ارزان ترین زمان سفر به دبی

ارزان ترین زمان سفر به دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

 آشنایی با ارزان ترین زمان سفر به دبی

اغلب مردم، دبی را با لوکس بودن آن می‌شناسند؛ اما یک گردشگر می‌تواند ارزان ترین زمان سفر به دبی را پیدا کند و از آن نهایت لذت را ببرد. آیا شما هم علاقه دارید به دبی سفر کنید؟ برای یکبار هم که شده حتماً سفر به این شهر هیجان انگیز و رنگارنگ را تجربه کنید.

لوکس بودن دبی دلیل بر غیر ممکن دانستن سفر به دبی نیست. در این مقاله ترفندهایی را به شما آموزش می‌دهیم تا هزینه سفر به دبی در سال 1403 را به حداقل برسانید و بهترین زمان برای سفر به دبی را انتخاب کنید؛ بدون اینکه از کیفیت سفرتان کاسته شود. پس همراه این مطالب جذاب باشید.

چه زمانی به دبی سفر کنیم؟

امروزه دبی به یکی از قطب‌های توریستی جهان تبدیل شده است که هزینه‌های هتل، غذا و مراکز تفریحی آن در فصل‌های پربازدید سر به فلک می‌کشد؛ اما آیا به دنبال بهترین زمان سفر به دبی هستید؟ آب و هوا یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در انتخاب زمان مسافرت است و دبی نیز از این قاعده جدا نیست.

فصل‌های بهار و تابستان دبی به لو سیزن (Low Season) معروف هستند؛ زیرا در این فصل به دلیل شرایط آب و هوایی تعداد گردشگران خارجی کاهش پیدا می‌کند. کاهش گردشگر تأثیر مستقیمی بر کاهش هزینه‌های هتل، مراکز تفریحی، رفت و آمد و غذا دارد.

ارزان ترین زمان سفر به دبی از اواسط اردیبهشت ماه شروع می‌شود و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد. در این چند ماه آب و هوای دبی به شدت گرم و شرجی می‌شود؛ به طوری که بیشتر افراد از خانه خارج نمی‌شوند. دمای هوای دبی در تابستان تا ۴۵ درجه افزایش پیدا می‌کند.

تمامی خدمات تفریحی و گردشگری دبی در فصل‌های بهار و تابستان شامل تخفیفات باور نکردنی می‌شوند. ارزان‌ترین کشور برای سفر و خرید در فصل گرما، دبی است و شما میتوانید از برندهای مطرح جهان اجناس خوبی را خریداری کنید. علاقه‌مندان به خرید به هیچ وجه این فرصت استثنایی را از دست نمی‌دهند.

احتمالاً این موضوع را نمی‌دانید که هزینه‌های هتل و تورهای مسافرتی نیز در فصل گرما کاهش پیدا می‌کند و شما با هزینه‌های معقول میتوانید در هتل‌های مجلل اقامت داشته باشید؛ بنابراین تصمیم عاقلانه این است که ارزان ترین زمان سفر به دبی از دست ندهید.

یک خبر خوب برای افرادی که از شلوغی جمعیت و ترافیک بیزار هستند، این است که دبی در فصل‌های بهار و تابستان بسیار خلوت می‌شود و خبری از ترافیک‌های سنگین نیست. این افراد به راحتی می‌توانند خرید خود را انجام دهند و از جاذبه‌های دیدنی دبی بازدید کنند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بهترین زمان سفر به دبی

ارزان ترین رستوران‌های دبی

بی شک یکی از مهم‌ترین و شلوغ‌ترین شهرهای امارات، دبی است که سالانه میزبان توریست‌های بی‌شماری می‌شود. دبی پایتخت لوکس‌ترین رستوران‌ها، هتل‌های خاورمیانه و پیشرفته ترین امکانات رفاهی امارات است؛ اما به این معنا نیست که نمی‌توان رستوران یا هتل با قیمت مناسب در این شهر پیدا کرد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که قیمت مناسب این رستوران‌ها در ارزان ترین زمان سفر به دبی به معنی بی کیفیت بودن غذا و خدماتشان نیست. در ادامه ۱۰ رستوران ارزان که در سفر به دبی میتوانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید، معرفی می‌کنیم.

رستوران ارمیتسر

آیا طرفدار غذاهای تند هستید؟ رستوران ارمیتسر گزینه مناسبی برای شما است که هم مطابق با علاقه خود غذا بخورید و هم در هزینه سفر به دبی صرفه جویی خوبی داشته باشید. ارمیتسر یک رستوران هندی در دبی است که در منوی خود انواع غذاهای هندی و آسیایی خوشمزه به مشتری ارائه می‌دهد.

این رستوران جزو شلوغ‌ترین رستوران‌های دبی در ارزان ترین زمان سفر به دبی است که لذیذترین کباب‌ها، سالادها و سوپ‌های خوشمزه را آماده می‌کند. ارمیتسر به فکر گیاه خواران نیز بوده و منوی غذایی جداگانه‌ای برای این دسته از افراد اختصاص داده است.

ارزان ترین رستوران‌های دبی

رستوران اسپشیال استادی

یکی از مورد علاقه‌ترین رستوران‌ های دبی در بین ایرانی‌ها، رستوران اسپشیال استادی است که متنوع‌ترین منوی غذای ایرانی را به خود اختصاص داده است. شما میتوانید در ارزان ترین زمان سفر به دبی علاوه بر غذای ایرانی، انواع غذای محلی و خاورمیانه را در این رستوران پیدا کنید.

کباب مرغ و بره رستوران اسپشیال زبانزد عام و خاص است و این غذا زیر نظر ماهرترین استاد آشپزی دبی طبخ می‌شود. برخورد خوب پرسنل رستوران، قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالای غذا از ویژگی‌های بارز این رستوران است.

رستوران فیش هات

فیش هات یکی دیگر از ارزان ترین رستوران‌های دبی است که به غذاهای دریایی خود معروف است. آشپزان فیش هات غذاهای خود را با بهترین مواد اولیه تهیه می‌کنند و این موضوع نقطه قوت رستوران فیش هات است. انواع شاه ماهی، ماهی کفال، میگو، مارماهی و خرچنگ در لیست غذای این رستوران وجود دارد.

ارزان ترین رستوران‌های دبی

رستوران وکیو نودل

اگر به دنبال تجربه طعم متفاوت غذا با قیمت مقرون به صرفه در ارزان ترین زمان سفر به دبی هستید، غذاهای رستوران وکیو نودل را تجربه کنید. مشتری مداری نمونه بارز این رستوران است؛ زیرا شما میتوانید با توجه به علاقه خود نوع نودل، سس و مواد داخل آن را انتخاب کرده و سپس سفارش دهید.

مواد اولیه غذاهای این رستوران تازه و باکیفیت هستند و این موضوع باعث افزایش هزینه‌های غذا نشده است. سفارش شما در این رستوران در کمترین زمان ممکن آماده می‌شود؛ پس اگر به دنبال صرفه جویی در زمان هستید، رستورانی به غیر از وکیو نودل را انتخاب نکنید.

رستوران راوی

یکی دیگر از رستوران‌های دبی که به طبخ غذاهای آسیایی، هندی و پاکستانی شهرت دارد و مانند رستوران های دیگر بر توسعه صنعت گردشگری امارات تأثیرگذار بوده، راوی است. کیفیت غذا در رستوران راوی حرف اول را می‌زند؛ پس حتماً در ارزان ترین زمان سفر به دبی این رستوران را در لیست برنامه‌های خود قرار دهید.

ارزان ترین رستوران‌های دبی

رستوران زعتر دبلیو زیت

یکی از بهترین رستوران‌های لبنانی در دبی رستوران زعتر دبلیو زیت (Zaater W Zeit) است که برای مشتریان خود انواع غذاهای مدیترانه‌ای، فست‌فود و خاورمیانه آماده می‌کند. این رستوران در منوی خود غذاهای حلال و غذای ویژه گیاه خواران را دارد.

شب گردی در خیابان‌های دبی و خوردن یک وعده غذا در رستوران زعتر در ساعات آخر شب خاطره‌ای ماندگار در ارزان ترین زمان سفر به دبی برای شما رقم می‌زند. تنوع بالای غذا علی رغم قیمت ارزانی که دارد، اغلب توریست‌ها را شگفت زده می‌کند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

رستوران ممائیش

آیا به دنبال رستورانی هستید که علاوه بر قیمت مناسب در ارزان ترین زمان سفر به دبی، محیط جذابی هم داشته باشد؟ رستوران ممائیش (MamaEsh) نمونه‌ای از این رستوران است که ترکیبی از محیط لاکچری، قیمت مناسب، برخورد دوستانه پرسنل و کیفیت فوق‌العاده غذا است.

این رستوران علاوه بر وعده ناهار و شام در وعده صبحانه و برانچ به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. در منوی غذای رستوران ممائیش غذاهای حلال و وگان‌ها نیز وجود دارد.

ارزان ترین رستوران‌های دبی

رستوران بوقطیر

علاقه‌مندان غذاهای دریایی به هیچ وجه رستوران بوقطیر (Bu Qtair) را از دست ندهید. یکی از رستوران‌هایی که در ارزان ترین زمان سفر به دبی میتوانید به آن مراجعه کنید، بوقطیر است که غذاهای دریایی را در لذیذترین حالت ممکن برای شما سرو می‌کند.

احتمالاً برای شما هم جالب باشد که رستوران بوقطیر در منوی خود تنها دو نوع غذا را سرو می‌کند. ماهی سرخ شده و میگوی سرخ شده به همراه سبزی‌ها، نان، سالاد و نوشیدنی منوی بوقطیر را تشکیل می‌دهند.

این رستوران در نزدیکی برج العرب است و شما می توانید در نمای زیبایی غذای خود را میل کنید و از شاهکار معماری بهترین برج های دبی لذت ببرید.

رستوران زاروب

در نزدیکی مرکز تجاری بین‌المللی دبی رستورانی به نام زاروب وجود دارد که غذاهای خود را با قیمت مناسبی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. زاروب یک رستوران لبنانی است که انواع غذاهای عربی  و مصری را در منوی خود جای داده است و جزو گزینه‌های اقتصادی در ارزان ترین زمان سفر به دبی به شمار می‌رود.

فضای این رستوران ساده است و غذا با تزیینات عربی در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. محیط ساده و جذاب زاروب حس و حال خوردن غذا در کوچه پس‌کوچه‌های لبنان، سوریه را در قلب توریست زنده می‌کند.

رستوران دیس بردیس

گردشگران پاکستانی که ارزان ترین زمان سفر به دبی را انتخاب می‌کنند و به غذاهای کشور خود علاقه دارند، می‌توانند سری به رستوران دیس بردیس بزنند. دیس بردیس یکی از ارزان ترین رستوران‌های دبی است که غذاهای خود را با طعم و عطر اصیل پاکستانی طبخ می‌کند.

کتلت گوشت، سمبوسه مرغ، بریانی‌های هندی و رول مرغ از خوشمزه‌ترین و پرطرف‌دارترین غذاهای رستوران دیس بریس هستند که با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

رستوران دیس بردیس

ارزان ترین هتل‌های دبی

یکی از بزرگ‌ترین بخش‌های سفر به امارات که هزینه زیادی را باید برای آن در نظر گرفت، بخش هتل و رزرو اتاق است. مجلل‌ترین هتل‌های جهان را که بهترین سرویس دهی و پرسنل را دارند را میتوانید در دبی پیدا کنید.

اگر برای اقامت هتل‌های مجلل دبی را انتخاب کنید، نمی‌توانید سفر ارزان به دبی داشته باشید؛ حتی اگر ارزان ترین زمان سفر به دبی در فصل‌های بهار و تابستان را انتخاب کنید. نیازی نیست که فکر خود را درگیر این موضوع کنید؛ زیرا ما همه جوانب را سنجیده‌ایم و ارزان ترین هتل‌ها را در جدول زیر به شما معرفی می‌کنیم.

نام هتل آدرس هتل
لندمارک پلازا دبی، منطقه دیره، میدان الناصر
آراوی منطقه دیره، خیابان ۴۵
لوندر دبی، منطقه دیره، واقع در خیابان الجزیره
سیتی استار دبی، واقع در خیابان صلاح‌الدین
ایبیس الرقه دبی، منطقه دیره، خیابان الرقه
سان اند سندز دبی، واقع در منطقه دیره، خیابان الرقه
دریم پلاس دبی، منطقه الرقه، خیابان المراقبت
مای فر دبی، ریگا البوستان، خیابان A42
کلاریج دبی، منطقه دیره، خیابان عمر بن خطاب
نیهال پلاس دبی، خیابان المکتوم
فونیکس دبی، خیابان ۲۸، منطقه نخیل

سؤالات متداول

۱.‌ رستوران‌های دبی که غذای دریایی دارند؟

رستوران فیش هات و رستوران بوقطیر

۲. هتل لند مارک پلازا در کجای دبی است؟

منطقه دیره، میدان الناصر

۳. ارزان ترین زمان سفر به دبی چه زمانی است؟

فصل‌های بهار و تابستان

۴. آدرس رستوران فیش هات در کجاست؟

دبی، منطقه عود میثا پشت مرکز کاریشما، خیابان ۸

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

ارزان ترین تفریح‌های دبی

به نظر شما در ارزان ترین زمان سفر به دبی چه تفریحاتی را می‌توان، انجام داد؟ آیا شما پیشنهادی برای این موضوع دارید که در فصل گرما از کدام جاذبه‌ها و تفریحات هیجان انگیز دبی استفاده کنیم؟ صنعت گردشگری دبی به‌اندازه‌ای غنی است که گرما منجر به محدودیت آن نمی‌شود.

علی رغم گرما و آفتاب سوزانی که در دبی وجود دارد، شما میتوانید ساعت‌ها سرگرم باشید و از کسب تجربه‌های جدید لذت ببرید؛ به همین دلیل در ادامه چند مورد از تفریحات هیجان انگیز دبی در تابستان را معرفی می‌کنیم که تعدادی از آن ها جزو تفریحات رایگان دبی هستند.

ارزان ترین تفریح‌های دبی

پیست اسکی دبی

یکی از بهترین تفریحات دبی در فصل گرما پیست اسکی و برف بازی است. احتمالاً با شنیدن پیست اسکی تعجب کنید و این سؤال برای شما پیش می‌آید که برف در تابستان داغ دبی؟ ریز به ریز صنعت توریستی دبی پر از شگفت زدگی بوده و مرزهای تفریح تا واقعیت را جا به جا کرده است.

می‌توان پیست اسکی دبی را با حدود ۶۰۰۰ تن برف تمیز به بزرگ‌ترین یخچال جهان قلمداد کرد. تصور کنید که در آب و هوای گرم دبی که فرصت هرگونه فعالیتی از شما گرفته شده است، به دل برف پیست اسکی در ارزان ترین زمان سفر به دبی می‌زنید و در کنار عزیزان خود لذت می‌برید.

بوستان برفی، سینما و پنگوئن‌های قطبی بخش‌های اصلی پیست اسکی دبی را تشکیل می‌دهند که حتماً آن را در کنار خانواده و کودک خود تجربه کنید. امکانات پیست اسکی و برف بازی دبی از هر لحاظی تکمیل است و از بهترین تجهیزات در این مجموعه استفاده شده است.

هزینه رزرو بلیت پیست اسکی در ارزان ترین زمان سفر به دبی برای شیب ۲ ساعته حدود ۲۱۰ درهم، شیب ۱ روزه ۳۱۰ درهم و برای بانوان ۱۸۰ درهم است. ساعت کاری پیست اسکی دبی از ۹ صبح تا ۱۲ شب است. این پیست در خیابان شیخ زاید در مرکز خرید امارات واقع شده است.

دوچرخه سواری در مارینا

در راهنمای سفر به دبی دوچرخه سواری در منطقه مارینا برای علاقه‌مندان به دوچرخه سواری بسیار لذت بخش است. شما در ارزان ترین زمان سفر به دبی میتوانید تنها با پرداخت ۲۰ درهم در دبی با دوچرخه گشت و گذار کنید.

تجربه دوچرخه سواری در شب در مقایسه با روز متفاوت‌تر است؛ زیرا میتوانید در سکوت شب از زیبایی‌های آسمان لذت ببرید و با سرعت بیشتری منطقه‌های مختلف دبی را تماشا کنید. برنامه‌های دوچرخه سواری مارینا حدود ۷ کیلومتر است.

دوچرخه سواری در مارینا

پارک آبی لاگونای دبی

تفریحات آبی در آب و هوای گرم و ارزان ترین زمان سفر به دبی در میان توریست‌ها خواهان زیادی دارد. پارک آبی لاگونا واقع در ساحل لامر از جاذبه‌های قیمت مناسب دبی است که می توانید با ۱۰۰ درهم بلیت آن را خریداری کنید.

خدمات پارک لاگونا از ساعت ۱۰ صبح شروع و تا نیمه شب ادامه دارد. این پارک روز تعطیلی ندارد و شما در هر زمانی می توانید به ان مراجعه کنید. پارک آبی لاگونا اولین مرکز تفریحی است که می‌توان در آن دستگاه با امواج ۱۸۰ درجه‌ای پیدا کرد.

دهکده جهانی دبی

در لیست تفریحات ارزان ترین زمان سفر به دبی بازدید از دهکده جهانی نیز قرار می‌گیرد. در این دهکده جهانی خلاصه‌ای از جاذبه‌های ۷۸ کشور جهان وجود دارد که شما تنها با پرداخت ۲۰ درهم میتوانید آن را تماشا کنید.

در دهکده جهانی دبی برنامه‌های تفریحی متنوع، رستوران فرهنگ‌های مختلف، نمایشگاه‌های بین‌المللی و بازارهای محلی وجود دارد که میتوانید با قیمت اقتصادی برای بستگان خود از دبی سوغاتی بخرید.

دهکده جهانی دبی

آب‌نماهای معروف دبی

در خاورمیانه، دبی را با آب‌نماهای آن می‌شناسند و تماشای این آب‌نماها یکی از تفریحات مورد علاقه توریست‌ها و افرادی است که ارزان ترین زمان سفر به دبی را انتخاب کرده‌اند. تماشای فواره‌های آب و رقص نور در دل شب، لذت تازه‌ای است که به یک بار تجربه کردن می‌ارزد و تجربه زندگی شبانه در دبی را برای شما به ارمغان می آورد.

طول این آب‌نماها حدود ۹۰۰ فوت است. شما با پرداخت ۵۵ درهم میتوانید فواره‌های آب را با قایق‌های پدالی از نمایی نزدیک‌تر تماشا کنید. اگر برای تماشا هزینه‌ای کمتر در نظر گرفته‌اید، میتوانید با ۲۰ درهم از پیاده روی نزدیک آب‌نما استفاده کنید.

کمپ گردی در دل کویر

آیا به آرامش و کویر گردی علاقه دارید؟ در ارزان ترین زمان سفر به دبی شرکت در کمپ‌های دبی انتخاب اقتصادی است. در کنار هزینه کمی که برای کمپ پرداخت می‌کنید، می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی دبی لذت ببرید و به یکی از بهترین خاطره‌های خود تبدیل کنید.

هزینه کمپ تنها شامل رفت و آمد می‌شود و برای کاهش هزینه میتوانید خودتان وعده‌های غذایی خود را ببرید. نکته‌ای که به هیچ وجه نباید آن را فراموش کنید، این است که تجهیزات درست کردن آتش را همراه خود داشته باشید؛ زیرا ممکن است هوا در شب سرد شود.

کمپ گردی در دل کویر

موزه نیف دبی

در ارزان ترین زمان سفر به دبی تفریحات فرهنگی نیز طرف‌داران خاص خود را دارد. در سال ۱۹۳۹ اولین ایستگاه دبی با عنوان دژ نیف ساخته شد. امروزه این دژ در دبی نماد امنیت را دارد و توریست‌ها از این موزه بازدید می‌کنند.

برای بازدید از اسلحه‌ها و یونی فرم‌های موزه نیف نیازی به خرید بلیت ندارید؛ تنها با پرداخت هزینه رفت و آمد میتوانید به موزه نیف بروید.

فریم دبی (قاب دبی)

این نقطه دیدنی در پارک زبیل دبی قرار دارد و به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا گذشته، حال و آینده شهر را در یک تور یک ساعته و با مناظر بی‌نظیر دبیِ قدیم و جدید از ارتفاع 150 متری ببینند. هزینه کم این جاذبه گردشگری به شما کمک می‌کند تا در کنار انتخاب ارزان ترین زمان سفر به دبی در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

موزه اتحاد دبی

علاقه‌مندان به تاریخ از این جاذبه گردشگری شهر دبی لذت خواهند برد. اینجا جایی است که می‌توانید همه چیز را در مورد امارات متحده عربی و نحوه تبدیل آن به آنچه امروز است، بیاموزید. بسیاری از اطلاعات شگفت‌انگیز در قالب فیلم‌ها و عکس‌های موجود برای کشف شما ارائه شده‌اند.

غرفه‌های تعاملی در موزه 25000 مترمربعی برای جالب‌ترین تجربه قرار داده شده‌اند. همچنین یک کتابخانه در محل و یک مرکز آموزشی را برای بررسی پیدا خواهید کرد. این موزه یکی از بهترین مکان‌های ارزان برای بازدید در دبی است که در نزدیکی ماریناکس‌های دبی قرار دارد و در کنار ارزان ترین زمان سفر به دبی، هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

زمین گلف مینیاتوری و قایق بادبانی نهر دبی

شما می‌توانید در باشگاه گلف و قایق بادبانی دبی کریک، بازی مینی گلف را انتخاب کنید. ما به شما قول می‌دهیم که این زمین یک فعالیت لذت‌بخش برای شما خواهد بود. این زمین گلف مینیاتوری سرپوشیده یکی از بهترین مکان‌های ارزان برای بازدید با دوستانتان محسوب می‌شود.

بدون توجه به سن یا تجربه شما، مطمئناً قبل از یک روز بازی در زمین گلف قهرمانی، از وقت خود در اینجا لذت خواهید برد و می‌توانید تمرین کنید. برای یک دور، چهار بازیکن در شروع مجاز هستند. اگر ارزان ترین زمان سفر به دبی را هم انتخاب کنید، سفری ارزان را تجربه خواهید کرد.

پارک ملی مشرف دبی

پارک مشرف یکی از محبوب‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مکان‌های دبی برای بازدید با خانواده به حساب می‌آید؛ بنابراین می‌توانید در ارزان ترین زمان سفر به دبی از آن دیدن کنید. شما می‌توانید یک پیک نیک باربیکیو را با عزیزان خود انتخاب کنید یا به سمت امکانات ورزشی عالی پارک بروید.

یک استخر بزرگ و یک زمین فوتبال بزرگ در پارک مشرف دبی وجود دارد. علاوه بر این، شما می‌توانید مسیرهای دوچرخه‌سواری کوهستان را نیز امتحان کنید یا به دویدن مشغول شوید و از هوای تازه لذت ببرید.

انتخاب‌ها برای تفریح در این پارک ملی بی‌شمار هستند و شما می‌توانید تنها با 50 درهم از تفریحات جذاب این پارک نهایت لذت را ببرید و یک صرفه‌جویی اساسی در هزینه‌های خود داشته باشید.

باغ معجزه دبی

باغ معجزه یک جاذبه برنده جوایز متعدد است که در آن می‌توانید با طرح‌ها و مجسمه‌های شگفت‌انگیز ساخته شده از گل در اطراف آن قدم بزنید. این باغ زیبا یک مقصد فصلی محبوب در ارزان ترین زمان سفر به دبی است که مردم از سراسر جهان برای لذت بردن از آن می‌آیند.

مطمئن شوید که هم در روز و هم در شب به طراحی هنری این باغ نگاهی بیندازید. به شما اطمینان می‌دهیم که از عکس‌های شگفت‌انگیز اینستاگرامی خود در این باغ پر از گل لذت خواهید برد!

ارزان ترین راه سفر به دبی

به نظر شما کدام روش سفر به دبی هزینه رفت و آمد شما را کاهش می‌دهد؟ بعد از اینکه ارزان ترین زمان سفر به دبی را پیدا کردید، نوبت این است که نوع رفت و آمد خود را انتخاب کنید تا سریع‌تر سفر هیجان انگیز خود را شروع کنید. ترجیح شما سفر دریایی است یا هوایی؟

یکی از ارزان ترین روش‌های سفر به دبی، سفر هوایی است. شما میتوانید بلیت‌های لحظه آخری که کنسل شده است را خریداری کنید. شرکت‌های ماهان ایر، ایران ایر، ایر عربیا، فلای دبی و قشم ایر خدمات پرواز به دبی را به توریست‌ها ارائه می‌دهند.

شما میتوانید در ارزان ترین زمان سفر به دبی از شهرهای مشهد، اصفهان، تهران، اهواز، بندرعباس و قشم به دبی سفر کنید. اگر به دنبال بلیت ارزان‌تر هستید، میتوانید سفر خود را از قشم انجام دهید. به دلیل مسافت کم قشم با دبی بلیت‌های ان ارزان‌تر است.

سفر دریایی از دیگر روش‌های ارزان سفر به دبی است؛ اما این روش نیاز به صرف زمان بیشتری دارد و باید ساعات طولانی روی آب بمانید. این روش در بین تجار و فروشندگانی که قصد خرید اجناس از دبی را دارند، طرف‌دار بیشتری دارد؛ زیرا هزینه کمتری برای حمل بار پرداخت می‌کنند.

ارزان ترین راه سفر به دبی

ارزان ترین مراکز خرید دبی

سؤال اساسی گردشگران این است که در کجای دبی ارزان خرید کنیم؟ قطعاً این موضوع را می‌دانید که دبی مرکز بهترین برندهای جهان است و از لحاظ مراکز خرید جزو کشورهای غنی به شمار می‌رود. پیدا کردن مرکز خرید با قیمت مناسب در ارزان ترین زمان سفر به دبی برای گردشگر یک برد به حساب می‌آید.

با این حال آیا می‌دانید کدام مرکز خرید دبی اجناس ارزان‌تری دارد؟ اجناس ارزان در دبی به معنی بی کیفیت بودن آن نیست و اغلب محصولات در مراکز خرید دبی کیفیت خوبی دارند. ما خرید از بازار های دبی را هم به شما پیشنهاد می کنیم.

برای آشنایی بهتر شما درباره چند نمونه از مراکز خرید صحبت می‌کنیم که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مرکز خرید سیتی سنتر دیره
  • مرکز خرید وافی دبی
  • مرکز خرید دارگون مارت
  • مرکز خرید الکرامه
  • مرکز خرید اوت لت مال
  • مرکز خرید مارینا مال
  • مرکز خرید مرکاتو
  • مرکز خرید دهکده جهانی
  • بازار بور دبی
  • مرکز خرید اوت لت ویلیچ
  • بازار نایف
  • بازار خیابان الفهیدی

ارزان ترین و مطمئن‌ترین سفر به دبی با مندوبی

چمدان‌های خود را جمع کنید که سفری ارزان به دبی در انتظار شماست! نگران شرایط و مدارک سفر به شهر دبی نباشید. مؤسسه مهاجرتی مندوبی اینجاست تا با کارشناسان مجرب خود مقدمات سفر شما را آماده کند. با کمک مشاوران زبده ما می توانید در ارزان ترین زمان سفر به دبی بلیت هواپیما و هتل خود را رزرو کنید.

شما می توانید انجام صفر تا صد خدمات خود را در زمینه تمدید انواع ویزا، خرید ملک در دبی، ثبت شرکت در دبی و راهنمای برای آزمون‌های پرومتریک و گود استندینگ را به ما بسپارید. مطمئن باشید که به هیچ وجه از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

مؤسسه مهاجرتی ما بر مدار رضایت کامل شما می‌چرخد و تمام تلاش خود را بر مبنای انجام کامل و درست خواسته‌های شما قرار داده‌ایم. جدیدترین قوانین اخذ ویزای دبی و نگاهی کلی به بازارهای خرید و فروش ملک، اجناس و خودرو را میتوانید از تیم حرفه‌ای مندوبی بخواهید.

 

سؤالات متداول

۱.‌ هزینه پیست اسکی دبی برای بانوان چقدر است؟

۱۸۰ درهم

۲. موزیف نیف دبی در چه سالی تشکیل شده است؟

۱۹۳۹

۳. ارزان ترین مراکز خرید دبی کدام‌اند؟

وافی دبی، دراگون مارت، مرکز خرید الکرامه، بازار بور و دهکده جهانی

۴. ارزان ترین راه سفر به دبی چیست؟

خرید بلیت‌های دم آخری و سفر دریایی

۵. دمای هوا در ارزان ترین زمان سفر به دبی به چند درجه می‌رسد؟

۴۵ درجه سانتی گراد

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

 

سایر مقالات:

تفریحات دبی -معرفی 18 تا از شگفت‌انگیزترین تفریحات + هزینه بلیت و آدرس
۱۶ مورد از تفریحات لوکس در دبی که باید بش
سفر به دبی- بهترین زمان سفر+9 جاذبه‌های گردشگری+مراکز خرید 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *