شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هر آنچه باید درمورد ویزای توریستی دبی بدانید!

آیا می‌دانید ویزای توریستی دبی چیست و چرا باید برای دریافت آن اقدام کنید؟ اگر شما هم دلتان می‌خواهد زیر آسمان خراش‌های بی‌نظیر دبی قدم زده و از زیبایی‌ها و جاذبه‌های این شهر لوکس لذت ببرید، لازم است در اولین قدم برای اخذ ویزای توریستی دبی اقدام کنید که از مهم‌ترین الزامات سفر به دبی است.

دبی به دلیل داشتن معماری بی‌نظیر و چیز‌هایی که در هیچ کجای جهان مانند آن‌ها پیدا نمی‌شود، توانسته است به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شود. هرساله گردشگران بسیاری از ایران و سایر نقاط دنیا با اخذ ویزای توریستی به دبی سفر کرده و لحظات بسیار خاص و خاطره‌انگیزی را در این شهر رؤیایی سپری می‌کنند.

اگر شما هم قصد سفر به گل سرسبد خاورمیانه، شهر دبی را دارید، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به شما بگوییم چگونه در کمترین زمان ویزای خود را دریافت کنید.

ویزای توریستی دبی چیست؟

در ابتدا باید بدانید ویزا مدرکی است که نشان می‌دهد سفارت کشور مقصد با ورود شما به خاک آن کشور موافقت کرده است و این مدرک ضمیمه پاسپورت شما می‌شود. توجه داشته باشید که شما با داشتن پاسپورت کشور‌هایی که عضو شنگن هستند، دیگر نیازی به دریافت ویزای دبی نخواهید داشت و می‌توانید آزادانه به امارات سفر کنید.

ویزای توریستی دبی

اما به طور کلی ایرانی‌ها برای ورود به امارات باید ویزا تهیه کنند. ویزای امارات متحده عربی از سوی اداره مهاجرت این کشور صادر می‌شود و اگر می‌خواهید به عنوان توریست به دبی وارد شوید، باید ویزای توریستی دبی دریافت کنید.

انواع ویزای توریستی دبی

حال که تصمیم گرفته‌اید برای دریافت ویزای توریستی دبی اقدام کنید، باید بدانید این ویزا در انواع مختلفی صادر شده که از لحاظ مدت زمان اعتبار و دفعات ورود به خاک امارات با یکدیگر تفاوت دارند. در ادامه به معرفی تک‌تک ویزا‌هایی که شما می‌توانید به عنوان توریست دریافت کنید خواهیم پرداخت.

ویزای توریستی ۱۴ روزه دبی

اگر قصد دارید سفر کوتاهی را به شهر زیبا و دیدنی دبی تجربه کنید، ویزای ۱۴ روزه انتخاب ایده‌آلی برای شما خواهد بود. معمولاً آژانس‌های مسافرتی در ایران برای مسافران تور‌های خود این ویزا را دریافت می‌کنند. با این ویزا تنها اجازه یک بار ورود به امارات را خواهید داشت و می‌توانید تا ۱۴ روز در آنجا بمانید.

ویزای توریستی ۳۰ روزه دبی (سینگل)

ویزای توریستی دبی

اگر دلتان می‌خواهد فرصت بیشتری برای لذت بردن از جاذبه‌های دبی داشته باشید و روز‌های بیشتری را به تفریح و سیاحت در این شهر بگذرانید، توصیه می‌کنیم ویزای ۱ ماهه دبی را دریافت کنید. شما با داشتن این ویزا می‌توانید تا ۱ ماه با خیال راحت در دبی اقامت داشته باشید.

البته این ویزا از نوع سینگل یا یک بار ورود بوده و شما در طول مدت زمان اعتبار ویزای خود تنها می‌توانید یکبار وارد دبی شوید و در صورت خروج ویزای شما باطل می‌شود.

ویزای توریستی ۳۰ روزه دبی (مولتی)

اگر می‌خواهید در طول مدت یک ماه چندین بار به دبی سفر کنید، ویزای توریستی دبی از نوع ۱ ماهه مولتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. با این ویزا می‌توانید تا ۳۰ روز در دبی اقامت داشته و در این مدت هرچند بار که بخواهید از خاک دبی خارج شده و مجدداً به آن برگردید.

ویزای توریستی ۶۰ روزه دبی (سینگل)

این ویزا اجازه حضور در دبی را تا حداکثر ۵۸ روز را به شما می‌دهد و برای کسانی که قصد اقامت طولانی مدت دارند بسیار مناسب است. با ویزای ۶۰ روزه سینگل می‌توانید در این مدت تنها یکبار وارد دبی شده و از آن خارج شوید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

ویزای توریستی ۶۰ روزه دبی (مولتی)

اگر محدودیت در رفت و آمد را نمی‌پسندید و برای کار و بیزینس خود یا حتی خرید و تفریح در دبی به مدت زمان بیشتری نیاز دارید، ویزای ۶۰ روزه مولتی را انتخاب کنید و به راحتی هرچند بار که نیاز بود به دبی سفر کنید.

ویزای ترانزیت دبی

در صورتی که بخواهید مدتی را در فرودگاه‌های امارات توقف داشته و سپس به مقصد دیگری سفر کنید، لازم است ویزای ترانزیت دبی را دریافت کنید. این ویزا به ۲ صورت ۴۸ ساعته و ۹۶ ساعته صادر می‌شود. ویزای ترانزیت برای کسانی مناسب است که می‌خواهند در طول توقف خود به گشت و گذار در دبی بپردازند.

همچنین توجه داشته باشید که این ویزا تنها در صورتی به شما داده می‌شود که پروازتان را با ایرلاین امارات انجام دهید. علاوه بر این اگر مدت زمان توقف شما در فرودگاه‌های دبی تا پرواز بعدی کمتر از ۸ ساعت باشد، نیازی به دریافت ویزای ترانزیت نخواهید داشت؛ اما در این مدت نباید فرودگاه را ترک کنید.

ویزای ترانزیت دبی

اعتبار این ویزا حدوداً ۱۴ روز پس از تاریخ صدور است؛ اما با این حال بعد از سفر به امارات با توجه به نوع ویزای خود تنها تا ۴۸ الی ۹۶ ساعت اجازه اقامت در امارات را خواهید داشت؛ البته اگر از دارندگان ویزای شنگن، خدمه پرواز، اعضای خانواده شهروندان اروپا، دارندگان پاسپورت دیپلماتیک و غیره باشید از دریافت این ویزا معاف خواهید بود.

نکته مهم دیگر این است که ویزای ترانزیت ۴۸ ساعته رایگان بوده؛ اما برای دریافت ویزای ۹۶ ساعته لازم است هزینه بپردازید. علاوه بر این هر دو این ویزاها قابل تمدید نیستند.

ویزای ۴۸ ساعته در فرودگاه صادر می‌شود؛ اما ویزای ۹۶ ساعته را باید از شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه‌ها و آژانس‌های مسافرتی تهیه کنید. این ویزا به صورت برگه‌ای جداگانه به شما داده شده و در پاسپورت شما تنها مهر ورود به امارات و خروج از آن ثبت می‌شود.

برای دریافت ویزای ترانزیت دبی لازم است مدارکی را ارائه دهید که شامل موارد زیر بوده و وجود آن‌ها الزامی‌ است:

  • گذرنامه یا سند مسافرتی با ۶ ماه اعتبار
  • رزرو بلیت مقصد سوم
  • عکس ۴*۳ با زمینه سفید رنگ
  • تکمیل فرم درخواست
  • کارت شناسایی

موضوع دیگری که نباید درمورد ویزا‌های ترانزیت دبی فراموش کنید این است که دارندگان این نوع ویزا باید حتماً قبل از اتمام اعتبار ویزای خود سوار هواپیمای مقصد شوند. در غیر این صورت با اقامت بیشتر در دبی مجبور به پرداخت جریمه نقدی خواهند بود. همچنین ممکن است در برخی موارد دیگر نتوانند ویزای دبی دریافت کنند.

جدیدترین شرایط اخذ ویزای توریستی دبی

ویزای توریستی دبی

حال که با انواع ویزا‌های توریستی دبی آشنا شده‌اید لازم است شما را با شرایط دریافت ویزای توریستی دبی آشنا کنیم که در سال ۲۰۲۳ با تغییراتی روبرو بوده است. طبق آخرین اخبار ویزای توریستی دبی شما برای سفر به این شهر زیبا باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • قوانین محدودیت صدور ویزا برای افراد مجرد لغو شده و تمامی‌ متقاضیان بالای ۱۸ سال می‌تواند برای اخذ ویزای توریستی اقدام کنند.
  • پسران زیر ۱۸ سال برای اخذ ویزای امارات به صورت انفرادی نیازمند ارائه شناسنامه والدین خود هستند.
  • دختران زیر ۱۸ سال نمی‌توانند به تنهایی به دبی سفر کنند و وجود یک همراه (بزرگسال از خانواده درجه یک شخص) ضروری است.
  • اگر از هر فرودگاهی غیر از فرودگاه‌های دبی برای مثال شارجه، ابوظبی و غیره به امارات وارد شوید، لازم است در فرم درخواست اخذ ویزا این موضوع را به افسر اطلاع دهید.
  • داشتن بیمه نامه مسافرتی برای کسانی که قصد دریافت ویزای توریستی دبی را دارند ضروری است. (این بیمه نامه باید از سوی امارات و از طریق کارگزاری‌های معتبر ویزای دبی صادر شود)
  • صدور ویزا برای آقایان زیر ۵۰ سال مجرد از سر گرفته شده و این افراد می‌توانند بدون هیچ مشکلی برای دریافت این ویزا اقدام کنند.
  • چنانچه بیشتر از مدت زمان اعتبار ویزای توریستی خود در امارات اقامت داشته باشید، مشمول پرداخت جریمه خواهید بود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مدارک موردنیاز برای ویزای توریستی دبی

در این بخش از مطلب تصمیم گرفتیم شما را با مدارک لازم برای ویزای توریستی دبی آشنا کنیم. برای دریافت هریک از انواع ویزا‌های دبی لازم است متقاضیان برخی مدارک را جهت ارائه به اداره مهاجرت امارات آماده کنند که شامل موارد زیر هستند:

  • اسکن رنگی از پاسپورت یا گذرنامه (با حداقل ۶ ماه اعتبار)
  • ۲ قطعه عکس پاسپورت
  • اسکن رنگی از کارت ملی و شناسنامه فرد
  • کپی رزرو هتل بعد از تأیید شدن ویزا
  • کپی بیمه درمانی
  • کپی از بلیت برگشت هواپیما
  • فرم درخواست ویزای توریستی
  • آدرس و شماره تلفن

سؤالات متداول

۱. آیا برای سفر به دبی باید ویزا بگیرم؟

بله اخذ ویزا برای سفر به شهر دبی کاملاً ضروری است.

۲. با ویزای ترانزیت دبی می‌توان تا چه مدت در دبی اقامت داشت؟

با این ویزا می‌توانید از ۴۸ ساعت الی ۹۶ ساعت در دبی حضور داشته باشید.

۳. ویزای توریستی دبی چند روزه است؟

این ویزا به صورت ۱۴ روزه، ۳۰ روزه و ۶۰ روزه صادر می‌شود.

مراحل گرفتن ویزای توریستی دبی

ویزای توریستی دبی

شاید بپرسید نحوه دریافت ویزای توریستی دبی به چه شکل بوده و لازم است چه مراحلی را پشت سر بگذارید؟ در حال حاضر کلیه مراحل درخواست ویزا‌های توریستی امارات هم به صورت حضوری و هم به شکل آنلاین انجام می‌شوند.

شما می‌توانید برای ارائه درخواست حضوری از طریق وب‌سایت اداره کل اقامت و امور اتباع خارجی اقدام کرده و مدارک موردنیاز را ارائه دهید؛ اما اگر می‌خواهید به صورت آنلاین در این زمینه اقدام کنید، لازم است مدارک خود را به کارگزاری‌های معتبر اخذ ویزای دبی ارائه داده و سایر امور را به متخصصان این حوزه بسپارید.

مراحل درخواست آنلاین ویزای امارات برای شهروندان ایرانی بسیار سریع و آسان است؛ اما به شرطی که مدارک و اطلاعات لازم را کاملاً دقیق و بدون ایراد ارائه دهید. در ادامه به معرفی مراحل درخواست ویزای توریستی دبی خواهیم پرداخت.

جمع‌آوری مدارک

در اولین قدم لازم است تمامی‌ مدارک لازم جهت دریافت ویزا از جمله پاسپورت و سایر مدارک که قبلاً به آن‌ها اشاره کرده‌ایم را جمع‌آوری کرده و اسکن کنید.

بررسی اعتبار پاسپورت

در قدم بعدی باید بررسی کنید که پاسپورت شما از حداقل ۶ ماه اعتبار برخوردار باشد؛ زیرا در غیر این صورت باید برای اخذ پاسپورت جدید اقدام کنید.

تکمیل فرم درخواست

در این مرحله از اخذ ویزا باید با مراجعه به سامانه اداره مهاجرت امارات، فرم درخواست آنلاین را تکمیل کرده و مشخصات پاسپورت و اطلاعات شخصی خود را ارائه دهید.

بارگذاری مدارک

ویزای توریستی دبی

بعد از تکمیل فرم درخواست باید یک نسخه اسکن شده از تمامی‌ مدارک را در سایت بارگذاری کنید.

پرداخت آنلاین

در این بخش از مراحل درخواست ویزای توریستی دبی لازم است با استفاده از کارت اعتباری خود به صورت آنلاین هزینه ویزا را در سایت اداره مهاجرت امارات پرداخت کنید.

پردازش ویزا

بعد از ارائه درخواست ویزا پاسپورت و سایر مدارک شما توسط افسر مهاجرت بررسی شده و در صورت عدم وجود مشکل، ویزا در اسرع وقت صادر می‌شود.

ارسال ویزا

در صورت تأیید درخواست ویزا از سوی اداره مهاجرت، ویزا از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود و لازم است یک کپی از آن را در سفر به دبی به همراه خود داشته باشید.

مدت زمان صدور ویزای توریستی دبی

ویزای توریستی دبی

یکی از دغدغه‌های همیشگی متقاضیان دریافت ویزای توریستی دبی این است که چند روز طول می‌کشد این ویزا صادر شود؟ پروسه صدور ویزای توریستی شهر دبی اگر به صورت فوری باشد، ۳ روز کاری زمان می‌برد؛ اما چنانچه نیاز به بررسی بیشتر وجود داشته باشد و ویزا عادی باشد تا ۷ روز کاری نیز به طور می‌انجامد.

مبنای محاسبه این مدت زمان یک روز پس از ارسال مدارک بدون احتساب تعطیلات رسمی‌ و تعطیلات سفارت امارات است.

توجه داشته باشید تمامی‌ ویزا‌های امارات به مدت ۶۰ روز از تاریخ صدور برای ورود به امارات متحده عربی اعتبار دارند؛ البته به غیر از ویزای ۹۶ ساعته که به مدت ۳۰ روز معتبر است.

همرا‌هان عزیز توصیه می‌کنیم حداقل ۱۰ الی ۱۵ روز قبل از تاریخ پرواز خود برای دریافت ویزای توریستی اقدام کنید تا مراحل درخواست انجام شده و به موقع ویزای خود را تحویل بگیرید.

هزینه ویزای توریستی دبی

یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعاتی که باید پیش از اقدام به دریافت ویزای توریستی دبی بدانید این است که لازم است چه مقدار هزینه‌ای بپردازید. هزینه موردنیاز برای دریافت هریک از انواع ویزای توریستی بر اساس نوع ویزا است.

نوع ویزا هزینه
ویزای توریستی ۱۴ روزه ۳۱۰ درهم
ویزای توریستی ۳۰ روزه (سینگل) ۳۴۰ درهم
ویزای توریستی ۳۰ روزه (مولتی) ۵۵۰ درهم
ویزای ۶۰ روزه (سینگل) ۵۳۰ درهم
ویزای ۶۰ روزه (مولتی) ۷۷۰ درهم
ویزای ترانزیت ۴۸ ساعته رایگان
ویزای ترانزیت ۹۶ ساعته ۱۸۵ درهم

تمدید ویزای توریستی دبی

تمدید ویزای توریستی دبی

یکی از سؤالات رایج افرادی که قصد سفر و بازدید از زیبایی‌های دبی را دارند، این است که آیا می‌توان ویزای توریستی دبی را تمدید کرد؟ در این باره باید بگوییم بله این ویزا برای حداکثر ۲ بار قابل تمدید است.

برای این کار تنها کافی است به اداره مهاجرت دبی مراجعه کرده و با پرداخت مبلغی حدود ۶۰۰ درهم ویزای خود را بدون نیاز به خروج از امارات تمدید کنید.

البته توجه داشته باشید اگر ویزای شما مولتی یا چند بار ورود باشد، به منظور تمدید آن تنها کافی است یکبار از خاک امارات خارج شده و با ورود مجدد به مرز‌های این کشور اقدام به تمدید ویزای خود کنید. همچنین شرایط تمدید ویزا‌های توریستی دبی شامل موارد زیر هستند:

  • ویزای توریستی تنها برای شهری تمدید می‌شود که به آن وارد شده‌اید. برای مثال از اگر از شهر ابوظبی وارد امارات شوید، امکان تمدید ویزای توریستی برای دبی وجود نخواهد داشت.
  • ویزای توریستی شما می‌تواند برای ۳۰ روز توسط سازمان مهاجرت امارات تمدید شود.
  • پاسپورت شما باید از حداقل ۶ ماه اعتبار برخوردار باشد.

دلایل ریجکت شدن ویزای توریستی دبی

شاید شما هم شنیده باشید که درخواست برخی افراد برای اخذ ویزای توریستی امارات و دبی از سوی دولت امارات مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد. احتمالا این سوال در ذهنتان ایجاد شده است که علت ریجکت شدن ویزای دبی چیست؟

همانطور که قبلاً اشاره کردیم درخواست ویزای توریستی دبی آنلاین است و نیازی به حضور فیزیکی شما نیست. تنها کافی است مدارک خود را به کارگزار تحویل داده و منتظر نتیجه نهایی بمانید. گاهی در مدارک شخص مشکلات و ایراداتی وجود دارند که منجر به رد شدن درخواست ویزا می‌شوند.

احتمال اینکه ویزای توریستی دبی رد یا ریجکت شود، بسیار کم است؛ مگر اینکه مشکلات امنیتی، بیماری‌های خاص و سایر مسائل وجود داشته باشند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

به طور کلی طبق آخرین اخبار به دست آمده علل ریجکت شدن ویزا‌های توریستی دبی شامل موارد زیر هستند:

  • اگر شما قبلاً اجازه اقامت در امارات را داشته و بدون هماهنگی با دولت امارات و مسئولان مربوطه این کشور را ترک کرده باشید، باید به منظور تأیید درخواست ویزای توریستی، حتماً به بخش مهاجرت امارات رفته و علت ترک کشور را توضیح دهد.
  • اگر در گذشته ویزای توریستی دبی را دریافت کرده؛ اما در مدت زمان تعیین شده به این کشور سفر نکرده باشید، باید به کارگزار یا آژانس موردنظر اطلاع دهید تا مدارک قبلی از پرونده شما پاک شوند؛ زیرا احتمال رد شدن درخواست شما در این شرایط بسیار بالا است.
  • اگر شخص درخواست دهنده از سوءپیشینه و سوابقی مبنی بر انجام جرم، کلاهبرداری، تقلب یا داشتن دوران محکومیت در خاک امارات برخوردار باشد، درخواست ویزای او ریجکت خواهد شد.
  • اگر در مدارک شما جهت درخواست ویزای توریستی خط خوردگی در شماره پاسپورت، کد‌ها یا نام فرد وجود داشته باشد، به رد شدن درخواست ویزا منجر می‌شود.
  • در صورت داشتن ویزای معتبر و رسمی‌ و اقدام مجدد جهت دریافت ویزا در همان بازه زمانی، درخواست شما رد خواهد شد.
  • افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۷۰ سال اگر به تنهایی درخواست ویزای توریستی دبی بدهند، به احتمال زیاد ریجکت می‌شود.
  • مدارک شناسایی همچون کارت ملی و شناسنامه جهت ارائه به اداره مهاجرت الزامی‌ بوده و در صورت عدم ارسال آن‌ها درخواست شما مورد قبول قرار نخواهد گرفت.
  • واضح نبودن عکس پاسپورت از دیگر دلایل ریجکت شدن ویزای دبی است. درواقع اسکن صفحه اول پاسپورت شما باید کاملاً خوانا بوده و عکس پاسپورت با چهره فعلی شما مطابقت داشته باشید؛ بنابراین اگر عمل زیبایی انجام داده‌اید، بهتر است برای اخذ پاسپورت با عکس جدید درخواست دهید.
  • اگر هویت متقاضی به صورت صحیح در فرم درخواست مشخص نشده باشد.
  • چنانچه دو فرد با مشخصات کاملاً مشابه نظیر نام، تاریخ تولد و غیره وجود داشته باشند.

نکات مهم جهت اخذ ویزای توریستی دبی

تمدید ویزای توریستی دبی

جدا از تمامی‌ موارد گفته شده لازم است به موضوعات دیگری نیز اشاره کنیم که شناخت آن‌ها سبب می‌شود با آگاهی بیشتری برای اخذ ویزا‌های توریستی دبی اقدام کرده و بهتر نتیجه بگیرید. نکات مهم در زمینه اخذ ویزای توریستی و گردشگری دبی به شرح زیر هستند:

  • دقت کنید در صورت ریجکت شدن درخواست ویزا، هیچ هزینه‌ای به شما عودت داده نمی‌شود.
  • اداره مهاجرت امارات و کارگزار موردنظر هیچ وظیفه‌ای در قبال اعلام علت ریجکت ویزا به متقاضی ندارند.
  • هزینه ویزای توریستی دبی به صورت درهم به متقاضیان اعلام شده و معادل آن به ریال از فرد پیش از ثبت درخواست دریافت خواهد شد.
  • ویزای توریستی امارات به صورت یک برگه الکترونیک همراه با بارکد اختصاصی صادر شده و کلیه مشخصات متقاضی دقیقاً در آن ذکر می‌شود.
  • حتماً پیش از رفتن به فرودگاه تمامی‌ مشخصات درج شده در ویزا را بررسی کنید؛ زیرا در صورت مغایرت اطلاعات ویزا با پاسپورت، پلیس فرودگاه اجازه پرواز را به شما نخواهد داد.

در صورت مفقودی ویزای توریستی دبی چه اقدامی‌ انجام دهیم؟

اگر ویزا یا پاسپورت شما به هر دلیل گم شد یا حتی به سرقت رفت، بهترین کار این است که سریعاً با سفارتخانه در ایران تماس گرفته و این موضوع را به مسئولان گزارش دهید. در برخی موارد علی رغم مفقود شدن ویزا به شما اجازه داده می‌شود تا اتمام سفرتان در امارات بمانید.

اما اگر حوصله دردسر را ندارید و می‌خواهید به راحتی به ایران برگردید، بهتر است در اولین فرصت برای دریافت ویزا المثنی اقدام کنید.

دلایل تمدید ویزای توریستی دبی

با وجود جاذبه‌های زیادی که دبی برای دیدن و تجربه کردن ارائه می‌دهد، یک ویزای استاندارد 30 یا 60 روزه برای بازدید ممکن است محدودکننده به نظر برسد. در اینجا چند دلیل مهم را که نشان می‌دهند چرا بازدیدکنندگان به دنبال تمدید ویزای توریستی خود هستند، توضیح داده‌ایم.

1. اقامت طولانی مدت

اگر ویزای توریستی دبی شما کل اقامت مورد نظر در دبی را پوشش نمی‌دهد، تمدید آن به شما اجازه می‌دهد تا مدت طولانی‌تری به صورت قانونی در امارات بمانید. از این رو می‌توانید با تمدید ویزای بازدید خود بیشتر در این کشور اقامت داشته باشید.

2. شرایط غیر منتظره

تأخیر در سفر، پروازهای از دست رفته یا رویدادهای پیش‌بینی نشده می‌توانند باعث شوند که ویزای شما به تمدید نیاز داشته و لازم باشد تا مدت زمان بیشتری را در دبی اقامت داشته باشید. تمدید ویزای توریستی دبی به جلوگیری از جریمه‌های مرتبط با اقامت بیش از حد کمک می‌کند.

3. تجارت

شاید جلسات کاری شما بیش از حد انتظار طول بکشد یا فرصت‌های جدیدی به وجود آمده باشد که مستلزم اقامت طولانی‌تری شما باشد. در این صورت یک برنامه اضافه برای تمدید ویزا به شما کمک می‌کند تا این موقعیت‌ها را مدیریت کنید.

4. تغییر برنامه‌ها

اگر برنامه‌های شما در طول بازدید تغییر کردند و تصمیم گرفتید بیشتر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود در دبی بمانید، تمدید ویزا به شما اجازه می‌دهد تا این کار را به صورت قانونی انجام دهید.

 

5. دیدار با خانواده و دوستان

گذراندن زمان بیشتر با عزیزان می‌تواند برای همه ما مطلوب باشد. یک برنامه اضافه برای تمدید ویزای توریستی دبی به شما این امکان را می‌دهد تا اقامت خود را در امارات تمدید کنید.

بررسی جریمه اقامت اضافه در دبی

ابتدا برای بررسی جریمه‌های اقامت اضافه خود در امارات، به وب سایت GDRFA یا ICP مراجعه کنید. در سایت GDRFA، نوع فایل مناسب را انتخاب کنید، جزئیات لازم را ارائه دهید تا جزئیات دقیق ویزای خود را مشاهده کنید.

دو روش اصلی برای بررسی جریمه‌های اقامت در امارات وجود دارند که عبارت‌اند از:

  • استفاده از وب سایت GDRFA
  • به وب سایت مراجعه کنید.
  • به دنبال «سرویس استعلام جریمه» بگردید.
  • گزینه‌هایی برای جستجو بر اساس: شماره فایل، شماره UDB، شناسه اماراتی، شماره گذرنامه به شما ارائه می‌شوند.
  • نوع جستجوی مورد نظر خود را انتخاب و جزئیات مربوطه را وارد کنید.
  • «نوع فایل» را انتخاب کنید.
  • هرگونه تأیید اضافی CAPTCHA را تکمیل کرده و درخواست خود را ارسال کنید.
  • در صورت داشتن جریمه معوق، سیستم جزئیات از جمله مبلغ و هرگونه اطلاعات مربوطه را نمایش می‌دهد.
  • استفاده از خدمات هوشمند ICA (برنامه موبایل)
  • برنامه ICA UAE Smart Services را دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.
  • پس از نصب، برنامه را اجرا کنید و به دنبال گزینه های مربوط به جریمه‌ها یا استعلام ویزای توریستی دبی بگردید.
  • برای دسترسی به اطلاعات ویزای خود و هرگونه جریمه احتمالی مرتبط با آن، دستورالعمل‌های برنامه را دنبال کنید.

اخذ ویزای توریستی دبی در کمترین زمان با مندوبی گروپ

اگر شما هم دلتان می‌خواهد در کمترین زمان بار سفر بسته و به شهر لوکس و زیبای دبی سر بزنید، می‌توانید جهت تسریع روند اخذ ویزا از مشاوره‌های تخصصی تیم مندوبی بهره‌مند شده و تمامی‌ سؤالات و ابهامات خود را با مشاوران کاربلد و مجرب تیم ما در میان بگذارید.

با وجود مندوبی گروپ دیگر نیازی نیست شما دغدغه‌ای از بابت ریجکت شدن ویزا و تکمیل مدارک داشته باشید؛ زیرا مشاوران ما از ابتدا تا انتهای کار در کنار شما هستند تا در کمترین زمان ممکن شرایط سفر به دبی را فراهم کرده و تجربه‌‌های خاطره‌انگیزی کسب کنید.

علاوه بر این می‌توانید در زمینه اخذ پاسپورت دومینیکا، پاسپورت سند لوشیا، افتتاح حساب، تمدید لایسنس، ثبت شرکت و بسیاری موارد دیگر از خدمات مندوبی گروپ استفاده کرده و از امکانات و شرایط ایده‌آل امارات برای رشد و شکوفایی کسب و کار خود و داشتن زندگی امن و راحت بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

در چند سال اخیر امارات و به خصوص دبی مقصد بسیاری از ایرانی‌ها برای تفریح و بازدید از جاذبه‌های دیدنی بوده است. اگر شما هم قصد دارید برای یکبار هم که شده طعم شیرین سفر به دبی را تجربه کرده و از جاذبه‌های بی‌نظیر و معماری لوکس این شهر دیدن کنید، در ابتدا لازم است برای دریافت ویزای توریستی دبی اقدام کنید.

این ویزا در انواع مختلف ارائه شده و شما بنا به نیاز‌ها و برنامه سفر خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید؛ البته لازم است پیش از اقدام در این زمینه از شرایط، مدارک و هزینه دریافت ویزای توریستی امارات متحده عربی اطلاع کافی داشته باشید تا به بهترین نحو این مسیر را طی کرده و با خیال آسوده وارد خاک امارات شوید.

سؤالات متداول

۱. آیا ویزای توریستی دبی قابل تمدید است؟

بله با پرداخت هزینه می‌توان این ویزا را تمدید کرد.

۲. آیا امکان کار در دبی با ویزای توریستی وجود دارد؟

خیر این امکان وجود ندارد و شما باید مجوز کار دریافت کنید.

۳. هزینه ویزای توریستی دبی چقدر است؟

این هزینه بر اساس نوع ویزا و مدت زمان اعتبار آن متفاوت است.

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

سایر مقالات:

آزمون پرومتریک چیست؟ رشته‌های مورد ارزیابی در آزمون پرومتریک
7 مرحله ثبت شرکت در امارات در2 روز+ قوانین 2023
6 روش سرمایه گذاری در دبی + مشاوره رایگان با مندوبی گروپ

جزئیات مخارج و هزینه زندگی در دبی – 2024

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *