تفریحات رایگان در دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

تفریحات رایگان در دبی

آیا تفریحات رایگان در دبی را می‌شناسید؟ دبی ترکیبی از ساختمان‌های چشم‌نواز و تجملات است؛ اما باور کنید یا نه، شما می‌توانید تعدادی از جذاب‌ترین تفریحات دبی را به صورت رایگان امتحان و به طرز فوق‌العاده‌ای در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی کنید!

از گالری‌های هنری گرفته تا موزه‌ها، دبی مکان‌ها و سرگرمی‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد و از طریق آن‌ها می‌توانید تجربه‌ای بدون هزینه داشته باشید. پس اگر شما هم برای شناخت تفریحات رایگان در دبی هیجان‌زده هستید، این مقاله برای شماست.

1. بازدید از Al Shindagha

یکی از اولین مکان‌های تفریحی در لیست اماکن تفریحی ارزان در دبی، Al Shindagha است. نمایشگاه سفالگران، بافندگان و هنرمندان فعال در سایر حوزه‌های صنایع‌دستی سنتی و نمایش غواصی مروارید، بازدید از فرهنگ و تاریخ دبی را به یکی از بهترین کارهای رایگان برای انجام در دبی تبدیل کرده است.

نحوه دسترسی به این موزه جذاب دبی هم بسیار ساده است؛ شما می‌توانید با مترو خط سبز به آنجا رفته و به ایستگاه Al Ghubaiba بروید و بعد از 5 دقیقه پیاده‌روی به این موزه برسید. حدوداً یک ساعت طول می‌کشد تا از این موزه دیدنی و جذاب بازدید کنید.

2. موزه شتر

موزه شتر دبی

در منطقه Al Shindagha، موزه شتر یکی دیگر از تفریحات رایگان در دبی است. بخش‌های مختلف این موزه به تاریخ شتر در کشور امارات متحده عربی، رابطه بین مردم عرب و شتر، آناتومی شتر و مسابقه شتر دوانی اختصاص دارد. همچنین یک سالن نمایش برای ارائه طراحی شده است.

تاریخچه این موزه به سال 1940 میلادی برمی‌گردد و آناتومی بدن شتر، تاریخچه شترسواری، اشیای مرتبط با شتر و… را به خوبی به نمایش می‌گذارد. مساحت موزه شتر دبی 700 متر مربع بوده و در یک طبقه به همراه حیاط داخلی بزرگ ساخته شده است.

3. کلاس‌های یوگا

گزینه‌های زیادی برای تفریحات دبی به صورت رایگان برای علاقه‌مندان به تناسب اندام وجود دارند؛ اما بهترین در میان آنها کلاس یوگا رایگان Friends Of Yoga است. این کلاس‌های یک ساعته که در 5 مکان در سراسر شهر گسترده شده‌اند، روال تناسب اندام شما را در طول سفر به دبی حفظ می‌کنند.

از این رو چه مبتدی باشید یا به صورت کاملاً حرفه‌ای یوگا کار کنید، می‌توانید در این کلاس‌ها ثبت نام و در دوره‌های آن شرکت کنید. این گونه با یک تیر دو نشان می‌زنید! هم به سلامت روح و جسم خود رسیدگی می‌کنید و هم از یکی از بهترین تفریحات رایگان در دبی لذت می‌برید.

4. تماشای فیلم در فضای باز

تفریحات رایگان در دبی

در سفر به دبی شاید دوست نداشته باشید که یکشنبه عصر را برای تماشای فیلم بیرون بروید؛ اما از آنجایی که رایگان است و می‌توانید آن را زیر ستاره‌ها تماشا کنید، به یکی از تفریحات رایگان در دبی تبدیل شده که هر بازدیدکننده‌ای باید آن را تجربه کند.

قبل از اینکه به این سالن تئاتر روی پشت بام بروید، بررسی کنید که در حال حاضر چه فیلمی در حال پخش است. در برخی از مناطق معروف دبی می توانید اینگونه تفریحات روباز و جذاب را ببینید.

5. تماشای آکواریوم دبی

چرا 70 درهم برای رفتن به داخل آکواریوم خرج کنید، زمانی که می‌توانید مخزن اصلی را به صورت رایگان از بیرون در ورودی دبی مال تماشا کنید! بزرگ‌ترین پنل اکریلیک جهان در این آکواریوم عظیم، آن را در فهرست مکان‌های رایگان دبی برای بازدید قرار می‌دهد.

تونل این آکواریوم شما را به دنیایی متفاوت و جذاب زیر آب می‌برد و سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. این تونل که در طبقه همکف مرکز خرید دبی مال قرار دارد، از تفریحات رایگان در دبی است که برای تفریح به همراه خانواده و کودکان عالی است.

بعد از اینکه از تونل آکواریوم دبی عبور کردید، به باغ وحش زیر آب می‌رسید. موجودات شگفت‌انگیزی که در این باغ وحش هستند، شما را به دنیای عجیب و غریب آن‌ها می‌برند و تفریحی جذاب برای کودکان، بزرگسالان، محققان و… هستند.

6. نمایش فواره های دبی

نمایش فواره های دبی

یکی از محبوب‌ترین کارهایی که در دبی به صورت رایگان انجام می‌شود و جزو زندگی شبانه در دبی است، تماشای نمایش زیبای فواره‌های بیرون از دبی مال و رقص هماهنگ با یک موسیقی متن است. این فواره با جذابیت منحصربه‌فردی که دارد، به عنوان یکی از بهترین تفریحات رایگان در دبی شناخته می‌شود و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

 

از آنجایی که فواره شهر دبی بسیار محبوب است، جمعیت زیادی اطراف آن را احاطه کرده است. سعی کنید در اسرع وقت و به موقع آنجا باشید تا بهترین منظره را ببینید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

7. کرنیش ساحل جمیرا

ساحل جمیرا یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید رایگان در دبی است. کورنیش ساحل جمیرا یکی از مواردی است که اخیراً در لیست تفریحات رایگان در دبی وارد شده است. 800 متر جلوی ساحل، مسیر دویدن، مناطق بازی کودکان و مناطق پیک نیک سایه‌دار را ارائه می‌دهد.

کرنیش به طول 14 کیلومتر از استراحتگاه دریایی دبی تا هتل برج العرب ادامه دارد و هزینه تفریحات دبی را برای شما به حداقل می‌رساند.

8. گشت و گذار در بازارهای طلا و ادویه

تفریحات رایگان در دبی

بازارهای قدیمی و شلوغ در منطقه دیره یکی از مکان‌های محبوب و تفریحات رایگان در دبی محسوب می‌شوند. بازار قدیمی به خاطر اجناس پر زرق و برق تاجران طلا، انواع ادویه‌جات، مجسمه‌های عجیب و غریب و شال پشمینه معروف است.

شما نمی‌توانید هیچ یک از این موارد را به صورت رایگان خریداری کنید؛ اما این بدان معنا نیست که گشت و گذار در این بازارهای جذاب  برای شما هزینه‌ای دارد.

البته بازارهای مختلف دیگری هم در شهر دبی وجود دارند که شما می‌توانید برای گذراندن اوقات فراغت خود و همچنین خرید محصولات متنوع استفاده کنید. این بازارها محصولات مختلف محلی را که برای مسافران جذابیت زیادی دارند، ارائه می‌دهند.

اما به طور کلی بازارهای طلا و ادویه به دلیل کاربرد و جذابیت خاصی که دارند، از محبوبیت بیشتری در میان مسافران و گردشگران برخوردار هستند. از این رو به شما توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال تفریحات رایگان در دبی هستید و می‌خواهید بیشتر با فرهنگ مردم امارات آشنا شوید، بازدید از بازارهای دبی را از دست ندهید!

9. تماشای ماشین‌های لوکس

جمیرا بیچ رزیدنس یکی از تفریحات رایگان در دبی و مملو از افرادی است که بهترین ماشین‌های اسپرت خود را به نمایش می‌گذارند! اگر نمی‌خواهید برای بازدید از موزه‌های اتومبیل پول خرج کنید، The Walk at Jumeirah Beach Residence مکانی است که می‌توانید برای تماشای لوکس‌ترین ماشین‌های دبی انتخاب کنید.

در حالی که مردم محلی ماشین‌های گران قیمت خود را به نمایش می‌گذارند، تفرجگاه ساحلی با تعدادی از رستوران‌ها در میان مکان‌هایی که برای تماشای رایگان ماشین‌ها باید از دبی دیدن کنید، تکمیل شده است؛ پس لازم نیست که نگران قیمت تفریحات دبی باشید.

خوشبختانه امکان رزرو و اجاره ماشین در دبی وجود دارد و شما می توانید در صورت تمایل، لوکس ترین ماشین های دبی را برای مدت زمان مشخص اجاره کنید و از تفریحات لوکس در دبی نهایت لذت را ببرید.

10. تماشای کشتی آزاد پهلوانی

تفریحات رایگان در دبی

تماشای کشتی یکی از تفریحات رایگان در دبی است. هر جمعه، صدها کارگر هندی، پاکستانی و بنگلادشی دور هم جمع می‌شوند تا مردان قوی را که برای رقابت با هم کشتی می‌گیرند، تماشا کنند. کشتی آزاد از ورزش‌های پرطرفدار در ایران است و بسیاری از ایرانیان نیز از این تفریح رایگان در دبی استقبال می‌کنند.

11. رقص

رقص جمعه یکی از بهترین تفریحات رایگان در دبی است. محیطی شیک با مبل‌های چرمی و آباژورهای بزرگ در Societe Dubai است. جمعه شب از کلوپ شبانه تازه افتتاح شده دیدن کنید و از بهترین آهنگ‌های دهه 80 و 90 لذت ببرید؛ ورود به این مکان تفریحی رایگان است!

البته در زمانی که برای دیدن این تفریح رایگان و در عین حال متفاوت می‌روید، باید از فرهنگ مردم محلی اطلاع داشته باشید تا هیچ گونه مشکلی به خاطر رعایت نکردن قوانین و مقررات زندگی در این شهر و عدم توجه به فرهنگ امارات برای شما به وجود نیاید.

12. بازدید از کلیسای کاتولیک مریم

بازدید از کلیسای کاتولیک مریم

کلیسای کاتولیک سنت مریم دبی در سال 1967 ساخته شده است. این کلیسا یکی از قدیمی ترین کلیساها و تفریحات رایگان در دبی است. این کلیسا در قلب دبی واقع شده و به نسل های مختلف کاتولیک ها خدمت کرده و این خدمات همچنان ادامه دارند.

ثبت نام سال تحصیلی جدید برای پذیرش، تمدید و همچنین جمع‌آوری کتب در مردادماه هر جمعه در دفتر مجموعه برگزار می‌شود.

13. بازدید از کلیسای باپتیست

باپتیست یکی از کلیساهای معروف دبی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران از سراسر جهان قرار گرفته است. بازدید از این کلیسای معروف، شما را از تفریحات دبی با قیمت بالا بی نیاز می‌کند و یکی از راه‌های تفریح در شهر لوکس دبی به صورت رایگان است.

در حالی که بازدیدکنندگان انتخاب کرده‌اند که از کلیسای باپتیست بازدید کنند یا به آن بپیوندند، آنها از پیشینه‌های فرقه‌ای مختلف از کشورهای خود می‌آیند؛ بنابراین فضا و فرهنگی که این کلیسا به نمایش می‌گذارد، می‌تواند برای آن‌ها بسیار جذاب باشد.

14. بازدید از کلیسای پنطیکاستال

کلیسای پنطیکاستال دبی

کلیسای پنطیکاستال یکی از بزرگ‌ترین کلیساها و تفریحات رایگان در دبی است. همچنین به عنوان یکی از زیباترین مکان‌های این منطقه شناخته می‌شود. شما می‌بینید که مردمی از ادیان مختلف در اینجا جمع می‌شوند و این کلیسا جذابیت زیادی برای پیروان ادیان مختلف بخصوص مسیحیان دارد.

پنطیکاستال پیش از این به عنوان کلیسای بین‌المللی پادشاهی احیاء شناخته شده و هر از گاهی موعظه‌هایی در این کلیسا خوانده می‌شد. در حال حاضر این کلیسای تاریخی به عنوان یکی از تفریحات امارات در دبی است که به صورت رایگان می توانید از آن بازدید کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

15. بازدید از کلیسای متحد مسیحی

فرقه معروف به کلیسای متحد مسیحی، مجموعه کوچکی از مسیحیان انجیلی است که ریشه در جنبش رادیکال تقوای مارتین بوهم و فیلیپ ویلیام اوتربین دارد. این گروه ممکن است اغلب با مردم محلی و کلیساهای فرقه‌های دیگر که از نام کلیسای متحد مسیحی نیز استفاده می‌کنند، اشتباه گرفته شود.

کسانی که کلیسای متحد مسیحی را بنا کردند، بین سال‌های 1862 تا 1870 به دلیل اختلاف عقاید اعتقادی از کلیسای برادران متحد در مسیح جدا شدند. این کلیسا واقعا یکی از بهترین مکان‌ها و تفریحات رایگان در دبی برای بازدید است.

16. بازدید از مسجدالحرام

مسجدالحرام دبی

مسجد جامع در دبی که معماری اسلامی را به نمایش می‌گذارد، مظهر میراث فرهنگی و مذهبی این شهر است. کتیبه‌های قرآنی در نمای ورودی، مرتفع‌ترین مناره شهر، گنبدهای کوچک و بزرگ و فضای داخلی اصیل اسلامی، تجربه دست اولی از سنت‌ها و فرهنگ اسلامی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

جوهره آرامش و معنویت فضای این عبادتگاه، آن را در میان جاذبه‌های مختلف گردشگری این شهر جذاب‌تر می‌کند. بازدید از این مسجد را در لیست کارهای خود به عنوان یکی از تفریحات رایگان در دبی قرار دهید.

17. فضای اطراف برج خلیفه

برج خلیفه که بلندترین ساختمان جهان است، نه تنها معماری و مهندسی مدرن فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد، بلکه تخیل و اجرای شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد. این بنای تاریخی با 160 طبقه ارتفاع به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا شاهد 360 منظره هوایی مسحورکننده شهر دبی باشند.

برای افزودن به این تجربه سورئال، محوطه این ساختمان قدرتمند چیزی کمتر از یک مرکز پر جنب و جوش از غذاخوری و سرگرمی نیست. این برج یکی از معروف‌ترین مکان‌هایی است که در دبی می‌توانید به صورت رایگان از آن دیدن کنید و جزو بهترین تفریحات رایگان در دبی است.

18. بازدید از برج النهار

برج النهار دبی

برج النهار که در سال 1870 ساخته شد، سه برج دیده بانی را پوشانده است که برای محافظت از شهر قدیمی در برابر مهاجمان ساخته شده بودند. این بنا که با گل و سنگ مرجانی ساخته شده، اهمیت تاریخی به آن داده است و در حال حاضر به عنوان یکی از تفریحات رایگان در دبی شناخته می‌شود.

این بنای تاریخی که در حومه دیره واقع شده است، به طور کامل بازسازی شد و اکنون توسط باغ‌های دیدنی احاطه شده و آن را به یک جاذبه محبوب برای گردشگران در سراسر جهان تبدیل کرده است.

19. بازدید از برج العرب جمیرا

هتل برج العرب جمیرا به دلیل طراحی معماری بادبان مانندی که دارد، جایگاه خود را در فهرست آثار تاریخی و مکان‌های دیدنی دبی به دست آورده است. این ساختمان پیشرفته، سومین هتل بلند جهان است و در حال حاضر یکی از بهترین تفریحات رایگان در دبی به شمار می‌رود.

داشتن فضای مجلل، استقرار در جزیره‌ای مصنوعی و معماری منحصر به فرد، این هتل را به رتبه اول فهرست گران‌ترین هتل‌های جهان رسانده است و بازدید از آن می‌تواند تجربه‌ای دلچسب را برای شما به ارمغان آورد.

20. بازدید از برج اینفینیتی

برج اینفینیتی دبی

برج اینفینیتی که به نام برج کایان نیز شناخته می‌شود، یک شگفتی معماری معاصر است که عبارت «پیچ و خم» را کمی جدی گرفته است. شکل پویا و پر پیچ و خم این ساختمان مسکونی مجلل که در طول مسیر ارتفاع خود 90 درجه می‌چرخد، سبک‌های مرسوم معماری در شهر را به چالش کشیده است.

طراحی منحصربه‌فرد و آینده‌نگر این بنای تاریخی دبی نفس همه تماشاگران را می‌گیرد و آن را به یکی از بهترین انتخاب‌های گردشگران و مسافران در لیست مکان‌های رایگان در دبی تبدیل کرده است. چنین تفریحات جذابی در دبی، این شهر لاکچری را به بهترین شهر امارات برای زندگی تبدیل کرده اند.

21. بازدید از مسجد جمیرا

مسجد جمیرا به عنوان یکی از زیباترین مساجد شهر معرفی شده و بازدید از آن می‌تواند یکی از تفریحات رایگان در دبی باشد. این عبادتگاه که به طور کامل با سنگ‌های سفید ساخته شده و مکان مناسبی برای پاسخ به سؤالات شما در مورد دین اسلام است.

درهای این مسجد به روی همه ادیان باز است. نمایندگان محلی مسجد تورهایی را با راهنما از این زیبایی برگزار می‌کنند و به بازدیدکنندگان پیشنهاد می‌کنند تا با دین و سنت‌های آن‌ها آشنا شوند.

البته برای بازدید از این مسجد به شما توصیه می‌کنیم که در زمان نمازهای مختلف مراجعه نکنید تا بتوانید به راحتی و بدون دردسر از مسجد و معماری خاص آن دیدن و از تفریحات رایگان در دبی لذت ببرید.

22. ساحل کایت

ساحل کایت دبی

ساحل بادبادک یا کایت تنها یک مکان مورد علاقه برای بازدید گردشگران نیست؛ بلکه مردم منطقه هم این ساحل را به همان اندازه دوست دارند. این ساحل در تقاطع جاده المنارا واقع شده و برای هر نوع فعالیت‌هایی که می‌توانید در اطراف آن انجام دهید، مناسب است.

طیف گسترده‌ای از ورزش‌های آبی همراه با کایت سواری، فعالیت‌های شگفت‌انگیزی را که اکثر گردشگران در کل سال انجام می‌دهند، جبران می‌کند. بافت سفید بکر ماسه نرم قطعاً چیزی است که قلب و روح شما را راضی می‌کند. برج العرب از این ساحل به وضوح دیده می‌شود.

 

ساحل کایت برای گذراندن اوقات فراغت با دوستان، خانواده و همچنین کودکان بسیار مناسب است و یکی از بهترین تفریحات رایگان در دبی محسوب می‌شود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

23. موزه قهوه

اگر عاشق قهوه هستید، حتماً باید از این کافی شاپ و موزه در دبی دیدن کنید. ورود به این موزه جذاب و دیدنی رایگان است و در بدو ورود شما را به دنیای قهوه می‌برند. در این موزه معروف با تاریخچه قهوه و انواع مختلف آن آشنا خواهید شد.

این موزه یکی از بهترین فعالیت‌ها و تفریحات رایگان در دبی است. همچنین مرکز محصولات مرتبط با قهوه است و یکی از جاذبه‌های رایگان شهر لوکس دبی محسوب می‌شود که علاقه‌مندان زیادی را در میان گردشگران به خود اختصاص داده است.

24. قدم زدن در خیابان آلسرکال

در میان تمام تفریحات رایگان در دبی، این خیابان در میان مردم محلی و گردشگران خارجی بسیار معروف است. بازدید از خیابان آلسرکال رایگان بوده و چندین مکان جالب مانند گالری‌ها، فروشگاه‌های پاپ آپ و غیره را در خود جای داده است.

یکی از معروف‌ترین مکان‌ها در این خیابان، گالری Al Quoz است که نقاشی‌های منحصربه‌فرد و سایر مصنوعات را به نمایش می‌گذارد. همچنین می‌توانید قهوه را در یکی از کافی‌شاپ‌های این خیابان میل کنید.

25. تماشای فلامینگوها

تماشای فلامینگوها دبی

مشاهده فلامینگوهای صورتی در دبی یکی از جذاب‌ترین تفریحات در دبی است و بهترین بخش این است که می‌توانید آن را به صورت رایگان انجام دهید. فلامینگوها را می‌توان در نزدیکی جاده رأس‌الخور در دبی به وفور یافت. تماشای این فلامینگوها از جذاب‌ترین تفریحات رایگان در دبی برای خانواده‌ها است.

جدای از آن، اگر می‌خواهید آنها را از نزدیک ببینید، از پناهگاه حیات وحش رأس‌الخور دیدن کنید که هزینه ورودی ندارد. این حیات وحش، کلبه‌های مخفی دارد که می‌توانید دوربین‌های دوچشمی بگیرید و پرندگان زیبا را تماشا کنید. این جذابیت های حیات وحش و تفریحات فوق العاده، زندگی در کشور امارات را جذاب تر کرده اند.

26. قایق ابرا

اگر به دنبال تفریحات رایگان در دبی هستید، باید سوار قایق ابرا در نهر دبی شوید. قایق‌های ابرا قایق‌های چوبی کوچکی هستند که به ارائه تورهای ارزان قیمت معروف هستند. بازار طلا و بازار قدیمی دبی دو ایستگاه برای سوار شدن به قایق هستند و شما می‌توانید بعد از سوار شدن از مناظر زیبای اطراف نهر لذت ببرید.

پس حالا که می‌دانید دبی تنها برای کسانی که پول‌دار هستند، نیست و کارهای رایگان زیادی برای انجام دادن وجود دارند، تعطیلات خود را در دبی برنامه‌ریزی کنید و این کارها را تجربه کنید تا اطمینان حاصل شود که سفر شما هزینه زیادی برای شما نخواهد داشت و می‌توان این هزینه‌ها را مدیریت کرد.

27. کتابخانه محمد بن راشد

کتابخانه محمد بن راشد

اگر به خواندن علاقه دارید، وقت آن است که به کتابخانه محمد بن راشد در الجداف بروید. این کتابخانه میزبان ژانرهای مختلف کتاب است. استفاده عمومی، بزرگسالان، کودکان، اطلاعات، نقشه‌ها و اطلس، رسانه و هنر، تجارت، امارات، نشریات و مجموعه‌های ویژه از امکانات این کتابخانه هستند.

این بنا به خودی خود ساختاری چشمگیر دارد و به شکل یک رحل، کتاب چوبی سنتی که برای نگهداری قرآن طراحی شده است. این هتل دارای هفت طبقه با باغ و کافه است که همگی در کنار نهر دبی قرار گرفته‌اند و مکان مناسبی برای بازدید است.

ورود به این کتابخانه در دبی رایگان است؛ اما باید زمان خود را به صورت آنلاین رزرو کنید و برای همه افراد بالای 5 سال باز است؛ بنابراین می‌توان این کتابخانه را در لیست بهترین تفریحات رایگان در دبی قرار داد.

تفریحات رایگان در دبی آدرس زمان بازدید
Al Shindagha منطقه الشیندقا، نزدیک دهانه نهر دبی شنبه تا پنجشنبه: 08:30 تا 22:00

جمعه‌ها: از ساعت 15:30 تا 22:00

موزه شتر منطقه الشیندقا، نزدیک دهانه نهر دبی یکشنبه تا پنجشنبه: 8:00 تا 14:00
کلاس‌های یوگا دیره، پارک زبیل، پارک JLT شنبه تا جمعه: 5:30 تا 6:30 صبح و 18:30 تا 19:30
تماشای فیلم در فضای باز مجتمع پشت بام پیرامیدز در مجتمع وافی یکشنبه‌ها: 20:30 به بعد
تماشای آکواریوم دبی مرکز شهر دبی، محوطه خارجی آکواریوم دبی 24 ساعته
تماشای فواره دبی مرکز شهر دبی، دبی مال 24 ساعته
کرنیش ساحل جمیرا ام سقیم 3، خیابان جمیرا 7:30 تا 22:00
بازدید از بازارهای دیره ضلع شمالی نهر دیره، نزدیک ایستگاه مترو 8:00 تا 22:00
تماشای ماشین‌های لوکس جمیرا بیچ رزیدنس عصرها مخصوصاً شنبه شب‌ها
تماشای کشتی آزاد پهلوانی دیره، پشت بازار ماهی جمعه‌ها: 5 بعدازظهر به بعد
رقص سوسیته دبی، هتل مارینا بیبلوس، دبی مارینا جمعه شب‌ها
کلیسای کاتولیک مریم خیابان عود متا 247 5:00 تا 21:30
بازدید از کلیسای باپتیست هتل Grand Excelsior دبی 8:00 تا 22:00
بازدید از کلیسای پنطیکاستال دبی، محله البرشا 8:30 تا 21:00
کلیسای متحد مسیحی دبی، مرکز کلیسای انجیلی 7:00 تا 22:00
بازدید از مسجدالحرام روبروی موزه دبی، خیابان علی بن ابی طالب 7:00 تا 23:00
محوطه اطراف برج خلیفه دبی، بلوار شیخ محمد بن راشد 24 ساعته
بازدید از برج النهار دبی، محله دیره 24 ساعته
برج العرب جمیرا دبی، خیابان جمیرا 24 ساعته
برج اینفینیتی دبی، ارتفاعات البرشا، تیکام، دبی مارینا 24 ساعته
مسجد جمیرا دبی، جاده ساحل جمیرا 24 ساعته
ساحل کایت دبی، خیابان جمیرا یکشنبه تا چهارشنبه: 10:00 تا 22:00

پنجشنبه تا شنبه: 12:00 تا 22:00

موزه قهوه دبی، محله تاریخی الفهیدی 9:00 تا 17:00
قدم زدن در خیابان آلسرکال دبی، خیابان 17 10:00 تا 19:00
تماشای فلامینگوها دبی، عود متا 7:30 تا 17:30
قایق ابرا دبی، نهر دبی 9:00 تا 18:00
کتابخانه محمد بن راشد دبی، الجداف دوشنبه تا پنج شنبه و شنبه: 9:00 تا 21:00

جمعه: 14:00 تا 21:00

 

سفری بی‌دغدغه به دبی با مندوبی گروپ

زمانی که تصمیم به سفر می‌گیرید، تنها شناخت تفریحات رایگان در دبی برای مدیریت هزینه‌ها و داشتن سفری خوب کافی نیست! شما باید تمامی ملزومات سفر را بشناسید و مؤسسه مهاجرتی معتبری را برای دریافت ویزا و ملزومات دیگر انتخاب کنید.

مندوبی گروپ با ارائه خدمات تخصصی در این زمینه، شما را برای مهاجرت یا سفری بی دغدغه یاری می‌دهد؛ زیرا کارشناسان این مجموعه بر اساس جدیدترین شرایط و قوانین به شما مشاوره می‌دهند و می‌توانند پاسخ‌های شفافی را برای سؤالات شما ارائه دهند.

پس در صورت داشتن هر گونه سؤال در زمینه دریافت ویزای امارات با کارشناسان مندوبی تماس بگیرید. شاید در سفر خود به دبی تصمیم به مهاجرت بگیرید! در این صورت می‌توانید از میان روش‌های مهاجرتی مانند: ثبت شرکت، خرید ملک یا روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری، یکی را بعد از مشورت با این کارشناسان انتخاب کنید.

مشاوران مندوبی به شما کمک می‌کنند تا روش مهاجرتی خود را بر اساس هدف و شرایط خود انتخاب کنید تا مهاجرتی موفقیت‌آمیز داشته باشید. همچنین اطلاعات دقیقی درباره ملزومات مهاجرت شما از جمله گواهی هایی مانند: گود استندینگ، دیتا فلو، شرایط آزمون پرومتریک و… را در اختیارتان قرار می دهند.

در آخر

شاید بسیاری از افراد تعجب کنند اگر بدانند که تعداد تفریحات رایگان در دبی زیاد است و هر کسی که می‌خواهد در هزینه‌های سفر به شهر دبی صرفه‌جویی کند، می‌تواند از هزینه‌های تفریحات خود کم کرده و همچنان از سفر خود لذت ببرد.

در این مطلب تعدادی از بهترین تفریحات رایگان در دبی را به شما معرفی کردیم تا بدانید که این شهر لوکس تنها تجملات نیست و بسیاری از تفریحات فرهنگی آن رایگان هستند و همه می‌توانند در دبی به تفریح بپردازند و هم‌زمان از سفر خود نیز لذت ببرند.

سؤالات متداول

  1. آیا بازدید از کلیساهای دبی رایگان است؟

بله بازدید از کلیساهایی مانند: باپتیست، کاتولیک مریم و پنطیکاستال رایگان است.

  1. آدرس موزه قهوه دبی کجاست؟

محله قدیمی الفهیدی

  1. چه زمانی می‌توان از موزه شتر دبی بازدید کرد؟

یکشنبه تا پنجشنبه از 8:00 تا 14:00

  1. جذاب‌ترین تفریحات رایگان در دبی کدام اند؟

محوطه برج خلیفه، موزه قهوه، موزه شتر، تماشای فواره و آکواریوم دبی و…

  1. بهترین بازارهای دبی در کدام محله قرار دارند؟

محله دیره

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *