شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی

شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی

آیا برای انتخاب کم‌ریسک‌ترین گزینه دریافت اقامت امارات سردرگم شده‌اید؟ آشنایی با شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی می‌تواند سبب خیری شود تا با عاقلانه‌ترین و در عین حال کم‌ریسک‌ترین تصمیم برای اخذ اقامت امارات خود آشنا شوید.

پزشکان متخصص بسیاری از همه نقاط جهان مایل به تأسیس کلینیک پزشکی در دبی، به دلیل پیشرفته و مدرن بودن این شهر هستند؛ اما قوانین و شرایط لازم آن را نمی‌دانند.

اگر راه‌اندازی کلینیک خصوصی در دبی یک از اهداف شما است، خواندن این مقاله را از دست ندهید! چراکه در ادامه این مطالب روش تأسیس کلینیک پزشکی در امارات را به روشنی بررسی کرده‌ایم تا بعد از مهاجرت به امارات برای اخذ اقامت خود دچار هیچ مشکلی نشوید.

شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی برای اخذ اقامت

یک نکته مهم از شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در امارت این مورد است که متقاضی باید حتماً از تبعه کشور امارات متحده عربی باشد؛ در نتیجه ضروری است که قبل از گرفتن تصمیم و اقدام در جهت تأسیس کلینیک ابتدا اقامت امارات خود را دریافت کنید تا با مشکلی برنخورید.

متخصصان با تجربه ما می‌توانند مشاوره‌ها و اقدامات لازم را در مسیر اخذ اقامت امارات در اختیار شما قرار بدهند تا به هدف خود نزدیک‌تر شوید. برای معرفی دیگر شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی می‌توان ارائه مدارک لازم را نام برد.

شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی
شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی

در مراحل اولیه راه‌‍اندازی کلینیک پزشکی در کشور امارات باید مدارکی را که در ادامه گفته شده به طور دقیق ارائه دهید:

  • کپی شناسنامه معتبر
  • کپی پاسپورت معتبر
  • عکس جدید پاسپورتی با پس زمینه سفید
  • و…

تأییدیه اول برای تأسیس کلینیک فقط برای مدت ۶ ماه معتبر خواهد بود که مدتی مناسب برای این است که مالک برای تهیه تمامی الزامات فنی و شرایط دریافت مجوز MHAP اقدام کند.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

مزایای تأسیس کلینیک پزشکی در دبی

وقتی صحبت از کلینیک‌های پزشکی و بیمارستان‌ها باشد، هرچه تعدادشان در شهری مانند دبی بیشتر شود، بهتر است؛ در نتیجه اگر آشنایی با شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی از جمله: کلینیک مراقب از پوست و زیبایی، کلینیک دندانپزشکی و… در فکرتان ایجاد شده است، به تصمیم خود اعتماد کنید که در این شهر جواب است!

به جرئت می‌توانیم بگوییم مراکز درمان از بهترین و پررونق‌ترین زمینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در امارات هستند. تعداد مراجعه کنندگان به این کلینیک‌ها هرگز کاهش نمی‌یابد و یکی از عوامل تأثیر گذار در آن افزایش جمعیت و رو آوردن مردم به سبک زندگی مجلل است که تقاضا برای استفاده عالی از امکانات رفاهی و خدماتی امارات را به همراه دارد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

دبی با ویژگی دارا بودن زیرساخت‌ها و امکانات سودمند و فراوان باعث ایجاد منطقه‌های ایده‌آل به منظور توسعه امکانات پزشکی در سطح جهانی شده است؛ بنابراین باید از شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی مطلع باشید.

یکی از این مناطق شهر مراقبت‌های بهداشتی دبی (DHCC) است که می‌توان آن را به عنوان بهشتی برای صاحبان مشاغل پزشکی معرفی کرد که دلیلی برای افزایش انگیزه متخصصان سراسر جهان برای اطلاع از قوانین تأسیس کلینیک پزشکی در امارات شده است.

اضافه بر این موارد دبی محلی است که روند پیشرفت مراکز درمانی و متخصصان دارای مجوز DHA و همچنین تعدادشان همیشه صعودی است؛ با وجود این، توصیه ما به متخصصان پزشکی و سرمایه‌گذاران این زمینه این است که قبل از راه‌اندازی کلینیک پزشکی در دبی، با کارشناسان ما یعنی مندوبی گروپ مشورت کنند تا اطلاعات کافی از شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی را در اختیار آنها قرار دهیم.

انواع کلینیک پزشکی در دبی

در این قسمت لیستی از مراکز پزشکی و زمینه‌های درمانی متداول که در مرحله تصمیم‌گیری نوع کسب و کار خود در دبی باید در نظر بگیرید، آماده شده است. گزینه‌های روبه‌روی شما انتخاب‌هایی ممتاز به عنوان نوع کلینیک پزشکی برای تأسیس در دبی شامل موارد زیر می‌شوند.

انواع کلینیک پزشکی در دبی
انواع کلینیک پزشکی در دبی

کلینیک مغز و اعصاب و روان

متخصصان مغز و اعصاب و روان‌شناسان با تأسیس کلینیک مغز و اعصاب و روان در دبی می‌توانند خدماتی مانند: گرفتن نوار عصب عضله، نوار مغزی، خدمات روان‌شناسی و… را در این مکان ارائه دهند. قبل از احداث کلینیک باید با شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی آشنایی داشته باشید.

کلینیک دندانپزشکی

انواع خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی از جمله: ارتودنسی دندان، کامپوزیت دندان، لمینت دندان، درمان ریشه، جراحی، ایمپلنت دندان، ترمیم دندان‌های پوسیده برای اطفال و بزرگسالان توسط دندانپزشکان متخصص در کلینیک‌های دندانپزشکی دبی قابل انجام هستند.

کلینیک تخصصی درد

این مراکز را به منظور تشخیص، شناسایی و کمک به درمان انواع دردها مانند: انواع سردردها، آرتروز و دیسک گردن، انواع کمردرد، زانو درد، درد‌های اسکلتی و عضلانی و وجود دیگر انواع درد‌ها در قسمت‌های مختلف بدن، ایجاد می‌شوند.

کلینیک تخصصی درد

کلینیک تومور استخوان

تأسیس این کلینیک‌ها با بهره گیری از برترین فوق تخصص‌ها در زمینه تومور‌های ارتوپدی و به هدف ارائه مطمئن‌ترین تشخیص‌ها و بهترین درمان برای تومور‌های استخوانی می‌تواند تصمیم موفقی باشد. توجه کنید که شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی در این حوزه با تخصص‌های دیگر متفاوت است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

کلینیک زنان و نازایی

متخصصان زنان و زایمان و نازایی با تأسیس کلینیک زنان در دبی می‌توانند خدماتی نظیر: درمان ناباروری، بررسی و درمان عفونت‌های مقاربتی، غربالگری سرطان و جراحی‌های مرتبط با این زمینه را انجام دهند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی

در این کلینیک‌ها نیاز به تجهیزات خاص و پزشکان مجرب است تا آماده ارائه انواع خدمات مربوط به زیبایی و سلامت پوست و مو مانند: لیزر موهای زائد، تزریق انواع بوتاکس و ژل، انواع مزوتراپی، خدمات فیشیال پوست و… باشد. توجه کنید که اطلاع از شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی بسیار مهم است.

کلینیک پوست، مو و زیبایی

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

کلینیک قلب و عروق

در کلینیک مرتبط با قلب و عروق به درمان و بررسی بیماری‌هایی شامل: فشار خون بالا، تنگی نفس و آسم، نقایص مادرزادی قلب، نارسایی قلبی و… به واسطه استفاده از تجهیزات پزشکی پیشرفته و متخصصان کارکشته پرداخته می‌شود.

کلینیک ارتوپدی

خدمات قابل ارائه در کلینیک‌های ارتوپدی شامل: شناسایی، اصلاح و درمان و توان‌بخشی بیماری‌ها و مشکلات در سیستم عضلانی و اسکلتی بدن متقاضیان هستند که نیازمند به‌کارگیری از پزشکان متخصص و مجرب است.

در انتخاب نوع مناسب کلینیک پزشکی شاید کمی سردرگم شوید؛ چرا که با وجود ده‌ها گزینه برای انتخاب و راه‌‍اندازی کسب و کار در زمینه مراقبت‌های پزشکی و بهداشتی، هر کدام از آنها مزایای مخصوص به خود را دارند و کار دشوار می‌شود؛ چون هم زمان با آن باید از شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی هم اطلاع پیدا کنید.

شما می‌توانید به نسبت علاقه و تقاضای بازار و به کمک مشاوره‌های تخصصی مشاوران ما در مندوبی گروپ یکی از بهترین نوع کلینیک را برای تخصص خود به سادگی انتخاب کنید؛ همچنین مراحل ثبت شرکت و کلینیک شخصی خود را می‌توانید به ما بسپارید تا به حرفه‌ای‌ترین حالت ممکن انجام شود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مخارج تأسیس کلینیک پزشکی در دبی و امارات

عوامل مختلفی در تعیین مقدار هزینه تأسیس کلینیک پزشکی در امارات دست دارند و این عوامل می‌توانند محدود به حداقل سرمایه مورد نیاز شما و انتخاب‌هایی که در این بین انجام می‌دهید، شوند؛ در نتیجه باید به مرحله برآورد کردن مقدار دقیق هزینه‌ها توجه کنید.

با توجه به شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی نمی‌توان گفت که هزینه‌های کلی برای راه‌‍اندازی یک کلینیک پزشکی در دبی کمتر از ۸۰۰۰۰ درهم می‌شود و قطعاً مبلغی بیشتر از این مقدار است که شامل هزینه‌های مربوط به تأییدیه و ثبت مجوز، خرج‌های نماینده ملی کشور امارات متحده عربی با خدمات PRO شرکتی و هزینه‌های تأیید DHA MOHRE و همچنین هزینه‌های لازم برای انجام مهاجرت هستند.

مخارج تأسیس کلینیک پزشکی در دبی و امارات
مخارج تأسیس کلینیک پزشکی در دبی و امارات

مقدار حدودی این هزینه‌ها به ترتیب ۱۲۵۰۰، ۱۰۰۰۰، ۱۵۰۰۰ و ۱۷۵۰ درهم هستند؛ البته ناگفته نماند که هزینه ویزا و هزینه‌های اجاره اماکن پزشکی جدا است و باید آنها را هم اضافه و محاسبه کنید. هزینه‌های شما به شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی بستگی دارد.

افزون بر این، برای راه‌‍اندازی مراکز پزشکی تجاری و شرکت‌های با مسئولیت محدود (LLC) و همچنین در منطقه آزاد DHCC کمتر از ۵۰۰۰۰ درهم را نمی‌توان به عنوان حداقل سرمایه مورد نیاز در نظر گرفت؛ اما برای افتتاح یک شعبه شرکت پزشکی در دبی سرمایه اولیه لازم نیست و چیزی به این عنوان وجود ندارد.

نوع خدمات راه‌‍اندازی کلینیک پزشکی در دبی حداقل سرمایه
ثبت مجوز و تأییدیه ۱۲۵۰۰ درهم
هزینه‌های نماینده ملی امارات ۱۰۰۰۰ درهم
خدمات PRO شرکتی ۱۵۰۰۰ درهم
هزینه‌های تأیید DHA MOHRE و ثبت مهاجرت ۱۷۵۰ درهم
مجموع هزینه‌ها ۸۰۰۰۰ درهم

مراحل تأسیس کلینیک پزشکی در دبی

اگر کسی قصد تأسیس یک کلینیک پزشکی در شهر پر درآمد دبی را داشته باشد، قبل از هر چیز لازم است که از دپارتمان توسعه اقتصادی دبی (DED)  مجوز حرفه‌ای مورد نیاز خود را دریافت کند؛ چراکه در جزوی از گروه راه‌‍اندازی شرکت  LLC قرار می‌گیرد. پس از دریافت مجوز گفته شده اکنون می‌توانید به تعداد محدودی برای کلینیک خود کارگر استخدام کنید.

نکته اساسی بعد از اخذ مجوز این است که الان شما می‌توانید مالک ۱۰۰٪ کلینیک پزشکی خود بدون دخالت هیچ مسئولی و نماینده دولتی باشید و این مورد از بهترین و بارزترین نمونه از شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی و امارات به حساب می‌آید.

مراحل تأسیس کلینیک پزشکی در دبی
مراحل تأسیس کلینیک پزشکی در دبی

آشنا شدن شما با شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی بسیار مؤثر در تصمیمات شما خواهد بود. اگر چه تصمیم به راه‌‍اندازی یک کلینیک پزشکی به طور مستقل، ریسک بالایی دارد و امکان خطا را بیشتر می‌کند؛ اما نگران نباشید!

شما می‌توانید کل فرایند تأسیس کلینیک پزشکی را از ابتدا تا انتها به متخصصان ما در شرکت معتبر مندوبی گروپ بسپارید تا دیگر شاهد بروز ایرادات و مشکلات در مسیر خود نباشید. در این قسمت مراحل به صورت راهنمای گام به گام در تأسیس کلینیک پزشکی برای شما ارائه شده است.

۱. رزرو نام تجاری و برند برای کلینیک

اولین نکته برای پیگیری از شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی این مورد است که یک نام تجاری و در عین حال ساده، ماندگار، خاص و فراموش نشدنی و در کل در خور شرکت و کلینیکتان برای آن انتخاب کنید؛ البته نامی که برای برند کلینیک پزشکی خود انتخاب می‌کنید، باید با قوانین و مقررات حاکم بر ثبت نام تجاری که توسط دولت امارات متحده عربی تعیین شده، مطابقت داشته باشد.

در ابتدا یک درخواست آنلاین با داشتن حداقل سه اسم تجاری مورد نظر خودتان را به وزارت توسعه اقتصادی (DED) در دبی بفرستید تا اینکه موفق به رزرو نام مناسب و غیر تکراری برای کلینیک خود شوید و منتظر تأییدیه بمانید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

۲. دریافت تأییدیه اولیه

به منظور اخذ تأییدیه اولیه از DED که وزارت توسعه اقتصادی دبی است، تمامی مدارک گفته شده را باید به این وزارت ارسال کنید. افزون بر مدارک خواسته شده، بایستی یک طرح تجاری معقول به شهرداری دبی ارائه دهید تا کلینیک تخصصی پیشنهاد شده شما شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی را داشته و شامل دریافت مجوز شود.

دریافت تأییدیه اولیه

۳. دریافت تأییدیه و مجوز از وزارت بهداشت و خدمات انسانی

بعد از اخذ مجوز DED، لازم است از وزارت بهداشت و خدمات انسانی (DHA) جهت افتتاح بیمارستان خصوصی و کلینیک خود در شهر دبی مجوز دریافت کنید؛ پس برای اخذ آن شما باید که یک درخواست به DHA ارسال کنید.

۴. ارائه مدارک همراه با درخواست مجوز حرفه‌ای

بعد از دریافت تأییدیه‌ها و مجوز‌های لازم تمامی مدارک خود را همراه با درخواست به مسئولین مرتبط ارسال کنید تا موفق به ثبت کلینیک تخصصی و خصوصی خود شوید. رعایت کردن و بررسی با دقت تمامی شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی را فراموش نکنید تا از تأخیر غیرضروری در کار خود جلوگیری کنید.

چالش‌های تأسیس کلینیک پزشکی در دبی

متقاضیان در دبی خواهان خدمات پزشکی کاملاً حرفه‌ای در هر زمینه‌ای هستند و این به خودی خود یک چالش به حساب می‌آید. راه‌حل برای رفع این چالش برخورداری از متخصصان با تجربه و آزموده و مجهز کردن کلینیک خود به تجهیزات به‌روز است تا جوابگوی انتظارات بیماران باشد.

چند مورد دیگر از چالش‌های شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی به صورت زیر هستند:

  • نیازمند هزینه راه‌‍اندازی بالا
  • زمان بر بودن فرایند تأسیس
  • طاقت فرسا بودن صدور مجوزها
  • نیاز به تأییدیه‌های مختلف
چالش‌های تأسیس کلینیک پزشکی در دبی
چالش‌های تأسیس کلینیک پزشکی در دبی

تأسیس کلینیک پزشکی در امارات با همراهی مندوبی گروپ

شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی چیست؟ آیا رویای تأسیس کلینیک پزشکی در دبی و کسب اقامت امارت را همیشه در سر داشته‌اید اما سختی و موانع این هدف را برای شما دست نیافتنی کرده است؟

مندوبی گروپ راه‌حل غلبه شما بر این موانع است که می‌توانید تمامی مراحل ثبت شرکت، تمدید لایسنس افتتاح حساب در دبی و دیگر شهرهای امارات را به این شرکت کاربلد با تجربه ۲۰ساله و بیش از ۱۰۰ پروژه موفق بسپارید.

اولین قدمی که باید بردارید مشورت با کارشناسان مندوبی است تا نقشه راه برای شما روشن شود و اطلاعات به روز و جدید در این زمینه را در اختیار شما بگذارند. شما می‌توانید از راه ارتباطی تماس تلفنی یا واتس اپ مشاوره تخصصی خود را دریافت کنید. فاصله شما تا کسب موفقیت در دبی تنها یک تماس است وقت را تلف نکنید!

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سخن آخر

کادر درمان و سرمایه‌گذاران که به دنبال موفقیت و پیشرفت در دبی هستند بهتر است با شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی آشنا شوند که موضوع قابل بحث این مقاله هم بود و سعی کردیم از مزایای آن تا انواع و هزینه‌های لازم برای تأسیس یک کلینیک پزشکی در دبی را بررسی کنیم.

سؤالات متداول

۱. حداقل سرمایه برای تأسیس کلینیک پزشکی در دبی چقدر است؟

۸۰۰۰۰ درهم

۲. آیا تأسیس کلینیک پزشکی در امارات برای سرمایه‌گذاری خوب است؟

از بهترین و پررونق‌ترین زمینه‌ها برای سرمایه‌گذاری در امارات است.

۳. آیا برای افتتاح بیمارستان خصوصی در دبی مجوز لازم است؟

بله دریافت مجوز برای تمامی بیمارستان‌ها و کلینیک‌های خصوصی ضروری است.

سایر مقالات:

پرتقاضاترین مشاغل امارات – بیش از 10 مورد از مشاغل پردرآمد
لیست بهترین نمایشگاه های امارات متحده عربی در سال 2024
تحصیل در امارات-شرایط و هزینه‌ ها-4دلیل اصلی تحصیل در امارات

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *