اجاره دفتر کار در دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

اجاره دفتر کار در دبی چه شرایطی دارد؟

آیا با شرایطاجاره دفتر کار در دبی که قلب تجارت خاورمیانه است، آشنا هستید؟ می‌دانید که آیا اجاره دفتر کار در دبی، در پیشرفت کسب و کار شما می‌تواند مؤثر باشد یا خیر؟ شاید مطالعه این مقاله یک توفیق اجباری شود که تجارت و کسب و کار شما طوری که همیشه در آرزویش بوده‌اید، توسعه یابد.

چنانچه قصد اجاره دفتر کار در دبی را دارید، این مقاله را از دست ندهید؛ چراکه می‌خواهیم مهم‌ترین نکات در مورد هزینه‌ها و شرایط اجاره ملک تجاری در دبی و ویزای کاری امارات بررسی کنیم.

مراحل اولیه اجاره دفتر کار در دبی

وقتی که اقدام به اجاره املاک تجاری در دبی کنید، امکان دارد که با چالش‌های پیچیده و مختلفی روبرو شوید. برای کاهش دادن این چالش‌ها و مشکلات و روبرو نشدن با آنها، باید که موارد و نکاتی را که در ادامه توضیح می‌دهیم، بررسی کنید و در هنگام اجاره دفتر کار در دبی آنها را در نظر داشته باشید.

مراحل اولیه اجاره دفتر کار در دبی

با مشاوران حرفه‌ای مشورت کنید

در مواقع معاملات مهم و کاری مانند اجاره ملک تجاری در دبی صحبت و مشورت با یک متخصص املاک لازمه کار است؛ چراکه مشاوران املاک تجاری، دانش، تجربه و درک بهتری از روال کاری در بازار املاک دبی را دارند که برای شما سودمند خواهد بود.

الزامات مخصوص اجاره دفتر کار در دبی حتماً باید رعایت شوند. مشاوران هنگام تصمیم‌گیری قادر هستند تا راهنمایی‌های نتیجه بخشی را به شما ارائه دهند تا سبب انجام شدن بهترین معامله برای شما شوند؛ چراکه از قیمت‌های روزانه، روند بازار و سایر نکات مهم اطلاعات زیادتری دارند.

در مورد اینکه در ارتباط بودن و داشتن یک مشاور املاک در کنار خودتان سودمند است، شکی نیست؛ اما سعی کنید که در منطقه تحقیقات لازم را به عمل آورده و از راهنمایی‌های یک مشاور مناسب و مطمئن استفاده کنید. معقول‌تر است که قبل از دیدار با مشاور، لیستی از سؤالاتی در مورد اجاره دفتر کار در دبی که می‌خواهید بدانید، تهیه کنید و بپرسید.

مکان مد نظر خود را جهت اجاره ملک تجاری تعیین کنید

انتخاب محل مناسب برای اجاره دفتر کار در دبی نکته‌ای بسیار برجسته و مهماست؛ چون که در زمینه مالکیت و هزینه‌های لازم تأثیر دارد. مشترک شدن شما در مالیکت دفتر کار با شهروند مقیم امارات در بعضی از مناطق امارات واجب است.

همچنین از طرفی مهاجرانی که در مناطق آزاد شاغل هستند، صد در صد مالکیت آنها محفوظ است. انتخاب مکان مناسب باید در منطقه‌ای که برای پرسنل و مشتریان شما مطلوب و مقرون به صرفه باشد.

در وقت اجاره دفتر کار در دبی یا اجاره یک فضای تجاری، تعدادی از الزامات و نکات ضروری هستند که برای قانونی بودن معامله باید رعایت شوند. بعد از اجاره مجوز تجاری در دبی بر اساس مشاوره‌های که از کارشناسان متخصص دریافت کردید، باید فضای ایده‌آلی را جهت اجاره املاک تجاری در دبی با توجه به مجوز خود تعیین کنید.

اجاره مجوز تجاری در دبی

مدارک لازم را تهیه کنید

گرفتن تأیید اولیه از طرف مقامات صدور مجوز که مربوط به کسب و کار شما می‌شود، در زمان اجاره دفتر کار در دبی لازم است؛ همچنین این مسئله در اینکه ثابت کنید ملک را شما اجاره کرده‌اید، بسیار مهم است.

دبی دارای قوانین مشخص و درخور توجه است؛ به‌طوری‌که کسی حق این را ندارد که از فضای کار خود به عنوان انبار استفاده کند، به همین علت شما باید همه مدارک و اسناد مورد نیاز را همراه خود داشته باشید.

منبع املاک در دبی Ejariاست و تمامی خرید و فروش‌های املاک و مستغلات شامل معاملات تجاری را تنظیم می‌کند؛ بنابراین برای ممانعت و جلوگیری از ایجاد سو تفاهم‌های بعدی، لازم می‌شود که کلیه شرایطاجاره دفتر کار در دبی و ضوابط قراردادی به صراحت در عهدنامه ذکر شوند.

از مشخص بودن این موضوع که آیا ملک تجاری انتخاب شده نیاز به تغییرات دارد یا خیر در قرارداد اطمینان حاصل کنید؛ همچنین از ثبت شدن دقیق و کامل جزئیات شرکت مطمئن شوید تا از سوءتفاهم جلوگیری شود. مرتب سازی و نظم ‌دهی کل اسناد به شما کمک زیادی می‌کند تا برای مراحل بعدی آماده باشید و مطمئن شوید که واجد شرایط اجاره دفتر کاری در دبی هستید.

بودجه خود را در نظر بگیرید

فاکتور بسیار با اهمیتی که باید در زمان اجاره دفتر کار در دبی به آن توجه کنید مقدار بودجه مالی خودتان است. جدا از اجاره‌ای که باید سالانه بپردازید، مجموع سپرده تضمینی و دیگر هزینه‌های وابسته را قبل از تصمیم‌گیری‌های مهم و آگاهانه خود در نظر بگیرید.

کار عاقلانه دیگری که می‌توانید انجام دهید این است که میزان افزایش اجاره بها را محاسبه کنید و درباره افزایش‌های احتمالی اجاره‌ها تحقیق و بررسی کنید که با این کار در هنگام تمدید قرارداد اجاره ملک اداری خود در دبی قبل از به وجود آمدن هرگونه اتفاقات غیرمنتظره و سخت، از بروز آنها جلوگیری کرده باشید.

اجاره مجوز تجاری در دبی

شرایط اجاره ملک تجاری در دبی

اینکه پیش از راه‌اندازی یک کسب و کار شخصی مشخص کنید که آیا واجد شرایط لازم برای اجاره دفتر کار در دبی هستید یا خیر مهم است؛ البته توجه داشته باشید که تنها راه واجد شرایط بودن در اختیار داشتن و اخذ مجوز تجاری در دبیاست.

اجاره مجوز تجاری در دبیشما را قادر می‌سازد تا تمرکز خود را روی مناطقی از دبی بگذارید که امکان اجاره ملک تجاری در آنجا را دارید. با در نظر گرفتن مکانی که قصد دارید در آنجا تجارت و کسب و کار خود را شروع کنید، مجوز شما امکان دارد به دست ارگان خاصی صادر شود.

مسئولیت صدور کلیه مجوزهای مربوط به مشاغل داخلی بر عهده سازمان اقتصاد دبی است. فرض کنید قصد دارید شرکت یا دفتر کاری خود را در منطقه‌ آزاد تأسیس کنید؛ بنابراین برای این مورد مسئولین مربوط به مناطق آزاد در امارات از جمله: DMCC, DSOو… صدور مجوز را انجام می‌دهند. سایر پیش نیازهای عمومی در جهت شروع کسب و کار در منطقه آزاد در ادامه توضیح داده شده‌اند.

دریافت ویزای کاری بر حسب نوع کسب و کار

مشاغلی که مجاز در دریافت ویزای کاری امارات می‌شوند بر اساس نوع کسب و کار و مهارتشان تعیین شده‌اند؛ اما این امتیاز به دلایل منطقه موجود و نوع کار محدود است. به این علت دریافت این نوع ویزا کلاً به نوع فعالیت و حوزه تجارت شما بستگی دارد.

لطفاً در زمان دریافت ویزای خود و قبل از اجاره دفتر کار در دبی به موارد زیر توجه داشته باشید. هر نوع کسب و کار در دبی امکان دریافت حداکثر ۵ ویزای کاری را دارد. برای مشاغلی که دفتر مشترک دارند نیز امکان دارد ویزاهای مشترک صادر شود.

کسب و کار در حال استفاده و وابسته به یک فضای فیزیکی، ممکن است بنا به منطقه قرار گیری دفاتر در آن برای ویزا درخواست دهد.

ویزای کاری امارات

نکات کلیدی برای اجاره دفتر کار

در این قسمت از مقاله اجاره دفتر کار در دبی به نکات لازم در مورد اجاره مکانی مناسب برای کسب و کار شما می‌پردازیم. در نظر گرفتن این نکات مهم در کنترل هزینه‌های لازم و همچنین وقتی که صرف می‌کنید تأثیر بسزایی خواهد داشت؛ موارد زیر تشکیل شده از این نکات هستند که در ادامه مهم‌ترین آنها را بررسی خواهیم کرد:

·تعیین کردن فضای کاری مورد نیاز

·تهیه چک لیست موارد ضروری

·بررسی محله و مکان نزدیک

·متناسب بودن طراحی ساختمان با کار شما

·توجه به پارکینگ و حمل و نقل

·برنامه‌ریزی برای بودجه

·مطالعه با دقت اجاره‌نامه

·پرس و جو تاز افراد مطمئن

·آشنایی با قوانین تخلیه

نیاز خود را به میزان فضای کاری بررسی کنید

قبل از قطعی کردن تصمیم اجاره دفتر کار در دبی به اینکه آیا فضای اداری دفتر کار نیاز و ضروری است یا خیر توجه کنید؛ چراکه بعضی از کسب و کارها قابلیت انجام کارها به صورت دور کاری و بدون نیاز به فضای کاری و دفتر کار را دارند. همه کارمندان آنها از طریق اینترنت و در خانه و دور از دفتر با هم در ارتباط هستند و کار خود را انجام می‌دهند.

اگر کسب و کار شما نیز به این صورت دایر می‌شود بهترین کار که می‌توانید انجام دهید این است که هزینه‌های مرتبط با اجاره دفتر کار در دبی را حذف کرده تا در صرفه‌جویی برای هزینه‌های خود کمک شایانی کرده باشید.

ویزای کاری امارات

لیست موارد ضروری را تهیه کنید

ایده خوب و مفیدی است اگر قبل از نقل مکان به دفتر کاری جدید لیستی از موارد مهمی که باید در هنگام انتقال به آنجا به یاد داشته باشید را جمع آوری کنید. با شناسایی اینکه نیازهای فضای شما چه چیزهای است، می‌توانید تعداد محل‌هایی لازم برای بررسی را محدود و در وقت صرفه جویی کنید.

لوکیشن دفتر را نزدیک انتخاب کنید

زمان لازم رفت‌و‌آمد کارمندانتان و خودتان را در نظر بگیرید و بهتر است سعی کنید که محل قرارگیری دفتر برای همه نزدیک باشد تا کسی مجبور نشود برای آمدن به محل کار خود مسافت و وقت زیادی را صرف کند. اگر که کسب و کار شما جدید و تازه تأسیس است که دیگر فقط موقعیت مکانی خودتان را در نظر بگیرید.

کاهش مدت زمان رفت و آمد تأثیر خوبی در جلب رضایت یک فرد برای یک شغل دارد؛ همچنین موقعیت مکانی نزدیک در اجاره دفتر تجاری اثری مثبت است.

بهترین مکان‌ها برای اجاره دفتر کار در دبی

میزان کیفیت مکان‌های تجاری را در دبی تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله امکانات رفاهی، موقعیت مکانی، انعطاف پذیری و هزینه قرار دارد. انتخاب مکان مناسب باعث پر رونقی و پیشنهاد‌های متعدد کاری برای صاحبان کسب و کار و کارآفرینان می‌شود؛ بنابراین در ادامه این بخش مقاله بهترین مکان‌ها را معرفی می‌کنیم.

اجاره دفتر کاری در مرکز مالی بین‌المللی دبی

اگر به دنبال یکی از مناطق محبوب جهت اجاره دفتر کار در دبی هستید، مرکز مالی بین‌المللی یا DIFCکه در قلب شهر واقع است و یک منطقه تجاری شلوغ که بسیاری از بانک‌ها، مؤسسات مالی و شرکت‌های چند ملیتی را در خود جای داده محسوب می‌شود.

فضا‌های اداری در این منطقه همراه با امکانات مدرن هستند. نزدیک به ۵ هزار درهم ارزان‌ترین هزینه اجاره دفتر کار در دبی و منطقه DIFCبرای یک سال و گران‌ترین قیمت اجاره ملک تجاری در DIFCتقریباً ۱۷ میلیون و ۵۰۰ درهم در یک سال است.

اجاره دفتر کاری در مرکز مالی بین‌المللی دبی

اجاره دفتر کار در Business Bay

Business Bayاز دیگر مکان‌های مورد علاقه در اجاره دفتر کار در دبی و موقعیت قرارگیری آن در اطراف و نزدیکی مرکز شهر دبی است. این منطقه در حال پیشرفت هست طوری که ترکیبی از املاک مسکونی و تجاری را عرضه می‌کند. این منطقه در ارتباط خوبی با بزرگراه‌های اصلی و حمل نقلی عمومی قرار دارد.

Business Bayارائه دهنده لیست گسترده‌ای از دفاتر کوچک گرفته تا دفاتر مرکزی شرکت‌های بزرگ و معروف و فضا‌های اداری است. ارزان‌ترین رنج قیمت برای اجاره دفتر در Business Bayبرای یک سال حدوداً ۵۰ هزار درهم در نظر گرفته شده و برای گران‌ترین نوع اجاره سالیانه دفتر کاری در Business Bay۵ میلیون درهم لیست شده است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

اجاره دفتر کاری در برج‌های دریاچه جمیرا در دبی JLT

از دیگر گزینه‌های محبوب افراد برای اجاره دفتر کار یا مغازه در دبی برج‌های دریاچه جمیرا است. موقعیت مکانی آن در امتداد جاده شیخ زاید قرار دارد و یک مجتمع تجاری و مسکونی پویا است. این مجموعه طیف وسیعی از تسهیلات و امکانات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

این منطقه به چشم انداز پر جلوه و تماشایی دریاچه‌های نیلی و فضاهای با طراوت سرسبز معروف است. چیزی که این مجتمع تجاری را به گزینه‌ای ایده‌آل برای استارتاپ‌های نوپا و کسب و کارهای کوچک تبدیل می‌کند، ارائه انواع مختلف فضاهای اداری مانند دفاتر خدماتی و فضاهای کاری مشترک است.

کمترین نرخ اجاره دفتر کار در برج‌های دریاچه جمیرا نزدیک به ۵۰ هزار درهم به صورت سالیانه و گران‌ترین قیمت اجاره دفتر کار در منطقه برج‌های دریاچه جمیرا در حدود ۵ میلیون درهم برای یک سال است.

اجاره دفتر کاری در دبی مارینا

دبی مارینا در امتداد خط ساحلی خلیج فارس قرار دارد که از دیگر محل‌های عالی برای اجاره ملک تجاری و مغازه در دبی است. یک فضای ساحلی پر جنب و جوش همراه با مناظر خیره کنند دارد؛ همچنین حس سبک زندگی لوکس و مجلل را انتقال می‌دهد.

این منطقه بسیاری از ساختمان‌های مرتفع دارای دفاتر کاری، محل‌های خرده فروشی و واحد‌های مسکونی را در خود جای داده است. مزایای اجاره دفتر کار در دبی مارینا برای مشاغل مختلف عبارت‌اند از: آدرس و موقعیت مکانی معتبر، امکان دسترسی به بسیاری از امکانات رفاهی مانند کافه‌ها، رستوران‌ها و امکانات تفریحی که ارزان‌ترین هزینه اجاره سالیانه دفتر کار در دبی مارینا ۶۴ هزار درهم و بیشترین هزینه اجاره در این منطقه ۱۴۴۰ هزار درهم برای هر سال است.

اجاره دفتر کاری در سیتی سنتر دیره در دبی

برای کسب و کارهای که مایل به اجاره مکانی تثبیت شده و سنتی‌تر هستند، دیره گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود. دیره در شرق دبی قرار دارد و یکی از قدیمی‌ترین مناطق تجاری دبی که معروفیت این منطقه به دلیل بازارهای شلوغ، سنتی و ساختمان‌های تاریخی معروف است.

اجاره دفتر کاری در دیره همراه با کسب تجربه فرهنگی منحصر به فرد و دسترسی‌های راحت به مراکز حمل و نقل برای مثال فرودگاه بین‌المللی دبی و بندر رشید را برای مشاغل است. ۲۰ هزار درهم کمترین نرخ اجاره سالیانه در این منطقه و ۲۲۲۰ هزار درهم بیشترین نرخ اجاره سالیانه‌ای هست که برای دیره در دبی تعیین شده است.

اجاره دفتر کاری در سیتی سنتر دیره در دبی

هزینه اجاره دفتر کار در دبی

هزینه اجاره ملک تجاری در دبی به عوامل گوناگونی شامل: متراژ ساختمان، نوع دفتر کار و منطقه وابسته است. قبل از انجام هر کاری باید تصمیم بگیرید که نوع دفتر کاری که قصد راه‌اندازی آن را دارید به صورت دفتر کار شناور یا دفتر کار ثابت است و کدام را ترجیح می‌دهید.

دفتر کار ثابت

شکل معمولی و آسان دفتر کاری که بیشتر افراد با آن آشنا هستند نوع دفتر کار ثابت یا fixed است که هزینه‌های مربوطه آن به منطقه و متراژ ساختمان مورد نظر بستگی دارد. دفاتر ثابت فقط به یک مشتری اجاره داده می‌شوند و اشتراکی نیستند و به صورت اختصاصی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

اجاره دفتر کار ثابت دارای مزایایی است مانند این که به صاحبان کسب و کار این اجازه را می‌دهد نام اختصاصی شرکت خود را روی دفتر و وسایل شخصی خود مانند: لپ‌تاپ و تلفن بگذارند.

دفتر کار شناور

اگر مایل به صرفه‌جویی در هزینه اجاره دفتر کار در دبی هستید، دفتر شناور flexi بهترین پیشنهاد برای شما است.

دفتر کاری شناور به معنی مشترک شدن فضای کاری یک دفتر گفته می‌شود که دیگر فضای دفتر کار فقط متعلق و مرتبط به یک کسب و کار نیست و در مدت زمان معلوم و محدودی در اختیار آنها قرار می‌گیرد. استارت آپ‌ها گزینه‌های خوبی برای انتخاب این نوع دفاتر هستند؛ زیرا در اول مسیرند و هزینه آن چنانی نمی‌توانند برای اجاره ثابت یک دفتر کار بپردازند.

فهرستی از نکاتی که در انتخاب اینکه دفتر کار شناور مناسب شرکت شما است یا خیر باید بررسی کنید، در ادامه تهیه شده است.

·کسب و کار در امارات نسبتاً تازه تأسیس باشد و در مراحل اولیه به موقعیت فیزیکی نیاز داشته باشد.

·مدیر و کارمندان شرکت نیازمند داشتن دسترسی به امکانات رفاهی مانند برق و آب باشند.

·قبل از اینکه فضای کاری دائمی و ثابتی انتخاب کنید، به طور موقت به دنبال فضای کاری مناسبی باشید.

·کسب و کار شما و کارکنان از همکاری در اشتراک شدن فضای کاری و فرصت‌هایی در نتورکینگ با سایر افراد شاغل در زمینه‌های کاری سودمند شوید.

دفاتر شناور در کنار مزایا و قابلیت‌های مناسبی که دارند امکان دارد برای برخی از کسب و کارها معایبی نیز داشته باشند و راه‌حلی همیشگی در ایجاد یک کسب و کار پایدار نباشند. در ادامه معایب اجاره دفتر کار شناور در دبی را معرفی کرده‌ایم.

·اجاره دفتر کار شناور امکان دارد برای ایجاد حساب‌های تجاری دردسر ایجاد کند و کافی نباشد.

·فضای کاری اختصاصی و شخصی شما محدود می‌شود؛ چراکه میز کار یا اتاق را با افراد دیگر اشتراکی استفاده می‌کنید.

·شرکتی که آدرس و فضای کاری فیزیکی مشخص و ثابتی ندارد نمی‌تواند ویزای اقامت امارات را اخذ کند.

نرخ اجاره دفتر کار در دبی

به طور کلی قیمت اجاره دفتر کار در دبی تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند: امکانات و موقعیت آن مکان اداری قرار دارد. هزینه‌های اجاره به صورت سالیانه باید پرداخت شوند. اجاره و هزینه دفتر شناور در دبی از حداکثر ۱۶ هزار درهم تا حداقل ۴ هزار درهم است که به نسبت هزینه اجاره دفاتر ثابت بسیار کمتر خواهد بود.

نرخ اجاره دفتر کار در دبی

نوع دفتر

اجاره سالیانه

شناور

۱۰ تا ۳۰ هزار درهم

ثابت

۴۰ هزار درهم به بالا

اجاره دفتر کار و ثبت شرکت در دبی با گروه مندوبی گروپ

از مهم‌ترین دغدغه افراد بعد از مهاجرت به دبی یا دیگر شهر‌های امارت پیدا کردن کار و کسب درآمد است که اهمیت دارد؛ به همین دلیل ایده شروع یک کسب و کار جدید به فکر بسیاری از مهاجران می‌رسد و اولین قدم در ابتدای این مسیر اجاره دفتر کار مناسب است.

اگر شما نیز یک کارآفرین خلاق هستید و قصد شروع کسب و کار نوین خود را در دبی دارید، قبل از هر تصمیمی باید با کارشناسان حرفه‌ای و متخصص در این موضوع مشورت کنید. تیم مندوبیبا به کار گیری بهترین و باتجربه‌ترین کارشناسان حقوقی می‌توانند در مسیر اجاره دفتر کار در دبی بهترین راهنمایی را در اختیار شما قرار داده و مسیر درست را برای شما روشن کنند.

مندوبی گروپ با بهره‌مندی از پرسنل حرفه‌ای خود در زمینه‌های مختلف ثبت شرکت در دبی، اقامت در دبی، تأسیس کارخانه و اجاره دفتر کار می‌توانند به شما در پیشرفتتان در دبی کمک کنند و در این صورت شما بدون دردسر می‌توانید باعث رشد و توسعه در کسب و کارتان شوید.

سخن پایانی

اجاره دفتر کار در دبی تأثیر مثبتی در توسعه یک کسب و کار در دبی دارد و باعث می‌شود امکانات و تسهیلات مختلفی به آن کسب و کار تعلق بگیرد؛ همچنین برای رفع دغدغه کار، مهاجران ‌می‌توانند یک کسب و کار شخصی راه اندازی کنند و اجاره یکی از انواع دفاتر ثابت یا شناور را انتخاب کنند که در این مقاله مزایا و معایب هر دو نوع را به طور کامل توضیح دادیم.

در زمان انتخاب و تصمیم‌گیری عواملی از جمله: موقعیت مکانی، امکانات رفاهی، و هزینه‌ها را باید در نظر بگیرید؛ همچنین توجه به نکات مهم مانند: مشورت با کارشناسان، انتخاب منطقه‌ای مناسب، تهیه مدارک لازم و… در هنگام اجاره دفتر کاری در شهری مانند دبی امری ضروری است و در کاهش میزان خطاها و اشتباهات تأثیر می‌گذارد.

سؤالات متداول

۱. آیا در مناطق آزاد دبی امکان اجاره دفتر کار وجود دارد؟

بله در این مناطق شما می‌توانید برای شرکت خود یک دفتر اجاره کنید.

۲. نرخ هزینه اجاره دفاتر ثابت در دبی چقدر است؟

از ۴۰ هزار درهم شروع می‌شود.

۳. برای اجاره دفتر کار در دبی چه نوع ویزایی لازم است؟

ویزای کاری دبی

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

هزینه‌های اجاره رستوران در دبی+2 مجوز اصلی + شرایط تأسیس رستوران
آشنایی با بهترین شهرهای امارات برای تحصیل + 5 دانشگاه برتر امارات
اجاره آپارتمان در دبی +6 نوع آپارتمان و منطقه ارزان+شرایط 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *