شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی

آیا به مهاجرت به کشور امارات از طریق ویزای تحصیلی فکر می‌کنید؟ آشنایی با بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی به روند پیشروی مهاجرت تحصیلی شما کمک می‌کند؛ پس در این مقاله قصد داریم از صفر تا صد معرفی بهترین رشته های تحصیلی در امارات و فرایند درخواست و پذیرش در این رشته‌ها را بررسی کنیم.

تحصیل در کالج‌های معتبر امارات که بهترین دوره‌های درسی را ارائه می‌دهند، هدف بسیاری از دانشجویان آینده‌نگر شده است؛ بنابراین اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره رشته های تحصیلی در دبی هستید، با ما همراه شوید.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

معرفی بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی برای تحصیل

کیفیت بالای آموزش و وجود امکانات مدرن آموزشی از مزایای تحصیل در دبی برای دانشجویان بین‌المللی است؛ بنابراین این که چه رشته‌هایی جزو بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی هستند، سؤال اصلی است که ذهن متقاضیان تحصیل در امارات را به خود مشغول کرده و به همین دلیل در ادامه به معرفی این رشته‌ها که توسط دانشگاه‌های معتبر و رده‌بالا ارائه می‌شوند، پرداخته‌ایم.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

رشته‌های منتخب شاخه مهندسی

زمینه مهندسی و تکنولوژی بهترین رشته ها برای مهاجرت به کشور های عربی را دارد که شامل: مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی نفت، مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، مهندسی سیستم‌های مکانیک، مهندسی صنایع و مهندسی بیومدیکال از بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی در دوره کارشناسی هستند.

برای مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های برتر مهندسی از جمله: شیمی، نفت، برق، عمران، مکانیک، رباتیک، هوافضا، مهندسی هسته‌ای، امنیت سایبری و تست قلم در دانشگاه‌های امارات ارائه می‌شوند. وجود رشته مهندسی شیمی در هر دو مقطع نشان می‌دهد که این رشته مورد نیاز دبی بوده و مهاجرت مهندس شیمی به امارات هم کار عاقلانه‌ای است.

رشته‌های منتخب شاخه تجارت و مدیریت

دانشجویان مایل به رشته‌های مدیریت و بازرگانی باید بدانند که می‌توانند برای مقطع لیسانس خود در دانشکده‌های معتبر و برای رشته‌هایی مانند: حسابداری، مدیریت امور مالی، تبلیغات، روابط عمومی و برندینگ، تجارت بین‌المللی، BBA و   MBA که در لیست بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی قرار دارند، مدرک بگیرند.

رشته‌هایی همچون مدیریت سرمایه‌گذاری در امارات، دیجیتال مارکتینگ، توسعه منابع انسانی و مدیریت بازرگانی بین‌المللی برای مقطع کارشناسی ارشد این شاخه ارائه می‌شوند که بیشترین درخواست را در بین مهاجران تحصیلی دارند.

رشته‌های منتخب شاخه علوم کامپیوتر

شاخه علوم کامپیوتر در بین علاقه‌مندان به تحصیل در دبی پر طرف‌دار است اگر شما هم یکی از آنها هستید، برای مقطع کارشناسی خود می‌توانید در رشته‌هایی مانند: فناوری اطلاعات، علوم کامپیوتر و امنیت اطلاعات در دانشگاه‌های امارات به تحصیل مشغول شوید.

بعد از گذراندن دوره‌های کارشناسی خود برای ادامه تحصیل و دریافت مدرک کارشناسی ارشد در شاخه علوم کامپیوتر خود نیز می‌توانید یکی از بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی که شامل: مدیریت شبکه و رایانش ابری، امنیت سایبری و فناوری اطلاعات را انتخاب کنید.

رشته‌های منتخب شاخه پزشکی

اگر در دسته دانشجویان مایل به تحصیل در رشته‌های شاخه پزشکی هستید، در دانشگاه‌های عالی امارات می‌توانید در رشته‌هایی چون: پرستاری، زیست‌شناسی، روان‌شناسی بالینی، علوم تغذیه، داروسازی، آسیب‌شناسی گفتار و پزشکی را انتخاب و تحصیل کنید.

قبل از انجام هر اقدامی باید راجع به شرایط دانشگاه و رشته‌ای که می‌خواهید، اطلاعات کافی کسب کنید که می‌توانید از مشاوران مجرب ما در مندوبی مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت تحصیلی خود و اینکه آیا واجد شرایط برای اخذ اقامت دبی دریافت کنید و با اعتماد به نفس بیشتری ادامه مسیر مهاجرت خود را دنبال کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

رشته‌های منتخب شاخه هنر و طراحی

رشته‌های هنر و طراحی از دیگر رشته‌های بسیار پر طرف‌دار در دنیای امروزی و همچنین دبی است. دبی دارای چندین اثر معماری و هنری با شکوه است و از هنر و هنرمندان استقبال می‌کند و در دبی شرایط کسب موفقیت و پیشرفت شما به عنوان یک هنرمند وجود دارد.

در شاخه هنر در خصوص بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی می‌توانیم به طراحی داخلی، طراحی مد، عکاسی و طراحی گرافیک اشاره کنیم.

مدارک لازم برای اخذ پذیرش دانشگاه‌های امارات

در کشور امارات هر دانشگاهی سیاست‌های خود را برای دریافت مدارک از دانشجوها دارد؛ اما تعدادی از این مدارک مورد نیاز برای پذیرش شدن در تمامی دانشگاه‌ها یکسان هستند. این مدارک شامل موارد زیر هستند:

  • مدارک تحصیلی همراه با ریز نمرات
  • مدارک زبان انگلیسی همراه با نمرات آزمون زبان انگلیسی
  • اصل و کپی پاسپورت
  • مدارک شناسایی
  • رزومه کاری و تحصیلی متقاضی
  • بیانیه انگیزه
  • توصیه‌نامه
  • ویزای دانشجویی

شما می‌توانید برای دریافت ویزای دبی خود با کارشناسان ما در مندوبی جهت همکاری ارتباط بگیرید و کار را به کاردان بسپارید! در این صورت تمامی ابهامات و سؤالات شما درباره‌ چگونگی اخذ اقامت امارات برطرف می‌شوند و مسیر مهاجرتتان به موفقیت طی خواهد شد.

 

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

هزینه تحصیل در دبی

هزینه‌های تحصیل در رشته های تحصیلی پرطرفدار در امارات به تعدادی مورد بستگی دارند که شامل: رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و نوع دانشگاه هستند؛ اما می‌توانیم بگوییم که اگر شما دانشگاهی دولتی را برای تحصیل انتخاب کنید طبیعتاً شهریه کمتری نسبت به دانشگاه‌های خصوصی پرداخت می‌کنید.

این موضوع هم که تعداد کمی از دانشگاه‌های دبی امکان اقامت امارات متحده عربی را برای دانشجویان بین‌المللی فراهم می‌کنند باید در انتخاب دانشگاه در نظر بگیرید. برای اطلاع شما از هزینه‌های حال حاضر تحصیل در بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی، جدول زیر را آماده کرده‌ایم.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های دولتی دبی میانگین ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار سالانه
هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه‌های خصوصی دبی میانگین ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار سالانه

بهترین شغل در دبی برای ایرانیان

اکنون در این قسمت به معرفی لیستی با عنوان بهترین شغل برای مهاجرت به دبی می‌پردازیم که در مسیر انتخاب بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی، از آینده شغلی رشته‌ تحصیلی که می‌خواهید انتخاب کنید اطلاعاتی به شما می‌دهد که قطعاً مفید و تأثیرگذار خواهد بود.

به شکل مختصر می‌توانیم مشاغل محبوب و مناسب ایرانیان در دبی را به صورت زیر نام ببریم:

  • پزشک
  • پرستار
  • فیزیوتراپیست
  • متخصصان حسابداری و امور مالی
  • مدیر منابع انسانی
  • مهندس برق
  • مهندس مکانیک
  • مهندس نرم افزار
  • مهندس امنیت سایبری
  • مهندس هوش مصنوعی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مهاجرت تحصیلی و شغلی با مندوبی گروپ

اگر شما دانشجویی به فکر فراهم کردن آینده‌ای پربار و پیشرفت‌های خود در کشور امارات و شهر دبی هستید، مندوبی گروپ از باتجربه‌ترین و کاربلدترین‌ها در انجام خدمات حرفه‌ای مشاوره و مهاجرت به امارات است و اینجاست تا هفت خان سخت مهاجرت را برای شما آسان کند؛ همچنین مشاوران و کارشناسان متخصص مندوبی دارای سوابق درخشانی شامل بیش از ۱۰۰ پروژه موفق هستند.

اگر تمایل به تجربه موفقیت در زمینه‌های پذیرش در بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی، تأسیس شرکت در دبی، تمدید لایسنس شرکت، خرید خانه در دبی، سرمایه گذاری در امارات و سایر امور حقوقی و مهاجرتی خود دارید، می‌توانید روی مشاوره رایگان و خدمات مندوبی حساب کنید.

سخن پایانی

تحصیل در مراکز معتبر بیشترین تأثیر را می‌تواند در آینده فرد بگذارد و چه مکانی بهتر از دبی که دانشگاه‌های معتبر را دارد. شناخت بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی اولین قدم این مسیر است که در این مقاله آن را بررسی و جمع‌بندی کردیم.

از این رشته‌های پر طرف‌دار مربوط به شاخه مهندسی است و دیگر رشته‌های سایر شاخه‌ها را در متن نام برده‌ایم که می‌توانید اطلاعات کافی را کسب کنید.

سؤالات متداول

۱. بهترین رشته‌های پزشکی در امارات کدام‌اند؟

پرستاری، زیست‌شناسی، روان‌شناسی بالینی، علوم تغذیه، داروسازی، آسیب‌شناسی گفتار و پزشکی

۲. آیا از طریق رشته‌ها هنری می‌توان مهاجرت کرد؟

بله دبی از هنر و هنرمندان استقبال می‌کند و در دبی شرایط کسب موفقیت و پیشرفت شما به عنوان یک هنرمند وجود دارد.

۳. برای مهاجرت تحصیلی به دبی مدرک زبان عربی لازم است؟

خیر اما مدرک زبان انگلیسی لازم است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سایر مقالات:

5 ایده جذاب تجارت در امارات متحده عربی برای ایرانیان + مزایا
اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه–اقامت2ساله-ویزای طلایی10ساله
12مزیت اخذ اقامت با ثبت شرکت در دبی + شرایط جدید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *