شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

شرایط زندگی در امارات برای ایرانیان

چرا زندگی در امارات تا این اندازه در بین مهاجران بخصوص ایرانیان طرفدار دارد؟ در صورتی که شما هم در حوزه تخصصی خود یک حرفه‌ای هستید و به شغلی با درآمد مناسب نیاز دارید که با شرایط شما مطابقت داشته و آینده شغلی عالی را برای شما تضمین کند، امارات می‌تواند گزینه عالی برای شما باشد.

اگر همیشه آرزوی زندگی در کشوری زیبا در کنار دریا را داشته‌اید، باز هم امارات مقصدی ایده‌آل برای شما است. شما می‌توانید رویای زندگی در کشوری پیشرفته را محقق کنید. با این حال، باید قبل از تصمیم‌گیری نهایی شرایط، مزایا و معایب زندگی در امارات را با دقت مطالعه کنید؛ پس این مقاله برای شماست.

چرا زندگی در امارات را انتخاب کنیم؟

اجازه دهید ابتدا با این موضوع شروع کنیم که بدانیم زندگی مردم امارات چگونه است و زندگی در این کشور چه مزایایی برای مهاجران خارجی دارد. با کسب این اطلاعات می‌توانید تصمیم درست‌تری برای ادامه زندگی خود در یک کشور خارجی بگیرید و بررسی کنید که آیا مهاجرت به کشور امارات برای شما مناسب است یا خیر.

زندگی در امارات

اقتصاد باثبات و توسعه‌یافته

قیمت محصولات و خدمات در امارات تقریباً ثابت می‌ماند؛ زیرا نرخ ارز محلی برای چندین سال تغییر نکرده است. سرمایه‌گذاران خارجی در امارات متحده عربی توسط یک سیستم مالیاتی مناسب و بی‌دردسر جذب می‌شوند؛ بنابراین اقتصاد کشور به خوبی تأمین می‌شود و همه بخش‌های اقتصادی توسعه پیدا می‌کنند.

سیستم بدون مالیات

سیاست مالیات محلی احتمالاً از مهم‌ترین مزایای زندگی در امارات محسوب می‌شود؛ بخصوص برای کسانی که قصد دارند یک تجارت جدید در امارات متحده عربی راه‌اندازی کنند. اگر شرکت شما در هر حوزه‌ای به جز محصولات نفتی و مواد معدنی کار می‌کند، پس مجبور نیستید مالیات بپردازید.

تنها بانک‌ها و شرکت‌های خارجی استخراج‌کننده نفت، گاز طبیعی و سایر مواد معدنی در امارات موظف به پرداخت مالیات هستند.

فرصت‌های متعدد شغلی

مزایای زندگی در امارات

فرصت‌های شغلی عالی برای مهاجران خارجی که حدود 70 درصد جمعیت امارات را تشکیل می دهند، وجود دارند. فرصت‌های شغلی عالی و حقوق بالا به خارجی ها ارائه می‌شوند؛ بخصوص اگر شما یک متخصص سطح بالا باشید. همین موضوع یکی از مهم‌ترین مزایای کار و زندگی در امارات محسوب می‌شود.

میانگین حقوق مشاغل در دبی و شهرهای دیگر کشور امارات حدود 4000 تا 7000 دلار در ماه است. علاوه بر این، از طرف شرکت به یک کارمند بیمه درمانی و مسکن اجاره ای نیز ارائه می‌شود.

امکانات عالی بهداشتی

امارات پول زیادی در بخش مراقبت‌های بهداشتی سرمایه‌گذاری می‌کند که این موضوع به این معنی است که پزشکان از آخرین فناوری‌ها استفاده می‌کنند. به همین دلیل، مراقبت‌های پزشکی در این کشور یکی از بهترین‌ها در جهان است و برای مردم محلی رایگان است.

مهاجرانی که در امارات زندگی و کار می‌کنند، بیمه سالانه مراقبت‌های بهداشتی دریافت می‌کنند که هزینه آن به نوع پوشش ارائه شده بستگی دارد.

پایین‌بودن نرخ جرم و جنایت

امارات در فهرستی که توسط Global Finance در پایان سال 2019 تهیه شد، رتبه 21 را از نظر ایمن بودن کسب کرده است. دوربین های مداربسته در همه شهرها برای ثبت هر جرمی نصب می‌شوند تا شهروندان نگرانی بابت سرقت و جرم های دیگر نداشته باشند و زندگی در امارات بسیار امن باشد.

توسعه بخش گردشگری

مزایای زندگی در امارات

دولت امارات تمام تلاش خود را می‌کند تا هم شهروندان و هم گردشگران احساس راحتی کنند. دولت سواحل را مجهز می‌کند و مراکز تفریحی و خرید زیادی را راه‌اندازی کرده تا مردم از سراسر جهان به اینجا بیایند. برای مثال، سالانه بیش از 10،000،000 نفر از دبی بازدید می‌کنند و درآمد خوبی برای شهر به ارمغان می آورد.

مناسب بودن قیمت خودرو

اگر خودرویی در امارات بیش از 3 سال عمر داشته باشد، قدیمی محسوب شده و با مدل جدید جایگزین می‌شود. یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود مردم به دفعات خودروهای خود را تعویض کنند این است که فرایند خرید و فروش خودرو در امارات ساده و قیمت مناسب خودرو یکی دیگر از مزایای زندگی در امارات است.

زندگی در امارات چه چالش‌هایی دارد؟

معایب زندگی در امارات

زندگی در هیچ کجای دنیا بدون چالش نیست؛ بخصوص برای کسانی که می‌خواهند از کشور خود مهاجرت کرده و در یک کشور جدید زندگی کنند. امارات هم با وجود مزایای فراوانی که برای زندگی و کار دارد، چالش‌هایی را برای مهاجران ایجاد می‌کند؛ حتی اگر در بهترین شهر امارات برای زندگی ساکن باشید.

پس لازم است تا اطلاعات دقیقی از این چالش‌ها داشته باشید و با مدیریت آن‌ها، معایب زندگی در امارات را با روش‌های صحیح به حداقل برسانید.

گرمای هوا

امارات در خلیج فارس قرار دارد و به این معنی است که ماه‌های تابستان می‌تواند بسیار گرم باشد. دمای هوا در اوج تابستان به راحتی می‌تواند از 43 درجه سانتی گراد (109 درجه فارنهایت) تجاوز کند؛ در حالی که دمای دریا به طور متوسط به 37 درجه سانتی گراد (99 درجه فارنهایت) افزایش می‌یابد.

گرم‌ترین ماه‌های سال در امارات، جولای و آگوست هستند. این موضوع ممکن است برای برخی تقریباً غیرقابل تحمل باشد؛ زیرا بیشتر باید در خانه بمانند.

البته دولت امکانات پیشرفته‌ای را برای خنک کردن هوا در بسیاری از مناطق در نظر گرفته تا زندگی در امارات به خاطر گرمای هوا طاقت فرسا نشود.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

دریافت مجوزهای متعدد

تقریباً برای همه چیز از رانندگی و خرید مشروبات الکلی گرفته تا پیدا کردن کار در امارات به مجوز نیاز دارید. این موضوع می‌تواند وقت زیادی از شما بگیرد؛ اما نشان می‌دهد که امارات متحده عربی بسیار قانونمند است و آن را برای زندگی و کار مناسب می‌کند.

هزینه بالای اجاره

معایب زندگی در امارات

هزینه اجاره در امارات در مقایسه با بسیاری از نقاط دیگر جهان گران‌تر است. برای مثال، متوسط اجاره ​​آپارتمان در دبی که یک خوابه و خارج از مرکز شهر باشد، حدود 3281.72 درهم (893.47 دلار آمریکا) است. برای داشتن راحت‌ترین زندگی در امارات توصیه می‌شود که حقوق متوسطی در حدود 3000 دلار در ماه داشته باشید.

ترافیک شهرهای بزرگ

خیابان‌های دبی و ابوظبی می‌توانند در ساعات اوج ترافیک بسیار شلوغ باشند. بر اساس گزارش Arabianbusiness.com، دبی در رتبه ۲۶۵ جهانی از نظر ترافیک قرار دارد. هزینه ترافیک هم ممکن است از طریق از دست دادن ساعات کاری و تأثیر آن بر زندگی ساکنان ایجاد شود.

مزایای زندگی در امارات معایب زندگی در امارات
اقتصاد باثبات و توسعه‌یافته گرمای هوا
سیستم بدون مالیات دریافت مجوزهای متعدد
فرصت‌های متعدد شغلی هزینه بالای اجاره
امکانات عالی بهداشتی ترافیک شهرهای بزرگ
پایین‌بودن نرخ جرم و جنایت
توسعه بخش گردشگری
مناسب بودن قیمت خودرو

شرایط کار و زندگی در امارات چگونه است؟

کار و زندگی در امارات

آشنایی با شرایط زندگی و تحصیل در امارات و همچنین پیدا کردن یک شغل مناسب می‌تواند اولین قدم برای مهاجرت موفقیت‌آمیز شما به این کشور توسعه‌یافته باشد؛ زیرا از این طریق می‌توان به اطلاعات دقیق‌تر و درست‌تری نسبت به واقعیت زندگی در امارات دست پیدا کرد.

شرایط تحصیل در امارات

کودکان مهاجر مجاز به تحصیل در مدارس دولتی امارات متحده عربی هستند؛ اما بر خلاف مردم محلی، هزینه مدرسه از مهاجران دریافت می‌شود. این موضوع همراه با این واقعیت که تدریس در مدارس دولتی به زبان عربی است، اکثر والدین مهاجر را به فکر مدارس بین‌المللی می‌اندازد.

سال تحصیلی در امارات متحده عربی از سپتامبر تا جولای ادامه دارد و سال به 3 ترم تقسیم می‌شود. هفته مدرسه از یکشنبه تا پنجشنبه است و ساعات بسته به نوع مدرسه متفاوت است. پس اگر اقامت در امارات متحده عربی را به همراه خانواده انتخاب کرده‌اید، مدارس بین‌المللی گزینه بهتری هستند.

مدارس خصوصی

تحصیل به صورت خصوصی در امارات گران است؛ بنابراین شما باید برای هزینه‌های مدرسه همراه با تمام هزینه‌هایی اضافی مانند لباس، کتاب‌های درسی، حمل و نقل و فعالیت‌های فوق‌برنامه بودجه کافی اختصاص دهید تا برای زندگی در امارات متحده عربی به همراه خانواده دچار مشکل نشوید.

آموزش در منزل

زندگی در امارات متحده عربی

هزینه بالای آموزش بین‌المللی در امارات متحده عربی بسیاری از والدین مهاجر را به سمت تحصیل در خانه سوق داده است. اگر می‌دانید که مدت زیادی در این کشور نمی‌مانید، این مورد گزینه خوبی است و بدان معناست که شما مجبور نخواهید بود که با فرایند بوروکراتیک ثبت‌نام در یک مدرسه بین‌المللی مقابله کنید.

از آنجایی که آموزش در خانه رواج بیشتری پیدا می‌کند، گروه‌های حمایتی زیادی برای کمک به والدین راه‌اندازی شده اند تا تحصیل در امارات متحده عربی را در خانه ها میسر کنند.

مدارس بین‌المللی

اکثر مدارس بین‌المللی از برنامه درسی بریتانیا یا آمریکا پیروی می‌کنند؛ اما مدارس فرانسوی، آلمانی، ژاپنی و هندی نیز وجود دارند. طبق قانون، همه کودکان در مدارس دولتی و خصوصی باید مطالعات اجتماعی امارات متحده عربی و زبان عربی را به عنوان زبان دوم بخوانند.

این دروس فقط تا کلاس نهم اجباری هستند. مدارس همچنین باید آموزش اسلامی را به عنوان یک درس ارائه دهند؛ اما این دروس برای غیر مسلمانان اختیاری است. این مدارس گزینه مناسبی برای زندگی در امارات برای ایرانیان به همراه خانواده هستند.

شرایط کار در امارات

شرایط کار در امارات

امارات از هفت شهر مهم و اصلی تشکیل شده که ابوظبی و دبی پرجمعیت‌ترین این شهرهای مهم هستند. این کشور در سال‌های اخیر رشد اقتصادی سریعی را تجربه کرده که آن را به مقصدی جذاب برای جویندگان کار تبدیل کرده است. هزینه زندگی در امارات متحده بالاست؛ اما استاندارد زندگی در سطح جهانی است.

انگلیسی زبان تجارت در امارات متحده عربی است و تنها 10 درصد از جمعیت این کشور را اتباع اماراتی تشکیل می‌دهند.

برای زندگی و کار در امارات، مهم است که به قوانین و آداب و رسوم محلی احترام بگذارید. نقض این قوانین مجازات سنگینی دارد. برای مثال، جهت مصرف مشروبات الکلی به مجوز خاصی نیاز دارید و فحش دادن یا نمایش محبت زوج‌ها در ملأ عام نیز از جرایمی هستند که بازداشت دارند.

با وجود این محدودیت‌ها، امارات مکان بسیار خوبی برای زندگی و کار است. بسیاری از سواحل شنی و مکان‌های دیدنی مانند: باغ وحش العین، برج خلیفه و قلب شارجه در امارات وجود دارند که می‌توانید در روزهای تعطیل از آن‌ها لذت ببرید و شرایط زندگی در امارات متحده عربی را برای خود راحت‌تر کنید.

 

سؤالات متداول

  1. چه مشاغلی در امارات مشمول پرداخت مالیات می‌شوند؟

بانک‌ها و شرکت‌های خارجی استخراج‌کننده نفت، گاز طبیعی و سایر مواد معدنی

  1. کدام یک از شهرهای امارات برای کار و زندگی بهتر هستند؟

ابوظبی و دبی

  1. میانگین درآمد ماهانه در کشور امارات چقدر است؟

4000 تا 7000 دلار

 

هزینه زندگی در امارات چقدر است؟

هزینه زندگی در امارات

قبل از اینکه بخواهم اعداد را مرور کنم و خرج زندگی در امارات را محاسبه کنم، باید در مورد انواع مختلفی از هزینه‌‌هایی که لازم است تا در زمان مهاجرت به آنها بپردازید، توضیح می‌دهیم.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هزینه‌هایی که معمولاً با آن‌ها مواجه می‌شوید، شامل موارد زیر می‌شوند:

  • مسکن
  • مواد غذایی
  • خدمات رفاهی
  • حمل و نقل و سوخت
  • مراقبت‌های بهداشتی
  • تحصیل
  • تفریح

در حالی که ترجیحات شخصی و انتخاب‌های سبک زندگی شما در تغییر هزینه‌های ماهانه مهم هستند، منطقه‌ای که برای خرید خانه یا اجاره آپارتمان انتخاب می‌کنید نیز بسیار مؤثر خواهد بود.

به طور مثال، اگر می‌خواهید در مناطق قدیمی زندگی کنید، قیمت مسکن و سایر هزینه‌هایی زندگی مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند؛ اما وقتی به خیابان‌های اصلی شهر مانند شیخ زاید یا مناطق ساحلی نزدیک می‌شوید، باید قیمت‌های بالاتری را بپردازید.

میانگین هزینه زندگی در امارات بسته به شهر و مکانی که در آن زندگی می‌کنید ممکن است به طور قابل توجهی متفاوت باشد. جدول زیر برآوردی از هزینه‌‌هایی زندگی در دبی و شهرهای مختلف امارات متحده عربی را به صورت ماهانه ارائه می‌دهد.

هزینه زندگی در دبی اجاره مسکن: 4000 الی 15000 درهم
مواد غذایی: 1000 الی 2000 درهم
حمل و نقل: 500 الی 1000 درهم
پوشاک: 500 الی 1000 درهم
سفر و تفریح: 1000 الی 2000 درهم
هزینه زندگی در ابوظبی اجاره مسکن: 3000 الی 12000 درهم
مواد غذایی: 800 الی 1500 درهم
حمل و نقل: 400 الی 800 درهم
پوشاک: 400 الی 800 درهم
سفر و تفریح: 800 الی 1500 درهم
هزینه زندگی در العین اجاره مسکن: 2000 الی 7000 درهم
مواد غذایی: 600 الی 1200 درهم
حمل و نقل: 300 الی 800 درهم
پوشاک: 300 الی 800 درهم
سفر و تفریح: 600 الی 1200 درهم
هزینه زندگی در شارجه اجاره مسکن: 2000 الی 8000 درهم
مواد غذایی: 500 الی 1000 درهم
حمل و نقل: 300 الی 600 درهم
پوشاک: 300 الی 600 درهم
سفر و تفریح: 500 الی 1000 درهم

توجه به این نکته مهم است که هزینه‌‌های نشان داده شده در جدول بالا تخمین زده شده‌اند و برای مثال هزینه واقعی غذا یا مسکن در شهری مانند دبی ممکن است بر اساس عواملی مانند: شرایط شخصی، سبک زندگی و… متفاوت باشد.

بهداشت در امارات چگونه است؟

برای دریافت ویزای اقامت و زندگی در امارات متحده عربی، باید یک ارزیابی سلامت را انجام دهید. امارات زیرساخت‌های بهداشتی و امکانات پزشکی عالی دارد. دو نوع خدمات بهداشتی در امارات به صورت دولتی و خصوصی در دسترس هستند، اما بیشتر مهاجران معمولاً بیمارستان‌های خصوصی را انتخاب می‌کنند.

کارکنان پزشکی در بیمارستان‌های خصوصی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و همین امر ارتباط با کادر درمان را برای مهاجران راحت‌تر کرده است. بسیاری از پزشکان در مراکز درمانی امارات مهاجر هستند یا در خارج از کشور آموزش دیده‌اند.

مراقبت‌های بهداشتی خصوصی در امارات گران هستند و داشتن بیمه پزشکی جامع برای شما ضروری است. در ابوظبی برای دریافت ویزای اقامت به بیمه درمانی هم نیاز دارید. طبق قانون کلی کشور امارات، شرکت‌های فعال در دبی و ابوظبی باید برای کارمندان مهاجر خود بیمه پزشکی ارائه کنند.

داروخانه‌ها در همه شهرهای امارات متحده وجود دارند و بیشتر آنها به صورت شبانه‌روزی باز هستند. اگرچه بسیاری از داروها در دسترس هستند، این کشور قوانین دارویی سخت‌گیرانه‌ای دارد؛ بنابراین ممکن است برای خرید بسیاری از داروهای ساده هم به نسخه نیاز داشته باشید.

سیستم حمل و نقل امارات به چه صورت است؟

سیستم حمل و نقل امارات

امارات متحده عربی سیستم حمل و نقل عمومی گسترده‌ای ندارد؛ بنابراین ماشین ساده‌ترین راه برای رفت و آمد است. تعجبی ندارد که بنزین در امارات متحده ارزان است و ممکن است متوجه شوید که می‌توانید ماشینی لوکس‌تر از آنچه که می‌توانید، بخرید.

شرایط جاده‌ها خوب است و شهرها با آزادراه‌های چند خطه به هم متصل شده اند. گفته می‌شود، آنها اغلب شلوغ هستند. مقررات راهنمایی و رانندگی سخت‌گیرانه است و یک قانون برای ممنوعیت نوشیدن مشروبات الکلی و رانندگی به طور هم‌زمان وجود دارد.

شما می‌توانید با گواهینامه بین‌المللی خود در کشور امارات رانندگی کنید؛ اما اگر اقامت دارید و زندگی در امارات را انتخاب کرده‌اید، به گواهینامه محلی هم نیاز پیدا خواهید کرد.

امارات متحده عربی با دمای بسیار گرم، چندان مناسب عابران پیاده یا دوچرخه‌سوار نیست. در شهرهای بزرگ می‌توانید اتوبوس یا تاکسی بگیرید. خدمات سواری مانند اوبر نیز در دسترس هستند و سیستم مترو دبی سریع، کارآمد و ارزان است.

امارات متحده عربی قطب اصلی سفرهای هوایی است و دبی یکی از شلوغ‌ترین فرودگاه‌های جهان را دارد. بسیاری از خطوط هوایی بین‌المللی خدمات روزانه به امارات را ارائه می‌دهند و این کشور را به پایگاهی عالی برای مهاجرانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند در این کشور گردش کنند.

چگونه می‌توان در امارات اقامت داشت؟

قیمت اجاره خانه و آپارتمان در امارات در سال‌های اخیر تثبیت شده است؛ اما همچنان احتمالاً بیشترین هزینه شما برای اقامت شما باشد. برای اجاره مسکن در امارات متحده به ویزای اقامت احتیاج دارید. هنگامی که قرارداد اجاره را امضا می‌کنید، به ویزا و گذرنامه، مدرک آدرس و مدرک درآمد از کارفرمای خود نیاز خواهید داشت.

استاندارد مسکن در کشور امارات متحده بالا است و شما به عنوان مهاجر نیز گزینه‌های زیادی برای انتخاب خواهید داشت. آپارتمان‌ها معمولاً دارای امکانات مشترکی مانند سالن بدنسازی، سونا و استخر هستند. منازل مبله و غیر مبله برای زندگی در امارات موجود هستند.

اجاره‌ها معمولاً یک ساله هستند و شما باید 12 ماه اجاره کامل را از قبل پرداخت کنید؛ اگرچه برخی از صاحبخانه‌ها چک‌های پس از تاریخ را هم می‌پذیرند. همچنین باید حدود 5 درصد از اجاره سالانه را به عنوان سپرده امنیتی پرداخت کنید.

قبل از امضای قرارداد اجاره،هزینه‌های اضافی مانند هزینه‌های تعمیر و نگهداری را بررسی کنید و مطمئن شوید که مسئولیت‌های صاحبخانه به وضوح بیان شده‌اند.

فرهنگ مردم امارات چگونه است؟

فرهنگ مردم امارات

چشم‌انداز فرهنگی امارات متحده عربی بسیار متنوع و گسترده است. از جمله مهم‌ترین امکانات تفریحی و فرهنگی کشور امارات می‌توان به چندین موزه، نمایشگاه، کتابخانه، تئاتر و سینما و سایر مؤسسات فرهنگی اشاره کرد.

علاوه بر این، امارات متحده عربی میزبان بسیاری از رویدادهای فرهنگی مانند جشنواره‌های فیلم، نمایشگاه‌های امارات در زمینه های هنری و مسابقات برای نوشتن شعر و داستان کوتاه است؛ بنابراین زندگی در امارات می‌تواند برای کسانی که به فرهنگ و ادب علاقه یا در این زمینه فعالیت دارند نیز عالی باشد.

می‌توان تنوع فرهنگی و زبانی جامعه در امارات متحده عربی را به عنوان یکی از ویژگی‌های دیگر محیط غنی فرهنگی و اجتماعی امارات برجسته کرد. از آنجایی که جمعیت امارات متحده عربی متشکل از افراد از سراسر جهان است، از زبان‌های مختلفی برای برقراری ارتباط در داخل مرزهای آن استفاده می‌شود.

علاوه بر این، فرهنگ اسلامی در امارات متحده عربی مورد احترام است؛ با این حال، فرهنگ‌های دیگر از جمله هندو، مسیحی، یهودی و… نیز در این کشور زندگی می‌کنند. همچنین در نظر داشته باشید که با اخذ اقامت امارات می‌توانید از کیفیت زندگی بالایی از نظر اجتماعی بهره‌مند شوید.

بهترین شهرهای امارات برای زندگی

امارات هفت شهر مهم و مناسب برای اقامت مهاجران دارد؛ ابوظبی، دبی، عجمان، شارجه، فجیره، رأس‌الخیمه و ام‌القوین این 7 شهر هستند و بسیاری از آنها، شهرهای مدرن به حساب می‌آیند و امکانات مناسبی برای زندگی در امارات دارند. در ادامه برخی از شهرهای امارات برای زندگی مهاجران را معرفی می‌کنیم.

زندگی در ابوظبی

ابوظبی به عنوان پایتخت و بزرگترین شهر امارات شناخته می‌شود و دارای سه منطقه است؛ ساحل ابوظبی، العین در شرق و الظفره در غرب. ابوظبی خانه مهاجرانی از بیش از 200 ملیت است که به کیفیت زندگی، مدرنیته و مهمان‌نوازی در سطح جهانی علاقه دارند.

ابوظبی همواره به عنوان ایمن‌ترین شهر جهان انتخاب می‌شود و یک مرکز تجاری است که رشد و گسترش باورنکردنی را در سال‌های اخیر تجربه کرده است. این شهر دارای آپارتمان‌های ساحلی، زمین‌های گلف و مناطق مناسب برای زندگی به همراه خانواده است.

زندگی در العین

العین در زمینی حاصل‌خیز در پای کوه حفیت واقع شده و کشاورزی حرفه سنتی این منطقه محسوب می‌شود. این شهر دارای یک فرودگاه و جاده‌هایی است که به ابوظبی، موزه‌های مهم و یک دانشگاه متصل می‌شود. این شهر برای کسانی که می‌خواهند زندگی در امارات را با آرامش بیشتری تجربه کنند، مناسب است.

زندگی در دبی

دبی بعد از پایتخت، دومین شهر بزرگ و پرجمعیت امارات به حساب می‌آید. پایتخت تجاری امارت، دبی است و این پایتخت تجاری به دلیل سبک زندگی مجلل، مدرن بودن و جاذبه‌های فوق‌العاده، بزرگ‌ترین جاذبه برای مهاجران جهت زندگی در امارات است.

دبی شهری پر از آسمان خراش‌ها، بنادر و مراکز تجاری است. مهاجران و گردشگران به دلیل اقتصاد گردشگری عظیم و رکوردهای جهانی، مانند بلندترین ساختمان جهان و بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان، به دبی جذب می‌شوند.

زندگی در عجمان

عجمان کوچک‌ترین شهر مهم در امارات است و به سه منطقه تقسیم می شود؛ منطقه ساحلی، شهرستان منامه و شهرستان مسفوت مناطق شهر عجمان هستند. این شهر به خاطر سواحل دیدنی، چشمه‌های آب گرم و جنگل‌های حرا معروف است.

زندگی در شارجه

شارجه متشکل شهر شارجه و سه منطقه ساحلی دیبا، خور فکان و کلبا است. این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی امارات متحده عربی شناخته می‌شود و بسیاری از مهاجران به دلیل تاریخ غنی و معماری خیره کننده آن جذب این شهر می‌شوند.

در شارجه به عنوان سومین شهر بزرگ امارات، جشنواره‌های سالانه بسیاری متعددی برگزار می‌شود؛ مانند جشنواره نور شارجه، نمایشگاه بین‌المللی کتاب شارجه و… بسیاری از مهاجران دوست دارند در آل خان، المجز، الطعون، النهضه و القاسمیه زندگی کنند.

زندگی در فجیره

شهر فجیره تنها امیرنشین امارات است که هیچ قلمرویی در خط ساحلی خلیج فارس ندارد؛ اما دارای خط ساحلی در خلیج عمان است. این امیرنشین پنجمین شهر بزرگ برای زندگی در امارات است. این امارت از فجیره و شهری به نام دیبا الفجیره تشکیل شده است.

رویای زندگی در امارات را با مندوبی محقق کنید!

برای اینکه یک ارزیابی درباره زندگی در کشور امارات بر اساس واقعیت‌های موجود داشته باشید، باید از کارشناسان خبره در این زمینه کمک بگیرید. مؤسسه مهاجرتی مندوبی با در اختیار داشتن مشاوران حرفه‌ای، پشتیبانی مطمئنی را برای مهاجرت شما ارائه می‌دهد.

از این رو می‌توانید با روش‌های مختلف مهاجرت به امارات متحده عربی، بهترین راه را بر اساس مشاوره‌های تیم مندوبی انتخاب و مهاجرتی بی دغدغه را با ما تجربه کنید. ثبت شرکت و خرید ملک دو روش متداول و پرطرفداری هستند که بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت خود به امارات انتخاب می‌کنند.

شما هم می‌توانید بعد از دریافت مشاوره تخصصی، روش مناسب مهاجرت خود را انتخاب و بی‌دغدغه مهاجرت کنید. همچنین امکان دارد که شما هم یکی از افرادی باشید که مشمول دریافت ویزای بلند مدت امارات به نام ویزای طلایی باشید؛ پس اطلاع از شرایط دریافت این ویزا با مزایای فراوان بسیار مهم است.

به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که وقت را تلف نکنید و هر چه سریع‌تر نسبت به تحقق رویاهای خود اقدام کنید. تنها کافی است تا با ما تماس گرفته و باکیفیت‌ترین خدمات مهاجرتی را در زمینه های سرمایه گذاری، پیدا کردن کار، آزمون پرومتریک، دیتا فلو، پاسپورت دومینیکا و… از ما بخواهید.

سخن پایانی

در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیر مهاجرت به کشور امارات متحده عربی روبرو بوده‌ایم. از دلایل اصلی محبوبیت زندگی در امارات می‌توان به اقتصاد قوی و بدون مالیات، فرصت‌های متعدد شغلی برای مهاجران، امکانات عالی بهداشتی و… اشاره کرد.

موضوع مهم دیگری که برای مهاجران خارجی اهمیت زیادی دارد، هزینه زندگی در کشور امارات است. هزینه‌های زندگی به عوامل مختلفی مانند: سبک زندگی، شهر مقصد، محل زندگی شما و عوامل دیگر بستگی دارد.

 

سؤالات متداول

  1. هزینه زندگی در کدام شهر امارات از همه بیشتر است؟

شهر دبی

  1. هزینه اجاره مسکن در امارات چقدر است؟

حداقل 2 هزار درهم در ماه

  1. در مدارس دولتی امارات به چه زبانی تدریس می‌شود؟

عربی

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *