شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

استفاده از هوش مصنوعی در دبی

آیا از سرعت یکی‌شدن هوش مصنوعی و ربات‌ها با زندگی مردم در دبی خبر دارید؟ استفاده از هوش مصنوعی در دبی تغییرات و تأثیرات زیادی را به همراه داشته و انتظار می‌رود جزو جدایی‌ناپذیر در آینده این شهر باشد؛ اما سرعت رشد آن این سؤال را به وجود می‌آورد که آیا دبی، هوشمندترین شهر جهان می‌شود؟

در ادامه به پیشتازی امارات با هوش مصنوعی می‌پردازیم و نوع استفاده‌های آن در صنعت‌های امارات بررسی می‌کنیم؛ پس همراه ما باشید.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

نحوه استفاده از هوش مصنوعی در دبی

دبی در زمینه رباتیک و هوش مصنوعی در سطح جهانی حرف زیادی برای گفتن دارد و ربات‌های این شهر در حال ایفای نقش‌های حساس در انواع بخش‌ها از جمله: تولید، جراحی، امنیت، خدمات‌رسانی و حمل‌ونقل هستند. در ادامه، موارد جالب و حیرت‌انگیزی که توسط هوش مصنوعی در دبی فعال هستند را معرفی می‌کنیم.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

پیک‌های رباتیک در دبی

طراحی ربات‌های جایگزین پیک با هدف حفظ حریم خصوصی مشتریان انجام شده و بعد از شیوع کرونا و افزایش سفارش‌های آنلاین، استفاده از پیک‌های رباتیک تا حد چشمگیری افزایش یافت.

استفاده از این ربات‌ها به وسیله اپلیکیشنی که مخصوص این ربات‌ها طراحی شده انجام می‌شود و می‌توانید محصول خود را به صورت لحظه‌ای پیگیری کنید.

شرکت تولید کننده پیک‌های رباتیک تصمیم دارد که خودرو‌های خودران و پرنده را هم در لیست تولید محصولات خود قرار دهد و استفاده از ربات‌ ها در شهر دبی در آینده شگفتی‌های بیشتری به وجود خواهد آورد.

هوش مصنوعی انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری در امارات است که شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر و چگونگی اخذ اقامت امارات از کارشناسان ما در مندوبی مشاوره رایگان دریافت کنید.

ربات‌های پلیس در دبی

هم اکنون در مقر مرکزی پلیس دبی یک ربات مسئول خدمات استخدام شده است! این ربات خدماتی پلیس وظایفی از جمله: مشاوره به مراجعین و شهروندان، پاسخگویی به سؤالاتشان، پذیرش درخواست‌ها و نظارت بر امنیت ورودی ستاد پلیس را بر عهده دارد.

این ربات بر زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط است؛ همچنین به گفته طراحانش تنها ربات موجود در دنیا است که توانایی صحبت به زبان عربی را دارد.

ربات پلیس مجهز به سیستم تشخیص چهره تمام افسران و مجرمان تحت تعقیب و دارای پایگاه‌داده زبانی با ظرفیت بیش از چندین هزار پرسش و پاسخ است. وجود چاپگر حرارتی نیز به منظور صادرکردن مجوز ورود موقت افراد به مقر پلیس از دیگر کارهای این ربات است.

گذرگاه مجهز به هوش مصنوعی در دبی

این نوع استفاده از هوش مصنوعی در دبی در کاهش چشمگیر تصادفات و صدمات احتمالی در گذرگاه‌های مشابه بسیار زیرکانه و مؤثر است.

با استفاده از مدل‌های رفتاری قابل‌پیش‌بینی که در این هوش مصنوعی ثبت شده‌اند، قادر است که علائم هشدار چشمک‌زن، چراغ‌های هشدار در جاده و چراغ‌های علائم راهنمایی و رانندگی را تشخیص و در پیش‌بینی عابر پیاده فعال و کنترل هر نوع برخورد‌های احتمالی با وسایل نقلیه عمل کند.

ربات‌های آشپز در دبی

استفاده امارات از هوش مصنوعی در حرفه آشپزی و رستوران‌ها باعث جلب توجه در سطح جهان شد! فلیپی که یک بازوی رباتیک آشپز شاغل در رستوران ویمپی دبی مال است. خستگی برای او معنی ندارد و بی‌وقفه کار‌های سرخ‌کردن مواد غذایی مختلف و آماده‌سازی سفارش‌ها در رستوران‌های فست‌فودی را انجام می‌دهد.

کافه رباتیک در دبی

افتتاحیه روبوکافه در دبی سروصدای بسیار به پا کرد و مدیر این کافه اظهار کرده که استفاده از ربات‌ها باعث رونق‌گرفتن و افزایش درآمد چشمگیری در کسب‌وکارش شده است.

در این کافه شما سه ربات در نقش‌های مجزا را مشاهده خواهید کرد که یکی مدیر کافه، دیگری مسئول آبمیوه‌گیری و آخری ربات بارمن یا همان مسئول بار کافه است.

در صورت تمایل به سفر به دبی و بازدید از این کافه شگفت‌انگیز شما می‌توانید با مشاوران ما در مندوبی تماس بگیرید و از شرایط و چگونگی دریافت اقامت دبی و ویزای دبی باخبر شوید.

توسعه استفاده از هوش مصنوعی در دبی برای آینده

کشور امارات تمرکز خاصی بر روی پروژه‌های هوش مصنوعی گذاشته و همین علت وجود پیشرفت‌هایی در استفاده از هوش مصنوعی در دبی شده است.

امارات سعی دارد که در زمینه‌های حمل‌ونقل پیشرفته، جایگزین افسران مهاجرت، جابه‌جایی چمدان‌ها با ربات‌ها، گرفتن تاکسی و… به استفاده از هوش مصنوعی در دبی کمک کند.

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

تجربه مهاجرت راحت به امارت با مندوبی

اگر بعد از خواندن این مقاله فکر مهاجرت به امارات را در سر دارید و علاقه‌مندید که از این شگفتی‌ها و پیشرفت‌های هوش مصنوعی در دبی که نمونه آن را در کمتر جایی از دنیا می‌توانید ببینید، دیدن کنید قطعاً به مندوبی گروپ نیاز پیدا خواهید کرد.

متخصصان مجرب مندوبی آماده‌اند تا خدمات مشاوره رایگان، ثبت شرکت در دبی، تمدید لایسنس، خرید ملک در دبی، دریافت گواهینامه و… خود را در حرفه‌ای‌ترین حالت به شما ارائه دهند و اعتماد شما را جلب کنند. فاصله شما تا موفقیت در حد یک تماس و مشاوره است؛ پس وقت را تلف نکنید!

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سخن پایانی

استفاده از هوش مصنوعی در دبی شگفتی و مزیت‌های زیادی را به دنبال داشته است. ربات‌ها دچار خستگی و خطا‌‌‌‌های انسانی نمی‌شوند و در دبی از ربات‌های خاص در حرفه‌های مختلف استفاده می‌کنند که در متن به وظایف و عملکرد آنها اشاره کردیم.

سؤالات متداول

۱.  استفاده از هوش مصنوعی در دبی چگونه است؟

هوش مصنوعی و ربات‌ها در زمینه‌‌های تولید، جراحی، امنیت، خدمات‌رسانی، حمل‌ونقل و کافه و رستوران‌های دبی استفاده می‌شوند.

۲. کار بازوی رباتیک آشپز در دبی چگونه است؟

فلیپی، بازوی رباتیک آشپز در دبی خستگی‌ناپذیر است و کار‌های سرخ‌کردن مواد غذایی و آماده‌سازی سفارش‌ها در رستوران‌های فست‌فودی را انجام می‌دهد.

۳. آیا هوش مصنوعی برای سرمایه‌گذاری در دبی مناسب است؟

با توجه به تلاش و تمرکز امارات بر روی این موضوع بله هوش مصنوعی مناسب سرمایه‌گذاری در دبی است.

 

سایر مقالات:

4 مزیت اجاره ماشین در دبی + قوانین، مدارک لازم و هزینه
7 مزیت مهاجرت پزشکان به امارات + آشنایی با حقوق و مزایا
رشد صنعت گردشگری در امارات + توسعه گردشگری در 5 شهر محبوب آن

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *