سفر به دبی چقدر پول میخواد

سفر به دبی چقدر پول میخواد


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سفر به دبی چقدر پول میخواد؟

سفر به دبی چقدر پول میخواد؟ این سؤالی است که بیشتر مسافران عازم سفر به دبی دارند و می‌خواهند با داشتن آگاهی از هزینه‌های سفر به دبی، بودجه خود را مدیریت کنند.

دبی جزو شهرهای جذاب و توریستی کشور امارات بوده و هرساله مقصد مسافران بسیاری از سراسر جهان است. با این حال شاید شما فکر کنید برای سفر به این شهر بودجه زیادی نیاز داشته باشید؛ ولی این گونه نیست. در این مقاله همراه باشید تا از هزینه‌های سفر به دبی آگاهی پیدا کنید.

شرایط سفر به دبی برای ایرانیان چگونه است؟ 

برای سفر به دبی، گرفتن ویزا اولین کاری است که باید انجام دهید. افرادی که پاسپورت ایرانی دارند باید پیش از سفر به دبی، درخواست ویزای توریستی دبی دهند. به دلیل اینکه سفارت کشور امارات متحده عربی، با درخواست گردشگران، ویزای گردشگری صادر نمی‌کند، این عمل باید از طریق کارگذار انجام شود.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

 حال شاید سؤال باشد که دریافت ویزای سفر به دبی چقدر پول میخواد؟ هزینه‌های مربوط به دریافت ویزای دبی با توجه به اینکه انواع مختلفی دارد، متفاوت است. در صورتی که برای اولین بار است که به دبی سفر می‌کنید. در اغلب مواقع ویزای توریستی با حداکثر زمان اقامت ۳۰ روزه برای شما مناسب است.

هزینه ویزای توریستی دبی

هزینه ویزای توریستی دبی، بستگی به مدت زمان اقامت و ویزای مدنظر شما دارد؛ اما در حالت کلی خطوط هوایی در کشور امارات حدوداً ۳۳۵ درهم برای ویزای کوتاه مدت یک بار ورود و ۷۲۰ درهم برای ویزای توریستی بلند ملت یک بار ورود هزینه دارد.

سفر به دبی چقدر پول میخواد؟
سفر به دبی چقدر پول میخواد

هزینه ویزای ترانزیت دبی

تغییرات جدیدی بر روی هزینه‌های ویزا توسط امارات اعمال شده که طبق این تغییرات هزینه انواع ویزاها مقداری افزایش‌یافته است. هزینه ویزای ترانزیت ۹۶ ساعته ۲۲۰ درهم بوده درحالی‌که ویزای ترانزیت ۴ ساعته به‌صورت رایگان است. قیمت ویزای ترانزیت اکسپرس ۹۶ ساعته نیز ۳۱۰ درهم است.

 ناگفته نماند به‌غیراز این هزینه‌ها، هیچ هزینه اضافی اعمال نمی‌شود. علاوه بر هزینه ویزا از هر مسافری که از فرودگاه‌های امارات عبور می‌کند و به یک کشور وارد می‌شود، ۳۰ درهم به‌عنوان هزینه عوارضی دریافت می‌شود.

پس هنگام سفر تجاری به دبی بهتر است از قبل بدانید که نحوه گرفتن و هزینه ویزای ترانزیت دبی و مهم‌تر از همه اینکه بدانید سفر به دبی چقدر پول میخواد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هزینه ویزای طلایی دبی

در رابطه با هزینه ویزای طلایی و اینکه سفر به دبی چقدر پول میخواد، قیمت این ویزا به دسته‌بندی متقاضیان و نوع خدماتی که قرار است با این ویزا به متقاضیان ارائه شود، بستگی دارد. حدوداً بین ۲۸۰۰ تا ۳۸۰۰ برای کسانی که از امارات درخواست ویزا می‌دهند هزینه دارد.

 این قیمت برای کسانی که خارج از امارات درخواست می‌دهند متفاوت و مقداری بیشتر است که تقریباً بین ۳۸۰۰ تا ۴۸۰۰ هزینه دارد.

 ناگفته نماند که هزینه درخواست ویزای طلایی ۱۰ساله امارات ۱۵۰ درهم است که علاوه بر هزینه‌های گفته شده، متقاضی باید هزینه‌هایی اضافی از قبیل هزینه خدمات الکترونیکی، هزینه خدمات هوشمند و برخی دیگر از هزینه‌های مرجع را پرداخت کند.

 همچنین هزینه‌های دیگری هنگام دریافت این ویزا وجود دارد از جمله این هزینه‌ها می‌توان به دریافت ۱۰۰۰ درهم برای هزینه پردازش شناسنامه امارات و معاینه‌های پزشکی، اشاره کرد. هزینه‌های ویزای طلایی امارات به این هزینه‌ها ختم نمی‌شود، متقاضیان باید نسبت به خرید بیمه درمانی امارات اقدام کنند که انواع مختلفی دارد و قیمت از ۸۰۰ درهم شروع می‌شود.

در رابطه با این موضوع که برای سفر به دبی چقدر پول لازم است و می‌خواهند ویزای طلایی امارات را دریافت کنند، این هزینه‌ها را باید پرداخت کنند.

هزینه ویزای طلایی دبی 
سفر به دبی چقدر پول میخواد

دریافت ویزای کار برای سفر به دبی چقدر پول میخواد؟

اگر در دبی کار پیدا کرده‌اید و می‌خواهید به این شهر سفر کرده و کسب درآمد کنید باید بگوییم که داشتن ویزای کار امری ضروری است. هزینه‌هایی ویزای کار برای اخذ مجوز فعالیت در امارات با توجه به نوع ویزای کار متفاوت است.

هزینه‌های ویزای کار در دبی به شرح زیر است:

  • هزینه پایه ویزا کاری دبی بر اساس دسته‌بندی مشاغل:۳۰۰ تا ۵۰۰۰ درهم
  • ویزای کار دبی دوساله: ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ درهم
  • ویزای کار دبی برای کارگران بالای ۶۵ سال: ۵۰۰۰ درهم

دریافت ویزای تحصیلی برای سفر به دبی چقدر پول میخواد؟

باتوجه‌به اینکه دانشگاه‌ها و مؤسسات بسیاری در دبی وجود دارد؛ بنابراین هزینه ویزا تحصیلی با توجه به دانشگاه یا موسسه‌ای که متقاضی در آن جهت تحصیل پذیرفته شده است متفاوت است. جهت دریافت ویزای تحصیلی دبی برای اولین‌بار امکان دارد هزینه بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ درهم متفاوت باشد که اغلب مواقع این هزینه موقع ثبت‌نام متقاضی گرفته می‌شود.

دریافت ویزای تحصیلی برای سفر به دبی چقدر پول میخواد؟ 
سفر به دبی چقدر پول میخواد

هزینه سفر هوایی به دبی

اولین قدم برای شروع سفر به دبی، اقدام به تهیه بلیت است. اغلب مسافران و گردشگران از طریق هوایی به این شهر پر جاذبه سفر می‌کنند، برای هر مسافری در بدو اقدام به مسافرت دبی برای اولین‌بار این سؤال پیش می آید که بلیط دبی چقدر است و سفر به دبی چقدر پول میخواد؟

شرکت‌های مسافربری هوایی بسیاری در ایران جهت انجام این امر وجود داشته که هرکدام در صدد ارائه بهترین خدمات به مراجعه‌کنندگان خود هستند. هزینه‌های بلیت دبی در شرکت‌های مسافربری مختلفی که وجود داشته ممکن است با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند، متفاوت باشد.

در حالت کلی هزینه بلیت رفت‌وبرگشت سفر به دبی به صورت فرست کلاس به طور تقریبی بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان است، همچنین بلیت دبی در کلاس اکونومی به صورت رفت‌وبرگشت تقریباً حدود ۹ میلیون تومان است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هزینه سفر دریایی به دبی

اگر قصد سفر ارزان به دبی را دارید، باید بگوییم که سفر با کشتی و به صورت دریایی جز سفرهای اقتصادی به دبی محسوب می‌شود. سفر دریایی برخلاف اینکه بین مسافران کمتر رایج است؛ اما بسیار هیجان‌انگیز است. از این طریق می‌توانید هزینه سفر به دبی را بهینه کنید و در رابطه با این سؤال که سفر به دبی چقدر پول میخواد، کمتر نگران باشید.

هزینه سفر دریایی به دبی 
سفر به دبی چقدر پول میخواد

هزینه تفریحات و گردش در سفر به دبی چقدر پول میخواد؟

اصل جذابیت سفر به دبی به تفریحات و جاذبه‌های گردشگری بسیار آن است. به طور متوسط برای هر نفر در روز باید حدود ۸۰ درهم پول در نظر بگیرید این هزینه می‌تواند شامل هزینه‌های تهیه ورود بلیت به انواع جاذبه‌های گردشگری، هزینه تورهای روزانه و هزینه‌های مربوط به گشت‌وگذار در دبی را در برگیرد.

 البته هزینه هر فرد بستگی به سبک سفر مسافر دارد و برای هر شخص متفاوت است. شما برای اینکه بدانید که سفر به دبی چقدر پول میخواد باید از قبل تفریحات و گردش‌های خود را دسته‌بندی کنید و برای هریک برنامه‌ریزی کنید.

رستوران و صرف غذا در سفر به دبی چقدر پول میخواد؟

همه افراد هنگام سفر به هر مکانی علاقه‌مند هستند که از لذت چشیدن غذاهای معروف و محلی آن مکان بی‌بهره نشوند؛ ازاین‌رو یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های فرهنگی دبی لذت چشیدن غذاهای اصیل عربی است.

 از پیشنهادهای ما به شما دررابطه با صرف غذا در دبی این است که حتماً غذاهای خیابانی را تست کنید و با چشیدن طعم لذیذ آن‌ها لذت سفر خود را دوچندان کنید.

برخی از نکات مربوط به هزینه صرف غذا در دبی به شرح زیر است:

  • غذاهای لوکس: هزینه صرف غذا در رستوران های لوکس دبی برای هر نفراز ۴۵ دلار برای صبحانه، ۱۸۴ تا ۳۴۰ دلار برای نهار و شام برای هر وعده شروع می شود.
  • غذاهای معمولی: هزینه صرف غذا در دبی در رستوران‌های معمولی نسبت به رستوران‌های لوکس هزینه کمتری داشته به این صورت که حدوداً برای صبحانه از ۱۴ دلار، برای نهار از ۲۰ دلار و برای شام از ۷۰ دلار شروع می‌شود. ناگفته نماند که میانگین قیمت غذاهایی همچون پیتزا، استیک و پاستا بیشتر بوده به طور میانگین از ۲۰ دلار تا ۹۰ دلار هزینه دارد.

در خصوص این موضوع که سفر به دبی چقدر پول میخواد، ابتدا نیاز خود را شناسایی کرده و طبق آن برای بودجه خود برنامه‌ریزی کنید.

اگر علاقه‌مند به غذاهای عربی و بوده و در سفر خود می‌خواهید با چشیدن غذاهای محلی بیشتر با فرهنگ و آداب‌ورسوم مردم دبی آشنا شوید، غذاهای فتوش، فلافل، کلاج، باباگانوش، فاتح، محشی، الحریص، شیش تاووک و… از جمله غذای عربی محلی این شهر هستند.

رستوران و صرف غذا در سفر به دبی چقدر پول میخواد؟ 
سفر به دبی چقدر پول میخواد

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

حمل‌ونقل برای سفر به دبی چقدر پول میخواد؟

در رابطه با این موضوع که سفر به دبی چقدر پول میخواد، از دیگر موارد مربوط به هزینه‌های سفر به دبی بحث رفت‌وآمد بوده که برای جا به جایی و حمل و نقل در سطح شهر می‌توانید از اوبر، تاکسی و مترو استفاده کنید. استفاده از مترو به دلیل اینکه هزینه آن نسبت به تاکسی به‌صرفه‌تر بوده، برای شما مناسب‌تر است.

 البته شما می‌توانید در دبی ماشین اجاره کنید که برای رفت‌وآمد به اطراف دبی به‌صرفه‌تر از تاکسی و مترو است و هزینه‌های آن بستگی به نوع خودرو، مقدار ساعات اجاره و شرکتی که از آن ماشین اجاره می‌کنید، متفاوت است.

 جهت آگاهی شما از این سؤال که سفر به دبی چقدر پول میخواد، هزینه‌های حمل‌ونقل به طور تقریبی به شرح زیر است:

  • هزینه استفاده از تاکسی در دبی: از ۱.۵ دلار شروع می شود که هزینه آن بر اساس مسیری که می روید هر دقیقه برای شما ۱ دلار اضافه قیمت دارد همچنین قیمت اوبر که شبیه اسنپ در کشور خودمان است تقریبا به همین صورت است.
  • هزینه استفاده از مترو در دبی: اتوبوس دریایی، تراموا، مونوریل در دبی از طریق کارت حساب می‌شوند برای تهیه آن باید به مراکز مشخصی که تعیین کرده‌اند مراجعه فرموده و اقدام به خرید آن کنید.
  • هزینه اجاره ماشین در دبی: قیمت اجاره ماشین در دبی باتوجه به نوع آن متفاوت است، به‌طورکلی از ۸۰ دلار شروع می‌شود.

اقامت در هتل در سفر به دبی چقدر پول میخواد؟

از مسائل مهم دیگر هنگام سفر به دبی و اینکه سفر به دبی چقدر پول میخواد، بحث اقامت در هتل‌ها است. دبی با حجم زیاد مسافری که هر ساله داشته بی شک دارای بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های ۵ ستاره و مجلل است و طبیعتاً هزینه اقامت در هتل‌های مجلل و لوکس گران‌تر است.

 شما برای اینکه هزینه‌های سفر به دبی خود را بهینه کرده و بودجه خود را مدیریت کنید تا در پایان سفر با کمبود بودجه مواجه نشوید، بهتر است که از هتل‌های سه ستاره و ارزان‌تر جهت اقامت خود استفاده کنید.

هزینه اقامت در این هتل‌ها به طور متوسط برای هر شب از ۱۰۰ دلار شروع شده و هزینه اقامت در هتل‌های پنج‌ستاره و لوکس دبی به طور متوسط از شبی ۵۰۰ دلار شروع می‌شود.

اقامت در هتل در سفر به دبی چقدر پول میخواد؟ 
سفر به دبی چقدر پول میخواد

برای سفر به دبی چقدر ارز دولتی تعلق می‌گیرد؟ 

ارز مسافرتی به ارزی گفته می‌شود که گردشگران و مسافران برای سفر به کشورهای دیگر، برای تهیه هزینه‌های موردنیاز سفر خود به آن نیاز دارند. شما می‌توانید آن را باقیمت‌های پایین‌تری از قیمت بازار خریداری کرده که این از ویژگی‌ها و مزیت‌های دریافت این نوع ارز است.

شما برای انجام این کار، ابتدا باید به بانک مرکزی مراجعه کرده و با ارائه مدارک خواسته شده توسط بانک، اقدامات لازم را برای دریافت ارز دولتی انجام دهید. نکته مهم اینکه این ارز دولتی، هر فرد فقط یکبار در سال می‌تواند دریافت کرده و از این شرایط استفاده کند.

 یکی از سؤالات مهم بیشتر مسافران این است که سفر به دبی چقدر پول میخواد و چقدر ارز مسافری به هر فرد تعلق می‌گیرد. در جواب این سؤال باید بگوییم که ارز دولتی با توجه به مقصدی که می‌خواهید بروید متغیر است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

طبق آمار سال ۱۴۰۲ ارز تعلق‌گرفته به مسافران مقصدهای بدون ویزا تقریباً 350 دلار و برای مسافرت به کشورهای با ویزا600 دلار در نظر گرفته‌اند. ازاین‌رو برای سفر به دبی که ویزا می‌خواهد، هر فرد می‌تواند ۵۰۰ دلار ارز دولتی دریافت کند و سفری خاطره‌انگیز داشته باشد.

با مندوبی گروپ یک سفر خاطره انگیز به دبی داشته باشید!

سفر به دبی چقدر پول میخواد؟ سفر به دبی ممکن است هزینه‌های بالایی داشته باشد، اما با برنامه‌ریزی مناسب و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، می‌توانید از این تجربه لذت ببرید. همچنین اگر قصد مهاجرت به دبی برای زندگی یا سرمایه‌گذاری دارید، مشاوره با یک شرکت مهاجرتی معتبر می‌تواند به شما کمک کند.

ازآنجایی‌که مندوبی گروپ امکانات و تجربه لازم برای ارائه خدمات مهاجرتی به دبی را دارد، پیشنهاد می‌شود که با این شرکت تماس بگیرید تا در مورد هزینه‌ها، فرصت‌های سفر و گزینه‌های مختلف مهاجرت به دبی مشاوره بگیرید. مندوبی گروپ می‌تواند شما را در تمام مراحل مهاجرت و سفر به دبی همراهی کند و به شما راهنمایی کامل ارائه دهد.

سخن پایانی

سفر به دبی چقدر پول میخواد؟ این موضوع همیشه جز سؤالات مسافرانی است که قصد سفر به دبی را دارند، درست است که شیوه مسافرت هر فرد با فرد دیگر متفاوت است، برخی می‌خواهند سفرشان هرچه ارزان‌تر باشد، برخی دیگر سفر لوکس را ترجیح می‌دهند، فرقی نمی‌کند به هر صورتی که می‌خواهید به دبی سفر کنید، شما باید از هزینه‌های سفر به دبی اطلاع داشته باشید و از این طریق بودجه خود را بهینه کنید.

در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای سفر به دبی را به شما ارائه دهیم و شما طبق این راهنما از هزینه‌های سفر اطلاعات داشته باشید.

سؤالات متداول

۱. به هر نفر در دبی چقدر ارز دولتی تعلق می‌گیرد؟

برای سفر به کشورهای بدون ویزا و کشورهایی که به ویزا نیاز دارند، فرق دارد.

۲. متوسط هزینه صرف غذا در دبی چقدر است؟

بستگی به مکانی که در آنجا غذا صرف می‌کنید دارد، در یک رستوران معمولی حداقل ۳۰ درهم هزینه دارد. 

۳. آیا دبی تفریحات رایگان دارد؟

بله تعدادی از تفریحان رایگان هم وجود دارند.

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سایر مقالات:

بهترین رشته ها برای مهاجرت به دبی در 5 حوزه پرطرفدار
بهترین شغل برای مهاجرت به دبی – معرفی 10 شغل در دبی{دستمزد}
ثبت شرکت در دبی بدون کفیل در 6 مرحله ساده با مندوبی {هزینه}

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *