حقوق مشاغل در دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

راهنمای پیدا کردن کار و حقوق مشاغل در دبی

آیا تابه‌حال به کار در دبی فکر کرده‌اید یا می‌دانید که حقوق مشاغل در دبی چگونه است؟ امروزه افراد زیادی بنا به شرایط مختلفی که وجود دارد، تمایل به کار و زندگی در دبی دارند. مزایای کار در دبی برای ایرانیان می‌تواند نقطه عطفی برای آن‌ها بوده و یک سکوی پرتاب باشد.

اگر شما هم آن دسته از افرادی هستید که به دنبال شغل در دبی بوده و می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان یک شغل مناسب با درآمد بالا پیدا کرد، در ادامه همراه باشید و با مشاغل مختلف مناسب برای ایرانیان، میزان حقوق و یک شرکت معتبر در این زمینه آشنا شوید.

نحوه کاریابی در دبی با حقوق مناسب

دبی به‌عنوان قطب فرصت‌های شغلی در جهان با وجود جمعیت متنوع بومی و غیربومی، حضور شرکت‌های چندملیتی و اقتصاد درحال‌توسعه شناخته می‌شود. کاریابی مشاغل در دبی برای ایرانیان و سایر کشورها امکان دارد، گیج‌کننده و دلهره‌آور باشد، به‌خصوص اگر شناختی از قوانین کاری و بازار کار دبی نداشته باشند.

نحوه کاریابی در دبی

حقوق مشاغل مختلف در دبی باتوجه‌به موقعیت‌های شغلی مختلف متفاوت است. در زیر مهم‌ترین نکات کاریابی شغل در دبی را بیان کرده‌ایم.

روش‌های کاریابی در دبی

 

جستجوی آنلاین

 

شبکه سازی

 

آژانس‌های کاریابی

 

استفاده از وب‌سایت شرکت‌ها

 

ارجاع و معرفی

 

تماس مستقیم با کارفرمایان

 

کاریابی آنلاین در دبی

جستجوی آنلاین اولین راه پیدا کردن کسب و کار در دبی است. وب‌سایت‌های زیادی در این زمینه اطلاع‌رسانی کرده و در این زمینه به افراد کمک می‌کنند. این سایت ها Naukrigulf.com ،GulfTalent.com ، Bayt.com برخی از پرتال‌های فعال در این زمینه هستند.

افرادی که دنبال کار در دبی هستند می‌توانند در این سایت‌ها پروفایل ایجاد کرده و با آپلودکردن رزومه خود در این پرتال‌ها شانس استخدام خود را افزایش دهند.

یافتن کار با آژانس‌های کاریابی دبی

مراجعه به آژانس‌های کاریابی یکی دیگر از راه‌ها برای افراد جویا کار است. آژانس‌های کاریابی، پایگاه اطلاعاتی گسترده‌ای از انواع شغل‌ها بر اساس مهارت و تجربه به افراد جویای کار ارائه می‌دهد. این آژانس‌ها افراد را در زمینه مهارت‌های مصاحبه و رزومه‌سازی جهت یافتن کار راهنمایی می‌کنند. ازاین‌رو برای افراد جویای کار این روش بسیار مفید است.

یافتن کار با آژانس‌های کاریابی دبی

کاریابی در دبی با ایجاد شبکه‌سازی

شبکه‌سازی از دیگر راه‌های یافتن کار برای جویندگان کار در دبی است. همواره رویدادها و همایش‌های بزرگ صنعتی و تجاری در دبی صورت می‌گیرد که یک بستر مناسب برای آشنایی و ارتباط افراد با کارفرمایان بالقوه صنعت و تجارت ایجاد می‌کند؛ ازاین‌رو افراد از این طریق می‌توانند به بازار کار پنهان در این زمینه دست یابند.

کاریابی در دبی از طریق وب‌سایت شرکت‌ها

بسیاری از شرکت‌های تجاری و صنعتی فراخوان جذب نیرو متخصص در زمینه‌های مختلف را در وب‌سایت خود درج می‌کنند؛ بنابراین افراد با مراجعه به وب‌سایت شرکت‌های صنعتی و تجاری و تکمیل رزومه و پروفایل خود در این وب‌سایت‌ها می‌توانند متناسب بامهارت خود استخدام شوند.

کاریابی در دبی از طریق وب‌سایت

مزایا و حقوق مشاغل در دبی

کار در دبی به دلیل مزایای بسیاری که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است دبی یکی از مرفه‌ترین شهرهای دنیا است و به همین دلیل روزبه‌روز بر محبوبیت آن افزوده می‌شود.

بسیاری ایرانیان و مردم دیگر کشورها برای زندگی، کار و امرارمعاش به دبی مهاجرت می‌کنند؛ ازاین‌رو کشور امارات تجهیزات و امکانات بسیاری را برای مهاجرین در نظر گرفته است. دبی به دلایل موجه به مقصدی محبوب برای افراد جویای کارتبدیل شده است.

در خصوص حقوق مشاغل در دبی از شرایط بسیار جذاب مزایای کاری در دبی سیستم کاری بدون مالیات است. طبق قانون حاکم بر این شهر، دولت از افراد شاغل مالیات دریافت نمی‌کند؛ ازاین‌رو افراد می‌توانند حقوق خود را به شیوة بهتری ذخیره کنند‌.

از دیگر مزایای قابل‌توجه کار در دبی حقوق و درآمد بالا است. این شهر به مزایای کاری از قبیل: حقوق بالا، مزایای پزشکی، تعطیلات با حقوق و سایر مزایای کاری فوق‌العاده مشهور است. همه این مزایا باعث پیشرفت افراد در زمینه‌های شغلی مختلف می‌شود.

امنیت برای همه افراد در همه جای جهان اعم از شاغل و غیرشاغل مهم است. دبی قوانین سخت‌گیرانه‌ای دررابطه‌با شرایط امنیتی دارد؛ ازاین‌رو مهاجرین و افراد شاغل به کار در دبی آرامش و امنیت بسیاری دارند‌.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

علاوه بر بالابودن حقوق مشاغل در دبی از مزایای دیگر اشتغال به کار و زندگی در دبی وجود امکانات مدرن و زیرساخت‌های پیشرفته در این شهر است. وجود مؤسسات آموزشی عالی و امکانات بهداشتی شرایط یک زندگی باکیفیت را برای مهاجرین به ارمغان می‌آورد.

شرایط کاری و میزان حقوق مشاغل در دبی برای ایرانیان

شرایط کار در دبی برای ایرانیان با شرایط کار سایر اتباع دیگر کشورها تفاوتی ندارد. هر فرد ایرانی با داشتن سن ۱۸ سال به بالا در دبی، متناسب با مهارت و تخصص خود به‌شرط اینکه استانداردهای تعیین شده کشور امارت و منابع انسانی را داشته باشد می‌تواند در دبی مشغول به کار شوند.

برای داشتن در آمد و حقوق مشاغل در دبی باید این نکته را در نظر بگیریم که حداکثر سن برای کار در دبی تعریف نشده است؛ ولی نکته جالب اینکه شرکت‌ها برای استخدام افراد بالای ۶۵ سال باید حقوق بیشتری پرداخت کنند.

افراد برای اشتغال به کار در دبی و داشتن حقوق بالا، باتوجه‌به اهمیت مشاغل مختلف، باید مهارت و تخصص لازم را برای شغل موردنظر خود داشته باشند.

این موضوع به‌خصوص برای موقعیت‌های شغلی حرفه‌ای و مهارت‌محور که در رقابت با شغل‌های مشابه خود هستند بسیار مهم است. کارفرمایان شرکت‌های مهندسی، تجاری و گردشگری امارات، همواره درصدد استخدام افراد حرفه‌ای و دارای تخصص برای پیشرفت هرچه بیشتر خود هستند.

 دررابطه‌با حقوق مشاغل در دبی برای یک استخدام موفق و داشتن حقوق بالا، فرد جویای کار قطعاً باید به آداب‌ورسوم، فرهنگ و سنت‌های کشور امارات و دبی آشنا باشد. نکته مهم تسلط به زبان انگلیسی برای افراد جویای کار است و همچنین تسلط به زبان عربی هم اهمیت ویژه‌ای دارد.

اخیراً ویزا برای اتباع ایرانی همراه با تغییراتی صدور می‌گردد طبق قانون جدید ایرانیان تنها با ثبت شرکت در امارات امکان دریافت ویزا دارند؛ ازاین‌رو قبل از اقدام حتماً با کارشناسان حرفه‌ای در این زمینه مشاوره کنید.

شرایط کاری و میزان حقوق مشاغل در دبی

قوانین کاری مربوط به مالیات و حقوق مشاغل در دبی

طبق قانون شماره ۸، مصوب سال ۱۹۸۰ کشور امارات قوانین کاری به خصوصی بر جنبه‌های استخدام در دبی حاکم است. این قانون حقوق مشاغل در دبی و تعهدات کارفرمایان و کارمندان و همچنین حداقل استانداردها را برای قراردادهای کاری، ساعات کار، پرداخت دستمزد، تعطیلات و سایر مزایا را تعیین می‌کند.

قوانین کاری جهت عدالت و امنیت شغلی بین کارفرمایان و پرسنل آن‌ها وضع شده است؛ بنابراین طبق قانون حق هیچ‌کسی ضایع نمی‌شود. دولت امارات در زمینه رعایت قوانین کار و حقوق در دبی توسط کارفرمایان بسیار سخت‌گیرانه عمل می‌کند؛ بنابراین رعایت قوانین کاری در دبی توسط کارفرمایان بسیار اهمیت دارد.

رعایت‌نکردن قوانین کاری برای کارفرمایان مشکلات زیادی از قبیل پایان‌یافتن فعالیت تجاری یا صنعتی و جریمه‌های سنگین را در پی دارد. پایبندی به مقررات استخدامی باعث رفاه و تعهد به حقوق کارکنان را فراهم می‌کند.

نگاهی به وضعیت حقوق مشاغل در دبی

زمانی که می‌خواهیم با هدف درآمد به دبی مهاجرت کنیم قبل از انجام هر کاری باید با میزان حقوق مشاغل در دبی و قوانین کاری مشاغل ایرانی ‌ها در دبی آشنایی داشته باشیم. پیش از آشنایی با مشاغل پردرآمد در دبی شما را با میزان حق‌ها به‌صورت تقریبی آشنا می‌کنیم.

حقوق مشاغل در دبی

لیست مشاغل مورد نیاز در دبی محدوده درآمد (درهم) میانگین در آمد ماهیانه (درهم)
مدیر ارشد IT

Top IT managers

60000 تا 90000 70000
متخصصان امور مالی و حسابداری

Accounting and finance professionals

55000 تا 95000 75000
بانکدار سرمایه‌گذاری

Investment banker

40000 تا 60000 50000
بانکداران ارشد

Senior bankers

65000 تا 80000 70000
خلبان

Pilots

30000 تا 75000 550000
فیزیوتراپیست

Physical therapist

6000 تا 10000 8000
دانشمند

Principal scientist

32000 تا 46000 38000
بازرگان خرده فروشی

Retail head buyers and merchandiser

36500 تا 52500 55000

پردرآمدترین حقوق مشاغل در دبی

باتوجه‌به پیشرفت و رونق شغلی، پیداکردن یک موقعیت شغلی متناسب با تخصص و مهارت خود از بین مشاغل پر در آمد در دبی کار سختی به نظر نمی‌رسد. تنها کافی است که از روش‌های مختلف کاریابی متناسب با تخصص خود مناسب‌ترین شغل را پیدا کنید.

حقوق مشاغل در دبی در حوزه املاک و مستغلات

یکی از مشاغل در دبی که حقوق بالایی دارند مشاوران املاک بوده که در زمینه سرمایه‌گذاری از شغل‌های با تقاضای بالا هستند. هر ساله سرمایه گذران ایرانی و خارجی بسیاری جهت سرمایه به دبی مراجعه می‌کنند که اهمیت این موضوع نقش به سزایی در درآمد افراد شاغل در حوزه املاک دارد.

دررابطه‌با رتبه‌بندی حقوق مشاغل در دبی باید بگوییم افراد فعال در زمینه املاک با مشاوره‌دادن و راهنمایی سرمایه گذران برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین ملک دستمزد خوبی دریافت می‌کنند. مشاوران املاک ماهانه حدود ۲۵۰۰۰ در هم در آمد دارند

قوانین و شرایط کاری در دبی برای ورود به حوزه املاک به شرح زیر است:

  • اخذ ویزا برای اقامت و ورود به دبی
  • گذراندن دوره‌های آموزشی معتبر مختص کارگزاران املاک
  • شرکت در آزمون مربوط به آژانس تنظیم مقررات املاک (RERA)
  • دریافت مجوز مشاوره و فعالیت در حوزه املاک

حقوق مشاغل در دبی در حوزه املاک و مستغلات

حقوق مشاغل در دبی در زمینه پزشکی

شهرت کشور امارات به‌عنوان یک مقصد آسان برای مهاجرت و کسب درآمد زبانزد است. اغلب کشورهای دیگر در جذب افراد دارای تخصص در حوزه بهداشت و پزشکی شرایط سخت‌گیرانه‌ای دارند؛ ولی این کشور به دلیل کمبود نیروی پزشک و سایر زمینه‌های بهداشتی کمبود نیرو دارند؛ ازاین‌رو شرایط جذب آسانی دارند.

طبق محاسبه حقوق مشاغل در دبی یکی از پردرآمدترین مشاغل در دبی، پزشکی و مشاغل مرتبط به بهداشت است. این مشاغل باتوجه‌به تخصص خود می‌توانند سالانه حدود ۴۰۰۰۰۰ درهم درآمد داشته باشند.

حقوق مشاغل در دبی مرتبط با امور مالی و حسابداری

حسابداران نیز با مهاجرت به دبی می‌توانند درآمد بالایی داشته و از مزایای فوق‌العاده کار در دبی بهره‌مند شوند. افرادی که متمایل به کار در زمینه حسابداری و مالی در دبی هستند باید اقدام به دریافت گواهی CPA (گواهی Certified Public Accountant  حسابداران به رسمیت شناخته شده در دبی) کنند.

 شرایط لازم برای اخذ این گواهی و شرکت در آزمون حسابدار رسمی، عبارت‌اند از:

  • مدرک لیسانس حسابرسی سازمانی یا مالی با امتیاز ۱۲۰ داشته باشند.
  • داشتن ۱ تا ۲ سال یا حداقل ۱۵۰ ساعت سابقه کار برای اخذ مجوز CPA لازم است.
  • برای واجد شرایط بودن جهت شرکت در آزمون CPA باید حداقل ۱۲۰ ساعت سابقه اعتباری داشته باشند.

حسابداران و افراد دارای تخصص در زمینه مالی حداقل ۱۳۰ درهم به‌صورت ساعتی می‌توانند در آمد داشته باشند. افراد شاغل در این حوزه در دبی به‌راحتی می‌توانند پیشرفت کنند و به بهترین شرایط شغلی دست یابند.

حقوق مشاغل در دبی مرتبط با امور مالی و حسابداری

حقوق مشاغل مدیریت اجرایی و مدیرعاملی

از دیگر مشاغل پردرآمد در دبی مربوط به مدیرعاملی و مدیران اجرایی در حوزه‌های مختلف است. بیشتر شرکت‌ها در زمینه‌های صنعتی و تجاری به مدیر اجرایی و مدیرعامل برای پیشبرد هدف خود به مدیرعامل و مدیر اجرایی نیاز دارند.

مدیرعامل نقش اصلی در اجرای امور برای دستیابی به اهداف شرکت داشته و در نهایت تصمیم‌گیرنده نهایی مدیرعامل است. چه به‌عنوان مدیرعامل در شرکت خود مشغول به فعالیت باشید یا در شرکت‌های دیگر به‌عنوان مدیرعامل یا اجرایی فعالیت کنید می‌توانید درآمد قابل‌توجهی داشته باشید.

یک مدیر عامی باتجربه و بامهارت در دبی، می‌تواند ماهیانه حدود ۳۰۰۰۰ درهم درآمد داشته باشد. شایان‌ذکر است که مدیرعاملان برای احداث و ثبت شرکت خود در دبی نیازمند داشتن شرایطی هستند. از جمله این شرایط عبارت‌اند از:

  • انتخاب نام شرکت
  • تعیین حوزه کار و فعالیت
  • داشتن شرکای تجاری بومی
  • تعیین ساختار و اهداف شرکت
  • دریافت مجوزها و تأییدیه‌های لازم
  • انتخاب فضای مناسب برای احداث شرکت
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت
  • دریافت مجوز نهایی برای شروع فعالیت

مندوبی؛ بهترین انتخاب برای مهاجرت و کار در دبی

قدم اول موفقیت در زمینه مهاجرت و به‌خصوص برای افرادی که می‌خواهند با تخصص و مهارت خود درآمد بالایی داشته باشند، این است که قبل از اقدام حتماً با شرایط کاری و حقوق مشاغل در دبی آشنایی داشته باشند. یکی از راه‌هایی شناخت و کسب اطلاعات، مشاوره با کارشناسان و متخصصان در این زمینه است.

مندوبی یکی از بهترین شرکت‌هایی است که همراه با کارشناسان ماهر به شما کمک می‌کند که بهترین شغل با بالاترین درآمد متناسب با تخصص و مهارت خود را داشته باشید و همچنین جهت اخذ ویزا برای مهاجرت به دبی به شما کمک می‌کند.

سخن پایانی

امروزه بیشتر افراد برای مهار تورم و داشتن درآمد بالا به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند. دبی یکی از شهرهای کشور امارات است که پاسخگوی نیاز به کار مهاجرین به این کشور است. همچنین حقوق مشاغل در دبی برای ایرانیان و سایر کشورها بسیار مناسب و بالا است.

سؤالات متداول

۱. برای گرفتن ویزا کاری در دبی به کجا مراجعه کنم؟

مراجعه به گروه مندوبی به شما در اخذ ویزای کاری کمک می‌کند.

۲. حقوق یک کارگر در دبی چقدر است؟

می‌تواند ماهیانه حدود ۳۰۰۰ دلار درآمد داشته باشد.

۳.آیا دبی پزشک قبول می‌کند؟

بله پزشکی یکی از مشاغل پردرآمد و پرتقاضا در دبی است.

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

مقالات مفید:

معرفی23 مورد از شغل های پردرآمد در دبی+ میانگین حقوق ماهیانه
5 قانون مهم از مهم‌ترین قوانین زندگی در امارات برای ایرانیان
آشنایی با معماری برج های دبی + معرفی 10 برج جذاب و دیدنی این شهر

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *