بهترین شهر امارات برای مهاجرت

بهترین شهر امارات برای مهاجرت


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

راهنمای انتخاب بهترین شهر امارات برای مهاجرت

آیا بهترین شهر امارات برای مهاجرت را می‌شناسید؟  امارت به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین کشور‌های خاورمیانه، مقصد ویژه‌ای برای مهاجرانی است که به دنبال کار، سرمایه گذاری و زندگی ایده‌آل هستند. زیرساخت‌های فوق العاده مدرن، سبک زندگی لوکس و رفاه و امنیت قابل توجه از ویژگی‌های بارز امارات هستند.

در این کشور علاوه بر امکانات رفاهی و گردشگری بی‌نظیر، فرصت‌های شغلی و تحصیلی فراوانی نیز برای متقاضیان در نظر گرفته شده‌اند. حال که قصد دارید زندگی جدیدی را در امارات برای خود رقم بزنید، لازم است در ابتدا با بهترین شهر‌های امارات برای زندگی آشنا شوید؛ از این رو در ادامه همراه ما باشید.

آیا شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان ایده‌آل است؟

در ابتدا بگذارید شما را با امارات آشنا کنیم. شاید بپرسید امارات چند شهر دارد؟ در این باره باید بگوییم امارات متحده عربی منطقه‌ای بیابانی و کوهستانی است که از ۷ ایالت یا به عبارت دیگر ۷ منطقه امیرنشین برخوردار است. اسم شهر‌های امارات شامل ابوظبی، دبی، شارجه، عمان، رأس‌الخیمه، ام القوین و فجیره است.

این کشور نظام پادشاهی داشته و هرکدام از مناطق توسط یک امیر اداره می‌شود و سلطنت میان آن‌ها موروثی است. این کشور در چند دهه اخیر توانسته است به یکی از ثروتمندترین کشور‌های منطقه تبدیل شده و مهاجران بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب کند.

درمورد مناسب بودن این کشور برای ایرانی‌ها باید بگوییم ایرانیان از روحیات بسیار خاصی نسبت به مردم دیگر کشور‌ها برخوردار هستند و از این رو ممکن است سازگاری با برخی از فرهنگ‌ها برای ما دشوار باشد. اما درمورد امارات باید بدانید از لحاظ فرهنگی و مذهبی از دین اسلام تبعیت کرده و بسیاری از قوانین اسلامی‌ در این کشور اجرا می‌شوند.

از این رو ایرانیان می‌توانند بسیار راحت‌تر با فرهنگ این کشور خو گرفته و زندگی خوبی را تجربه کنند. علاوه بر این کشور آمار بالایی از مهاجران ایرانی را در خود جای داده است و شما به عنوان یک ایرانی هیچ وقت تنها نخواهید بود.

آیا شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان ایده‌آل است؟
بهترین شهر امارات برای مهاجرت

درمورد امنیت این کشور نیز باید بگوییم بهترین شهر امارات برای مهاجرت و دیگر شهر‌ها از لحاظ جرم و جنایت بسیار امن بوده و جرائمی‌ همچون دزدی و جیب بری در آن‌ها بسیار کم است. همچنین در امارات خدمات درمانی و پزشکی با بالاترین کیفیت ارائه شده و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بسیاری در آن وجود دارند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

نکته مهم دیگر درمورد امارات متحده عربی که مهاجران بسیاری را برای مهاجرت به آن ترغیب می‌کند این است که این کشور از وضعیت اقتصادی بسیار مطلوب و روبه‌رشد برخوردار است. سرمایه گذاران و کارآفرینان با داشتن برنامه ریزی مناسب و طرح تجاری موفق می‌توانند در این کشور کسب و کار خود را گسترش داده و به سود بالایی برسند.

همچنین در این کشور مالیات بر درآمد وجود ندارد و از سال ۲۰۱۸ تنها مالیاتی که وجود دارد مالیات بر ارزش افزوده ۵ درصد است. تمامی‌ این عوامل باعث شده‌اند امروزه افراد به دنبال زندگی در بهترین شهر امارات برای مهاجرت بوده و تصمیم بگیرند یک زندگی جدید و موفق را در امارات برای خود رقم بزنند.

 

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

ابوظبی؛ ثروتمندترین منطقه امارات

اگر می‌خواهید در بهترین شهر امارات برای مهاجرت زندگی کنید، باید در ابتدا شما را با پایتخت کشور امارات، شهر ابوظبی آشنا کنیم. ابوظبی دومین شهر پرجمعیت بعد از دبی و ثروتمندترین منطقه امیرنشین این کشور به شمار می‌آید. طبق آخرین آمار از سال ۲۰۱۸ جمعیت این شهر حدود ۱.۰۴۵ میلیون نفر بوده است.

جالب است بدانید ابوظبی از لحاظ کیفیت زندگی و رفاه شهروندان در رتبه ۴۴ برترین شهر‌های جهان قرار گرفته است.

تا چند سال پیش تمرکز این شهر روی تجارت نفت و صادرات آن بوده است؛ اما امروزه شاهد آن هستیم که ابوظبی در زمینه‌های اقتصادی متفاوت نیز رشد یافته است. میانگین درآمد افراد در این شهر نسبت به سایر شهر‌های امارات بالاتر بوده و از این رو مقصد محبوب متقاضیان کار است.

همچنین این شهر به واسطه برخورداری از دانشگاه‌های بین‌المللی معتبر و امکانات آموزشی و رفاهی مناسب، به عنوان بهترین شهر امارات برای مهاجرت دانشجویان از سراسر جهان شناخته می‌شود. اگر هزینه زندگی در امارات برایتان بسیار اهمیت دارد، باید بدانید هزینه مسکن و زندگی در شهر ابوظبی از دیگر شهر‌ها بالاتر است.

از مهم‌ترین جاذبه‌های توریستی این شهر باید به مسجد بزرگ شیخ زاید، کاخ امارات، دهکده تاریخی، جزیره صیر، باغ وحش امارات، یاس مال، بازار مرکزی ابوظبی، جنگل‌های مانگرو، قصر الحصن و غیره اشاره کرد.

دبی؛ گران‌ترین شهر خاورمیانه

به جرئت می‌توان دبی را به عنوان زیباترین شهر امارات معرفی کرد. دبی بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین و بعد از ابوظبی ثروتمندترین شهر امارات محسوب می‌شود. این شهر آب و هوایی گرم و مرطوب داشته و با تابستان‌های بسیار گرم و زمستان‌های معتدل از گردشگران هرساله استقبال می‌کند.

جمعیت این شهر طبق آخرین سرشماری سال ۲۰۱۹ حدود ۳.۳۳۳۱ میلیون نفر بوده و بیش از ۸۰ درصد جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل می‌دهند. این شهر به دلیل داشتن معماری بی‌نظیر و بسیار جذاب لقب عروس خلیج فارس را به خود اختصاص داده است.

در سالهای اخیر اخیر همواره شهر مدرن و زیبای دبی در میان ۱۵ شهر برتر دنیا از لحاظ فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری قرار داشته است.

به دلیل رشد اقتصادی در زمینه ساخت و ساز و صنایع مربوط به تولید و گردشگری، دبی همواره به نیرو‌های کار مجرب نیازمند بوده و هرسال میزبان مهاجران بسیاری از سراسر دنیا است. دبی از بهترین شهر‌های امارات برای کسانی است که به دنبال یک زندگی لوکس و رؤیایی و البته شاد هستند و می‌خواهند در بستری مناسب رشد کرده و ارتقا پیدا کنند.

دبی؛ گران‌ترین شهر خاورمیانه
بهترین شهر امارات برای مهاجرت

 اگر خوا‌هان زندگی در بهترین شهر امارات برای مهاجرت هستید، باید توجه داشته باشید هزینه زندگی در دبی بسیار بالا است؛ اما از سوی دیگر مقدار حقوق پرداختی در این شهر با کشور‌های اروپایی برابری می‌کند. علاوه بر این موقعیت‌های شغلی بسیاری با شرایط کاری مناسب در این شهر برای افراد مختلف یافت می‌شوند.

دبی از یک سیستم حمل و نقل عمومی‌ کاملاً پیشرفته و اصولی برخوردار است که آن را در لیست بهترین شهر امارات برای مهاجرت جای داده است. مترو سیتی سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش برای گشت و گذار در دل این شهر لوکس و دیدنی است. همچنین سیستم اتوبوس‌های فیدر نیز وجود دارند که در ایستگاه‌های مترو کار می‌کنند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

درمورد مزایا و معایب زندگی در دبی باید بدانید این شهر از فرصت‌های متعددی برای رشد و ترقی برخوردار بوده و با داشتن قوانین مالیاتی مناسب، امنیت بالا، سطح بهداشت مناسب و رفاه اجتماعی و اقتصادی قابل توجه مقصد مناسبی برای مهاجران است.

اما در مقابل، هزینه زندگی در آن بالا بوده و از آب و هوای بسیار گرم و ترافیک زیاد به دلیل حضور سالانه بیش از ۲۰ میلیون نفر گردشگر برخوردار است.

طبیعتاً برای هرکسی که تمایل دارد در بهترین شهر امارات برای مهاجرت زندگی کند، وجود امکانات تفریحی و جذابیت‌های توریستی فراوان اهمیت بسیاری دارد. از این رو از محبوب‌ترین مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های توریستی شهر دبی باید به موارد زیر بپردازیم:

  • برج خلیفه
  • دبی مال
  • محله بستکیه
  • موزه دبی
  • برج العرب
  • آکواریوم دبی
  • مرکز خرید امارات
  • دهکده جهانی
  • مسجد جمیرا
  • شهربازی‌های مختلف
  • پارک آبی آتلانتیس
  • آب نمای دبی
  • تور سافاری
  • پالم جمیرا

شارجه؛ پایتخت فرهنگی امارات

در این بخش از معرفی بهترین شهر امارات برای مهاجرت باید به شهر شارجه بپردازیم. شارجه سومین شهر بزرگ امارات است که مرکز آموزشی و هنری امارات نیز محسوب می‌شود. جمعیت شارجه طبق آخرین اطلاعات از سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۲۷۵ میلیون نفر است. بیش از ۷۰ درصد جمعیت این شهر از مهاجران تشکیل می‌شود و نرخ بیکاری در آن بسیار پایین است.

همچنین لازم است بدانید میزان حقوق در شارجه با دبی برابری می‌کند. از طرف دیگر با توجه به رونق کسب و کار به ویژه در چند سال اخیر، می‌توان گفت نرخ اشتغال زایی و کارآفرینی نیز در این شهر با رشد چشمگیری همراه بوده است.

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

 اگر به عنوان بهترین شهر امارات برای مهاجرت شارجه را انتخاب کرده‌اید، باید بدانید هزینه‌های زندگی در این شهر مقرون‌به‌صرفه‌تر از دبی و ابوظبی است.

 این شهر به علت داشتن سبک زندگی آسان و راحت و خلوت‌تر بودن آن به نسبت ابوظبی و دبی و البته هزینه‌های مناسب زندگی، به مقصد جذابی برای مهاجران تبدیل شده است. همچنین شارجه یکی از برترین شهر‌های امارات برای تحصیل به شمار می‌آید و محل اصلی فعالیت بسیاری از دانشگاه‌ها و کالج‌های آمریکایی است.

درواقع فعالیت دانشگاه‌های آمریکایی در این شهر به ایجاد تغییرات بسیار مثبت در روش‌های آموزشی اساتید و استفاده از سبک نوین تدریس در کلیه مراکز آموزشی امارات منجر شده است.

داشتن جذابیت‌های توریستی فراوان از دیگر ملاک‌های بهترین شهر امارات برای مهاجرت است؛ از این رو از جذاب‌ترین اماکن دیدنی شارجه می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • بازار مرکزی
  • موزه دریایی شارجه
  • جزیره نور
  • موزه تمدن اسلامی‌ شارجه
  • آب‌نمای المجاز
  • شهربازی ادونچر لند
  • قلعه شارجه
  • موزه علم و فناوری شارجه
  • مسجد شاه فیصل
  • آکواریوم شارجه
  • برج ساعت شارجه

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

رأس‌الخیمه؛ بهترین گزینه برای سرمایه گذاران

در این بخش از بررسی بهترین شهر امارات برای مهاجرت زمان آن رسیده است سری به شهر رأس‌الخیمه بزنیم. این شهر از جمعیتی حدود ۳۴۵ هزار نفر طبق آمار سال ۲۰۱۵ برخوردار است و به عنوان بهترین شهر امارات برای مهاجرت کارآفرینان و سرمایه گذاران شناخته می‌شود.

اقتصاد پویا و عدم وجود مالیات بر درآمد از مزایای مهم کار و زندگی در این شهر است. داشتن امکانات و خدمات شهری در حوزه حمل و نقل، پزشکی و زیر ساخت‌های مدرن از ویژگی‌های اصلی رأس‌الخیمه محسوب می‌شوند.

رأس‌الخیمه؛ بهترین گزینه برای سرمایه گذاران
بهترین شهر امارات برای مهاجرت

همچنین این شهر با نرخ جرایم نزدیک به صفر به عنوان یکی از امن‌ترین شهر‌های دنیا نیز شناخته می‌شود. از جاذبه‌های توریستی شهر رأس‌الخیمه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز خرید منار
  • کوه‌های جیل جیس
  • مرکز خرید الحمرا
  • قلعه ضایه
  • موزه ملی رأس‌الخیمه
  • سد شوکه
  • قلعه و جزیره الحمرا
  • پارک صقر

عجمان؛ بهترین شهر برای زندگی خانوادگی

عجمان یکی دیگر از شهر‌های امارات است که در لیست بهترین شهر امارات برای مهاجرت قرار می‌گیرد. عجمان شهر کم جمعیتی بوده و تعداد ساکنان آن حدود ۵۰۰۰۰۰ نفر است و از کوچک‌ترین شهر‌های امارات محسوب می‌شود.

 تعداد زیادی مراکز خرید، سینما و رستوران جذاب در این شهر وجود دارند که در کنار امنیت بالای آن این شهر را به گزینه ایده‌آلی به عنوان بهترین شهر امارات برای مهاجرت زوج‌ها تبدیل کرده‌اند. از مزایای زندگی در عجمان باید به امکان خرید یا اجاره خانه‌های بزرگ، تنوع در امکانات و حساسیت کمتر ساکنان آن نسبت به قوانین سخت‌گیرانه اشاره کنیم.

درمورد معایب زندگی در این شهر نیز باید بدانید شهر شلوغی بوده و فرصت‌های شغلی خاص در آن به نسبت دیگر شهر‌های امارات کمتر یافت می‌شوند.

فجیره؛ بهترین شهر برای فریلنسر‌ها

اگر به دنبال بهترین شهر امارات برای مهاجرت هستید، نباید از شهر فجیره غافل شوید. فجیره از دیگر شهر‌های امارات است که به کسانی که به دنبال یک زندگی آرام هستند پیشنهاد می‌شود. این شهر دیدنی به داشتن کوه‌های سنگی و آب و هوای گرم معروف است.

 فجیره موقعیت بندری مناسبی داشته و مشاغلی حوزه ‌حمل و نقل در آن بسیار پررونق هستند.  جالب است بدانید علت این که در مطلب بهترین شهر امارات برای مهاجرت به فجیره اشاره کرد‌ه‌ایم این است که این شهر با امکانات دیجیتالی مناسب و فرصت‌های شغلی در این حوزه برای فعالیت صاحبان مشاغل آنلاین بسیار مناسب است.

برخی بر این باورند فجیره برا زندگی فریلنسر‌ها بهترین گزینه است. از مزایای زندگی در فجیره باید به آب و هوای گرمسیری و امکانات بهداشتی خوب و از معایب آن به عدم ارائه خدمات درمانی بدون هزینه به مهاجران و سیستم ضعیف حمل و نقل عمومی‌ اشاره کنیم.

فجیره؛ بهترین شهر برای فریلنسر‌ها
بهترین شهر امارات برای مهاجرت

مهاجرت در سریع‌ترین زمان با مندوبی گروپ

حال که با بهترین شهر‌های امارات برای مهاجران آشنا شده‌اید، لازم است برای اقدام در این زمینه با کارشناسان مجرب و قابل اعتماد مشورت کنید تا با استفاده از مسیر‌های مهاجرتی ایمن به این کشور مهاجرت کنید. در این زمینه تیم مندوبی گروپ با برخورداری از سال‌ها تجربه و تخصص همراه شما خواهد بود.

شما می‌توانید در کلیه حوزه‌های اخذ ویزای دبی، ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اخذ پاسپورت دومینیکا و سند لوشیا، اخذ اقامت خانواده، کار در دبی و بسیاری موارد دیگر با مشاوران مجموعه ما در ارتباط بوده و مسیر سخت مهاجرت را به راحتی و در کمترین زمان طی کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سخن پایانی

امارات متحده عربی که تمام جهان را با آسمان خراش‌های بی‌نظیر، هتل‌های مجلل، مراکز خرید لوکس و سواحل چشم نواز شگفت زده کرده است؛ امروزه به عنوان یکی از مقاصد اصلی بسیاری از مهاجران ایرانی به منظور تحصیل، کار و زندگی شناخته می‌شود.

اما در میان شهر‌های امارات برخی از آن‌ها برای زندگی ایده‌آل‌تر بوده و در اولویت مهاجران قرار دارند. از این رو ما در این مطلب به معرفی بهترین شهر امارات برای مهاجرت و زندگی پرداختیم.

سؤالات متداول

۱. بهترین شهر‌های امارات برای زندگی کدام‌اند؟

دبی، ابوظبی، شارجه و غیره

۲. در کدام یک از شهر‌های امارات حقوق و درآمد بیشتر است؟

بهترین شهر امارات برای مهاجرت از لحاظ درآمد بالا شامل دبی و ابوظبی است.

۳. بهترین شهر امارات برای سال‌های اول مهاجرت کدام شهر است؟

به منظور کاهش هزینه‌های زندگی شارجه و عمان گزینه معقول‌تری هستند.

 

سایر مقالات:

فصل مناسب سفر به امارات + معرفی امکانات و تفریحات امارات در 4 فصل سال
بررسی رونق بازار مسکن در دبی + مزایا و معایب خرید و اجاره ملک در دبی
بهترین شهر امارات برای زندگی -زندگی در 7 شهر مهم امارات

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *