صنعت گردشگری در امارات

صنعت گردشگری در امارات


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

صنعت گردشگری در امارات

آیا از پیشرفت‌های پول‌ساز در صنعت گردشگری در امارات خبر دارید؟ دولت امارات قصد دارد که با سرمایه‌گذاری‌های وسیع کشور خود را به مقصدی دائمی برای گردشگران بین‌المللی تبدیل کند و این به معنای ایجاد فرصت‌های عالی برای مشاغل مختلف، درآمدزایی و همچنین افراد مایل به گردشگری است.

پس از شما دعوت می‌کنیم تا پایان این مقاله که به مقایسه صنعت توریسم ایران و امارات و درآمد امارات از گردشگری پرداخته‌ایم، با ما همراه باشید.

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

رشد صنعت گردشگری در امارات از گذشته تا الان

صنعت گردشگری در امارات از زمینه‌هایی است که با سرعت بالایی در حال رشد بوده و می‌توان گفت در دهه گذشته پیشرفتی‌هایی حسادت‌آمیز را تجربه کرده است. دبی در طول ۸۰ سال از صحرا، کوه، دریا و به دست آوردن درآمد از فروش خرما، مروارید و غذاهای دریایی به قطب گردشگری در خاورمیانه تبدیل شد.

در مقایسه صنعت توریسم ایران و امارات به این نتیجه می‌رسیم که صنعت گردشگری ایران با وجود جاذبه‌های باستانی و تاریخی مهم بعد از شیوع کرونا از سایر کشورها در منطقه جا مانده است و نیازمند توجه بیشتر است.

رشد صنعت گردشگری در امارات از گذشته تا الان
رشد صنعت گردشگری در امارات از گذشته تا الان

رشد گردشگری در امارات فقط برای یک سال گذشته بیشتر از ۸۹ هزار شغل جدید به وجود آورده است و فرصت عالی برای کسب درآمد و سرمایه گذاری در امارات است که شما می‌توانید برای شروع این مسیر سرنوشت‌ساز از مشاوران ما در مندوبی مشاوره رایگان و تخصصی درباره نحوه اخذ ویزای دبی و ثبت شرکت در دبی دریافت کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در امارات

کشور امارات تنها دولت حوزه خلیج فارس است که درآمد خود را فقط به استخراج و صادرات سوخت فسیلی وابسته نکرده و تقریباً ۹۴ درصد از درآمد کشور را از راه‌های غیر نفتی مانند صنعت گردشگری در امارات تأمین می‌کند.

در ادامه جدولی از معروف‌ترین و پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری در امارات را آماده کردیم می‌توانید مشاهده کنید.

جاذبه گردشگری شهر
برج خلیفه دبی
محل بستکیه دبی
ساحل جمیرا دبی
ساحل کایت دبی
مسجد شیخ زاید ابوظبی
موزه لوور ابوظبی
جبل هافت ابوظبی
صحرا ابوظبی و فیجره
موزه‌های هنر شارجه
موزه تمدن شارجه
جبل جائیس رأس‌الخیمه
کوه‌های هاجر شبه جزیره موسندام

پیشرفت گردشگری در دبی بعد از کووید

در سال ۲۰۱۹ به بعد با شیوع کووید و به دلیل قوانین قرنطینه گردشگری در دبی افتی محسوسی داشت؛ اما دبی به سیر صعودی توسعه خود ادامه داد و در حال حاضر در رتبه‌ی چهارم جهان در زمینه گردشگری قرار دارد.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

ایجاد فرهنگ پذیرش عقاید ملت‌های دیگر و تنوع مذهبی به توسعه صنعت گردشگری در امارات بخصوص شهر دبی کمک شایانی کرده است. فرودگاه بین‌المللی دبی در سال ۲۰۱۸ سومین فرودگاه محبوب جهان بود که تقریباً از ۹۰ میلیون مسافر پذیرایی کرد.

دبی در لیست آرزوهای سفر و مهاجرت برای بسیاری قرار دارد و اگر شما هم از این دسته افراد هستید متخصصان ما در مندوبی می‌توانند در عملی کردن آرزوی اقامت دبی و خرید ملک در دبی به شما خدمات حرفه‌ای ارائه دهند.

پیشرفت گردشگری در دبی بعد از کووید
پیشرفت گردشگری در دبی بعد از کووید

درآمد امارات از گردشگری

به گزارش خود دولت امارات درآمد این کشور از صنعت گردشگری فقط برای نیمه نخست سال ۲۰۲۲ به بیشتر ۵ میلیارد دلار رسیده است. از مهم‌ترین دلایل این موفقیت و پیشرفت می‌توان به افزایش سرمایه‌گذاری به میزان قابل توجهی روی مکان‌های تفریحی، دیدنی و صنعت گردشگری در امارات اشاره کرد.

در ادامه گزارش اضافه کردند که آمار افرادی که در هتل‌ها اقامت داشته‌اند با رشد ۴۲ درصدی به مقدار ۱۲ میلیون نفر رسیده است. این تعداد از گردشگر و مسافر رابطه مستقیمی با درآمد و ایجاد شغل دارد که می‌توان آن را فرصتی طلایی نام برد.

درآمد امارات از گردشگری
درآمد امارات از گردشگری

با مندوبی در کمترین زمان به امارات مهاجرت کنید!

اکنون که با پیشرفت‌های امارات به خصوص در گردشگری آشنا شدید، شاید به مهاجرت به امارات که یک کشور در حال توسعه و با آینده‌ای عالی است و می‌تواند زندگی هر کسی را به سوی موفقیت و کسب درآمد سوق دهد، فکر کنید. با همراهی و همکاری افراد متخصص و با تجربه در مندوبی می‌توانید این مسیر را سریع‌تر طی کنید.

تیم مندوبی با ۲۰ سال تجربه و بیش از ۱۰۰ نمونه کار موفق در زمینه‌هایی شامل: ثبت شرکت در دبی، تمدید لایسنس، اقامت امارات، دریافت گواهینامه و… را دارند که آنها را از سایر شرکت‌های مهاجرتی متمایز می‌کند و شما با اطمینان کامل می‌توانید خدمات مربوط به مهاجرت و ویزای خود را از آنها بخواهید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سخن پایانی

صنعت گردشگری در امارات فرصتی‌های عالی برای کسب درآمد و یا تجربه جاذبه‌های گردشگری خاص و ویژه را در اختیار شما می‌گذارد. این صنعت طی سال‌های اخیر و بعد از شیوع کووید دچار تغییرات مثبت و حیرت انگیزی شده است.

بنابراین ما در این مطلب به بررسی این تغییرات و معرفی جاذبه‌های گردشگری امارات پرداختیم تا شما بیشتر با آنها آشنا شوید.

سؤالات متداول

۱. درآمد امارات از صنعت گردشگری چقدر است؟

در نیمه اول سال ۲۰۲۲ درآمد امارات از گردشگری بیشتر از ۵ میلیارد دلار بوده است.

۲. معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در امارات کدام هستند؟

برج خلیفه، ‌ ساحل جمیرا، موزه لوور معروف‌ترین و پربازدیدترین‌ها هستند.

۳. سالانه چند گردشگر به امارات سفر می‌کنند؟

تقریباً ۴۵ میلیون گردشگر سالانه به کشور امارات سفر می‌کنند.

سایر مقالات:

اجاره مغازه در دبی-اجاره بهتر است یاخرید؟5عامل مهم تاثیرگذار
4 مزیت اجاره ماشین در دبی + قوانین، مدارک لازم و هزینه
7 مزیت مهاجرت پزشکان به امارات + آشنایی با حقوق و مزایا

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *