شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

راهنمای جامع اجاره رستوران در دبی

آیا قصد اجاره رستوران در دبی را دارید؟ هزینه و اجاره یک رستوران در این شهر به چه صورت است؟ شاید یکی از مسائل مهمی که ممکن است در هنگام شروع کسب‌وکار خود در دبی با آن روبه‌رو شوید، این باشد که برای سرمایه‌گذاری در این شهر بهتر است به خرید رستوران بیندیشیم یا اجاره آن؟

در پاسخ اجمالی به این سؤال باید گفت که همه چیز به شرایط شما بستگی دارد‌. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مجوز لازم برای راه‌اندازی رستوران، اجاره کافه در دبی و هزینه‌های مربوط به آن ادامه مطلب را با ما همراهی کنید.

مجوزهای لازم برای راهاندازی و اجاره رستوران در دبی

حتماً می‌دانید که قبل از اینکه تصمیم به اجاره رستوران در دبی بگیرید، باید مجوزهای موردنیاز برای راه‌اندازی رستوران در این شهر را دریافت کنید.

بدون گرفتن این مجوزها به‌هیچ‌وجه نمی‌توانید رستورانی را افتتاح کنید و اگر بدون مجوز اقدام به مشکلات زیادی مواجه می‌شوید. برای افتتاح رستوران در دبی به ۲ نوع مجوز مهم نیاز دارید که می‌خواهیم در مورد آن‌ها توضیحی بدهیم.

مجوزهای لازم برای راه‌اندازی و اجاره رستوران در دبی

مجوز تجاری

ارائه مجوز تجاری برای تأسیس و اجاره رستوران در دبی امری حیاتی است. دپارتمان گردشگری و بازاریابی تجارتی دبی موظف به ارائه مجوزهای تجاری به کسب‌وکارها است. شما باید نوع رستورانی که قصد افتتاح‌کردن آن را دارید، نام ببرید؛ چون باید به طور کامل و خیلی دقیق در مجوز ذکر شود.

مجوز تجاری باتوجه‌به عواملی مانند نوع رستورانی که در اختیار دارید و آن را اداره می‌کنید ممکن است حدود ۳۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ درهم برای شما هزینه داشته باشد. از جمله مراحل مهم دریافت مجوز تجاری برای راه‌اندازی و اجاره رستوران در امارات دبی شامل موارد زیر هستند:

  • انتخاب چگونگی کسب‌وکار (تجاری، حرفه‌ای یا صنعتی)
  • انتخاب امورات رستوران (حداکثر ۱۰ فعالیت برای هر مجوز)
  • تعیین‌کردن وضعیت قانونی رستوران
  • تعیین و ثبت یک نام مناسب
  • ارسال تقاضا برای تأیید اولیه
  • اجاره رستوران در دبی
  • فراهم‌کردن سندهای مربوطه
  • فرستادن یک تقاضای دیگر برای تأیید پایانی DED

مجوز غذا

بعد از اینکه مجوز تجاری خود را دریافت کردید برای قبول‌کردن طرح ساخت‌وساز رستوران خود باید مجوز غذا را هم فراهم کنید. بخش امنیت مواد غذایی وظیفه ارائه‌دادن مجوز غذا در دبی است. مدارک گفته شده زیر باید به اداره ایمنی مواد غذایی دبی برای اخذ مجوز غذا ارائه شوند:

  • کپی مجوز تجاری یا تأییدیه اولیه
  • طرح محل رستوران
  • طرحی که برای تأسیس رستوران خود ارائه می‌دهید، باید شامل موارد گفته شده زیر باشند:
  • گذرهای ورود و خروج
  • مکانی برای فراوری مواد غذایی
  • محل نگهداری از مواد غذایی
  • پنجره‌ها و سیستم‌ تهویه
  • محل لوازم غذایی برای تهیه غذا
  • ماشین ظرف‌شویی و مابقی تجهیزات

مجوزهای لازم برای راه‌اندازی و اجاره رستوران در دبی

مدارک لازم برای راه‌اندازی و اجاره رستوران در دبی

علاوه بر اخذ مجوز رستوران در دبی باید یک‌سری مدارک موردنیاز را به سازمان مربوطه تحویل دهید. برخی از این مدارک مهم و ضروری عبارت‌اند از:

  • کپی مجوز تجاری
  • طرح رستوران (تنها برای منطقه‌های آزاد بخصوص قابل‌اجرا است.)
  • کپی گذرنامه سرمایه‌گذار
  • کپی ویزای سرمایه‌گذار
  • 2 قطعه عکس رنگی اندازه پاسپورت
  • طرح کسب‌وکار

لازم به ذکر است که بدانید مدارک فوق برای افتتاح و اجاره رستوران در دبی به نوع رستوران و عوامل مختلف دیگری بستگی دارد و همچنین بر اساس منطقه آزادی که انتخاب می‌کنید این امکان وجود دارد که به اسناد اضافی نیز احتیاج داشته باشید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مزایای راهاندازی رستوران در دبی

پیش از بررسی شرایط اجاره رستوران در دبی باید بدانید که اصلاً تأسیس رستوران در این شهر چه مزیت‌هایی دارد؟ در این بخش قصد داریم به بررسی ۵ مزیت مهم برای افتتاح رستوران در دبی بپردازیم تا با شناخت این مزایا پی ببرید که چرا برخی افراد برای راه‌انداختن رستوران خود به شهر دبی مهاجرت می‌کنند.

مزایای راه‌اندازی رستوران در دبی

صنعت غذایی پر رونق دبی

صنعت غذایی در حال گسترش امارات دومین صنعت بزرگ در این کشور محسوب می‌شود که دبی خود را به اصلی‌ترین مقصد صنعت غذا و نوشیدنی در خاورمیانه تبدیل کرده است.

رستوران‌های شهر دبی اغلب با ایدئال‌ترین بازارهای جهانی غذا و نوشیدنی مقایسه می‌شوند و این موضوع باعث افزایش تعداد درخواست‌کنندگان برای اجاره رستوران در دبی شده است.

افزایش تعداد شهروندان و گردشگران

زندگی بسیار جنجالی یا به‌اصطلاح شلوغ دبی موجب شده تا تعداد مراجعه‌کنندگان به رستوران‌های این شهر روزبه‌روز بیشتر شود‌. این واقعه برای رشد تجارت رستوران در دبی خیلی سودمند است.

چه مسافران برای لذت‌بردن میراث‌فرهنگی از شهر دبی بازدید کنند و چه بخواهند اوقات خود را در سواحل جمیرا بگذرانند درهرصورت مراجعه به رستوران در برنامه آن‌ها خواهد بود.

مزایای راه‌اندازی رستوران در دبی

زیر ساختهای مناسب دبی

هیچ‌گونه دغدغه‌ای درباره زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی و اجاره رستوران در دبی وجود ندارد؛ چراکه زیرساخت‌های این شهر زیبا با معیارهای جهانی در زیرساخت‌ها، امکانات رفاهی جدید و همچنین معماری برابری می‌کند.

مثلاً مرکز خرید دبی و سیتی واک در جمیرا به دلیل رستوران‌های گوناگون ستاره‌دار میشلین و… شهرت فراوانی پیدا‌ کرده‌اند‌. اماکن زیادی در دبی وجود دارند که برای تأسیس رستوران بسیار عالی هستند.

سهولت دریافت مجوزهای غذایی و تجارت در دبی

اخذ مجوز راه‌اندازی رستوران در دبی راحت و کسب مجوز الکل هم امکان‌پذیر شده است. هر چند باید بدانید که فرایند بخصوصی برای گرفتن مجوز الکل وجود دارد و هزینه‌های اضافه نیز توسط مقامات دریافت می‌شوند. ارائه‌دادن این مجوزها در هنگام اجاره رستوران در دبی امری ضروری است.

مزایای راه‌اندازی رستوران در دبی

سهولت راه‌انداختن کسب‌وکار در دبی

تأسیس یک کسب‌وکار در امارات متحده سریع و بدون هیچ دردسری انجام می‌شود. درصورتی‌که قوانین و مقررات لازم را رعایت کنید، می‌توانید به انواع کسب‌وکارهای مهم برای راه‌انداختن در دبی دسترسی پیدا کنید.

چگونگی تأسیس یک رستوران در دبی

شهر دبی قوانین سخت‌گیرانه‌ای در ارتباط با صنعت غذا دارد که هر غذاخوری (رستوران، کافه یا حتی نانوایی) باید از آن تبعیت کند‌. این قانون به مسئولان این امکان را می‌دهد تا نظارت بیشتر و دقیق‌تری بر رستوران‌ها و سایر غذاخوری‌های دیگر داشته باشند.

همچنین اجاره رستوران در دبی نیز طبق این قوانین انجام می‌شود. چند فاکتور مهم وجود دارند که می‌توانید هنگام برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی رستوران خود مدنظر قرار دهید. این فاکتورها به شنا کمک می‌کنند تا رستوران رؤیایی خود را در شهر معروف دبی افتتاح کنید.

اکنون ما فهرست کاملی از این استانداردها را برایتان تدارک دیده‌ایم که به شرح تک‌تک هریک می‌پردازیم.

مزایای راه‌اندازی رستوران در دبی

هزینه افتتاح رستوران در دبی

فاکتور خیلی مهمی که باید به آن توجه خاصی داشت، هزینه مربوط به راه‌انداختن رستوران در دبی است. افتتاح یک رستوران به سرمایه زیادی نیاز دارد؛ پس برای افتتاح یک رستوران باید به این عامل مهم توجه کنید تا از هدررفتن بودجه برای چیزهای غیرضروری جلوگیری شود‌.

برای مالک هر غذاخوری داشتن برآوردی تقریبی از هزینه‌هایی که می‌بایست برای تأسیس و اجاره رستوران در دبی پرداخت کند، بسیار ضروری است. هزینه‌های مهمی که برای راه‌اندازی رستوران موردنظرتان باید در نظر بگیرید عبارت‌اند از:

  • اجاره و خرید ملک
  • مجوزها
  • آموزش کارکنان
  • بیمه
  • سرمایه در گردش
  • تجهیزات لازم

تعیین مفهوم رستوران و USP

منظور از تعیین مفهوم رستوران این است که در هنگام افتتاح و اجاره رستوران در دبی باید یک مفهوم خاصی در ذهن خود داشته باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا از رقیبان خود متمایزتر شوید. این مفهوم به شما در صنعت رقابتی رستوران دبی، برتری خاصی می‌دهد.

مفهوم رستوران مشمول شیوه خدمات رستوران، غذایی که صرف می‌کنید و محیط آن است‌ و اما نکته دیگری که باید رعایت کنید و اهمیت زیادی به آن بدهید، انتخاب USP رستوران است؛ یعنی چه حالا؟ اگر یک سبک معمول دارید یا اینکه منویی خلاقانه معرفی می‌کنید باعث جذب‌شدن مشتریان می‌شود؛ بنابراین با آن چیزی که از قبل اجرا نکرده‌اید، شروع کنید.

هزینه افتتاح رستوران در دبی

تعیین مکان مناسب برای رستوران

شهر دبی محیط خوب و مناسبی را برای صاحبان رستوران‌ها تهیه کرده و به آن‌ها این امکان را داده تا بسته به نوع رستورانی که اداره می‌کنند، مشتریان گوناگونی را تأمین کنند. قبل از آن که برای اجاره‌کردن مکانی دست‌به‌کار شوید، اطمینان حاصل کنید که درباره آن مکان و مردمانش بررسی‌های لازم را کرده باشید.

موقعیت مکانی رستوران شما نقش مؤثری در انتخاب اینکه آیا رستورانتان در بین اماراتی‌ها و گردشگران موردتوجه قرار می‌گیرد، دارد؛ پس در زمان اجاره رستوران در دبی به این نکته توجه بخصوصی داشته باشید. به‌علاوه ببینید که آیا مکان موردنظر به‌اندازه کافی برای رشد کسب‌وکار شما مناسب است یا نه.

عواملی رایجی که در زمان تصمیم‌گیری در مورد مکان اجاره رستوران در دبی می‌بایست مدنظر قرار دهید در جدول زیر آمده است.

عوامل مؤثر بر مکان اجاره توضیحات
ویو مناسب تأسیس رستوران در مکانی که ویو خوبی داشته باشد، بسیار حائز اهمیت است. اطمینان کسب کنید که مکان رستوران مناسب و تابلوی آن قابل‌دیدن باشد.
دستیابی اگر رستوران شما در منطقه‌ای قابل‌دسترسی قرار گرفته باشد، تفاوت زیادی به وجود می‌آورد. درصورتی‌که مردم به‌آسانی امکان رسیدن به رستوران شما را داشته باشند، حتماً از رستورانتان دیدن می‌کنند.
مشتریان هدف الزامی است که مشتریان هدف خود را بشناسید؛ پس از آن می‌توانید درباره مکان مناسب برای مخاطبان مخصوص تصمیم بگیرید.
مقرون‌به‌صرفه بودن چنانچه کرایه بها زیاد باشد، احتمال زیادی دارد که دریافت سود از برخی مواد غذایی برایتان سخت باشد. بررسی‌های خود را انجام دهید و توجه کنید که آیا احتمال افزایش اجاره طبق الگوهای قبلی وجود دارد یا خیر.
نزدیکی به تأمین‌کنندگان مواد اولیه گاهی هزینه‌های حمل‌ونقل می‌توانند از هزینه مواد اولیه بیشتر باشند. شما باید توجه کنید که کلیه مواد اولیه لازم برای پخت‌وپز را از کجا فراهم می‌کنید و همچنین فاصله رستوران شما با تأمین‌کننده چقدر است.

شما بر اساس نوع رستورانی که می‌خواهید دایر کنید، مکان ایدئالی را برگزینید‌‌. مثلاً درصورتی‌که قصد بازکردن یک رستوران نهار خوری دارید در دبی دارید، جاده ساحلی جمیرا مکان خیلی خوبی برای شما خواهد بود؛ چون منطقه‌ای مرفه به‌حساب می‌آید. بهترین اماکن برای اجاره رستوران در دبی شامل موارد زیر هستند:

  • جمیرا
  • امارات هیلز
  • نهر دبی
  • مرکز خرید امارات
  • القوز

سؤالات متداول

  1. مجوزهای لازم برای راه‌اندازی رستوران در دبی چیست؟

مجوز تجاری و غذا

  1. با هر مجوز تجاری در دبی چند فعالیت می‌توان انجام داد؟

حداکثر 10 فعالیت

  1. آیا امکان استخدام کارکنان رستوران در خارج از کشور وجود دارد؟

بله شما می‌توانید پرسنل رستوران خود را از اتباع خارجی مانند ایرانیان در دبی تعیین کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

فراهم‌کردن منوی رستوران

قبل از اقدام به تأسیس رستوران خود باید منوی موردنظر را تنظیم  کرده و تصمیم بگیرید که چه مزایایی داشته باشد. علاوه‌برآن باید منو خود را به سبکی اصولی طراحی و آیتم‌های آن را به‌درستی انتخاب و قیمت‌گذاری کنید تا اصلی‌ترین هزینه‌های خود که شامل هزینه کالای فروخته شده و کار می‌شود را پوشش دهید.

در اوایل منوی شما احتیاجی به تکمیل ندارد و همچنین نیازی نیست که دستورالعمل‌هایتان هم کامل باشند. پس از اینکه فهمیدید که کدام مواد غذایی فروش خوبی دارد و کدام خیر به‌مرور می‌توانید منوی خود را به‌روز کنید؛ به این دلیل تهیه منو یکی از مهم‌ترین موارد مهم در افتتاح و اجاره رستوران در دبی است.

اجاره رستوران در دبی

طراحی چیدمان رستوران

این مورد می‌تواند تا حدودی سخت باشد؛ ولی این کار در هنگام راه‌انداختن و اجاره رستوران در دبی مرحله‌ای بسیار مهم محسوب می‌شود. نحوه چیدن رستوران تأثیر قابل‌توجهی بر فعالیت‌های روزانه آن دارد. تفکیک‌سازی و قرارگیری صحیح همه چیز از میزها گرفته تا وسایل مربوط به آشپزخانه امری واجب است.

تهیه فضایی کافی برای حرکت آزادانه کمک می‌کند تا تأثیرات مثبت و خوبی را برای مشتریان خود بر جای بگذارید؛ چراکه با انجام این کار کلیه امورات روزانه به‌سرعت انجام می‌شوند. با استفاده از آگاهی خود از محیط موجود در رستوران استفاده کنید و تمامی عناصر را هوشمندانه قرار دهید.

استفاده از فناوری مناسب

در دنیای مدرن امروزی نمی‌توانید از اهمیت فناوری چشم‌پوشی کنید. هنگام تأسیس و اجاره رستوران در دبی سرمایه‌گذاری روی یک سیستم POS کارآمد که در طولانی‌مدت کار را برایتان راحت‌تر می‌کند، لازم است.

شمایی که صاحب رستوران هستید وظیفه دارید که در همه‌جا حضور یابید و بر قسمت‌های مختلفی نظارت کامل داشته باشید. توجه کنید که این کار از نظر فیزیکی چالش‌برانگیز و تقریباً کاری غیرممکن است. چنانچه قصد نظارت عملیات روزانه را دارید، فناوری‌های جدید می‌توانند به کمک شما بیایند.

اجاره رستوران در دبی

یک سیستم POS به شما اجازه می‌دهد تا کارهای روزمره گوناگونی همانند موارد شرح داده شده در جدول زیر را انجام دهید.

امورات روزانه کاربرد سیستم POS
صورت‌حساب یک سیستم POS خوب می‌تواند عملیات صورت‌حساب را خیلی را راحت انجام دهد. همچنین می‌تواند به شما کمک کند تا روند پرداخت ترجیحی مشتری را تحلیل و پیشنهادهایی را درباره آن ایجاد کند.
فرستادن سفارش‌ها سیستم‌های POS به شما اجازه می‌دهند تا سفارش‌ها را به طور مستقیم به آشپزخانه برسانید و هرگونه تأخیر و سوءتفاهم را نیز پاک می‌کند.
مدیریت سهام و موجودی در این بخش می‌توانید چک کنید که چه مقدار مواد خام موردنیاز یا اینکه در حال حاضر چه مقدار وجود دارد. مدیریت اصولی موجودی به شما کمک می‌کند تا سرمایه خود را عاقلانه مدیریت کرده و از ضررهای احتمالی هم جلوگیری کنید.
کسب گزارش‌های دقیق شما می‌توانید گزارش‌های سریع را دریافت کنید و به‌وسیله یک سیستم POS آن‌ها را تجزیه کنید که نیاز به حضور در همه‌جا را رفع می‌کند.
بازاریابی سیستم POS این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و با ارسال پیامک، ایمیل و… به بازاریابی رستوران خود برای آن‌ها کمک کنید.

کلیه این مزیت‌ها به شما کمک می‌کنند تا امورات روزانه را در رستوران خود به‌صورت هماهنگ مدیریت کنید که برای تثبیت اعتبار برند شما در صنعت غذا و نوشیدنی دبی الزامی است.

استخدام نیروی متخصص

یکی از نشانه‌های یک رستوران خوب و باکیفیت، داشتن پرسنل‌های باتجربه و ارائه بهترین خدمات آن‌ها است؛ ازاین‌رو استخدام نیروهای عالی جزو ضروری‌ترین فاکتورهای یک رستوران به شمار می‌روند‌.

پیش از اجاره رستوران در دبی و استارت برای استخدام نیرو باید نقش‌های مختلفی را که می‌خواهید بر عهده افراد بگذارید را در نظر بگیرید. تعدادی از این نقش‌ها عبارت‌اند از:

  • سرآشپز
  • مدیر
  • گارسون
  • بارمن
  • نیروی خدماتی

همه این موارد از واجبات اولیه کارکنان برای تمام رستوران‌ها هستند که باید قبل از بازکردن رستوران خود به آن‌ها توجه کنید. لازم نیست کار را برای خود این‌قدر سخت کنید شما می‌توانید با حداقل تعداد نیروها شروع کنید و سپس به‌تدریج در صورت لزوم به تعدادشان اضافه کنید.

هریک از این پرسنل بسته به میزان توانایی و فعالیتی که دارند، حقوق و درآمد متفاوتی خواهند داشت. این حساب باید حداقل درآمد 3000 درهمی را برای حقوق هر کارمند در نظر بگیرید. در جدول زیر به حقوق هر کارمند در ماه در کنار اجاره رستوران در دبی اشاره کرده‌ایم.

پرسنل میزان درآمد در ماه
مدیر رستوران 5200 درهم
دستیار مدیر 5000 درهم
سرآشپز 9500 درهم
کمک‌آشپز 3200 درهم
گارسون 3200 درهم
صندوقدار 2000 درهم
مسئول نظافت 2500 درهم

بازکردن حساب بانکی

داشتن حساب بانکی در منطقه آزاد برای تأسیس و اجاره رستوران در دبی، سرمایه‌گذار را قادر می‌سازد تا هزینه‌های شرکت خود را بررسی، بدهی‌های مالی را بدون هیچ زحمتی حساب و جریان نقدی را به طور مؤثرتری تنظیم کند. در ضمن بانکی را انتخاب کنید که مناسب‌ترین راه‌حل‌ها را برای رستورانتان پیش پای شما بگذارد.

توجه به این نکته مهم است؛ چون شما نیازی به کمک اضافی ندارید و بانک موردنظرتان می‌تواند راه‌حلی یک‌مرحله‌ای را برای کلیه نیازهای مالی کسب‌وکار شما ارائه دهد؛ پس نکته‌های مربوط به این مرحله را هنگام اجاره رستوران در دبی در اولویت کارتان قرار دهید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بعد از راه‌اندازی رستوران چقدر درآمد دارید؟

میزان درآمدی که بعد از افتتاح رستوران در دبی کسب می‌کنید به عواملی گوناگونی از جمله درآمدها، هزینه‌ها، حاشیه سود و نرخ رشد رستوران شما بستگی دارد. بر اساس منابع مطمئن می‌توان این انتظار را داشت که کمترین حاشیه سود 20 درصدی را برای رستوران‌ها در دبی داشته باشیم.

بدین سبب اگر رستوران شما این توانایی را داشته باشد حدود 100 هزار درهم در ماه درآمد داشته باشد، میزان سود خالص شما برطبق همین محاسبه به‌طور تقریبی 20 هزار در ماه خواهد بود. لازم به ذکر است که این ارقام تخمینی هستند و سود واقعی بسته به عملکرد رستوران شما ممکن است فرق داشته باشد. برای افزایش سود می‎بایست فروش خود را بالا ببرید و هزینه‌ها را هم محدود و رضایت مشتری را بهبود ببخشید.

اجاره رستوران در دبی

هزینه خرید تجهیزات رستوران در دبی

حتماً می‌دانید که برای راه‌اندازی یا اجاره رستوران در دبی نیاز به خرید یک‌سری تجهیزات رستورانی خواهید داشت. باتوجه‌به نوع فعالیت شما و حجم کاری به هنگام تأسیس رستوران به میزان متفاوتی از لوازم رستورانی احتیاج دارید. ازاین‌رو به طور میانگین باید حداقل 10 تا 20 هزار درهم را برای خرید این تجهیزات رستورانی کنار بگذارید.

هزینه اجاره مکانی برای راه‌اندازی رستوران در دبی

برای افتتاح یک رستوران در دبی قطعاً به اجاره یک مکان مناسب نیاز خواهید داشت. محلی که قرار است به‌عنوان رستوران انتخاب کنید، باید محلی باشد که در آن رفت‌وآمد زیادی بوده و مهم از همه رقبای زیادی در آن منطقه وجود نداشته باشند.

از مکان‌های مناسب برای راه‌انداختن رستوران در دبی می‌تواند به نزدیکی مراکز خرید، هتل‌های بزرگ، بازار و سواحل این شهر اشاره کرد. باتوجه‌به اینکه متوسط هزینه اجاره مناسب برای تأسیس یا اجاره رستوران در دبی حدود 1500 درهم برای هر متر مربع در سال است.

هزینه اجاره یک سالن 500 متر مربع برای 1 سال تقریبا 750 هزار درهم خواهد بود. این هزینه‌ها جدا از هزینه‌های جاری و هزینه‌هایی برای آب‌، برق و گاز رستوران است.

هزینه اجاره مکانی برای راه‌اندازی رستوران در دبی

هزینه افتتاح رستوران بیرون‌بر در دبی

برای راه‌اندازی رستوران در دبی پیشنهاد ما این است به‌جای افتتاح رستوران در این شهر و رقابت با سایر رستوران‌های دیگر در کلیه زمینه‌ها به تأسیس رستوران بیرون‌بر در دبی بیندیشید. با برنامه‌ریزی دقیق و ارائه کیفیت غذای عالی می‌توانید به‌خوبی سود قابل‌توجهی را در این حوزه به دست بیاورید.

بهترین کار این است که به‌جای هزینه‌کردن دکوراسیون سنگین بودجه تبلیغات خود را افزایش دهید. مراحل مختلف هزینه‌هایی که در جدول زیر ارائه شده‌اند به طور میانگین برای محله‌هایی همچون جمیرا، وصل، صفا و… به‌دست‌آمده است.

هزینه لایسنس‌ها، مجوزها و اقامت یک نفر 55 هزار درهم
هزینه اجاره مکان مناسب حدود 40 متر برای یک سال 500 هزار درهم
هزینه حداقل 3 کارگر برای 1 سال جهت انجام امور 150 هزار درهم
هزینه افتتاح، وسایل و تأمین مواد اولیه 1 سال 250 هزار درهم
هزینه‌های جاری، آب، برق، گاز و شهرداری برای 1 سال 50 هزار درهم
هزینه‌های تبلیغات، بازاریابی و پرداخت کمیسیون در اپلیکیشن‌های مختلف 50 هزار درهم

برای اجاره رستوران باید به کجا مراجعه کنیم؟

اگر قصد دارید مجوز تجاری خود را برای اجاره رستوران در دبی کسب کنید، مندوبی گروپ با 15 سال سابقه درخشان و همچنین بیش از 500 پرونده موفق در سال بهترین و درعین‌حال معتبرترین مؤسسه در کنار شما بوده تا رستوران خود را افتتاح کرده و مطمئن شوید که تمامی پروسه‌ها به‌خوبی اجرا می‌شوند.

درصورتی‌که برای شروع یا انتقال کسب‌وکارتان به دبی نیاز به راهنمایی‌هایی بیشتری داشتید، کارشناسان مندوبی گروپ با جدیدترین اخبار می‌توانند به شما کمک کنند تا اولین گام‌ها را در سفر کارآفرینی خود به دبی بردارید؛ پس برای رزرو مشاوره‌های رایگان با شماره‌های درج شده در انتهای همین صفحه مراجعه کنید.

هزینه اجاره مکانی برای راه‌اندازی رستوران در دبی

چکیده‌ای از مقاله

اجاره رستوران در دبی جزو الزامات بسیار مهم برای راه‌انداختن کسب‌وکار شما در امارات است. اگر می‌خواهید اطلاع بیشتری در زمینه شرایط اجاره رستوران در دبی، راه‌اندازی یا اجاره رستوران و کافه در دبی کسب کنید، می‌توانید با مشاوران حرفه‌ای مندوبی گروپ تماس حاصل فرمایید و سؤالات موردنظر خود را از آن‌ها بپرسید‌.

سؤالات متداول

  1. عوامل مؤثر بر مکان اجاره رستوران در دبی چیست؟

ویو مناسب، دستیابی، مقرون‌به‌صرفه بودن و…

  1. هزینه کسب مجوز تجاری در دبی چقدر است؟

 30 تا 40 هزار درهم

  1. درآمد بعد از راه‌اندازی رستوران در دبی چقدر است؟

درآمد پس از تأسیس رستوران در دبی به عواملی گوناگونی مانند هزینه‌ها، حاشیه سود، نرخ رشد رستوران و… بستگی دارد.

 

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

سایر مقالات:

آشنایی با معماری برج های دبی + معرفی 10 برج جذاب و دیدنی این شهر
پر درآمدترین حقوق مشاغل در دبی +6 روش برای پیدا کردن کار در دبی
شرایط برگزاری مسابقات اسب سواری در دبی 2024+ قوانین و آداب

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *