۱۶ مورد از تفریحات لوکس در دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

با جذاب‌ترین تفریحات لوکس در دبی آشنا شوید!

آیا دلتان می‌خواهد در سفرتان به دبی هیجان و شادی را با تفریحات لوکس در دبی تجربه کرده و یک سفر لاکچری و به‌یادماندنی داشته باشید؟ خوشبختانه دبی همان جایی است که شما می‌توانید هر چیزی که تابه‌حال برایتان رؤیا بوده است را از نزدیک دیده و از آن نهایت لذت را ببرید.

امروزه تفریحات لاکچری دبی این شهر را به انتخاب اول لوکس پسندان و افراد خاص تبدیل کرده‌اند و می‌توان گفت دو واژه لاکچری و دبی از یکدیگر جدایی‌ناپذیرند! اگر شما هم به دنبال یک مقصد متفاوت و جذاب برای گذراندن تعطیلات هستید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم یک سفر خاص به دبی چگونه است.

چتربازی اسکای‌دایوینگ؛ یک تفریح مهیج و پرطرفدار

به جرئت می‌توان اسکای‌دایوینگ را به عنوان یکی از هیجان انگیز‌ترین تفریحات لوکس در دبی، زیباترین شهر امارات، برای کسانی که عاشق هیجان و نهایت آدرنالین هستند معرفی کرد. امروزه اسکای‌دایوینگ در بسیاری از شهر‌های مختلف جهان در اجرا است؛ اما باید بدانید این تفریح جذاب با بالا‌ترین کیفیت در دبی ارائه می‌شود.

اگر از تفریحات تکراری و کم هیجان خسته شده‌اید و دلتان یک تجربه تکرارنشدنی می‌خواهد، پیشنهاد ما به شما اسکای‌دایوینگ در آسمان‌های دبی است. شما در ابتدا سوار هلی‌کوپتر شده و به بالا‌ترین نقطه شهر ترانسفر می‌شوید، سپس قسمت جذاب ماجرا فرا رسیده و بعد از باز شدن درب‌های هلی‌کوپتر شما آماده یک سقوط بی‌نظیر خواهید بود.

البته این ورزش قوانین خاصی را دارد و شما باید از قبل خود را بیمه کنید. همچنین مربی در کنار شما حضور داشته و تمامی‌ قواعد و مقررات را به شما یادآوری می‌کند.

چتربازی اسکای‌دایوینگ

محدوده سنی برای انجام اسکای‌دایوینگ ۱۸ سال الی ۷۵ سال بوده و وزن خانم‌ها باید حداکثر ۹۰ کیلوگرم و آقایان تا ۱۰۰ کیلوگرم باشد.

این ورزش جسورانه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح اجرا شده و معمولاً انجام آن ۲۰ دقیقه زمان می‌برد و شما ۱ دقیقه سقوطی لذت بخش را تجربه خواهید کرد. هزینه این سبک از تفریحات لوکس در دبی از ۱۷۰۰ درهم آغاز می‌شود.

سفر با کشتی‌های تفریحی؛ حس آرامش روی آب

مگر می‌شود به شهر زیبای دبی سفر کرد و دلی به دریا نزد؟ در دبی کشتی‌ها و قایق‌های سواری بسیاری همچون کشتی کروز، کشتی لوتوس، کشتی مارینا دبی، کشتی یونیک و غیره وجود دارند که میزبان گردشگران برای یک سفر دریایی جذاب و بی‌نظیر هستند.

این کشتی‌ها بسیار مدرن بوده و از بهترین تکنولوژی‌های روز دنیا برخوردار هستند. شما بنا به سلیقه و فعالیت‌های موردنظرتان می‌توانید هریک از کشتی‌ها و قایق‌ها را رزرو کنید. برای مثال اگر قصد دارید در آب‌های زیبای خلیج فارس ریلکس کنید، در بین تفریحات لوکس در دبی کشتی کروز را انتخاب کنید.

از سوی دیگر اگر اهل ماهیگیری هستید، کشتی‌های بسیاری در لنگرگاه‌های دبی وجود دارند که شما را به محل صید ماهی‌ها برده و می‌توانند لحظات شگفت‌انگیزی برایتان بسازند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سواری با ماشین‌‌های لاکچری؛ حس خاص بودن

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های دبی که سبب تمایز آن با بسیاری از شهر‌های جهان شده است این است که شما می‌توانید فرصت سواری با خودرو‌های بسیار لاکچری و منحصربه‌فرد را در این شهر تجربه کنید. اگر از علاقه‌مندان به خودرو‌های لوکس و جدید هستید، اصلاً این فرصت تکرارنشدنی را از دست ندهید.

از جمله خودرو‌هایی که برای تفریحات لوکس در دبی در نظر گرفته شده‌اند باید به لامبورگینی، رولزرویس، بوگاتی و غیره اشاره کنیم؛ البته برای رانندگی در خیابان ‌های دبی قوانین سخت‌گیرانه‌ای در نظر گرفته شده است و نباید از سرعت مجاز تجاوز کنید، وگرنه به دردسر خواهید افتاد.

حداقل سن لازم برای اجاره خودرو‌های لوکس در دبی ۲۳ سال است. همچنین باید از مدرک گواهینامه بین‌المللی برخوردار باشید و مبلغی را به عنوان ودیعه بر اساس نوع خودرو بپردازید.

تفریحات لوکس در دبی

باشگاه گلف در دبی؛ یک ورزش لاکچری

همه ما گلف را به عنوان یک ورزش گران قیمت که مختص ثروتمندان و افراد معروف است می‌شناسیم؛ اما در دبی فرصتی فراهم شده تا گردشگران بتوانند از این سرگرمی‌ جذاب لذت ببرند. در حال حاضر زمین‌های گلف بسیاری در دبی در نظر گرفته شده‌اند که بین‌المللی بوده و هرساله میزبان مسابقات مهم و جهانی هستند.

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز در این زمین‌ها فعالیت کرده و این نوع از تفریحات لوکس در دبی را تجربه کنید. زمین‌های گلف دبی از امکاناتی همچون مربیان مجرب، غذاخوری‌های متعدد و استاندارد‌های لازم برخوردار هستند.

علاوه بر این اگر به تنیس و اسکواش نیز علاقه‌مند هستید، می‌توانید در همان محوطه به این ورزش‌ها مشغول شوید.

اسپا در سواحل جمیرا؛ تلفیق زیبایی طلا و مروارید

اگر جزو آن افرادی هستید که ترجیح می‌دهید در بین تفریحات لوکس در دبی مکانی را به‌دوراز هرگونه هیجان یافته و در آنجا به ریلکس کردن بپردازید، پیشنهاد ما به شما اسپا در سواحل جمیرا است. این محوطه تماماً از طلای ۲۴ عیار و مروارید‌های درخشان ساخته شده است.

سالن‌هایی که در دل آن قرار گرفته‌اند می‌توانند ماساژ‌های حرفه‌ای به شما ارائه داده و با حمام‌های شیر و عسل حسابی خستگی را از تن شما خارج کنند. بعد از حمام نوبت به پذیرایی می‌رسد و شما می‌توانید از لاکچری‌ترین غذا‌های روز دنیا نظیر خاویار حسابی لذت ببرید. نرخ ورود به این مکان رؤیایی حدود ۳۰۰۰ دلار است.

اسپا در سواحل دبی از بهترین تفریحات در دبی است که مانند آن را در هیچ جای جهان نمی‌توان یافت، پس به هیچ وجه از ریلکس کردن در این مکان غافل نشوید.

اسپا در سواحل جمیرا

سافاری دبی؛ تجربه‌ای هیجان انگیز در دل کویر

همه ما رانندگی در خیابان‌ها، اتوبان‌ها و جاده‌های مختلف را تجربه کرد‌ه‌ایم؛ اما خودرو سواری روی شن‌های طلایی صحرا تجربه فوق‌العاده‌ای است که می‌تواند آدرنالین خون شما را به بالا‌ترین حد برساند. اغلب ماشین‌هایی که در این نوع از تفریحات لوکس در دبی استفاده می‌شوند لندکروز هستند.

 البته فرصت موتور سواری در صحرا نیز برای شما فراهم خواهد بود. توجه داشته باشید تفریحات کویری دبی تنها به این موارد محدود نشده و شما می‌توانید ورزش سندبوردینگ، رقص‌های شاد عربی، شتر سواری و دیدن غروب و طلوع آفتاب که بسیار محبوب است را نیز تجربه کنید. شما در این ورزش می‌توانید در پستی بلندی‌های کویر زیبای دبی اسکی کنید.

به غیر از این‌ها می‌توانید از منظره زیبای دبی عکاسی کرده و لحظات خاطره انگیزی ثبت کنید. معمولاً هزینه تور‌های سافاری دبی به دلیل پرطرف‌دار بودن این سبک از تفریحات لوکس در دبی، حدود ۳۰۰ درهم است.

صرف شام در برج العرب؛ سرو شام در آسمان

اگر دلتان می‌خواهد یک وعده غذایی جذاب را در محیطی مجلل و اشرافی نوش جان کنید؛ نباید در بین تفریحات لوکس در دبی، رستوران برج العرب را از دست بدهید. این رستوران به عنوان یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های دنیا شناخته شده که در فاصله ۲۲۰ متری از سطح زمین قرار داشته و چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه به شهر دارد.

شما با استفاده از آسانسورهای شیشه‌ای می‌توانید به این محیط دل‌انگیز و جذاب وارد شوید. اگر بخواهیم حضور در این رستوران بی‌نظیر را برایتان توصیف کنیم باید بگوییم شما به هنگام میل کردن دست‌پخت آشپز‌های بین‌المللی می‌توانید از منظره زیبای دریا و ساحل لذت برده و لحظاتی خاص و تکرارنشدنی را تجربه کنید.

جالب است بدانید پرسنل این رستوران به زبان‌های مختلف دنیا مسلط بوده و شما می‌توانید به راحتی با آن‌ها گفتگو کرده و یکی از بهترین تفریحات دبی در شب و زندگی شبانه دبی را در این رستوران لاکچری سپری کنید.

صرف شام در برج العرب

هلیکوپتر سواری؛ پرواز در دل آسمان دبی

اگر شما هم عاشق پرواز و لذت بردن از هیجان انجام این کار هستید، نباید در سفرتان به دبی از هلیکوپتر سواری غافل شوید. این فعالیت یکی از پرطرف‌دارترین تفریحات لوکس در دبی به شمار می‌آید که در آن شما می‌توانید در فضایی امن و مطمئن به مدت ۳۰ دقیقه یک دور تمام دبی را بگردید.

در این سفر کوتاه استفاده از ایردپاد یا سلفی گرفتن در طول پرواز مجاز نبوده و لازم است از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید.

یکی از مهم‌ترین نکات قبل از هلیکوپتر سواری در دبی این است که از ۱ ساعت قبل در محوطه حضور داشته باشید. همچنین بهترین زمان پرواز ۱۰ صبح است. ساعت کاری این مجموعه نیز از ساعت ۱۰ صبح الی ۵ عصر است.

سؤالات متداول

۱. آیا اسکای‌دایوینگ دبی محدودیت سنی دارد؟

بله افراد در بازه ۱۸ الی ۷۵ سال می‌توانند در این تفریح جذاب شرکت کنند.

۲. قیمت بلیت کشتی کروز چقدر است؟

هزینه بلیت این کشتی بر اساس نوع خدمات متفاوت بوده و از ۱۱۰ درهم آغاز می‌شود.

۳. آدرس رستوران برج العرب دبی کجا است؟

دبی، واقع در جاده ساحل جمیرا، برج العرب

 

پارک آبی وایلد وادی؛ یک آب‌تنی لاکچری

اگر به دنبال جذاب‌ترین پارک دبی هستید تا از سقوط از سرسره‌های مرتفع لذت برده و به همراه فرزند یا دوستانتان یک تفریح درست و حسابی داشته باشید، پارک آبی وایلد وادی بهترین انتخاب است.

این پارک یکی از معروف‌ترین تفریحات لوکس در دبی است که این امکان را به شما می‌دهد اوج لذت سرسره سواری را تجربه کرده و از موج سواری در استخری پر از موج‌های غول پیکر لذت ببرید. از دیگر تفریحات آبی جذاب در این پارک باید به سفر آبی در رودخانه جو‌ها، مستر بلسترز، برج سورج، جمیرا اسکرا و غیره اشاره کنیم.

درواقع در این پارک تمامی‌ شرایط برای داشتن یک روز به‌یادماندنی و هیجان انگیز فراهم شده است و شما هر تفریحی که فکرش را کنید می‌توانید در پارک وایلد وادی پیدا کنید. هزینه بلیت این مجموعه برای افرادی با قد بالاتر از یک متر و ده سانت حدود ۳۱۰ درهم و افراد کوتاه‌تر از این قد ۲۶۰ درهم است.

این پارک آبی درست روبروی برج العرب قرار دارد و شما می‌توانید به راحتی به این سبک از تفریحات لوکس در دبی دسترسی داشته باشید.

پارک آبی وایلد وادی

تور ماشین‌‌های مسابقه‌ای؛ تماشای جنون سرعت و هیجان

از دیگر تفریحات لوکس در دبی باید به برگزاری مسابقات هیجان انگیز اتومبیل رانی اشاره کنیم. درواقع دبی محل اجرا یکی از شورانگیزترین رقابت‌های ورزشی دنیا یعنی فرمول یک است. فرمول یک یا F1 به مجموعه‌ای از مسابقات جایزه بزرگ اتومبیل رانی گفته می‌شود که زیر نظر فدراسیون جهانی صورت می‌گیرد.

در این مسابقات بهترین برند‌های اتومبیل در جهان با داشتن بر‌ترین رانندگان دنیا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. حضور برند‌های معروف و شناخته شد‌ه‌ همچون مک لارن، آستون مارتین، فراری و غیره این مسابقات را به یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین تفریحات لوکس در دبی تبدیل کرده است.

این مسابقات در جزیره مصنوعی یاس مارینا برگزار شده و ورزشگاه لاکچری نیز به همین نام تأسیس شده و برای حدود ۵۰۰۰۰ تماشاگر ظرفیت کافی دارد. اگر عاشق هیجان و سرعت هستید، می‌توانید با اقامت در هتل یاس مارینا در بهترین زمان سفر به دبی به راحتی از این مسابقات جذاب دیدن کنید.

بستنی با روکش طلا؛ رؤیا یا واقعیت

با وجود شگفتی‌هایی که دبی در دل خود جای داده است، خبر این که شما می‌توانید در این شهر بستنی با روکش طلا نوش جان کنید، آن‌قدر هم دور از ذهن نیست! در شهر دبی بستنی با روکش طلا تحت عنوان گران‌قیمت‌ترین بستنی دنیا سرو می‌شود که توانسته است دبی را سر زبان‌ها بیندازد.

ممکن است بپرسید از کجا می‌توانید این بستنی را تهیه کرد؟ در این باره باید بدانید اگر دلتان می‌خواهد این بخش از تفریحات لوکس در دبی را نیز از دست نداده و بستنی با روکش طلا را امتحان کنید، تنها کافی است به بستنی فروشی ساحل جمیرا با نام اسکوپی پارلور مراجعه کنید.

جالب است بدانید طعم این بستنی ترکیبی از طعم‌های زعفران، وانیل و ترافل ایتالیایی است که با لایه نازکی از طلای ۲۴ عیار تزیین می‌شود. این بستنی‌ها در ورساچه اصل به مشتریان ارائه شده و بد نیست بدانید قیمت این بستنی حدود ۳۰۰۰ دلار است.

بستنی با روکش طلا

آی فلای؛ حس فضانوردی روی زمین

اگر به دنبال یک تجربه بسیار متفاوت و منحصربه‌فرد در بین تفریحات لوکس در دبی هستید، پیشنهاد ما به شما آی فلای است. معمولاً کسانی که این فعالیت جذاب را تجربه کرده‌اند می‌گویند آی فلای تجربه‌ای ناب و بی‌همتا بوده که با هیچ چیز دیگر قابل قیاس نیست.

این ورزش برای کسانی مناسب است که عاشق ورزش‌های هیجان انگیز هستند و دلشان حال و هوایی جدید و متفاوت می‌خواهد. این بخش از تفریحات لوکس در دبی در محیطی بسیار امن و مطمئن انجام شده و محدودیت سنی خاصی ندارد و کودکان بالای ۴ سال نیز می‌توانند از آن لذت ببرند.

در این فعالیت شما بعد تهیه بلیت به محوطه درونی دستگاه وارد شده و سپس درب‌ها بسته می‌شوند. قسمت هیجان انگیز ماجرا آنجا است که جریان بادی درون دستگاه ایجاد می‌شود که منجر شده شما در فضا معلق بمانید، به گونه‌ای که انگار در فضا در حال گشت و گذار هستید و هیچ جاذبه‌ای وجود ندارد.

توجه داشته باشید این نوع از تفریحات لوکس در دبی هیچ گونه خطری نداشته و جریان باد‌ها کامل تحت کنترل هستند؛ بنابراین اگر خودتان یا فرزندتان عاشق فضانوردی و حس ر‌هایی هستید، اصلاً این تفریح جذاب را از دست ندهید.

آدرس این مجموعه در سیتی سنتر میردف دبی است. هزینه این تفریح جذاب و پرطرف‌دار برای افراد بالای ۳ سال حدود ۱۵۰ درهم است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

فلای برد؛ از جذاب‌‌ترین تفریحات دبی در تابستان

از دیگر تفریحات لوکس در دبی باید به فلای بورد اشاره کنیم که به معنای واقعی لمس هیجان و لذت بی‌نهایت در سفر به شهر دبی است. اغلب افرادی که این تفریح را انجام داده‌اند، می‌گویند می‌توان با فلای بورد بی‌نهایت را تجربه کرد و حس و حالی بسیار خاص دارد.

اگر نمی‌دانید فلای بورد دبی چیست باید بگوییم به معنای پرواز روی آب‌های نیلگون خلیج فارس است. شما برای انجام این ورزش باید به ساحل جمیرا مراجعه کرده و بعد از تهیه بلیت سوار قایق شوید.

مدت زمان استفاده از فلای بورد حدود ۲۵ دقیقه بوده و هزینه آن ۹۹ دلار است. حداقل سن شما برای انجام این نوع از تفریحات لوکس در دبی باید ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال باشد.

در قایق مربی باتجربه شما را همراهی کرده و امنیت شما را تضمین می‌کند و حتماً باید کلاه ایمنی و جلیقه بپوشید. سپس دستگاه بازی روی پا‌های شما قرار می‌گیرد. در این زمان باید خود را به صورت درازکش روی آب کاملاً ر‌ها کنید.

سپس مربی دکمه ارسال نیرو دستگاه را زده و قسمت هیجان انگیز این تفریح شروع می‌شود و شما تا ارتفاع ۱۰ متری از آب پرواز خواهید کرد. همچنین می‌توانید با انجام حرکات مارپیچ حسابی آدرنالین ترشح کرده و تجربه منحصربه‌فردی کسب کنید.

فلای برد؛ از جذاب‌‌ترین تفریحات دبی در تابستان

پارک آبی آتلانتیس؛ تلفیق هیجان و لذت

اگر می‌خواهید ترس و لذت را در کنار یکدیگر تجربه کرده و حسابی تنی به آب بزنید، در بین تفریحات لوکس در دبی پارک آبی آتلانتیس را فراموش نکنید. پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر با برخورداری از امکانات رفاهی فراوان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و لاکچری‌ترین پارک‌های آبی دبی شناخته می‌شود.

این پارک از ۵ بخش اصلی شامل سرزمین دلفین‌ها، شیر‌های دریایی، وسایل آبی، آکواریوم و غواصی تشکیل می‌شود. تمامی‌ تفریحات این مجموعه بسیار مفرح و لذت بخش بوده و لازم است برای بازدید از آن یک روز کامل وقت بگذارید.

آتلانتیس به داشتن سرسره‌های غول پیکر و مرتفع مشهور است که از جذاب‌ترین آن‌ها باید به سرسره مار مانند آکوندا با تونل‌های سرپوشیده و راهرو‌های پیچ در پیچ اشاره کنیم که درنهایت به استخری عمیق ختم می‌شود. درواقع پارک آبی آتلانتیس مملو از بازی‌هایی است که قدرت آب و انسان را به چالش می‌کشند.

اما اگر دلتان می‌خواهد شجاعت خود را محک زده و به چالش بکشید، سرسره حمله کوسه آماده است تا شما را به جنگ با کوسه‌ها ببرد. در این بازی ترسناک شما بعد از گذر از یک مسیر دلهره آور به استخری پر از کوسه‌های ترسناک وارد می‌شوید و ضربان قلبتان به شدت بالا خواهد رفت!

اما نگران باشید؛ زیرا محفظه‌ای شیشه‌ای میان شما و کوسه‌ها قرار دارد و کاملاً در امان خواهید بود. هزینه بلیت پارک آبی آتلانتیس از ۳۱۰ درهم شروع می‌شود. این مجموعه از تفریحات لوکس در دبی در جزیره پالم جمیرا واقع شده است.

آکواریوم دبی؛ سفر به اعماق دریا

در این بخش از معرفی تفریحات لوکس در دبی لازم است شما را با آکواریوم زیر آب دبی آشنا کنیم که به شما این امکان را می‌دهد که از حدود ۱۴۰ گونه دریایی دیدن کرده و از نزدیک زندگی زیر دریا را لمس کنید. شما و خانواده‌تان می‌توانید در این سفر به زیر دریا از پنگوئن‌ها، سمور‌ها و بزرگ‌ترین کروکدیل‌های دنیا بازدید کرده و لذت ببرید.

همچنین می‌توانید در این آکواریوم ۱۰ میلیون لیتری به همراه کوسه‌ها غواصی کرده یا به دیدن آن‌ها در قفس بروید. علاوه بر این می‌توانید به ماهی‌ها و دیگر گونه‌های دریایی غذا نیز بدهید. این آکواریوم در دبی مال قرار داشته و ساعت کاری آن از ۱۰ صبح الی ۷ شب است. قیمت بلیت آکواریوم دبی از ۱۴۰ درهم شروع می‌شود.

در صورتی که ارزان ترین زمان برای سفر دبی را انتخاب کنید، بیشتر می توانید از چنین تفریحات لاکچری و جذابی در شهر دبی لذت ببرید.

آکواریوم دبی؛ سفر به اعماق دریا

گشت و گذار در برج خلیفه؛ بازدید از بلند‌ترین برج دنیا

برج خلیفه از معروف‌ترین جاذبه ‌های گردشگری دبی است که امروزه به عنوان نماد این شهر لوکس شناخته شده و هرساله میزبان میلیون‌ها توریست از سراسر جهان است. در لیست تفریحات لوکس در دبی به هیچ عنوان نمی‌توان از گردش در طبقات مختلف برج خلیفه چشم پوشی کرد.

این برج از ارتفاعی حدود ۸۲۸ متر برخوردار بوده و در ۱۶۲ طبقه ساخته شده است. در طبقات مختلف برج خلیفه رستوران‌ها، کافی شاپ‌های لاکچری و امکانات جذاب دیگری برای گردشگران در نظر گرفته شده‌اند.

برج خلیفه دارای سریع‌ترین آسانسور جهان است که می‌تواند شما را با سرعت وصف نشدنی (۳۶ کیلومتر بر ساعت) به طبقات بالای برج برساند و از ظرفیتی حدود ۱۲ الی ۱۴ نفر برخوردار است.

از امکانات دیدنی این برج باید به بالکن مشاهده بیرون برج، آبنمای دبی، پارک برج خلیفه، کتابخانه بزرگ برج و غیره اشاره کنیم که بازدید از آن‌ها لحظات خاص و زیبایی را برای شما عزیزان رقم خواهد زد. همچنین این برج یک هتل بی‌نظیر به نام هتل آرمانی نیز دارد.

اگر در بین تفریحات لوکس در دبی قصد بازدید از این برج معروف را دارید، پیشنهاد می‌کنیم اصلاً لحظه طلوع و غروب آفتاب را در این برج از دست ندهید! هزینه بازدید از این نوع تفریحات لوکس در دبی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

بلیت طبقه ۱۲۴ و ۱۲۵ بزرگسالان ۱۵۴ درهم و کودکان ۴ الی ۱۲ سال ۱۱۹ درهم

(برای کودکان زیر ۱۴ سال رایگان است)

بازدید از سکوی At The TOP به همراه نا‌هار در رستوران آرمانی ۳۰۹ درهم
بازدید از سکوی به همراه شام در بخش روف تاپ ۲۸۴ درهم
بازدید از سکوی At The Top Sky در طبقه ۱۴۸ برای کودمان و بزرگسالان ۳۶۴ درهم
هزینه بازدید از بخش لانژ هر نفر ۷۵۴ درهم

تجربه هیجانی فوق‌العاده با بالون دبی

از چشم‌اندازهای بی‌نظیر مناظر ساحلی دبی و خط افق پر زرق و برق با بادکنک هلیومی دبی که میهمانان را تا ارتفاع 300 متری می‌برد، لذت ببرید. در طول سفر 10 دقیقه‌ای خود به آسمان، بهترین منظره ممکن از نخل جمیرا را خواهید دید و می‌توانید وسعت کامل این شگفتی ساخته دست بشر را ببینید.

حتی در یک روز آفتابی با هوای صاف می‌توانید تا مرکز شهر دبی و برج خلیفه را هم مشاهده کنید. به همین دلیل است که این بالون را در فهرست تفریحات لوکس در دبی قرار داده‌ایم.

پرواز بر فراز ارتفاعات با اسکای ویو دبی

اگر از طرفداران ارتفاع هستید، با اسکای ویو دبی در ارتفاع 219.5 متری از سطح زمین پرواز کنید. شما با تماشای مناظر بی‌پایان از خط افق شهر مانند یک پرنده پرواز می‌کنید و تمامی این جاذبه‌ها را در ارتفاعی 200 متری تجربه خواهید کرد.

این ساختمان شگفت‌انگیز که بر فراز هتل Address Sky View واقع شده است، سه پیشنهاد متمایز برای شما دارد که منظره‌های دیدنی فراموش‌نشدنی را از رصدخانه، سرسره شیشه‌ای و Edge Walk ارائه می‌دهد. پس برای تجربه تفریحات لوکس در دبی این تفریح جذاب را از دست ندهید!

Cloud 22 در آتلانتیس رویال دبی

Cloud 22 واقع در آتلانتیس رویال، نوید انحصار و لذتی بی‌نظیر را به بازدیدکنندگان خود می‌دهد. برای تماشای مناظر حماسی خلیج عربی و نخل جمیرا به مقصد استخر روی پشت بام بیایید که می‌توانید در حین استراحت در کابانای دوبلکس یا تخت آفتاب‌گیر در استخر بی‌نهایت 90 فوتی از آن لذت ببرید.

هیچ چیز آرامش‌بخش‌تر از غوطه‌ور شدن در آفتاب با غذاهای دلخواه فرانسوی-مدیترانه‌ای در کنار آن نیست. از این رو توصیه می‌کنیم که اگر به دنبال جدیدترین تفریحات لوکس در دبی هستید، این مجموعه را انتخاب کنید.

لذت فراموش‌نشدنی با ورزش چوگان در دبی

چوگان که به عنوان ورزش پادشاهان و یک تفریح لاکچری شناخته می‌شود، یک سرگرمی محبوب در دبی است؛ جایی که ریشه‌های اسب‌سواری عربستان هنوز در میان خانواده‌های سلطنتی و مانند آن رایج است. چندین مسابقه معتبر در صحرای ملیا در طول فصل چوگان بین اکتبر و آوریل برگزار می‌شود و مهمانان از آن لذت می‌برند.

با بررسی آنچه در تقویم دبی در طول اقامت شما وجود دارد، می‌توانید این تفریح را در لیست تفریحات لوکس در دبی قرار دهید و سفر خود را تکمیل کنید. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند خودشان بر روی زین سوار شوند و در باشگاه چوگان بازی کنند.

تجربه‌ای متفاوت از نوشیدن چای در دبی

سرگرمی‌های رایج بریتانیایی‌ها در دبی را با تجربه نوشیدن چای کشف کنید. برای تجربه حداکثر تجملات به همراه فضای خیره‌کننده و الهام گرفته از عثمانی به سالن سلطان در جمیرا زبیل سرای در پالم جمیرا بروید و از یکی از بهترین تفریحات لوکس در دبی نهایت لذت را ببرید.

چای خود را در تراس بیرونی زیبای هتل میل کنید یا در ماه‌های گرم‌تر از محیط اصیل داخل این اقامتگاه خوش منظره لذت ببرید. اگر هوس خوردن شیرینی دارید، از کیوسک هتل برای خوردن بستنی خوشمزه ترکی دیدن و تجربه خود را از یک تفریح اشرافی و لوکس به سبک بریتانیایی‌ها تکمیل کنید.

سفری لوکس و لاکچری به دبی با مندوبی گروپ

حال که با جذاب‌‌ترین تفریحات لوکس در دبی آشنا شده‌اید، لازم است مقدمات و ملزومات سفر دبی را فراهم کرده و در اولین فرصت به نگین خاورمیانه، شهر دبی قدم بگذارید؛ اما در این مسیر وجود یک مشاور آگاه و باتجربه می‌تواند در حل مسائل و مشکلات و اخذ ویزای توریستی دبی یک موهبت بسیار مهم باشد.

از این رو مندوبی گروپ با برخورداری از بهترین و باتجربه‌ترین کارشناسان امور مهاجرتی امارات آماده است تا در زمینه‌هایی همچون اخذ انواع ویزای دبی، تمدید لایسنس، پاسپورت سند لوشیا، پاسپورت دومینیکا، اقامت خانواده، ثبت شرکت، سرمایه گذاری و غیره همراه شما بوده و به تمامی‌ سؤالات و ابهامات شما پاسخ دهد.

سخن پایانی

تفریحات لوکس در دبی همان تفریحاتی هستند که شوق انجام دادنشان در اولین فرصت شما را به لوکس‌‌ترین شهر خاورمیانه یعنی دبی می‌کشاند. اگر هزینه سفر برایتان اهمیت ندارد و دلتان یک سفر متفاوت، لاکچری و بسیار خاطره‌انگیز می‌خواهد، پس نباید لوکس ‌ترین جا‌های دیدنی در دبی و تفریحات آن‌ها را از دست بدهید.

این تفریحات از گشت و گذار در طبقات برج خلیفه تا سافاری در شنزارهای طلایی و کشتی سواری در دل دریا را شامل شده و هریک می‌توانند لحظات به‌یادماندنی را برای شما رقم بزنند؛ پس اصلاً آن‌ها را از دست ندهید! در این مطلب ما به معرفی ۱۶ مورد از بهترین تفریحات لوکس در دبی پرداختیم تا بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید.

 

سؤالات متداول

۱. تفریحات لوکس در دبی کدام‌اند؟

فلای بورد، اسکای‌دایوینگ، هلی‌کوپتر سواری، تور سافاری، سرو شام در برج العرب و غیره

۲. هزینه فلای بورد دبی چقدر است؟

حدود ۹۹ دلار

۳. آدرس هتل برج العرب کجا است؟

واقع در جاده ساحل جمیرا

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

۱۵ مورد از بهترین تفریحات دبی برای کودکان
معرفی 15 مورد از بهترین و معروف‌ترین بازار های دبی برای خرید و تفریح
تفریحات دبی -معرفی 18 تا از شگفت‌انگیزترین تفریحات + هزینه بلیت و آدرس

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *