شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه

آیا با اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه آشنا هستید و می‌دانید چه اقداماتی باید انجام دهید؟ خرید ملک در سال‌های اخیر به روشی متداول برای دریافت اقامت کشور امارات متحده تبدیل شده است. ما هم در این مقاله راهنمای دریافت اقامت دبی با خرید ملک را به شما معرفی می‌کنیم.

شرایط جدید اقامت دبی از طریق خرید خانه

اگر می‌خواهید اقامت دبی را به دست آورید، باید اقدامات و هزینه‌هایی را در این راه متحمل شوید؛ اما در صورت راهبردی بودن برنامه می‌توانید در کمترین زمان ممکن به خواسته خود برسید. مندوبی با ارائه خدمات تخصصی خود شما را در این مسیر راهنمایی می‌کند.

برای دریافت ویزای دبی و در نهایت اقامت کشور امارات راه‌های مختلفی وجود دارد که یکی از آن‌ها، اقامت دبی با خرید خانه است که طبق شرایط زیر انجام می‌شود.

تهیه و ارائه مدارک عمومی

تهیه پاسپورت معتبر، کارت ملی، شناسنامه و عکس پرسنلی و ارائه آن به مراجع ذی‌صلاح جهت اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه ضروری است.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

تهیه و ارائه مدارک تخصصی

ارائه گواهی پزشکی، بیمه درمانی، گواهی ترخیص پلیس و استعلامات مربوط به آن، گواهی مربوط به اثبات درآمد، صورت‌حساب بانکی، چند رونوشت از پاسپورت و دیگر مدارک عمومی به ارگان‌های مربوطه لازم است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شرایط اقامت در دبی برای ایرانیان

ما به شما برای مهاجرت به امارات روش‌هایی ارائه خواهیم داد و شما باتوجه‌به شرایط خود تصمیم می‌گیرید که از طریق چه راهی اقامت دبی را اخذ کنید.

یکی از روش‌ها، ثبت شرکت در دبی است که در واقع باتوجه‌به وضعیت اقتصادی امارات، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهاجرت و سرمایه‌گذاری در امارات است. مالکیت صددرصدی، سوددهی بالا، افزایش کیفیت زندگی و معافیت مالیاتی از مزایای اخذ اقامت دبی با ثبت شرکت است.

روش دوم، اقامت دبی+کار در امارات است. حضور صنایع اصلی در دبی، روابط خوب و فعال بین‌المللی و پیشرفت در حوزه‌های مختلف خودروسازی و گردشگری از مهم‌ترین دلایل افزایش مهاجرت کاری به امارات است.

در نهایت پیشنهاد ما به شما می‌تواند اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه باشد که باتوجه‌به شرایط جدید اقامت دبی برای شما امکان‌پذیر است.

نحوه دریافت اقامت دبی با خرید ملک

اخذ اقامت دبی با خرید ملک به سه طریق می‌توانید اقدام کنید؛ البته هزینه این سه روش با یکدیگر متفاوت است. زمانی که برای مشاوره با ما ارتباط برقرار کنید در مورد هزینه خرید ملک در دبی اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در ادامه مقاله با سه نوع اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه آشنا می‌شوید تا طبق بودجه خود تصمیم به انتخاب بگیرید.

اخذ اقامت ۲ ساله

یک فرصت فوق‌العاده برای شما که رؤیای مهاجرت به امارات را در سر می‌پرورانید، اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه است. با صرف هزینه 750000 درهم برای خرید ملک در دبی، اقامت دبی را به مدت 2 سال به دست آورید.

طبق شرایط جدید اخذ اقامت دبی شما می‌توانید با ثبت شرکت در دبی به مدت 2 سال اقامت دبی را کسب کنید. این اقامت قبلاً 3 ساله صادر می‌شد.

اخذ اقامت ۵ ساله

برای اخذ اقامت دبی به مدت 5 سال باید ملکی با ارزش 1000000 درهم خریداری کنید. این مقدار پول تقریباً 10 میلیارد تومان است؛ پس هر چقدر مدت اقامت افزایش یابد، هزینه خرید ملک نیز بیشتر می‌شود.

اخذ اقامت ۱۰ ساله

آیا تابه‌حال عنوان گلدن ویزا یا ویزای طلایی را شنیده‌اید؟ این ویزا برای کسانی صادر می‌شود که حداقل مبلغی که برای خرید خانه در دبی می‌پردازند، 2000000 درهم است. اگر می‌خواهید یک زندگی لوکس و رویایی را در ملک 2 میلیون درهمی خود تجربه کنید؛ پس اقامت دبی با خرید ملک داماک گزینه مناسبی است.

شرایط دریافت اقامت دبی از طریق خرید ملک

در زمان خرید ملک باید نکات حقوقی را در نظر بگیرید. نکته نخست، ارزش ملک خریداری شده به‌صورت عرفی و محلی مدنظر ما نیست؛ بلکه ارزشی که در سند قید می‌شود معیار مدت اقامت شما خواهد بود.

نکته دوم اینکه اقامت برای ملکی که به‌صورت رسمی خریداری نشده، صادر نمی‌شود و همچنین اگر ملک را به صورت اشتراکی خریداری کنید، باید سهم هر عضو حداقل 1000000 درهم در نظر گرفته شود تا اقامت دبی را دریافت کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مزایای اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه

اگر شما تصمیم به مهاجرت دارید، باید با متخصصین این حوزه مشورت کنید تا در طول مسیر شما را همراهی کنند. اگر این مسیر را درست و حساب‌شده طی کنید، قطعاً از مزایای اقامت دبی از طریق خرید ملک بهره‌مند می‌شوید.

مزایای اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • افزایش کیفیت زندگی
  • امنیت بالا
  • اخذ اقامت دبی با خرید ملک
  • بهره‌مندی از امکانات
  • پیشرفت اقتصادی
  • امکان سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب‌وکار
  • امکان تمدید اقامت
  • امکان تحصیل
  • عدم وجود مالیات
  • امکان سفر به برخی کشورهای دیگر بدون اخذ ویزا
  • اخذ بیمه‌های درمانی و…
  • برخورداری از به‌روزترین تکنولوژی و فناوری

معایب اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه

قطعاً همیشه ترک عادت‌ها و روتین زندگی برای همگان سخت است؛ اما یک سری از معایب مهاجرت ممکن است باعث عقب‌گرد شما از تصمیم به مهاجرت شود. برخی از این معایب به ‌قرار ذیل هستند:

  • صرف هزینه‌های بسیار که حداقل این هزینه برای خرید ملک در دبی، 750 هزار درهم است.
  • ملک خریداری شده به ورثه شما نمی‌رسد.
  • با خرید ملک در دبی نمی‌توانید پاسپورت دریافت کنید.
  • دریافت اقامت دبی از طریق خرید خانه ممکن است با محدودیت‎‌های مالکیتی همراه باشد.
  • با خرید ملک اقامت دائم کسب نخواهید کرد.
  • با خرید خانه فقط اقامت موقت کسب می‌کنید و مجوز کار ندارید.

اخذ اقامت دبی و سفر به کشورهای دیگر

اگر شما بخواهید به هر طریقی اقامت دبی را اخذ کنید، می‌توانید به برخی از کشورها بدون اخذ ویزا سفر کنید. این مسئله یکی از شگفت‌انگیزترین تجربه‌ها برای شما خواهد بود. اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه برای شما این اتفاق را رقم خواهد زد.

این شگفتانه برای دارندگان اقامت دبی یا پاسپورت دبی می‌تواند به دلیل روابط دیپلماتیک و… باشد. به‌هرحال بهتر است قبل از سفر به یک کشور از قوانین و مقررات آن دررابطه‌با این مسئله آگاه شوید.

با اقامت دبی به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟ این کشورها عبارت‌اند از:

  • کشورهای آسیایی: مالزی، سنگاپور، هنگ‌کنگ، اندونزی و ارمنستان
  • خاورمیانه: ترکیه، عربستان، قطر، عمان و کویت
  • کشورهای اروپایی: بلژیک، قبرس، اسپانیا، سوئد، ایتالیا، هلند، سوئیس، دانمارک، فرانسه، آلمان و اتریش
  • کشورهای آفریقایی: کنیا، تانزانیا و سیشل

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه با مندوبی

برای دریافت اقامت امارات می‌توانید با دریافت مشاوره تخصصی و بررسی راه‌های متنوع اخذ اقامت دبی از طریق ثبت شرکت، خرید ملک یا روش‌های دیگر سرمایه‌گذاری در امارات اقدام کنید. رسالت ما، تقویت رزومه و بالا بردن شانس شما در اخذ ویزای دبی و امکان مهاجرت راحت شما به کشور امارات است.

جمع‌بندی

اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه، یکی از روش‌هایی است که در کوتاه‌مدت شما را به هدفتان می‌رساند. شرایط شغلی، گردشگری، اقتصادی و رفاهی امارات باعث افزایش چشمگیر خرید خانه در شهرهای این کشور مخصوصاً دبی شده است.

در این مقاله سعی ما بر این بود که شما را با شرایط، هزینه‌ها و مزایای اخذ اقامت دبی با خرید ملک و ارائه اطلاعات دقیق آشنا کنیم.

سؤالات متداول

  1. هزینه اخذ اقامت دبی از طریق خرید خانه چقدر است؟

هزینه‌ها بستگی به مدت اقامت شما دارد.

  1. با اقامت دبی به کدام کشورها می‌توان سفر کرد؟

ترکیه، بحرین، فرانسه، ایتالیا و سوئد

  1. چگونه می‌توان با خرید ملک در دبی گلدن ویزا دریافت کرد؟

از طریق اخذ اقامت 5 یا 10 ساله

سایر مقالات:

رشد صنعت گردشگری در امارات + توسعه گردشگری در 5 شهر محبوب آن
5 مورد از کاربردهای مهم و استفاده از هوش مصنوعی در دبی
5 ایده جذاب تجارت در امارات متحده عربی برای ایرانیان + مزایا

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *