مهاجرت مهندس عمران به امارات

مهاجرت مهندسین عمران به امارات

مهاجرت مهندس عمران به امارات با توجه به جایگاه ویژه این مهندسان در توسعه اقتصادی این کشور، ساخت و مدیریت پروژه‌های بزرگ بین‌المللی، یک فرصت استثنایی برای افراد متخصص در این زمینه محسوب می‌شود. ایده‌آل بودن شرایط مهاجرت به امارات باعث شده است سالانه مهندسان بسیاری امارات را برای کار و زندگی انتخاب کنند.

اگر شما هم می‌خواهید از بازار کار داغ مهندسی عمران در امارات به نفع خود استفاده کرده و آینده شغلی موفقی را تجربه کنید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید، تا با یکدیگر شرایط استخدام مهندس عمران در دبی و امارات را مورد بررسی قرار دهیم.

4 روش مهاجرت به امارات برای ایرانیان + هزینه‌های زندگی

 

مزایای مهاجرت مهندس عمران به امارات

مهاجرت به امارات از طریق تحصیل یا کار در رشته مهندسی عمران مزیت‌های بسیار زیادی برای متقاضیان به همراه دارد و همین موضوع سبب شده است در سال‌های اخیر تعداد مهاجرت مهندسان عمران به این کشور با روند صعودی قابل‌توجهی روبرو شود. امتیازات و مزایای ویژه مهاجرت مهندس عمران به امارات به شرح زیر هستند:

  • مهندسان عمران در این کشور می‌توانند در پروژه‌های بین‌المللی بسیاری کار کنند.
  • با دریافت ویزای کاری از طریق رشته مهندسی می‌توانید اقامت موقت امارات را دریافت کنید.
  • با توجه به بالا بودن استاندارد زندگی و وجود زیر ساخت‌های پیشرفته و مدرن در امارات شما و خانواده‌تان می‌توانید زندگی باکیفیتی را تجربه کنید.
  • از دیگر مزایای مهاجرت مهندس عمران به امارات باید به امکان دسترسی به بهترین امکانات آموزشی برای رشته مهندسی در این کشور اشاره کنیم.
  • شما به عنوان مهندس عمران در امارات می‌توانید در بهترین پروژه‌‌ها با مناسب‌ترین حقوق فعالیت کرده و تجربه کاری فوق‌العاده‌ای کسب کنید.شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

آزمون‌های موردنیاز برای مهندسی عمران در امارات

اگر قصد دارید در زمینه مهاجرت مهندس عمران به امارات اقدام کرده یا برای تحصیل در این رشته امارات را انتخاب کنید، باید بدانید لازم است در یک سری آزمون شرکت کرده و نمرات لازم را کسب کنید. آزمون‌های موردنیاز به منظور کار و تحصیل در رشته مهندسی عمران در امارات شامل موارد زیر هستند:

  • آزمون‌های لازم برای تحصیل در رشته مهندسی عمران: با توجه به دانشگاه موردنظر در برخی موارد امکان دارد نتیجه شرکت در آزمون‌های خاصی از جمله آزمون GMAT و SAT، آزمون GRE و آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی از متقاضی درخواست شود.
  • آزمون‌های لازم برای کار در رشته مهندسی عمران: برای مهاجرت مهندس عمران به امارات و اخذ مجوز کار باید مدارک خود را در پرتال معادل‌سازی وزارت آموزش و پرورش کشور امارات (MOE) معادل‌سازی کنید. ممکن است این سازمان برخی افراد را به منظور تأیید صلاحیت علمی‌ به آزمون‌های تئوری و عملی دعوت کند.

درمورد معادل‌سازی مدرک مهندسی عمران در امارات باید خاطر نشان کنیم لازم است مراحل زیر را به‌دقت سپری کنید:

  • تکمیل فرم درخواست معادل‌سازی مدرک
  • ارسال فرم به وزارت آموزش و پرورش امارات
  • ارسال ترجمه انگلیسی یا عربی مدارک تحصیلی متقاضی
  • پرداخت هزینه معادل‌سازی مدرک (۵۰ درهم)
  • بررسی محتوای آموزشی دوره گذرانده شده در خارج از امارات
  • ارسال تأییدیه معادل‌سازی از سوی وزارت آموزش و پرورش امارات

آزمون‌های موردنیاز برای مهندسی عمران در امارات

فرصت ‌های شغلی مهندسی عمران در امارات

در این بخش از مطلب مهاجرت مهندس عمران به امارات قصد داریم شما را با فرصت‌های شغلی بسیار خوب در تخصص‌های مختلف رشته مهندسی عمران در امارات آشنا کنیم. در این کشور به این شغل توجه ویژه‌ای شده و شما می‌توانید در موقعیت‌های شغلی زیر مشغول به کار شوید:

  • مدیریت پروژه
  • مهندسی ژئوتکنیک
  • مهندسی انفورماتیک سازه
  • مهندسی محیط زیست
  • مهندسی سازه
  • مهندسی حمل و نقل
  • مهندسی هیدرولیک و مدیریت آب
  • مهندسی عملیات ساختمانی و مدیریت ساخت و ساز
  • مهندسی برنامه‌ریزی فضایی و زیرساختی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شرایط اخذ اقامت امارات برای مهندسان عمران

نکته مهم درمورد مهاجرت مهندس عمران به امارات این است که چگونه از این طریق بتوانید برای اخذ اقامت امارات اقدام کنید. در اولین قدم شما باید یک پیشنهاد شغلی (جاب آفر) رسمی‌ از کارفرمای اماراتی دریافت کنید.

در قدم بعدی کارفرما باید جهت دریافت مجوز کار مهندس عمران بین‌المللی به وزارت کار امارات مراجعه کند. درنهایت بعد از سپری کردن تمامی‌ مراحل متقاضی می‌تواند با داشتن مجوز کار برای اخذ ویزای کاری امارات اقدام کند.

این نوع ویزای امارات متحده عربی معمولاً ۲ الی ۳ سال اعتبار دارد و پس از پایان اعتبار آن می‌توانید (حداقل ۳۰ روز قبل از تاریخ انقضا) جهت تمدید ویزا اقدام کنید؛ البته این ویزا جزو انواع اقامت موقت دبی و امارات به شمار می‌آید و در اکثر موارد اقامت‌های کاری، تحصیلی و… نمی‌تواند به دریافت اقامت دائم و پاسپورت امارات منجر شوند.

برای مهاجرت مهندس عمران به امارات لازم است برخی مدارک و اسناد را جهت اخذ ویزا ارائه کنید که به شرح زیر هستند:

  • مدرک دانشگاهی مرتبط و رزومه تحصیلی
  • عکس مطابق با استاندارد‌های پاسپورت
  • گواهی سلامت
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • اثبات سابقه کاری در رشته مهندسی عمران (حداقل ۳ سال)
  • مدرک زبان انگلیسی
  • پیشنهاد کاری مکتوب
  • مجوز کار از امارات
  • اصل پاسپورت و کپی آن

شرایط اخذ اقامت امارات برای مهندسان عمران

ویزای طلایی امارات برای مهندسان عمران

اگر قصد دارید از مسیر مهاجرت مهندس عمران به امارات برای اقامت در این کشور اقدام کنید، ما یک خبر خوب برایتان داریم! از سال ۲۰۱۹ دولت امارات شرایط آسانی را برای مهاجرت مهندسان به این کشور فراهم کرده و این متخصصان با داشتن برخی شرایط می‌توانند ویزای ۱۰ ساله طلایی امارات (با قابلیت تمدید) را دریافت کنند.

با دریافت این ویزا شما می‌توانید به مدت ۱۰ سال در این کشور اقامت داشته و برای اعضای خانواده خود نیز اجازه اقامت دریافت کنید. مهم‌ترین شرایط اخذ ویزای طلایی امارات برای مهندسان عبارت‌اند از:

  • حداقل ۱۰ سال تجربه کار در حوزه مهندسی به شکل تخصصی
  • داشتن مدارک معادل سازی شده و مورد تأیید در رشته مهندسی
  • عدم سوءپیشینه
  • داشتن بیمه درمانی معتبر
  • حقوق ماهیانه حداقل ۳۰۰۰۰ درهم یا پس‌انداز حداقل ۱ میلیون درهم به عنوان سرمایه
  • قرارداد معتبر با یک شرکت در امارات

ویزای طلایی امارات برای مهندسان عمران

بازار کار شغل مهندسی عمران در امارات

در این بخش از بررسی شرایط مهاجرت مهندس عمران به امارات قصد داریم شما را با آینده شغلی مهندسان عمران و بازار کار این رشته در امارات آشنا کنیم. بخش عظیمی‌ از اقتصاد امارات با استخراج و فروش سوخت‌های فسیلی در ارتباط است و این کشور سالانه از این روش سود زیادی کسب می‌کند.

به همین علت امارات توانسته است با سرمایه هنگفت خود در پروژه‌های ساختمانی متعدد سرمایه گذاری کند؛ از این رو پروژه‌های ساختمانی فراوانی در این کشور وجود دارند و این موضوع به نفع مهندسان عمران است. در این صورت افراد متخصص در این حوزه می‌توانند در یک شغل مناسب با درآمد بالا در امارات مشغول به کار شوند.

علاوه بر این شرایط کار برای مهندسان عمران بسیار اید‌ه‌آل بوده و می‌توانید سالانه از ۳۰ روز مرخصی با حقوق نیز بهره‌مند شوید. همچنین شرایط کار در رشته مهندسی عمران برای خانم‌ها و آقایان برابر بوده و تمامی‌ افراد متخصص می‌توانند با ارائه مدارک تحصیلی و علمی‌ در مشاغل مهندسی این کشور استخدام شوند.

بنابراین، مهاجرت مهندس عمران به امارات گزینه بسیار خوبی برای کسانی است که قصد دارند در این رشته تجربه‌‌های مختلف کسب کرده و با فعالیت در پروژه‌‌های بین‌المللی، درآمد‌های بالا را تجربه کنند.

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ویزای امارات
 ویزا برای کار در امارات

درست است که امارات به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت مهندس عمران شناخته می‌شود؛ اما این در صورتی است که شما به کمک افراد متخصص در این زمینه برای مهاجرت اقدام کنید و از تمامی‌ قوانین و شرایط اطلاع داشته باشید؛ از این رو می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مندوبی گروپ در ارتباط باشید.

همچنین متخصصانی که به دنبال ثبت شرکت عمرانی در دبی هستند می‌توانند از طریق مقاله زیر در مسیر ثبت شرکت در امارات اطلاعات بیشتری کسب کنند:

7 مرحله ثبت شرکت در امارات در2 روز+ قوانین 2024

 

درآمد مهندس عمران در امارات

پیش از اقدام در زمینه مهاجرت مهندس عمران به امارات باید بدانید این رشته یکی از مشاغل موردنیاز و پرطرف‌دار در امارات شناخته شده و افراد متخصص در این زمینه می‌توانند درآمد‌های قابل‌توجهی را تجربه کرده و آینده شغلی خود را تضمین کنند.

لازم به ذکر است نرخ افزایش حقوق متخصصان مهندسی عمران در امارات هر ۱۷ ماه یکبار حدود ۱۱ درصد در نظر گرفته شده است. در جدول زیر می‌توانید درآمد مهندس عمران در دبی و امارات را مشاهده کنید.

میزان سابقه کاری درآمد ما‌هانه به دلار
کمتر از ۲ سال سابقه ۲۵۷۰
۲ الی ۵ سال سابقه ۲۵۲۵
۵ الی ۱۰ سال سابقه ۵۰۳۱
۱۰ الی ۱۵ سال سابقه ۶۱۱۴
۱۵ الی ۲۰ سال سابقه ۶۴۹۹
بیش از ۲۰ سال سابقه ۷۰۷۰
مهندس عمران با مدرک کارشناسی ۳۵۳۵
مهندس عمران با مدرک کارشناسی ارشد ۶۴۹۹

درآمد مهندس عمران در امارات

مندوبی گروپ؛ همراه شما برای مهاجرت به امارات

اگر به دنبال آسان ترین راه مهاجرت به امارات مطابق با شرایط و اهداف خود هستید، تیم تخصصی مندوبی گروپ با بیش از ۱۶ سال تجربه و صد‌ها پرونده مهاجرتی موفق اماده است تا در کلیه امور مهاجرتی، اقامتی و سرمایه گذاری در امارات همراه شما باشد.

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد راه های گرفتن اقامت دبی، اخذ ویزا، اقامت دائم دبی، ثبت شرکت، خرید ملک، تمدید لایسنس، پاسپورت دومینیکا و… از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان مجرب مندوبی بهره‌مند شوید.

شرایط اخذ اقامت دائم دبی در سال 2024 + قوانین و هزینه‌ها

اگر قصد دارید از طریق تخصص و مهارت خود مهاجرت کنید، ما بهترین شغل برای مهاجرت به دبی را به شما معرفی خواهیم کرد و تا تحقق رؤیاهایتان همراهتان خواهیم بود.

کلام پایانی

رشته مهندسی عمران یکی از پردرآمدترین و محبوب‌ترین مشاغل در کشور امارات است. فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند به‌راحتی یک شغل مناسب در امارات پیدا کرده و با استخدام شدن توسط یک کارفرمای اماراتی ویزای کاری و اقامت امارات را دریافت کنند.

البته مهاجرت مهندس عمران به امارات از شرایط و قوانین خاص خود برخوردار است که ما در این مطلب به طور کامل مهاجرت مهندسان به امارات را مورد بررسی قرار دادیم تا شما با اطلاعات کامل در این زمینه اقدام کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سؤالات متداول

۱. درآمد مهندسی عمران در دبی چقدر است؟

درآمد مهندسی عمران بر اساس میزان سابقه فرد متفاوت است.

۲. بهترین شهر‌های امارات برای مهندس عمران کدام‌اند؟

به منظور مهاجرت مهندس عمران به امارات شهر‌های دبی و ابوظبی بهترین گزینه هستند.

۳. آیا از طریق مهندسی عمران می‌توان اقامت دائم امارات را دریافت کرد؟

خیر مهاجرت از این طریق منجر به اخذ اقامت دائم امارات نمی‌شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *