ثبت شرکت در دبی بدون کفیل

ثبت شرکت در دبی بدون کفیل


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

ثبت شرکت در دبی بدون کفیل

آیا می‌دانید که ثبت شرکت در دبی بدون کفیل یکی از بهترین روش‌ها برای راه‌اندازی کسب‌وکار، سرمایه‌ گذاری در امارات و اخذ اقامت امارات برای ایرانیان است؟ روشی آسان که باتوجه‌به قوانین جدیدی که بر آن حاکم است شما را در مدت‌زمان کمی صاحب سود بالا و زندگی باکیفیتی خواهد کرد.

ما در مجموعه مندوبی موظف هستیم که قوانین ثبت شرکت در دبی بدون کفیل را با تمام مزایا و معایبی که دارد، در اختیار شما قرار دهیم تا با سریع‌ترین روش به آنچه آرزویش را دارید، دست یابید. پس همراه ما باشید تا با این روش سریع اخذ اقامت امارات آشنا شوید.

آیا ثبت شرکت در دبی بدون کفیل امکان‌پذیر است؟

یک راه فراخ و سیاستی نوین که با هدف جذب سرمایه‌گذاری خارجی بر روی سرمایه‌گذاران خارجی گشوده شده است، ثبت شرکت در دبی بدون معرفی شریک محلی در امارات است. ما به شما دو پیشنهاد ارائه خواهیم کرد: پیشنهاد نخست، ثبت شرکت در دبی با معرفی کفیل و دوم، ثبت شرکت بدون کفیل.

ثبت شرکت بدون کفیل در امارات به این صورت است که شما با سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد و راه‌اندازی کسب‌وکار خود از ارائه کفیل و تضمینات مالی بی‌نیاز خواهید شد.

آیا ثبت شرکت در دبی بدون کفیل امکان‌پذیر است؟

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

شاید برایتان سؤال پیش آید که قوانین ثبت شرکت در دبی بدون کفیل چیست؟ یا مناطق آزاد در امارات به چه مناطقی گفته می‌شود؟ شما با ارتباط با کارشناسان مندوبی از تمام اطلاعات مربوط به ثبت شرکت در دبی بدون ارائه کفیل آگاه می‌شوید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

دبی مارینا، دبی سایلنت سیتی، دبی انترنشنال‌ سیتی، جبل علی و… از جمله مناطق آزاد دبی هستند که شما با دریافت مشاوره تخصصی از ما می‌توانید شرکت خود را در این مناطق بدون نیاز به کفیل ثبت کنید و اقامت در امارات را برای خود و خانواده به دست آورید.

برای ثبت شرکت در دبی و مناطق آزاد باید به نکات زیر توجه کنید:

  • قوانین ثبت شرکت هر منطقه
  • هزینه‌های ثبت شرکت هر منطقه
  • قوانین ثبت شرکت در دبی
  • نوع سرما‌یه‌گذاری هر منطقه

برای کسب اطلاعات دقیق از تمام موارد بالا می‌توانید با ما در مجموعه مندوبی ارتباط برقرار کنید تا از مشاوره تخصصی و حرفه‌ای کارشناسان بهره‌مند شوید و شانس پذیرش خود را در امارات افزایش دهید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

انواع ثبت شرکت در دبی بدون کفیل

تنها شرکتی که بدون کفیل نمی‌توانید در امارات ثبت کنید، شرکت‌ خدماتی است؛ اما بقیه شرکت‌ها را می‌توانید با ارائه ایده‌های خلاقانه پر سود و تقویت رزومه خود، بدون کفیل ثبت کنید. ما به شما راهکارهای تقویت رزومه و ارزیابی موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در دبی را ارائه خواهیم کرد.

در این بخش از مقاله شما را به انواع شرکت‌هایی که می‌توانید بدون اسپانسر و کفیل در دبی ثبت کنید، آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

انواع ثبت شرکت در دبی بدون کفیل
انواع ثبت شرکت در دبی بدون کفیل

ثبت شرکت فراورده‎‌های متعدد

این شرکت‌ها در به‌صورت چندگانه‌ هستند و شما می‌توانید با ثبت این نوع شرکت در چند حوزه اقتصادی فعالیت داشته باشید. شرکت فراورده‌های متعدد دارای مجوز برای انجام چند فعالیت اقتصادی در دبی است.

اگر حوزه کاری شما به‌صورت گسترده و چند فعالیتی است، پیشنهاد ما برای ثبت شرکت در دبی، ثبت این نوع شرکت است.

ما به شما خواهیم گفت که کدام یک از مناطق آزاد دبی برای ثبت شرکت فراورده‌های متعدد بدون کفیل شما را طبق شرایط و قوانین دیگری پذیرش خواهند کرد.

ثبت شرکت فراورده‌های متخصص

این شرکت برعکس شرکت فراورده‌های متعدد، موضوع سرمایه‌گذاری خاصی دارد. اگر پروژه خاصی برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی شرکت در دبی در نظر دارید، ثبت شرکت فراورده‌های متخصص مناسب شما است.

ثبت شرکت فراورده‌های متخصص

ثبت شرکت سهامی یا آنشور

تجار و سرمایه‌گذاران ایرانی با این نوع شرکت آشنایی کاملی دارند. برای تأسیس این شرکت نیازمند سهام هستید؛ یعنی سرمایه شرکت به سهام تبدیل و سپس بین سهام‌داران تقسیم می‌شود.

این سهام از دو نوع عام و خاص است. سهام عام برای عموم است؛ یعنی مردم می‌توانند با واردکردن مقداری سرمایه به شرکت دارای مقدار از سهام باشند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

ثبت شرکت مسئولیت محدود

ثبت شرکت در دبی بدون کفیل به‌صورت مسئولیت محدود رایج‌ترین نوع ثبت شرکت در امارات است. در برخی از مناطق آزاد مانند دبی مارینا طبق دستورالعمل‌هایی می‌توانید این نوع شرکت را بدون کفیل به ثبت برسانید.

این شرکت با تعداد محدودی از شرکای محلی یا خارجی تأسیس و اداره می‌شود که هر یک از شرکا به‌اندازه سرمایه خود در شرکت مسئول تعهدات شرکت هستند.

ثبت شرکت مسئولیت محدود
ثبت شرکت مسئولیت محدود

مراحل ثبت شرکت در دبی بدون کفیل

با پیشرفت‌های اقتصادی که امارات در چند دهه اخیر به‌صورت چشمگیری به دست آورد، اقامت دبی و ویزای دبی به یک رؤیا برای تجار، سرمایه‌داران و خانواده‌های ایرانی تبدیل شد. این رؤیا زمانی محقق می‌شود که شما مراحل و مقدمات کار را به‌درستی انجام دهید. این مراحل به شرح زیر هستند.

دریافت مشاوره تخصصی

دریافت مشاوره تخصصی و حرفه‌ای از کارشناسان ما باعث می‌شود، دید فراخی نسبت به مراحل کار و حاصل آن داشته باشید. بایدها و نبایدهای ثبت شرکت در دبی و مهاجرت به امارات را از ما دریافت کنید تا مراحل بعدی به‌درستی انجام شود.

دریافت مشاوره تخصصی
دریافت مشاوره تخصصی

انتخاب منطقه آزاد

آگاهی شما نسبت به مناطق آزاد، قوانین حاکم بر آن‌ها و نوع فعالیت قابل‌پذیرش در این مناطق به شما در راه‌اندازی کسب‌وکار و کسب سود بالا کمک می‌کند.

انتخاب حوزه فعالیتی

نوع فعالیت شرکت بر حمایت دولت از شما و کیفیت زندگی در امارات بسیار مؤثر است. هر فعالیت اقتصادی، ملزومات خود را دارد.

تهیه مدارک

ثبت شرکت در دبی نیازمند مدارکی همچون سند تأسیس، اسناد درخواست، نوع فعالیت و مدارک ترجمه شده دیگری که برای انجام فرایند ضروری است.

پرداخت هزینه‌ها

هزینه‌های مشاوره تخصصی، ثبت شرکت، حساب بانکی و ترجمه مدارک برای ثبت شرکت نیاز است. ما هزینه‌های مشاوره را پس از اتمام فرایند ثبت و تضمین کار از شما دریافت خواهیم کرد.

پرداخت هزینه‌ها

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

ثبت‌نام

در پایان با طی‌شدن تمام مراحل مذکور، اقدام به ثبت‌نام خواهید کرد و می‌توانید پس از تأیید نهایی از طرف مراجع ذی‌صلاح اقدام به خرید ملک در دبی کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هزینه‌‌های ثبت شرکت در دبی

هزینه‌های ثبت شرکت در دبی بدون کفیل باتوجه‌به منطقه آزاد، نوع فعالیت، نوع شرکت و خدمات مشاوره متغیر است. در ادامه برخی از هزینه‌های ثبت شرکت را در دبی بررسی خواهیم کرد.

هزینه‌‌های ثبت شرکت در دبی
هزینه‌‌های ثبت شرکت در دبی

هزینه‌های دولتی ثبت شرکت در دبی

تمام هزینه‌های مربوط به ترجمه مدارک، ثبت شرکت، ثبت‌نام در دفاتر رسمی، دریافت مجوزها و حساب‌های بانکی مربوط به هزینه‌های دولتی ثبت شرکت در دبی بدون کفیل است. این هزینه‌ها باتوجه‌به قوانین و مقررات هر یک از ارگان‌ها و در هر برهه زمانی متفاوت است.

هزینه لایسنس ثبت شرکت در دبی

هر یک از مناطق آزاد در امارات طبق قوانین خود تعرفه‌هایی را برای ثبت شرکت تعیین می‌کند که این تعرفه بر اساس نوع فعالیت شرکت، نوع شرکت و منطقه آزاد متغیر است.

لایسنس به مجوزهای مربوطه برای راه‌اندازی یک شرکت گفته می‌شود. برای اخذ لایسنس باید هزینه‌هایی تحت عنوان هزینه لایسنس برای ثبت شرکت در دبی بدون کفیل بپردازید.

هزینه لایسنس ثبت شرکت در دبی
هزینه لایسنس ثبت شرکت در دبی

مندوبی؛ مشاوری مطمئن برای امور مهاجرتی شما!

مندوبی راه مهاجرت به امارات، دریافت ویزای دبی و اقامت امارات را برای شما هموار می‌کند. ما با ارائه مشاوره تخصصی و حرفه‌ای، راه‌های سریع و تضمینی ثبت شرکت در دبی و سرمایه‌گذاری در امارات را به شما نشان خواهیم داد.

این شما هستید که در پایان به رویای اقامت دبی و خرید ملک در دبی دست پیدا می‌کنید. تا پایان این رویا ما به همراه شما تلاش خواهیم کرد.

جمع‌بندی

چرا باید گروه ما را برای دریافت اقامت دبی و ویزا انتخاب کنید؟ پاسخ این پرسش را با مطالعه این مقاله به دست می‌آورید. ما شانس ثبت شرکت در دبی بدون کفیل را برای شما با ارائه خدمات تخصصی و 24 ساعته تضمین می‌کنیم. طبق دستورالعمل‌ها و قوانین پیش بروید تا به آنچه در سر دارید، برسید.

 سؤالات متداول

  1. ثبت شرکت در دبی بدون ارائه کفیل چه مزیت‌هایی دارد؟

کاهش‌ هزینه‌ها، صرفه‌جویی در زمان و معافیت مالیاتی

  1. هزینه‌ ثبت شرکت در دبی بدون کفیل چقدر است؟

هزینه‌ها باتوجه‌به نوع فعالیت و مناطق آزاد متغیر هستند.

  1. معمول‌ترین ثبت شرکت بدون نیاز به کفیل کدام است؟

ثبت شرکت مسئولیت محدود

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سایر مقالات:

12مزیت اخذ اقامت با ثبت شرکت در دبی + شرایط جدید
بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی در 5 حوزه پرطرفدار
بهترین شغل برای مهاجرت به دبی – معرفی 10 شغل در دبی{دستمزد}

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *