بهترین شهرهای امارات برای کار

بهترین شهرهای امارات برای کار


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بهترین شهرهای امارات برای کار

بهترین شهرهای امارات برای کار را می‌شناسید؟ در حال حاضر کشور امارات دارای بهترین شاخص‌های زندگی و رفاه در جهان است و فرصت‌های شغلی زیادی را پیش روی مهاجرین خارجی بخصوص ایرانیان قرار می‌دهد.

اگر قصد مهاجرت کاری به امارات و تجارت در آنجا را دارید، هر یک از شهرهای امارات قوانین خاصی برای کار و بیزینس دارند؛ پس بهتر است بی گدار به آب نزنید و با ما همراه شوید تا این قوانین، بهترین شهر‌ها جهت کار در امارات و لیست شغل ‌های پیشنهادی در امارات را به شما معرفی کنیم.

دبی؛ قطب تجاری و از بهترین شهر‌های امارات برای کار

دبی به پایتخت بیزینس در خاورمیانه معروف است؛ همچنین می‌توان آن را بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر در امارات معرفی کرد. سبک زندگی لوکس و پر زرق و برق در دبی دلیلی برای رونق اقتصاد این شهر شده است. این مرکز تجاری مقصد محبوب متخصصان بخش مالی است.

امر جذب تجارت‌های گوناگون مانند: شرکت‌ها، برندها و مراکز بین‌المللی و معتبر از سراسر جهان به دبی باعث به‌وجودآمدن فرصت‌های شغلی زیاد و سبب نیاز امارات به نیروی کار متخصص می‌شود. اقتصاد پویایی که دبی دارد بیشتر به بخش‌های مختلف شامل املاک، مالی، خرده فروشی و گردشگری وابسته است.

مشاغل مرتبط با بانکداری، سرمایه‌گذاری، مدیریت دارایی و سهام خصوصی در دبی تقاضای بسیار دارند. پیشرفت‌های بزرگ دبی در بخش‌های املاک دبی مارینا، پالم جمیرا و مرکز شهر دبی محرک چشمگیری برای اقتصاد این شهر هستند.

گردشگری کلیدی‌ترین و بااهمیت‌ترین صنعت دبی است که فرصت‌های شغلی فراوانی را با خود به همراه دارد؛ بنابراین دبی یکی از مهم‌ترین و بهترین شهرهای امارات برای کار است.

دبی؛ قطب تجاری و از بهترین شهر‌های امارات برای کار
بهترین شهرهای امارات برای کار

این شهر مرکز شرکت‌های بزرگ مانند: خطوط هوایی امارات، دبی مال، و گروه جمیرا است و همین موضوع آن را به یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار تبدیل می‌کند. دبی پتانسیل و امتیازات بالایی در زمینه کار و اشتغال دارد؛ بنابراین بهتر است برخی از مزایای کار در دبی را بشناسید:

  • مالیات بر درآمد صفر درصد
  • مالیات بر ارزش افزوده پنج درصد
  • درآمد‌های زیاد و قابل قبول
  • دردسترس‌بودن تحصیلات و آموزش با کیفیت
  • فرصت‌های شغلی فراوان
  • وجود امکانات با کیفیت بالا در سطح شهر
  • کاملاً پیشرفته بودن سیستم حمل و نقل
  • کیفیت بالای زندگی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

ابوظبی؛ منطقه روبه‌رشد میلیونرها در امارات

ابوظبی پایتخت کشور امارات، بعد از دبی دومین شهر بزرگ و پر جمعیت این کشور شناخته می‌شود. بخش اصلی اقتصاد ابوظبی بر مبنای صنعت گاز و نفت و فروش آنها مدیریت می‌شود؛ اما امروزه می‌توانیم شاهد رشد بسیار این شهر در زمینه‌های اقتصادی متنوع و جدید به منظور فرصت‌های شغلی بیشتر برای جویندگان کار تا به دلخواه شغل مناسبی پیدا کنند.

قسمت‌های ساخت و ساز، گردشگری و مالی به طور قابل توجهی در اقتصاد ابوظبی سهیم هستند. از لحاظ درآمد ابوظبی بعد از دبی بیشترین میزان متوسط درآمد در امارات را دارد. افرادی که به دنبال مشاغل پردرآمد امارات در صنعت گاز و نفت و زمینه‌های پر تقاضا مانند: اکتشاف، پالایش و تولید هستند، ابوظبی را به عنوان مقصد خود قرار می‌دهند.

ابوظبی مرکز دانشگاه خلیفه که به دانشگاهی بسیار معتبر و با کیفیت در جهان معروف است و در رتبه بندی جهانی مؤسسه معتبر QS در حال حاضر جایگاه ۱۸۱ را دارد. در این شهر به عنوان یکی از بهترین شهرهای امارات برای کار پروژه ساختمانی متعددی در واحد‌های بزرگ از جمله جزیره سعدیات، جزیره الریم و جزیره یاس وجود دارد.

بخش مالی نیز صنعتی با ارزش در ابوظبی است و بانک‌های محلی و بین‌المللی زیادی در این شهر مشغول به فعالیت هستند. جاذبه‌های گردشگری مانند: موزه لوور ابوظبی و یاس مارینا در رشد بخش گردشگری شهر ابوظبی مؤثر بوده‌اند.

شارجه؛ مقصدی مقبول جهت سفر برای کار به امارات

شارجه رتبه سومین شهر بزرگ و پر جمعیت در امارات را دارد. به طور تقریبی ۷۵ درصد جمعیتش را افراد مهاجر تشکیل می‌دهند؛ اما در مقایسه با دبی و ابوظبی محیط آرام‌تری برای کار و زندگی دارد و برای افرادی که علاقه‌ به زندگی در شهر‌های خلوت و کم سروصدا دارند، مناسب است؛ به عبارت دیگر مقصدی خانواده پسند است.

عمدتاً مدیریت اقتصاد آن در محور آموزش و انتشارات بوده است؛ اما طی دهه گذشته شارجه رشد قابل توجهی در اقتصاد و کارآفرینی داشته و با تلاش‌های دولت بخش‌های تولید، گردشگری و مراقبت‌های بهداشتی در حال رشد سریعی هستند و جزو بهترین شهرهای امارات برای کار است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

در مقابل متوسط درآمد کمتر از شهر‌های دبی و ابوظبی، زندگی در شارجه هزینه‌های مقرون به صرفه و کمتری دارد و موارد شغلی با درآمد بالا مانند: تدریس، مدیریت و زمینه‌های آی‌تی و نرم افزار بهترین کار در امارات برای دست و پا کردن زندگی مطلوب در شارجه هستند.

بهترین شهرهای امارات برای کار بیشتر مزایای کاری مشترک و فرق کم و ناچیزی با هم دارند؛ اما برخی از فواید اختصاصی کار در شارجه به صورت زیر هستند.

  • قیمت‌های ارزان و کمتر نسبت به دبی و ابوظبی
  • درآمد معاف از مالیات
  • فقط ۴۸ ساعت کار در هفته
  • حداقل ۳۸ روز مرخصی در سال
  • رایج بودن زبان انگلیسی برای صحبت
  • امنیت شغلی، اجتماعی و جانی بالا
شارجه؛ مقصدی مقبول جهت سفر برای کار به امارات
بهترین شهرهای امارات برای کار

رأس‌الخیمه؛ مروارید امارات با فرصت‌های شغلی روبه‌رشد

رأس‌الخیمه منطقه‌ای کوچک و تا حدی ناشناخته در امارات است و اقتصاد آن با سرعت بالایی در حال رشد بوده که می‌تواند مقصدی مناسب جهت مهاجرت به بهترین شهرهای امارات برای کار شود. اقتصاد کنونی این شهر در بخش‌های تولید، املاک و مستغلات و گردشگری محدود می‌شود؛ اما دولت در تلاش برای سرمایه‌گذاری در قسمت انرژی‌های تجدیدپذیر است.

در این صورت طی سال‌های آینده موقعیت‌های شغلی فراهم شده افزایش می‌یابند و می‌توان انتظار داشت که این شهر نیز به لیست بهترین شهر‌های امارات برای کار اضافه شود. به متخصصانی که در رأس‌الخیمه به دنبال مشاغلی در بخش‌ تولید هستند باید بگوییم که نیاز امارات به نیروی کار برای بخش‌‌های تولید مصالح ساختمانی مانند سرامیک و… و بخش داروسازی در راه توسعه رأس‌الخیمه بالا است.

بخش گردشگری رأس‌الخیمه با وجود چندین هتل لوکس از جمله: Waldorf Astoria و rixos bab al bahr در حال رشد سریعی است. در بخش املاک و مستغلات رأس‌الخیمه با داشتن چندین پروژه تجاری و مسکونی در مقیاس عظیم مانند: منا العرب و روستای الحمرا در مسیر گسترش و رشد خود قرار دارد.

العین؛ شهر محبوب بین گردشگران امارات

العین به زیبایی و مناظر بی‌نظیر معروف است و مقصد مورد علاقه‌ گردشگران خارجی نیز هست؛ از این رو همیشه گردشگران زیادی در تعطیلات و اواخر هفته خود از کشور‌های اطراف مانند عمان برای خرید لوازم یا تفریح به این شهر سفر می‌کنند و این مسئله در اقتصاد این شهر بسیار مؤثر است.

العین زمانی یک مسیر تجارتی محبوب و معروف در بین ساکنان شبه جزیره خلیج فارس بوده و هنوز هم از مهم‌ترین مراکز تجاری مؤثر در کشور امارات به حساب می‌آید. در ضمن العین کانون آموزش امارات است و مرکز دانشگاه امارات متحده عربی، دانشکده‌های عالی فناوری کشور و دانشکده پرواز اتحاد همچنین بیمارستان آموزشی تاوان در این شهر قرار دارد.

فرصت‌های شغلی بسیاری برای مهاجرانی که در العین زندگی می‌کنند وجود دارند و در این شهر برای جذب پزشکان، پرستاران، مهندسان و معلمان خارجی و از کشور‌های دیگر رقابت و تقاضای بالایی است.

العین؛ شهر محبوب بین گردشگران امارات
بهترین شهرهای امارات برای کار

مانند دیگر بهترین شهر‌های امارات برای کار که تا الان بررسی کردیم، کار در شهر العین نیز دارای امتیازاتی هست که عامل جذب تعداد بالایی از مهاجرین به این کشور و شهر العین می‌شود. لیستی از این مزایا را در ادامه خواهیم گفت:

  • درآمد بدون نیاز به پرداخت مالیات
  • متوسط درآمد بالا نسبت به هزینه‌های زندگی در امارات
  • رایج بودن زبان انگلیسی در برخی از بازار کار‌ها
  • قابلیت دسترسی به بازار کشور‌های اطراف مانند عمان
  • دارای محیطی خلوت‌تر و آرام‌تر از سایر شهرهای بزرگ امارات

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

فجیره؛ شهری با فرصت‌های شغلی ممتاز در حمل‌ونقل

این موضوع که فجیره همیشه نظر جویندگان کار را به خود جلب می‌کند، آن را به یکی دیگر از موارد لیست بهترین شهرهای امارات برای کار تبدیل کرده است. افرادی که به دنبال شغل‌هایی با درآمد مناسب و خارج از کشور هستند، در این شهر مشاغل مرتبط با حمل و نقل و در بخش‌های خدمات گزینه مناسب برایشان است.

کشاورزی و ماهیگیری مشاغل اصلی شهروندان فجیره هستند و از بندر فجیره به عنوان یکی از بنادر محبوب در جهان نام‌برده‌شده است؛ همچنین تعدادی از شرکت‌های معتبر دفاتر و شعبه‌های خود را در این شهر راه‌اندازی کرده‌ و بخش صنایع این شهر در حال توسعه است که می‌توان انتظار داشت که فجیره به یک مقصد عالی جهت سفر برای کار به امارات تبدیل شود.

عجمان؛ شهر در حال توسعه با آینده‌ای روشن

نمی‌توان گفت که عجمان در حد شهر‌های بزرگ امارات مانند: ابوظبی و دبی ممتاز است؛ اما می‌توان این شهر را در لیست بهترین شهر‌های امارات برای کار قرار داد. موقعیت جغرافیایی این شهر در راستای خلیج فارس و مکان قرار گیری بیش از ۵۰ شرکت، فروشگاه و بازار‌های تجاری محلی و بین‌المللی است.

افراد علاقه‌مند به مشاغل مربوط به بخش‌های گردشگری امارات می‌توانند گزینه‌های متنوع شغلی خوبی را در این شهر پیدا کنند. به غیر از این، وجود دانشگاه‌های معتبر و مؤسسات آموزشی در عجمان، مشاغلی با درآمد‌های بالاتر را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

عجمان؛ شهر در حال توسعه با آینده‌ای روشن
بهترین شهرهای امارات برای کار

مشاغل مورد نیاز در امارات برای مهاجرت کاری

بعد از آشنایی با بهترین شهر‌های امارات برای کار بد نیست تا مشاغلی را که امارات متحده عربی به آنها احتیاج دارد، بشناسید. در جدول زیر پرتقاضاترین مشاغل مورد نیاز در امارات و میزان درآمد آنها را به شما معرفی کرده‌ایم.

عنوان شغلی درآمد ماهانه
بازاریاب دیجیتالی ۳۹,۰۰۰ الی ۴۶,۰۰۰ درهم
معلم مقطع ابتدایی و علوم مختلف ۱۲،۰۰۰ الی ۲۰،۰۰۰ درهم
مدیر مالی و حسابدار ۲۵,۰۰۰ الی ۵۹,۰۰۰ درهم
هتل‌دار ۳۵،۰۰۰ الی ۳۹،۰۰۰ درهم
مهندس نرم افزار و فناوری اطلاعات ۱۷,۳۰۰ الی ۵۲,۱۰۰ درهم
پزشک و پرستار ۱۶,۸۰۰ الی ۸۰,۰۰۰ درهم
متخصص نفت و پتروشیمی ۲۴,۰۰۰ الی ۴۳,۰۰۰ درهم

وضعیت درآمدهای دلاری در امارات

کشور امارات به عنوان مقصد برای مهاجرت به بهترین شهرهای امارات برای کار در بین ایرانیان محبوب و با اهمیت است. نرخ بیکاری در این کشور پایین بوده و تنوع شغلی بالایی وجود دارد که بیشتر آنها جزو مشاغل پردرآمد امارات هستند. تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان عربی لازمه‌ی کار در مشاغل پر درآمد امارات است.

وضعیت درآمدهای دلاری در امارات
بهترین شهرهای امارات برای کار

عناوین شغلی پر درآمد در امارات در حوزه‌های قضاوت، رشته‌های بازاریابی، تخصص‌های پزشکی، آموزش و مدیریت قرار می‌گیرند که شامل: قاضی، مدیر عامل، استاد کالج، وکیل، مدیر فناوری اطلاعات و پزشک هستند و در لیست شغل‌های پیشنهادی در امارات قرار دارند. جدول میزان متوسط درآمد بهترین شهرهای امارات برای کار به طور میانگین برای شما قابل رویت است.

شهر متوسط درآمد ماهانه به دلار (بعد از کسر مالیات)
دبی ۴،۲۰۰ دلار
ابوظبی ۳،۵۰۰ دلار
شارجه ۱،۶۰۰ دلار
العین ۳،۶۰۰ دلار

مهاجرت کاری به بهترین مقصد‌ها همراه با تیم مندوبی

با توجه به شرایط مزایا و میزان میانگین درآمد در بهترین شهر‌های امارات برای کار، ایرانیان زیادی مهاجرت کاری به امارات را غنیمت می‌شمارند؛ اما برای دستیابی بدون دردسر به فرصت مهاجرت بهتر است که به غیر از آشنایی با شرایط و موقعیت‌های مناسب کار در امارات، با کارشناسان و افراد با تجربه در این حوزه مشورت کنند.

مجموعه مندوبی با تیم حرفه‌ای و تجربه کافی خدمات مشاوره و همراهی در زمینه‌های دریافت انواع ویزا، ثبت شرکت، پیدا کردن کار مناسب، خرید ملک و… به شما ارائه می‌دهند و شما را در این مسیر همراهی می‌کنند؛ پس اگر علاقه‌مند به مهاجرت از طریق کار به امارات هستید، اما راه و روش صحیح آن را نمی‌دانید، می‌توانید با کارشناسان مندوبی گروپ تماس حاصل فرمایید.

سخن پایانی

کشور امارات متحده عربی در مورد فرصت‌های شغلی مناسب ظرفیتی غنی و متنوع در بهترین شهر‌های امارات برای کار دارد. جدا از شهر معروف دبی در امارات شهر‌های دیگری نیز مانند: ابوظبی، شارجه، العین، رأس‌الخیمه، فجیره و عجمان از شهر‌های مناسب اشتغال هستند.

میانگین درآمد در هر شهر متفاوت است و بستگی به هزینه‌ و خرج‌های زندگی در آن شهر دارد. امارات با اقتصاد پر رونق و رروبه‌رشد که همراه با فرهنگ‌های متنوع و زیرساخت‌های به روز است، بهترین شهرهای امارات برای کار می‌توانند مقصدی مناسب برای مهاجرانی که جویای شغل جدید با درآمد دلاری هستند، شوند.

سؤالات متداول

۱. بیشترین درآمد در امارات مربوط به کدام شهر است؟

 شهر دبی با میانگین درآمد ۴،۲۰۰ دلار در ماه

۲. بهترین شهر‌های امارات برای کار کدام هستند؟

ابوظبی، دبی، شارجه، العین، رأس‌الخیمه، فجیره و عجمان

۳. کدام مشاغل در امارات مورد نیاز هستند؟

بازاریاب دیجیتالی، معلم مقطع ابتدایی و علوم مختلف، مدیر مالی و حسابدار، هتل‌دار، مهندس نرم افزار و فناوری اطلاعات، پزشک و پرستار و متخصص نفت و پتروشیمی

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

اجاره آپارتمان در دبی +6 نوع آپارتمان و منطقه ارزان+شرایط 
5منطقه عالی برای اجاره دفتر کار در دبی + هزینه‌های 2024
ارز مورد نیاز در دبی چیست؟2 ارز رایج درهم و دلار در دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *