زندگی شبانه در دبی

زندگی شبانه در دبی


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

معرفی بهترین تفریحات برای زندگی شبانه در دبی

آیا می‌خواهید برای یک بار هم که شده زندگی شبانه در دبی را تجربه کرده و از تفریحات شبانه دبی دیدن کنید؟ در این باره باید بدانید که دبی شهری است که هرگز نمی‌خوابد و به هنگام شب‌ها نیز زندگی در آن جریان دارد؛ از این رو شما می‌توانید در شب‌های زیبای دبی تفریحات بی‌نظیری را در گوشه‌گوشه این شهر تجربه کنید.

حال اگر دلتان می‌خواهد بدانید در دل شب‌های دبی چه تفریحات و سرگرمی‌‌های جذابی در انتظار شما هستند، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

تفریح در کلاب‌های شبانه دبی؛ یک مکان هیجان‌انگیز

یکی از جذاب‌ترین تفریحات زندگی شبانه در دبی شرکت در کلاب‌های این شهر است. کلاب‌های معروف و شبانه بسیاری در دبی وجود دارند که اغلب آن‌ها در هتل‌ها واقع شده‌اند. جمعیت کلاب‌ها ممکن است با یکدیگر تفاوت داشته باشد؛ اما معروف‌ترین کلاب‌های دبی ارزش این را دارند که در شلوغی نیز از آن‌ها استفاده کنید.

در این کلاب‌ها معمولاً با مسافرانی از کشور‌های شرقی و غربی روبرو خواهید شد. همچنین اغلب کلاب‌های دبی همچون دبی سفید، سیرک لو سوور، باشاه کاوالی، آرمانی و آبی مارلین ایبیا در روز‌های پنجشنبه، جمعه و تعطیلات آخر هفته برای اغلب عموم مردم و گردشگران باز هستند.

اگر به دنبال کلاب‌های رایگان دبی هستید، باید بدانید ورود خانم‌ها در بسیاری از کلاب‌ها در روز‌های سه شنبه یا چهارشنبه کاملاً رایگان است. حتی نوشیدنی‌ها و غذا‌های رایگان نیز در آن‌ها سرو می‌شود. نکته مهم که باید درمورد این نوع تفریحات زندگی شبانه در دبی بدانید این است که سن قانونی نوشیدن در دبی ۲۱ سال کامل است.

تفریح در کلاب‌های شبانه دبی
زندگی شبانه در دبی

کلاب‌های دبی به طور جدی از این قانون پیروی کرده و شما باید برای ورود به کلاب گذرنامه یا شناسنامه خود را ارائه دهید. برای ساکنان این شهر ارائه گواهینامه رانندگی کفایت می‌کند. در آخر لازم به ذکر است کلاب‌های شبانه دبی معمولاً از ساعت ۱۰ شب دایر شده و تا ساعت ۳ صبح به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

تماشای آبنمای موزیکال دبی؛ رقص نور و آب

در این بخش از معرفی تفریحات و سرگرمی‌‌های زندگی شبانه در دبی لازم است دیدن زیبایی و شکوه آبنمای دبی را به شما پیشنهاد دهیم. درست روبروی برج خلیفه دبی دریاچه مصنوعی ساخته شده است که در شب‌ها جزو جاذبه‌های پرطرفدار این شهر برای توریست‌ها به شمار می‌آید.

در این آبنما از حدود ۶۶۰۰ لامپ استفاده شده است که همراه با پخش موزیک جلوه شگفت انگیز و خاصی را ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید از رقص آب و نور به همراه موزیک‌های گوش نواز در این آبنما نهایت لذت را برده لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

این آبنما در سال ۲۰۰۸ بازگشایی شده و تنها در ساعات خاصی فعالیت می‌کند. شما عزیزان از می‌توانید از این جاذبه توریستی به عنوان یک تفریحات جذاب در زندگی شبانه در دبی به مدت نیم ساعت در بازه‌های زمان مشخص دیدن کنید.

ساعات کاری: ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۴ و ۱۸ الی ۲۳

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بازدید از برج خلیفه دبی؛ یک تجربه تکرارنشدنی

یکی دیگر از سرگرمی‌‌هایی که شما می‌توانید به عنوان تفریحات مجردی دبی و همچنین تفریحات خانوادگی از آن لذت ببرید، بازدید از طبقات مختلف برج خلیفه است. این برج از ارتفاعی خود ۸۲۸ متر و ۱۶۳ طبقه برخوردار است و به عنوان نماد این شهر لقب مرتفع‌ترین برج دنیا را به خود اختصاص داده است.

این آسمان خراش لوکس و دیدنی در روز و شب چشم انداز فوق‌العاده جذابی دارد که اصلاً نباید آن را از دست بدهید. این برج از کاربردهای مختلفی برخوردار بوده و شامل بخش‌های اداری، مسکونی، هتل، رستوران، سکوی تماشا و بسیاری امکانات دیگر است.

بازدید از برج خلیفه دبی
زندگی شبانه در دبی

شما می‌توانید در زندگی شبانه در دبی از چشم انداز زیبای این برج به طوری که تمامی‌ شهر زیر پای شما است لذت برده و از امکانات تفریحی این برج برای یک گشت و گذار خاطره‌انگیز بهره‌مند شوید. هزینه بلیت ورودی برج خلیفه را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

بلیت طبقه ۱۲۴ و ۱۲۵ بزرگسالان ۱۵۴ درهم و کودکان ۴ الی ۱۲ سال ۱۱۹ درهم

(برای زیر ۱۴ سال رایگان است)

بازدید از سکوی At The TOP در کنار نا‌هار در رستوران آرمانی ۳۰۹ درهم
بازدید از سکوی به همراه شام در بخش روف تاپ ۲۸۴ درهم
بازدید از سکوی At The Top Sky در طبقه ۱۴۸ برج برای کودکان و بزرگسالان ۳۶۴ درهم
بازدید از بخش لانژ هر نفر ۷۵۴ درهم

آدرس: دبی، واقع در بلوار محمد بن راشد ۱، مرکز شهر

اقامتگاه ساحلی جمیرا و مارینا دبی؛ غرق شدن در میان زیبایی‌‌ها

دبی مارینا یکی از پرجنب‌وجوش‌ترین مکان‌های گردشگری دبی به شمار می‌آید که در آن می‌توانید خرید کرده، در کافه‌ها و رستوران‌های آن یک وعده غذایی لذت بخش نوش جان کرده و حسابی تفریح کنید. شما می‌توانید در این منطقه قایق‌های تفریحی لوکس و آسمان خراش‌هایی که در دل شب‌های دبی زیبایی خود را به رخ می‌کشند لذت ببرید.

علاوه بر این می‌توانید در پیاده روی دبی مارینا قدم زده و از غرفه‌های مختلف صنایع دستی که بهترین مکان برای خرید سوغاتی‌های دبی هستند دیدن کنید. مناطق مارینا و جمیرا بهترین کلاب‌های دبی را نیز در خود جای داده‌اند و با زیبایی‌های خود به زرق و برق این شهر مجلل می‌افزایند.

پیشنهاد می‌کنیم برای لذت بردن از زندگی شبانه در دبی به هیچ وجه از این دسته از تفریحات ارزان در دبی غافل نشوید.

آدرس: دبی، جمیرا بیچ رزیدنس

ساعت کاری: دوشنبه تا جمعه از ۱۰ صبح الی ۲۳ شب، شنبه و یکشنبه از ۱۰ صبح تا ۲۴ بامداد

هزینه ورودی: هر نفر ۱۰۰ درهم

پارک موضوعی موشن گیت؛ یک تفریح پرشور و هیجان

موشن گیت یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین شهربازی‌های دبی است که باید در لیست سرگرمی‌‌های زندگی شبانه در دبی به آن اشاره کنیم. این شهربازی از تفریحات جذابی برای کودکان و بزرگسالان برخوردار است و شما می‌توانید ساعات مفرح و به‌یادماندنی را به همراه فرزندتان در آن بگذرانید.

این شهربازی بر اساس تم ‌هالیوود ساخته شده و به عنوان بزرگ‌ترین تم پارک ‌هالیوودی خاورمیانه شناخته می‌شود. این شهربازی در واقع دریچه‌ای هیجان انگیز به دنیای فانتزی فیلم و انیمیشن‌های ‌هالیوودی است.

از تفریحات اصلی این شهربازی باید به تعقیب دیوانه‌وار ماداگاسکار، جشن مرداب، سفر افسانه‌ای شرک، دنیای مردگان، شکارچیان ارواح، پاندا کونگ فوکار و بسیاری موارد دیگر اشاره کنیم. این مجموعه تفریحی محبوب از رستوران و فروشگاه نیز برخوردار است و می‌تواند یک روز خاطره‌انگیز و پر شور و هیجان را برای شما و خانواده‌تان رقم بزند.

آدرس: دبی، واقع در اتوبان شیخ زاید، مقابل جبل علی

ساعات کاری: یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۱ صبح الی ۲۰ شب و پنجشنبه تا شنبه از ۱۱ صبح الی ۲۱ شب

هزینه ورودی: ۲۷۵ درهم

پارک موضوعی موشن گیت
زندگی شبانه در دبی

دهکده جهانی دبی؛ لمس هزاران فرهنگ زیر یک سقف

دهکده جهانی دبی از دیگر مواردی است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً در زندگی شبانه در دبی آن را تجربه کنید. این مجموعه از بهترین مکان‌های دیدنی دبی در شب است که شما می‌توانید از غرفه‌های قرار گرفته در آن بازدید کرده و با فرهنگ و صنایع دستی ۳۲ کشور جهان آشنا شوید.

در این مجموعه امکانات بسیاری همچون جشن‌ها و مراسمات مختلف و انواع سرگرمی‌‌ها برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده‌اند که می‌توانند خاطرات به‌یادماندنی را از زندگی دبی به صورت شبانه برای شما رقم بزنند. این دهکده از نوامبر تا آوریل بازگشایی شده و از شما عزیزان به گرمی‌ استقبال می‌کند.

آدرس: دبی، خروجی ۳۷ جاده شیخ زاید، دبی لند

ساعات بازدید: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۶ تا نیمه شب و پنجشنبه تا جمعه از ساعت ۱۶ تا ۱ بامداد

هزینه ورودی: ۱۵ درهم

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سافاری در شب؛ لذت بردن از شب‌های کویر

اگر به اندازه کافی از آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده و جلوه لوکس دبی لذت برده‌اید و اکنون می‌خواهید برای تجربه زندگی شبانه در دبی به آغوش طبیعت بروید، بهترین گزینه، صحراگردی و سافاری در کویرهای دبی است.

شما با رزرو گردش‌های شبانه می‌توانید از تماشای غروب و طلوع خورشید، نوشیدن چای و قوه عربی در یک منظره خاص،، شتر سواری خوردن غذا‌های سنتی، صحراگردی و غیره در مناطق کویری دبی حسابی لذت ببرید. همچنین اقامت در چادرهای عربی و آشنایی با فرهنگ و سنت مردم دبی از دیگر بخش‌های جذاب سافاری است.

پیشنهاد می‌کنیم برای لذت بردن از زندگی شبانه در دبی اصلاً فرصت تماشای آسمان پرستاره کویر و گوش فرادادن به موسیقی سنتی زنده را در دل کویر از دست ندهید.

ساعات برگزاری: از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۹:۰۰ صبح

هزینه ورودی: ‍۱۳۰ درهم

سافاری در شب
زندگی شبانه در دبی

آکواریوم دبی؛ سفری جذاب به زیر دریا

شما در این بخش از سرگرمی‌‌های جذاب زندگی شبانه در دبی می‌توانید در زیر یک آکواریوم ۴۸ متری قدم زده و از حیوانات دریایی موجود در آن بازدید کنید که به نوبه خود تجربه شگفت انگیزی است. آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یک مکان فوق‌العاده زیبا ساخته دست بشر است و فرصت بازدید از حیات زیر دریا را به انسان‌ها می‌دهد.

شما در این مجموعه می‌توانید به گونه‌های آبزی غذا داده و از تماشای پنگوئن‌ها، کروکدیل‌ها، سمور آبی، سفره ماهی و کوسه‌ها لذت ببرید. جالب است بدانید در آکواریوم دبی این امکان برای شما فراهم شده است که غواصی را تجربه کرده و در فضایی امن و آرام از نزدیک زندگی زیر دریا را لمس کنید.

آدرس: دبی، واقع در مرکز خرید دبی مال، سطح ۲

ساعات کاری: از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۲۲:۰۰

هزینه ورودی: از ۳۰۰ درهم

صرف شام روی کشتی؛ تفریحی لوکس و خاطره‌انگیز

یکی از تجربه‌های رؤیایی زندگی شبانه در دبی صرف شام بر فراز آب‌های نیلگون خلیج فارس است. بسیاری از شرکت‌های دبی از قایق‌ها و کشتی‌های شیک و لوکسی برخوردار بوده و مخصوص سرو غذا روی آب هستند. شما می‌توانید در این کشتی‌ها غذای خود را با پخش موزیک‌های دلچسب نوش جان کرده و شب فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید.

صرف شام روی کشتی؛ تفریحی لوکس و خاطره‌انگیز
زندگی شبانه در دبی

رصد خانه السادیم؛ گشت زدن در دنیای ستاره‌ها

آخرین مورد که لازم است برای زندگی شبانه در دبی به شما معرفی کنیم، یک مکان خاص و رؤیایی تحت عنوان رصد خانه السادیم دبی است. این رصدخانه یک مرکز رصدی در الوثبه ابوظبی است که در سال ۲۰۱۶ آغاز به کار کرده است.

این مجموعه از تلسکوپ‌های پیشرفته، چادر‌ها و آتش‌های باشکوه برخوردار است که همگی در کنار هم تجربه نشستن زیر یک آسمان پرستاره و تماشای آن را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورند. همان‌طور که می‌دانید تماشای آسمان شب از تفریحات موردعلاقه هریک از ما در دوران کودکی است که در این رصدخانه به حقیقت تبدیل می‌شود.

بنابراین، اصلاً نباید در زندگی شبانه در دبی بازدید از این مکان را فراموش کنید؛ زیرا جذابیت‌های آن تا سال‌های سال بر ذهن شما حک خواهد شد و تجربه‌ای ماندگار خواهد بود.

آدرس: الوثبه، واقع در ابوظبی، فاصله ۱۵۳ کیلومتری شهر دبی

ساعات کاری: سه شنبه، پنجشنبه و شنبه از ۱۸:۰۰ الی ۴:۰۰ صبح

هزینه ورودی: ۱۷۵ درهم

مهم‌ترین نکات درمورد زندگی شبانه در دبی

با توجه به تفاوت گردش شبانه و روزانه در امارات و دبی لازم است شما عزیزان پیش از اقدام برای استفاده از تفریحات زندگی شبانه در دبی به برخی نکات توجه کافی داشته باشید؛ زیرا امارات کشوری مسلمان بوده و با وجود آزادی‌های لازم از محدودیت‌ها و قوانین خاصی نیز برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • در برخی از اماکن تفریحی این شهر استفاده از لباس‌های بسیار باز، دامن‌های کوتاه یا موارد دیگر نامناسب تلقی شده و از ورود افراد با چنین پوشش‌هایی ممانعت به عمل می‌آید.
  • توجه داشته باشید یکی از مهم‌ترین قوانین زندگی شبانه در دبی، ممنوعیت رانندگی بعد از مصرف مشروبات الکی است و توصیه می‌شود در این صورت به جای رانندگی تاکسی بگیرید.
  • دقت کنید در مناطق حوزه خلیج فارس جمعه و شنبه به عنوان تعطیلات آخر هفته در نظر گرفته می‌شود؛ بنابراین اگر مکان خاصی را برای زندگی شبانه در دبی در نظر گرفته‌اید، حتماً از قبل آن را رزرو کنید.
زندگی شبانه در دبی
زندگی شبانه در دبی

تجربه سفری بدون دغدغه به دبی با مندوبی گروپ

در سال‌های اخیر آمار مهاجرت ایرانیان به شهر زیبا و لوکس دبی با افزایش قابل توجهی روبرو بوده است؛ با توجه به اهمیت این موضوع و وجود مسیر‌های مهاجرتی پیچیده و متنوع، تیم مندوبی گروپ با تشکیل مجموعه‌ای حرفه‌ای از مجرب‌ترین مشاورین مهاجرتی آماده است تا در این مسیر هرآنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد.

شما می‌توانید در کلیه زمینه‌های اخذ ویزای دبی به ویژه ویزای توریستی دبی، ثبت شرکت، افتتاح حساب بانکی، اقامت خانواده، تمدید لایسنس، اخذ پاسپورت دومینیکا، پاسپورت سند لوشیا و غیره از خدمات مشاوره تخصصی تیم مندوبی گروپ بهره‌مند شده و در کمترین زمان اهداف خود را محقق سازید.

کلام پایانی

دبی، این گل سرسبد خاورمیانه که هرساله پذیرای گردشگران بسیاری از ایران و جهان است، جلوه زیبا و سرزنده خود را در شب‌ها نیز حفظ کرده و شما می‌توانید در دل شب‌های زیبای این شهر تجربه‌های به‌یادماندنی کسب کنید. ساختمان‌های پرابهت و لوکس دبی در شب‌ها جلوه‌گر شده و نمای فوق‌العاده‌ای به شهر می‌دهند که نباید آن را از دست دهید.

اگر تفاوت گردش شبانه و روزانه در دبی را نمی‌دانید و تفریحات شبانه و جذاب این شهر را نمی‌شناسید، ما در این مطلب هرآنچه لازم است درمورد زندگی شبانه در دبی و جذابیت‌های آن بدانید را به شما معرفی کرد‌ه‌ایم.

سؤالات متداول

۱. بهترین تفریحات شبانه دبی کدام‌اند؟

دهکده جهانی، آبنمای موزیکال، کلاب‌های شبانه، سافاری و غیره

 ۲. آیا برای ورود به کلاب‌های دبی مدرک شناسایی لازم است؟

بله در صورت داشتن سن بالای ۲۱ سال باید شناسنامه یا گذرنامه خود را ارائه دهید.

۳. آیا امکان تفریح شبانه در دبی به صورت خانوادگی وجود دارد؟

بله شما می‌توانید از تفریحات زندگی شبانه در دبی مانند سافاری، دهکده جهانی، آکواریوم دبی و غیره استفاده کنید.

 

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

معرفی 16 مورد از بهترین موزه های امارات + هزینه بلیت
7 ایده پول ساز برای راه اندازی کسب و کار در دبی + مراحل انجام کار
3 روش پیدا کردن کار در دبی برای ایرانیان + نکات طلایی که باید بدانید!

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *