افتتاح حساب بانکی در دبی

افتتاح حساب بانکی در دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

افتتاح حساب بانکی در دبی

امروزه با اقتصاد فعالی که دبی دارد، افتتاح حساب بانکی در دبی برای مهاجران و سرمایه‌گذاران به یک امر مهم تبدیل شده است؛ اما آیا خودتان به تنهایی قادر به افتتاح حساب هستید؟ احتمالاً شما هم این موضوع را شنیده‌اید که افتتاح حساب بانکی در دبی برای ایرانیان دشوار است.

اگر شما هم مایل به افتتاح حساب بانکی و آشنایی با قوانین و مراحل آن هستید، حتماً در این مقاله همراه ما باشید؛ زیرا کارشناسان ما در مندوبی به صورت تخصصی در زمینه افتتاح حساب و خدمات مالی شما را راهنمایی می‌کنند.

مراحل افتتاح حساب بانکی در دبی

یکی از اقدامات هوشمندانه در هر کاری این است که قبل از شروع درباره آن تحقیق کنید و با بررسی به کم و کاستی‌های آن پی ببرید. افتتاح حساب نیز یکی از همان کارها است که نباید بدون داشتن اطلاعات کافی وارد آن شوید. مؤسسه مندوبی اینجاست تا در قبیل افتتاح حساب بانکی اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهد.

امروزه درصد مهاجرت ایرانیان به شهر دبی افزایش چشمگیری داشته است و در این صورت آن‌ها باید از شرایط و نحوه افتتاح حساب در دبی مطلع باشند. کارشناسان ما در این مسیر همراه شما هستند و سنگینی بار دوش شما کاهش پیدا می‌کند.

مراحل افتتاح حساب بانکی در دبی
مراحل افتتاح حساب بانکی در دبی

جستجو برای یافتن بهترین بانک دبی

ما در مؤسسه مندوبی قبل از هرگونه اقدامی درباره بانک‌های متفاوت تحقیق می‌کنیم تا شما با توجه به نیاز خود، بانک موردنظر را انتخاب کنید. با توجه به جمعیت و رونق اقتصادی که در دبی وجود دارد، بانک‌های زیادی با خدمات نوین فعالیت می‌کنند که ما برای شما بهترین آن را انتخاب می‌کنیم.

 

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مشاوره حقوقی دبی

یکی از مهم‌ترین مراحل افتتاح حساب بانکی در دبی انتخاب یک مشاوره حقوقی کاربلد است که شما را با قوانین و مقررات بانکی آشنا کند. مشاوره‌های حقوقی مندوبی جزو بهترین مشاوره‌هایی هستند که شما می‌توانید کارهای بانکی خود را با خیال راحت به آن‌ها بسپارید.

مشاوره حقوقی دبی

تکمیل فرم‌های موردنیاز بانک دبی

بعد از اینکه بانک موردنظر را برای شما پیدا کردیم و با قوانین مختلف دبی به کمک مشاوره‌های حقوقی آشنا شدید، نوبت به تکمیل فرم‌های افتتاح حساب بانکی می‌رسد. اطلاعات این فرم شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات شرکت، مدت زمان اقامت و… می‌شود.

تأیید هویت در بانک دبی

برای افتتاح حساب بانکی در دبی باید هویت شما مورد تأیید قرار بگیرد؛ به همین دلیل شما ملزم به ارائه مدارک شناسایی همچون: شناسنامه، پاسپورت، اطلاعات تماس، محل سکونت و کارت اقامت امارات هستید.

تأیید منابع مالی متقاضی

تجربیات من برای افتتاح حساب بانکی در خارج این است که شما باید برای افتتاح حساب پشتوانه مالی داشته باشید و مدارکی مبنی بر منبع درآمد به بانک موردنظر ارائه دهید. برای اینکه منابع مالی شما مورد تأیید قرار بگیرد، می‌توانید تراکنش‌های بانکی و سوابق مالی خود را به بانک تحویل دهید.

تأیید منابع مالی متقاضی

پرداخت هزینه‌های بانک

برای افتتاح حساب بانکی شخصی در دبی ملزم به پرداخت هزینه کارمزد بانک هستید؛ زیرا اغلب بانک‌ها برای افتتاح حساب این هزینه را دریافت می‌کنند. البته این نرخ با توجه به بانکی که انتخاب می‌کنید، بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ درهم است.

علاوه بر کارمزد افتتاح حساب بانکی، هزینه اضافی به عنوان حداقل موجودی در حساب‌ها نگهداری می‌شود که نمی‌توانید آن را برداشت کنید. هزینه‌های دسته‌چک، هزینه کارت‌بانکی، برداشت از خودپرداز و نقل‌وانتقالات از دیگر هزینه‌های اضافی افتتاح حساب بانکی در دبی هستند.

افتتاح حساب بانکی

گام آخر در این حوزه بعد از تکمیل مدارک، فرم‌ها و پرداخت هزینه‌های مربوطه، باز کردن حساب بانکی است. این مرحله زمانی اتفاق میفتند که تمامی مدارک شما مورد تأیید قرار بگیرد. بعد از ایجاد حساب، جزئیات حساب بانکی به شما اعلام می‌شود و می‌توانید به انجام معاملات و کارهای مالی خود بپردازید.

کارشناسان مندوبی به طور خلاصه فرایند افتتاح حساب بانکی را در جدول زیر خلاصه کرده‌اند.

گام اول انتخاب بانک موردنظر و ارائه مدارک
گام دوم انجام کارهای مربوط به افتتاح حساب
گام سوم تأیید مدارک و دریافت کارت‌بانکی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

انواع حساب بانکی در دبی

تنوع حساب‌های بانکی دبی زیاد است و مندوبی به‌راحتی می‌تواند برای شما در هر نوع بانکی که می‌خواهید، حساب افتتاح کند. در وهله اول شما نیاز خود را شناسایی کنید و سپس با مشاوره‌های مندوبی در میان بگذارید تا اقدامات لازم را برای افتتاح حساب بانکی در دبی انجام دهند.

انواع حساب بانکی در دبی

حساب جاری در دبی

یکی از متداول‌ترین حساب‌ها در بین تاجران و بازرگانان، حساب جاری است که هیچ‌گونه محدودیتی در تراکنش روزانه ندارد و یک گزینه ایده‌آل به حساب می‌آید. به افرادی که حساب جاری باز می‌کنند، دسته‌چک تعلق می‌گیرد و می‌توانند از طریق آن معاملات زیادی را انجام دهند.

 

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

حساب حقوقی در دبی

برای افرادی که کارمند رسمی دولت امارات هستند و یا از شرکت‌های خصوصی حقوق می‌گیرند، حساب جداگانه‌ای با نام حساب حقوقی طراحی شده است که واریزی‌های حقوق روی آن انجام می‌شود. این نوع حساب اغلب به درخواست شرکت برای پرسنل افتتاح می‌شود.

یکی از الزامات افتتاح حساب بانکی در دبی این است که باید حتماً مقیم امارات باشید تا ما بتوانیم برای افتتاح حساب شما اقدام کنیم. برای اخذ اقامت یا تمدید آن نیز می‌توانید از مؤسسه ما استفاده کنید تا در سریع‌تر زمان ممکن به خواسته خود برسید.

حساب حقوقی در دبی

حساب پس‌انداز در دبی

احتمالاً با شنیدن نام حساب پس‌انداز به کاربرد آن پی می‌برید. متقاضی در این نوع حساب سپرده‌ای را به بانک واریز می‌کند که در قبال آن سودی به آن تعلق می‌گیرد. برداشت از این حساب به صورت ماهیانه است و با افتتاح حساب بانکی در دبی شما در تعداد تراکنش‌های مجاز در ماه با محدودیت روبه‌رو هستید.

حساب تجاری در دبی

حساب تجاری، حسابی است که به اشخاص حقوقی یا شرکت‌های مختلف تعلق می‌گیرد. شما با افتتاح حساب بانکی در دبی کارت اعتباری رایگان دریافت می‌کنید. همچنین خدمات بانک‌های تجاری به صورت شبانه‌روزی است و مزایای زیادی دارد. تمامی واریزی‌ها در این نوع حساب باید مدرک معتبر داشته باشد.

نام دیگر حساب تجاری حساب شرکتی است. برای افتتاح حساب بانکی شرکتی در دبی نیاز به تأسیس شرکت دارید؛ زیرا قوانین امارات متحده عربی این اجازه را نمی‌دهد که حساب شخصی فعالیت تجاری انجام دهید. مدت صدور این نوع حساب حدود ۲ هفته طول می‌کشد.

حساب غیرمقیم در دبی

برای افراد مهاجر یا سرمایه‌گذاران خارجی در دبی، حساب‌هایی تحت عنوان حساب غیرمقیم وجود دارد که می‌توانند سپرده‌های خود را در آن نگهداری کنند. این نوع بانک‌ها بدون نیاز به اقامت خدمات خود را به مشتریان ارائه می‌دهند.

حساب غیرمقیم در دبی

حساب سپرده ثابت در دبی

اگر به دنبال حسابی هستید که سرمایه خود را پس‌انداز کنید، حساب سپرده ثابت مختص شماست. با این نوع حساب باید تا مدت معینی پول خود را در بانک قرار داده و از آن استفاده نکنید. حساب سپرده ثابت در مقایسه با سایر حساب‌ها نرخ بهره بالاتری دارد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

حساب مشترک در دبی

اغلب افرادی که با یکدیگر شریک هستند و درآمد آن‌ها از یک راه است، از حساب‌های مشترک بانکی استفاده می‌کنند. این نوع حساب به دو الی چند نفر اجازه دسترسی و مدیریت در سپرده‌ها می‌دهد و با افتتاح حساب بانکی در دبی تراکنش‌های حساب را با آن‌ها در میان می‌گذارد.

بهترین بانک‌های دبی

درباره بانک‌های دبی چه چیزی می‌دانید؟ با پیشرفت دبی بانک‌های بزرگی در این کشور شروع به فعالیت کردند و با ویژگی‌های خوب مشتری‌مداری و تسهیلات عالی که به افراد بومی و غیربومی ارائه می‌دادند، جزو بهترین‌ها قرار گرفتند. در ادامه با چند مورد از بانک‌هایی که توسط کارشناسان مندوبی معرفی شده است، آشنا می‌شوید.

بهترین بانک‌های دبی
بهترین بانک‌های دبی

بانک ملی دبی

اولین بانکی که در سال ۱۹۶۳ در دبی شروع به فعالیت کرد، بانک ملی است که بیش از نیم قرن سابقه دارد. این بانک معتبر حدود ۱۷ میلیون مشتری دارد. شما با افتتاح حساب در بانک ملی دبی خدمات ارزنده‌ای همچون وام با بهره پایین، اسناد تجاری و کارت‌های اعتباری دیگر دریافت می‌کنید.

بانک مشرق دبی

یکی از اولین بانک‌های دبی، بانک مشرق دبی است که بهترین خدمات بانکی را ارائه می‌دهد. این مؤسسه مالی موفق خدمات نوآورانه و محصولات متنوعی را در لیست خدمات خود دارد و اغلب ساکنان منطقه را به خود جذب می‌کند. اگر به دنبال پس‌انداز هستید، این بانک گزینه خوبی برای شما محسوب می‌شود.

بانک ابوظبی کامرشیال

ما در مؤسسه مهاجرتی مندوبی برای سهام‌داران در بانک ابوظبی کامرشیال افتتاح حساب بانکی در دبی انجام می‌دهیم؛ زیرا یکی از بزرگ‌ترین منابع مالی در کشور امارات است. این بانک حدود ۴۸ شعبه در امارات عربی دارد و خرده‌فروشی، کارگزاری، صندوق بازار مدیریت و سرمایه‌گذاری از خدمات آن هستند.

بانک ابوظبی کامرشیال

بانک NBD امارات

اگر علاوه بر اقامت امارات، اقامت انگلستان را نیز دارید، می‌توانید در بانک nbd امارات حساب مالی باز کنید. یکی دیگر از خدمات مندوبی افتتاح حساب در کلیه بانک‌ها است. در واقع این بانک در سال ۲۰۰۷ از ادغام بانک ملی دبی و بانک امارات تأسیس شد.

بانک صادرات دبی

آیا به دنبال افتتاح حساب بانکی در دبی هستید؟ بانک‌های تجاری یکی از بهترین بانک‌هایی است که کارشناسان ما می‌توانند برای شما افتتاح حساب کنند. یکی از بانک‌های تجاری دبی، بانک صادرات است. با افتتاح حساب در بانک صادرات دبی از خدمات مالی گسترده، بیمه و مدیریت مالی بهره‌مند می‌شوید.

بانک صادرات در سال ۱۹۶۰ میلادی تأسیس شد و بیش از ۳۵۰ شعبه معتبر دارد. این بانک در کشورهایی همچون استرالیا، هند، چین، بحرین، هنگ کنگ، عمان، آمریکا، بریتانیا و کانادا دفاتر فعال دارد و جزو بانک‌های بین‌المللی محسوب می‌شود.

بانک تجاری ابوظبی

اگر به دنبال بانکی هستید که در قبال مشتری تعهد بالایی داشته باشد، بانک تجاری ابوظبی گزینه مناسبی است. این بانک یکی از بانک‌های پیشرو و مستقل در امارات متحده است و قدرت مالی بالایی دارد. افتتاح حساب بانکی در دبی برای بانک تجاری ابوظبی دشواری چندانی ندارد.

بانک اسلامی دبی

یکی از بانک‌هایی که در سال ۱۹۷۵ تأسیس شد و سعی بر این دارد که تمامی اصول اسلامی را رعایت کند، بانک اسلامی دبی است. احمد لوته مؤسس این بانک است و حدود ۲ میلیون مراجعه‌کننده از سراسر دنیا دارد. در حوزه مالی و تجاری بانک اسلامی جزو بهترین‌ها است و خدمات خوبی را ارائه می‌دهد.

بانک اسلامی دبی

ویژگی‌های بانک مناسب در دبی

قطعاً شما هم از این موضوع خبر دارید که تعداد بانک‌های بین‌المللی و محلی دبی زیاد است و در نگاه اول انتخاب یک بانک مناسب دشوار به نظر می‌رسد؛ به همین دلیل ما چند فاکتور مهم را در انتخاب بانک خوب به شما معرفی می‌کنیم تا تصمیم درستی به کمک مندوبی بگیرید. این فاکتورها شامل موارد زیر هستند:

  • شهرت و سابقه: اصلی‌ترین فاکتور در انتخاب بانک برای افتتاح حساب و سرمایه‌گذاری، شهرت و اعتبار بانک است و نمی‌توان منکر این قضیه شد که سابقه اهمیتی ندارد. بانک‌هایی که در این زمینه تجربه دارند، خدمات بانکی را به بهترین نحو ممکن ارائه می‌دهند.
  • نرخ بهره بانک: شما می‌توانید با کمک مشاوره‌های ما نرخ بهره بانک‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت به انتخابی برسید که کمترین نرخ بهره را دارد.
  • شعبه خودپرداز: فاکتور مهم دیگر افتتاح حساب بانکی در دبی شعبه‌های خودپرداز هستند؛ زیرا امکان دسترسی را راحت‌تر می‌کنند و دیگر برای دریافت وجه نقد یا انتقال پول بامانع روبه‌رو نمی‌شوید؛ بنابراین، بانکی را انتخاب کنید که شبکه‌های خودپرداز در سراسر شهر داشته باشد.
  • کارمزد و هزینه‌های بانک: کارمزد عضو جدانشدنی از بانک است و برای ارائه هر نوع خدماتی ملزم به پرداخت آن هستید. شما می‌توانید با تحقیق بانکی را انتخاب کنید که هزینه کمتری بابت نگهداری، تراکنش و خودپرداز از شما دریافت می‌کند.
  • انجام دهی خدمات آنلاین: با پیشرفت دانش و گسترش جمعیت اغلب خدمات به صورت آنلاین انجام می‌شوند که بانک نیز از این قضیه مستثنی نیست. یک بانک خوب کلیه خدمات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین ارائه می‌دهد. همچنین افتتاح حساب بانکی در دبی برای آن افزایش پیدا می‌کند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مهم‌ترین نکات افتتاح حساب در فعالیت‌های خاص

مشاوره‌های مؤسسه مندوبی در خصوص افتتاح حساب فقط محدود به بانک‌های معتبر نیست؛ بلکه سایر حساب‌های بانکی و فعالیت‌های خاص را پشتیبانی می‌کند تا شما در کار خود لنگ نمانید. در ادامه با افتتاح حساب بانکی در دبی برای فعالیت‌های خاص آشنا می‌شوید.

مهم‌ترین نکات افتتاح حساب در فعالیت‌های خاص
مهم‌ترین نکات افتتاح حساب در فعالیت‌های خاص

افتتاح حساب بانکی بعد از ثبت شرکت

یکی از بهترین راه‌های اخذ اقامت و دریافت حساب بانکی در دبی، ثبت شرکت است. به شما به عنوان یک سرمایه‌گذار با ثبت شرکت در دبی اجازه باز کردن حساب بانکی داده می‌شود و می‌توانید از آن حساب در سایر شهرهای امارات متحده عربی نیز استفاده کنید.

برای ثبت شرکت در دبی از راه امن می‌توانید روی کارشناسان ما حساب باز کنید؛ زیرا مجموعه در این حوزه سابقه ۲۰ساله دارد و تا انتهای مسیر سوددهی همراه شماست.

افتتاح حساب بانکی بعد از خرید ملک

اگر با کمک تیم مندوبی ملکی را در دبی خریداری کرده‌اید؛ می‌توانید به‌راحتی برای افتتاح حساب بانکی در دبی اقدام کنید. با این کار آیدی کارت امارات به شما تعلق می‌گیرد. احتمالاً این موضوع را می‌دانید که این کارت ارزش زیادی دارد و با وجود آن کارهای شما سریع‌تر انجام می‌شود.

افتتاح حساب بانکی بعد از اقامت کاری

آیا به‌تازگی از طریق ویزای کار وارد دبی شده‌اید و به دنبال افتتاح حساب بانکی هستید؟ شما به‌واسطه حقوقی که از دولت دبی دریافت می‌کنید، می‌توانید برای بازگشایی حساب اقدام کنید. بعد از افتتاح حساب شما به عنوان کارمند دولت از حقوق و مزایایی برخوردار می‌شوید و می‌توانید از خدمات بانکی بهره‌مند شوید.

افتتاح حساب بانکی بعد از اقامت کاری
افتتاح حساب بانکی بعد از اقامت کاری

افتتاح حساب بانکی در دبی بدون اقامت

اغلب متقاضیان این سؤال را از ما دارند که آیا افتتاح حساب بانکی بدون اقامت امکان دارد؟ پاسخ سؤال این دسته از افراد مثبت است. بسیاری از بانک‌های دبی بخشی از خدمات خود را به افراد غیرمقیم اختصاص داده‌اند تا آن‌ها بتوانند انتقال وجه و عملیات بانکی خود را انجام دهند.

البته اکثر بانک‌ها در این مواقع از متقاضی درخواست پاسپورت، کپی عکس و معرفی‌نامه از طرف کارفرما یا حامی ویزا می‌کنند تا ثابت شود که آن شرکت مخالفتی با افتتاح حساب بانکی ندارد. مراحل افتتاح حساب بدون اقامت در بانک‌ها متفاوت است و هر کدام شیوه مخصوص به خود را دارند.

در ابتدای افتتاح حساب بانکی در دبی نمی‌توانید حساب بانکی شرکتی برای خود باز کنید. در این مرحله باید به حساب شخصی اکتفا کنید تا بعد از گذشت ۳ ماه از افتتاح با ارائه برخی از مدارک و اقامت دو‌ساله برای حساب شرکتی درخواست ارسال کنید. مدت زمان فعال‌سازی این نوع حساب حدود ۲۰ روز است.

کارهای مهاجرتی خود را به مندوبی بسپارید!

دست از خواندن مطالب برندارید که بهترین مؤسسه مهاجرتی که تابه‌حال رقیبی نداشته است را به شما معرفی خواهیم کرد. به‌جرئت می‌توان گفت که مؤسسه مندوبی یکی از باسابقه‌ترین موسسههای حال حاضر است که بیش از ۲۰ سال سابقه کار و بیش از ۱۰۰ نمونه کار دارد.

ثبت شرکت و افتتاح حساب بانکی در دبی را حتماً به کارشناسان زبده این مجموعه بسپارید؛ زیرا این خدمات را به صورت تخصصی برای مهاجران انجام می‌دهد. دیگر نیازی نیست که بعد از اقامت در دبی نگران رفت‌وآمد باشید؛ زیرا با مندوبی می‌توانید به‌راحتی گواهینامه خود را در دبی اخذ کنید.

اگر سؤالی در زمینه ویزای تحصیلی، کاری و طلایی دارید، با مشاوره‌های مندوبی تماس بگیرید. این مجموعه به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود. ما شما را در رسیدن به هدف‌هایتان همراهی می‌کنیم.

صحبت نهایی

یکی از مهم‌ترین اقدامات بعد از مهاجرت به دبی، افتتاح حساب بانکی در دبی است؛ زیرا شما برای انجام معاملات و انتقال پول به حساب بانکی نیاز دارید. این پروسه، پروسه دشواری نیست و شما می‌توانید با اطلاعات این مقاله یا کمک مؤسسه مندوبی برای خود یک حساب باز کنید.

سؤالات متداول

۱.‌ آیا افتتاح حساب بانکی در دبی محدودیت سنی دارد؟

بله افراد بالای ۲۱ سال می‌توانند حساب باز کنند.

۲. بهترین بانک‌های دبی کدام‌اند؟

بانک صادرات دبی، بانک ابوظبی کامرشیال، بانک اسلامی و بانک مشرق دبی

۳. قدیمی‌ترین بانک دبی کدام است؟

بانک مشرق دبی در سال ۱۹۶۷

۴. برای انتخاب بانک به چه معیارهایی باید توجه کرد؟

شهرت و اعتبار، نرخ بهره، کارمزد، شعبه خودپرداز و خدمات‌دهی آنلاین

۵. زمان اعتبار حساب بانکی دبی چقدر است؟

۴ الی ۵ سال

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سایر مقالات:

تحصیل در امارات-شرایط و هزینه‌ ها-4دلیل اصلی تحصیل در امارات
شرایط تأسیس کلینیک پزشکی در دبی در 2024 + هزینه‌های تاسیس
شرایط و مدارک لازم برای تمدید لایسنس شرکت در دبی + هزینه 2024

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *