شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بهترین زمان سفر به دبی را بشناسید!

به نظر شما بهترین زمان سفر به دبی چه موقعی است؟ رفت‌وآمد در دبی چگونه است؟ این سؤالات برای اغلب افرادی که قصد سفر به دبی را دارند، پیش می‌آید. دبی یکی از مقاصد گردشگری محبوی است که هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به دلیل جاذبه‌های گردشگری حیرت‌انگیزی که دارد، به خود جذب می‌کند.

اما چه زمانی باید به دبی سفر کنیم؟ در این مقاله قصد داریم بهترین فصل و زمان‌های مناسب برای سفر از لحاظ آب‌وهوایی، هزینه سفر به دبی، برگزاری فستیوال‌های مختلف و… را بررسی کنیم؛ پس همراه ما باشید تا با دانستن زمان فصل سفر به آسمان‌خراش‌ها، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشید.

چرا به دبی سفر کنیم؟

راهنمای سفر به دبی برای کسانی که تمایل دارند به این شهر زیبا سفر کنند، می‌تواند سودمند باشد. هرکس طبق سلیقه‌ای که دارد، یک مقصد سفر و روش رسیدن به آن را انتخاب می‌کند؛ زیرا هر مقصدی، مزایای خاص خودش را دارد.

با این حساب قبل از هر چیزی کمی از ویژگی‌های مهم دبی برایتان می‌گوییم تا با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید و با انتظاراتی که از یک مقصد گردشگری ایده‌آل دارید، درباره بهترین زمان سفر به دبی تصمیم درستی بگیرید. از ویژگی‌های مهم سفر به دبی عبارت‌اند از:

  • انگیزه‌ اکثر توریست‌ها از سفرکردن به دبی، جاذبه‌های جالب شهری آن است. بااین‌حال، قرار نیست که دیگر طبیعت دبی را نادیده بگیریم.
  • کویر و سواحل این شهر، باعث شده دبی در زمینه مکان‌های دیدنی طبیعی هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
  • اگر به هوای گرم و کویری علاقه‌مند هستید، دبی برای شما مقصدی ایده‌آل است.
  • امکانات رفاهی فراوانی در آن وجود دارد. این امکانات به‌قدری زیاد و متنوع هستند که بیشتر گردشگران با رضایت کاملی از آن حرف می‌زنند.
  • از سیستم حمل‌ونقل و دسترسی عالی گرفته تا هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره‌ای که نیاز هر گردشگری را پاسخ می‌دهد؛ بنابراین این شهر بهشت کسانی است که برای سفر، امکانات لوکس و مجهزی را ترجیح می‌دهند.

راهنمای سفر به دبی

اقامت در دبی چگونه است؟

علاوه بر اهمیت‌دادن به بهترین زمان سفر به دبی، اقامت در دبی هم یکی دیگر از نگرانی‌های مهم مسافران است؛ بخصوص آن‌هایی که بدون تور و تنهایی به این کشور سفر می‌کنند. اشتباهی کوچک در انتخاب محل اقامت می‌تواند کل برنامه سفرتان را به هم بریزد.

از موقعیت و هزینه یک هتل گرفته تا سطح خدماتی که در آن ارائه می‌شوند، همگی بر کیفیت سفر شما نقش مؤثری دارند؛ پس بهتر است قبل از سفر، بهترین محله‌های دبی را برای رزرو هتل و محل اقامت خود به خوبی بررسی کنید و با انتخابی صحیح در زمینه اقامت آسوده‌خاطر شوید.

سفر به دبی در بهار؛ بهترین زمان برای بازدید از اماکن سرپوشیده

بهترین زمان سفر به دبی در فصل بهار مخصوصاً تعطیلات نوروز، گردشگران ایرانی زیادی راهی سفرهای داخلی و خارجی می‌شوند. باید گفت که آب‌وهوای دبی در ماه فروردین معمولاً طوفانی است؛ به همین علت پیشنهاد ما به شما این است که از رفتن به سواحل دبی در این زمان خودداری کنید.

همچنین می‌توانید با خرید تور دبی به مکان‌های گردشگری سرپوشیده مانند: پارک برفی، ‌آکواریوم و پارک آبی دبی سر بزنید. در بهار، دمای هوای دبی معمولاً بین 18 تا 38 درجه سانتی‌گراد است که در اغلب مواقع شاهد بارش باران در مناطق محدودی از این شهر هستیم.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

با اینکه هوای بهاری دبی مدام در حال نوسان است؛ اما زمان مناسبی برای سفر و استفاده از تفریحات سر باز و سرپوشیده آن است.

سفر به دبی در بهار

سفر به دبی در تابستان؛ هوای گرم و تورهای ارزان

در تابستان، دمای هوای دبی به بالای 40 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و ساکنان آن جا شاهد یک موج گرمای داغ و غیرقابل تحمل هستند. شدت گرما و رطوبت بالای دبی در تابستان،‌ معمولاً مانع ورود گردشگران به این شهر توریستی می‌شود.

ناگفته نماند که برخی افراد برای استفاده از تفریح‌های آبی و ساحلی، ‌ فصل تابستان را برای سفر به دبی انتخاب می‌کنند. اگر تور دبی تابستان را خریداری کرده‌اید، باید گفت که بهترین زمان سفر به دبی در این فصل هتل‌ها و بلیت‌های ارزان‌تری به مقصد دبی پیدا می‌کنید.

از این رو اگر به دنبال ارزان ترین زمان سفر به دبی هستید، تابستان می تواند گزینه مناسبی برای شما باید و امکان صرفه جویی خوبی را برای شما فراهم کند.

سفر به دبی در پاییز؛ فصل موردعلاقه گردشگران برای بازدید از دبی

در فصل پاییز، مقداری از گرمای هوای دبی کاهش پیدا کرده و میانگین دمای هوا تقریباً به 30 تا 37 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. در برخی از روزهای پاییز نیز شاهد بارش‌های محدود و کوتاهی هستیم. قیمت هتل‌‌ها، پروازها و تورها در فصل پاییز و زمستان نسبت به بهار و تابستان بالاتر است.

به علاوه جمعیت توریست‌ها برای بازدید از مکان‌های دیدنی دبی در این فصل بیشتر و بیشتر می‌شود. اگر قصد دارید در بهترین زمان سفر به دبی سر بزنید، فصل پاییز را انتخاب کنید؛ چون می‌توانید از انواع تفریحات آبی و ساحلی از جمله پارک آبی وایلد وادی و تفریحات سرپوشیده بهره کافی را ببرید.

سفر به دبی در پاییز

سفر به دبی در زمستان؛ بهترین فصل برای تفریح‌های آبی

بهترین زمان سفر به دبی در زمستان چگونه است؟ در زمستان آب‌وهوای دبی به 13 تا 23 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. ساکنان دبی در این وقت از سال، شاهد بارش پراکنده باران در بسیاری از مناطق این شهر هستند؛ اما خبری از برف نیست.

اگر به هوای سرد علاقه‌مند هستید، در سفر زمستانی به دبی در بخش‌های بیابانی اسکان کنید؛ چراکه شب‌ها دمای هوا در این مناطق نزدیک به صفر می‌رسد. همچنین اگر در فصل زمستان به این شهر سفر کردید، می‌توانید به پیست اسکی هم بروید.

رطوبت هوای دبی در زمستان به 50 الی 60درصد می‌رسد و دمای هوا هم برای تفریح در ساحل، شنا و پیاده‌روی کاملاً مناسب است. برخی از افراد بهترین زمان سفر به دبی را در کریسمس انتخاب می‌کنند؛ چراکه حال و هوای کریسمس دبی بسیار شگفت‌انگیز بوده و دیدن از مراکز خرید ‌جذابیت بخصوصی دارد.

بهترین زمان سفر به دبی در ماه رمضان

سفر به شهر دبی در ماه مبارک رمضان جزو آن دسته تصمیماتی است که هیچ‌وقت از آن پشیمان نمی‌شوید. دبی کشوری اسلامی بوده که آداب‌ورسوم آن در ماه رمضان مانند آداب‌ورسوم بقیه کشورها است. مسلمانان این شهر یک ماه کامل به روزه‌داری و طاعات و عبادات خدا مشغول می‌شوند و آئین ویژه‌ای دارند.

در این ماه اغلب مساجد دبی شبانه‌روز آماده پذیرایی از مردم هستند و در اواخر این ماه و شب‌های قدر، مسلمانان دبی تمام روز خود را در مسجد سپری می‌کنند. ماه رمضان برای اهالی شهر دبی از اهمیت بالایی برخوردار است که یک هفته قبل از شروع این ماه، تدارکات برای عبادت و پذیرایی از مردم شروع می‌شود.

عموماً اهالی این کشور و رسمشان این‌گونه است که اولین شب ماه رمضان و اولین افطار را در خانه بزرگ‌ترین فرد خانواده سپری کنند. در این ماه مبارک، زندگی شبانه دبی رنگ و بویی متفاوت به خود می گیرد و می تواند تجربه ای متفاوت از سفر به شهر دبی را برای شما رقم بزند.

بهترین زمان سفر به دبی در ماه رمضان

تفریحات مهم دبی در ماه مبارک رمضان

بهترین زمان سفر به دبی در ماه مبارک رمضان از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر زمان افطار در دبی قدم بزنید، حتماً به چندین سفره افطاری دعوت می‌شوید. در مواقع افطار مراسم شلیک توپ برگزار می‌شود که آن هم در نوع خودش بسیار جالب و طرف‌داران زیادی هم دارد.

بعد از افطار تازه زمان گردش، تفریح و… شروع می‌شود و می‌توانید خوشمزه‌ترین غذاهای عربی جهان را در این شهر نوش جان کنید. علاوه‌برآن تخفیفات ویژه و حراجی‌های بزرگ نیز از جذابیت‌های دیگر دبی در این ماه مبارک است.

رستوران‌های دبی نیز در طول شب، پذیرای میهمانان عزیز هستند که می‌توانید هم‌غذاهای سنتی مانند آش، حلیم، زعتر و… را امتحان کنید و هم سراغ غذاهای فرنگی بی‌نظیری بروید.

بهترین زمان سفر به دبی برای جشنوارهها

شهر دبی میزبان بسیاری از فستیوال‌های بین‌المللی و جشنواره‌های باصفایی است که شرکت‌کردن در آن‌ها لذت سفر را برایتان چندبرابر می‌کند؛ بنابراین اگر می‌خواهید لحظات شاد و خاطره‌انگیز را در تور دبی تجربه کنید، تحت هیچ شرایطی از این فستیوال‌ها و بهترین نمایشگاه های امارات غافل نشوید.

در جدول زیر می‌توانید تاریخ برگزاری هر یک از فستیوال‌های دبی را مشاهده کنید.

نام فستیوال تاریخ برگزاری
فستیوال سنسیشن دبی 10 نوامبر
فستیوال غذا دبی 2 الی 15 می
فستیوال مودش و دانا 11 جولای الی 28 آگوست
فستیوال سورپرایز تابستانه 1 جولای الی 4 سپتامبر
فستیوال زمستانه 26 دسامبر الی 26 ژانویه
فستیوال اسب‌دوانی ماه مارس
فستیوال ماراتن ماه ژانویه
فستیوال موسیقی دبی ماه ژوئن
چالش فیتنس 29 اکتبر الی 27 نوامبر
فستیوال روز ملی امارات 2 دسامبر

بهترین زمان سفر به دبی برای جشنواره‌ها

اگر درباره فستیوال‌های دبی چیزی نمی‌دانید، باید گفت که این فستیوال‌ها به‌صورت سالانه برگزار می‌شوند و بسیاری از گردشگران باهدف شرکت در این جشنواره‌ها به دبی سفر می‌کنند.

حالا که با بهترین زمان‌ سفر به دبی برای دیدن این فستیوال‌ها  آشنا شدید، بد نیست اطلاعاتی هم درباره خود این جشنواره‌های جذاب نیز داشته باشید. این جشنواره‌ها به شرح موارد زیر هستند.

جشنواره سنسیشن دبی

این جشنواره یک فستیوال موسیقی بسیار معروفی است که نوازندگان زیادی از کشور‌های مختلف در آن شرکت می‌کنند. هدف از برگزاری این فستیوال جذب‌کردن گردشگران به دبی و ایجاد لحظات شاد و جذاب برای آن‌ها است.

جشنواره تومارولند دبی

اگر قصد دارید در بهترین زمان سفر به دبی از موسیقی لذت کافی ببرید، حتماً در فستیوال تومارولند شرکت کنید. این جشنواره هم مربوط به موسیقی است و محبوبیت خیلی زیادی نزد علاقه‌مندان به موسیقی در جهان دارد. نوع موسیقی نواخته شده در این فستیوال، موسیقی الکترونیک است.

جشنواره تومارولند دبی

جشنواره رنگ دبی

این جشنواره جزو شادترین و هیجان‌انگیزترین برنامه‌های تفریحی در دبی است که هرساله افراد زیادی در آن شرکت می‌کنند. این فستیوال مسابقه رنگ‌پاشی با استفاده از پودر‌های رنگی است که شباهت زیادی هم به فستیوال رنگ کشور هند دارد.

جشنواره غذای دبی

در صورتی که می‌خواهید در بهترین زمان سفر به دبی از امکانات بی‌نظیری بهره‌مند شوید، از شرکت‌کردن در جشنواره غذای دبی غافل نشوید. هدف از برگزاری این جشنواره آشناکردن توریست‌ها با بهترین غذا‌های خاورمیانه است. در این فستیوال سرآشپزهای  معروف امارات و سایر کشور‌های جهان حضور دارند.

جشنواره غذای دبی

جشنواره ماراتن دبی

هدف از برگزاری این جشنواره این بوده که دوندگان حرفه‌ای و مبتدی با شرکت در این فستیوال با دوندگانی از ملیت‌های مختلف دیگر به رقابت بپردازند. برای شرکت در این جشنواره لازم است ورزشکاران از ۱ سال قبل ثبت‌نام خود را در سایت‌های مربوطه انجام دهند.

جایزه این جشنواره ارزش یک‌میلیون‌دلاری دارد. اگر که در هنگام بهترین زمان سفر به دبی علاقه‌مند بودید ورزش دوندگی را در این شهر تجربه کنید، می‌توانید در این فستیوال شرکت کنید.

چنین جشنواره هایی سبب شده تا دبی به بهترین شهر امارات برای مهاجرت، سفر و زندگی تبدیل شود و طرفداران زیادی در بین گردشگران سراسر جهان داشته باشد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

فستیوال اسب‌دوانی دبی

این فستیوال هرسال میزبان اسب‌های گوناگونی از تمام جهان است که با یکدیگر در مسابقه اسب‌دوانی رقابت می‌کنند. برنده مسابقات این جشنواره دریافت یک جایزه ۱۰ میلیون‌دلاری است. چنانچه تمایل دارید در بهترین زمان سفر به دبی از اسب‌سواری لذت ببرید، بد نیست در جشنواره اسب‌دوانی شرکت کنید.

فستیوال اسب‌دوانی دبی

سؤالات متداول

  1. بهترین زمان سفر به دبی چه فصلی است؟

فصل پاییز و زمستان

۲. اعتبار پاسپورت برای سفر به دبی چقدر است؟

ماه خرداد تا مرداد

۳. بدترین زمان سفر به دبی چه ماهی است؟

حداقل پاسپورت برای یک ایرانی 5 سال است.

 

علت رفتن به دبی در بهترین فصل چیست؟

خیلی حیف است که تجربه‌های لذت‌بخشی مانند خرید و سراغ‌ گرفتن از فرهنگ غنی امارات با بی‌موقع رفتن به این شهر خراب شوند. در بهترین زمان رفتن به دبی، تعادل کاملی را بین آب‌وهوای دلپذیر، کم‌بودن جمعیت و فعالیت‌های بی‌شماری می‌یابید. علت چنین انتخابی را در موارد زیر برایتان شرح می‌دهیم.

آب‌وهوایی برای لذت‌بردن بیشتر از فضاهای باز

آب‌وهوا می‌تواند تأثیر زیادی بر تجربه سفرتان داشته باشد. دماهای شدید چه گرم و چه سرد، می‌توانند آسایش و فعالیت‌های شما را در فضای باز کاهش دهد. از طرفی هم برخی از مقاصد جاذبه‌ها و فعالیت‌های فضای باز دبی از قبیل سواحل و محیط‌های گردشگری در فصل‌های خنک رونق دارند.

بعضی مقاصد مخصوص اتفاق‌های خاص، جشنواره‌ها یا جشن‌های فرهنگی در بهترین زمان سفر به دبی فعال هستند؛ بنابراین برنامه‌ریزی‌کردن سفرتان حول‌وحوش این رویدادها می‌تواند تجربه و بینش فرهنگی خاصی را برایتان به ارمغان بیاورد.

بهترین زمان رفتن به دبی

شهری با توریسم خاص

یادتان باشد که دبی مقصد توریستی محبوبی است؛ بنابراین قیمت هتل‌های آن بسته به ‏زمان سال می‌تواند متفاوت باشد. رویدادهای مهم و تعطیلات هم می‌توانند بر امکانات گردشگری آن تأثیر زیادی بگذارند؛ ولی فصل پربازدید و خنک این شهر برای فعالیت‌های فضای باز، گشت‌وگذار و لذت‌بردن از سواحل بسیار مناسب است.

جشنواره خرید ‏دبی نیز رویداد محبوب این دوره است که ‏معمولاً در ماه‌های ژانویه و فوریه برگزار می‌شود.

دردسترس‌بودن جاذبههای بینظیر در بهترین زمان سفر به دبی

برخی فعالیت‌ها یا جاذبه‌های دبی زمان فعالیت بسیار کمی در سال دارند. این جاذبه‌ها ممکن است در زمان‌های خاصی از سال بنا به دلایلی بسته باشند؛ بنابراین با تنظیم‌کردن بهترین زمان سفر به دبی، مطمئن می‌شوید که می‌توانید از کلیه تجربیات منحصربه‌فرد توریستی آن سراغی بگیرید.

بهترین زمان سفر به دبی برای خرید

دبی علاوه بر داشتن جاذبه‌های طبیعی و اماکن گردشگری بی‌نظیر و مدرن از مراکز خرید بسیار بالایی برخوردار بوده که به فروش محصولات با برند‌های معروف جهانی می‌پردازند. هدف بسیاری افراد از سفر به امارات و دبی گشت‌وگذار در این مراکز و خرید باکیفیت‌ترین اجناس است.

بهترین زمان سفر به دبی برای خریدی ارزان و مناسب ماه ژانویه است؛ زیرا این ماه آخرین ماه سال بوده و مراکز خرید دبی تخفیفات آخر فصل خود را در این ماه شروع می‌کنند. شما می‌توانید با گشت‌وگذار در پاساژ‌های لوکس دبی در ماه ژانویه بهترین اجناس را با مناسب‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید.

مناسب‌ترین زمان خرید در دبی برای ایرانیان از اواخر آذر تا روز‌های پایانی بهمن‌ماه است. می‌توانید در این زمان از تخفیف‌های زمستانه و جشنواره‌های بسیاری در دبی لذت ببرید و اجناس شیک یا سوغاتی‌های دبی را خریداری کنید.

بهترین زمان سفر به دبی برای خرید

بهترین فصل سفر به دبی برای کویرگردی

یکی از رایج‌ترین سؤالات افراد در زمینه سفر به دبی این است که بهترین زمان مسافرت دبی برای کویرگردی چه زمانی است؟ در این باره باید بگوییم اگر دوست دارید لحظاتی سراسر هیجان و لذت را در تور‌های سافاری دبی تجربه کنید، بهترین زمان سفر به دبی برای شما آبان تا اواخر فروردین‌ماه است.

در این فصل می‌توانید لذت گشت‌وگذار با خودرو‌های سافاری در بیابان‌های دبی را امتحان کنید؛ البته تور‌های کویرگردی دبی در این ماه‌ها هزینه بالایی دارند؛ زیرا فصل برگزاری این تفریحات دقیقاً همین زمان است و در بقیه ماه‌های سال به دلیل گرمای سوزان امکان برگزاری این تور‌ها وجود ندارد.

هزینهسفر به دبی

بهترین زمان سفر به دبی از نظر هزینه چگونه است؟ یک سفر اقتصادی یا لوکس به این شهر چقدر هزینه دارد؟ یکی از مواردی که در سفر به دبی باید بدانید، هزینه‌های مربوط به آن است. هزینه سفر فقط شامل بلیت رفت‌وبرگشت و اقامت نیست، بلکه حاوی هزینه‌های خوردوخوراک، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و… است.

در واقع هدف شما از سفر به شهر دبی، هزینه‌ها را تغییر می‌دهد؛ بنابراین قبل از سفر به دبی باید تمامی هزینه‌ها از جمله بلیت رفت‌وبرگشت، هزینه‌های مربوط به هتل، تفریحات و گشت درون‌شهری به طور تقریبی حساب کنید تا بتوانید برای سفرتان برنامه‌ریزی درستی داشته و لحظه‌های خوشی از سفر را در این شهر برای خود رقم بزنید.

هزینه‌ سفر به دبی

هزینه اخذ ویزای توریستی دبی

در بهترین زمان سفر به دبی فاکتوری که بسیار حائز اهمیت است، توجه به هزینه ویزای توریستی در این شهر است. هزینه ویزای توریستی برای 10 روز حدود 4 میلیون تومان است.

چنانچه بخواهید روزهای بیشتری در این شهر توریستی بمانید، ممکن است هزینه‌تان به 6 میلیون تومان هم‌ برسد. در صورتی که بخواهید ویزای چند بار ورود یا مالتی بگیرید، باید نزدیک به 11 میلیون تومان پرداخت کنید.

هزینه مربوط به بلیت سفر

مورد مهم دیگر از استانداردهای مهم بهترین زمان سفر به دبی، هزینه خرید بلیت رفت‌وبرگشت شما است. شما می‌توانید با هواپیما یا کشتی به دبی سفر کنید که در این بخش به بررسی هزینه هر کدام پرداخته‌ایم.

هزینه سفر به دبی با هواپیما

اولین قدم مهم در انتخاب بهترین زمان سفر به دبی، تهیه بلیت است. اغلب مسافران دبی از طریق پرواز با هواپیما به این شهر سفر می‌کنند؛ چون جزو راحت‌ترین گزینه‌های سفر محسوب می‌شود. هزینه‌های مربوط به بلیت سفر یکی از موارد مهمی است که در برنامه‌ریزی برای هزینه سفر به دبی باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

هزینه بلیت رفت‌وبرگشت سفر به دبی در سال ۱۴۰۲ به‌صورت فرست‌ کلاس حدوداً بین  ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان و هزینه بلیت رفت‌وبرگشت به دبی در کلاس اکونومی چیزی حدود ۹ میلیون تومان است. قیمت بلیت رفت‌وبرگشت دبی متناسب باتوجه‌به شرایط هر فردی، متفاوت خواهد بود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هزینه سفر به دبی با کشتی

اگر می‌خواهید یک سفر اقتصادی به دبی داشته باشید، می‌توانید به‌صورت دریایی نیز به این شهر توریستی سفر کنید. سفر دریایی نسبت به سفر هوایی کمتر رایج بوده؛ اما بسیار هیجان‌انگیز است و از این طریق می‌توانید در هزینه سفر به این شهر صرفه‌جویی کنید.

اگر می‌خواهید از طریق دریا به شهر دبی سفر کنید، باید ابتدا به بندر لنگه بروید. همچنین می‌توانید از قطار یا اتوبوس هم استفاده کنید و سپس با کشتی‌های مسافربری به سمت دبی حرکت کنید. هزینه سفر با کشتی به دبی بسیار اقتصادی و به‌صرفه بوده و قیمت آن حدود ۳ میلیون تومان برای کشتی‌های تندرو است.

ارزان‌ترین ماه‌های سفر به دبی

بهترین سفر ارزان به دبی چه زمانی است؟ چه عواملی بهترین زمان سفر به دبی را تعیین می‌کند؟ ازآنجایی‌که دمای هوای دبی در فصل تابستان به بیش از 40 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و رطوبت در اوج است، گردشگران کم‌تری در این فصل به دبی سفر می‌کنند؛ ازاین‌رو اغلب هتل‌ها و آژانس‌های سفری برای جذب مشتریان، قیمت‌ها را از حد معمول پایین تر می‌آورند.

در صورتی که تحمل آفتاب داغ دبی را دارید، تابستان و اواخر بهار، ارزان‌ترین زمان مناسب سفر به دبی هستند. چنانچه به دنبال شرایط ایده‌آل و هوای مناسب هستید، باید گران‌ترین فصل سفر به دبی، یعنی پاییز و زمستان را انتخاب کنید.

توصیه می کنیم که برای داشتن سفری ارزان تر به شهر دبی، از تفریحات رایگان دبی غافل نشوید؛ زیرا هزینه تفریحات تأثیر بسیار زیادی بر هزینه کلی سفر شما خواهد داشت.

ارزان‌ترین ماه‌های سفر به دبی

در ادامه چند تفریح ارزان یا رایگان در دبی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید صرفه‌جویی بیشتری در هزینه‌های سفر خود به شهر دبی داشته باشید. پس بعد از اینکه ارزان‌ترین و بهترین زمان سفر به دبی را انتخاب کردید، این تفریحات را هم در برنامه خود بگنجانید.

فواره دبی

فواره دبی که با موسیقی متنوع و جذاب طراحی شده است، آب را تا ارتفاع 500 فوتی پرتاب می‌کند؛ این ارتفاع به بلندی یک ساختمان 50 طبقه است! اجرای فواره‌های دبی که توسط سازندگان فواره‌های بلاژیو در وگاس طراحی شده است، هر روز در دریاچه برج خلیفه برگزار می‌شود.

باغ معجزه دبی

باغ معجزه در نوع خود در منطقه و جهان برای چنین نمایشی منحصر به فرد و مقصد تفریحی فوق‌العاده‌ای در فضای باز است. باغ معجزه در فاز اول خود با ارائه خدمات و امکانات پیشرفته از جمله پارکینگ روباز، پارکینگ VIP، نمازخانه، توالت، وضوخانه، اتاق نگهبانی، اتاق کمک‌های اولیه و خدمات مرتبط دیگر ب در دسترس است.

پارک زبیل

پارک زبیل یک پارک شهری جذاب است که فضای وسیعی دارد و مسیرهای پیاده‌روی و دروازه‌های ورودی متعددی را برای راحتی شما ارائه می‌دهد. علاوه بر مسیرهای پیاده‌روی منظم، پل‌های عابر پیاده و بخش‌های مختلف را نیز برای تفریح خواهید یافت؛ مخصوصاً اگر در بهترین زمان سفر به دبی از اینجا دیدن کنید.

وقتی از این پارک دیدن می‌کنید، می‌توانید علاوه بر پیاده‌روی ساده از فعالیت‌های متنوعی نیز لذت ببرید. همچنین در اینجا اجرای موسیقی زنده و همچنین پارک اسکیت و زمین کریکت مینیاتوری را خواهید دید.

ساحل جمیرا

ساحل عمومی جمیرا یک ساحل محبوب است که به شما این امکان را می‌دهد تا از تفریح در شن‌های طلایی و همچنین در آب‌های فیروزه ای دلپذیر خلیج لذت ببرید. به لطف محوطه زمین بازی کودکان، کل خانواده می‌توانند در اینجا سرگرمی پیدا کنند.

در این ساحل که از صبح زود تا بعد از غروب آفتاب باز است، کارهای زیادی برای انجام خواهید یافت. اگر می‌خواهید از شلوغی دوری کنید، فقط مطمئن شوید که در بعدازظهر از آنجا بازدید نمی‌کنید. بازدید از این ساحل را در بهترین زمان سفر به دبی توصیه می‌کنیم.

موزه دبی

موزه دبی یک موزه محبوب است که در یک ساختمان قدیمی قرار دارد و شامل آثار باستانی متعددی از تاریخ محلی از مدت‌ها قبل از کشف نفت در دبی است. این موزه در قلعه الفهیدی واقع شده که قدیمی‌ترین ساختمان شهر است و به سال 1787 باز می‌گردد. خود موزه در سال 1971 افتتاح شد.

در داخل این موزه، دانش و مصنوعات فراوانی خواهید یافت که قدمت برخی از آنها به 3000 سال قبل از میلاد می‌رسد. در این موزه، آلات موسیقی قدیمی و نمایش مانکن‌هایی را خواهید دید که غرفه‌های غذایی تاریخی و تاجران مروارید را به نمایش می‌گذارند. بازدید از این موزه را در بهترین زمان سفر به دبی تجربه کنید.

تجربه مهاجرتی فراموش‌نشدنی با مندوبی گروپ

مندوبی گروپ یکی از بهترین و در عین حال مطمئن‌ترین مؤسسه‌های مهاجرتی است که در زمینه اخذ اقامت، ثبت شرکت، تمدید ویزای دبی و کارهای مربوط به پاسپورت فعالیت دارد؛ پس با دریافت مشاوره از این مؤسسه مهاجرتی محبوب دیگر دغدغه هیچ‌چیزی را نداشته باشید و با خیالی آسوده مهاجرت کنید.

سخن پایانی

مسافرت به دبی جزو خاطره‌انگیز‌ترین و بهترین رویدادهایی است که می‌تواند برای هر کسی در زندگی اتفاق بیفتد. مردم کشورهای عربی از جمله امارات متحده عربی اصولاً مهمان‌نواز هستند و هر گردشگری باید حداقل یک بار در زندگی را به سفر به این کشورها اختصاص دهد.

پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که قصد انجام سفر به شهر دبی را دارید، حتماً تاریخ برگزاری برنامه‌های مختلف در این شهر را چک کنید تا در بهترین زمان سفر به دبی واهمه‌ای نداشته باشید.

 

سؤالات متداول

  1. بهترین ماه برای خرید در دبی چه ماهی است؟

ماه دی

  1. ارزانترین زمان سفر به دبی چه فصلی است؟

فصل بهار و تابستان

  1. گران ترین ماه سفر به دبی چه فصلی است؟

آبان تا بهمن

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

آزمون پرومتریک چیست؟ رشته‌های مورد ارزیابی در آزمون پرومتریک
7 مرحله ثبت شرکت در امارات در2 روز+ قوانین 2023
6 روش سرمایه گذاری در دبی + مشاوره رایگان با مندوبی گروپ

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *