اجاره مغازه در دبی

اجاره مغازه در دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

اجاره مغازه در دبی

آیا به دنبال اجاره مغازه در دبی و راه‌اندازی کسب‌وکار خود هستید؟ قطعاً برای موفقیت در این زمینه به یک مشاوره تخصصی و حرفه‌ای نیاز دارید. قبل از شروع هر کاری به مشاوره و کسب اطلاعات کافی در این زمینه نیاز خواهید داشت.

حال اگر با منطقه و شرایط کاری و اقتصادی محل مورد نظر برای شروع کار آشنایی نداشته باشید، امکان دارد در مرحله شروع، پیچیده به نظر برسد. اگر شما هم خواهان اجاره مغازه در دبی هستید و نیاز به کسب اطلاعات دارید، نگران نباشید!

در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با تمام نکات، شرایط و اقدامات لازم در این زمینه آشنا کنیم و ناگفته نماند که با آشنایی با یک مشاور حرفه‌ای و باتجربه، کار برای شما آسان‌تر می‌شود.

اجاره مغازه در دبی بهتر است یا خرید؟

خرید یا اجاره مغازه در دبی نیازمند تعهد بلندمدت است و بستگی به شرایط مالی شما دارد؛ اما با توجه به شرایط فعلی بازار املاک در دبی و افزایش سرمایه‌گذاران بین‌المللی، خرید مغازه به‌عنوان یک انتخاب معقول برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته می‌شود.

اگر بودجه مناسبی برای خرید ملک دارید و سرمایه‌گذاری در دبی را انتخاب کرده‌اید، خرید یک مغازه می‌تواند یک گزینه جذاب برای شما باشد. در هر صورت انتخاب بین اجاره و خرید مغازه در دبی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

اجاره مغازه در دبی بهتر است یا خرید؟

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

عوامل مؤثر در انتخاب بین اجاره و خرید مغازه در دبی شامل موارد زیر هستند:

  • بودجه: بودجه شما تعیین می‌کند که اجاره ملک بهتر است یا خرید. اگر بودجه لازم برای خرید مغازه را ندارید و یا نمی‌خواهید سرمایه زیادی را یک باره صرف خرید کنید، اجاره مغازه می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
  • طول مدت: اگر برای مدت زمان کوتاهی به مغازه نیاز دارید، مثلاً برای یک فصل تعطیلات یا یک پروژه موقت، اجاره مغازه در این حالت می‌تواند منطقی‌تر باشد؛ اما اگر قصد دارید مغازه را برای مدت زمان طولانی استفاده کنید و به عنوان یک سرمایه‌گذاری در نظر دارید، خرید مغازه بهترین گزینه است.
  • نوع کسب‌وکار: برخی از کسب‌وکارها مثل رستوران‌ها یا فروشگاه‌ها بهتر است در مغازه‌های اجاره‌ای فعالیت کنند؛ این در حالی است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا دفاتر حقوقی، از خرید مغازه برای استقرار بلندمدت کسب‌وکار بهره می‌برند.
  • موقعیت جغرافیایی: موقعیت جغرافیایی مغازه نیز نقش مهمی در انتخاب بین اجاره و خرید آن دارد. در برخی مناطق دبی، خرید مغازه هزینه بالاتری دارد و اجاره آن بهتر است. همچنین بررسی نیازهای مشتریان هدف و رقابت در منطقه مورد نظر نیز مهم است.
  • مسئولیت‌ها و هزینه‌های اضافی: در صورت خرید مغازه، شما مسئولیت‌های زیادی مانند تعمیر و نگهداری، بیمه، مالکیت زمین و مالیات را بر عهده خواهید داشت؛ این در حالی است که در صورت اجاره مغازه، بسیاری از این هزینه‌ها و مسئولیت‌ها به عهده صاحب ملک خواهند بود.

شرایط و هزینه اجاره مغازه در دبی

شرایط و هزینه اجاره مغازه در این شهر ممکن است بسته به موقعیت جغرافیایی، اندازه و نوع مغازه، منطقه و سایر عوامل متفاوت باشند. از عوامل بسیار مهم هنگام اجاره مغازه یا هر ملک دیگر، بستن قرارداد اجاره، معمولاً برای مدت زمان مشخصی (مثلاً ۱ سال، ۳ سال و…) است.

 شرایط قرارداد شامل مواردی مانند قیمت اجاره، تاریخ شروع و پایان قرارداد، شرایط تمدید قرارداد و سایر موارد قابل توافق هستند با بستن قرارداد هر دو طرف از اجاره ملک اطمینان خاطر دارند.

قیمت ملک و اجاره مغازه در دبی بسته به موقعیت جغرافیایی و منطقه، اندازه و ویژگی‌های مغازه، تقاضا و عرضه در بازار و سایر عوامل متغیر است. قیمت اجاره انواع ملک در دبی معمولاً به صورت سالیانه یا ماهیانه تعیین می‌شود.

شرایط و هزینه اجاره مغازه در دبی

برخی از مالکان مغازه در دبی هم ممکن است ودیعه از مستأجر درخواست کنند و به عنوان تضمین برای پوشش هزینه‌های احتمالی خسارت یا عدم پرداخت اجاره از آن استفاده کنند. در برخی موارد، مغازه‌ها در دبی تحت مالکیت شخص حقوقی یا شرکت هستند. در این صورت، شرایط اجاره و تنظیمات توسط مالک تعیین می‌شوند و باید با آنها مذاکره کنید.

قبل از اجاره ملک و مغازه در دبی، باید اطمینان حاصل کنید که مجوزهای لازم را برای اجاره و بهره‌برداری از مغازه خود دریافت کرده‌اید. همچنین باید با مقررات محلی و قوانین مربوط به منطقه مورد نظر برای شروع فعالیت آشنایی داشته باشید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بهترین مراکز برای اجاره مغازه در دبی

دبی به عنوان یکی از مراکز تجاری پر رونق جهان شناخته می‌شود و فرصت‌های بسیاری برای کسب‌وکارهای جدید و گسترش آن‌ها فراهم می‌کند. در این شهر، اجاره مغازه یک گام مهم برای راه‌اندازی یا گسترش کسب‌وکار است. برخی از بهترین مراکز خرید پررونق و مناسب جهت اجاره مغازه به شرح زیر هستند.

بهترین مراکز برای اجاره مغازه در دبی

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال با مساحتی بیش از ۱۱۵ هزار متر مربع یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان است. این مرکز خرید در شهر دبی به عنوان یک مقصد تفریحی و خرید برتر در منطقه شناخته می‌شود. این مرکز خرید در قلب شهر دبی و در نزدیکی برج خلیفه، برج مشهور و نماد دبی قرار دارد.

مرکز خرید دبی مال بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه معتبر و برندهای معروف جهانی را در بر می‌گیرد. از جمله برندهای معروفی که در این مرکز خرید حضور دارند، می‌توان به Chanel، Gucci، Louis Vuitton، Prada، Apple و غیره اشاره کرد.

مرکز خرید دبی مال یک مقصد تفریحی و خرید بسیار محبوب است و هر ساله میلیون‌ها نفر از سراسر جهان به این مرکز خرید می‌آیند. با این فعالیت در این مرکز خرید، سود آوری بسیاری دارد؛ بنابراین نرخ اجاره مغازه در دبی، در این مرکز قیمت بالایی دارد و معمولاً هر کسی نمی‌تواند مغازه‌های لوکس آن را اجاره کند.

اجاره مغازه در سیتی مال دبی

سیتی مال دبی یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در دبی است. سیتی مال دبی دارای مساحت کلی ۲۶۰۰۰ متر مربع است و به شهر تودرتو، شهرت دارد. این مرکز خرید در نزدیکی رود کریک قرار گرفته و چشم اندازی دلنشین و دیدنی از این منطقه را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد و توسط شرکت Emaar Properties مدیریت می‌شود.

سیتی مال دبی شامل بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه و خدمات مختلف و دارای ۶ فروشگاه اصلی است. همچنین این مرکز خرید بیش از ۱۴،۰۰۰ پارکینگ مجزا برای پارک ماشین را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. سیتی مال دبی در تاریخ ۴ نوامبر ۲۰۰۸ افتتاح شد و در حال حاضر یکی از مقاصد محبوب برای خرید و تفریح در دبی است.

با این تفاسیر، اجاره مغازه در دبی در این منطقه می‌تواند برای شما مفید و بسیار سودآور باشد و با این حجم از جذابیت و امکان جذب مخاطب، امکان دارد در زمینه فروش و اجاره مغازه به موفقیت زیادی دست پیدا کنید.

اجاره مغازه در سیتی مال دبی

مرکز تجاری امارات

مرکز تجاری امارات در منطقه جمیرا واقع شده است و دارای مساحتی بالغ بر ۳۰۰،000 متر مربع است. این مرکز تجاری بیش از ۶۰۰ فروشگاه معتبر و برندهای معروف جهانی را در خود جای داده است که محصولات متنوعی از لباس، الکترونیک، طلا و جواهرات، مواد غذایی و غیره را ارائه می‌دهند. همچنین این مرکز خرید دارای سینما، رستوران‌ها، کافه‌ها و مناطق تفریحی است.

مجتمع تجاری امارات یک مقصد محبوب برای خرید و تفریح در دبی است و هر ساله میزبان میلیون‌ها بازدیدکننده است. از این رو این مرکز خرید هم می‌تواند پیشنهاد خوبی برای شما جهت اجاره مغازه در دبی است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مرکز خرید مارینا

در رابطه با اجاره مغازه در دبی باید بگوییم که مراکز خرید مدرن و وسیع مانند مارینا مال در دبی از جاذبه‌های بسیار محبوب برای توریست‌ها و بازدیدکنندگان هستند. اینجا فرصت عالی برای خرید از برندهای معروفی همچون کوتون، زارا، اچ اند ام، ویکتوریا سکرت و… را به وجود می‌آورد.

همچنین لذت بردن از امکانات تفریحی و خدمات مختلف را فراهم می‌کند. امکاناتی همچون پارکینگ راحت، رستوران‌های متنوع، سینما، و فضای بازی برای کودکان، تجربه خرید برای مخاطبان را، به یک تجربه کامل و لذت‌بخش تبدیل می‌کند.

مرکز خرید مارینا

سیتی واک دبی

سیتی واک در دبی واقعاً یک مرکز خرید شیک و مدرن است که با وجود تنوع فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و فضاهای سرگرمی، تمام افراد از خرید در این مکان لذت می‌برند. این مرکز خرید با طراحی زیبا و امکانات متنوع، یک مقصد پرطرفدار برای خرید و تفریح در شهر دبی محسوب می‌شود.

از آنجایی که سیتی واک دارای فضاهای تجاری مختلف است، در خصوص اجاره مغازه در دبی، این مرکز خرید می‌تواند یک گزینه عالی برای کسانی با کسب‌وکارهای مختلف باشد. اگر به دنبال یک محل مناسب برای اجاره فضای تجاری در دبی هستید، سیتی واک قطعاً یک گزینه قابل توجه است که باید در نظر گرفته شود.

قیمت اجاره مغازه در دبی و هزینه‌های جانبی آن

اجاره مغازه در شهر دبی می‌تواند بستگی به موقعیت جغرافیایی، اندازه و ویژگی‌های مغازه، منطقه قرار گرفتن و سایر عوامل داشته باشد. قیمت اجاره مغازه در مناطق مختلف دبی متفاوت است و می‌تواند از چند هزار درهم در ماه تا چند صدهزار درهم در ماه برسد.

به ‌عنوان ‌مثال، یک مغازه بزرگ در طبقه همکف یک مرکز خرید شیک و معروف مانند سیتی واک در دبی، می‌تواند هزینه اجاره بالایی داشته باشد؛ زیرا این موقعیت به عنوان یک نقطه استراتژیک برای جلب مشتریان و تردد بالا شناخته می‌شود.

از طرف دیگر، یک فروشگاه کوچک در یک طبقه بالاتر یا در منطقه کمتر تردد، ممکن است هزینه اجاره کمتری داشته باشد. علاوه بر قیمت و هزینه پرداختی برای اجاره، اجاره مغازه همواره همراه با هزینه‌های جانبی است از جمله هزینه‌های جانبی به شرح زیر هستند.

قیمت اجاره مغازه در دبی و هزینه‌های جانبی آن
قیمت اجاره مغازه در دبی و هزینه‌های جانبی آن

بیمه ساختمان

بیمه ساختمان معمولاً یکی از هزینه‌های جانبی در اجاره مغازه در دبی است. هدف از بیمه کردن ساختمان و مغازه حفاظت از ساختمان و محتویات آن در صورت وقوع حوادث ناگوار مانند حریق، سرقت یا آسیب‌های دیگر است.

هزینه بیمه ساختمان معمولاً به عهده صاحب ملک است و معمولاً در قرارداد اجاره مشخص می‌شود که آیا هزینه بیمه ساختمان به عهده مستأجر است یا خیر. در هر صورت، بهتر است قبل از امضای قرارداد اجاره، این موضوع را با صاحب ملک یا مدیریت مجموعه تجاری مورد بحث و توافق قرار دهید تا هزینه بیمه ساختمان را به درستی در نظر بگیرید.

دیپازیت

در خصوص اجاره املاک تجاری در دبی، معمولاً مالکان ملک‌های تجاری از مستأجر ۱۰ درصد از اجرا سالیانه برای املاک مبله و ۵ درصد از اجاره سالیانه را برای اجرای املاک غیر مبله در خواست می‌کنند. ناگفته نماند مستأجر در ابتدای قرارداد ملزم به پرداخت ودیعه یا دیپازیت است.

این قانون به این دلیل وضع شده است که اگر مستأجر در صورتی که خسارتی به ملک وارد کند هزینه آن از مبلغ دیپازیت یا به اصطلاح ودیعه کسر می‌کند. در صورتی که خسارتی به ملک وارد نشود و صحیح و سالم بماند، مبلغ ودیعه در پایان قرارداد به مستأجر برگردانده می‌شود.

خدمات رفاهی

هزینه‌های آب و برق و برخی دیگر از خدمات رفاهی جزو مواردی هستند که در قدم اول هنگام اجاره مغازه در دبی به چشم نمی‌آیند. از امکانات آشپزخانه یک رستوران گرفته تا تجهیزات یک نمایشگر که جهت ایجاد روشنایی یک بوتیک به کار می‌رود همگی جز مواردی هستند که شاید در نگاه اول به چشم نیایند و هزینه‌های اضافی را در برداشته باشند.

با این حال شما با استناد به قبض‌های مصرفی مستأجران گذشته نمی‌توانید هزینه‌های جانبی آب و برق را برآورد کنید؛ چون شرایط انواع کسب‌وکارها با هم متفاوت هستند.

خدمات رفاهی

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

دریافت مشاوره اجاره مغازه در دبی

برای هر فرد ناآشنا یا دارای آگاهی اندک، قبل از هر اقدامی در خصوص اجاره مغازه در دبی نیاز دارند که از مشاوران حرفه‌ای مشاوره بگیرند. این مشاوره می‌تواند شامل مشاوره املاک و مستغلات، مشاوره حقوقی و مالی و… باشد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

در زمان اجاره مغازه یا اجاره فروشگاه در دبی، شما با مواردی مانند بازار ملک، موقعیت مکانی، قوانین و محدودیت‌های قانونی، بودجه و سایر جنبه‌های مربوط به خرید مغازه در دبی مواجه خواهید شد.

 یک مشاور متخصص می‌تواند شما را در انتخاب مناسب‌ترین مغازه، مذاکره قیمت، بررسی قراردادها و راهنمایی در مورد مسائل حقوقی و مالی کمک کند. این مشاوره‌ها به شما کمک می‌کنند تا تصمیم به خرید درستی بگیرید و از ریسک‌های احتمالی جلوگیری کنید.

اجاره مغازه در شهر دبی می‌تواند یک فرصت عالی برای سرمایه‌گذاری و کسب درآمد عالی باشد؛ اما قبل از اجاره، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • بررسی بازار: قبل از اینکه مغازه‌ای را اجاره کنید، بازار ملک در دبی را به طور کامل بررسی کنید. بررسی قیمت‌ها، موقعیت جغرافیایی، روند رشد بازار و نیازهای مشتریان می‌تواند به شما کمک کند تا تصمیم درستی بگیرید.
  • مشاوره تخصصی: بهتر است با یک مشاور حقوقی یا یک مؤسسه مهاجرتی معتبر مشورت کنید که تجربه و دانش لازم را در زمینه اجاره مغازه در دبی داشته باشند. آنها می‌توانند شما را در انتخاب مناسب‌ترین مغازه و مذاکره قیمت کمک کنند.
  • موقعیت مکانی: این نکته را بررسی کنید که آیا مغازه در منطقه‌ای قابل دسترس و پرتراکم قرار دارد و جمعیت محلی به محصولات یا خدماتی که شما ارائه می‌دهید نیاز دارد یا خیر.
  • محدودیت‌های قانونی: قبل از اجاره خرید مغازه، مطمئن شوید که شما به عنوان یک خارجی قادر به اجاره ملک در دبی هستید و همچنین محدودیت‌ها و قوانین مربوط به اجاره و فروش ملک را به خوبی بشناسید.
  • بودجه: باید بدانید که چه میزان بودجه برای اجاره مغازه در دسترس دارید و آن را محاسبه کنید؛ همچنین باید این موضوع را بررسی کنید که آیا می‌توانید هزینه‌های دیگری مانند تجهیزات، تعمیرات و هزینه‌های عملیاتی را نیز تأمین کنید.
  • تحقیقات حقوقی: قبل از اجاره مغازه خود در دبی، بهتر است یک وکیل متخصص در زمینه حقوق ملکی استخدام کنید تا قرارداد خرید را بررسی و شما را در مورد حقوق و تعهداتتان راهنمایی کند.

امکان اجاره مغازه در دبی فرعی

اجاره مغازه به صورت فرعی به معنای اجاره مغازه از یک شخص حقیقی یا حقوقی که خود مستأجر است، به عنوان مالک یا مستأجر اصلی مغازه است.

در این حالت اجاره مغازه در دبی به صورت فرعی شما به عنوان مستأجر فرعی، با مستأجر اصلی قرارداد اجاره می‌بندید و از مغازه برای اجرای فعالیت تجاری خود استفاده می‌کنید. برای اجاره مغازه به صورت فرعی در دبی، معمولاً شما باید با مستأجر اصلی قرارداد اجاره ببندید و شرایط اجاره را توافق کنید.

این شرایط می‌تواند شامل مدت زمان اجاره، مبلغ اجاره، شرایط پرداخت، تعهدات و حقوق و تعهدات دیگر باشد. همچنین، در قرارداد اجاره باید حقوق و تعهدات شما به عنوان مستأجر فرعی نیز مشخص شود. قبل از امضای قرارداد اجاره مغازه به صورت فرعی در دبی، بهتر است با یک وکیل متخصص در زمینه حقوق ملکی مشورت کنید تا قرارداد را بررسی و شما را در مورد حقوق و تعهداتتان راهنمایی کند.

امکان اجاره مغازه در دبی فرعی
امکان اجاره مغازه در دبی فرعی

همچنین ممکن است نیاز به مجوزهای محلی و مجوزهای تجاری داشته باشید؛ بنابراین بهتر است با مقامات و مشاوران مربوطه مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که فعالیت تجاری شما قانونی است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

فرصت‌های تجاری برای مهاجرین در دبی

دبی یکی از شهرهای پر فرصت تجاری در جهان است و برای مهاجرین نیز فرصت‌های زیادی در این شهر وجود دارد. دبی یک مرکز مالی و تجاری بین‌المللی است و به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری در خلیج فارس شناخته می‌شود.

این شهر برای سرمایه گذاری و تجارت بسیار جذاب است و بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی در دبی فعالیت می‌کنند؛ از این رو اجاره مغازه در دبی برای شروع کسب‌وکار در دبی گزینه بسیار مناسبی برای مهاجرین است.

مهاجرین می‌توانند در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله صنعت، خدمات، تجارت، فناوری اطلاعات، بانکداری و مالی، گردشگری و هتل‌داری و… فعالیت کنند. همچنین، دبی برای تأسیس و راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید و نوآورانه نیز بسیار مناسب است.

به علاوه، دبی برای مهاجرین از تسهیلات و مزایای مالی و مالیاتی جذابی برخوردار است. مهاجرین می‌توانند از مزایای عالی مالیاتی در دبی، امکانات زندگی بالا، سیستم حمایتی قوی و فرصت‌های تجاری برای رشد و توسعه استفاده کنند.

بنابراین برای مهاجرین فرصت‌های تجاری بسیاری در دبی وجود دارد و این شهر به عنوان یک مقصد جذاب برای کسب‌وکار و سرمایه گذاری شناخته می‌شود. برای اجاره مغازه در دبی، فرصت‌های شغلی جدید را پیدا و مناطق پررونق دبی را جهت اجاره مغازه شناسایی کنید.

مندوبی؛ بهترین مرکز مشاوره تخصصی اجاره مغازه در دبی

یکی از دلایل اصلی و مهم افراد برای مهاجرت به دبی، کار، کسب درآمد و استفاده از فرصت‌های بسیار اقتصادی و تجاری امارات متحده عربی است. اجاره مغازه در دبی برای شروع فعالیت در هر زمینه‌ای یکی از گزینه‌های بسیار خوب و در دسترس برای مهاجرین جهت شروع کار در دبی است.

قطعاً بسیاری از مهاجرین در ابتدا با مشکلاتی در زمینه شروع و اجاره مغازه روبه‌رو می‌شوند که در صورتی در مهاجرت و شروع فعالیت اقتصادی موفق خواهند شد که با شرایط و نکات مربوطه در این زمینه آگاهی داشته باشند که این امر جز با مشاوره با افراد باتجربه میسر نمی‌شود.

اگر شما هم درصدد مهاجرت و راه‌اندازی کسب‌وکار خود در دبی هستید نگران نباشید، مندوبی با شما است و همراه تیم حرفه‌ای و باتجربه خود به شما کمک می‌کنند که موانع و مشکلات را پشت سر بگذرانید و با تمامی مقررات و شرایط کار در دبی آشنا شوید.

سخن پایانی

آشنایی با شرایط و نکات مهم در خصوص اجاره مغازه در دبی اهمیت بسیار زیادی دارد. وضعیت اقتصادی پویا و رونق تجاری شهر دبی روزبه‌روز در حال افزایش است و یکی از مراکز تجاری و توریستی برجسته جهان محسوب می‌شود.

بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها در این شهر فعالیت می‌کنند؛ بنابراین اجاره مغازه در دبی می‌تواند برای انواع مختلف کسب‌وکارها فرصت عالی برای رشد و توسعه فراهم کند.در این مقاله سعی کردیم شما را با چگونگی نحوه اجاره مغازه و مناطق پررونق تجاری و اقتصادی دبی آشنا کنیم.

سؤالات متداول

۱. آیا اجاره مغازه در دبی برای مهاجرین امکان‌پذیر است؟

بله امکان دارد و می‌توانند کسب‌وکار خود را در دبی رونق دهند.

۲. بهترین مرکز خرید امارات برای شروع کسب‌وکار کدام است؟

دبی مال، سیتی واک، مرکز خرید امارات، مرکز خرید مارینا و…

۳. کجا مشاوره در مورد اجاره مغازه در دبی دریافت کنم؟

مؤسسه مهاجرتی مندوبی با تیم حرفه‌ای و کارشناسان با تجربه، بهترین مرکز جهت دریافت مشاوره مهاجرتی و شروع فعالیت اقتصادی در دبی است.

سایر مقالات:

شرایط و مدارک لازم برای تمدید لایسنس شرکت در دبی + هزینه 2024
7مرحله افتتاح حساب بانکی در دبی+انواع حساب دربهترین بانک‌ ها
قوانین و شرایط دریافت گواهینامه در دبی + هزینه‌های سال 2024

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *