جاهای دیدنی دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

جاهای دیدنی دبی که حتماً باید دید!

شما در دبی می‌توانید تاریخ غنی و زندگی مدرن را با بازدید از جاهای دیدنی دبی به طور هم‌زمان تجربه کنید! تجربه‌ای که در کمتر جایی از این کره خاکی می‌توانید داشته باشید. در ادامه 24 مورد از بهترین فعالیت‌ها و دیدنی‌هایی را آورده‌ایم که وقتی در دبی هستید، نمی‌خواهید آن‌ها از دست بدهید؛ پس با ما همراه باشید.

از برج العرب دیدن کنید

برج العرب که در جزیره‌ای دست ساز بنا شده، ساختمانی 280 متری (919 فوت) است که به راحتی با نمای شیشه‌ای آن به شکل بادبان قابل تشخیص است. برج العرب تنها هتل در سراسر جهان است که از آن به عنوان یک هتل هفت ستاره یاد می‌شود و یکی از گران‌ترین سوئیت‌ها را دارد.

در طبقه 28، یک فرودگاه برای استفاده افراد VIP وجود دارد. برای تماشای منظره ای باورنکردنی با آسانسور طلایی به سمت نوار Skyview بروید. معماری برج های دبی فرصتی تکرارنشدنی را برای لذت بردن از سفر به این شهر برای شما به ارمغان می آورند.

کودکان 8 سال به بالا مجاز به صرف چای عصرانه در بار هستند. هزینه اضافی هم برای صندلی های کنار پنجره دریافت می‌شود.

از ساندویچ‌های خوشمزه، شیرینی‌های تازه و مجموعه‌ای از چای و قهوه در برج العرب به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی لذت ببرید. برای نزدیک شدن به ورودی هتل باید در برج العرب جمیرا اقامت داشته باشید یا یکی از رستوران‌های متعدد آن را رزرو کنید.

در موزه اتحاد با تاریخ امارات آشنا شوید

موزه اتحاد

موزه اتحاد یکی از جاهای دیدنی دبی است که دقیقاً در محلی که امارات متحده عربی در سال 1971 ایجاد شد، به بازدیدکنندگان درباره چگونگی تأسیس امارات آموزش می‌دهد. نمایشگاه های تعاملی و آموزشی به مهمانان کمک می‌کند تا دوره زمانی را که هفت شهر امارات به امارات تبدیل شدند، درک کنند.

یک جدول زمانی، وقایع تاریخی مهم قبل از اتحادیه را نشان می‌دهد و قانون اساسی امارات را می‌توان در داخل موزه اتحاد پیدا کرد. موزه اتحاد همه روزه از ساعت 10 صبح تا 20 باز است و باید یک زمان برای بازدید خود رزرو کنید.

موزه اتحاد در منطقه المینه، در کنار مروارید جمیرا، جزیره‌ای خوش منظره و یکی دیگر از مراکز دیدنی شهر دبی واقع شده است.

در دبی مال خرید کنید

در کنار برج خلیفه دبی در مرکز شهر، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان با وسعت 1124000 متر مربع قرار دارد. این مرکز خرید دبی بیش از 1300 فروشگاه دارد و هر روز از ساعت 10 صبح تا نیمه شب باز است. اگرچه قدم زدن در اطراف مرکز خرید رایگان است؛ اما برخی از جاذبه‌های گردشگری دبی در اینجا هزینه ورودی دارند.

علاوه بر مغازه‌ها، برخی از جاذبه‌های داخل دبی مال به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی عبارت‌اند از:

  • پیست روی یخ
  • آبشار
  • سینما
  • آکواریوم دبی
  • باغ وحش زیر آب
  • هتل
  • پارک واقعیت مجازی
  • 150 رستوران
  • و…

در شهر بیابانی دبی اسکی کنید!

اسکی دبی

یک روز را در پیست‌ها به اسکی یا اسنوبورد در اسکی دبی، مرکز اسکی سرپوشیده واقع در مرکز خرید امارات بگذرانید. تمام تجهیزات و لباس‌های لازم برای مهمانان فراهم شده است؛ بنابراین لازم نیست نگران آوردن تمام وسایل زمستانی خود به دبی باشید.

پنج پیست اسکی در شهر دبی به عنوان جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی وجود دارند که طولانی‌ترین آنها بیش از 1300 فوت است. همچنین منطقه‌ای برای اسنوبرد سواری آزاد و منطقه‌ای برای مبارزه با گلوله برفی و سورت‌بازی ایجاد شده‌اند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شهر دبی را از برج خلیفه تماشا کنید

بازدید از دبی بدون توقف در برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان، کامل نمی‌شود. این ساختمان با ارتفاع باورنکردنی 828 متری (2717 فوت) در مرکز شهر دبی، دارای 160 طبقه و سه سکوی دید در فضای باز مجزا است و به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی در نوروز و زمان های دیگر شناخته می‌شود.

At.Mosphere رستورانی که در طبقه 122 برج قرار دارد، دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف است که منظره‌ای بی‌نظیر از دبی را به شما می‌دهد. در طبقه 152 این برج نیز بلندترین سالن جهان به نام The Lounge را خواهید دید. همین جاذبه ها، برج خلیفه را به یکی از جاهای دیدنی و گردشگری دبی تبدیل کرده اند.

برج خلیفه در کنار برج های دیگر دبی، این شهر را به زیباترین شهر امارات متحده عربی تبدیل کرده اند و سفر به این شهر برای بسیاری از مسافران خاطره ای تکرارنشدنی است.

ارتفاع برج خلیفه 828 متر
تعداد طبقات 163 طبقه
تاریخ بازگشایی 4 ژانویه 2010
مساحت 120000 متر مربع

از جاذبه‌های آتلانتیس لذت ببرید

یکی از هتل‌هایی که بیشترین عکس را در دبی دارد، آتلانتیس است. شما می‌توانید از آکواریوم بزرگ و آکواریوم The Lost Chambers با 65000 حیوان دریایی دیدن کنید. یک کلاه ایمنی با تکنولوژی بالا بپوشید و در امتداد کف آکواریوم در میان کوسه‌ها و ماهی‌ها قدم بزنید.

همچنین شما می‌توانید در آکواریوم The Lost Chambers غواصی کنید یا در آنجا یوگا انجام دهید. این اقامتگاه تورهای هلیکوپتری را نیز ارائه می‌دهد و در حال حاضر در لیست جاهای دیدنی دبی قرار دارد.

در پارک آبی Aquaventure خنک شوید

پارک آبی Aquaventure

پارک آبی Aquaventure در آتلانتیس یکی از مکان‌های دیدنی دبی برای کودکان و بزرگسالان است و شما می‌توانید سوار سرسره Leap of Faith شوید که شما را از 9 طبقه رها می‌کند و را از طریق یک تونل شیشه‌ای که توسط کوسه‌ها و ماهی‌ها احاطه شده است، سرعت می‌بخشد.

دیدن حیوانات در پارک آبی Aquaventure شامل شنا کردن با دلفین‌ها، غذا دادن به ماهی‌ها و در آغوش گرفتن شیرهای دریایی است. همچنین یک ساحل خصوصی به طول 500 متر Aquaventure Beach  برای مهمانان پارک آبی Aquaventure وجود دارد که یکی از جاذبه‌های این پارک آبی به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود.

یک نمایش را در دبی گاردن گلو تماشا کنید

درخشش باغ دبی در پارک زبیل در شب مشخص می‌شود و به مهمانان اجازه می‌دهد تا هنگام غروب خورشید، نورپردازی‌ها را تماشا کنند. این پارک مملو از نورهای رنگارنگ و عجیب و غریب است که بازدیدکنندگان می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند و به یکی از مکان‌های دیدنی دبی با قیمت مناسب تبدیل شده است.

دبی گاردن گلو از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 4 بعد از ظهر تا 11 شب و جمعه‌ها از ساعت 4 بعد از ظهر تا نیمه شب باز است و در حال حاضر به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی شناخته می‌شود.

زیبایی‌های فواره دبی را ببینید

فواره دبی

بزرگ‌ترین آب‌نمای طراحی شده جهان، فواره دبی است. این فواره توسط همان افرادی ساخته شد که فواره‌های بلاژیو را در لاس‌وگاس ساختند. آب‌پاشی تا ارتفاع ۱۴۰ متری (۴۵۰ فوت)، آب‌نمای دبی هر ۳۰ دقیقه، از ساعت ۶ تا ۱۱ بعد از ظهر و دو بار در روز، ساعت ۱ بعد از ظهر، یک نمایش اجرا می‌کند.

همچنین در ساعت 13:30 جمعه‌ها، نمایش‌های روزانه ساعت 13:30 برگزار می‌شود و ساعت 2 بعد از ظهر در شب، 6600 نور شگفت انگیز و 25 پروژکتور نمایش رنگ زیبایی ایجاد می‌کنند و پرتو نوری که از فواره به سمت بالا می تابد از فضا قابل مشاهده است.

فواره دبی با آهنگ‌های مختلفی از موسیقی کلاسیک، پاپ معروف و آهنگ‌های محبوب عربی اجرا می‌کند و یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی و امارات محسوب می‌شود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

در پارک آبی Wild Wadi تفریح کنید

پارک آبی وایلد وادی یک تجربه منحصر به فرد بوده که در کنار برج العرب واقع شده است. 30 سواری برای کودکان و بزرگسالان جهت لذت بردن از تفریحات آن وجود دارند؛ اگرچه جاذبه اصلی این پارک آبی به عنوان یکی از جاهای دیدنی دبی، برج جمیرا اسکیرا است.

برای این سواری، دو سرسره به ارتفاع 32 متر در کنار هم قرار می‌گیرند و شما را با سرعت 80 کیلومتر در ساعت به شدت پایین می‌آورند. بازدیدکنندگانی که چیزی آرامش‌بخش‌تر را ترجیح می‌دهند، ممکن است رودخانه تنبل را که 360 متر طول دارد، دوست داشته باشند.

در طول تابستان، پارک آبی وایلد وادی، سانس‌های زنانه برای زنانی دارد که با پوشیدن مایو در مکان‌های عمومی مشکلی ندارند. پس برای لذت بردن از بهترین جاهای دیدنی دبی، این پارک آبی انتخابی عالی خواهد بود.

خرید خود را در بازارهای دبی انجام دهید

اگرچه تعداد بی شماری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در دبی وجود دارند؛ اما برای تجربه‌ای سنتی‌تر، بازدیدکنندگان باید به یکی از بازارهای متعدد در امتداد نهر دبی سر بزنند. بازار طلای دبی که هم توسط گردشگران و هم مردم محلی مورد بازدید قرار می‌گیرد، یکی از قدیمی‌ترین جاهای دیدنی دبی است.

این بازار که در کرانه جنوبی نهر دبی و در منطقه دیره واقع شده است، دارای بیش از 379 مغازه است که گردنبند، انگشتر، دستبند، الماس، سنگ‌های قیمتی، پلاتین، نقره و جواهرات دیگر می‌فروشند. تخمین زده می‌شود که 20 درصد از طلای جهان در این بازار وجود دارد!

یکی دیگر از جاذبه‌های محبوب و از معروف ترین بازارهای دبی، بازار ادویه است که دارچین، زنجبیل، زعفران، فلفل قرمز و بسیاری ادویه جات دیگر از سراسر جهان را ارائه می‌دهد.

به پارک‌های موضوعی و استراحتگاه‌های دبی سر بزنید

پارک موضوعی دبی، بزرگ‌ترین پارک موضوعی جهان و یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی دبی است که 25 میلیون فوت مربع وسعت دارد و در واقع پنج پارک موضوعی کوچک‌تر را ترکیب می‌کند:

  • لگو لند
  • پارک آبی لگو لند
  • موشن گیت
  • پارک‌های بالیوود
  • ریور لند

میهمانان می‌توانند بلیت هر پارک را به صورت جداگانه یا یک بلیت برای دسترسی به همه پارک‌ها خریداری کنند. ریور لند دبی هزینه ورودی ندارد؛ بنابراین مهمانانی که بلیت پارک‌های دیگر را ندارند، همچنان می‌توانند شخصیت‌های مضمونی که در پارک‌ها سرگردان هستند را تماشا کنند.

از مناظر دبی مارینا دیدن کنید.

دبی مارینا

دبی مارینا یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی دبی و کاملاً ساخته دست بشر است. ساختمان‌های مسکونی در امتداد مارینا بخشی از افق نمادین دبی را تشکیل می‌دهند. دبی مارینا دارای کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی است که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید.

همچنین این جاذبه گردشگری دبی، تفریحات جذابی را با قایق ارائه می‌دهد که شما می‌توانید دید بهتری از ساختمان‌ها داشته باشید. مارینا دبی را از بالا با سوار شدن بر زیپ‌لاین هیجان‌انگیزی که در سراسر مارینا می‌گذرد، ببینید.

یک شب را در اپرای دبی بگذرانید

درست در کنار برج خلیفه و دبی مال واقع در مرکز شهر دبی، اپرای دبی را خواهید دید. از زمان افتتاح در سال 2016، خانه اپرا میزبان بسیاری از موزیکال‌های معروف، اجراهای آواز، شرکت‌های رقص و بسیاری رویدادهای دیگر بوده است و در حال حاضر نیز یکی از جاهای دیدنی دبی به حساب می‌آید.

طراحی منحصر به فرد اپرای دبی به آن اجازه می‌دهد تا به راحتی از یک تئاتر به یک سالن کنسرت یا به یک سالن رویداد یا ضیافت تبدیل شود. اپرای دبی برای 2000 نفر صندلی دارد؛ اما مهمانان باید بلیت را از قبل رزرو کنند تا مطمئن شوند که اجرای این تفریح از زندگی شبانه دبی را از دست نخواهند داد.

در باغ معجزه قدم بزنید

یکی دیگر از رکوردشکنان جهان که در دبی واقع شده، باغ معجزه دبی است؛ جایی که بازدیدکنندگان بزرگ‌ترین چیدمان گل دنیا را در آن پیدا می‌کنند. 109 میلیون شکوفه در باغ معجزه دبی وجود دارند که 100000 مورد از آنها یک میکی موس 5 متری (18 فوت) را تشکیل می‌دهد.

سایر تأسیسات در باغ عبارت‌اند از یک ساعت گل‌دار، یک قلعه گل و گذرگاه قلب بسیار محبوب که برای عکاسی بسیار کاربرد دارد. باغ معجزه دبی از اکتبر تا آوریل باز است. اگر نگران قیمت ورودی جاهای دیدنی دبی هستید، این باغ برای شما مناسب است.

از مسجد جمیرا دیدن کنید

مسجد جمیرا

مسجد جمیرا یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های مذهبی و جاهای تاریخی دبی بوده و در شمال مارینا دبی واقع شده است. مسجد جمیرا یکی از دو مسجد معروف دبی است که از همه ادیان به جز روزهای جمعه استقبال می‌کند.

روز جمعه، روز عبادت مؤمنان اسلام است. این مسجد دارای دو مناره بلند است که گنبد بزرگ بنا را قاب گرفته و عکس‌های زیبایی را ایجاد می‌کند. بازدیدکنندگان برای ورود به مسجد باید لباس پوشیده بپوشند؛ بنابراین رعایت شئونات اسلامی برای بازدید از برخی از جاهای دیدنی دبی مانند این مسجد الزامی است.

تورهایی با راهنما در مورد معماری مسجد جمیرا و دین اسلام وجود دارند که به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند و تقریباً 75 دقیقه طول می‌کشد و شما می‌توانید برخی از تنقلات محلی مانند خرما و قهوه عربی را امتحان کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

نمای جذابی از نخل جمیرا را ببینید

پالم جمیرا یک جاذبه گردشگری عالی در میان جاهای دیدنی دبی برای گردشگران و مردم محلی است و مسلماً برخی از بهترین هتل‌ها و استراحتگاه‌های دبی را در خود جای داده است. پالم جمیرا جزیره‌ای ساخته دست بشر است که به شکل درخت نخل طراحی شده و به بهترین شکل از بالا دیده می‌شود.

چتربازی بر فراز پالم جمیرا یکی از راه‌های دیدن این جاذبه گردشگری فوق‌العاده است؛ اما بازدیدکنندگان می‌توانند یک هلیکوپتر سواری از آتلانتیس اجاره یا یکی از برج‌های مرتفع در دبی مارینا را رزرو کنند. پالم جمیرا را هشتمین عجایب جهان نامیده‌اند؛ بنابراین یکی از جاهای دیدنی دبی است که باید از آن دیدن کرد.

وقت خود را در Souk Madinat Jumeirah بگذرانید

عربستان باستان را در Souk Madinat Jumeirah تماشا کنید. این استراحتگاه از 3 کیلومتر آبراه استفاده می‌کند تا بازدیدکنندگان را از طریق آبراه و قایق چوبی سنتی به تمام امکانات استراحتگاه متصل کند. این منطقه توسط باغ های زیبا و سرسبز احاطه شده و به سبک سنتی تزئین شده است.

50 رستوران و بار مجلل و حتی یک بازار سنتی عربی که یک بازار در فضای باز است، در Souk Madinat Jumeirah وجود دارند و این جاذبه گردشگری را به یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی تبدیل کرده اند.

در سراسر نهر دبی حرکت کنید

نهر دبی

بر روی خور دبی حرکت و دبی قدیم را تماشا کنید. قایق‌ها تقریباً هر دقیقه از آب عبور می‌کنند و سفر کوتاه شما فقط چند درهم هزینه دارد. از نهر دبی می‌توانید منظره بهتری از افق باورنکردنی دبی با ساختمان‌های بلند و مساجد گنبدی شدن آن را ببینید.

نهر دبی در واقع دبی را به دو بخش مختلف و مجزا تقسیم می‌کند. در بخش غرب، بخش کلان شهر مدرن دبی در منطقه بر دبی و در بخش شرق، دبی قدیم با مساجد و بازارهای سنتی قرار دارد. این نهر زیبا هم اکنون یکی از جذابیت ها و جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود.

در باغ وحش زیر آب و آکواریوم دبی با کوسه‌ها بازی کنید

آکواریوم دبی و باغ وحش آن که زیر آب قرار دارد، دارای یک مخزن آکواریوم 10 میلیون لیتری است و در طبقه همکف دبی مال قرار دارد. دیدار کوسه‌ها در آکواریوم دبی و باغ وحش آن به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا از امنیت کامل به کوسه‌ها نزدیک شوند.

پس از آن، میهمانان می‌توانند به پشت صحنه بروند تا به بچه کوسه‌ها غذا بدهند. این جاذبه گردشگری از بهترین جاهای دیدنی دبی برای کودکان به شمار می‌رود.

در موزه دبی در زمان سفر کنید

در دبی قدیم در محله بستکیه که منطقه تاریخی الفهیدی نیز نامیده می‌شود، ساختمانی تاریخی واقع شده که زندگی اماراتی را به نمایش می‌گذارد. از مساجد، سوق‌ها و خانه‌های سبک عربی دیدن کنید. موزه دبی در داخل قلعه الفهیدی، قدیمی‌ترین ساختمان  قرار دارد و از مهمترین و بهترین موزه های امارات به شمار می آید.

این قلعه که از مرجان و صدف ساخته شده، زمانی به عنوان یک قلعه نظامی بوده است. موزه دبی در قلعه الفهیدی از ساعت 8:30 صبح تا 20:30 از شنبه تا پنجشنبه و از ساعت 14:30 تا 20:30 روز جمعه باز است و در حال حاضر یکی از جاذبه‌ها و جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود.

در دهکده جهانی دبی جستجو کنید

دهکده جهانی دبی

دهکده جهانی دبی دارای دو ورودی اصلی است؛ دروازه جهانی و دروازه فرهنگی. در اینجا غرفه‌های موضوعی، نمایش‌ها و جاذبه‌هایی را خواهید دید که بیش از ۷۰ کشور را نشان می‌دهند. در غرفه امارات، عود سوز، عطر و روغن‌های دست ساز را پیدا خواهید کرد.

غرفه ترکیه به طور خاص دارای سرامیک و ظروف شیشه‌ای رنگارنگ است. غرفه فلسطین و اردن غذاهای سنتی زیادی برای پذیرایی از مهمانان دارند. از این رو این دهکده جهانی را در لیست جاهای دیدنی دبی قرار دادیم.

به سراسر جهان سفر کنید و از غرفه هر کشور برای محصولات، غذاها و اجراهای معتبر از هر منطقه بازدید کنید. هر آخر هفته صحنه اصلی میزبان اجراهای مختلف است و نمایش‌های کودکان و همچنین بسیاری از اجراکنندگان خیابانی وجود دارد.

در ساحل عمومی جمیرا استراحت کنید

در فاصله چند قدمی برج العرب، مسافران بهترین خط ساحلی دبی یعنی ساحل عمومی جمیرا را پیدا خواهند کرد. ساحل ماسه سفید مکانی عالی برای استراحت و غوطه‌ور شدن در زیر اشعه‌های خورشید است و آب آرام برای ورزش‌های آبی عالی است.

در محله بستکیه گشت و گذار کنید

جاهای دیدنی دبی

محله بستکیه (منطقه تاریخی الفهیدی) بخشی از منطقه تاریخی و یکی از جاهای دیدنی دبی است. محله بستکیه که سابقاً یک دهکده ماهیگیری بود، به نام بستک (تاجر ایرانی) که در قرن نوزدهم در این منطقه ساکن شد، نام‌گذاری شده است.

این محله قدیمی‌ترین محله مسکونی دبی و یکی از جاهای دیدنی دبی است و ساختمان‌های آن از مرجان، چوب خرما، گل و گچ ساخته شده اند. در این محله گالری‌های هنری زیادی وجود دارند که آثار هنرمندان داخلی و بین‌المللی را در خود جای داده‌اند. یکی از برجسته‌ترین گالری‌های هنری این محله، XVA است.

زمانی را برای صرف صبحانه یا صرف نوشیدنی در کافه روباز معروفی به نام چایخانه عرب صرف کنید. همچنین می‌توانید در مرکز تفاهم فرهنگی شیخ محمد توقف کنید تا درباره تاریخ، مذهب و فرهنگ این منطقه بیشتر بدانید. آنها غذاهای سنتی و اماراتی را در طول روز سرو می‌کنند.

حیات وحش رأس‌الخور را لمس کنید

اگر از علاقه‌مندان به طبیعت هستید، به سمت پناهگاه حیات وحش رأس‌الخور بروید. در فاصله 6 کیلومتری، شما توسط فلامینگوهای صورتی، پرندگان مهاجر، حدود 20000 گونه پرنده، نمکزار و تالاب‌های سبز احاطه خواهید شد.

برای دیدن پرندگان در زیستگاه آنها باید به یک سکو بروید. این پناهگاه یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی دبی است که لحظات به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از مسابقات قهرمانی تنیس دبی دیدن کنید

خانه جهانگردی بین‌المللی گردشگری دبی، مکان هایی برای بازدید از مسابقات قهرمانی تنیس دبی را فراهم کرده است. مسابقات قهرمانی تنیس در شهر دبی در ماه‌های فوریه و مارس برگزار می‌شوند و هر دوره علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب می‌کنند.

از منطقه هنری آلسرکال در دبی لذت ببرید

اگر عاشق هنر هستید، سفر به منطقه هنری شهر دبی برای شما ضروری است. گالری‌های اینجا برخی از بهترین آثار هنری هنرمندان مشهور و حرفه‌ای را در خود جای می‌دهند که استعدادهای داخل و اطراف آن منطقه را برجسته می‌کنند.

منطقه هنری آلسرکان در دبی از دوشنبه تا پنجشنبه و از ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و شنبه‌ها از ساعت 11 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است و شما می‌توانید از این مجموعه دیدن کنید.

به همراه فرزندتان در لگولند دبی ماجراجویی کنید

لگولند بخش جدایی‌ناپذیر از رویای فانتزی کودکان و یکی از جاهای دیدنی دبی است. این هتل در پارک‌ و استراحتگاه دبی واقع شده و در مساحتی بالغ بر 14 هکتار قرار دارد و دارای بیش از 40 وسیله سواری و جاذبه و 15000 سازه مدل لگو است که از بیش از 20 میلیون آجر لگو ساخته شده‌اند.

لگولند یک ماجراجویی واقعی را برای خانواده‌هایی که کودکان 2 تا 12 ساله دارند، فراهم می‌کند. در لگولند در دبی می توانید اتومبیل بسازید و با اتومبیل‌های لگو با دوستان و خانواده مسابقه دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از روباتیک در Mindstorms ساختمان را به سطح دیگری ببرید.

با پارک بالیوود دبی به هند سفر کنید

پارک‌های بالیوود، شما را به دنیای جذاب بالیوود می‌برند و یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی هستند. بالیوود دبی، پارکی با مضمون منحصربه‌فرد بر اساس بالیوود و متشکل از آثار کلاسیک قدیمی و همچنین آخرین آثار بالیوود و اجراهای زنده است. چیدمان، تابلوها، دکورها و غرفه‌های غذا یادآور بمبئی هستند.

غواصی در دبی را تجربه کنید

اگر به خنک شدن نیاز دارید، یکی از بهترین کارها این است که به داخل آب‌های خنک بپرید و دنیای دریایی زیر آب و اسرار آن را کشف کنید! نقاط شگفت‌انگیز غواصی در ساحل دبی وجود دارند. یکی از بهترین کارها این است که می‌توانید در آکواریوم دبی غواصی کنید.

تجربه غواصی به شما اجازه می‌دهد تا با ماهی‌ها شنا کنید و همچنین به آنها غذا بدهید. همچنین غواصی مخصوص آکواریوم، غواصی در آتلانتیس و غواصی با دلفین‌ها نیز وجود دارد. از این رو غواصی هم یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی محسوب می‌شود.

مهاجرت به دبی را به مندوبی بسپارید!

آیا به فکر مهاجرت به امارات متحده عربی هستید و هر بار با به وجود آمدن یک مشکل کوچک پشیمان شده‌اید؟ جای نگرانی نیست! اگر از شرایط مهاجرت و دریافت اقامت مطلع شوید و این شرایط را بر اساس هدف خود بسنجید، قطعاً می‌توانید تصمیم درستی را بگیرید.

اما قبل از هر چیز باید با یک مشاور باتجربه مشورت کنید تا بدانید که از ابتدا تا انتها باید چه کار کنید. مندوبی همان مشاوری است که به دنبال آن می‌گردید؛ زیرا کارشناسان باتجربه و متخصصی دارد که سابقه درخشانی در زمینه مشاوره‌های مهاجرتی دارند و می‌توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

پس اگر هنوز هم تردید دارید و با سؤالات متعددی در ذهن خود مواجه شده‌اید، با کارشناسان مندوبی گروپ تماس بگیرید و ابهامات خود را در این زمینه برطرف کنید. برای اطلاع از جدیدترین شرایط خرید ملک، ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری، تحصیل، کار و زندگی در دبی با ما تماس بگیرید.

سخن آخر

جاهای دیدنی دبی یکی از دلایل مهم هجوم مهاجران و مسافران از سراسر جهان به این شهر لوکس هستند. هر یک از این جاذبه‌های گردشگری دارای امکانات متعدد و متنوعی هستند که آن‌ها را از سایر دیدنی‌های شهر دبی متمایز می‌کنند.

در این مقاله تعدادی از معروف‌ترین و جذاب‌ترین جاهای دیدنی دبی را به شما معرفی کردیم. این جاذبه‌های گردشگری با حساسیت خاصی طراحی و ساخته شده اند و تعدادی از آن‌ها تاریخ دبی و امارات را به تصویر می‌کشند.

سؤالات متداول

  1. فرودگاه برج العرب در کدام طبقه قرار دارد؟

طبقه 28

  1. دبی مال چه امکاناتی دارد؟

پیست روی یخ، آبشار، سینما، آکواریوم، باغ وحش زیر آب، پارک واقعیت مجازی و 150 رستوران

  1. موزه دبی در کدام منطقه قرار دارد؟

محله تاریخی الفهیدی

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر مقالات:

0 تا 100دریافت گود استندینگ-شرایط دریافت و مزایای مهاجرت کادر درمان
5 مورد از مناطق معروف دبی – آدرس و ساعات بازدید
27 مورد از تفریحات رایگان در دبی که باید از آن‌ها دیدن کنید!

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *