شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

راهنمای جامع هزینه زندگی در دبی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که قصد مهاجرت به امارات متحده عربی بخصوص دبی را دارند، مسئله هزینه زندگی در دبی است. قطعاً شما هم این موضوع را شنیدید که هزینه زندگی در این شهر لوکس بسیار بالاست و هر فردی قادر به پرداخت آن نخواهد بود.

به نظر شما هزینه زندگی در دبی برای یک نفر چقدر است؟ برای اینکه یک میانگین از هزینه‌های زندگی در این شهر قبل از مهاجرت به دبی به دست بیاورید، در ادامه قصد داریم درباره هزینه‌های زندگی در حوزه‌های مختلف صحبت کنیم تا با میزان سرمایه و درآمد خود مطابقت بدهید و درباره زندگی در دبی تصمیم بگیرید.

چرا دبی را برای زندگی انتخاب کنیم؟

شما برای انتخاب محل زندگی و کار خود چه معیاری دارید؟ آیا به دنبال یک شهر هیجان انگیز با هزینه‌های مقرون به صرفه و فرصت‌های شغلی متنوع هستید؟ اطلاعات نداشتن درباره موضوع مهمی مانند مهاجرت باعث ایجاد دلهره و استرس می‌شود و باید به آن غلبه کرد.

دبی مجموعه‌ای از نکات مثبت است که با انتخاب آن میتوانید تجربه زندگی خوبی را کسب کنید. در سال‌های اخیر کشور امارات و مدرن‌ترین شهر آن یعنی دبی تغییرات و پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته خود را در میان کشورهای برتر جهان از لحاظ اقتصاد و جذب توریست قرار دهد و هزینه زندگی در دبی را افزایش دهد.

هزینه زندگی در دبی

هیجان و لوکس بودن دبی به‌اندازه‌ای است که نمی‌توان آن را برای مسافرت یا مهاجرت نادیده گرفت. دبی به لحاظ سرگرمی، رستوران، باشگاه‌های ورزشی، مکان‌های تفریحی و هیجان انگیز در سطح بسیار بالایی قرار دارد؛ به‌طوری‌ که شما میتوانید برای یک ماه کامل سرگرمی داشته باشید.

سیستم حمل و نقل و فرودگاه‌های بین‌المللی دبی بسیار پیشرفته هستند و سالانه تعداد زیادی از پروازها و هواپیماهای داخلی و خارجی از این فرودگاه پرواز می‌کنند. مرکزهای خرید بسیار لوکسی در دبی وجود دارد که با خرید از آن هزینه‌ زندگی در دبی برای شما افزایش پیدا می‌کند.

سطح علمی و آموزش مؤسسه‌های دولتی یا دانشگاه‌های خصوصی در دبی در جایگاه خوبی قرار دارد و هر سال دانشگاه‌های جدیدی اضافه می‌شود. شما با خیال راحت میتوانید برای تحصیل در کشور امارات و شهر دبی اقدام کنید. هزینه اقامت و زندگی در دبی در مقایسه با سایر کشورها پایین‌تر است.

هر برند بزرگی که در جهان وجود دارد، یک شعبه بزرگ نیز در دبی تأسیس کرده است که این معنا را می‌دهد که فرصت شغلی در دبی بسیار زیاد است و شما میتوانید به راحتی مشغول به کار شوید. بزرگ‌ترین نکته مثبت در دبی این است که هیچ درآمدی در دبی شامل مالیات نمی‌شود و هزینه زندگی در دبی را کاهش می‌دهد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

معایب زندگی در دبی

به طور قطع نمی‌توان گفت که زندگی در این کشور هیچ معایبی ندارد و شما با هیچ چالشی روبه‌رو نخواهید شد. اگر این وعده به شما داده شد، بهتر است این را بدانید کاملاً یک وعده توخالی است؛ اما دبی در مقایسه با سایر کشورها چالش‌های کمتری دارد و بهتر میتوانید با آن کنار بیایید.

اولین چالشی که بیشتر گریبان گیر افرادی می‌شود که به تازگی به دبی مهاجرت کردند و قصد شروع کسب و کار دارند، اخذ مجوز برای هر کاری است. این کار نشان دهنده قوانین سخت‌گیرانه دبی است. شما باید قبل از شروع کار خود برای انجام مراحل اولیه از سازمان‌های مربوطه مجوز دریافت کنید.

هزینه زندگی در دبی بیشتر در حوزه مسکن و تحصیل گران است و با هزینه‌های زندگی در مرکز شهرهای اروپایی برابری می‌کند. آب و هوای دبی یکی دیگر از مهم‌ترین چالش‌هایی است که مهاجران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. گرمی هوای این شهر در ماه‌های تابستان بسیار طاقت فرسا می‌شود.

شهرهای شلوغ همیشه با معضل ترافیک درگیر هستند و نمی‌توان راه حل قطعی برای این مشکل پیدا کرد. دبی نیز مانند سایر شهرهای شلوغ از این قاعده مستثنی نیست و شهروندان آن با ترافیک‌های سنگین روبه‌رو می‌شوند. البته امروزه تدابیری جدیدی برای این موضوع در نظر گرفته شده است که نتایج خوبی را به دنبال دارد.

برای اینکه بهتر با مزایا و معایب زندگی در دبی آشنا شوید و راحت‌تر مقایسه خود را انجام دهید، در ادامه لیستی از چالش‌ها و شرایط زندگی در دبی آماده کرده‌ایم.

مزایای زندگی در دبی معایب زندگی در دبی
فرصت‌های شغلی متنوع آب و هوای گرم
عدم پرداخت مالیات اخذ مجوز در هر کاری
سیستم حمل و نقل پیشرفته ترافیک سنگین
فرودگاه‌های بین‌المللی هزینه بالای مسکن
رفاه و استاندارد بالای زندگی
امنیت بالا
مراکز تفریحی متنوع
سطح علمی بالا
بالا بودن نرخ شادی در بین مردم
چند فرهنگی بودن
هزینه حمل و نقل کم

جزئیات هزینه زندگی در دبی

هزینه زندگی در دبی

آیا شما پیش‌زمینه‌ای درباره متوسط هزینه زندگی در دبی دارید؟ به نظر شما کدام یک از مؤلفه‌ها به هزینه بیشتری نیاز دارند؟ دبی به عنوان یکی از بهترین شهرها از لحاظ توریستی، تجاری و شغلی در جهان شناخته شده است که در این چند سال اخیر پذیرای ایرانیان زیادی بوده است.

ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که قصد مهاجرت به بهترین شهر امارات را دارید؛ بنابراین باید به فکر این باشید که یک برآورد کامل از هزینه زندگی در دبی داشته باشید تا برای بودجه خود برنامه ریزی کنید. به همین دلیل در ادامه با همراهی شما درباره انواع هزینه های زندگی در امارات بخصوص دبی صحبت می‌کنیم.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هزینه مسکن در دبی

به نظر شما هزینه زندگی خوب در دبی با در نظر گرفتن هزینه‌های مسکن چقدر می‌شود؟ دبی در خاورمیانه به عنوان عروس امارات معرفی شده است و بخش بزرگی از هزینه‌های زندگی شما در دبی در مسکن و اجاره منزل خلاصه می‌شود.

یکی از بهترین و بلندترین سازه‌های جهان یعنی برج خلیفه در دبی قرار دارد؛ بنابراین می‌توان به این موضوع پی برد که از لحاظ ساخت و ساز و کیفیت مسکن هیچ کمبود و ایرادی وجود ندارد. شاید می‌توان گفت که دلیل این هزینه بالا، کمبود زمین برای ساخت و ساز در امارات و دبی است.

هزینه مسکن در دبی با توجه به متراژ و منطقه‌ای که در آن قرار دارد، متفاوت است و به انتخاب شما بستگی دارد. حتماً باید در انتخاب محل سکونت خود به این توجه کنید که نزدیک به محل کار خودتان باشد و دسترسی به تمامی امکانات و سیستم‌های حمل و نقل داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت‌های دقیق مسکن، هزینه زندگی در دبی و راحتی شما در انتخاب اجازه بدهید که لیستی از هزینه‌های اجاره با توجه به منطقه واقع شده ارائه دهیم.

نوع مسکن هزینه اجاره مسکن
آپارتمان ۱ خوابه در مرکز شهر ۸۰۰۰ درهم
آپارتمان ۱ خوابه در اطراف شهر ۴۰۰۰ درهم
آپارتمان ۳ خوابه در مرکز شهر ۱۲۵۰۰ درهم
آپارتمان ۳ خوابه در اطراف شهر ۷۵۰۰ درهم
آپارتمان استودیویی در مرکز شهر ۸۵۰۰۰ درهم
آپارتمان جمیرا ویلج سیرکل ۴۰۰۰۰ درهم

سؤالات متداول

۱.‌ قیمت آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر دبی چقدر است؟

به طور میانگین ۸۰۰۰ درهم

۲. زندگی در دبی چه مزایایی دارد؟

عدم پرداخت مالیات، امنیت، سطح علمی بالا، فرصت‌های شغلی متنوع

۳. مهم‌ترین هزینه زندگی در دبی کدام است؟

هزینه مسکن و هزینه تحصیل

 

هزینه غذا در دبی

هزینه غذا در دبی

هزینه خورد و خوراک در هزینه‌ زندگی در دبی برای یک مهاجر قرار می‌گیرد و باید به آن رسیدگی کند تا نیازهای اولیه خود برطرف شود. هزینه مواد غذایی در اولویت قرار دارد و نمی‌توان آن را به هیچ وجه نادیده گرفت؛ به همین دلیل باید حتماً برنامه ریزی دقیقی برای این هزینه داشته باشید.

خوشبختانه در دبی برای خرید مواد غذایی گزینه‌های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید با توجه به بودجه خود از فروشگاه مدنظر خرید کنید. شما میتوانید از محصولات داخلی دبی استفاده کنید تا هزینه‌های خودتان را کاهش دهید. قطعاً می‌دانید که هزینه کالای وارداتی بیشتر از کالای داخلی است.

در جدول زیر قیمت‌های دقیق خرید مواد غذایی در دبی را آماده کرده‌ایم تا از هزینه زندگی در دبی اطلاع کامل داشته باشید.

نوع مواد غذایی هزینه مواد غذایی
یک قرص نان ۵ درهم
۱ لیتر شیر ۶.۸۰ درهم
۱ کیلو برنج ۷.۴۵ درهم
۱۲ عدد تخم مرغ ۱۱.۶۰ درهم
۱ کیلو پنیر محلی ۳۹.۱۶ درهم
۱ کیلو گوشت گاو ۴۲ درهم
۱ کیلو سیب ۹ درهم
۱ کیلو موز ۶.۴۵ درهم
۱ کیلو پرتقال ۶.۵۶ درهم
۱ کیلو گوجه فرنگی ۵.۶۶ درهم
۱ کیلو سیب زمینی ۴.۵ درهم
۱ کیلو پیاز ۳.۴۹ درهم
آب معدنی ۳ درهم
برگر کینگ ۲۸ درهم
کاپوچینو ۲۰ درهم
اسپرسو ۱۳ درهم
نوشابه ۴ درهم
آبجو ۴۸ درهم

کشور امارات به دلیل قرارگیری در حاشیه خلیج فارس از موقعیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و به انواع مواد غذایی دریایی دسترسی دارد؛ به همین دلیل از لحاظ رستوران غنی است. البته هزینه‌های این رستوران‌ها زیاد است و کیفیت بسیار خوبی دارند.

البته شما می‌توانید رستوران‌های سطح متوسط را انتخاب کنید که هزینه زندگی در دبی برای شما کاهش پیدا کند. در ادامه هزینه برخی از رستوران‌های دبی را مشاهده می‌کنید تا با آن آشنا شوید.

نوع غذا قیمت غذا
یک پرس غذا در رستوران سطح بالا ۴۵ درهم
یک پرس غذا در رستوران سطح متوسط ۲۵ تا ۳۵ درهم
یک پرس غذا در رستوران سطح پایین ۱۰ تا ۱۵ درهم
غذا در رستوران چینی ۹۹ درهم
غذا در رستوران ایتالیایی ۱۳۲ درهم
غذا در رستوران فرانسوی ۱۵۸ درهم
غذا در رستوران ژاپنی ۱۴۷ درهم
غذا در رستوران مکزیکی ۱۴۳ درهم

هزینه حمل و نقل در دبی

هزینه حمل و نقل در دبی

یکی دیگر از مهم‌ترین هزینه‌های زندگی در دبی بعد از مسکن و غذا، هزینه حمل و نقل است. هزینه‌های حمل و نقل در دبی به دلیل قیمت سوخت ارزان، مناسب است و شما میتوانید به راحتی برای رفت و آمد رانندگی کنید و دیگر نگران هزینه‌های سوخت نباشید.

میانگین هزینه زندگی در دبی به‌خاطر هزینه‌های حمل و نقل در حد متعادل نگه داشته می‌شود؛ اما به دلیل حجم ترافیک سنگینی که در دبی وجود دارد، بهتر است از حمل و نقل عمومی استفاده کنید؛ به خصوص در ساعات اوج ترافیک.

سیستم حمل و نقل در دبی به اتوبوس، تراموا و ایستگاه‌های مترو تقسیم می‌شود و در مناطق مختلف دبی وجود دارد. هزینه این نوع حمل و نقل‌ها با توجه به تعداد ایستگاه‌ها و مسافرانی تعیین می‌شود که به آن مناطق می‌روند. هزینه‌های حمل و نقل دبی در ماه حدود ۸.۳ درصد است.

برای پرداخت هزینه‌های حمل و نقل در دبی می‌توانید از کارت‌های NOL که مخصوص پرداخت کرایه است، استفاده کنید و با این روش صرفه جویی مناسبی در هزینه های زندگی در شهر دبی داشته باشید.

 

Nol به کارت‌های هوشمندی گفته می‌شود که به مسافران دبی اجازه دسترسی به کابین‌های مختلف را صادر می‌کند. با این کارت‌های مخصوص در ۳۰ دقیقه به مقصد مورد نظر خود می‌رسید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

در صورت استفاده دائم از وسایل نقلیه عمومی میتوانید کارت Nol شخصی دریافت کنید. کارت‌های Nol برای دانشجویان و سالمندان ساکن دبی شامل ۵۰ درصد تخفیف می‌شود و در هزینه روزانه زندگی در دبی صرفه جویی خوبی به عمل می‌آید.

دبی قطب تجاری در جهان است؛ به همین منظور هزینه‌ی گمرک کمی دارد. اگر برای حمل و نقل خود علاقه دارید که خودرو شخصی خریداری کنید، میتوانید از خدمات اقساطی دبی بهره ببرید تا بهتر هزینه زندگی در دبی را مدیریت کنید. در این اقساط باید ۲۰ درصد از هزینه کل را به صورت پیش پرداخت ارائه دهید.

اقساط خودرو در ۵ سال تقسیم بندی می‌شود که باید پرداخت شود. بهتر است این موضوع را بدانید که خودروهای دست دوم حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد ارزان‌تر از خودروهای صفر هستند. جهات اطلاع بیشتر شما در جدول زیر هزینه حمل و نقل عمومی را توضیح می‌دهیم.

نوع حمل و نقل در دبی هزینه حمل و نقل در دبی
یک لیتر بنزین ۴ درهم
بلیت اتوبوس ماهانه ۳۰۰ درهم
تک بلیت اتوبوس ۶ درهم
تاکسی به ازای هر کیلومتر ۳ درهم
بلیت یک طرفه ۶.۵ درهم

هزینه تحصیل در دبی

هزینه تحصیل در دبی

به نظر شما چند درصد از هزینه زندگی در دبی را باید به هزینه تحصیل اختصاص داد؟ در برآورد حداقل هزینه زندگی در دبی، هزینه تحصیل نقش بسزایی دارد و باید برای آن برنامه ریزی دقیقی انجام داد. نکته مهم این است که هزینه تحصیل در دبی به هیچ وجه ارزان نیست و شامل زندگی لاکچری در دبی می‌شود.

شما اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، باید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و از افرادی که تجربه زندگی در دبی دارند، کمک بگیرید. بهتر است شما درباره بهترین دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی حال حاضر در دبی تحقیق کنید تا در معتبرترین مؤسسه آموزشی تحصیل خود را آغاز کنید.

امروزه برنامه‌های متنوعی در دوره‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای در دبی برگزار می‌شود و هزینه زندگی در دبی را افزایش میدهد. دانشگاه‌های دولتی و خصوصی زیادی در دبی تأسیس شده است که از اعتبار علمی خوبی برخوردار هستند. هزینه آموزش مراکز خصوصی قطعاً بالاتر از مراکز دولتی است.

البته هزینه تحصیل در دانشگاه‌های امارات و شهرهای آن مانند دبی در مقایسه با کشورهای اروپایی مانند کانادا، آمریکا، استرالیا و انگلیس کمتر بوده و این به نفع دانشجویان مهاجر است. هزینه تحصیل به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ اما در لیست زیر هزینه‌ای حدودی از مقاطع مختلف تحصیلی ذکر کرده‌ایم.

مقطع تحصیل هزینه تحصیل
کارشناسی ۴۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ درهم
کارشناسی ارشد ۶۵۰۰۰ تا ۷۵۰۰۰ درهم
دکترا ۸۵۰۰۰ تا ۹۵۰۰۰ درهم

دانشگاه عجمان، دانشگاه بیرمنگام، دانشگاه هریوت وات، دانشگاه میدلسکس، دانشگاه هوش مصنوعی محمد بن زاید، مؤسسه فناوری و علوم بیرلا از بهترین و به‌صرفه‌ترین دانشگاه‌های دولتی هستند. هزاران دانشجوی بین‌المللی در دبی مشغول به تحصیل هستند و پرداخت هزینه زندگی در دبی را معقول‌تر جلوه می دهند.

 

سؤالات متداول

۱.‌ بلیت اتوبوس ماهیانه در دبی چقدر است؟

۳۰۰ درهم

۲. پرداخت هزینه حمل و نقل در دبی با چه چیزی انجام می‌شود؟

کارت هوشمند NOL

۳. هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در دبی چقدر است؟

۴۰۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ درهم

 

هزینه پوشاک در دبی

هزینه پوشاک در دبی

همیشه خرید یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های زندگی به خصوص برای خانم‌ها است. اگر به دنبال خرید لباس‌های برند و مدل‌های معروف باشید، باید بخش اعظمی از هزینه زندگی در دبی را به خرید اختصاص دهید. دبی دارنده لوکس‌ترین مراکز خرید در جهان است و بازارهای دبی بسیار متنوع و جذاب دارد.

شما اگر وارد حوزه خرید و فروش پوشاک شوید، دیگری نیازی به پرداخت مالیات و ارزش افزوده برای کالاهای خود ندارید و این به نفع شماست. اگر به فکر خرید به مقرون به صرفه هستید، حتماً قبل از خرید تحقیق کنید تا در مرکز خرید با قیمت منصفانه‌ای خرید خود را انجام دهید.

قیمت پوشاک به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مدیریت هزینه زندگی در دبی و راهنمای بهترشما تصمیم گرفتیم که در ادامه جدول هزینه‌های خرید لباس را آماده کنیم.

نوع پوشاک قیمت پوشاک
لباس تابستانی ۱۹۰ تا ۲۰۰ درهم
شلوار جین ۲۱۰ تا ۲۳۰ درهم
کفش چرم اصل ۴۰۰ تا ۴۲۰ درهم
کفش اسپرت ۳۳۰ تا ۳۵۰ درهم
کفش مردانه ۳۴۰ تا ۳۶۰ درهم
کفش زنانه ۳۶۰ تا ۳۸۰ درهم

هزینه خدمات درمانی در دبی

آیا به فکر این هستید که از هزینه خدمات درمانی دبی باخبر شوید؟ شما حتماً باید خدمات درمانی را در محاسبه هزینه زندگی در دبی در نظر بگیرید. خوشبختانه سیستم‌های درمان و بهداشت عمومی دبی در جهان از استاندارد بالایی برخوردار هستند و خدمات کاملی را به شهروندان خود ارائه می‌دهند.

در شهر دبی یک بیمارستان بزرگ دولتی وجود دارد که تمامی خدمات درمانی را به طور کامل ارائه می‌دهد. اغلب کارکنان این مراکز به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط هستند؛ بنابراین شما میتوانید به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

بیمه سلامت در دبی برای تمامی شهروندان الزامی است و کارکنان شرکت‌های مختلف حتماً باید از محل کار خود طرح بیمه درمانی دریافت کنند تا مجوز شروع کسب و کار خود را دریافت کنند. با بیمه‌های درمانی هزینه زندگی در دبی معقولانه‌تر می‌شود.

هزینه آب و برق در دبی

شما باید مقداری از بودجه‌ای که برای هزینه زندگی در دبی در نظر گرفته‌اید را به هزینه آب و برق اختصاص دهید. هزینه‌های آب، برق و قبض موبایل در دبی مقداری بیشتر از سایر شهرها است و جزو خدمات رفاهی این شهر قرار می‌گیرد.

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی‌دانید برای آب و برق در دبی چقدر باید هزینه پرداخت کنید، جدول زیر را مشاهده کنید.

نوع خدمات هزینه خدمات
قبض آب و برق ۷۰۰ درهم
۱ دقیقه مکالمه تلفنی ۱ درهم
اینترنت نامحدود ۳۴۰ درهم

هزینه ورزش در دبی

هزینه ورزش در دبی

افرادی که به ورزش و تفریح علاقه شدیدی دارند، بعد از اینکه با محل زندگی جدید خود کنار آمدند، به دنبال باشگاه‌های ورزشی خوب هستند تا اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند؛ اما این سؤال برای آن‌ها پیش می‌آید که آیا این تفریح هزینه زندگی در دبی را برای آن‌ها افزایش می‌دهد؟

دبی از لحاظ تفریح و ورزش گزینه‌های بسیار متنوعی را در اختیار شهروندان خود قرار می‌دهد تا جدیدترین لذت‌های دنیا را تجربه کنند. این نوع سرگرمی باعث می‌شود که از روزمرگی و کسل بودن خود دور شوید.

همچنین مسابقات متنوعی برای کسانی که به اسب، شاهین، شتر و… علاقه دارند، برگزار می شوند؛ زیرا این ورزش ها جزو ورزش ها و تفریحات سنتی مردم امارات هستند و پیوند محکمی با فرهنگ آن ها دارند. برای مثال، مسابقات اسب سواری در دبی یکی از جذاب ترین مسابقات ورزشی امارات هستند که علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارند.

انواع رستوران، سینما، مراکز فرهنگی، موزه، سالن‌های ورزشی، باشگاه بدنسازی و مراکز گلایدر در دبی تأسیس شده است که شما یک روز هم در دبی بیکار نمی‌مانید. لیست زیر قیمت برخی از تفریحات دبی است.

نوع تفریح هزینه تفریح
اجاره زمین تنیس ۱۳۰ درهم
اجازه زمین فوتبال ۱۵۰ درهم
بلیت سینما ۵۰ درهم
باشگاه بدنسازی ۲۹۰ درهم

 

هزینه تفریح در دبی

با توجه به محبوبیت بالای تفریحات شهر دبی، هزینه این تفریحات نیز باید در برآورد هزینه زندگی در دبی محاسبه شود. تعدادی از این تفریحات رایگان هستند؛ اما برای بازدید از تعداد زیادی از این تفریحات باید هزینه کنید. در این بخش به معرفی تعدادی از جذاب‌ترین تفریحات شهر دبی به همراه هزینه آن‌ها می‌پردازیم.

باغ معجزه دبی

از بهشت جادویی باغ معجزه دبی را دیدن و عطر گل‌های خوشبو را استشمام کنید، در مناظر وسیع و زیبای باغ قدم بزنید، پیاده‌روها، سازه‌ها و آب‌نماهای آراسته‌شده را ببینید و لحظات زیبا را با بیش از 100 میلیون گل زیبا ثبت کنید. هزینه بلیت باغ معجزه دبی از 29.36 درهم شروع می‌شود.

موزه آینده دبی

برای هر کسی که رویای آینده را در سر می‌پروراند، موزه آینده دبی یکی از مکان‌هایی است که باید از آن دیدن کند. با بازدید از این موزه به نمایشگاه‌هایی دسترسی پیدا کنید که به شما کمک می‌کنند تا تصور کنید که جهان در نیم قرن آینده چگونه خواهد بود. هزینه بلیت موزه آینده دبی از 38.70 درهم آغاز می‌شود.

برج خلیفه

بلندترین ساختمان جهان یعنی برج خلیفه را نباید در سفر به دبی از دست داد؛ بنابراین هزینه بلیت ورودی این برج جذاب را در محاسبه هزینه زندگی در دبی یا سفر به این شهر لاکچری امارات متحده را در نظر داشته باشید. بلیت ورودی این برج را تهیه کنید و از مناظر وسیع شهر از طبقات 124، 125، و 148 لذت ببرید.

با آسانسورهای سریع به بالای برج خلیفه بروید، از طریق تلسکوپ‌های پرقدرت به محیط اطراف خود نگاه کنید و از یک تجربه واقعیت مجازی فراگیر که بر فراز ابرها اوج می‌گیرد، لذت ببرید.

آتلانتیس آکواونچر

با یک بلیت آتلانتیس آکواونچر تمام روز خود را در پارک آبی Aquaventure دبی خواهید گذراند. بخشی از استراحتگاه آتلانتیس پالم، آکواونچر دبی است که ماجراجویی جذابی را برای همه سنین فراهم می‌کند.

در این پارک آبی، در تونل‌های کوسه سوار شوید، در منطقه جدید Splasher’s Island به تماشای بچه‌های کوچک بنشینید و کنار رودخانه‌های آرام استراحت کنید.

برای لذت بردن از این تفریحات جذاب و متفاوت حداقل باید 54 درهم پرداخت کنید. برای مدیریت و کاهش هزینه زندگی در دبی یا سفر خود می‌توانید تفریحات ارزان‌تری را هم انتخاب کنید.

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

با بیش از 400 کوسه که در مخزن قابل راه رفتن در آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب زندگی می‌کنند، تفریحی متفاوت را با خانواده خود تجربه کنید. به علاوه، با بلیت ورودی این مجموعه می‌توانید به بخش‌های مختلف آن دسترسی پیدا کنید. از این رو می‌توانید هزینه زندگی در دبی را مدیریت کنید.

پس از ورود، برای جستجو و تفریح در یکی از محبوب‌ترین جاذبه های دبی به داخل آکواریوم بروید و برای دیدن بهتر پنگوئن‌های جنتو، بلیتی را انتخاب کنید که شامل ورودی پنگوئن کوو نیز می‌شود. هزینه بلیت ورودی این مجموعه از 40.48 درهم شروع می‌شود.

مندوبی؛ بهترین انتخاب برای مهاجرت به دبی

قدم اول در مهاجرت به دبی چیست؟ شما برای اینکه بتوانید به مهاجرت موفقی برسید و پیشرفت کنید، باید حتماً از هزینه زندگی در دبی اطلاع کامل داشته باشید تا برنامه ریزی دقیقی برای بودجه خود انجام دهید؛ اما این سؤال مهم پیش می‌آید که چگونه از این هزینه‌ها خبردار شویم؟

پیشنهاد ما به شما مؤسسه مهاجرتی مندوبی است که از تیم بسیار حرفه‌ای و باتجربه در حوزه مشاوره مهاجرتی تشکیل شده است و در صفر تا صد این مراحل شما را همراهی می‌کند. کارشناسان ما به طور دقیق هزینه زندگی در دبی را برای شما برآورد می‌کنند تا با دید گسترده‌ای اقدام به مهاجرت کنید.

البته خدمات مندوبی محدود به این موارد نمی‌شود و بسیار کامل‌تر از سایر مؤسسه‌های مهاجرتی است. شما میتوانید در زمینه ثبت شرکت در دبی، اخذ ویزا، تمدید لایسنس، هزینه اجاره رستوران در دبی و… نیز از مؤسسه ما کمک بگیرید. تنها کار شما بستن چمدان‌هایتان است. شک نکنید که مندوبی بهترین انتخاب شما خواهد شد.

 

سؤالات متداول

۱.‌ هزینه یک لیتر بنزین در دبی چقدر است؟

۴ درهم

۲. مهم‌ترین بخش هزینه زندگی در دبی کدام است؟

مسکن، خورد و خوراک، تحصیل، پوشاک

۳. قیمت بلیت سینما در دبی چقدر است؟

۵۰ درهم

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

سایر مقالات:

6 روش سرمایه گذاری در دبی + مشاوره رایگان با مندوبی گروپ
ویزا‌ی توریستی دبی – معرفی 6 مورد از انواع ویزا‌های توریستی دبی
ویزای طلایی امارات- 4 مرحله اصلی ویزای طلایی امارات

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *