اجاره ملک در دبی

اجاره ملک در دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هر آنچه باید درمورد اجاره ملک در دبی برای ایرانی‌‌ها بدانید!

آیا قصد اجاره ملک در دبی را دارید؟ امروزه دبی به یک مرکز بین‌المللی برای کسب و کار و رشد اقتصادی در خاورمیانه تبدیل شده است و خرید و اجاره ملک در دبی موضوع بسیار مهمی‌ برای کسانی است که قصد اقامت و سفر کوتاه مدت یا اقامت کاری در این شهر را دارند.

اما اجاره خانه در این شهر از قوانین و شرایطی برخوردار است که در صورت توجه به آن‌ها می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی ملک موردنظرتان را اجاره کرده و اقامت خوبی را سپری کنید. اگر اطلاعات کافی در این زمینه ندارید، در ادامه همراه ما باشید تا به ارائه راهنمای کامل اجاره خانه در دبی بپردازیم.

اجاره ملک در دبی به چه صورت انجام می‌شود؟

اگر قصد دارید خانه و ویلا در دبی برای اجاره پیدا کرده و اقامت لذت بخشی را در این شهر زیبا و مدرن تجربه کنید، لازم است در ابتدا با چند موضوع مهم آشنایی داشته باشید. اولین اینکه در دبی چیزی به نام رهن وجود ندارد و خانه‌ها تنها اجاره داده می‌شوند.

همچنین سیستم اجاره ملک در هر ۷ شهر امارات یکسان است؛ اما در زمینه قانونی کردن قرارداد‌ها یا پرداخت سپرده‌ها ممکن است بین آن‌ها تفاوت‌هایی وجود داشته باشد. توجه داشته باشید پرداختی‌ها برای قرارداد اجاره ملک معمولاً به صورت ۴، ۶ یا ۱۲ فقره چک هستند.

علاوه بر این معمولاً قرارداد اجاره ملک در دبی یک‌ساله بوده و در صورت لغو، جریمه سنگینی به دنبال خواهد داشت. درواقع برخلاف بسیاری از شهر‌های دنیا مالکان در دبی اجاره خانه را به صورت ماهیانه دریافت نمی‌کنند.

بسیاری از صاحب‌خانه‌ها به چک‌های قبل از تاریخ یک سال و همچنین مبلغ ۳ ماه اجاره به عنوان سپرده اولیه اکتفا می‌کنند.

اجاره ملک در دبی
اجاره ملک در دبی

آن‌ها چند برگ چک برای تمام اجاره یک سال از شما دریافت می‌کنند و هیچ قانون خاصی برای تعداد چک‌ها وجود ندارد. شما می‌توانید در این باره با مالک خانه مذاکره کنید. پیشنهاد ما این است که کرایه یک سال را از پیش پرداخت کنید؛ زیرا در این صورت شامل تخفیف خواهید شد.

علاوه بر موارد گفته شده شما باید برای اجاره ملک در دبی در ابتدا ۵ درصد از کل اجاره یک سال خانه را بپردازید که به آن دیپازیت گفته می‌شود. این مبلغ به این دلیل دریافت می‌شود که اگر مستأجر خسارتی به ملک وارد کند، تضمینی برای پرداخت خسارت وجود داشته باشد.

چنانچه در طول مدت اجاره مستأجر خانه را به همان شکل حفظ کرده و خسارتی وارد نکند، تمام مبلغ دیپازیت به او برگردانده خواهد شد.

مراحل اجاره ملک در دبی

اجاره ملک در دبی شامل مراحلی است که شما باید به دقت آن‌ها را پشت سر گذاشته تا ملک مناسبی را برای خود و خانواده‌تان انتخاب کنید. درواقع اجاره ملک در این شهر اصول و قواعدی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مرحله اول؛ جستجوی ملک

در اولین قدم برای اجاره ملک در دبی لازم است به سایت‌هایی که به صورت آنلاین در زمینه اجاره خانه در شهر دبی فعالیت دارند مراجعه کنید. در این مرحله باید انتظارتی که از خانه دارید و بودجه خود را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارید.

برای مثال می‌توان به مبله بودن یا مبله نبودن ملک، چند خوابه بودن، دسترسی‌ها، متراژ، مکان جغرافیایی و غیره اشاره کرد. با مشخص شدن این موارد می‌توانید ملکی مناسب با شرایط خود پیدا کنید. از انواع سایت اجاره ملک در دبی می‌توان موارد زیر را معرفی کرد:

  • providentestate.com
  • property.mitula.ae
  • tranio-amlak.com
مراحل اجاره ملک در دبی
اجاره ملک در دبی

مرحله دوم؛ بازدید از ملک

در مرحله بعد زمانی که یک آپارتمان برای اجاره در دبی پیدا کردید، لازم است یک زمان و تاریخ را مشخص کرده و برای بازدید از ملک اقدام کنید. حتماً در این زمان کلیه سؤالات خود را با صاحب ملک مطرح کنید و هیچ ابهامی باقی نگذارید. همچنین توصیه می‌کنیم در زمان بازدید از ملک به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • امنیت محله
  • سروصدای موجود در منطقه
  • فاصله خانه تا محل تحصیل یا کار
  • سطح دسترسی به مترو، تاکسی، اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه (در صورتی که خودرو ندارید)
  • امکاناتی نظیر پارکینگ، سالن بدنسازی، استخر و…

مرحله سوم؛ مذاکره قیمت

زمانی که تصمیم نهایی خود را برای اجاره ملک در دبی گرفتید لازم است درمورد مبلغ چک با صاحب خانه وارد مذاکره شوید و می‌توانید برای مثال روی تعداد چک‌ها چانه بزنید. توجه داشته باشید لازم است تمامی‌ مشخصات قرارداد اجاره خانه نظیر مدت زمان اجاره، زمان شروع قرارداد و مدت آن، مبلغ دیپازیت و غیره را مشخص کنید.

مراحل اجاره ملک در دبی
اجاره ملک در دبی

مرحله چهارم؛ رزرو ملک

در این مرحله نوبت به رزرو ملک می‌رسد و شما باید برای این کار ۵ درصد هزینه اجاره ملک را به مالک بپردازید. حتماً برای اثبات پرداخت دیپازیت یک رسید یا کپی از پاسپورت مالک داشته باشید.

مرحله پنجم؛ تهیه قرارداد

در آخرین مرحله باید قرارداد اجاره ملک در دبی را امضا کرده و همه چیز را به ثبت قانونی برسانید. حتماً قبل از امضای قرارداد کاملاً آن را مورد مطالعه قرار داده و بررسی کنید بند‌های قرارداد دقیقاً همان چیزی باشند که با مالک توافق کرده‌اید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بعد از بررسی دوطرفه می‌توانید قرارداد را نهایی کنید. همچنین در این مرحله می‌توانید بر اساس آنچه مورد قبول دو طرف است موردی را به قرارداد اضافه کرده یا حذف کنید.

مراحل اجاره ملک در دبی
اجاره ملک در دبی

نکات مهمی‌ که برای اجاره ملک در دبی نباید از آن‌ها غافل شوید

حال که قصد اجاره ملک در دبی را دارید، باید با شناخت کافی در این مسیر قدم بردارید تا دچار مشکل نشده و خرید مطمئنی را تجربه کنید. از مهم‌ترین نکات و شرایط اجاره ملک در دبی باید به موارد زیر بپردازیم که باید حتماً به آن‌ها توجه داشته باشید:

  • خانه‌هایی که در دبی اجاره داده می‌شوند باید حتماً از شماره شناسه RERA برخوردار باشند.
  • در اجاره نامه ملک باید حتماً مواردی همچون هزینه اینترنت، آب، برق و… قید شوند.
  • معمولاً هزینه آب و برق در دبی بسته به نوع آپارتمان و ویلایی بودن آن تعیین می‌شود. معمولاً این هزینه برای آپارتمان‌ها حدود ۱۲۰۰ درهم و برای املاک ویلایی ۵۰۰۰ درهم است.
  • اگر بخواهید قبل از اتمام مدت قرارداد اجاره، خانه را ترک کنید، لازم است ۲ ماه زودتر این موضوع را با مالک در میان بگذارید.
  • اگر صاحب خانه بخواهد مستأجر زودتر از موعد قرارداد ملک را ترک کند، باید ۶ ماه زودتر این موضوع را اطلاع دهد.
  • ثبت قرارداد اجاره خانه موردنظر در EJARE (سیستمی‌ به منظور کنترل قرارداد‌های میان مستأجر و مالک) ضروری است.
  • طبق قوانین اجاره خانه در دبی معمولاً مالکان وظیفه دارند که در طول مدت زمان اجاره، هزینه تعمیرات ملک را پرداخت کنند و این موضوع باید در قرارداد ذکر شود.
  • قرارداد‌های اجاره نامه در دبی معمولاً یک بند مربوط به فسخ قرارداد دارند که اگر این بند ذکر نشود، مالک می‌تواند در صورت فسخ زودهنگام، طلب خسارت کند.

مدارک موردنیاز برای اجاره ملک در دبی

برای اجاره ملک در دبی مانند سایر شهر‌ها به یک سری مدارک نیاز دارید که باید آن‌ها را به کارشناس املاک تحویل دهید و لازم است تکمیل باشند. مدارک ضروری به منظور اجاره خانه در شهر دبی به شرح زیر است:

  • کپی از پاسپورت مستأجر
  • کپی از ویزای مستأجر
  • کپی از پاسپورت مالک
  • تصویر بلیت سفر
  • کارت اقامت
  • تسویه کامل هزینه اجاره ملک
  • یک نسخه از سند مالکیت خانه
  • رسید سپرده امنیتی
  • شماره پیش فرض ۹ رقمی‌ (برای اتصال آب و برق ملک)
  • کپی از صورت حساب آخر مستأجر قبلی برای اتصال آب و برق خانه

توجه داشته باشید رجیستر کردن قرارداد اجاره خانه که به آن Ejari گفته می‌شود بر عهده صاحب خانه قرار داشته و معمولاً به مشاور املاک سپرده می‌شود؛ بااین‌حال شما به عنوان مستأجر باید مراحل رجیستر کردن را سپری کرده و مخارج لازم را بپردازید.

مدارک موردنیاز برای اجاره ملک در دبی
اجاره ملک در دبی

لاکچری‌ترین مناطق برای اجاره ملک در دبی

یکی از موضوعات مهمی‌ که باید پیش از اقدام به اجاره خانه در دبی بدانید این است که در این شهر شیخ‌نشین ثروتمند برخی مناطق جزو گران‌ترین و لاکچری‌ترین نواحی شهر به حساب می‌آیند و به طبع هزینه خرید و اجاره ملک در آن‌ها بسیار بالا است. در ادامه به معرفی گران‌قیمت‌ترین مناطق دبی خواهیم پرداخت.

پالم جمیرا دبی؛ هفتمین جزیره مصنوعی جهان

پالم جمیرا به علت داشتن ساحل شنی و معماری بی‌نظیر (شباهت به درخت نخل) در بین مهاجران و توریست‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار است. اجاره خانه در جمیرا دبی بسیار بالا بوده و این منطقه از گران‌ترین محله‌های دبی برای اقامت محسوب می‌شود.

دسترسی به ساحل شنی زیبا، هتل‌ها و مراکز تفریحی جذاب، برج العرب به عنوان تنها برج ۷ ستاره جهان و همچنین طراحی خانه‌های ساحلی، این منطقه را به یکی از لوکس‌ترین جا‌هایی که می‌توان در دبی اقامت داشت تبدیل کرده است.

پالم جمیرا دبی؛ هفتمین جزیره مصنوعی جهان
اجاره ملک در دبی

دبی مارینا؛ منطقه‌ای لوکس و دیدنی

در قسمت غربی شهر دبی در امتداد جاده شیخ زاید منطقه ساحلی به نام دبی مارینا قرار دارد که معمولاً مهاجران اروپایی و روس در آن اقامت دارند. دسترسی راحت به مترو، سواحل زیبا، برج‌های سر به فلک کشیده و جذاب، کانال آب پر از کشتی‌های تفریحی، نزدیکی به جزیره بلو واترز و غیره تنها بخشی از جذابیت‌های دبی مارینا برای زندگی هستند.

همچنین پیاده روی در کنار کانال زیبای دبی مارینا در فصول سرد تجربه خاطره انگیزی است که ساکنان این منطقه از آن لذت می‌برند. لازم است بدانید این منطقه برای زندگی خانوادگی بسیار ایده‌آل و مناسب است. دبی مارینا مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی است که در این منطقه قرار دارد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

همچنین دبی مارینا پذیرای تعداد زیادی هتل‌های ۴ و ۵ ستاره است که میزبان توریست‌های بسیاری از سراسر جهان هستند. درنهایت وجود امکانات رفاهی بسیار موجب شده است امروزه این منطقه به یکی از لوکس‌ترین محله‌ها برای خرید و اجاره ملک در دبی تبدیل شود.

داون تاون؛ جذاب‌ترین تصویر از دبی

داون تاون یا مرکز شهر شامل همان مناطق حوالی برج خلیفه است که از لحاظ موقعیت استراتژیک به عنوان بهترین محله در قلب شهر دبی به شمار می‌آید. از دلایل محبوبیت این منطقه و گران بودن هزینه اجاره و خرید ملک در داون تاون باید دسترسی آسان به تمامی‌ مناطق شهر، حضور برج خلیفه، دبی مال و بسیاری از امکانات رفاهی دیگر را نام ببریم.

اگر قصد خرید و اجاره ملک در دبی را دارید، باید بدانید اجاره خانه در داون تاون دبی نسبت به بسیاری از محله‌های دیگر گران‌تر بوده و از شلوغ‌ترین و محبوب‌ترین مناطق این شهر محسوب می‌شود. هزینه اجاره ملک در این منطقه به ازای هر فوت مربع حدود ۱۱۷ درهم است.

داون تاون؛ جذاب‌ترین تصویر از دبی
اجاره ملک در دبی

جزیره مصنوعی بلو واترز؛ ساحلی آرام و زیبا

در این بخش از راهنمای اجاره ملک در دبی باید بگوییم اگر به دنبال یک زندگی آرام در فضایی ساحلی و امن هستید، جزیره بلو واترز در جنوب محله دبی مارینا بهترین انتخابی است که می‌توانید داشته باشید. بیش از ۱۰۰ رستوران و کافه و همچنین بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک دنیا معروف به عین دبی در این جزیره واقع شده‌اند.

موقعیت استراتژیک، معماری بی‌نظیر و لوکس بودن محوطه سبب شده است این محله کوچک در لیست گران‌ترین مناطق دبی قرار گیرد.

البراری؛ محله‌ای سرسبز و خوش آب‌وهوا

البراری یکی از سبزترین مناطق شهر دبی با هوایی مطبوع و باکیفیت است که به محیط‌زیست آن اهمیت بسیاری داده شده است. این محله می‌تواند برای هرکسی که قصد دارد یک آپارتمان لوکس و جذاب در دبی اجاره کند بهترین گزینه باشد.

در این منطقه شاهد تنوع قابل توجهی از آپارتمان‌ها و ویلا‌های مختلف با امکانات کامل هستیم. میانگین اجاره آپارتمان در این منطقه حدود ۱۵۰۰۰۰ درهم است. زندگی در البراری برای افرادی که به دنبال اجاره ملک در دبی هستند انتخاب بی‌نظیری بوده و مزایای زیر را به همراه دارد:

  • محیط زندگی آرام
  • دارای باشگاه‌های سلامت
  • فضای سبز فراوان
  • رستوران‌های درجه یک
البراری؛ محله‌ای سرسبز و خوش آب‌وهوا
اجاره ملک در دبی

سیتی واک؛ تجربه یک زندگی لوکس و رؤیایی

تعداد زیادی آپارتمان‌های لوکس در این محله وجود دارند که تمامی آن‌ها سیتی واک را به منطقه‌ای برای یک زندگی لاکچری تبدیل کرده‌اند. شما در این منطقه می‌توانید از مناظر پانوراما از بلندترین ساختمان‌های جهان و حتی برج خلیفه لذت ببرید.

متوسط قیمت اجاره و فروش آپارتمان در این منطقه حدود ۳.۱ میلیون درهم است. همچنین در این منطقه هتل‌های بسیار لوکسی نیز دایر هستند که با رزرو آن‌ها می‌توانید یک شب رؤیایی و خاص را تجربه کنید.

ارزان‌ترین مناطق برای اجاره ملک در دبی

اگر به دنبال اجاره خانه با قیمت مناسب در دبی هستید، باید ارزان‌ترین مناطق این شهر را برای خرید و اجاره ملک بشناسید؛ از این رو در ادامه مطلب به معرفی این مناطق که هزینه اجاره خانه در آن‌ها به نسبت دیگر مناطق مناسب‌تر است خواهیم پرداخت.

ارزان‌ترین مناطق برای اجاره ملک در دبی
اجاره ملک در دبی

اینترنشنال سیتی؛ قیمت مناسب و جذاب

اینترنشنال سیتی (International city) منطقه‌ای است که از فرهنگ جهانی دبی الهام گرفته است و به داشتن مجتمع‌های مسکونی که هرکدام نام یک کشور را دارند معروف است. از این مجتمع‌ها می‌توان به ایران، مراکش، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، یونان و غیره اشاره کرد.

درواقع این منطقه برای اجاره آپارتمان ارزان در دبی یک گزینه فوق‌العاده است؛ زیرا بیش از ۵۰۰ آپارتمان قیمت مناسب در آن وجود دارند. در اینترنشنال سیتی شاهد وجود رستوران‌های متعدد با غذا‌های خوشمزه، دراگون مارت ۱ و ۲، دریاچه الورسان و فضا‌های باز برای گردش هستیم.

میانگین اجاره سالانه در این منطقه بین ۱۹۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰ درهم برای واحد‌های استودیو و ۲۴۰۰۰ الی ۵۵۰۰۰ درهم برای واحد‌های یک‌خوابه است.

اسپورتس سیتی؛ مکانی ایده‌آل برای ورزش دوستان

چنانچه به دنبال اجاره آپارتمان مبله در دبی با قیمت ارزان هستید، منطقه اسپورتس سیتی (sports city) می‌تواند گزینه ایده‌آلی باشد. این محله سرزنده هرآنچه به آن نیاز دارید را در خود جای داده است. شما می‌توانید در این منطقه از استخر‌ها، باشگاه‌ها و مجموعه ورزشی سرپوشیده و روباز لذت ببرید و انواع ورزش‌ها را تماشا کنید.

استادیوم بین‌المللی کریکت دبی در این منطقه واقع شده است و به صورت مرتب در آن مسابقات ورزشی و کنسرت‌های بزرگ برگزار می‌شوند. متوسط اجاره ملک در دبی برای منطقه اسپورتس سیتی در سال ۲۶۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰ درهم برای استودیو‌ها و ۳۵۰۰۰ الی ۸۰۰۰۰ درهم برای خانه‌های یک‌خوابه است.

اسپورتس سیتی؛ مکانی ایده‌آل برای ورزش دوستان
اجاره ملک در دبی

بر دبی؛ از قدیمی‌ترین مناطق دبی

گزینه دیگری که برای اجاره ملک در دبی به صورت ارزان به شما پیشنهاد می‌دهیم منطقه بر دبی است که در سمت غربی خور دبی قرار دارد. این منطقه قدیمی‌ بوده و از جاذبه‌های بسیاری برخوردار است و چشم‌اندازی از دبی قدیم را به شما نشان می‌دهد.

اگر دوست دارید در محله‌هایی که حال و هوای قدیمی‌ دارند زندگی کنید، بر دبی مناسب شما خواهد بود. این محله شلوغ از بازار‌های متعدد، ساختمان‌های قدیمی‌، قلعه الفهیدی و بسیاری جذابیت‌های دیگر برخوردار است و همواره مورد توجه گردشگران قرار دارد.

میانگین اجاره سالانه در این منطقه ۲۰۰۰۰ الی ۶۰۰۰۰ درهم برای واحد‌های استودیو و برای آپارتمان‌های یک‌خوابه حدود ۳۶۰۰۰ الی ۱۳۰۰۰۰ درهم محاسبه می‌شود.

دبی سیلیکون اویسیس؛ انتخابی مناسب برای دانشجو‌ها

این منطقه تمامی‌ دانشجویان، کارکنان آنلاین و علاقه‌مندان به تکنولوژی را فرا می‌خواند؛ زیرا به عنوان اولین شهر هوشمند دبی به‌خاطر وجود پارک فناوری لقب گرفته است. سیلیکون اویسیس محل فعالیت بسیاری از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای تازه‌کار است و به عنوان یکی از ارزان‌ترین محله‌ها برای اجاره ملک در دبی شناخته می‌شود.

این منطقه با برخورداری از مسیر‌های پیاده‌روی و زمین‌های ورزشی روباز، آپارتمان‌ها و ساختمان‌های اداری، رستوران‌ها و… برای تمامی‌ افراد مناسب است. اگر به دنبال یک مقصد تفریحی هستید، سیلیکون پارک تمام ویژگی‌های مدنظر شما را دارد و شامل زمین بسکتبال، تنیس، فوتبال، والیبال، مکان‌های مخصوص باربیکیو و پیست اسکیت است.

درمورد میانگین اجاره سالانه در این منطقه باید بگوییم برای واحد‌های استودیو ۲۵۰۰۰ الی ۵۲۰۰۰ درهم و واحد‌های یک‌خوابه ۳۲۰۰۰ الی ۶۸۰۰۰ درهم است.

دبی سیلیکون اویسیس؛ انتخابی مناسب برای دانشجو‌ها
اجاره ملک در دبی

هزینه اجاره ملک در دبی

یکی از سؤالات افرادی که قصد اجاره ملک در دبی را دارند این است که وضعیت قیمت خانه در دبی برای اجاره به چه صورت است؟ در این باره باید بدانید قیمت اجاره ملک در نقاط مختلف این شهر متفاوت است و بر اساس عوامل زیر تعیین می‌شود:

  • امکانات ویژه ملک: قیمت اجاره خانه‌ و آپارتمان در دبی با امکاناتی همچون استخر، سالن ورزشی یا نگهبانی شبانه روزی بالاتر است. اگر خوا‌هان استفاده از این امکانات هستید، باید بودجه بیشتری را برای هزینه اجاره ملک در دبی اختصاص دهید.
  • متراژ و نوع ملک: هرچقدر ملک موردنظر از متراژ بالاتری برخوردار باشد، اجاره خانه بیشتر می‌شود. معمولاً آپارتمان‌های بزرگ‌تر و خانه‌های دارای باغچه و حیاط قیمت بالاتری دارند.
  • موقعیت جغرافیایی ملک: از دیگر عوامل مؤثر بر قیمت اجاره آپارتمان در دبی باید به این موضوع اشاره کنیم که ملک موردنظر در چه نقطه‌ای از شهر قرار دارد. املاکی که در مناطق مرکزی و حیاتی دبی قرار دارند، معمولاً قیمت‌های بالاتری داشته و از دسترسی مناسبی به مراکز خرید، مراکز تفریحی و امکانات شهر برخوردارند.
  • عرضه و تقاضا: اگر تقاضا برای اجاره مسکن در دبی بیشتر از عرضه باشد، احتمالاً قیمت‌ها افزایش پیدا می‌کنند. به عبارت دیگر در این شرایط تعداد ملک‌های اجاره‌ای محدود بوده و تقاضا بالا است؛ بنابراین این املاک با قیمت بیشتری اجاره داده می‌شوند.

می‌توانید در جدول زیر متوسط قیمت اجاره ملک در دبی را به صورت سالیانه مشاهده کنید. توجه داشته باشید که شهر‌های دبی و ابوظبی از لوکس‌ترین و گران‌ترین شهر‌های امارات محسوب می‌شوند و بی‌شک هزینه اجاره ملک در شهر‌هایی همچون شارجه و عجمان به‌مراتب پایین‌تر است.

ویژگی ملک اجاره سالیانه
آپارتمان یک‌خوابه مجلل ۱۲۰۰۰۰ درهم
آپارتمان یک‌خوابه عادی ۷۰۰۰۰ درهم
آپارتمان دو خوابه مجلل ۲۵۰۰۰۰ درهم
آپارتمان دو خوابه عادی ۹۰۰۰۰ درهم
آپارتمان سه‌خوابه مجلل ۳۹۰۰۰۰ درهم
آپارتمان سه‌خوابه معمولی ۲۵۰۰۰۰ درهم

 

درمورد اجاره خانه در دبی به صورت ماهیانه نیز باید بگوییم این‌گونه املاک زیر نظیر شرکت‌های معروفی همچون Airbnb به توریست‌ها و افرادی که قصد اقامت موقت در دبی را دارند اجاره داده می‌شوند. قیمت این خانه‌ها بسته به فصول مختلف و شرایط امارات متغیر است.

برای مثال اجاره ما‌هانه این خانه‌ها در فصل تابستان به ۴۰۰۰ الی ۵۰۰۰ درهم در ماه می‌رسد؛ اما در فصل پاییز و زمستان اجاره حدود ۱۲۰۰۰ درهم است.

اجازه بهترین آپارتمان‌ها در دبی با مندوبی گروپ

اجاره آپارتمان در دبی می‌تواند برای بسیاری افراد چالش برانگیز و سخت باشد؛ زیرا در این زمینه به اطلاعات دقیق و شناخت کافی از بازار املاک دبی نیاز است؛ از این رو مشورت با کارشناسان مجرب همواره یک راه مطمئن برای خرید و اجاره ملک در دبی و دیگر کشور‌ها به شمار می‌آید.

در این زمینه تیم مندوبی گروپ با تسلط بر جدیدترین شرایط اجاره ملک در این شهر بهترین گزینه‌های خرید و اجاره به شما پیشنهاد خواهد داد. علاوه بر این می‌توانید به منظور اخذ ویزای دبی، ثبت شرکت، سرمایه گذاری، اخذ پاسپورت دومینیکا و سند لوشیا، افتتاح حساب بانکی تمدید لایسنس و بسیاری موارد دیگر روی کمک مندوبی گروپ حساب باز کنید.

سخن پایانی

اگر شما هم جزو کسانی هستید که دبی را به عنوان یک مقصد مهاجرتی مطلوب برای شروع یک زندگی جدید انتخاب کرده‌اید، احتمالاً به فکر اجاره ملک در دبی افتاده‌اید. خوشبختانه در گوشه‌گوشه این شهر خانه‌ها و آپارتمان‌هایی بسیاری به منظور اجاره در نظر گرفته شده‌اند و شما می‌توانید بنا به نیاز‌ها و علایق خود یک ملک ایده‌آل اجاره کنید.

با توجه به اینکه اجاره خانه در شهر دبی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مهاجران ایرانی است، ما در این مطلب اطلاعاتی که در این زمینه به آن‌ها نیاز خواهید داشت را در اختیارتان قرار دادیم تا بهترین تصمیم را بگیرید.

سؤالات متداول

۱. آیا امکان فسخ قرارداد اجاره خانه در دبی وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد؛ اما اگر زمان زیادی به پایان قرارداد مانده باشد، باید جریمه سنگینی بپردازید.

۲. برای اقامت در دبی هتل بهتر است یا اجاره خانه؟

برای اقامت کمتر از یک سال، هتل و بیشتر از یک سال اجاره ملک بهتر است.

۳. چه مناطقی در دبی برای اجاره ملک ارزان‌تر هستند؟

اینترنشنال سیتی، دبی سیلیکون اویسیس، بر دبی، اسپورتس سیتی و غیره

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

وضعیت درآمد در  7 مورد از بهترین شهرهای امارات برای کار
آشنایی با سیستم بهداشت امارات متحده عربی + 3 شماره تماس ضروری
معرفی بیش از 10 مورد از تفریحات امارات -دلچسب‌ترین تفریحات !

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *