پیدا کردن کار در دبی

پیدا کردن کار در دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

آشنایی با روش‌ها و شرایط پیدا کردن کار در دبی

چرا پیدا کردن کار در دبی برای بسیاری از مهاجران سخت است؟ دبی با بازار کار پر از فرصت‌های متنوع برای شهروندان و مهاجران به عنوان یکی از قطب‌های تجاری جهان تبدیل شده و ایرانیان زیادی برای پیدا کردن کار در امارات، شهر دبی را انتخاب می‌کنند.

اگر شما هم آماده ورود به بازار کار شهر دبی هستید، آیا می‌دانید که از کجا باید شروع کنید؟ این مقاله شما را راهنمایی می‌کند تا با مهم‌ترین مراحل و اطلاعات درباره پیدا کردن کار در دبی از جمله دریافت ویزای کار، نحوه کاریابی در دبی و… آشنا شوید؛ پس ما را همراهی کنید.

شرایط پیدا کردن کار در دبی

زمانی که می‌خواهید با روش‌ها و نحوه پیدا کردن کار در دبی آشنا شوید، لازم است ابتدا با شرایط ویزا و دریافت کارت‌های سلامت و کار نیز آشنایی داشته باشید؛ زیرا در دست داشتن مدارک مورد نیاز منجر به دریافت اقامت کشور امارات می‌شود و شما بدون آن‌ها نمی‌توانید در این کشور کار کنید.

شرایط پیدا کردن کار در دبی
پیدا کردن کار در دبی

دریافت ویزای کار در دبی

اگر قصد دارید در دبی کار کنید، به ویزای کار نیاز دارید. خبر خوب این است که اگر در یک شرکت محلی استخدام شده‌اید، به راحتی می‌توانید این ویزا را دریافت کنید. از آنجایی که برای کاریابی در امارات به ویزای کار نیاز دارید، پس از اینکه موقعیتی به شما پیشنهاد شد، راحت‌ترین راه رفتن به دبی است.

همچنین این امکان وجود دارد که برای جستجوی کار در دبی با ویزای توریستی وارد امارات شوید و پس از یافتن شغل، وضعیت ویزای خود را منتقل کنید. اکثر بازدیدکنندگان به جز شهروندان کشورهایی مانند ایران نیازی به دریافت ویزا ندارند. ویزای مورد نیاز پیدا کردن کار در دبی پس از ورود برای شما صادر می‌شود.

دریافت کارت سلامت و کار

در حالی که ویزای کاری شما در حال پردازش است، باید سوابق پزشکی، کپی پاسپورت، عکس، نامه پیشنهاد شغلی و درخواست ویزا را به وزارت بهداشت و خدمات پزشکی ارسال کنید. همچنین اثبات عوم ابتلا به بیماری‌هایی مانند: HIV، هپاتیت C و سل باید آزمایش خون بدهید.

امارات متحده عربی به ناقلین خارجی تعدادی از بیماری‌ها، اجازه اقامت را نمی‌دهد. پس از گذراندن تمام آزمایشات، کارت سلامتی برای شما صادر می‌شود که برای کارگران خارجی در دبی اجباری است.

همچنین برای پیدا کردن کار در دبی به یک کارت کار نیاز دارید که شامل ارسال عکس پاسپورت، قرارداد کاری، ویزای ورود، مدارک پزشکی و مجوز کار کارفرمای شما به وزارت کار است. در نهایت، شما به ویزای اقامت نیاز دارید که توسط اداره کل اقامت و امور خارجی دبی صادر می‌شود.

شما باید شخصاً به مراکز مسئول مراجعه و فرم مربوطه را پر کنید، پاسپورت، سوابق پزشکی، گواهی سلامت، اصل مجوز ورود، عکس پاسپورت، کپی کارت کار و رسید پردازش کارت کار خود را نیز ارائه دهید. با در دست داشتن ویزای کار، کارت سلامت، کارت کار و ویزای اقامت، آماده شروع قانونی کار در دبی هستید.

دریافت کارت سلامت و کار
پیدا کردن کار در دبی

روش‌های پیدا کردن کار در دبی

پیدا کردن شغل در دبی نیازی به طی کردن یک فرایند خسته‌کننده و پیچیده نیست و هزاران نفر هر سال این کار را انجام می‌دهند! تنها باید با روش‌های مختلفی که برای یافتن شغل در دبی وجود دارند، آشنا شوید و روشی متناسب با حوزه تخصصی و شرایط خود را انتخاب کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

ثبت‌نام در پورتال‌های شغلی

شما می‌توانید در پورتال‌های شغلی ثبت‌نام کرده و یک حساب کاربری رایگان برای خود ایجاد کنید. ممکن است برای دریافت خدمات اضافی اختیاری در برخی از پورتال‌های شغلی به پرداخت هزینه نیاز داشته باشید. پس از ثبت‌نام، به دنبال جای خالی باشید و بر اساس آن درخواست دهید.

اگر از طریق یک پورتال شغلی کار پیدا می‌کنید، نیازی به پرداخت کمیسیون به هیچ طرفی ندارید؛ نه به شرکت استخدام‌کننده و نه به شرکتی که در پشت پورتال کار قرار دارد؛ بنابراین این روش پیدا کردن کار در دبی بدون هزینه خواهد بود.

بهترین پورتال‌های مشاغل دولتی برای پیدا کردن کار در دبی عبارت‌اند از:

  • پورتال شغلی دولت فدرال
  • پورتال مشاغل دولتی ابوظبی
  • پورتال شغلی دولت دبی
  • خدمات جویندگان کار در شارجه
  • مشاغل دولتی عجمان
  • مشاغل دولتی فجیره
  • پلتفرم استخدام وزارت توسعه

همچنین اگر پورتال‌های شغلی خصوصی را ترجیح می‌دهید، این موارد را در نظر بگیرید:

  • Bayt
  • NaukriGulf
  • FoundItGulf
  • Gulf News Careers
  • Laimoon
ثبت‌نام در پورتال‌های شغلی
پیدا کردن کار در دبی

جستجو در مؤسسات کاریابی آنلاین

چندین مؤسسه کاریابی در کشور امارات وجود دارند که فرصتی را برای جویندگان کار فراهم کرده‌اند تا با سازمان‌های شرکت‌کننده و موقعیت‌های شغلی آنها آشنا شوند. اینها به ویژه برای فارغ‌التحصیلان تازه‌وارد بسیار مناسب هستند؛ زیرا به آنها کمک می‌کنند تا در مورد صنعتی که می‌توانند در آن شغل ایجاد کنند، تصمیم بگیرند.

همچنین مؤسسه‌های پیدا کردن کار در دبی، فرصت شبکه‌سازی را برای جویندگان کار فراهم می‌کنند و می‌توانند راه را برای مهاجرانی که به دنبال مشاغل مناسب هستند، هموار کنند و آینده‌ای درخشان را برای آن‌ها رقم بزنند.

مشاهده آگهی‌های شغلی

فرصت‌های شغلی در بخش آگهی‌های نشریات آنلاین و چاپی درج می‌شوند. تقریباً همه روزنامه‌ها دارای بخش طبقه‌بندی برای مشاغل هستند و فرصت‌های شغلی در دو نسخه آنلاین و چاپی درج می‌شوند. روزنامه‌های امارات به چندین زبان منتشر می‌شوند که انگلیسی و عربی زبان‌های اصلی آن‌ها هستند.

مشاهده آگهی‌های شغلی
پیدا کردن کار در دبی

نکات طلایی پیدا کردن کار در دبی

بسیاری از مردم کار خود را در دبی با جستجوهای طولانی، چالش‌ها و شروع های نادرست دچار مشکل می‌کنند! این چالش نباید تجربه شما باشد! برای اطمینان از موفقیت‌آمیز بودن جستجوی شغلی و استخدامی در دبی به 9 نکته زیر توجه کنید.

1. برای فرصت‌های شغلی زیاد درخواست ندهید

این نکته شاید از نظر شما غیر منطقی به نظر برسد؛ اما بسیار مهم است. ممکن است تصور کنید که هر چه برای مشاغل بیشتری درخواست کنید، شانس شما بیشتر خواهد شد. اینطور نیست! درخواست برای مشاغل زیاد متعدد زمان پیدا کردن کار در دبی می تواند به ضرر شما تمام شود.

شما برای هر نقشی مناسب نیستید؛ حتی اگر یک فروشنده باشید، برای هر شغل فروش در دبی مناسب نخواهید بود. استخدام‌کنندگان در دبی برای فرصت‌های شغلی که ارائه می‌دهند، الزامات خاصی دارند و نامزدها را بر اساس این الزامات انتخاب می‌کنند.

شرکت‌ها در دبی دوست دارند افرادی را استخدام کنند که مهارت و تجربه مورد نیاز آن‌ها را دشاته باشند؛ بنابراین برای فرصت‌های شغلی که برای آنها مناسب نیستید، خود را به زحمت نیندازید و وقت خود را تلف نکنید؛ در عوض چه کاری باید انجام دهید؟

ابتدا باید یک رویکرد هدفمند داشته باشید. پیدا کردن کار در دبی را با تصمیم‌گیری در مورد صنعت و فرصت‌های شغلی مورد نظر خود آغاز کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا فقط برای فرصت‌هایی که حداقل ۸۰ درصد شرایط آن‌ها را دارید، درخواست بدهید.

برای فرصت‌های شغلی زیاد درخواست ندهید
پیدا کردن کار در دبی

برای استخدامی در دبی به الزامات زبان، صلاحیت‌های حرفه‌ای، الزامات آموزشی و تجربه‌های خاص خود توجه کنید. اگر فقط انگلیسی صحبت می‌کنید، برای نقشی که نیاز به عربی زبان دارد، درخواست ندهید.

وقتی برای فرصت‌های شغلی درخواست می‌دهید که مناسب نیستند، از عدم پاسخ مثبت ناامید خواهید شد؛ همچنین به استخدام‌کنندگان دبی نشان خواهید داد که وقت آنها را تلف کرده‌اید! ارتباطات یکی از بهترین راه‌ها برای یافتن شغل در دبی است.

کمی تحقیق کنید و 10 الی 20 شرکت برتر را شناسایی کنید. اینها باید شرکت‌هایی باشند که در صنعت شما فعالیت و افراد با تجربه شما را استخدام می‌کنند. در زمان پیدا کردن کار در دبی، لیست خود را بر اساس شرکت‌های اولویت‌دار ایجاد کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

2. در زمان مناسب برای کار در دبی اقدام کنید

هیچ چیز مانع از این نیست که در هر زمانی از سال در دبی شغلی پیدا کنید؛ اما ماه‌هایی در دبی وجود دارند که جذب نیرو تقریباً متوقف می‌شود، همچنین ماه‌هایی هم هستند که فعالیت‌های استخدامی در آن‌ها زیاد است. پس بهترین زمان از سال برای درخواست کار در دبی چه زمانی است؟

ژانویه و فوریه از بهترین ماه‌ها برای پیدا کردن کار در دبی هستند؛ علاوه بر این ماه‌های مارس، آوریل و می نیز ماه‌هایی هستند که فعالیت های استخدامی در آنها زیاد است. در این ماه‌ها باید بیشتر تلاش‌های خود را برای جستجوی شغل در دبی متمرکز کنید.

ژوئن، جولای و آگوست بدترین ماه ها برای پیدا کردن شغل در دبی هستند؛ زیرا در ماه‌های تابستان شاهد افت فعالیت‌های استخدامی هستیم. شما باید جستجوی کار در دبی را مطابق با چرخه استخدام دبی برنامه‌ریزی کنید و از تعطیلات مذهبی و سایر رویدادهای سالانه که بر فعالیت‌های استخدام تأثیر می‌گذارند، آگاه باشید.

3. بهترین موقعیت‌های شغلی دبی را پیدا کنید

در آشنایی با نحوه پیدا کردن شغل در دبی باید بدانید که در کجا باید جستجو کنید. در حالی که صدها وب‌سایت وجود دارند که در آنها فرصت‌های شغلی موردنظرتان را پیدا می‌کنید، باید مراقب باشید که مورد کلاهبرداری قرار نگیرید. یکی از بهترین روش‌های پیدا کردن کار در دبی، مراجعه به سایت‌های معتبر است.

بهترین فرصت‌های شغلی را می‌توانید در وب‌سایت‌های زیر پیدا کنید:

  • ae
  • com
  • Gulf Talent
  • LinkedIn

هر یک از این سایت‌های پیدا کردن کار در دبی دارای مزایا و معایبی هستند و شما باید بدانید که چگونه می‌توانید بهترین نتیجه را از آنها بگیرید. با استفاده از این چهار پلتفرم، بیشترین فرصت‌های شغلی فعال در دبی را پیدا خواهید کرد و آنها مکانی عالی برای شروع هستند!‌

بهترین موقعیت‌های شغلی دبی را پیدا کنید
پیدا کردن کار در دبی

4. با استخدام‌کنندگان برتر دبی شریک شوید

دبی پر از مشاوران استخدامی و آژانس‌های کاریابی است. توصیه می‌کنیم که برای یافتن کار در دبی با یک یا دو آژانس خوب همکاری کنید؛ زیرا بهترین استخدامکنندگان دارای شبکه گسترده‌ای از ارتباطات هستند و می‌توانند از این شبکه استفاده کنند تا در استخامی شما نقش بزرگی داشته باشند.

نه تنها یک استخدام‌کننده خوب به شما کمک می‌کند تا اولین فرصت شغلی خود را پیدا کنید، بلکه شما را راهنمایی می‌کند تا در آینده ارتقا پیدا کنید؛ به شرطی که رابطه خوبی با آنها داشته باشید.

همچنین استخدامکنندگان در دبی، بازار کار را درک کرده و به شما کمک می‌کنند تا در آن حرکت کنید. اگر تجربه قبلی در دبی ندارید، این اطلاعات ضروری هستند و همکاری با این آژانس‌ها و افراد یکی از روش‌های پیدا کردن کار در دبی محسوب می‌شود.

5. از آگهی‌های شغلی دبی استفاده کنید

شما باید از آگهی‌های شغلی دبی استفاده کنید؛ اما باید نحوه استفاده از آنها را به خوبی یاد بگیرید. برای هر شغلی که پیش می‌آید، درخواست ندهید. این موضوع ممکن است وسوسه‌انگیز باشد؛ اما قانون شماره یک را به خاطر داشته باشید، برای مشاغل زیاد درخواست نکنید!

آگهی‌های پیدا کردن کار در دبی می‌توانند برای انجام تحقیقات بسیار مفید باشند. شما می‌توانید اطلاعات مفید زیادی را از آگهی‌های شغلی در دبی جمع‌آوری کرده و از این آگهی‌های شغلی برای شناسایی سازمان‌هایی که در حال حاضر استخدام می‌کنند، استفاده کنید.

آیا این سازمان‌ها در لیست هدف شما هستند؟ اینها شرکت‌هایی هستند که می‌توانید مستقیماً به آنها مراجعه کنید. همچنین می‌توانید ببینید که کدام شرکت‌های استخدامی، فرصت‌های شغلی هدف شما را ارائه می‌دهند و حقوق و مزایای آن‌ها چگونه است.

از آگهی‌های شغلی دبی استفاده کنید
پیدا کردن کار در دبی

6. رزومه دبی خود را برای هر برنامه تطبیق دهید

شما می‌توانید زمان بیشتری را به هر درخواست شغلی اختصاص دهید. بهترین راه برای پیدا کردن بهترین مشاغل دبی، اتخاذ رویکرد کیفیت بر کمیت است. به جای اینکه 10 تا 20 بار در روز در آگهی‌های شغلی دبی و لینکدین درخواست دهید، یک یا دو فرصت عالی پیدا خواهید کرد.

اکنون برای تطبیق رزومه خود برای هر یک از این برنامه‌ها وقت بگذارید. وقتی یک استخدام‌کننده دبی رزومه شما را باز می‌کند، باید بلافاصله ببیند که شما برای این نقش مناسب هستید یا خیر. شما نیازی به ایجاد یک CV جدید برای هر درخواست شغلی و پیدا کردن کار در دبی ندارید.

در عوض، چهار بخش کلیدی را تطبیق دهید تا رزومه شما با فرصت شغلی مورد نظرتان مطابقت بیشتری داشته باشد. شما باید از شرح شغل برای شناسایی کلیدواژه‌های برتر استفاده کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا تصمیم بگیرید که کدام یک از مهارت‌ها، تجربه‌ها و موفقیت‌های شما باید برجسته شوند.

چهار بخش کلیدی برای تطبیق رزومه شما عبارت‌اند از:

  • هدف قرار دادن عنوان شغلی و کلمات کلیدی
  • مشخصات حرفه‌ای
  • مهارت‌های کلیدی
  • دستاوردهای منتخب‌

7. پروفایل لینکدین خود را برای دبی بهینه کنید

آیا می‌خواهید یکی از بهترین راه‌های پیدا کردن کار در دبی را بدانید؟ پروفایل لینکدین خود را بهینه کنید و در پلتفرم فعال شوید. بیشتر استخدام‌کنندگان و متخصصان منابع انسانی در دبی از پلتفرم LinkedIn استفاده می‌کنند. علاوه بر این، 50 درصد از جمعیت کشور امارات در لینکدین عضو هستند!

اگر یک شرکت یا استخدام‌کننده بخواهد در دبی استعداد پیدا کند، ابتدا به لینکدین نگاه می‌کند. برای یافتن مشاغل مورد نیاز در دبی باید مطمئن شوید که پروفایل لینکدین شما 100% کامل و به‌روز است. به خاطر داشته باشید که استخدام‌کنندگان و تیم‌های منابع انسانی با کلمات کلیدی جستجو می‌کنند تا شما را پیدا کنند.

توصیه می‌کنیم هنگام به‌روزرسانی لینکدین برای دبی از ابزاری به نام Jobscan استفاده کنید. این ابزار، لینکدین شما را اسکن و آن را با شرح شغل مورد نظر شما مقایسه می‌کند؛ سپس به شما می‌گوید که چه کلمات کلیدی را کجا اضافه کنید.

پروفایل لینکدین خود را برای دبی بهینه کنید
پیدا کردن کار در دبی

مطمئن شوید که این 6 بخش از پروفایل لینکدین شما کامل است:

  • عکس پروفایل
  • عنوان
  • بخش معرفی
  • بخش تجربه
  • بخش مهارت
  • اطلاعات تماس

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

8. ارتباطات خود را در دبی ایجاد کنید

در دبی همه چیز درباره کسانی است که شما می‌شناسید. شبکه‌سازی، کلید موفقیت شغلی طولانی‌مدت در امارات متحده عربی است؛ بنابراین شما می‌توانید از همین الان با استفاده از LinkedIn شروع به توسعه ارتباطات خود کنید. از این جهت که ارتباطات برای پیدا کردن کار در دبی الزامی است.

شروع به برقراری ارتباط کنید و با متخصصان دبی که در صنعت شما کار می‌کنند، تماس بگیرید. برای آنها یک درخواست ارتباط یا InMail ارسال کنید و یک گفتگو را پیشنهاد دهید. این موضوع شما را شگفت‌زده خواهد کرد اگر بدانید که چقدر مردم برای یک فرصت برقراری ارتباط مایل هستند.

یک ساعت در روز را صرف یافتن ایمیل‌ها یا شماره‌های اهداف شبکه‌ای خود کنید. بسیاری از بهترین فرصت‌های شغلی در نتیجه شبکه‌سازی در دبی و برقراری ارتباط با متخصصان به وجود می‌آیند؛ بنابراین این موضوع را در زمان پیدا کردن کار در دبی در نظر داشته باشید.

از این ابزارها برای کمک به تلاش‌های شبکه‌سازی خود استفاده کنید:

  • Sales QL که اطلاعات تماس هر کسی را در شبکه LinkedIn شما پیدا می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا یک ایمیل ساده برای گفتگوی خود و برقرار ارتباط ارسال کنید.
  • io که اطلاعات تماس افراد در سازمان‌های هدف شما را پیدا می‌کند. با این روش، رابط‌ها را دور بزنید و مستقیم سراغ تصمیم‌گیرندگان اصلی بروید!

9. یک شماره محلی را در دبی دریافت کنید

به محض اینکه یک شماره محلی در دبی دریافت کردید، شروع به دریافت تماس از استخدام‌کنندگان می‌کنید. استخدام‌کنندگان در دبی، کاندیداهایی را ترجیح می‌دهند که در حال حاضر در امارات حضور دارند. اگر یک شرکت بتواند نامزدی را جذب کند که قبلاً در آن کشور بوده است، از پرداخت هزینه‌های جابجایی صرفه‌جویی می‌کند.

برای دریافت شماره محلی در دبی باید کارت شناسایی ارائه دهید؛ بنابراین پاسپورت خود را به همراه داشته باشید. سپس لینکدین، رزومه و پروفایل های آنلاین خود را با شماره جدید خود به‌روز کنید.

همچنین این کار خطر کمتری دارد؛ همچنین احتمال اینکه یک نامزد محلی از فرایند استخدام خارج شود و در مورد جابه‌جایی دچار سردرگمی شود، بسیار کمتر است. یک شماره دبی در رزومه و پروفایل لینکدین شما پیام واضحی را ارسال می‌کند که شما آماده مصاحبه هستید.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای پیدا کردن کار در دبی در حین دریافت ویزای توریستی باشید، بسیار عالی است. شما می‌توانید از فروشگاه‌های محلی DU یا Etisalat در هر یک از مراکز خرید متعدد دبی دیدن کرده و یک سیم کارت محلی پیش‌پرداخت دریافت کنید.

یک شماره محلی را در دبی دریافت کنید
پیدا کردن کار در دبی

مشاغل مورد نیاز در دبی

اگر در حال حاضر در دبی زندگی می‌کنید یا قصد مهاجرت به این شهر را دارید، مشاغل و مهارت‌های مورد تقاضا را در آنجا جستجو کنید. یادگیری در مورد مشاغل مختلف برای خارجی‌ها در دبی می‌تواند به شما کمک کند تا یک مسیر شغلی کامل را انتخاب کنید که به بهترین وجه با مهارت‌ها، علایق و اهداف حرفه‌ای شما همخوانی داشته باشد.

در این بخش، 6 شغل مورد تقاضا برای پیدا کردن کار در دبی را برای خارجی‌ها بیان می‌کنیم تا بتوانید بر اساس تخصص خود، بهترین موقعیت شغلی را انتخاب کنید.

مشاغل مورد تقاضا در دبی
مشاغل آموزشی متخصص دیجیتال مارکتینگ
حسابدار و متخصص امور مالی مدیر منابع انسانی
پرستار و پزشک متخصص امنیت سایبری

نکات زیر را برای به پیدا کردن کار در دبی به عنوان یک خارجی در دبی در نظر بگیرید:

  • مدارک درخواست خود را آماده کنید.
  • موقعیت‌های مرتبط را جستجو کنید و درخواست دهید.
  • روابط مثبت با کارفرمایان را حفظ کنید.
  • رزومه قوی ایجاد کنید.
  • در همه مراحل از دریافت مشاوره تخصصی غافل نشوید.

دریافت مشاوره کار در دبی با مندوبی

با توجه به مزایای کار در دبی، ایرانیان زیادی به مهاجرت کاری به این شهر فکر می‌کنند. اگر شما هم دوست دارید رویاهای خود را در امارات دنبال کنید، دبی بهترین گزینه برای شماست؛ به شرطی که قبل از تصمیم‌گیری خود از کارشناسان و افراد باتجربه در این زمینه مشورت بخواهید.

مجموعه مندوبی با ارائه مشاوره و خدمات مختلف در زمینه‌های ثبت شرکت، خرید ملک، انواع ویزای پیدا کردن کار در دبی و… شما را در این راه یاری می‌کند. پس اگر قصد مهاجرت به امارات را دارید و نمی‌دانید که په روشی را انتخاب کرده و از شرایط آن اطلاع ندارید، با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

سخن آخر

مزایای پیدا کردن کار در دبی سبب شده تا مهاجرت کاری به امارات به یکی از دغدغه‌های ایرانیانی تبدیل شود که تمایل دارند در یک کشور پیشرفته زندگی و کار کنند. آشنایی با شرایط و روش‌های یافتن کار در دبی قبل از تصمیم‌گیری ضروری است؛ البته برای به دست آوردن اطلاعات دقیق و جدید باید از کارشناسان باتجربه در این زمینه کمک بخواهید.

سؤالات متداول

  1. دریافت کارت سلامت دبی به چه مدارکی نیاز دارد؟

سوابق پزشکی، کپی پاسپورت، عکس، نامه پیشنهاد شغلی و درخواست ویزا

  1. چه ویزایی برای پیدا کردن کار در دبی لازم است؟

ویزای کاری امارات

  1. رزومه کاری برای کار در دبی باید چگونه باشد؟

رزومه شما باید شامل عنوان شغلی و کلمات کلیدی، مشخصات حرفه‌ای، مهارت‌های کلیدی و دستاوردهای منتخب‌ باشد.

  1. چگونه شانس بیشتری برای استخدامی در دبی داشته باشم؟

فقط برای فرصت‌هایی که حداقل ۸۰ درصد شرایط آن‌ها را دارید، درخواست بدهید.

  1. بهترین حوزه‌های استخدامی در دبی کدام‌اند؟

آموزش، دیجیتال مارکتینگ، امور مالی، مدیریت منابع انسانی، امنیت سایبری، بهداشت و درمان

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

ملزومات سفر به دبی-همراه داشتن این 13 مورد الزامیست!
معرفی 16 مورد از بهترین موزه های امارات + هزینه بلیت
7 ایده پول ساز برای راه اندازی کسب و کار در دبی + مراحل انجام کار

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *