مهاجرت پزشکان به امارات

مهاجرت پزشکان به امارات


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

همه‌ چیز درمورد مهاجرت پزشکان به امارات

تب مهاجرت پزشکان به امارات در چند سال اخیر بسیار داغ شده و دلایل آن ثروتمند و در حال توسعه بودن این کشور هستند. به این صورت که مهاجرت کادر درمان به امارات به یک اولویت برای مسئولین امارات تبدیل شده و این کشور در حال حاضر یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهاجرت پزشکان است.

اگر به عنوان یک پزشک قصد زندگی و کار در امارات و افزایش درآمد خود را دارید و می‌خواهید شرایط مهاجرت پزشکان به دبی امارات را بسنجید، در این مقاله مراحلی که باید برای مشغول به کار شدن به عنوان پزشک در امارات طی کنید را خواهید آموخت؛ پس از شما دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

همه‌ چیز درمورد مهاجرت پزشکان به امارات
همه‌ چیز درمورد مهاجرت پزشکان به امارات

چرا مهاجرت پزشکان به امارات سودمند است؟

مزایای اصلی مهاجرت به امارات به منظور کار یا تحصیل در رشته‌های پزشکی، درآمد بالا و وجود دانشگاه‌های با کیفیت در این کشور هستند.

همچنین مراقبت‌های بهداشتی و پزشکی در دبی به جدیدترین امکانات و تجهیزات پزشکی مجهز بوده و دقیق هستند. به علاوه شرایط کار پزشکان ایرانی در دبی و درآمد آنها در وضعیت عالی قرار دارند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

 

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

زمانی که شما به عنوان یک پزشک به کشور امارات مهاجرت می‌کنید، در این کشور حقوق و مزایای کاری بسیاری شامل حال شما می‌شوند که در ادامه این بخش مهم‌ترین این مزیت‌ها را در مهاجرت پزشکان به امارات را بررسی خواهیم کرد.

اقامت ۱ الی ۲ساله همراه با قابلیت تمدید مجدد و تبدیل به دائم!

اولین مزیت مهاجرت پزشکان به امارات اخذ اقامت امارات است که شیخ محمد بن راشد در توییتی خبر صدور ویزای امارات برای پزشکان متخصص و سرمایه‌گذاران در این زمینه را منتشر کرد؛ همچنین در ادامه گفت که علاوه بر دریافت ویزای امارات، پزشکان می‌توانند پاسپورت امارات را هم دریافت کنند.

اقامت اولیه پزشکان ۱ الی ۲ساله است که امکان تمدید مجدد را دارد و در صورتی که واجد شرایط لازم اقامت دائم و اخذ پاسپورت کشور امارات بودند، می‌توانند برای آن اقدام کنند.

البته این مسیر پیچیدگی و دشواری‌های خودش را دارد که شما می‌توانید از مشاوران ما در مندوبی گروپ از طریق شماره‌های موجود مشاوره تخصصی و رایگان در این زمینه را دریافت کنید تا قوی‌ترین پاسپورت دنیا در دستتان باشد!

https://proteinforlife.co/product-category/%da%86%d8%b1%d8%a8%db%8c-%d8%b3%d9%88%d8%b2/

شغل بدون مالیات

از این مورد تعجب نکنید؛ چراکه سازمان مالیات امارات از سال ۲۰۱۸ به بعد سیستم پرداخت مالیات لازم را برای مشاغل کادر درمان و پزشکی در این کشور را مقدار ۰ اعلام کرد! که یعنی برای پزشکان و کادر درمان مشغول به کار در امارات مالیات بر درآمد وجود ندارد و از پرداخت آن معاف هستند.

شروع کار با جایگاه فعلی خودتان

از دیگر مزایای مهاجرت پزشکان به امارات می‌توان به وارد شدن و آغاز به کار در کشور امارات در همان جایگاه شغلی فعلی در ایران که شامل عمومی، متخصص و… است و همان را برای شما در نظر می‌گیرند، اشاره کرد.

شروع کار با جایگاه فعلی خودتان

عدم نیاز به مدرک زبان

بله این مورد درست است! مهاجرت پزشکان به امارات بدون مدرک زبان هم امکان پذیر بوده و فقط لازم است که تا حدودی توانایی در زبان برای کار و زندگی در کشور دیگری را داشته باشند؛ اما این مشاغل برای دریافت اقامت در دبی نیازی به مدرک زبان ندارند.

پرداخت هزینه رفت و آمد توسط کارفرما

هزینه‌های رفت و آمد شما از جمله: ویزا، بلیت و… برای حداقل ۱ بار در سال بر عهده کارفرما است و چه چیزی از این پیشنهاد امارات به پزشکان ایرانی بهتر است!

اعتبار مدرک پزشکی دبی

شما همچنین می‌توانید برای تحصیل در رشته‌های مختلف پزشکی به این کشور مهاجرت کنید؛ زیرا این کشور و به خصوص شهر دبی زیرساخت‌های عالی و مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی دارد که توسط جدیدترین امکانات پزشکی توسعه پیدا کرده‌اند و مدارک فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های این کشور معتبر هستند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

درآمد عالی و زندگی مرفه

شما به عنوان پزشک در کشور ثروتمند امارات از حقوق بالایی برخوردار می‌شوید. درآمد شما به درهم امارات پرداخت می‌شود. سالیانه ۳۰ روز مرخصی همراه با حقوق خواهید داشت. شما و اعضای خانواده تحت تکفل شما بیمه درمانی دریافت می‌کنید؛ بنابراین پزشکی یکی از پردرآمدترین مشاغل امارات است.

مدارک مورد نیاز در مهاجرت پزشکان به امارات

بعد از گرفتن تصمیم مهاجرت به دبی به عنوان یک پزشک، لازم است که شما برای شروع فرایند مهاجرت مدارک خود را آماده ارسال به سفارت امارات و وزارت بهداشت امارات کنید. شما می‌توانید مدارک خود را برای ما در مندوبی ارسال کنید و بقیه کارها را به ما بسپارید تا با دغدغه کمتری کار‌های مهاجرت شما پیش برود.

مدارک مورد نیاز در مهاجرت پزشکان به امارات
مدارک مورد نیاز در مهاجرت پزشکان به امارات

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

مهم‌ترین مدارک لازم در مهاجرت پزشکان به امارات شامل موارد زیر هستند:

  • اسکن واضح از پاسپورت امضا دار و معتبر
  • عکس پاسپورتی
  • اصل و ترجمه مدارک تحصیلی تأییدشده
  • اصل و ترجمه ریزنمرات در رشته تحصیلی مورد نظر
  • تأییدیه قبولی در آزمون DHA
  • اصل و ترجمه شناسنامه
  • نامه پیشنهاد کاری
  • اصل و ترجمه پروانه دائم پزشکی و یا تأسیس مطب
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • اصل و ترجمه گواهی حق اشتغال
  • گواهی‌نامه سلامت جسمی و روحی

شرایط مهاجرت پزشکان به امارات

این حقیقت که امارات دعوت و استقبال زیادی از پزشکان و متخصصان زبردست خارجی کرده خبر بسیار خوبی برای مهاجرت پزشکان به امارات است. البته برای دستیابی به صلاحیت کار در حرفه پزشکی در کشور امارات باید مدارک مرتبط با تخصص پزشکی شما در این کشور تأیید شود.

همچنین دانستن مقدار کافی زبان عربی باعث افزایش شانس موفقیت شما در مهاجرت به امارات می‌شود. در ادامه درباره دیگر شرایط کار به عنوان پزشک در امارات توضیحات لازم داده شده است.

شرایط مهاجرت پزشکان به امارات
شرایط مهاجرت پزشکان به امارات

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سابقه کار پزشکی

یکی از شرایط لازم اخذ اقامت در دبی برای کادر درمان و پزشکان داشتن ۱ الی ۴ سال سابقه و تجربه کاری در مراکز معتبر بهداشتی و درمانی است؛ البته اگر فاصله زمان درخواست شما برای اقامت و آخرین سوابق کاری شما بیشتر از دو سال بوده در این صورت سابقه کاری شما لحاظ نمی‌شود.

هرچه رزومه کاری و تحصیلی و مرکزی که در آن شاغل بوده‌اید بهتر باشد، شانس و امتیاز شما برای اخذ اقامت بیشتر خواهند بود و متخصصان حرفه‌ای ما در مندوبی آماده هستند تا در تکمیل یک رزومه قوی شما را یاری کنند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

در جدول زیر میزان دقیق سابقه کاری مورد نیاز مهاجرت پزشکان به امارات برای برخی از زمینه‌های پزشکی را می‌توانید مشاهده کنید.

شاخه پزشکی سابقه کاری لازم
پزشک و دندانپزشک عمومی ۴ سال
پرستار و ماما ۳ سال
داروساز ۲ سال
پزشک متخصص ۳ سال
فیزیوتراپیست ۲ سال
تکنسین رادیولوژی ۱ الی ۲ سال (مدرک کارشناسی)
تکنسین دندانپزشکی ۱ الی ۴ سال (بنا به مدرک تحصیلی)
تکنسین بیهوشی ۲ سال
تکنسین کاشت مو ۲ سال
تکنسین زیبایی ۲ سال
تکنسین لیزر ۱ سال

دریافت تأییدیه دیتا فلو Data Flow

اخذ تأییدیه دیتا فلو از شرایط و مدارک مهم و مورد نیاز در مهاجرت پزشکان به کشورهای عربی و کار در آنجا است. این مدرک یک سند رسمی صادر شده از گروه DataFlow است که مدارک تحصیلی، سابقه و تجربه کاری، پروانه مطب و پزشکی، مجوزهای پزشکی و جزئیات پاسپورت شما را می‌سنجد و معتبر بودن آنها را تأیید می‌کند.

پروسه اخذ و بررسی مدارک در دیتا فلو نزدیک به ۶ ماه طول می‌کشد و بعد از دریافت آن متقاضی از نظر تخصصی و حرفه‌ای حق کار در کشور مدنظر را دارد.

دریافت تأییدیه دیتا فلو Data Flow
دریافت تأییدیه دیتا فلو Data Flow

قبولی در آزمون پرو متریک DHA

برای مهاجرت پزشکان به امارات و متقاضیان کار در دبی و دیگر شهرهای امارات لازم است که در آزمون پرو متریک شرکت کرده و نمره قابل قبولی را دریافت کنند. آزمون پرومتریک توسط سازمان Prometric آمریکا که مسئول برگزاری بیشتر آزمون‌های بین‌المللی در حرفه‌ها و مشاغل متنوع است، برگزار می‌شود.

برای کسب نمره قبولی در این آزمون شما باید به بیشتر از ۶۰٪ سؤالات پاسخ درست دهید. در ایران مرکز پرو متریک برای برگزاری آزمون وجود ندارد؛ پس شما برای شرکت در این آزمون باید به کشور‌های همسایه و مسئول این آزمون سفر کنید.

برای دریافت مشاوره در امور مهاجرت و این آزمون می‌توانید از مشاوران ما در مندوبی کمک بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین راه‌حل‌ها را به شما معرفی کنند.

اخذ نامه صلاحیت حرفه‌ای گود استندینگ Good Standing

در مرحله اخذ ویزا برای مهاجرت پزشکان به امارات نیاز است که پروانه صلاحیت حرفه‌ای و کار خود را از مرکز نظام پزشکی بگیرند. گود استندینگ صلاحیت حرفه‌ای برحسب شایستگی‌های فرد در زمینه‌های عملی، انضباطی، جسمی، اخلاقی و روانی بررسی و صادر می‌شود.

اخذ نامه صلاحیت حرفه‌ای گود استندینگ Good Standing
اخذ نامه صلاحیت حرفه‌ای گود استندینگ Good Standing

دریافت نامه شایستگی  Eligibility Letter

یکی دیگر از شرایط مهاجرت پزشکان به امارات اخذ تأییدیه شایستگی یا همان Eligibility Letter است که نشان دهنده اجازه فعالیت پزشکی فرد در کشور امارات است و به وسیله سازمان بهداشت دبی DHA صادر می‌شود.

مشاغل پزشکی مورد نیاز در امارات

کشور امارات به منظور گسترش سیستم پزشکی خود، به چندین تخصص مختلف در انواع زمینه‌‌های پزشکی، بهداشتی و درمانی نیاز دارد؛ از این رو در ادامه این مطلب سعی کردیم بیشتر تخصص‌های حوزه پزشکی مورد تقاضا امارات و دبی را به شما معرفی کنیم که عبارت‌اند از:

  • پزشک عمومی
  • پرستار
  • ماما
  • روانپزشک
  • پزشک داخلی
  • جراح پلاستیک
  • متخصص پوست
  • کار درمانی
  • ارتوپدی
  • رادیولوژی
  • اطفال
  • زنان و زایمان
  • بینایی سنجی
  • شنوایی سنجی
  • غدد
  • متخصص ریه
  • گوارش
  • متخصص و جراح قلب
  • جراح عمومی
  • جراح کودکان
  • جراح فک و دندان
  • تکنسین بیهوشی
  • متخصص مغز و اعصاب

استخدام پزشک در بیمارستان ایرانیان دبی

یکی از بهترین و مناسب‌ترین پیشنهاد امارات به پزشکان ایرانی، استخدام در بیمارستان ایرانیان در دبی است که جزو مجهز‌ترین مراکز درمانی حال حاضر دبی معرفی می‌شود.

بیمارستان ایرانیان دبی همه روزه برای بررسی رزومه‌های لیست پزشکان ایرانی در دبی و پذیرش آنها در مسیر مهاجرت پزشکان به امارات آماده است و حقوق مناسب و چشمگیری برای کارکنان خود در نظر گرفته است.

استخدام پزشک در بیمارستان ایرانیان دبی
استخدام پزشک در بیمارستان ایرانیان دبی

نحوه استخدام پزشک در بیمارستان ایرانیان دبی از طریق استخدام مستقیم انجام نمی‌شود؛ بلکه شما باید از طرف نمایندگان این بیمارستان برای استخدام معرفی شوید و بعد مراحل مصاحبه استخدامی را انجام دهید. آدرس بیمارستان ایرانیان دبی واقع در شهر دبی، جاده الوصل، منطقه جمیرا به شماره تماس: ۹۷۱۴۳۴۴۰۲۵۰ است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

حقوق پزشکان در امارات

کشور امارات کشوری است که بیشتر دستمزد‌ها را به کارد درمان و پزشکی خود اختصاص می‌دهد. همین موضوع به یک دلیل عالی برای مهاجرت پزشکان به امارات تبدیل شده است. مقدار دقیق‌تر حقوق پزشکان در امارات به زمینه فعالیت و تخصص، سابقه کاری و مدارک تحصیلی ربط دارد.

به طور معمول پزشکان و پرستاران شاغل در امارت بعد از گذشت ۱۶ ماه کار، افزایش حقوق ۸ تا ۱۰ درصدی دارند. برای آگاهی شما از مقادیر حدودی و تقریبی این دستمزد‌ها در امارات، گزارش‌های مراکز مربوطه را بررسی کرده‌ایم و نتیجه را می‌توانید در جدول زیر ببینید.

حداقل حقوق ماهانه پزشک در امارات ۱۸۵۰۰ درهم ۵۰۰۰ دلار
حداکثر حقوق ماهانه پزشک در امارات ۷۰۰۰۰ درهم ۱۹۰۰۰ دلار
میانگین حقوق ماهانه پزشک در امارات ۴۴۰۰۰ درهم ۱۲۰۰۰ دلار

مهاجرت پزشکان به امارات در سریع‌ترین زمان با تخصص تیم مندوبی

مسیر و روش مهاجرت پزشکان به امارت دارای اهمیت و حساسیت است و در این مسیر دریافت مشاوره و همکاری با مندوبی گروپ شما را سریع‌تر به هدفتان می‌رساند؛ چراکه متخصصان مندوبی دارای اطلاعات کامل و تجربه ۲۰ساله و دارای بیش از ۱۰۰ نمونه کار موفق در زمینه‌های مهاجرت، اخذ ویزای امارات و… هستند.

تیم مندوبی با ارائه خدمات حرفه‌ای خود به شما، از صفر تا صد اخذ اقامت دبی برای پزشکان و سایر کادر درمان و ارسال مدارک لازمشان به سازمان‌های مربوطه در کنارتان خواهند بود و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

سخن پایانی

با توجه به پیشرفت‌های متداوم امارات، این کشور به نیاز خود را  نیرو‌های متخصص در زمینه‌های مختلف مانند پزشکی و کادر درمان اعلام کرده است. این مسئله و شرایط مناسب کار در امارات باعث افزایش مهاجرت پزشکان به امارات شده و مهم‌ترین دلیل آن را می‌توان کم زمان بودن روند مهاجرت به امارات نام برد.

در این مقاله شرایط لازم برای مهاجرت پزشکان به دبی، مزایا و درآمد را بررسی کردیم و مدارک لازم را معرفی کردیم. مهاجرت پزشکان ایرانی به امارات شرایط رفاهی و اقتصادی بهتری را برایش رقم می‌زند که نمی‌توان از آنها چشم پوشی کرد.

سؤالات متداول

۱. اقامت پزشکان در امارات چند ساله است؟

پزشکان و پرستاران در ابتدا اقامت ۱ الی ۲ساله را دریافت می‌کنند که این اقامت قابل تمدید و همچنین قابل تبدیل به اقامت دائم امارات است.

۲. مزایای مهاجرت پزشکان به امارات چیست؟

مزایای کار در امارات شامل: دستمزد بالا، نبود مالیات بر درآمد، زندگی مرفه و اخذ اقامت بلند مدت و دائم است.

۳. آیا مهاجرت پزشک به امارت مدرک زبان لازم دارد؟

خیر مهاجرت از طریق زمینه پزشکی به امارات نیازی به مدرک زبان انگلیسی ندارد.

سایر مقالات:

قوانین و شرایط دریافت گواهینامه در دبی + هزینه‌های سال 2024
اجاره مغازه در دبی-اجاره بهتر است یاخرید؟5عامل مهم تاثیرگذار
4 مزیت اجاره ماشین در دبی + قوانین، مدارک لازم و هزینه

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *