را انتخاب کنید. ۱۷ نوع بالش با جنس و محتویات متفاوت در منو وجود دارد که از بهترین‌ها هستند.

در سال ۱۹۹۹ این هتل به دلیل ارتفاع ۳۲۰ متری که داشت، به‌عنوان بلندترین  هتل دبی معرفی شد؛ اما بعد از چند سال این لقب از هتل برج العرب گرفته شد؛ زیرا هتل‌های مرتفع‌تری در دبی ساخته شد.

در معماری برج العرب حدود ۳۰ نوع سنگ مرمر و ۱۸۰۰ متر مربع ورقه طلا به کار رفته است. تقریباً هزینه اقامت یک نفر برای یک شب در هتل برج العرب حدود ۱۵۰۰ دلار است؛ پس هزینه این هتل با هزینه سفر ۴ روزه به دبی همخوانی ندارد و باید از هتل‌های ارزان‌تر استفاده کنید.

هتل برج العرب دبی

هتل پارامونت دبی

اگر موقعیت مکانی هتل در سفر به دبی برای شما اهمیت دارد و علاقه دارید هتلی را رزرو کنید که در وسط شهر باشد، هتل پارامونت را انتخاب کنید. این هتل در خیابان شیخ زاید قرار داشته و تنها ۱۰ دقیقه با برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد.

یک نکته جالب درباره هتل پارامونت استفاده از فضا سازی فیلم‌های هالیوودی و تصاویر معروف سینمای جهان در نقاط مختلف هتل است. سالن‌های ورزشی مجهز، سینمای خصوصی، استخر با ویوی فوق‌العاده در پشت بام و کتابخانه‌های بزرگ از جمله امکانات هتل پارامونت هستند.

هتل آتلانتیس د پالم دبی

یکی از اولین و بزرگ‌ترین مرکز اقامتی در جمیرا هتل آتلانتیس است که تا به امروز رقیبی برای آن پیدا نشده است. امکانات هتل آتلانتیس خارج از تصورات شما است و در خود مراکز درمانی، تفریحی و فروشگاه‌های متنوع دارد؛ به طوری که دیگر نیازی نیست برای انجام امور خود از هتل خارج شوید.

ظرفیت این هتل در مجموع ۱۴۵۵ است که ۱۴۰۰ بخش آن به چندین اتاق تقسیم شده‌اند که مناسب جمع‌های خانوادگی و گروهی است. اتاق‌های زیر آب هتل آتلانتیس نیز یکی دیگر از امکانات پیشرفته این مجموعه است. این هتل را می توان در دسته جادبه ها و مکان های دیدنی دبی هم قرار داد.

هتل آتلانتیس د پالم دبی

سفر به دبی را با مؤسسه مهاجرتی مندوبی تجربه کنید!

آیا به تازگی قصد سفر به دبی را دارید و به دنبال مؤسسه مهاجرتی هستید تا قوانین دبی را برای شما توضیح دهند؟ با کارشناسان تیم مندوبی تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. تمامی کارهای مهاجرتی شما با یک تماس حل می‌شود، فقط کافی است که چمدان‌های خود را ببندید.

مدارک لازم جهت سفر به دبی توسط مشاوره‌های ما خدمت شما توضیح داده می‌شود. همچنین اگر سؤالی در زمینه سرمایه گذاری در دبی، خرید ملک، ارز موردنیاز در دبی یا تمدید ویزای دبی دارید، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی ما استفاده کنید تا به هدف خود برسید.

 

سؤالات متداول

۱.‌ کدام یک از هتل‌های دبی به برج خلیفه نزدیک است؟

هتل پارامونت

۲. بهترین هتل دبی کدام است؟

هتل سوفیتل د آبلیسک

۳. هتل آتلانتیس د پالم در کجا قرار دارد؟

پالم جمیرا، جاده هلال‌احمر

۴. کدام یک از هتل‌های دبی مراکز درمانی دارد؟

هتل آتلانتیس د پالم

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

معرفی 15 مورد از بهترین و معروف‌ترین بازار های دبی برای خرید و تفریح
تفریحات دبی -معرفی 18 تا از شگفت‌انگیزترین تفریحات + هزینه بلیت و آدرس
۱۶ مورد از تفریحات لوکس در دبی که باید بشناسید!

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *