بهترین شغل برای مهاجرت به دبی

بهترین شغل برای مهاجرت به دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بهترین شغل برای مهاجرت به دبی

آیا شما به دنبال پیدا کردن بهترین شغل برای مهاجرت به دبی هستید؟ اخیراً با افزایش فرصت‌های زندگی بهتر و کار پررونق‌تر در دبی، درخواست‌های مهاجرت کاری هم افزایش یافته است.

مهاجرت کاری می‌تواند از بهترین نوع مهاجرت باشد؛ چراکه به وسیله شغلی در آن مهارت و تجربه کاری دارید مهاجرت می‌کنید و زودتر در کشور مورد نظر خود مستقر می‌شوید.

به این منظور در ادامه مقاله به بررسی وضعیت مشاغل ایرانی ‌ها در دبی و همچنین ارائه لیست مشاغل مورد نیاز دبی پرداخته‌ایم و از شما دعوت می‌کنیم که همراه ما باشید.

بهترین شغل برای مهاجرت به دبی
بهترین شغل برای مهاجرت به دبی

بهترین شغل برای مهاجرت به دبی کدام است؟

ایرانیان زیادی که به دنبال پیشرفت از طریق مهاجرت به امارت هستند، اولین قدم را دستیابی به بازار کار دبی که شهری پیشرو در تجارت و کسب و کار است، می‌دانند؛ اما مسئله پیدا کردن بهترین شغل برای مهاجرت به دبی و بهترین تجارت در دبی موضوع کم اهمیتی نیست و فقط رونق بازار کار برای تصمیم‌گیری کافی نیست.

امکان دارد شما به بهترین شغل برای مهاجرت به دبی که بهترین شرایط را برای مهاجرت دارد، مهارت و علاقه کافی نداشته باشید؛ پس با توجه به این موضوع از جدول زیر که لیست شغل های پردرآمد دبی است، دیدن کنید.

لیست مشاغل پر درآمد در دبی میانگین درآمد ماهانه (درهم)
مدیر عامل یا مدیر ارشد اجرایی ۱۰۰۰۰۰
کارشناس بازاریابی ۹۵۰۰۰
مدیر عامل روابط عمومی ۹۰۰۰۰
وکیل ۷۷۰۰۰
پزشک ۷۳۰۰۰
کارشناس حسابداری و امور مالی ۷۵۰۰۰
مدیر زنجیره تأمین ۷۵۰۰۰
بانکداران ارشد ۷۰۰۰۰
مهندسان ارشد برق، مکانیک و لوله‌کشی ۶۲۰۰۰
مدیر ارشد IT ۶۰۰۰۰

مشاغل دیگری از جمله: بازرگانان خرده فروش، خلبانان، مدیران رستوران، بانکداران سرمایه‌گذار، مشاوران مدیریتی، فیزیوتراپیست و مهندسان در زمینه‌های هوش مصنوعی، نرم‌افزار و امنیت سایبری در ادامه این لیست بهترین شغل برای مهاجرت به دبی قرار دارند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

نحوه تعیین حقوق مشاغل در دبی

در شهر دبی به طور کلی چیزی تحت عنوان کمترین و با بیشترین درآمد وجود ندارد و در هر شرکت امکان دارد دو نفر با جایگاه شغلی یکسان حقوق متفاوت داشته باشند؛ چراکه حقوق مشاغل در دبی بر اساس عواملی شامل: سن، جنسیت، مدرک تحصیلی، تجربه و گاهی ملیت متفاوت است.

نحوه تعیین حقوق مشاغل در دبی
نحوه تعیین حقوق مشاغل در دبی

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

بنابراین شما در صورت داشتن مهارت کافی می‌توانید فرصت کار در بهترین شغل برای مهاجرت به دبی را پیدا کنید.

میانگین حقوق ساعتی در دبی میانگین حقوق ماهانه در دبی میانگین حقوق سالانه در دبی
۱۳۰ ۲۲۰۰۰ ۲۶۰۰۰۰

توجه کنید که نوع ویزای کاری و وضعیت اقامت شما در مقدار حقوق دریافتی، بیمه‌های اجتماعی و مالیات‌ پرداختی تأثیر بسزایی دارد، از این رو می‌توانید برای اخذ ویزای دبی و ثبت شرکت در دبی خود با کارشناسان مجرب ما در مندوبی همکاری داشته باشید؛ همچنین از مشاوران ما در رابطه با مهاجرت خود مشاوره رایگان دریافت کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شغل‌های مورد نیاز در دبی

هجوم گردشگران و مهاجران از سراسر دنیا به دبی سبب ایجاد رونق و پیشرفت در بازار کار دبی و در نتیجه احساس نیاز و تقاضا برای برخی از موقعیت‌های شغلی شده است. در ادامه زمینه‌های شغلی که دبی خواهان جذب نیروی ماهر خارجی برای آنها است را معرفی خواهیم کرد:

  1. مهندسین متخصص و فنی به خصوص مهندس برق، مهندس الکترونیک، مهندس عمران و مهندس پروژه: برای شروع به کار در این عناوین در دبی به مدرک معتبر زبان انگلیسی یا عربی و مدارک تحصیلی مناسب و تخصص کافی لازم است.
  2. فیلم‌بردار و عکاس حرفه‌ای برای ساخت تیزر و ویدئو تبلیغات: حرفه عکاسی در دبی بسیار پرطرف‌دار و مثالی برای بهترین شغل برای مهاجرت به دبی است؛ البته به شرطی که ویدئو و عکس‌های شما حرفه‌ای و با کیفیت باشند.
  3. کارشناسان شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال مارکتینگ: دولت دبی برای سال اول، مجوز فعالیت کسب و کار‌های این حوزه را بدون نیاز به داشتن یک دفتر اداری فیزیکی می‌دهد.
  4. برگزارکننده فعالیت‌های گردشگری مانند: تور‌های مسافرتی، رزرو هتل، ارائه تخفیف‌های ویژه و…
  5. آرایشگر یا مدیریت و تأسیس سالن‌های زیبایی
  6. پزشکان، پرستاران و کادر درمان
  7. فروشندگی و خرده فروشی
شغل‌های مورد نیاز در دبی
شغل‌های مورد نیاز در دبی

وضعیت شغل‌های آزاد در دبی

در دبی بسیاری از مشاغل آزاد هم در وضعیت پردرآمد و بهترین شغل برای مهاجرت به دبی بودن، قرار دارند و در برخی موارد هم می‌توانیم آنها را به یک چاه نفت پردرآمد مثال بزنیم! از جمله نمونه‌های آن می‌توانیم به شغل خیاطی در دبی اشاره کنیم که به دلیل وجود مراکز تجاری و خرید بزرگ در دبی تقاضای بالایی دارد.

همچنین خیاط‌های ماهر می‌توانند در استودیو‌های خیاطی ممتاز و برای برند‌های معروف یا به صورت مستقل فعالیت کنند و جدای از آقایان می‌تواند بهترین شغل برای خانم ها در دبی باشد.

راه‌اندازی کارواش در دبی هم از دیگر ایده‌های مناسب کسب و کار در دبی است؛ زیرا درامد کارواش در دبی مقدار قابل توجه و بسیار خوبی است. سود خالص سالانه یک کارواش در دبی از ۷۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ درهم بوده و تأسیس آن با هزینه‌های ۱۵۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ درهم انجام می‌شود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

دریافت ویزای کاری برای بهترین شغل در دبی

در دبی دو نوع ویزای کار وجود دارد: ویزای کار دائم و ویزای کار موقت و شرایط دریافت هر کدام مجزا از دیگری است. لازمه اخذ ویزای کاری دائم دبی داشتن تجربه کاری و مدارک تحصیلی مناسب بوده و در کنار آن باید شغلی پایدار در دبی هدف شما باشد.

در این بخش به بهترین شغل برای مهاجرت به دبی که از طریق آنها می‌توانید ویزای کار موقت یا دائم خود را دریافت کنید، اشاره می‌کنیم:

  • مهندسی نفت و گاز
  • مهندسی عمران و ساختمان
  • مدیر پروژه و عملیات
  • مدیر منابع انسانی
  • پزشک و کادر درمان
  • برنامه نویس و توسعه دهنده نرم افزار
  • مترجم تخصصی
  • مدیر مالی و حسابدار
  • کارشناس حقوق و وکیل
  • مدیر بازاریابی و فروش

اخذ اقامت دبی با کمترین چالش‌های ممکن برای شما از دیگر خدمات متخصصان ما در مندوبی بوده که تجربه و وجود چندین پروژه موفق در سابقه کاری‌مان تضمین ما به شماست.

دریافت ویزای کاری برای بهترین شغل در دبی
دریافت ویزای کاری برای بهترین شغل در دبی

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

مهاجرت کاری سریع با مندوبی

با وجود همه این فرصت‌های شغلی مناسب قطعاً فکر اقدام برای اخذ اقامت امارات و تجربه زندگی راحت و مدرن به سراغتان آمده که از مراحل اولیه آن مشورت با یک گروه متخصص و با تجربه بوده و پیشنهاد ما به شما گروه مندوبی است.

با مشاوره‌های تخصصی و اصولی که می‌توانید از کارشناسان مندوبی دریافت کنید، سریع‌تر و ساده‌تر به هدف خود نزدیک‌تر خواهید شد.

 گروه کار بلد مندوبی با ۲۰ سال تجربه در خدماتی نظیر: خرید ملک در دبی، تمدید لایسنس شرکت، دریافت گواهینامه، سرمایه گذاری در امارات و… بیش از ۱۰۰ پروژه موفق دارند و در صورت همکاری با این شرکت مهاجرتی شک نکنید پروژه شما هم یکی از آنها خواهد بود.

سخن پایانی

بررسی و جستجو درباره بهترین شغل برای مهاجرت به دبی این کمک را به شما می‌کند که از طریق حرفه مورد علاقه خودتان مهاجرت آسان‌تری داشته باشید.

بنابراین در این مقاله سعی کردیم که مهم‌ترین نکات و مشاغل پر تقاضای دبی که در راه پیشرفت و ارتقای خود، به دنبال جذب نیرو‌های متخصص در این مشاغل است را معرفی کنیم که مطالعه آن به شما کمک شایانی خواهد کرد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سؤالات متداول

۱. میزان حقوق یک وکیل در دبی چقدر است؟

۷۷۰۰۰ درهم

۲. کدام شغل‌های آزاد مورد نیاز دبی هستند؟

آرایشگر، عکاس، فیلم‌بردار، خیاط، فروشنده و برگزارکننده فعالیت‌های گردشگری

۳. درآمد کارواش در دبی چقدر است؟

سود سالانه یک کارواش در دبی از ۷۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ درهم است.

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سایر مقالات:

اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه–اقامت2ساله-ویزای طلایی10ساله
12مزیت اخذ اقامت با ثبت شرکت در دبی + شرایط جدید
بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی در 5 حوزه پرطرفدار

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *