تفریحات دبی برای کودکان

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

تفریحات دبی برای کودکان

آیا جذاب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان را می‌شناسید؟ دبی، این شهر فوق‌العاده نه تنها یک گزینه محبوب و پرطرفدار برای بزرگسالان است، بلکه برای کودکان نیز به عنوان یک مقصد رویایی می‌تواند لحظات شیرین و خاطره انگیزی را رقم بزند.

اگر قصد دارید به همراه خانواده‌تان به دبی سفر کنید، لازم است بهترین و معروف‌ترین تفریحات دبی برای بچه‌ها را بشناسید و لذت وقت گذرانی به همراه فرزندتان را در جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر از دست ندهید.

در ادامه همراه ما باشید؛ زیرا با مطالعه این مطلب می‌توانید سفرتان را به دبی هم برای خودتان و هم کودک دلبندتان هیجان‌انگیزتر کرده و حسابی از گشت و گذار در گل سرسبد خاورمیانه لذت ببرید.

پارک آبی وایلد وادی؛ یک تجربه خاص و هیجان انگیز

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی با داشتن امکانات تفریحی و وسایل بازی متنوع به عنوان یکی از محبوب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان شناخته می‌شود که شما می‌توانید در آن تجربه‌های هیجان انگیز و ترشح آدرنالین را تجربه کرده و در کنار فرزندتان حسابی تفریح کنید.

از جذاب‌ترین امکانات تفریحی پارک وایلد وادی دبی برای کودکان باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رودخانه آرام
  • غریق نجات
  • استخر موج
  • استخر کم‌عمق
  • ترن آبی
  • توپ‌های آبی
  • سرسره
  • رستوران و کافه با غذای متنوع و جذاب
  • تفریحات مناسب افراد کم‌توان

در این مجموعه بیش از ۳۰ جاذبه مختلف برای کودکان و خانواده‌ها در نظر گرفته شده‌اند که یکی از هیجان‌انگیزترین آن‌ها سرسره‌های آبی مختلف هستند. سرسره‌هایی همچون سرسره جمیرا اسکرا، سرسره مارپیچ، برج سورج و غیره می‌توانند لحظات بسیار شاد و مفرحی برای کودک‌تان به ارمغان بیاورند.

درنهایت اگر به دنبال تجربه یک روز به‌یادماندنی در بازدید از تفریحات دبی برای کودکان هستید و دلتان می‌خواهد سفر به این شهر را برای فرزندتان شیرین‌تر کنید، پیشنهاد می‌کنیم اصلاً این پارک آبی را از دست ندهید که پشیمان خواهید شد! ساعت فعالیت پارک وایلد وادی دبی از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر است.

آدرس: دبی، واقع در منطقه جمیرا، ناحیه دوم جمیرا

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

پارک آبی آتلانتیس؛ از جذاب‌ترین تفریحات کودکانه دبی

از دیگر تفریحات دبی در تابستان باید به بازی و آب تنی در پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر اشاره کنیم. این پارک علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز جذابیت خاصی داشته و اغلب مسافرانی که در تابستان به دبی سفر می‌کنند حداقل برای یکبار هم که شده در این پارک آبی تنی به آب می‌زنند.

شما در این پارک می‌توانید سوار سرسره‌های هیجان انگیز همچون سرسره U شکل، سرسره سقوط آزاد، سرسره چاله فضایی، سرسره مسابقه سرعت و غیره شده و سطح بالایی از آدرنالین را ترشح کنید. از دیگر تفریحات پارک آبی آتلانتیس باید به تیوب سرعت، موج سواری، پرتاب داخل استخر، سافاری کوسه و غیره اشاره کنیم.

شما در این نوع از تفریحات دبی برای کودکان می‌توانید به تماشای کوسه‌ها و شنای سفره ماهی‌ها پرداخته و ساعاتی را به شادی و هیجان در کنار فرزندتان بگذرانید. اگر در فصل مناسب سفر به امارات از این پارک آبی دیدن کنید، بهتر است. ساعت کاری پارک آبی آتلانتیس دبی از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ عصر است.

آدرس: دبی، واقع در پالم جمیرا، استراحتگاه آتلانتیس

پارک آبی لگولند؛ سرگرمی‌ در دنیای رنگارنگ لگو‌ها

پارک آبی لگولند

اگر فرزند شما زیر ۱۲ سال سن دارد، مطمئن باشید پارک آبی لگولند همان جایی است که به یقین فرزندتان از دیدن آن شگفت زده شده و شیفته آن خواهد شد! شهربازی لگولند از معروف‌ترین تفریحات دبی برای کودکان است که مخصوص کودکان زیر ۱۲ سال بوده و از ۶ بخش مختلف برای سرگرمی‌ کودکان و بزرگسالان تشکیل می‌شود.

شایان ذکر است در شهر بازی لگولند نخستین مینی لند خاورمیانه به صورت سرپوشیده با ۲۰ میلیون لگو ساخته شده که شهرت جهانی دارد.

از اصلی‌ترین بخش‌های این شهربازی باید به قلمرو پادشاهی، فضای ماجراجویی، کارخانه، بخش تخیل، شهر لگو، مدرسه قایقرانی و غیره اشاره کنیم. همچنین این مجموعه تفریحی با هدف تأمین رفاه و آسایش مشتریان خود از فروشگاه، رستوران، سرسره، چرخ و فلک، استخر موج، سالن برگزاری جشن تولد، سافاری و بسیاری از امکانات دیگر برخوردار است.

اگر قصد دارید در بین تفریحات دبی برای کودکان به شهربازی لگولند سر بزنید، باید بدانید این مرکز تفریحی از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب آماده ارائه خدمات به شما و همسفران کوچک‌تان است.

آدرس: دبی، جاده شیخ زاید، مقابل جبل علی

پیست اسکی دبی؛ لذت تماشای برف در دل کویر

پیست اسکی دبی مال از شگفت‌انگیزترین تفریحات دبی است که به عنوان یکی از عظیم‌ترین پیست‌های سرپوشیده اسکی در جهان معرفی می‌شود. این پیست به گونه‌ای طراحی شده است که افراد مبتدی و حرفه‌ای بتوانند در آنجا اسکیت بازی کرده و در صورت لزوم از آموزش‌های مربیان مجرب بهره‌مند شوند.

شاید برایتان دور از تصور باشد که در دل شهر کویری و بیابانی همچون دبی بتوانید اسکی روی یخ یا برف بازی را در فضایی سرد و یخ‌بندان تجربه کنید؛ اما از آنجایی که دبی همواره به عنوان شهر عجایب شناخته می‌شود شما می‌توانید در پیست اسکی به مساحت ۴۵۰۰ متر با ۵ سطح مختلف تفریحی بی‌خطر و بسیار جذاب داشته باشید.

از دیگر تفریحات دبی برای کودکان در این مجموعه باید با عکس گرفتن در کنار پنگوئن‌های واقعی، بازی کردن با آن‌ها و سر خوردن با تیوب اشاره کنیم. در این مجموعه، پیست اسکی مخصوص کودکان ایجاد شده است که کودکان ۳ الی ۱۲ سال می‌توانند در آنجا به برف بازی و تفریح بپردازند. این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب دایر است.

آدرس: دبی، واقع در خیابان شیخ زاید، کنار برج خلیفه، مرکز خرید دبی مال

شهربازی کیدزانیا؛ شهر مشاغل کودکان

شهربازی کیدزانیا

در این بخش از معرفی دبی و تفریحات دبی برای کودکان لازم است شما را با یکی دیگر تفریحات خاص و جذاب در این شهر آشنا کنیم که آن هم چیزی نیست جز شهربازی کیدزانیا! این شهربازی در اصل نوعی پارک مشاغل است که کودک دلبند شما می‌تواند در این مکان تصویری از خود در شغل موردعلاقه‌اش داشته باشد.

در این شهربازی به عنوان یکی از تفریحات لوکس دبی، امکان تجربه‌های زیادی در زمینه‌های مختلف برای کودکان فراهم شده و بچه‌ها می‌توانند به سراغ امتحان کردن خدمات عمومی‌ شهری، مشاغلی همچون آتش نشانی، پلیس، پزشک و غیره رفته و حسابی لذت ببرند. شهربازی کیدزانیا از ساعت ۱۹ صبح الی ۱۰ شب به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد.

آدرس: دبی، واقع در دبی مال، طبقه ۲

پارک موشن گیت؛ دارای مهیج‌ترین ترن هوایی

محال است به دنبال یافتن بهترین تفریحات دبی برای کودکان باشید و کسی پارک موشن گیت را به شما پیشنهاد نکند. موشن گیت از پارک‌های موضوعی دبی با محوریت ‌هالیوود است که علاقه‌مندان به فیلم و انیمیشن می‌توانند به معنای واقعی از گشت و گذار در آن نهایت لذت را ببرند.

اگر بخواهیم کمی‌ از حال و هوای موشن گیت برایتان بگوییم باید بدانید که شما می‌توانید به همراه فرزندتان در دل انیمیشنی همچون هتل ترانسیلوانیا قدم زده یا در قطاری پر از خوراکی‌های مربوط به انیمیشن ابری با احتمال بارش کوفته‌قلقلی سفر کنید.

اگر کودکتان عاشق انیمیشن‌ها و شخصیت‌های کارتونی است، اطمینان داشته باشید خرید بلیت پارک موشن گیت از بزرگ‌ترین هدایایی است که می‌توانید به فرزند خود هدیه دهید. توجه داشته باشید کودکان زیر ۱۲ سال برای بازدید از موشن گیت به همراهی یک فرد بزرگسال نیاز دارند. برای سر زدن به این جاذبه تفریحی باید از ۱۱ صبح الی ۱۱ شب اقدام کنید.

آدرس: دبی، جاده شیخ زاید، خروجی ۱۱، مجموعه پارک‌های آبی دبی

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی؛ تجربه سفر به اعماق دریا

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

اگر دلتان یک تجربه جدید و تکرار نشدنی می‌خواهد، پیشنهاد ما به شما آکواریوم و باغ وحش زیر آب است. این آکواریوم از بهترین تفریحات دبی در شب شناخته می‌شود که به شما این امکان را می‌دهد در یک آکواریوم ۴۸ متری قدم زده و از نزدیک زندگی زیر دریا و موجودات دریایی را لمس کنید.

بنابراین، اگر دلتان می‌خواهد در بازدید از تفریحات دبی برای کودکان، تجربه هیجان انگیز و فراموش‌نشدنی را برای فرزندتان رقم بزنید، اصلاً آکواریوم دبی را از دست ندهید! کودکان شما می‌توانند در این مکان با لاک‌پشت‌ها، ماهی‌ها و پنگوئن‌های بامزه بازی کرده و حسابی لذت ببرند.

درواقع این مکان جای بسیار خوبی برای آشتی دادن بچه‌ها با جهان زیر آب و موجودات آن است تا تجربه‌های بسیار خوبی کسب کرده و با عظمت جهان خلقت بیشتر آشنا شوند.

اگر دلتان می‌خواهد در بین تفریحات دبی برای کودکان به آکواریوم دبی سر بزنید، می‌توانید از یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب و پنجشنبه تا شنبه از بازه زمانی ۱۰ صبح تا ۱۲ شب در این مکان به تفریح و گشت و گذار بپردازید.

آدرس: دبی، واقع در خیابان المرکز المالی، در امتداد جاده شیخ زاید، مرکز خرید دبی مال، سطح ۲

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شهر بازی IMG؛ تجربه یک روز پر از شور و هیجان

در این بخش از معرفی جذاب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان لازم است به معرفی شهر بازی آی ام جی بپردازیم. اگر فرزند شما عاشق ماجراجویی و کشف چیز‌های جدید است، این شهربازی می‌تواند بهترین مکان برای تفریح او باشد.

جالب است بدانید جهان ماجراجویی آی ام جی به عنوان بزرگ‌ترین پارک موضوعی سرپوشیده در دنیا شناخته می‌شود. این پارک از بخش‌های مختلف شامل دهکده گمشده، دنیای مارول، بلوار آی ام جی، کارتون نتورک، بخش مخصوص کودکان و غیره برخوردار است.

نکته قابل توجه این است که بازدید از شهر بازی آی ام جی برای کودکان زیر ۳ سال با قد کمتر از ۹۰ سانتی متر کاملاً رایگان است.

بنابراین، اگر دلتان می‌خواهد از معروف‌ترین جا‌های تفریحی دبی برای کودکان بازدید کنید، پیشنهاد می‌کنیم اصلاً در لیست تفریحات دبی برای کودکان، شهر بازی آی ام جی را از دست ندهید. ساعت کاری این شهر بازی از ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب است.

چنین جاذبه های گردشگری و تفریحات جذاب دبی، این شهر را به زیباترین شهر امارات متحده عربی تبدیل کرده اند و سبب شده اند تا دبی در میان گردشگران خارجی بسیار محبوب باشد.

آدرس: دبی، واقع در جاده شیخ زاید

دلفیناریوم دبی؛ بازی با موجودات دوست داشتنی

دلفیناریوم دبی

دلفیناریوم از جذاب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان است که در چند سال اخیر توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده و اوقات شادی را برای عموم مردم رقم بزند. شما و خانواده‌تان می‌توانید در دلفیناریوم از تماشای اجرا‌های دلفین‌ها و خوک‌های آبی لذت برده و با آن‌ها به طور مستقیم ارتباط برقرار کنید.

همچنین عکاسی و فیلم‌برداری در این مکان کاملاً آزاد است و شما می‌توانید با دلفین‌های بامزه و باهوش عکس یادگاری بگیرید. این مجموعه اولین پارک دلفین سرپوشیده با تهویه هوا در خاورمیانه محسوب می‌شود. از دیگر برنامه‌های این مرکز تفریحی می‌توان به سینما پنج بعدی و هفت بعدی، هزارتوی آینه و اجرای پرندگان اشاره کرد.

اگر انتخاب شما در میان تفریحات دبی برای کودکان لذت بردن از همراهی دلفین‌های دوست داشتنی است، می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح الی ۳۰: ۱۹ شب به دلفیناریوم دبی سر بزنید.

آدرس: دبی، ورودی شماره ۱ کریک پارک دبی

 

سؤالات متداول

۱. آیا پارک‌های آبی دبی مختلط هستند؟

بله معمولاً پارک‌های آبی شهر دبی به طور هم‌زمان به خانم‌ها و آقایان خدمات ارائه می‌دهند.

۲. معروف‌ترین تفریحات دبی برای کودکان کدام‌اند؟

شهربازی موشن گیت، کیدزانیا، لگولند، پارک آبی وایلد وادی، آتلانتیس و غیره

۳. شرط سنی ورود به پیست اسکی دبی چگونه است؟

کودکان بالای ۳ سال می‌توانند به راحتی در این پیست تفریح کنند.

 

پارک آبی واندر لند؛ تجربه یک روز بی‌نظیر

پارک تفریحی واندر لند مجموعه‌ای از بهترین تفریحات دبی برای کودکان را در اختیار شما گردشگران عزیز قرار می‌دهد تا سفری خاطره انگیز و به‌یادماندنی را برای خود و کودک‌تان رقم بزنید. کودک شما می‌تواند در این پارک، هیجان‌انگیزترین سرسره‌های عمر خود را تجربه کرده و در استخر‌های مخصوص شنا و آب تنی کند.

این پارک آبی به گونه‌ای ساخته شده است که برای بزرگسالان نیز به اندازه کودکان جذاب بوده و والدین بتوانند در تفریح و سرگرمی‌ فرزندانشان را همراهی کنند.

جالب است بدانید در این پارک سرگرمی‌ ویژه‌ای به نام دزدان دریایی کارائیب وجود دارد که اگر فرزند دلبندتان هوس دزد دریایی شدن به سرش زده است، می‌توانید در بین تفریحات دبی برای کودکان بازدید از این مکان را در اولویت خود قرار دهید.

آدرس: دبی، واقع در خیابان الریاض

باغ معجزه دبی؛ بزرگ‌ترین باغ گل جهان

باغ معجزه دبی

به جرئت می‌توان گفت هیچ کجای دنیا نمی‌توانید مکانی شبیه باغ معجزه دبی پیدا کنید. این مکان به تکه‌ای از بهشت روی زمین تشبیه می‌شود که شما و خانواده‌تان می‌توانید با گشت و گذار در این باغ از حدود ۱۵۰ میلیون گل مختلف دیدن کنید.

هر نقطه از این باغ شگفتی خاص و زیبایی را در دل خود جای داده است و شما می‌توانید سازه‌هایی که از گل ساخته شده‌اند را در گوشه‌گوشه این باغ مشاهده کنید. زیبایی‌های باغ معجزه روح و جان کودکان را جلا داده و حس و حال شاد و خاطره انگیزی برای آن‌ها ایجاد می‌کنند.

جالب است بدانید بعد از افتتاح این باغ فوق‌العاده در ۱۴ فوریه ۲۰۲۳ تنها در یک ماه بیش از ۲ میلیون نفر بازدیدکننده از این جاذبه گردشگری در دبی دیدن کردند!

از جذاب‌ترین سازه‌های این نوع از تفریحات دبی برای کودکان باید به ماکت برج خلیفه، ماکت برج ایفل، باغ پروانه، خیابان دیزنی، مجسمه میکی موس، مجسمه خرس تدی و موارد دیگر اشاره کنیم که بسیار هنرمندانه و زیبا طراحی شده و می‌توانند چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کنند.

چنین باغ های جذابی در دبی، آن را به بهترین شهر امارات برای زندگی و سفر مناسب کرده اند. اگر قصد بازدید از این نوع از تفریحات دبی برای کودکان را دارید، باید بدانید فرصت بازدید از باغ معجزه دبی تنها در ۶ الی ۸ ماه از سال امکان پذیر است. همچنین شما می‌توانید از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب از باغ معجزه شهر دبی دیدن کنید.

آدرس: دبی، منطقه دبی لند، واقع در خیابان البرشا

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شهر بچه‌ها؛ شهری سرگرمی‌‌‌های بی‌شمار

از دیگر تفریحات دبی برای کودکان باید به شهر بچه‌ها (childrens city) اشاره کنیم که مملو از تفریحات متنوع و جذاب بوده و می‌تواند هر کودکی را سر ذوق آورد. کودکان ۲ الی ۱۵ سال می‌توانند حسابی در این شهر کوچک مشغول بازی و سرگرمی‌ شده و در کنار این‌ها آموزش نیز ببینند.

اگر فرزندتان به ستاره شناسی و گشت زدن در دنیای نجوم علاقه‌مند است، باید بدانید در این شهربازی آسمان نمایی بسیار بزرگ برای آشنایی کودکان با علم نجوم در نظر گرفته شده است.

همچنین وجود تئاتر کودکان، بخش‌های جانورشناسی و غیره شهر بچه‌ها را به یکی از بهترین تفریحات دبی برای کودکان تبدیل کرده است که می‌تواند برای پدر و مادر‌ها نیز بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. ساعت کاری این سبک از تفریحات دبی برای کودکان از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب است. همچنین هزینه ورود به این مکان برای کودکان زیر ۳ سال رایگان است.

آدرس: دبی، واقع در خیابان الریاض، کریک ساید پارک، گیت ۱

چرخ و فلک عین دبی؛ عظیم‌ترین چرخ و فلک دنیا

چرخ و فلک عین دبی

از دیگر نمونه‌های شکوه و عظمت معماری دبی باید به چرخ و فلک عین الدبی اشاره کنیم که در لیست تفریحات دبی برای کودکان نیز قرار می‌گیرد. این چرخ و فلک از ارتفاعی حدود ۲۵۰ متر برخوردار بوده و از چرخ و فلک‌های عظیم‌الجثه لندن و لاس‌وگاس نوادا نیز بلندتر است.

این چرخ و فلک مجموعاً ظرفیت ۱۷۵۰ مسافر را دارد و کودک شما با سوار شدن در آن می‌تواند تمامی‌ دبی را زیر پا‌های خود ببیند و محو زیبایی و شکوه این شهر رؤیایی شود. اگر خودتان یا فرزندتان ترس از ارتفاع ندارید، پیشنهاد می‌کنیم این چرخ و فلک را در بین تفریحات دبی برای کودکان در اولویت خود قرار داده و اصلاً آن را از دست ندهید.

جالب است بدانید این چرخ و فلک به حدی عظیم و بزرگ است که یک دور کامل چرخیدن آن حدود ۳۸ دقیقه زمان می‌برد. توجه داشته باشید افراد کمتر از ۱۶ سال بدون همراهی فرد بزرگسال (با حداقل ۲۱ سال سن) نمی‌توانند از این وسیله استفاده کنند.

آدرس: دبی، واقع در جزیره بلوواترز

سیاره سبز دبی؛ قدم زدن در دل جنگل‌های بارانی

شگفتی‌های تفریحات دبی برای کودکان تمامی‌ ندارد و در این قسمت لازم است شما را با سیاره سبز دبی آشنا کنیم. در این مجموعه بیش از ۳۰۰۰ نوع مختلف گیا‌هان جنگل‌های بارانی قرار دارند که حس یک اردوی چند ساعته در جنگل‌های سرسبز را برای کودک شما تداعی خواهند کرد.

علاوه بر این کودک شما می‌تواند در این فضا با پرندگان و حیوانات مختلف در فضایی شبیه به زیستگاه اصلی‌شان آشنا شود. خبر خوب این است که شما می‌توانید حتی در این جنگل تجربه کمپینگ نیز داشته باشید. بازدید از سیاره سبز دبی محدودیت سنی خاصی ندارند و از ساعت ۱۰ صبح الی ۶ بعدازظهر برای بازدید عموم باز است.

آدرس: دبی، منطقه جمیرا، واقع در سیتی واک

آکواریوم لاست چمبرز؛ فرصتی مناسب برای علاقه‌مندان به دریا

آکواریوم لاست چمبرز

اگر فکر می‌کنید کودک شما به یادگیری و دیدن موجودات آبزی مختلف علاقه‌مند است، توصیه می‌کنیم به همراه هم‌سفر کوچک‌تان حتماً به آکواریوم لاست چمبرز سر بزنید. این آکواریوم از مشهورترین تفریحات دبی برای کودکان است که شما را به جهانی غرق شده می‌برد.

این آکواریوم از دیدنی‌های دبی در هتل آتلانتیس است که می‌توانید بدون اقامت در این هتل از این آکواریوم دیدن کنید. شما با گشت و گذار در لاست چمبرز می‌توانید با افسانه شهر آتلانتیس بیشتر آشنا شده و ویرانه‌های کشت شده از این شهر را در کنار ۶۵۰۰۰ موجود آبزی کوچک و بزرگ مشاهده کنید.

کودک شما برای بازدید از این آکواریوم باید حداقل ۶ سالن سن داشته باشد و نمی‌تواند تنهایی برای بازدید اقدام کند. گشت و گذار کامل در این مکان به حداقل ۲ الی ۳ ساعت زمان نیاز دارد و شما می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۲ شب به این مکان از تفریحات دبی برای کودکان مراجعه کنید.

آدرس: دبی، واقع در پالم جمیرا

پارک‌های آونتورا؛ فرصتی برای پیاده‌روی و تفریح

اگر کوهنوردی و تعادل چیزی است که بچه‌های شما دوست دارند، پس به پارک مشریف بروید. اجازه دهید فرزندانتان به طبیعت بروند و با خیال راحت با طناب‌ها و پل‌های طنابی را که بالای سطح زمین در شاخه‌های درختان آویزان شده‌اند، تفریح کنند.

زیپ‌لاین و تفریحات فضای باز از 31 می تا 15 سپتامبر برای تابستان بسته می‌شوند؛ اما کمپ‌های تابستانی سرپوشیده و فعالیت‌های تیم‌سازی در ماه‌های گرم‌تر در دسترس خواهند بود. این مورد از تفریحات دبی برای کودکان از ظهر تا 9 شب و دوشنبه تا یکشنبه باز است.

در e& Beach غذا بخورید، خنک شوید و لذت ببرید

چه بخواهید از غذا خوردن لذت ببرید یا بخواهید در حین تماشای کنسرت انگشتان پای خود را در شن‌ها فرو کنید یا بچه‌های کوچک خود را به منطقه مخصوص آن‌ها ببرید، می‌توانید تمام غذاخوری e& Beach را در لیست تفریحات دبی برای کودکان قرار دهید.

این غذاخوری محبوب در دبی به عنوان بخشی از جشنواره غذای دبی فعال است. در این کارناوال در فضای باز در ساحل جمیرا، واقع در پشت مرکز خرید سان ست، از مجموعه شگفت‌انگیزی از مفاهیم متنوع غذاخوری، سرگرمی‌های زنده و فعالیت‌های هیجان‌انگیز لذت ببرید تا خانواده را برای ساعت‌ها سرگرم نگه دارید.

از بچه‌های کوچک خود با یک برنامه زنده پذیرایی کنید

با اقتباس مسحورکننده Tall Stories از کتاب مصور کودکان جولیا دونالدسون و اکسل شفلر، خانواده خود را به یک ماجراجویی به جنگل‌های تاریک عمیق ببرید. حیوانات کوچک و بی‌خطر را دنبال کنید.

شخصیت اصلی داستان، هشدارهای پدرش در مورد موش بد بزرگ را نادیده می‌گیرد و به مقابله با او می‌رود. در راه با موجودات مرموز و خیلی چیزهای دیگر روبرو می‌شود. بلیت‌های این نمایش به سرعت به فروش می‌رسند؛ از این رو این نمایش را می‌توان یکی از بهترین تفریحات دبی برای کودکان در نظر گرفت.

وارد دنیای رئال مادرید شوید

اولین پارک موضوعی فوتبال جهان، رئال مادرید ورلد در پارک‌ها و استراحتگاه های دبی دارای بیش از 40 تفریح و جاذبه فوق‌العاده است. این مکان به سه منطقه تقسیم می‌شود: خیابان قهرمانان، جشن پلازا و خیابان ستاره‌ها.

در این پارک، ارتفاعات جدید را کشف کنید و سفر خود را در اولین ترن هوایی منطقه یعنی هالا مادرید دنبال یا Stars Flyer را که بلندترین وسیله تفریحی جهان با ارتفاع 460 فوت است، تجربه کنید. با این جاذبه‌های عالی، این مجموعه در حال حاضر یکی از جذاب‌ترین تفریحات دبی برای کودکان به شمار می‌آید.

در Chaos Karts به سمت خط پایان بروید

Chaos Karts که به تازگی افتتاح شده، یک تجربه کارتینگ عالی را ارائه داده و بازی‌های سنتی را با جلوه‌های بصری و صوتی و همچنین با تکنولوژی بالا ترکیب می‌کند تا به شما این احساس را بدهد که در خیابان‌های دبی در حال چرخیدن هستید.

این جاذبه غوطه ور در Al Quoz واقع شده و پذیرای همه افراد 9 ساله و بالاتر است. چند مسیر برای انتخاب در این مجموعه وجود دارند. ماجراجویی در صحرای عربی یا یک مسابقه خارج از این جهان در مسیر کیهانی آنها را می‌توانید برای لذت بردن از این مورد از تفریحات دبی برای کودکان انتخاب کنید.

هزینه تفریحات دبی برای کودکان

احتمالاً شما هم بعد از خواندن مطالب قبلی وسوسه شده‌اید که برای یکبار هم که شده لذت آب تنی در پارک‌های آبی دبی را تجربه کرده یا در شهربازی‌های جذاب این شهر به بازی و سرگرمی‌ همراه فرزندتان بپردازید. یکی از مهم‌ترین موضوعات در این زمینه شناخت قیمت تفریحات دبی مخصوص کودکان است.

از این رو تصمیم گرفتیم در جدول زیر هزینه بلیت تفریحات دبی برای کودکان را در اختیار شما قرار دهیم تا با خیال راحت از این جاذبه‌ها دیدن کرده و در کنار خانواده حسابی خوش گذرانی کنید.

نوع تفریح هزینه بلیت
پارک آبی آتلانتیس ۳۱۵ درهم
لگولند دبی ۳۰۰ درهم
موشن گیت دبی ۲۴۳ درهم
شهر بازی آی ام جی دبی ۳۴۵ درهم
پارک آبی وایلد وادی دبی ۳۰۰ درهم
آکواریوم لاست چمبرز دبی ۱۱۵ درهم
دلفیناریوم دبی ۷۸ درهم
آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی ۱۵۰ درهم
پیست اسکی دبی ۳۱۰ درهم
شهربازی کیدزانیا دبی ۸۰ درهم
چرخ و فلک عین الدبی ۱۳۰ درهم
سیاره سبز دبی ۱۳۵ درهم

مندوبی؛ انتخابی اید‌ه‌آل برای سفر به دبی

حال که متوجه شده‌اید هر نقطه از شهر دبی مملو از مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری است که می‌توانند سفر به‌یادماندنی را برای شما و خانواده‌تان رقم بزنند، لازم است در ابتدا ملزومات سفر به دبی را فراهم کنید. در این زمینه تیم باسابقه مندوبی گروپ می‌تواند در زمینه هزینه‌های سفر، اخذ ویزای توریستی دبی و غیره همراه شما باشد.

شما می‌توانید کلیه سؤالات و ابهامات خود را با مشاوران حرفه‌ای تیم مندوبی در میان گذاشته و با خیال راحت به گران‌ترین شهر خاورمیانه سفر کنید. علاوه بر این تیم مندوبی خدمات دیگری همچون تمدید لایسنس، پاسپورت دومینیکا، پاسپورت سند لوشیا، ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اقامت و کار در دبی و وکالت اقامت خانواده را نیز در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

سخن پایانی

اگر فکر می‌کنید دبی به دلیل معماری بسیار لوکس و جاذبه‌های بی‌نظیر تنها برای بزرگسالان جذابیت دارد، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید! خوشبختانه دولت امارات به سرگرمی‌ها‌ و بازی‌‌های کودکانه در دبی بسیار اهمیت داده و امروز شاهد آن هستیم که تفریحات کودکان در دبی با بالاترین تنوع ارائه شده و می‌توانند برای کودکان بسیار سرگرم کننده باشند.

اگر دلتان می‌خواهد در شهر زیبایی دبی لحظات زیبایی را در کنار فرزندتان سپری کرده و شرایطی فراهم کنید که او نیز از این سفر نهایت لذت را ببرید، تنها کافی است به تفریحات دبی برای کودکان که در این مطلب به طور کامل به معرفی آن‌ها پرداختیم سر بزنید.

 

سؤالات متداول

۱. قیمت بلیت پارک آبی آتلانتیس دبی چقدر است؟

حدود ۳۱۵ درهم

۲. آدرس آکواریوم دبی کجا است؟

بزرگراه شیخ زاید، خیابان دوحه، واقع در مرکز خرید دبی مال

۳. پارک لگولند دبی از چه ساعتی باز است؟

از ساعت ۱۰ صبح الی ۹ شب

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

6 روش سرمایه گذاری در دبی + مشاوره رایگان با مندوبی گروپ
بهترین زمان سفر به دبی + معرفی جذاب‌ترین تفریحات در 4 فصل سال
بهترین مناطق دبی- معرفی ۱۵ منطقه برتر دبی برای زندگی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *