محله های دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

با معروف‌ترین محله های دبی برای زندگی آشنا شوید!

آیا بهترین محله های دبی برای زندگی یا رزرو هتل را می‌شناسید؟ قبل از سفر خود به این شهر لاکچری و پر زرق و برق بهتر است مناطق مختلف آن را بشناسید و بدانید که کدام محله برای نیازها و بودجه شما مناسب‌تر است و می‌توانید به عنوان منطقه مورد نظر خود انتخاب کنید.

در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از مهم‌ترین و معروف‌ترین محله های دبی را به شما معرفی کنیم. پس ما را همراهی کنید تا محله های معروف دبی را برای رزرو هتل و زندگی بشناسید.

مرکز شهر دبی؛ منطقه‌ای جذاب در قلب دبی

مرکز شهر دبی

مرکز شهر دبی بزرگ‌ترین پروژه ساختمانی در بهترین منطقه دبی محسوب می‌شود و یک منطقه تجاری معتبر با دفاتر بزرگ‌ترین شرکت‌ها، بانک‌ها، مراکز خرید، هتل‌های مجلل، رستوران‌های گران قیمت و آسمان‌خراش‌های بزرگ است؛ یکی از آنها، برج خلیفه، مرتفع‌ترین ساختمان جهان با 163 طبقه و ارتفاع 828 متر است.

در طبقه 148 یک سکوی رصد At The Top SKY وجود دارد که منظره ای خیره کننده از شهر را ارائه می‌دهد. مرتفع‌ترین رستوران پانوراما در جهان، At.mosphere در طبقه 122 در این برج قرار دارد. این امکانات جذاب، مرکز شهر دبی را به یکی از گرانترین محله های دبی تبدیل کرده‌اند.

برج خلیفه تنها رکورددار مرکز شهر دبی نیست! یکی دیگر از مکان‌های دیدنی این محله، بزرگ‌ترین مجتمع تجاری و تفریحی جهان یعنی دبی مال است. یک آکواریوم (آکواریوم دبی مال) به عنوان مخزن با بزرگ‌ترین پانل نمای پانوراما در کتاب رکوردهای گینس نیز در این منطقه وجود دارد.

چیز دیگری که در کنار این مرکز خرید، در دریاچه مصنوعی برج خلیفه قرار دارد، بلندترین فواره رقصنده جهان (آب‌نمای دبی) است. مکان فرهنگی اصلی شهر، اپرای دبی در همین نزدیکی است.

مرکز شهر دبی بسیار گران است از بهترین و لاکچری‌ترین محله های دبی محسوب می‌شود. علاوه بر این، زیرساخت های حمل و نقل در اینجا به خوبی توسعه یافته اند.

 

حتی در تابستان باید حداقل 200 درهم برای هر شب در ارزان ترین هتل این منطقه پرداخت کنید؛ اما تمام جاذبه‌های گردشگری که بسیاری از گردشگران به خاطر آن به دبی می‌آیند، در چند قدمی این محله قرار دارند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

منطقه جمیرا؛ مرواریدی در سواحل دبی

جمیرا یک منطقه حومه‌ای عالی در دبی است که به خاطر سواحل زیبا، آپارتمان‌های شیک، عمارت‌های مجلل، رستوران‌های معتبر، گالری‌های هنری و مراکز خرید معروف است. تنها هتل هفت ستاره جهان به نام برج العرب در منطقه جمیرا قرار دارد.

این بنا به شکل یک بادبان غول پیکر ساخته شده و برای تزیینات داخلی آن از طلا، سنگ‌های قیمتی و مواد کمیاب استفاده شده است. همین ساختمان یکی از مهم‌ترین عوامل تبدیل شدن جمیرا به یکی از بهترین محله های دبی محسوب می‌شود.

گردشگران به سواحل عالی جمیرا مانند: ساحل جمیرا، پارک ساحلی، پالم بیچ و جمیرا بیچ رزیدنس جذب می‌شوند. مسجد جمیرا هم یکی دیگر از جاذبه‌های معروف این منطقه است. کسانی که با کودکان به تعطیلات می‌آیند، پارک آبی Wild Wadi را که در کنار هتل برج العرب قرار دارد، دوست خواهند داشت.

پالم جمیرا؛ الماسی جذاب در دل دبی

پالم جمیرا

پالم جمیرا اولین جزیره مصنوعی در سرتاسر جهان است که به یکی از نمادهای دبی تبدیل شده است. پالم جمیرا که یکی از محله های خوب دبی برای زندگی است، به شکل نخل خرما ساخته شده و از یک تنه و 16 شاخه به طور متقارن در دو طرف آن تشکیل شده است.

یک موج شکن 11 کیلومتری، پالم جمیرا را به شکل هلال احاطه کرده است. این جزیره توسط پلی به طول 300 متر به مرکز شهر و نخل توسط یک تونل زیر آب به موج شکن متصل می‌شود. پالم جمیرا دارای ویلاهای خصوصی لوکس با سواحل، مراکز خرید، مناطق تفریحی، کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و هتل‌های مجلل است.

اقامت در پالما جمیرا به عنوان یکی از محله های دبی برای همه مناسب نیست؛ اما همه می‌توانند از جاذبه‌های گردشگری جزیره از جمله جاذبه‌های موجود در هتل‌ها دیدن کنند. فقط باید یک بلیت برای مونوریل خریداری کنید که از ایستگاه Palm Gateway در سرزمین اصلی حرکت می‌کند.

این ایستگاه شما را به گالری گلدن مایل، مرکز خرید نخیل و برج نخل می‌برد. هتل آتلانتیس دارای یک پارک آبی بزرگ با جاذبه‌های فراوان، دلفیناریوم خلیج دلفین و آکواریوم The Lost Chambers است. از این رو این منطقه از محله های باکلاس و مناطق معروف در دبی به شمار می‌رود.

بَر دبی؛ سفری تاریخی به دبی قدیم

بر دبی یک منطقه تاریخی در کرانه چپ کانال نهر دبی است. این منطقه دبی کاملاً متفاوت و بدون آسمان‌خراش‌ها و تجملات است؛ اما خیابان‌های باریک، خانه‌های کم ارتفاع، مغازه‌ها، کارگاه‌های خانوادگی و کافه‌های کوچک توجه هر کسی را به خود جلب می‌کند.

اگر بودجه محدودی برای سفر دارید، بهتر است در بر دبی اقامت کنید که هتل‌های ارزان قیمت زیادی را ارائه می‌دهد. بر دبی به خاطر مکان‌های تاریخی‌اش معروف است. در اینجا منطقه بستکیه با معماری زیبا، مسجد جامع دبی با بلندترین مناره، تنها معبد هندو در کشور و دهکده فرهنگی و قوم نگاری آل بوم را خواهید دید.

از دیگر جاذبه‌های دیدنی این منطقه می‌توان به موزه دبی در قلعه الفهیدی، دهکده میراث دبی، دلفیناریوم دبی و دهکده توریستی آل بوم اشاره کرد. به طور کلی این منطقه را می‌توان یکی از ارزان ترین محله های دبی به حساب آورد.

مارینا دبی؛ تجربه زندگی در لوکس‌ترین خانه‌ها

مارینا دبی

دبی مارینا یک محله مجلل و جدید است که با آسمان‌خراش‌هایی در میان واحه‌های سبز ساخته شده است. برای کسانی که آرزوی هتلی در چند قدمی ساحل را دارند، بهتر است به اینجا بروند. باید در نظر داشته باشید که زندگی در این منطقه بسیار گران‌تر از بَر دبی خواهد بود.

دبی مارینا به عنوان یکی از بهترین محله های دبی دارای زیرساخت عالی دارد. فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، مجتمع‌های مخصوص کودکان و مراکز تفریحی زیادی در این منطقه وجود دارند. اقامتگاه ساحلی جمیرا (JBR) واقع در این منطقه یکی از بهترین‌ها در امارات متحده عربی محسوب می‌شود.

مکان‌های تفریحی این محله شامل بزرگ‌ترین AquaFun هوایی جهان، پارک بازی Splash Pad کودکان در ساحل JBR، و XLine zipline هستند. همچنین شرکت Skydive Dubai چتربازی از ارتفاع 4000 متری را ارائه می‌دهد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شما می‌توانید عصرها در امتداد مارینا واک دبی در امتداد ساحل خلیج قدم بزنید یا برای قایق سواری رزرو کنید. مارینا از محله های مسکونی دبی هم محسوب می‌شود که قیمت اجاره و خرید ملک در آن به نوع ملک و جای آن بستگی دارد.

منطقه دیره؛ ترکیبی بی‌نظیر از تاریخ و مدرنیته

دیره یکی دیگر از مناطق تاریخی و محله های دبی بوده که در سمت راست کانال نهر دبی واقع شده است. ترکیبی شگفت انگیز از دوران باستان و مدرنیته در دیره دبی وجود دارد که این منطقه را به یکی از جذاب‌ترین محله های دبی تبدیل کرده‌اند.

هتل‌های ارزان زیادی در دیره راه‌اندازی شده‌اند؛ اما سطح راحتی آنها نسبت به بَر دبی کمتر است. جمعیت این منطقه را بومیان پاکستان و هند تشکیل می‌دهند. دیره بهشت خریداران است. این شهر رنگارنگ‌ترین بازارهای معروف دبی را در خود جای داده است؛ از جمله: بازار مرشد، بازار ادویه، بازار سرپوشیده دیره و بازار طلا.

بهترین مکان برای خرید منسوجات محلی بازار سرپوشیده نایف سوق است. برخی از فروشگاه‌های عطر در امتداد سوک دیره، السور و سیکت الخیل عطرهای سنتی عربی و مارک‌های بین‌المللی را ارائه می‌دهند و باعث شده اند تا دیره یکی از محبوب‌ترین محله های دبی باشد.

 

منطقه دیره شامل موزه قوم نگاری خانه هریتیج، برج ساعت دیره، موزه زنان و اسکله دوو است که می‌توانید برای سفر در امتداد کانال نهر دبی قایق کرایه کنید.

 

منطقه البرشا؛ تجربه اسکی روی برف وسط تابستان

منطقه البرشا

هیچ آسمان خراش، ساحل یا نشانه‌های معماری در البرشا وجود ندارد؛ اما مسکن ارزان، فروشگاه‌ها و رستوران‌های خوبی در این منطقه هستند و مترو یک رفت‌وآمد آسان به مرکز شهر دبی است. البرشا را می‌توان یکی از محله های ایرانی نشین دبی به حساب آورد.

البرشا یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان به نام مال امارات را دارد که سرگرمی‌های غیرمعمول را به گردشگران ارائه می‌دهد. اسکی در یکی از گرم‌ترین کشورهای جهان یکی از این سرگرمی‌های جذاب است. اولین مجتمع اسکی سرپوشیده خاورمیانه برای اسکی در این مرکز خرید افتتاح شد.

البرشا همچنین دارای یکی از دنج‌ترین پارک‌های شهر به نام پارک حوض است. در این پارک می‌توانید در سایه درختان نخل بزرگ قدم بزنید و در ساحل یک حوض بزرگ استراحت کنید. با این امکانات جذاب، البرشا در حال حاضر یکی از معروف‌ترین محله های دبی است.

جبل علی؛ اقامتی ارزان در غرب دبی

جبل علی یکی از محله های دبی و یک منطقه صنعتی است که در مرز غربی این شهر قرار دارد. در اواخر دهه 1970، کار در اینجا برای ایجاد بزرگ‌ترین بندر مصنوعی در تاریخ بشریت آغاز شد. پروژه جبل علی به طور کامل اجرا نمی‌شود؛ زیرا توسعه جزیره جبل علی به حالت تعلیق درآمده است.

اکنون یک مجتمع تفریحی محبوب به نام Jebel Ali Golf Resort & SPA در این منطقه وجود دارد که شامل دو هتل پنج ستاره  Jebel Ali Palm Tree Court & SPA و JA Beac است. اگر به اقامتگاه ارزان‌تری نیاز دارید، به راحتی می‌توانید آن را پیدا کنید، اما توصیه می‌شود 2 الی 4 هفته قبل از سفر رزرو کنید.

جاذبه اصلی جبل علی، مجموعه تفریحی خانوادگی پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی است. این پارک از سه پارک موضوعی موشن گیت دبی، پارک‌های بالیوود دبی و لِگو لند دبی تشکیل شده است و پارک آبی لگو لند نیز وجود دارد.

بیش از 100 جاذبه داخلی و خارجی در داخل مجموعه وجود دارند. یکی دیگر از مواردی که باید ببینید، تنها مرکز خرید ابن بطوطه در جهان است. هر یک از بخش‌های آن به یکی از کشورهایی اختصاص دارد که ابن بطوطه مسافر مراکشی از آن دیدن کرده است.

عود متا؛ اقامتگاهی باشکوه و به‌صرفه

Oud Metha

منطقه Oud Metha عمدتاً محله‌های مسکونی و مجتمع‌های هتلی است که می‌توانید اقامتگاه‌های راحت را با هزینه کم اجاره کنید؛ بنابراین برای خرید و اجاره آپارتمان در دبی بسیار مناسب است. محبوب‌ترین جاذبه گردشگری این منطقه از محله های دبی، مجموعه باشکوه شهر وافی است.

این مجموعه شامل مرکز خرید وافی است که به سبک مصری باستان تزیین شده است؛ همچنین هتل پنج ستاره رافلز دبی، رستوران‌ها، مرکز آبگرم، سینما و کلوپ شبانه هم از امکانات این مجموعه به شمار می‌روند.

شهر وافی همچنین شامل یکی از گران‌ترین مراکز تفریحی شهر به نام Encounter Zone است. در منطقه عود متا، مرکز بهداشتی درمانی دبی، یک مرکز پزشکی چند رشته‌ای متخصص در اختلالات اسکلتی- عضلانی نیز قرار دارد.

الکرامه؛ بهشتی برای برندپوشان

الکرامه یکی از مراکز خرید معروف و از محله های دبی است. همچنین این منطقه بخشی از بافت قدیمی شهر است که در معماری آن مشهود است. خیابان‌های دبی در این منطقه با خانه‌های کم ارتفاع 2 الی 3 طبقه ساخته شده و به سبک عربی تزیین شده اند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

در اینجا می‌توانید آپارتمان‌های کاملاً راحت را با قیمت ارزان اجاره کنید؛ اما گردشگران به ندرت در این منطقه مستقر می‌شوند؛ زیرا اکثر ساکنان آن اهل جنوب شرقی آسیا هستند؛ پس نمی‌توان گفت که الکرامه، محله ایرانی ها در دبی است.

در اینجا می‌توانید کپی مارک‌های معروف مانند: پرادا، باربری، شانل، جیمی چو، لویی ویتون، گوچی، ورساچه، دیور، هرمس، دولچه و گابانا، کالوین کلاین، جورجیو آرمانی، رالف لورن، مایکل کورس و دیگران را خریداری کنید.

عینک‌ها، کیف‌های دستی، ساعت، لباس، کفش، کالاهای خانگی، لوازم الکترونیکی و جواهرات ارائه شده کیفیت خوبی دارند و عملاً از نمونه اصلی قابل تشخیص نیستند؛ همچنین آنها چندین برابر ارزان‌تر هستند. شما می‌توانید با مترو به بازار برسید؛ زیرا ایستگاه خط قرمز الکرامه در نزدیکی آن قرار دارد.

امارات هیلز؛ جذاب‌ترین منطقه برای خانواده‌ها

امارات هیلز

امکان ندارد که اسم محله های دبی را شنیده باشید و امارات هیلز به گوشتان نخورده باشد. امارات هیلز یک منطقه مسکونی منحصر به فرد است که بورلی هیلز دبی نیز نامیده می‌شود. املاک در اینجا بسیار گران هستند و پلیس و شرکت‌های امنیتی خصوصی نظم و امنیت را حفظ می‌کنند.

هیچ هتلی در امارات هیلز راه‌اندازی نشده و فقط خانه و آپارتمان به چشم می‌خورند. اینجا مکانی ایده‌آل برای کسانی است که مدت‌هاست به دبی آمده‌اند و می‌خواهند دور از هیاهوی شهر زندگی کنند. این منطقه دارای دو باشگاه گلف، یک استخر، چندین سوپرمارکت، رستوران، کافه، فروشگاه و پارک است.

مدارس معتبر (مدرسه بریتانیایی دبی، آکادمی بین‌المللی دبی، مدرسه بین‌المللی امارات) در نزدیکی آن قرار دارند؛ بنابراین امارات هیلز یکی از بهترین محله های دبی برای زندگی خانواده‌ها محسوب می‌شود. همچنین بهتر است بدانید که امارات هیلز یکی از مناطق محبوب برای راه اندازی و اجاره رستوران در دبی است.

منطقه القوز؛ ایده‌ای ناب برای گشت و گذار

القوز یکی از مناطق صنعتی و از محله های دبی است که مرکز هنر معاصر محسوب می‌شود. زندگی در اینجا ایده خوبی نیست؛ اما ارزش یک گشت و گذار را دارد. گالری‌ها و فضاهای هنری، موزه‌های خصوصی، کافه‌ها و رستوران‌های مد روز در خیابان آلسرکال متمرکز شده‌اند.

Green Community؛ منطقه‌ای سرسبز در دل بیابان

Green Community

این محله یکی از بهترین مناطق مسکونی و محله های دبی بوده که شبیه یک واحه سبز در بیابان است. این منطقه برای زوج‌های دارای فرزند ایده‌آل است. طیف بسیار گسترده‌ای از مسکن در این محله وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به عمارت‌های منحصر به فرد، ویلاها، خانه‌های شهری، آپارتمان‌های با تراس‌های بزرگ و مشرف به پارک و دریاچه اشاره کرد.

منطقه Green Community دارای تمام زیرساخت‌های لازم از جمله استخر، هتل، SPA، سالن‌های ورزشی، رستوران‌ها، کافه‌ها، مدارس و بیمارستان‌ها است.

محله الفهیدی؛ سفری به تاریخ شهر دبی

در امتداد نهر دبی، محله تاریخی الفهیدی قرار دارد که قلب و مرکز اصلی دبی قبل از اینکه آسمان‌خراش‌های مدرن به سمت جنوب بلند شوند، به شمار می‌رفت. این دهکده ماهیگیری قدیمی که در ابتدا محله بستکیه نام داشت، نام خود را از تجار متعدد بستکی (ایرانی) که در اواسط قرن نوزدهم در اینجا ساکن شدند، به دست آورد.

این محله کوچک جذاب، کافه روباز محبوب، خانه چای عربی و چندین گالری هنری را در خود جای داده است که آثار هنرمندان محلی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارند. برخی از ساختمان‌های بازسازی‌شده شامل برج‌های بادی نیز هستند و الفهیدی را به یکی از جذاب‌ترین محله های دبی تبدیل کرده‌اند.

اکسپو سیتی دبی؛ محله‌ای جدید و محبوب برای خانواده‌ها

حتی اگر نتوانستید از نمایشگاه جهانی دبی از سال 2021 تا 2022 بازدید کنید، باز هم می‌توانید از منطقه‌ای که میزبان آن بود، دیدن کنید. اکسپو سیتی دبی همچنان یک مقصد عالی برای خانواده‌هاست که امکانات و جاذبه‌های زیادی دارد.

علاوه بر رستوران‌هایی که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کنند، تعدادی غرفه نیز وجود دارند که موضوعات مهم مختلفی مانند پایداری، کمک‌های زنان و یک مزرعه ارگانیک را پوشش می‌دهند.

الوصل پلازا را از دست ندهید! مرکز فریبنده شهر که دارای بزرگ‌ترین سطح تابش 360 درجه در جهان است که هر شب از غروب خورشید شروع می‌شود و این منطقه را به یکی از بهترین محله های دبی تبدیل کرده است.

معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در محله های دبی

شگفتی‌های دست‌ساز دبی مانند پالم جمیرا و مرکز خرید امارات، فهرست مکان‌های دیدنی دبی را تکمیل می‌کنند و نوید یک برنامه سفر متنوع را به شما می‌دهند؛ بنابراین می‌توانید سفری جذاب را به این بهشت کویری آغاز کنید.

لازم به ذکر است که علاوه بر شناخت محله های دبی، بهتر است با جاذبه‌های گردشگری و امکانات تفریحی این مناطق هم آشنا شوید.

برج خلیفه

برج خلیفه

در قلب عظمت شهر دبی، یک منظره است که مطمئناً نفس شما را بند می‌آورد؛ برج خلیفه!  فقط تصور کنید که در پای این برج باشکوه ایستاده‌اید و چشمانتان لبه‌های درخشان آن را تا ابرها دنبال می‌کند؛ اما این تازه شروع است! جادوی واقعی با قدم گذاشتن در داخل برج آشکار می‌شود.

عرشه دیدبانی که اغلب به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در دبی ذکر می‌شود، مناظر پانورامایی را ارائه می‌دهد که برای همیشه در حافظه شما نقش می‌بندد. پس زمانی که به دنبال بهترین محله های دبی می‌گردید، مرکز شهر دبی می‌تواند یکی از بهترین‌ها باشد.

موزه آینده

موزه آینده در میان شگفتی‌های مدرن دبی قرار دارد و شاید یکی از عوامل مؤثر بر انتخاب از میان محله های دبی هم باشد. در این موزه، واقعیت با داستان‌های علمی تخیلی همراه است و بذر تخیل را در ذهن بازدیدکنندگان می‌کارد. از این رو به عنوان یکی از جذاب ترین موزه های امارات متحده عربی شناخته می شود.

زمزمه‌های مخفی هوش مصنوعی را از زیر خاک بیرون بیاورید، اسرار تغییرات آب و هوایی را کشف کنید. بازدید از این موزه، قدم زدن در تاریخ نیست؛ بلکه سفری به طبیعت وحشی است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب

به دنیای جذاب آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب آن خوش آمدید؛ دنیایی فریبنده که شما را به دنیای شگفتی و کشف می‌برد. وقتی وارد این سرزمین عجایب آبی می‌شوید، با یک آکواریوم وسیع پر از تابلوهای پر جنب و جوش از زندگی دریایی احاطه خواهید شد.

باغ وحش زیر آب دبی منتظر شماست و نوید دیداری از نزدیک با برخی از جذاب‌ترین موجودات طبیعت را می‌دهد. شاید این آکواریوم دلیل مهمی برای انتخاب خانواده‌ها از میان بهترین محله های دبی برای زندگی باشد.

خود را در یک ماجراجویی غوطه ور کنید که در آن می‌توانید ستاره‌های دریایی را لمس، اسب‌های دریایی را مشاهده و حتی رقص چتر دریایی را تماشا کنید. هر مرحله یک فصل جدید و همچنین یک گنج پنهان را نشان می‌دهد که باید کشف شود.

برج العرب

برج العرب

برج العرب چیزی بیش از یک جاذبه گردشگری در دبی است. مکان‌های دیدنی در دبی صرفاً نقاط توریستی نیستند؛ بلکه دروازه‌هایی برای تجربه‌های فراموش نشدنی به شمار می‌روند. به همین دلیل می‌توانید برای انتخاب از میان محله های دبی برای زندگی، این برج را هم در فهرست خود قرار دهید.

دبی فریم

دبی فریم یک سمفونی خارق‌العاده از معماری و داستان سرایی است که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این قاب که در برابر آسمان امارات می‌درخشد، پنجره‌ای عظیم است که گذشته روشن شهر را با آینده روشن آن پیوند می‌دهد.

قاب دبی چیزی بیش از یک نقطه عطف زیبا است و یک تجربه، سفر در زمان و نگاهی جسورانه به روح دبی محسوب می‌شود. دبی فریم هم یکی دیگر از جاذبه‌هایی است که شاید بر تصمیم شما در انتخاب از بین محله های دبی تأثیر بگذارد.

باغ معجزه

به باغ معجزه دبی خوش آمدید، یک کالیدوسکوپ معطر که در میان تپه‌های بیابانی خشک جای گرفته است. این باغ یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در دبی و پر از طرح‌های عجیب و غریب است که محله البرشا را به یکی از جذاب‌ترین محله های دبی  برای ایرانیان نیز تبدیل کرده است.

جاذبه گردشگری آدرس
برج خلیفه دبی، مرکز شهر، بلوار شیخ محمد بن راشد
موزه آینده دبی، بلوار شیخ زاید
باغ وحش زیر آب و آکواریوم دبی دبی مال
برج العرب دبی، جاده ساحلی جمیرا
دبی فریم دبی، الکفاف، دروازه پارک زبیل شماره 4
باغ معجزه دبی، البرشا جنوبی 3

دبی مال

گشت و گذار در اطراف برج خلیفه و یکی از بهترین محله های دبی، بهشت هر گردشگر است. مرکز خرید عظیم دبی مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان بوده و بیش از 1200 فروشگاه را در خود جای داده است. حتی اگر هیچ علاقه‌ای به خرید نداشته باشید، بازدید از این مرکز خرید جذاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

دبی مال دارای امکانات سرگرمی متعددی مانند: پیست اسکی، سالن سینما و چندین جاذبه برای کودکان از جمله آکواریوم دبی است. فواره دبی هم در نزدیکی این مرکز خرید قرار داد و نمایش‌های شبانه با ترکیبی از موسیقی غربی و شرقی را ارائه می‌دهد.

ساحل بادبادک

ساحل کایت در محله زیبای ام سقیم، مقصد ساحلی کلاسیک دبی قرار دارد. این ساحل با ارائه ترکیبی ایده‌آل از هیجان و آرامش و با در نظر گرفتن منظره‌ای عالی از برج العرب، دارای فضایی خانوادگی و محله‌ای با فعالیت‌هایی مانند: والیبال، کایت‌سرفینگ، ویک‌برد و پارو زدن ایستاده و همچنین شن‌های فراوان است.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی وایلد وادی که در امتداد ساحل روبه‌روی برج العرب قرار دارد، مجموعه‌ای از 30 مکان آبی و فضای بازی را تشکیل می‌دهد که برای تمام سنین طراحی شده است. علاقه‌مندان به تجربه هیجان می‌توانند از تنتروم یا برج سورج سر بخورند و هیجان را در یکی از بهترین محله های دبی تجربه کنند.

همچنین چندین گزینه برای سرسره های متوسط و همچنین پارک آبی Juha’s Dhow و Lagoon فقط برای بچه‌ها و Wipeout و Riptide Flowrider وجود دارند که یک موج سواری شبیه‌سازی شده هیجان‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورند.

اقامت در بهترین محله های دبی با مندوبی

آیا به دنبال گرفتن اقامت امارات متحده عربی هستید و نمی‌دانید با چه روشی می‌توانید به این رویای خود دست پیدا کنید؟ جای نگرانی نیست! کارشناسان ما در مندوبی گروپ به شما کمک می‌کنند تا روش مهاجرتی مناسبی را بر اساس شرایط و هدف خود انتخاب کنید.

در این صورت دیگر نگران این موضوع نیستید که مهاجرت شما موفقیت‌آمیز نباشد؛ زیرا مشاوران مندوبی با بررسی کامل شرایط شما و آن چیزی که در سر دارید، شما را راهنمایی کرده و مهاجرتی بی‌دغدغه و موفقیت‌آمیز را به شما هدیه می‌دهند.

پس وقت را تلف نکنید و هم اکنون با کارشناسان ما تماس بگیرید. مشاوران ما به تمامی سؤالات شما در زمینه‌های ثبت شرکت، خرید ملک، سرمایه‌گذاری، تحصیل، کار و آشنایی با رونق بازار مسکن در دبی پاسخ می‌دهند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

کلام آخر

شاید تا به حال حتی اسم محله های شهر دبی را هم نشنیده باشید یا شاید محله های دبی را می‌شناسید و نمی‌دانید که کدام یک را برای زندگی یا رزرو هتل انتخاب کنید. در هر صورت در این مقاله به بررسی محله‌ها و مناطق معروف دبی پرداختیم تا اطلاعات شما را در این زمینه تکمیل کنیم.

سؤالات متداول

  1. برج خلیفه در کدام محله دبی قرار دارد؟

مرکز شهر دبی

  1. کدام یک از محله های دبی گران هستند؟

مرکز شهر، جمیرا، مارینا دبی و…

  1. باغ معجزه دبی در کدام منطقه واقع شده است؟

منطقه البرشا

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات

شرایط و راهنمای کامل زندگی در دبی- 4 مزیت بسیار عالی
جامع‌ترین راهنمای ویزای دبی- 12 ویزای کاربردی دبی
سرمایه گذاری در امارات؛ سودآوری بالا در قطب اقتصادی خاورمیانه2023

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *