مناطق معروف دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مناطق معروف دبی؛ از مرکز شهر تا زیباترین ساحل‌‌ها

آیا مناطق معروف دبی را می‌شناسید؟ اگر تصمیم گرفته‌اید سری به شهر زیبا و لوکس دبی که به عنوان گل سرسبد خاورمیانه شناخته می‌شود بزنید، لازم است مناطق معروف و جاذبه‌های گردشگری دبی را به خوبی بشناسید.

درواقع دبی آن‌قدر جذابیت‌های مختلف دارد که هرکسی دوست دارد به تک‌تک آن‌ها سر زده و از زیبایی و خاص بودنشان لذت ببرد. در ادامه مطلب همراه ما باشید تا سری به دل شهر دبی زده و از لابه‌لای آسمان خراش‌های بلند آن تا سواحل بی‌نظیر این شهر سفر کنیم و ببینیم دلیل این‌همه محبوبیت و آوازه جهانی دبی چیست.

تفریحات معروف‌ترین مناطق دبی

وقتی با مناطق معروف دبی آشنا می شوید، بهتر است تا تفریحات این مناطق را هم بیشتر بشناسید تا در زمان سفر به دبی یا زندگی در این شهر بیشتر تفریح کنید. شاید بتوان گفت که این تفریحات می‌توانند بر تصمیم شما در زمان خرید ملک هم تأثیر بگذارند.

بنابراین در این بخش از مقاله به بررسی و معرفی چند مورد از معروف‌ترین تفریحات دبی در مناطق مختلف این شهر می‌پردازیم. البته تفریحات دبی بسیار گسترده و متنوع هستند و این چند مورد تنها تعداد کمی از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

لذت تماشای برج خلیفه

بهتر است قبل از هر چیز شما را با معروف‌ترین و مهم‌ترین نماد شهر دبی یعنی برج خلیفه آشنا کنیم که کمتر کسی است که برای یکبار هم که شده دلش نخواهد از نزدیک این برج را ببیند. برج خلیفه دبی به قدری مرتفع است که شما از تمامی‌ مناطق معروف دبی می‌توانید آن را مشاهده کنید.

مناطق معروف دبی

ارتفاع این برج که از بنا‌های معروف دبی بوده حدوداً ۸۲۸ متر با ۱۶۳ طبقه قابل استفاده است که هم اکنون به عنوان بلندترین سازه و اسمان خراش ساخته شده توسط بشر شناخته می‌شود و نمادی از زندگی در امارات به حساب می آید.

برج خلیفه از سریع‌ترین آسانسور شیشه‌ای جهان برخوردار است که می‌تواند در هر ثانیه ۱۰ متر جابه‌جا شده و در کمترین زمان بازدیدکنندگان را به طبقات بالای برج برساند.

اگر دلتان می‌خواهد در مرتفع‌ترین رستوران جهان غذا بخورید، باید به طبقه ۱۲۲ برج خلیفه مراجعه کنید؛ البته رستوران‌های این برج بسیار لوکس و گران قیمت هستند. همچنین شما می‌توانید برای دیدن منظره بی‌نظیری از دبی با تلسکوپ‌های مخصوص از امکانات طبقه ۱۲۴ و ۱۴۸ بهره‌مند شوید.

برای بازدید از این برج حتماً به موارد ذکر شده در جدول زیر توجه داشته باشید.

ساعات بازدید

۲۴ ساعته

آدرس

مرکز شهر، واقع در بلوار شیخ محمد بن رشید ۱

قیمت بلیت

بلیت نوع ۱ (طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵) ۱۴۹ درهم و

بلیت نوع ۲ (طبقات ۱۲۴،۱۲۵ و ۱۴۸) ۳۷۸ الی ۵۳۳ درهم

دهکده جهانی دبی؛ لمس فرهنگ‌های مختلف زیر یک سقف

در این بخش از معرفی شهر دبی قرار است شما را با دهکده جهانی دبی آشنا کنیم که اگر به آن سر بزنید، گویا به سفر دور دنیا رفته‌اید. در این مجموعه می‌توانید با فرهنگ و تاریخ بیش از ۹۰ کشور از خاورمیانه، آسیای دور، آمریکا و اروپا آشنا شوید.

بازدید از این دهکده تنها به تماشای آثار تاریخی کشور‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه شما می‌توانید در این مجموعه صنایع دستی سایر کشور‌ها را خریداری کرده و طعم لذیذ غذا‌های محبوب آن‌ها را بچشید. در میان مناطق معروف دبی این دهکده جایی است که سالانه بیش از ۱۲۰۰ مراسم و فستیوال در آن برگزار می‌شود.

حتماً توجه داشته باشید این جاذبه گردشگری دبی از ماه اکتبر تا فوریه دایر است و پیشنهاد می‌کنیم اصلاً در بازدید از مناطق معروف دبی فرصت دیدن دهکده جهانی را از دست ندهید که تجربه‌ای فوق‌العاده فرح بخش و مفید خواهد بود.

ساعات بازدید

دوشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۴ الی ۱۲ شب و جمعه و یکشنبه از ساعت ۴ الی ۱ بامداد

آدرس

بخش جنوبی دبی، واقع در خیابان شیخ محمد بن زاید

قیمت بلیت

۲۰ درهم (برای افراد کمتر از ۳ سال و بالای ۶۵ سال رایگان است)

باغ معجزه دبی؛ بهشتی بی‌نظیر روی زمین

از دیگر جاذبه‌های گردشگری دبی باید به باغ معجزه یا باغ میراکل شهر دبی اشاره کنیم. این باغ از جاذبه های یکی از مناطق معروف دبی محسوب می شود که معمولاً هر سال از ماه نوامبر تا آوریل (تقریباً از آذر ماه تا اردیبهشت ماه) پذیرای گردشگران از سراسر جهان است.

وسعت این جاذبه بهشتی حدوداً ۷۲۰۰۰ متر مربع است و ۱۵۰ میلیون گل و گیاه مختلف را در خود جای داده است؛ از این رو باغ معجزه دبی به عنوان بزرگ‌ترین باغ گل جهان شناخته می‌شود.

درواقع کمی‌ از ذهن دور است که در دل شهر کویری دبی چنین باغ سرسبز و رنگارنگی وجود داشته باشد؛ اما دبی همواره سرزمین شگفتی‌ها بوده است. در این باغ هنرمندان دنیای گل و گیاه با جمع‌آوری و چینش منظم گونه‌های گیاهی مختلف دنیای رنگارنگ و کم‌نظیری خلق کرده‌اند.

باغ معجزه دبی

شما می‌توانید در گوشه‌گوشه این باغ سازه‌هایی همچون حیوانات مختلف، اشیا، خانه، وسایل نقلیه و غیره را مشاهده کنید که تماماً از گل ساخته شده‌اند که این باغ را به یکی از جذاب ترین و معروف ترین جاهای دیدنی دبی تبدیل کرده اند.

پیشنهاد می‌کنیم اصلاً در گشت و گذار در مناطق معروف دبی باغ گل معجزه را از دست ندهید؛ زیرا قدم زدن در این باغ حس زندگی به انسان بخشیده و هنر زیبای طبیعت را در پرورش گل و گیا‌هان مختلف به نمایش می‌گذارد.

ساعات بازدید

از ساعت ۹ صبح الی ۹ شب

آدرس

دبی، واقع در خیابان البرشای جنوبی، خیابان سوم

قیمت بلیت

بزرگسالان ۵۵ درهم و کودکان ۳ الی ۱۲ سال ۴۰ درهم

آکواریوم دبی؛ لذت سفر به زیر دریا

آکواریوم دبی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مناطق معروف دبی است که در آن می‌توانید بیش از ۱۴۰ گونه آبزی که در مخزن عظیمی‌ جای داده شده‌اند را در قالب اقیانوسی کوچک مشاهده کنید. شما در این آکواریوم می‌توانید با پنگوئن‌ها ملاقات کرده و در کنار ماهی‌ها به شنا و غواصی بپردازید.

ملاقات با سمور‌هایی آبی، بازدید از کوسه‌ها و غذا دادن به سفره ماهی‌ها از دیگر تفریحات جذاب این آکواریوم است که برای کودکان نیز مناسب و سرگرم کننده خواهد بود. حتی می‌توانید در این مجموعه به برگزاری جشن تولد برای فرزندان خود بپردازید.

ساعات بازدید

از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

آدرس

واقع در مرکز خرید دبی مال

قیمت بلیت

۲۹۹ درهم

اگر دلتان می‌خواهد لحظاتی تکرار نشدنی و به‌یادماندنی را در کنار خانواده خود در سفر به دبی تجربه کنید، در لیست مناطق معروف دبی، اصلاً آکواریوم دبی را از دست ندهید. برای اطلاع از هزینه های تفریح در شهر لاکچری دبی که جزو جدایی ناپذیر هزینه زندگی در امارات است، با کارشناسان ما در مندوبی در ارتباط باشید.

دبی مال؛ یک مرکز خرید منحصر به فرد

دبی مال

از اصلی‌ترین مناطق معروف دبی باید از دبی مال یاد کنیم که یکی از برترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در جهان است که در نزدیکی برج خلیفه بنا شده و این امکان را به شما می‌دهد در کنار بازدید از فروشگاه‌های لوکس و رنگارنگ، از امکانات رفاهی در امارات که در این مجموعه وجود دارند نیز بهره‌مند شوید.

دبی مال از یک زمین اسکیت روی یخ، محوطه بازی، آکواریوم دبی و سینمایی مجهز برخوردار است. شما می‌توانید در این مجموعه حال و هوای زمستانی را در پیست اسکی گذرانده و به همراه کودکانتان از شهر بازی کیدزانیا، رستوران‌ها و کافه‌های مختلف لذت برده و تجربه دل انگیزی را به سفر خود اضافه کنید.

آدرس: واقع در مرکز شهر دبی، بزرگراه شیخ زاید

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

معرفی بهترین مناطق دبی

دبی بزرگ‌ترین و وسیع‌ترین شهر در امارات متحده عربی است که در هر گوشه از آن می‌توان جاذبه‌ای دیدنی مشاهده کرد که هر گردشگری را به خود جذب می‌کند. با اینکه تنوع مناطق دیدنی شهر دبی بسیار بالا است؛ اما برخی از مناطق آن از شهرت جهانی برخوردار بوده و تقریباً هیچ گردشگری فرصت بازدید از آن‌ها را از دست نمی‌دهد.

بهتر است برای سفر به شهر رؤیایی دبی برنامه ریزی کرده تا بتوانید از بیشتر مناطق معروف دبی و جاذبه‌های آن دیدن کنید. در ادامه به معرفی محلات و مناطق معروف دبی خواهیم پرداخت.

مرکز شهر دبی؛ پاتوق همیشگی گردشگران

مناطق معروف دبی

مرکز شهر دبی یا داون تاون همان بخشی از دبی است که همه ما در عکس‌های مختلف دیده و محو زیبایی و عظمت آن شده‌ایم. اصلی‌ترین دلیل شهرت این منطقه به دلیل حضور برج خلیفه، بلندترین برج دنیا است. این منطقه را به این علت که گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است، می‌توان به عنوان کانون گردشگری دبی معرفی کرد.

مرکز شهر دبی از محبوب‌ترین مناطق معروف دبی است که برای گشت و گذار، سرمایه گذاری و سفر بهترین انتخاب است. این منطقه در امتداد شاه راه‌هایی همچون خیابان شیخ زاید و بلوار دبی قرار دارد. شما در این منطقه می‌توانید از بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا یعنی دبی مال دیدن کنید.

علاوه بر این بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال جهان نیز در کنار دبی مال واقع شده است و شما می‌توانید شب‌ها از رقص زیبایی فواره‌های آب در کنار نور نهایت لذت را ببرید. از دیگر دلایل توریستی بودن مرکز شهر دبی باید به نزدیکی آن به ساحل جمیرا اشاره کنیم که خود به تنهایی یکی از مناطق معروف دبی به شمار می‌آید.

فرقی نمی‌کند به دنبال بازدید از چهره مدرن دبی باشید یا خرید و تفریح، به‌هرحال داون تاون دبی همان جایی است که همه چیز را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سفر خاطره انگیزی داشته باشید و از بهترین تفریحات امارات لذت ببرید.

دبی مارینا؛ از لوکس‌ترین مناطق دبی

اگر می‌خواهید آن تصویری از دبی که همواره در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید را از نزدیک لمس کنید، انتخابی بهتر از دبی مارینا نمی‌توانید داشته باشید. این محله یکی از جذاب‌ترین مناطق معروف دبی است که ساخته دست بشر بوده و به داشتن رستوران‌های لوکس و گران قیمت و آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده شهرت دارد.

جالب است بدانید دبی مارینا به گونه‌ای ساخته شده که اگر از دیگر مناطق دبی همچون محله بر یا دیره به آن وارد شوید، احساس می‌کنید به یک کشور جدید وارد شده‌اید که امکانات آن با محله‌های سنتی دبی اصلاً قابل قیاس نیست.

چیزی که باعث جذابیت دوچندان محله مارینا در میان سایر مناطق معروف دبی شده است این است که این منطقه در امتداد ساحل شنی قرار گرفته و شما گردشگران عزیز می‌توانید لحظات هیجان انگیزی را با تفریحات دریایی این منطقه تجربه کنید.

اگر هزینه سفر برایتان اهمیت چندانی ندارد، می‌توانید در هتل‌های دبی اقامت داشته و لذت زندگی در یک منطقه لوکس و امروزی را به خاطرات خود اضافه کنید. از تفریحات اصلی این منطقه که در بین دیگر مناطق معروف دبی کم نظیر است باید به سفر دریایی با کشتی کروز اشاره کنیم.

اغلب گردشگرانی که به دبی مارینا سر می‌زنند، علاقه بسیاری دارند که دل را به دریا زده و در آرامش آب‌های نیلگون خلیج فارس لحظاتی را آرام و بی‌دغدغه بگذرانند. اگر شما هم به دنبال همچنین فرصتی هستید، کشتی کروز یک سفر دریایی ناب و تکرار نشدنی برای شما رقم خواهد زد.

هزینه یک ساعت گشت و گذار در کشتی کروز ۷۵ درهم است. شما می‌توانید روی این کشتی منظره زیبایی از مناطق معروف دبی را تماشا کرده و از غذا‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه آن لذت ببرید. از دیگر جذابیت‌های دبی مارینا باید به زیپ لاین XLineکه به عنوان بلندترین زیپ لاین در جهان شناخته می‌شود یاد کنیم.

این زیپ لاین در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده و اگر به دنبال یک تجربه هیجان انگیز و ترشح آدرنالین هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید. شما در این زیپ لاین در ارتفاعی حدود ۱۷۰ متر پرواز خواهید کرد. هزینه زیپ لاین یک نفره ۶۵۰ درهم و زیپ لاین دو نفره ۱۲۰۰ درهم است.

به طور کلی دبی مارینا از دیدنی‌ترین مناطق معروف دبی است که تمام آنچه برای یک گشت و گذار حسابی، خرید لوکس یا تجربه هیجانات تکرار نشدنی نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین اگر قصد زندگی در دبی را دارید، دبی مارینا از بهترین مناطق مسکونی دبی است و امکان دسترسی به مراکز و امکانات شهر را به شما می‌دهد.

سؤالات متداول

۱. بهترین مراکز خرید دبی برای ایرانی‌ها کدام‌اند؟

دبی مال، دهکده جهانی دبی، دبی مارینا مال و غیره

۲. قیمت بلیت برج خلیفه چقدر است؟

هزینه این بلیت از ۱۴۹ درهم شروع می‌شود.

۳. آیا ورود به دهکده جهانی دبی به بلیت نیاز دارد؟

بله برای گشت و گذار در این مجموعه تفریحی باید بلیت تهیه کنید.

محله بر دبی؛ بهترین گزینه برای یک سفر ارزان

در این بخش از معرفی مناطق معروف دبی قصد داریم شما را با یکی از محلات قدیمی‌ دبی که با دیدن آن به خوبی می‌توانید حس و حال دبی قدیم‌ را درک کنید آشنا کنیم. محله بر دبی که با نام بستکیا نیز شناخته می‌شود از مناطق پررونق دبی در گذشته بوده است.

نام این محله از نام شهری به نام بستک در جنوب ایران و استان هرمزگان الهام گرفته شده است. این منطقه در حال حاضر در لیست مناطق معروف دبی به عنوان مکانی برای گشت و گذار گردشگران شناخته می‌شود و شما می‌توانید تاریخ غنی مردم این منطقه را در محله بر دبی به خوبی لمس کنید.

محله بر دبی

اگر به تاریخ و فرهنگ علاقه دارید، می‌توانید از موزه دبی واقع در قلعه الفهیدی دیدن کنید که میزبان اشیا، وسایل قدیمی‌ و سبک زندگی شیخ نشینان دبی پیش از آغاز عصر مدرنیته در دبی است. علاوه بر این در منطقه دیره گالری مجلس قرار دارد که برای علاقه‌مندان به هنر یک فرصت هیجان انگیز و به‌یادماندنی خواهد بود.

در این گالری آثاری وجود دارند که مانند آن‌ها را در هیچ کجای دنیا نخواهید دید. محله بر دبی از بازار‌های قدیمی‌ و رستوران‌های سنتی نیز برخوردار است که در آن‌ها می‌توانید خستگی را از تن خارج کرده و یک وعده غذایی لذیذ عربی نوش جان کنید.

محله دیره دبی؛ ترکیبی از زندگی مدرن و سنتی

محله دیره (deira) یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین محله‌های دبی است که در قسمت شرقی دبی قرار دارد. شما می‌توانید در این منطقه در کنار لمس رنگ و بوی مدرنیته تصویری از دبی قدیم را مشاهده کرده و از مراکز خرید، فروشگاه‌ها و بازار‌های سنتی دیره نهایت لذت را ببرید.

شما می‌توانید در کوچه پس کوچه‌های دیره قدم زده و یک قهوه اصیل عربی نوش جان کرده یا در پارک‌های ساحلی و مراکز تفریحی دیره لحظات خاطره انگیزی و جذابی را سپری کنید. محله دیره از محبوب‌ترین مناطق معروف دبی نزد گردشگران است و جاذبه‌های بسیاری را در درون خود جای داده است.

از جاذبه‌های اصلی محله دیره دبی باید به بازار طلا اشاره کنیم که بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به سرمایه گذاری و خرید طلا است. درواقع کمتر کسی است که بتواند چشم خود را روی طلا‌های متنوع و بسیار جذاب این بازار ببندد. شما می‌توانید در این بازار همه نوع طلایی پیدا کرده و از زیبایی آن‌ها لذت ببرید.

اگر انتخابتان در بین مناطق معروف دبی محله دیره است، فراموش نکنید که حتماً به بازار رنگارنگ ادویه که دنیایی از رنگ‌ها و بو‌های مختلف است سر بزنید. اگر طعم غذا‌های عربی را چشیده باشید، متوجه شده‌اید که ادویه‌ها نقش پررنگی در دستور پخت غذا‌های عربی دارند.

اگر دستی در هنر آشپزی دارید و دلتان می‌خواهد طعم و مزه‌های جدید خلق کنید، بازار ادویه محله دیره که یکی از بهترین بازار های دبی محسوب می شود، بهشت شما خواهد بود.

محله جمیرا دبی؛ منطقه‌ای لوکس با سواحل زیبا

در این بخش از معرفی مناطق معروف دبی لازم است شما را با یک محله لوکس و اعیان‌نشین به نام جمیرا دبی آشنا کنیم. محله جمیرا جزو نخستین محلات دبی است که با هدف مدرن سازی این شهر ساخته شده است؛ از این رو شامل ساختمان‌های تجاری و مسکونی بسیار لوکس و امکانات مدرنی برای مردم و گردشگران است.

محله جمیرا دبی به ۳ بخش شامل جمیرا یک، جمیرا دو و جمیرا سه تقسیم می‌شود که در تمامی‌ آن‌ها می‌توانید ساختمان‌های شیک و ویلا‌های مدرن را مشاهده کنید. جالب است بدانید ساحل جمیرا با نام ساحل شیکاگو نیز شناخته می‌شود.

محله جمیرا دبی

در این بخش از مناطق معروف دبی هتل‌های بسیار مشهوری همچون هتل برج العرب (از گران‌ترین هتل‌های دنیا) پارک آبی وایلد وادی، پالم جمیرا (نخل جمیرا) و سواحل چشم نوازی قرار دارند که منجر شده‌اند این منطقه مانند نگینی در دل شهر دبی بدرخشد.

درمورد هتل برج العرب باید بدانید که معماری آن شبیه به یک کشتی بادبانی عربی و درعین‌حال کاملاً مدرن و امروزی است. ارتفاع این هتل حدود ۲۳۱ متر بوده و به عنوان ششمین هتل بلند دنیا شناخته می‌شود. با این هتل می توانید شاهکار معماری برج های دبی را به وضوح ببینید.

هزینه یک شب اقامت در هتل برج العرب به طور میانگین حدود ۱۳۰۰ دلار بوده و مساحت هر اتاق از این هتل به ۵۰۰ متر مربع می‌رسد.

درمورد پارک آبی وایلد وادی که از دیگر امکانات مناطق معروف دبی است باید بدانید از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پارک‌های آبی در جهان بوده و شما می‌توانید در این پارک تفریحات آبی هیجان انگیزی را تجربه کنید. هزینه بلیت این پارک آبی از ۳۱۰ درهم آغاز شده و بنا به امکانات مورداستفاده شما متغیر خواهد بود.

اگر بخواهیم کمی‌ از حال و هوای پارک وایلد وادی برایتان تعریف کنیم باید بگوییم تجربه سقوط از سرسره ۳۳ متری، ترن هوایی آبی و شیرجه زدن در گرداب‌های آب شدید سبب شده است گردشگران از سراسر دنیا این پارک را در میان دیگر مناطق معروف دبی انتخاب کرده و به آن سر بزنند.

از دیگر جاذبه‌های بی‌نظیر محله جمیرا دبی باید به بزرگ‌ترین جزیره ساخته دست بشر یعنی نخل جمیرا یا پالم جمیرا اشاره کنیم. کمتر کسی است که علاقه‌مند به گشت و گذار در مناطق معروف دبی باشد و دلش نخواهد این شاهکار ساخت بشر را از نزدیک ببیند.

نخل جمیرا هفتمین جزیره مصنوعی در دنیا است که شبیه به یک درخت نخل بوده و از ۱۷ شاخه برخوردار است. در ساخت این جزیره حدوداً ۷ میلیون سنگ استفاده شده که در نوع خود بسیار بی‌نظیر و منحصر به فرد است.

جدا از شکل ظاهری جذاب این نخل، شما می‌توانید در این جزیره از هتل‌های لوکس همچون هتل آتلانتیس، مراکز خرید، امکانات رفاهی و تفریحی متنوع، شنا با دلفین‌ها و تور‌های کایاک سواری نیز نهایت لذت را ببرید؛ بنابراین جمیرا یک انتخاب ایده‌آل در بین دیگر مناطق معروف دبی برای شما گردشگران است.

منطقه الفهیدی

یکی از قدیمی‌ترین مناطق معروف دبی که به خوبی بازسازی شده، اما همچنان جذابیت دوست داشتنی خود را حفظ کرده، الفهیدی است. پیچ و خم معماری این منطقه به طرز شگفت‌انگیزی به ساختمان‌هایی به سبک عربی ساخته شده از خشت‌های گلی و برج‌های بادگیر منتهی می‌شود.

بسیاری از آنها به زیبایی به گالری‌ها، موزه‌ها و همچنین مهمان‌خانه‌ها و کافه‌های اطراف حیاط‌ها تبدیل شده‌اند. از این رو الفهیدی یکی از جذاب‌ترین و بهترین مناطق معروف دبی به شمار می‌آید.

ساحل مینا

مینا سیاحی (ساحل مینا) در نزدیکی مارینای مجلل دبی و ایستگاه مونوریل جزیره پالم جمیرا، فضایی دلپذیر را در کنار شن‌های سفید به وجود آورده است. این منطقه نسبت به مناطق دیگر شهر دبی کمتر محبوب شده؛ اما همچنان طرفداران خود را دارد.

منطقه البراری

البراری یک بهشت دورافتاده است که دور از سر و صدای اضافی شهر قرار دارد. این منطقه دارای ویلاهای لوکسی است که در میان باغ‌های سرسبز و دریاچه‌های زیبا ساخته شده‌اند.

آنچه البراری را بیش از پیش قابل توجه می‌کند، این است که تنها 40 درصد از کل مساحت آن برای ساخت ویلاهای لوکس استفاده شده، در حالی که 60 درصد آن محوطه سازی شده است.

ساکنان این منطقه می‌توانند از بین بیش از 260 ویلای زیبا که در 6 باغ زیبا ساخته شده‌اند، انتخاب کنند. دریاچه بزرگ و آب‌نماها زیبای البراری به زیبایی این منطقه می‌افزاید. به همین دلیل می‌توان گفت که البراری یکی از زیباترین مناطق معروف دبی محسوب می‌شود.

مزارع عربی

Arabian Ranches یا همان مزارع عربی شهر دبی بیش از 4000 ویلا لوکس را در میان محیطی آرام و بیابانی ارائه می‌دهد. این املاک دارای فضاهای بزرگ، پلان‌های باز، فضاهای خارجی با حیاط خلوت یا استخر و ترکیبی از معماری اسپانیایی، پرتغالی و عربی هستند.

این منطقه، دو مورد از پیشرفته‌ترین زمین‌های گلف یعنی باشگاه گلف Arabian Ranches و باشگاه چوگان و اسب‌سواری دبی را در خود جای داده است. ساکنان این منطقه می‌توانند در فعالیت‌هایی مانند: مسابقات تنیس، فستیوال کباب‌های محلی، انجمن‌های خیریه و جمعه بازارها شرکت کنند.

با مندوبی گروپ؛ سفر به‌یادماندنی را به دبی تجربه کنید!

احتمالاً شما هم با خواندن این مطلب ترغیب شده‌اید که برای یکبار هم که شده طعم شیرین سفر به شهر رؤیایی دبی را چشیده و از مکان‌های معروف دبی بازدید کنید. اگر می‌خواهید در کمترین زمان بار سفر بسته و به دیدن این شهر فوق لوکس بروید، می‌توانید در زمینه اخذ ویزا و مهیا کردن الزامات سفر از تیم تخصصی مندوبی کمک بگیرید.

شما می‌توانید در کلیه حوزه‌های دریافت ویزای توریستی دبی، ثبت شرکت در دبی، اخذ اقامت خانواده، پاسپورت دومینیکا، پاسپورت سندلوشیا، تمدید لایسنس، شرایط گواهی گود استندینگ و موارد دیگر با متخصصان تیم ما مشورت کرده و بهترین تصمیم را بگیرید. مندوبی گروپ از ابتدا تا انتهای امور سفر یا مهاجرت به امارات و دبی در کنار شما خواهد بود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سخن پایانی

احتمالاً شما هم آوازه جا‌های دیدنی دبی به گوشتان رسیده است و می‌دانید این شهر به عنوان شهر آسمان خراش‌های بی‌نظیر و عروس خلیج فارس شناخته می‌شود. این شهر بی‌دلیل به این القاب خوانده نمی‌شود؛ بلکه در گوشه‌گوشه آن جاذبه‌های دیدنی و فوق‌العاده‌ای به چشم می‌خورند که در هیچ کجای دنیا نمی‌توان مانند آن‌ها یافت.

از آنجایی که امروزه دبی به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شده است و بسیاری گردشگران هرساله به منظور بازدید از جا‌های معروف دبی به این شهر سفر می‌کنند، ما در این مطلب به معرفی مناطق معروف دبی و جاذبه‌های گردشگری این شهر لوکس پرداختیم.

سؤالات متداول

۱. گران‌ترین محله‌های دبی کدام‌اند؟

مرکز شهر دبی، پالم جمیرا، دبی مارینا، محله شیخ زاید و غیره

۲. چه روز‌هایی می‌توان از ساحل جمیرا بازدید کرد؟

شما می‌توانید هرروزه از ۸ صبح تا غروب آفتاب از سواحل این منطقه دیدن کنید.

۳. دبی مال کجا است؟

این مرکز خرید بزرگ در مرکز شهر دبی، جاده فایشنال سنتر، در کنار برج خلیفه واقع شده است.

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *