نمایشگاه های امارات

نمایشگاه های امارات


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

نمایشگاه های امارات

آیا از تاریخ و زمان برگزاری نمایشگاه های امارات در سال ۲۰۲۴ خبر دارید؟ اگر قصد سفری عالی و پر بار را به دبی دارید، می‌توانید با برنامه‌ریزی و تنظیم زمان سفر خود بر اساس تقویم نمایشگاه های امارات، بهترین زمان سفر به دبی و سایر شهرهای امارات را تجربه کنید؛ البته برای این کار باید از رویدادها و زمان برگزاری آنها اطلاع داشت باشید تا برنامه‌ریزی شما دقیق‌تر شود.

نگران این موضوع نباشید! چراکه در این مقاله ما زمان برگزاری نمایشگاه های دبی و دیگر شهر‌های امارت را همراه با اطلاعات کامل مورد نیاز شما برای شرکت در آنها را بررسی خواهیم کرد. شاید مطالعه این مقاله توفیق اجباری باشد که سفرتان به‌یادماندنی‌تر شود؛ پس با ما همراه شوید.

نمایشگاه جواهرات JWS ابوظبی ۲۰۲۴

این نمایشگاه که جزو لیست نمایشگاه های امارات است نزدیک به سه دهه از اولین برگزاری آن گذشته است و همچنان هر ساله ظرافت و زیبایی صنعت جواهرسازی را همراه با موفقیت به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه موجب شده که ابوظبی به مقصدی برای چندین طراح، تولید کننده،  تأمین کننده و عمده فروش جواهرات و ساعت‌های مسافرتی تبدیل شود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

این نمایشگاه عنوان یکی از لوکس‌ترین نمایشگاه های امارات و محل قابل توجه برای تجمع علاقه‌مندان به این صنعت و برند‌های معروف در این صنعت را دارد که برندهای جواهراتی باکیفیت، شیک و زیبا در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه JWS مشوق طراحان تازه‌کار مختلف در حوزه ساخت جواهرت و استعدادهای محلی و علاقه‌مند اماراتی به طراحی جواهرات شده است. شما نیز می‌توانید به عنوان یک برند و فروشنده جواهرات و ساعت در این نمایشگاه شرکت کنید و مجموعه‌های خاص، جدید و خیره‌کننده خود را در کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس نمایش دهید.

نمایشگاه جواهرات JWS ابوظبی ۲۰۲۴
نمایشگاه های امارات

نمایشگاه Arab Lab دبی ۲۰۲۴

آزمایشگاه عرب از نمایشگاه های دبی است که انواع تجهیزات، فناوری‌های نو و خدمات آزمایشگاهی در آنجا به نمایش گذاشته می‌شوند. متخصصان صنایع متفاوت از سراسر جهان به این نمایشگاه بین‌المللی می‌آیند و مجذوب آن می‌شوند.

در نمایشگاه Arab Lab غرفه‌های مختلفی برای تولیدکنندگان، تأمین کنندگان و بازرگان‌های فناوری آزمایشگاهی و دستگاه‌های متنوع را در خود جای داده است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

محصولات موجود در غرفه‌های نمایشگاه عبارت‌اند از: ابزارهای تحلیلی، تجهیزات آزمایشگاهی، راه‌حل‌های علمی و موارد دیگر هستند؛ بنابراین می‌تواند گفت که یکی از مهم‌ترین نمایشگاه های دبی محسوب می‌شود. نمایشگاه عرب لب دبی در سال ۲۰۲۴ از رویدادهای B۲B است و به این دلیل بیشتر مدیران آن از بخش‌های متفاوت به این نمایشگاه ملحق می‌شوند.

نمایشگاه عرب لب در دبی اهمیت خاصی دارد؛ زیرا فرصتی ویژه و منحصر به فرد برای افراد و غرفه‌دارانی است که برای نمایش محصولات خود به دنبال مکانی مناسب هستند و چه مکانی بهتر از یک نمایشگاه بین‌المللی است؟

در نمایشگاه غرفه‌داران می‌توانند با مدیران در حوزه‌های صنایع مختلف ارتباط برقرار کنند و همچنین با جدیدترین فناوری‌های صنایع آزمایشگاهی آشنا شوند.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

نمایشگاه Edilsocial شارجه

یکی دیگر از نمایشگاه های امارات نمایشگاه Edilsocial است که شرکت‌های تولیدی و استودیوهای بین‌المللی در حوزه معماری، طراحی، مهندسی و خدمات آن امکان حضور در غرفه‌های نمایشگاهی این مکان را دارند.

امکان پیاده‌سازی و طراحی در یک مکان واحد به منظور ارتباط و بحث درباره موضوعات مربوط به محصولات نوآورانه یکی از اهداف اصلی و مزایای این نمایشگاه است.

در نمایشگاه برای حوزه‌های معماری و طراحی فضای باز، نرم افزار و همچنین اجرای پروژه‌های مستقل کاری با شرکت‌ها و متخصصان در زمینه‌های کالاها و مواد مرتبط با ساخت و ساز بنا، گیاهان و تهویه مطبوع و… رویدادهای آموزشی اختصاص داده شده است.

نمایشگاه Edilsocial شارجه
نمایشگاه های امارات

نمایشگاه بین‌المللی غذا و آشامیدنی دبی ۲۰۲۴

Gulfood Manufacturin یک نمایشگاه مربوط به صنعت غذا و نوشیدنی‌ها و در این زمینه پیشرو نیز است. این مراسم می‌تواند در لیست نمایشگاه های تجاری امارات متحده عربی جا بگیرد؛ چراکه بیشتر تنظیم‌کنندگان و متخصصان در این صنعت شامل: تولیدکنندگان، تأمین‌کنندگان و فروشندگان در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

این نمایشگاه به دلایل دیگر هم جزو بهترین نمایشگاه های امارات شمرده می‌شود و این دلایل داشتن فناوری‌هایی شامل: ماشین آلات بسته‌بندی، ابزار‌های پردازش مواد اولیه، مواد غذایی و… هستند؛ همچنین قرار بر این است که جلسات B۲B، کنفرانس‌ها و بحث‌های تجاری در مورد شبکه‌سازی، بررسی و انجام معاملات تجاری در صنعت F&B هم قسمتی از این نمایشگاه باشند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

افرادی که در بخش‌های گفته شده یا صنایع ماشین سازی تجارت می‌کنند، این نمایشگاه بین‌المللی یک فرصت عالی جهت پیشرفت تجارتشان است. شرکت در این نمایشگاه تجاری دبی و نمایش دادن فناوری بهبودیافته خود، به شما کمک می‌کند تا به یک فروشنده بزرگ در این صنعت تبدیل شوید.

متمایز بودن غرفه‌تان می‌تواند تأثیر عالی و چشمگیری روی موفقیت و دیده شدن شما بگذارد. برای انجام این کار می‌توانید از یک غرفه ساز نمایشگاهی در دبی بخواهید تا طرح یا دکوراسیونی خاص را برای غرفه شما اجرا کند و قطعاً این نمایشگاه که از بهترین نمایشگاه های امارات است ارزش این کار را دارد.

نمایشگاه اتومکانیکا دبی ۲۰۲۴

نمایشگاه اتومکانیکا یک کنوانسیون بزرگ در صنعت و تجارت بعد از صنعت فروش خودرو است. طراحان مختلف در هر زمینه‌ای از این صنعت را از سراسر جهان به خود مجذوب می‌کند. اگر علاقه‌مند به بازدید از نمایشگاه ماشین های لوکس در دبی هستید حتماً سری به این نمایشگاه بزنید.

نمایشگاه اتومکانیکا از نمایشگاه های خودرو دبی است که غرفه‌های خود را به افرادی از جمله: تاجران صنعت خودرو، تأمین‌کنندگان محصولات مورد نیاز خودرو، توزیع‌کنندگان اصلی و راه‌حل‌های بعد از فروش خودرو در دبی اجاره می‌دهد.

شما به عنوان بازدیدکننده از این نمایشگاه با جدیدترین و آخرین قطعات و لوازم جانبی خودرو، تجهیزات کارگاهی و خدمات عملیاتی برای بازار پس از فروش خودرو آشنا می‌شوید؛ در نتیجه می‌توان گفت که نمایشگاه اتومکانیکا یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های امارات برای عاشقان اتومبیل بخصوص جوانان است.

نمایشگاه اتومکانیکا دبی ۲۰۲۴
نمایشگاه های امارات

نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی دبی ۲۰۲۴

مورد دیگر در لیست نمایشگاه های امارات نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی است که افراد متخصص در این صنعت را از سراسر جهان گرد هم جمع می‌کند تا در این نمایشگاه بتوانند محصولات نو، پیشرفت‌ها و فناوری‌های به‌روز در زمینه‌های پوشاک و نساجی را به نمایش بگذارند.

طیف گسترده و متنوعی از محصولات شامل: لباس‌های مد روز، تزیینات مربوط به لباس، جواهرات خاص و کیف‌های دستی را در غرفه‌های مختلف معرفی می‌کنند؛ همچنین بازدیدکنندگان امکان دارد طیف وسیعی از محصولات صنعت نساجی و پوشاک مانند: نخ‌های سنتی، لباس‌های روزانه، پوشاک جین، لباس‌های رسمی، و لباس‌هایی با طراحی‌های انحصاری را در غرفه‌های این نمایشگاه پیدا کنند.

این نمایشگاه دارای برندها و طراحان درجه یک در صنعت پوشاک است که در یادگیری روند مد پوشاک و افزایش سود در فروش بیشتر و صنعت نساجی به شما کمک خواهند کرد. برای افراد دارای مشاغل مربوط به کارخانه‌های پارچه، پوشاک و شرکت‌های نساجی این یک مورد از نمایشگاه های امارات بسیار مناسب خواهد بود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

نمایشگاه فرودگاه دبی ۲۰۲۴

یکی دیگر از نمایشگاه های امارات، نمایشگاه فرودگاه که محل برگزاری آن در دبی است. این رویداد بزرگ فرودگاهی برای به نمایش گذاشتن پیشرفت‌های اخیر در صنعت فرودگاهی برگزار می‌شود. صدها غرفه‌دار به نمایندگی از کشور‌های مختلف در این نمایشگاه خدمات خود را به عرصه تماشا می‌گذارند.

افراد به عنوان بازدیدکننده در این نمایشگاه از خدمات و محصولات متفاوت مانند: نقشه‌ها و برنامه‌ریز‌های فرودگاه، خدمات ساخت و ساز فرودگاه، اقدامات امنیتی فرودگاه، سیستم‌های فناوری اطلاعات، دستگاه‌های حمل و نقل زمینی و سیستم‌های عامل را بازدید خواهند کرد.

نمایشگاه فرودگاه دبی در لیست نمایشگاه های دبی ۲۰۲۴ است که می‌تواند برای کسانی که در صنعت هوانوردی فعالیت دارند، عرصه مناسبی باشد؛ این افراد شامل: مدیران زمینی، خدمه هوانوردی، اپراتور‌های فرودگاه، مدیریت فرودگاه، بازرگانان فرودگاه و سایر کارشناسان هوانوردی هستند.

تأکید این نمایشگاه بر آخرین و جدیدترین روندها و فناوری‌های این صنعت است که بازدیدکنندگان را از راه کنفرانس‌ها و بحث‌های مرتبط آموزش می‌دهد. به طور معمول تقویم نمایشگاه دبی طوری تنظیم می‌شود که افراد هدف بتوانند راحت از آنها بازدید و در آنها شرکت کنند و این نمایشگاه نیز از این قاعده مستثنی نیست.

نمایشگاه فرودگاه دبی ۲۰۲۴
نمایشگاه های امارات

نمایشگاه های هنری دبی ۲۰۲۴

همیشه نمایشگاه های هنری دبی در بین نمایشگاه های امارات جزو پرطرف‌دارترین‌ها هستند و در بین علاقه‌مندان به هنر محبوبیت خاصی دارند. از این رو در این بخش از مقاله به معرفی تعدادی از معروف‌ترین نمایشگاه‌های هنری شهر دبی که در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهند شد، می‌پردازیم.

نمایشگاه ART DUBAI MODERN دبی

این نمایشگاه هنری اولین بار در سال ۲۰۱۴ برگزار شد و محصولات آن آثار هنری باکیفیت از قرن بیستم بودند. ارائه آثار انفرادی یا دو هنرمند با حضور استادان در زمینه هنر، مدرن و تأثیرگذار از خاورمیانه، آسیای جنوبی و آفریقا از اهداف اصلی این نمایشگاه در زمان برگزاری آن بود.

این نمایشگاه هم اکنون هم آثار هنری از اوایل دهه ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۰ را جمع آوری می‌کند که نشان‌دهنده تنوع زیادی از آثار هنری متفاوت توسط طیف وسیعی از هنرمندان که معمولاً کمتر شناخته شده‌اند، است؛ این کار نمایشگاه را به یکی از جذاب‌ترین نمایشگاه های امارات در زمینه هنر تبدیل می‌کند.

نمایشگاه ART DUBAI MODERN دبی
نمایشگاه های امارات

نمایشگاه BAWWABA  دبی

این نمایشگاه پربار توسط Emiliano Valdés، مدیر ارشد در موزه هنرهای مدرن و معاون متصدی دهمین بینال گوانگجو سرپرستی و مدیریت می‌شود و در سال گذشته ۱۰ نوع ارائه انفرادی با آثار هنری خلق شده یا طراحی شده در نمایشگاه ارائه خواهد داد.

آثار هنرمندانی را در نمایشگاه باووابا دبی به نمایش خواهند گذاشت که هنرمند آن دیدی به عنوان مکانی برای حسابرسی و شفا، رویارویی با مسائل اجتماعی و سیاسی، ایجاد حس اجتماعی، درگیر شدن در گفتگوهای انتقادی و تعلق در ‌ذهن خود دارند؛ بنابراین این نمایشگاه یکی از متفاوت‌ترین اعضا در لیست نمایشگاه های امارات خواهد بود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

نمایشگاه ART DUBAI DIGITAL دبی

در سال 2022، آرت دبی Art Dubai Digital را راه‌اندازی شد که هم اکنون یکی از نمایشگاه های امارات در حوزه هنری است. نمایشگاه آرت دبی دیجیتال دارای بخشی مدیریت شده است که پایگاهی جغرافیایی وسیع را نشان می‌دهد.

برای مثال از آن‌ها می‌توان مدل‌های گالری سنتی، مجموعه‌های دیجیتالی بومی، پلتفرم‌ها و ارائه‌های برخی از مهیج‌ترین و خلاق‌ترین هنرمندانی که امروزه در فضای دیجیتال فعالیت می‌کنند، نام برد.

نمایشگاه ART DUBAI DIGITAL دبی
نمایشگاه های امارات

زمان برگزاری نمایشگاه های امارات

در جدول آماده شده زیر می‌توانید لیست نمایشگاه های تجاری دبی و غیر تجاری همچنین زمان و مکان برگزاری نمایشگاه های امارت و شهرهای آن را مشاهده کنید.

عنوان نمایشگاه زمان برگزاری
نمایشگاه جواهرات JWS ابوظبی ۱ تا ۵ نوامبر ۲۰۲۴
نمایشگاه آزمایشگاه عرب دبی ۱۹ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۴
نمایشگاه Edilsocial شارجه ۹ تا ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴
نمایشگاه Gulfood Manufacturing ابوظبی ۷ تا ۹ نوامبر ۲۰۲۴
نمایشگاه اتومکانیکا در دبی ۱۵ تا ۱۷ نوامبر ۲۰۲۴
نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی دبی ۲۷ تا ۲۹ نوامبر ۲۰۲۴
نمایشگاه فرودگاه دبی ۱۴ تا ۱۶ می ۲۰۲۴
نمایشگاه World Vape Show دبی ۱۰ تا ۱۲ ژوئن ۲۰۲۴
نمایشگاه کاروالت دبی ۹ تا ۱۱ دسامبر ۲۰۲۴

دریافت بدون دردسر ویزای امارات با تیم مندوبی

اگر بعد از مطالعه این مقاله علاقه‌مند به بازدید از نمایشگاه های امارات و شرکت در تورهای نمایشگاهی امارات شده‌اید، برای این کار می‌توانید با کمک تیم حرفه‌ای مندوبی گروپ ویزای توریستی امارات را دریافت کنید.

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

همچنین اگر می‌خواهید مهاجرت کاری به امارات را که فرصت‌های شغلی بسیار زیادی دارد را انجام دهید در این مسیر مشاوره‌های تخصصی مندوبی کمک شایانی به شما خواهد کرد.

مندوبی گروپ در زمینه‌های ویزا توریستی برای شرکت در نمایشگاه های بین المللی امارات، ثبت شرکت در دبی، اقامت، خدمات پاسپورت و… می‌تواند همراه شما باشد تا زودتر و بدون دردسر به اهداف خود برسید.

سخن پایانی

نمایشگاه های امارات جایگاهی بی‌نظیر و فرصتی عالی برای دسترسی و آشنایی با دستاوردهای جدید و پیشرفته این کشور است. سالانه افراد زیادی در این نمایشگاه‌ها شرکت کرده و از محصولات و خدماتی که در آنجا ارائه می‌شود نهایت بهره‌مندی و استفاده را می‌برند و امارات با برگزاری این نمایشگاه‌ها قدرت و توانایی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

مکان برگزاری نمایشگاه های دبی و تاریخ نمایشگاه های دبی از چند ماه قبل معلوم می‌شوند تا افراد مایل به هر زمینه‌ای برای شرکت در آنها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و بلیت‌های های خود را رزرو کنند؛ بنابراین در این مقاله مهم‌ترین نمایشگاه های امارات و شهر‌های آن و زمان و مکان برگزاری آنها را به شما معرفی کردیم.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سؤالات متداول

۱. تاریخ برگزاری نمایشگاه اتومکانیکا در چه زمانی است؟

۱۵ تا ۱۷ نوامبر ۲۰۲۴

۲. چه محصولات در نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی موجود هستند؟

لباس‌های مد روز، تزیینات مربوط به لباس، جواهرات خاص و کیف‌های دستی را در غرفه‌های مختلف وجود دارند.

۳. در ماه می سال ۲۰۲۴ چه نمایشگاهی در دبی برگزار می‌شود؟

نمایشگاه فرودگاه دبی

سایر مقالات:

بهترین شهر امارات برای مهاجرت -معرفی 6 شهر ایده‌آل
آشنایی با 4 مورد از امکانات رفاهی امارات در حوزه‌های مختلف
پرتقاضاترین مشاغل امارات – بیش از 10 مورد از مشاغل پردرآمد

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *