ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شروع آینده‌ای تجاری با ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

 آیا می‌دانستید که ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی چه فرصت‌هایی را پیشِ روی تاجران و کارآفرینان جهانی قرار می‌دهد؟ این شهر با اقتصادی قوی و متنوع، سیاست‌های مساعد کسب‌وکار و موقعیت استراتژیک در مسیر تجارت بین قاره‌ها بهشتی برای رشد و توسعه است.

در این مقاله ما قصد داریم نگاهی عمیق‌تر به فرایند و مزایای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی بیندازیم و بررسی کنیم که چطور این اقدام‌ها می‌توانند دروازه‌های جدیدی از فرصت‌های کسب‌وکاری را برای شما باز کنند.

شروع آینده‌ای تجاری با ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

شرکت جنرال تریدینگ چیست؟

شرکت جنرال تریدینگ که به آنها شرکت‌های بازرگانی عمومی نیز گفته می‌شود، نهادهای فعال در حوزه واردات و صادرات انواع کالا هستند. اغلب، این شرکت‌ها دارای شعبه‌هایی در چندین کشور مختلف بوده و به نقش ارتباطی میان خریداران و فروشندگان می‌پردازند.

 این شرکت‌ها ممکن است در مقیاس بزرگ و با حضور در ده‌ها کشور فعالیت کنند یا ممکن است متمرکز بر یک منطقه یا بخش صنعتی خاص، در ابعاد کوچک‌تر فعال باشند.

شرکت جنرال تریدینگ به تسهیل امور تجارت بین‌المللی کمک شایانی می‌کنند و می‌توانند خدمات متنوعی به کسب‌وکارها مانند تهیه منابع، مدیریت حمل‌ونقل و ارائه راهکارهای مالی ارائه دهد.

شرکت جنرال تریدینگ چیست؟
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

آشنایی با نحوه ثبت شرکت جنرال تریدینگ و اقامت دبی

امارات دارای دو سیستم قضایی متمایز برای ثبت شرکت در دبی است که شامل ثبت در منطقه اصلی و مناطق آزاد می‌شود. یکی از اصلی‌ترین شروط DED ، نیاز به داشتن یک شریک اماراتی است که دارای بیش از نصف سهام شرکت (۵۱%) باشد.

شرکای خارجی می‌توانند بدون نیاز به اخذ اقامت دبی فعالیت کنند و مجوز صادر شده توسط DED معمولاً برای مدت یک سال اعتبار دارد. در سال اول نیازی به ارائه قرارداد اجاره محل کار نیست؛ ولی برای تمدید، ارائه اجاره‌نامه با اعتبار پنج‌ساله الزامی است.

 عملیات تجاری در منطقه اصلی دبی نسبت به مناطق آزاد آسان‌تر است و برای فعالیت‌هایی مانند خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و شرکت‌های مسئولیت محدود (LLC) متمرکز بر بازار داخلی مناسب است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

در مقابل فعالیت در مناطق آزاد تجاری دبی که شامل ۳۰ منطقه می‌شود، آزادی بیشتری در زمینه‌های نظارت دولتی، تجارت بین‌المللی و هزینه‌ها ارائه می‌دهد. برای ثبت شرکت در این مناطق نیازی به شریک اماراتی وجود ندارد، قوانین تجاری نرم‌تر و مالیات بر ارزش‌افزوده کمتری اعمال می‌شود.

هر کدام از این مناطق آزاد برای نوع خاصی از فعالیت‌های اقتصادی مناسب‌اند. به‌عنوان‌مثال JAFZA SPCFZ و IFZA برای ثبت شرکت‌های تجاری عمومی مطلوب‌تر هستند.

لایسنس شرکت‌های ثبت‌شده در مناطق آزاد دبی معمولاً سه‌ساله است و ارائه اجاره‌نامه محل کار یکی از اصلی‌ترین الزامات ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی به شمار می‌رود.

آشنایی با نحوه ثبت شرکت جنرال تریدینگ و اقامت دبی
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

 

 اقدامات اولیه ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات

عزیزانی که قصد دارند در دبی شرکت جنرال تریدینگ را ثبت کنند، برای راه‌اندازی و ثبت شرکت خود لازم است که مراحل زیر را دنبال نمایند. در این مسیر می‌توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان گروه تجاری ما نیز بهره‌مند شوید.

 اقدامات اولیه ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

 

تعیین شکل حقوقی شرکت

 اولین گام برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی، تصمیم‌گیری در مورد ساختار حقوقی شرکت است. برای این منظور، پیشنهاد می‌شود که بین شرکت‌های مسئولیت محدود (LLC) یا شرکت‌های در مناطق آزاد تجاری (Free Zone) یکی را انتخاب کنید.

تعیین نام شرکت

 نام شرکت شما باید مطابق با دستورالعمل‌های دولتی دبی باشد. توصیه می‌کنیم که پیش‌تر از عدم ثبت‌نام موردنظرتان در دبی اطمینان حاصل کنید.

تعیین نام شرکت
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

 

انتخاب مکان شرکت

 برای شرکت‌های LLC، محل شرکت باید در منطقه اصلی دبی قرار داشته باشد و برای شرکت‌های مناطق آزاد تجاری باید مکان در یکی از مناطق آزاد انتخاب شود.

تعیین سهام‌داران

 شما باید تعداد و هویت سهام‌داران شرکت را تأیید کنید. شرکت‌های LLC می‌توانند بین یک تا پنجاه سهام‌دار داشته باشند درحالی‌که شرکت‌های مناطق آزاد تجاری ممکن است دارای محدودیت‌ها و شرایط خاص خود باشند.

رسیدگی به امور مالی

 شما باید مبلغ سرمایه، هزینه‌های ثبت و تأسیس، مالیات‌ها و جزئیات حساب بانکی شرکت را مشخص کنید.

رسیدگی به امور مالی
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

 

دریافت ویزای کار

 به‌عنوان متقاضی خارجی که قصد فعالیت در دبی را دارید، باید برای دریافت ویزای کار اقدام کنید. برای این منظور با آماده‌سازی مدارک لازم به سفارت یا کنسولگری دبی مراجعه کرده و درخواست ویزای کار نمایید.

ارائه درخواست ثبت شرکت

 پس از انجام‌دادن کلیه مراحل ذکر شده و تکمیل جزئیات ضروری دیگر، زمان آن فرارسیده است که درخواست ثبت شرکتتان را به وزارت تجارت دبی تحویل دهید.

کسب اجازه فعالیت

 در پی ارسال درخواست ثبت برای دریافت کلیه مجوزها از وزارت تجارت دبی که شامل اجازه‌نامه تجاری، مجوز بهره‌برداری و مجوز خدمات صنعتی است، منتظر می‌مانید.

کسب اجازه فعالیت
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

صدور شناسه کسب‌وکار

به دنبال ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی شما باید منتظر صدور شناسه کسب‌وکار برای شرکتتان باشید که به‌عنوان شناسه رسمی شرکت شما در دبی برای انجام معاملات تجاری به کار می‌رود و دریافت آن ضروری است.

پیروی از قوانین

 شما موظفید تا قوانین و مقررات دولتی در زمینه ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی را انجام دادوستد تجاری را دقیقاً مراعات نمایید تا از بروز هرگونه مشکل قانونی و مالی پیشگیری شود.

بهره‌گیری از خدمات مشاوره‌ای

 استفاده از خدمات مشاوران حقوقی ما برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی توصیه می‌شود؛ زیرا ما با قوانین و مقررات محلی آشنایی کامل داریم و می‌توانیم در تمامی مراحل ثبت شرکت به شما یاری برسانیم.

بهره‌گیری از خدمات مشاوره‌ای
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

شرایط ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

فرایند ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی نیازمند دقت ویژه‌ای به قوانین مربوطه است. پیشنهاد می‌کنیم پیش از آغاز فرایند ثبت با مشاوران حقوقی و مالی کارآزموده گروه تجاری مندوبی مشورت کنید تا بتوانید مراحل را بادقت بیشتری پشت سر بگذارید.

برخی از مراحل مهم راه‌اندازی کسب‌وکار در دبی عبارت‌اند از:

  • تعیین نوع و انتخاب نام شرکت
  • آگاهی از قوانین محلی دبی قبل از آغاز به کار
  • آماده‌سازی مستندات موردنیاز
  • کسب مجوزهای ضروری مانند مجوزهای تجاری، صنعتی و حرفه‌ای برای شروع به کار شرکت
  • انتخاب محل دفتر با دردست‌داشتن مجوزها
  • مدیریت امور مالیاتی (مشخص‌کردن تمامی موارد مالی مانند هزینه‌ها، مالیات‌ها و جزئیات افتتاح حساب بانکی در دبی)
  • دریافت ویزای کار برای شروع فعالیت در دبی
  • نهایی‌سازی ثبت شرکت
شرایط ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

 

مدارک لازم برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ دبی

شما برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی به مجموعه‌ای از اسناد و مجوزها نیاز دارید که این موارد عبارت‌اند از:

  • نسخه فتوکپی از گذرنامه مدیرعامل و دیگر اعضای هیئت‌مدیره
  • کپی تأیید شده حساب بانکی مدیرعامل و سایر شرکا
  • کپی از اساسنامه و قرارداد ثبت شرکت
  • فتوکپی نامه‌ای که نشانی دفتر شرکت در امارات را تأیید می‌کند
  • گزارش‌های حساب بانکی مربوط به مدیرعامل و سایر اعضا
  • رزومه حرفه‌ای مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره
  • نامه‌ای که شرح می‌دهد شرکت چگونه مقررات و قراردادهای خود را مدیریت می‌کند.
  • گزارش جریان نقدینگی بانکی شرکت
  • مجوزهای خاص موردنیاز برای عملیات شرکت، در صورت لزوم
  • دفترچه تصدیق و تأیید اسناد برای ثبت شرکت
  • فتوکپی از سند تضمین مالی به میزانی که توسط مقامات ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی معین شده است.
  • گواهی تأییدیه ثبت شرکت از مراجع ذی‌ربط در امارات
  • اعلامیه مالیاتی مربوط به شرکت
  • همچنین ممکن است نیاز به اسناد اصلی یا ترجمه‌هایی باشد که توسط نهادهای دیپلماتیک امارات در کشور مبدأ تأیید شده‌اند.
مدارک لازم برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ دبی
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

 

هزینه ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

تعیین هزینه‌های ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی وابسته به فاکتورهای گوناگونی همچون ساختار شرکت، موقعیت جغرافیایی، میزان سرمایه و خدمات در نظر گرفته شده برای شرکت است.

برخی از هزینه‌های موردنیاز برای ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی از نوع مسئولیت محدود (LLC) عبارت‌اند از:

  • برای ثبت شرکت در دبی، هزینه‌ای در حدود ۱۰ تا 15 هزار درهم اماراتی باید پرداخت شود.
  • اسناد موردنیاز برای ثبت شرکت باید به عربی ترجمه شود که بسته به مقدار و تعداد اسناد، هزینه‌ای از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ درهم اماراتی در بر دارد.
  • در صورت استفاده از خدمات یک مشاور حقوقی برای راهنمایی در مراحل ثبت شرکت، هزینه‌ای میان ۵۰۰۰ تا ۱۰ هزار درهم اماراتی انتظار می‌رود.
  • برای اجاره دفتر کار یک شرکت LLC در دبی بسته به مکان و ویژگی‌های دفتر، هزینه‌ای متغیر بین ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار درهم اماراتی در ماه ممکن است موردنیاز باشد.
  • هزینه کسب مجوز کار برای شرکت‌های جنرال تریدینگ در دبی حدود ۲۰۰۰ درهم اماراتی است.
  • شرکت‌های بین‌المللی برای کار باید برای دریافت ویزا و مهاجرت به دبی اقدام نمایند که هزینه آن بسته به نوع ویزا متفاوت است ولی معمولاً مبلغی بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ درهم اماراتی است.
  • دستمزد کارکنان بر اساس شغل، سطح تحصیلات و تجربه آنان تعیین می‌شود.
  • شرکت‌هایی که در دبی تأسیس می‌شوند باید نسبت به بیمه‌کردن کارمندان و محل کار خود اقدام کنند که هزینه آن بر اساس نوع بیمه و میزان پوشش متغیر است.
هزینه ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی
ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی

 

مندوبی؛ بهترین مشاور برای راه‌اندازی شرکت جنرال تریدینگ در دبی

مؤسسه مهاجرتی مندوبی با تجربه‌ای چندین ساله در زمینه مهاجرت و ثبت شرکت در کشورهای مختلف، خدمات تخصصی در زمینه راه‌اندازی و ثبت شرکت‌های جنرال تریدینگ در دبی ارائه می‌دهد.

همچنین شرکت ما با داشتن تیمی متخصص و مجرب آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره‌ای، ثبتی و پشتیبانی به مشتریان خود است تا موفقیت آن‌ها در عرصه تجارت بین‌المللی را تضمین کند.

اگر به دنبال ورود به بازار داینامیک و رقابتی دبی هستید، مؤسسه و کارشناسان ما می‌توانند شریکی قابل‌اعتماد و راهنمایی مطمئن در این مسیر برای شما باشند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سخن پایانی

ثبت شرکت جنرال تریدینگ در دبی نقطه آغازی برای ورود به بازارهای جهانی و بهره‌مندی از فرصت‌های بی‌نهایت کسب‌وکار در یکی از پویاترین اقتصادهای منطقه است. تصمیم به راه‌اندازی کسب‌وکار در این شهر پر جنب‌وجوش اولین گام در مسیر توسعه و رشد است.

 همراه با برنامه‌ریزی دقیق، مشاوره با کارشناسان حرفه‌ای و انطباق با قوانین و مقررات محلی شما می‌توانید به آینده‌ای روشن در بازار دبی چشم دوخته و به اهداف بلندپروازانه خود دست یابید.

سؤالات متداول

۱ . به چه نهادهای شرکت‌های جنرال تریدینگ گفته می‌شود؟

شرکت جنرال تریدینگ که به آنها شرکت‌های بازرگانی عمومی نیز گفته می‌شود، نهادهای فعال در حوزه واردات و صادرات انواع کالا هستند.

۲ . هزینه ثبت شرکت جنرال تریدینگ در امارات چقدر است؟

 حدود ۱۰ تا 15 هزار درهم است.

۳ . هزینه کسب مجوز کار برای شرکت بازرگانی عمومی چقدر است؟

حدود ۲۰۰۰ درهم

 

سایر مقالات:

تمدید اقامت دبی + مدارک و شرایط تمدید 6 ویزای امارات بر اساس قوانین 2024
معیارهای انتخاب وکیل ثبت شرکت در دبی + هزینه وکیل در سال 2024
9 مورد از الزامات اقامت هنرمندان در دبی + بهترین راهکارهای مهاجرت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *