آسان ترین راه مهاجرت به امارات

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

آسان ترین راه مهاجرت به امارات کدام است؟ برای کسانی که به دنبال مهاجرت به امارات هستند، گزینه‌های مختلفی در دسترس هستند. علاوه بر این، امارات ویزاهای اقامتی را برای بازنشستگان، دانشجویان و مشاغل آزاد ارائه می‌کند و آن را به مقصدی دلپذیر برای افراد از هر طبقه‌ای تبدیل کرده است.

اگر از جمله کسانی هستید که قصد مهاجرت به کشور امارات را دارند، مطلب مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده‌اید. در این مقاله ما همه چیز را درباره آسان ترین راه مهاجرت به دبی توضیح می‌دهیم و راه‌های مختلفی را برای تبدیل این شهر طلایی به خانه جدید شما معرفی خواهیم کرد؛ پس با ما بمانید.

آسان ترین راه مهاجرت به امارات – معرفی 4 روش محبوب

دلایل محبوبیت امارات برای مهاجرت چیست؟

مردم از سراسر دنیا به دبی و شهرهای دیگر امارات مهاجرت می‌کنند؛ زیرا این کشور بهداشت، آموزش، حمل و نقل و استانداردهای عمومی زندگی را در سطح جهانی ارائه می‌دهد. پس قبل از اینکه بخواهید با آسان ترین راه مهاجرت به امارات آشنا شوید، بهتر است بدانید که علت محبوبیت امارات برای زندگی و مهاجرت چیست.

1. زندگی بدون مالیات

دبی و ابوظبی در امارات متحده عربی بهشت ​​مالیاتی هستند؛ عدم پرداخت مالیات بر درآمد برای افراد و مالیات کم شرکت‌ها سبب شده تا مهاجران زیادی امارات را برای زندگی جدید خود انتخاب کنند. این بدان معنی است که شما می‌توانید پول بیشتری را پس‌انداز که می‌تواند به طور قابل‌توجهی استاندارد زندگی شما را افزایش دهد.

رویای مهاجرت به یک کشور بدون مالیات در یک کشور دیگر یک رویا محسوب نمی‌شود و با پیدا کردن بهترین روش مهاجرت به امارات بر اساس شرایط خود به این هدف برسید.

زندگی بدون مالیات

2. فرصت‌های شغلی مناسب

دبی دارای یک اقتصاد پررونق با بازار کار قوی، به ویژه برای متخصصان ماهر است. شرکت‌ها و مشاغل چند ملیتی زیادی در دبی وجود دارند که طیف گسترده‌ای از فرصت‌ها را در بخش‌های مختلف ارائه می‌دهند. البته باید بدانید که داشتن تخصص لازم در زمینه‌های مورد نیاز در استخدام شدن شما بسیار مهم است.

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

3. موقعیت جغرافیایی عالی

موقعیت جغرافیایی دبی، این شهر را به یک مرکز اصلی مسافرتی تبدیل کرده و دسترسی آسان به اروپا، آسیا و آفریقا دارد. در واقع، فرودگاه بین‌المللی دبی یکی از شلوغ‌ترین و مهم‌ترین فرودگاه‌های جهان است. برای پیدا کردن آسان ترین راه مهاجرت به امارات می‌توانید به روش‌های مهاجرت به دبی به چشم یک انتخاب ایده‌آل نگاه کنید.

موقعیت جغرافیایی عالی

4. وجود مناطق آزاد

امارات دارای مناطق آزاد متعددی است که صنایع مختلف کشور را تأمین می‌کنند. مشاغلی که به مناطق آزاد مهاجرت می‌کنند از مزایای قابل‌توجهی مانند: مالکیت 100٪ خارجی، معافیت از مالیات بر درآمد و روش‌های گمرکی ساده بهره‌مند می‌شوند که این مزایا امارات را برای ایجاد مشاغل با حداقل بوروکراسی ایده‌آل می‌کند.

5. امکانات رفاهی مناسب

مهاجرت به امارات با داشتن مدارس عالی، امکانات مراقبت‌های بهداشتی و بسیاری از فعالیت‌های خانواده محور، استاندارد بالایی از زندگی را ارائه می‌دهد. پارک‌های موضوعی، پارک‌های آبی، موزه‌ها و رویدادهای کودک محور، گزینه‌های سرگرمی بی‌پایانی را برای خانواده‌ها فراهم می‌کنند.

از این رو اگر آسان ترین روش اقامت دبی را پیدا و روشی مناسب را برای مهاجرت به همراه خانواده انتخاب کنید، می‌توانید از این امکانات رفاهی مناسب نهایت بهره را ببرید و آینده درخشانی را برای فرزندان خود به ارمغان بیاورید و سطح رفاهی بالایی را در کشور امارات متحده تجربه کنید.

امکانات رفاهی مناسب

6. برنامه‌های آینده‌نگرانه دولت

دولت امارات متحده عربی بر برنامه‌های بلندپروازانه آینده متمرکز است، از جمله این برنامه‌ها می‌توان به طرح جامع شهری 2040 دبی که هدف آن تبدیل دبی به یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی و کار است، اشاره کرد. پس انتخاب آسان ترین راه مهاجرت به امارات می‌تواند شما را به سطح رفاهی بالایی در این کشور برساند.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

آسان ترین راه مهاجرت به امارات کدام است؟

برای دریافت ویزای امارات به ویزای اجازه کار یا ویزای سرمایه‌گذاری نیاز دارید. راه های مختلفی برای مهاجرت به کشور امارات متحده عربی وجود دارند که در صورت داشتن یک کسب و کار در این کشور یا یک شغل مناسب، اخذ اقامت دائم دبی نیز ممکن است.

معمولاً آسان ترین روش های مهاجرت به امارات شامل اخذ ویزای اقامت هستند و به شما امکان می‌دهند تا در این کشور زندگی و کار کنید. ویزای اقامت، کلید اصلی زندگی قانونی در امارات است و اساساً به عنوان مجوزی عمل می‌کند که به شما اجازه می‌دهد تا برای یک دوره خاص در کشور اقامت داشته باشید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

1. اخذ ویزای کار امارات

ویزای کار رایج‌ترین و شاید آسان ترین راه مهاجرت به امارات برای همه است. این نوع ویزا توسط کارفرمای شما حمایت می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا در طول مدت قرارداد کاری خود (معمولاً 2 تا 3 سال، قابل تمدید) در امارات زندگی و کار کنید.

در مقایسه با ویزای سرمایه‌گذاری یا گلدن ویزای امارات، اخذ ویزای کار می‌تواند مسیر مستقیم‌تری برای اقامت در دبی باشد؛ به خصوص اگر مهارت‌های مورد نیاز را دارید. البته اخذ این نوع ویزا به تخصص زیاد نیاز دارد و شرایط آن نسبت به قبل سخت‌تر شده است.

اداره کل اقامت و امور خارجی (GDRFA)، یک اداره دولتی است که ویزا و مجوزهای اقامت در دبی را مدیریت می‌کند. هنگامی که مجوز کار شما توسط وزارت منابع انسانی و امارات (MoHRE) تأیید شد، کارفرمای شما از طریق GDRFA برای ویزای اقامت شما اقدام خواهد کرد.

این ویزا به شما این امکان را می‌دهد که برای یک دوره خاص (معمولاً 1، 2 یا 3 سال) به طور قانونی در امارات زندگی و کار کنید. GDRFA همچنین سایر خدمات مرتبط با مهاجرت مانند صدور کارت شناسایی امارات را انجام می‌دهد که به عنوان یک مدرک شناسایی ملی در امارات متحده عربی عمل می‌کند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

2. اخذ ویزای سرمایه‌گذاری امارات

ویزای سرمایه‌گذاری دبی و امارات برای افرادی که مبلغ قابل‌توجهی را در اقتصاد امارات سرمایه‌گذاری می‌کنند، راهی برای اخذ اقامت امارات را ارائه می‌دهد. این نوع ویزا برای کسانی که به دنبال مزایای زندگی در دبی هستند، جذاب است و بازده سرمایه‌گذاری شما را هم به همراه دارد.

ویزای سرمایه‌گذاری روشی محبوب در بین کارآفرینان است و برای کسانی که سرمایه لازم دارند، آسان ترین راه مهاجرت به امارات و دریافت اقامت محسوب می‌شود.

دو راه اصلی برای واجد شرایط بودن جهت اخذ ویزای سرمایه‌گذاری امارات وجود دارد:

  • شما می‌توانید یک شرکت جدید در دبی با حداقل سرمایه 10 میلیون درهم راه‌اندازی کنید یا با حداقل سرمایه‌گذاری 10 میلیون درهم در یک شرکت شریک شوید.
  • گزینه دیگر این است که حداقل مبلغی را در املاک آزاد دبی سرمایه‌گذاری کنید. ملک باید خارج از پلان (در حال ساخت) یا در زمان خرید تکمیل شده باشد.

ویزای سرمایه‌گذاری امارات گزینه خوبی برای گروه‌های زیر محسوب می‌شود:

  • مقدار قابل‌توجهی پول برای سرمایه‌گذاری داشته باشند.
  • به تجارت در دبی علاقه‌مند باشند.
  • بخواهند در دبی زندگی کنند و از مزایای اقامت بهره‌مند شوند.
  • ریسک‌های سرمایه‌گذاری را بپذیرند.

اخذ ویزای سرمایه‌گذاری امارات

3. اخذ ویزای طلایی امارات

این ویزا یک گزینه اقامت و مهاجرت طولانی مدت (5 یا 10 ساله) با هدف جذب سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و متخصصان با استعداد است. شرایط واجد شرایط بودن جهت اخذ این ویزا بسته به دسته‌بندی متفاوت است؛ از این رو، اگر واجد شرایط ویزای طلایی باشید، آسان ترین راه مهاجرت به امارات برای شما خواهد شود.

4. اخذ ویزای دانشجویی امارات

اگر قصد تحصیل در کشور امارات را داشته باشید، ویزای تحصیلی می‌تواند آسان ترین راه مهاجرت به امارات برای شما باشد؛ بخصوص اگر استعداد برتر باشید. اگر در یک برنامه تمام وقت در یک دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی معتبر ثبت نام کنید، می‌توانید واجد شرایط ویزای دانشجویی باشید و به راحتی به امارات مهاجرت کنید.

اخذ ویزای دانشجویی امارات

آسان ترین راه مهاجرت به امارات را با مندوبی تجربه کنید!

برای تجربه مهاجرتی آسان‌تر، کار با یک مشاور راه اندازی کسب و کار مورد اعتماد مانند مندوبی را در نظر بگیرید! کارشناسان ما در مندوبی گروپ می‌توانند در هر چیزی که نیاز دارید، از ثبت شرکت و دریافت مجوزهای مناسب گرفته تا رسیدگی به امور اداری، درخواست‌های ویزا، خدمات PRO، یافتن فضای اداری و موارد دیگر به شما کمک کنند.

پشتیبانی ما می‌تواند آسان ترین راه مهاجرت به امارات را بر اساس شرایط و هدف شما پیدا کند و این مسیر را تا حد امکان آسان و بدون استرس کند. پس اگر قصد مهاجرت دارید و می‌خواهید مشاوره‌های تخصصی درباره خرید خانه در دبی، ثبت شرکت در امارات و… را دریافت کنید، با ما در تماس باشید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سخن آخر

آسان ترین راه مهاجرت به امارات کدام است؟ مهاجرت به امارات می‌تواند فرصت‌های بسیار خوبی را برای شما ایجاد کند؛ از کسب درآمد معاف از مالیات و یافتن فرصت‌های شغلی هیجان‌انگیز گرفته تا لذت بردن از یک سبک زندگی مجلل و تجربه فرهنگ‌های متنوع از مزایای مهاجرت به این کشور هستند.

همچنین در صورتی که به دنبال بهترین و آسان ترین راه مهاجرت به امارات هستید، می‌توانید با مشاوران ما در مندوبی گروپ تماس بگیرید تا آسان‌ترین یا حتی ارزان ترین راه مهاجرت به دبی را به شما معرفی کنند و زندگی جدید خود را آغاز کنید.

سؤالات متداول

  1. برای گرفتن سریع ویزای سرمایه گذاری امارات چقدر سرمایه لازم دارم؟

حداقل 10 میلیون درهم

  1. آسان ترین راه مهاجرت به امارات کدام است؟

ثبت شرکت، خرید ملک و ویزای طلایی

  1. ویزای طلایی امارات همیشه 10 ساله است؟

خیر در برخی موارد 5 ساله صادر می‌شود.

 

سایر مقالات:

قوانین مهاجرت گیمرها به امارات برای ایرانیان در سال 2024
معرفی 4 نوع مالیات در دبی + نحوه پرداخت مالیات در امارات
اقامت ورزشی در دبی | بهترین انتخاب ورزشکاران | بررسی شرایط 2024

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *