سرمایه گذاری در دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

با روش‌های سرمایه گذاری در دبی آشنا شوید!

احتمالاً شما هم می‌دانید که سرمایه گذاری در دبی یکی از بهترین روش‌های اخذ اقامت است؛ اما آیا این سؤال را دارید که چگونه در دبی سرمایه گذاری کنیم و چه روشی برای سرمایه گذاری مناسب است؟ امروزه دبی یکی از گزینه‌های ایده آل اقامت و مهاجرت است که افرادی زیادی از آن استقبال می‌کنند.

مسئله مهم این است که چگونه از فرصت‌های سرمایه گذاری در دبی به خوبی استفاده کرد که به سود هنگفت و شغل خوب رسید. اگر به دنبال این هستید که در حوزه استراتژی سرمایه گذاری خبره شوید و کسب و کار خود را شروع کنید، این مقاله مناسب شماست؛ پس همراه ما بمانید.

چشم‌انداز اقتصادی دبی برای سرمایه‌گذاری

اقتصاد دبی پویا و متنوع است و مانند گذشته دیگر به درآمدهای نفتی متکی نیست. امروزه این شهر به یک کلان شهر پر رونق با تمرکز بر گردشگری، املاک و مستغلات، امور مالی، فناوری و تدارکات تبدیل شده است.

چشم انداز دولت برای تنوع‌بخشی به اقتصاد مقاومتی منجر شده تا چالش‌های اقتصادی جهانی را پشت سر گذاشته و به رشد پیوسته خود ادامه بدهد. نرخ رشد چشمگیر تولید ناخالص داخلی دبی که به طور مداوم از میانگین جهانی فراتر رفته، بنیان اقتصادی قوی شهر را به نمایش می‌گذارد.

بخش‌های غیرنفتی در حال حاضر سهم قابل توجهی در اقتصاد دارند و گردشگری یکی از محرک‌های اصلی آن است. موقعیت استراتژیک این شهر که در شعاع پرواز 8 ساعته دو سوم جمعیت جهان قرار دارد، آن را به یک نقطه ترانزیت ایده‌آل و دروازه‌ای برای بازارهای نوظهور در خاورمیانه، آفریقا و آسیا تبدیل می‌کند.

از این رو آمار افراد علاقه‌مند به سرمایه گذاری در دبی روزبه‌روز در حال افزایش است. حاکم شهر با ابتکارات و برنامه‌ریزی استراتژیک، نقشی محوری در رشد اقتصادی آن ایفا کرده است. حاکمیت دبی اهمیت ایجاد یک محیط تجاری دوستانه را که سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی (FDI) را جذب تقویت می‌کند، درک کرده است.

در نتیجه، دبی به طور مداوم در رتبه‌های بالایی از نظر شاخص‌های رقابت جهانی قرار می‌گیرد و آن را به یک مقصد سرمایه‌گذاری جذاب تبدیل می‌کند. با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که سرمایه گذاری در دبی بیشتر از قبل رشد داشته باشد.

چرا سرمایه گذاری در دبی؟

در ابتدای ورود به هر حوزه‌ای باید این سؤال را از خودتان بپرسید که این کار چه مزایا و منفعتی دارد؟ آیا می‌تواند باعث ترقی کسب و کار من شود؟ پاسخ به این چالش‌ها شما را یک هیچ جلو می‌اندازد؛ زیرا تکلیف خود را با آن مشخص کرده‌اید.

اگر با فضای مجازی ارتباط داشته باشید، قطعاً برای یکبار هم که شده درباره رفاه، فرصت‌های شغلی و پیشرفت اقتصادی دبی شنیده‌اید. در این چند سال اخیر سرمایه گذاری در امارات و مدرن‌ترین شهر آن یعنی دبی مورد توجه سرمایه گذاران بیشتری قرار گرفته است.

سرمایه گذاری در دبی

در سال ۲۰۲۰ مقام ۱۵ جهان در حوزه جذب سرمایه گذاران مستقیم خارجی به دبی اعطا شد؛ این آمار و ارقام به این معنی است که امارات گزینه خوبی برای سرمایه گذاری و اقامت به حساب می‌آید و فرصت پیشرفت در آن زیاد است؛ به‌طوری‌که پست شغلی و درآمد شما ثابت نمی‌ماند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

وضعیت بازار دبی، فعالیت کار در دبی را به یک انتخاب مطمئن تبدیل کرده است. خوب است در این بخش نگاهی به دلایل استقبال سرمایه گذاران از فعالیت کاری و زندگی در دبی بیندازیم تا شاید شما هم ترغیب به سرمایه گذاری شوید.

رشد اقتصادی

اصلی‌ترین عامل در انتخاب یک کشور برای سرمایه گذاری، اقتصاد است. اقتصاد قوی رفاه کل کشور را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و درصد رضایت از زندگی در بین مردم افزایش پیدا می‌کند. حال فکر کنید که در کشوری زندگی می‌کنید که اقتصاد آن روزبه‌روز پیشرفت می‌کند؛ آیا ترغیب به سرمایه گذاری در آن نمی‌شوید؟

دبی جزو شهرهای است که اقتصاد فعالی دارد و در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند؛ برخلاف ابوظبی که اقتصاد آن بر مدار منابع نفتی می‌چرخد. اقتصاد تک بعدی کل موقعیت کشور را در خطر میندازد؛ زیرا در هنگام بحران دیگر انتخابی نخواهد داشت؛ اما برنامه ریزی دبی در حوزه اقتصاد بسیار قوی است.

امنیت بالا

اگر به دنبال شهر امنی هستید که دیگر نگران دزدی و جنایت نباشید، می‌توانید دبی را در لیست خود قرار دهید. دبی یکی از امن‌ترین شهرهای جهان است که قانون و سیستم حقوقی قوی و کارآمدی دارد. اغلب نیروهای امنیتی این شهر از افراد توانمند و حرفه‌ای انتخاب شده‌اند.

شما می‌توانید با خیال راحت سرمایه خود را در دبی قرار دهید و دیگر نگران از دست رفتن اموال خود نباشید. میزان امنیت دبی حتی در خاورمیانه نیز تثبیت شده است؛ به همین دلیل روزبه‌روز آمار مهاجرت و علاقه به زندگی و سرمایه گذاری در دبی افزایش پیدا می‌کند.

ثبات سیاسی

سرمایه گذاری در دبی

قطعاً شما هم از این موضوع آگاه هستید که کشورهای سطح یک جهان از لحاظ سیاسی تثبیت ندارند و اغلب مواقع درگیر جنبش‌ها و فعالیت‌های سیاسی هستند؛ خوشبختانه دبی جزو این کشورها نیست؛ زیرا مدیریت خوبی در کنترل عقاید، فرهنگ و مذهب شهروندان خود دارد.

بنیانگذاران دبی در صدد این هستند که در حوزه فرهنگی، زیست محیطی، اجتماعی، سیاسی و معیشتی توسعه پیدا کنند و صلح را در میان اقشار و نژادهای مختلف حفظ کنند؛ به همین دلیل در نظام فعلی دبی عدالت در جریان است.

استاندارد و رفاه بالا

شهر دبی همیشه خود را در لیست شهرهای مجلل و پیشرفته قرار می‌دهد و روزبه‌روز برای این مهم تلاش می‌کند. به دلیل ثروت زیادی که در این شهر جریان دارد، سطح رفاه بالا است و شهروندان آن مطابق با استانداردهای جهانی زندگی می‌کنند. این استاندارد در میزان سرمایه گذاری در دبی نیز تأثیر می‌گذارد.

نظارت قوی

برای حفاظت از سرمایه و منافع مهاجران، قوانین زندگی امارات و چارچوب های نظارتی قوی در نظر گرفته شده که هیچ‌گونه تخلف و بی‌قانونی انجام داده نشود. این چارچوب شامل قوانین و مقرراتی است که شامل تمامی صنف‌ها و موقعیت‌های شغلی می‌شود. یک سازمان نظارتی نیز برای پیگیری انجام درست مقررات در نظر گرفته شده است.

عدم نیاز به پرداخت مالیات

سرمایه گذاری در دبی

دبی به شهر بدون مالیات شهرت دارد و این موضوع برای سرمایه گذاران مانند بهشت موعود است؛ زیرا اغلب کشورهای دیگر مالیات سفت و سختی دارند و این برای یک سرمایه گذار آزار دهنده است. عدم پرداخت مالیات بر دارایی نیز یک امتیاز مثبت است.

دلیل انتخاب دبی برای سرمایه گذاری بی‌شمار است و این دال بر قدرت و سطح رضایت بالا است. از دیگر مواردی که می‌توان در لیست مزایای سرمایه گذاری در دبی قرار دارد شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دریافت ویزای ۱۰ساله
  • مرکز توریستی جهان
  • ثبات اقتصادی
  • تمدید آسان ویزا
  • زیرساخت‌های قوی
  • تنوع فرهنگی بالا
  • درآمد و حقوق بالا
  • هزینه انرژی پایین
  • اعتبار ویزای بین‌المللی
  • دسترسی به امکانات پزشکی پیشرفته

استانداردهای سرمایه گذاری در دبی

به نظر شما بهتر نیست که قبل از اینکه وارد حوزه سرمایه گذاری در دبی شوید، درباره استانداردهای سرمایه گذاری در این شهر تحقیق کنید تا از یک سرمایه گذاری ناموفق جلوگیری شود؟ برای این کار باید مهم‌ترین شاخص‌هایی که در سرمایه گذاری مؤثر هستند را بررسی کنید که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

نرخ بیکاری در دبی

سرمایه گذاری در دبی

اولین و مهم‌ترین شاخص در سرمایه گذاری بررسی نرخ بیکاری در شهر دبی است. متأسفانه در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نرخ بیکاری در دبی افزایش پیدا کرد؛ اما دولت دبی با تدابیر مختلفی نرخ ۶۴/۲ و ۵ درصد بیکاری را در سال ۲۰۲۳ به ۳ درصد کاهش دادند.

نرخ مالیات بر درآمد شرکت در دبی

یکی از مهم‌ترین عواملی که افراد را از سرمایه گذاری بازمی‌دارد، نرخ مالیات بر درآمد است که در اغلب مواقع فشار سنگینی را به سرمایه گذاران وارد می‌کند. موضوعی که دبی را از سایر کشورهای مهاجرتی متمایز می‌کند، نرخ مالیات بر درآمد صفر آن است و این موضوع آمار سرمایه گذاری در دبی را افزایش می‌دهد.

نرخ تولید ناخالص داخلی در دبی

در سال‌های ۲۰۱۹ نرخ تولید داخلی ۷/۱ درصد؛ یعنی معادل ۴۱۷ میلیارد دلار بود که این رقم در بازار کم است. خوشبختانه در سال ۲۰۲۱ این نرخ به ۱/۳ درصد افزایش پیدا کرد؛ یعنی ۴۱۰ میلیارد دلار در سال. انتظار می‌رود در سال‌های اخیر نیز شاهد افزایش تولید ناخالص داخلی در دبی باشیم.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

نرخ کنترل فساد در دبی

فساد در اقتصاد یکی از عوامل مهمی است که روی سرمایه گذاری تأثیر منفی می‌گذارد و اگر در یک کشوری این نرخ بالا باشد، سرمایه گذاران خود را از دست می‌دهد. نرخ کنترل فساد در دبی حدود ۲۱ درصد است که در این چند سال اخیر تغییری نکرده؛ اما پیش بینی می‌شود که حدود ۱۸ درصد کاهش پیدا کند.

 

سؤالات متداول

۱.‌ نرخ بیکاری دبی در سال ۲۰۲۳ چقدر است؟

۳ درصد

۲. رتبه دبی در جذب سرمایه گذاران خارجی چند است؟

رتبه ۱۵ جهان

۳. نرخ مالیات بر درآمد دبی چقدر است؟

نرخ مالیات در دبی صفر است.

۴. ویزای سرمایه گذاری در دبی چند ساله است؟

۱۰ساله

 

راه‌های سرمایه گذاری در دبی

راه‌های سرمایه گذاری در دبی

بعد از آشنایی با مزایای مهاجرت به امارات و سرمایه گذاری در شهر دبی به این نکته می‌رسیم که در چه حوزه‌ای پول خود سرمایه گذاری کنیم؟ اگر در یک زمینه‌ای ریسک کنیم و جواب معکوس دریافت کنیم، چه می‌شود؟

تنوع روش‌های سرمایه گذاری در این منطقه بالا است و هر ساله قوانین جدیدی جهت تسهیل مراحل سرمایه گذاری در امارات وضع می‌شود. درصد اطمینان از سودآوری این روش‌ها بالا است و می‌توان گفت درصد ریسک پایینی دارند.

برای آغاز یک کسب و کار حرفه‌ای و سود سرمایه گذاری در دبی ۶ راه در پیش روی شما قرار دارد. هر چقدر که اطلاعات شما در این حوزه بیشتر باشد، با توانایی بهتری می‌توانید فعالیت خود را ادامه دهید و ورشکست نشوید؛ بنابراین ادامه مطالب را به معرفی این راه‌ها اختصاص می‌دهیم.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

امروزه به دلیل تعداد مهاجران زیادی که به دبی سفر می‌کنند، بازار ملک و ساخت و ساز بسیار داغ است و روند صعودی خوبی دارد. این درصد هر سال رشد می‌کند و ثابت نمی‌ماند و این موضوع به نفع فردی است که در حوزه املاک سرمایه گذاری می‌کند.

حتماً از مشاور سرمایه گذاری در دبی درباره نوع ملکی که تصمیم بر خرید و سرمایه گذاری در آن دارید، کمک بگیرید؛ زیرا استفاده از تجربه افراد ماهر در این زمینه شما را چند پله بالاتر می‌برد.

حوزه کاری خود را گسترده کنید؛ یعنی اینکه آشنایی کاملی با انواع خانه‌های آپارتمانی، پنت هاوس، خانه دوبلکس، خانه‌هایی با اجاره کوتاه مدت و قطعه‌های زمین داشته باشید. مدت اقامت شما بستگی به نوع ملک خریداری شده دارد؛ یعنی اگر هزینه خرید خانه ۵ میلیون درهم باشد، به مدت ۵ سال اقامت دریافت می‌کنید.

اگر ملک شما پیش فروش یا شراکتی باشد، موفق به دریافت ویزای دبی نمی‌شوید. حتماً باید مالکیت ۱۰۰ درصد ملک به نام متقاضی باشد. برای کار در دبی علاوه بر خرید خانه باید ویزای کار نیز داشته باشید. یک خبر بسیار خوب این است که دبی مالیات بسیار منصفانه‌ای برای خرید مستغلات و املاک در نظر گرفته است.

برای اینکه بیشتر به خرید ملک و سرمایه گذاری در دبی ترغیب شوید، بهتر است این را بدانید که دولت دبی تسهیلات بسیار فوق‌العاده با شرایط آسان و مبالغ بالا برای سرمایه گذاران در نظر گرفته است که کار شما را آسان‌تر می‌کند. به طور خلاصه مزایای خرید ملک در دبی شامل موارد زیر هستند:

  • افتتاح حساب بانکی
  • عدم نیاز به حضور متقاضی در امارات
  • بدون محدودیت سنی
  • دریافت ویزای امارات برای خود فرد و خانواده
  • تسهیلات با مبالغ بالا
  • مالیات‌های کم
  • اخذ اقامت امارات
  • کیفیت بالای ساختمان‌ها
  • امکان اجاره املاک
  • دریافت ویزای طلایی
  • امنیت بالا

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

 

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

یکی از پرتکرارترین روش‌های اخذ اقامت و سرمایه گذاری در دبی، ثبت شرکت است. دبی جزو شهرهای محبوبی قرار می‌گیرد که به لحاظ ساختار اداری و مالیاتی عالی است. امروزه این شهر به عنوان قطب سرمایه گذاری در جهان شناخته شده است که اغلب سرمایه گذاران را به خود جذب می‌کند.

اغلب سرمایه گذاری ایرانیان در دبی از طریق ثبت شرکت انجام می‌شود؛ زیرا مزایا و راحتی بیشتری دارد و بهتر می‌توانند به اقامت دبی دست پیدا کنند. مالکیت صددرصد شرکت نیز به عهده خود سرمایه گذار است و دیگر نیازی به کفیل نیست. با ثبت شرکت در دبی می‌توانید برای اقامت فرزندان و اقوام خود نیز اقدام کنید.

راه اندازی یک کسب و کار جدید در منطقه آزاد دبی آسان‌تر از سایر کشورها است و دبی در ساده سازی ثبت شرکت و راه اندازی مشاغل رتبه ۱ منطقه و ۱۶ جهان را کسب کرده است.

انواع شرکت‌های سهامی عام، شرکت‌های سهامی خاص، شرکت‌های با مسئولیت محدود و شرکت‌های مشارکتی را می‌توانید در دبی راه اندازی کنید و هیچ مانعی بر سر راه شما وجود ندارد. به لحاظ آماری حدود ۱۰۰ نوع مجوز ثبت شرکت در امارات برای مشاغل مختلف صادر می‌شود.

به طور خلاصه مزایای ثبت شرکت شامل موارد زیر می‌شوند:

  • عدم محدودیت سنی
  • عدم نیاز به مدرک زبان خاصی
  • قابلیت تمدید نامحدود
  • سریع‌ترین روش اخذ اقامت
  • امکان اخذ اقامت برای خانواده
  • عدم شرط شراکت با افراد بومی دبی
  • بدون نیاز به تحصیلات عالیه
  • امکان فعالیت با ۱ مجوز در ۱۰ کسب و کار مختلف
  • برخورداری از تحصیلات بیمه و حق تحصیل

سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه

به نظر شما اوراق قرضه ارزش ریسک سرمایه گذاری در دبی را دارد؟ آیا می‌دانید که چگونه می‌توان در زمینه اوراق قرضه سرمایه گذاری کرد؟ یکی دیگر از روش‌های سرمایه گذاری خرید اوراق قرضه است که برخلاف روش‌های قبلی محدودیت سنی زیر ۲۱ سال دارد.

احتمالاً آشنایی با اوراق قرضه ندارید. اوراق قرضه ابزار مالی است که از طریق آن شرکت‌ها و دولت‌ها برای جمع آوری پول اقدام می‌کنند. اوراق قرضه شهرداری، اوراق قرضه شرکتی و اوراق قرضه خزانه داری نمونه‌ای از انواع اوراق قرضه هستند.

اگر ترس از ریسک دارید و نمی‌توانید روی سرمایه خود قمار کنید، روش اوراق قرضه را انتخاب کنید؛ زیرا این روش ریسک پایینی دارد و می‌توانید با کمک آن به سود قابل قبولی برسید. حتماً قبل از تصمیم قطعی درباره سرمایه گذاری در این حوزه تحقیقات جامعی انجام دهید.

نحوه درآمد زایی در اوراق قرضه از دو طریق پرداخت بهره و رشد ارزش اوراق قرضه صورت می‌گیرد. پرداخت بهره در اوراق قرضه دو بار در سال است که توسط ناشران اوراق انجام می‌شود. مدت مالکیت سهام اوراق قرضه یک دوره است که باید از قبل تعریف شده باشد.

دارندگان سهام اوراق قرضه و افرادی که در این صنف قصد سرمایه گذاری دارند، می‌توانند برای اقامت کوتاه مدت دبی اقدام کنند. عدم سوءپیشینه، پاسپورت معتبر و مدارک پزشکی از جمله مدارک مهم سرمایه گذاری در دبی در زمینه سهام اوراق است.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری در دبی

همیشه افراد کارآفرین در همه جای دنیا ارزش و جایگاه ویژه‌ای دارند و جوایز ویژه‌ای به آن‌ها اعطا می‌شود؛ اما این سؤال پیش می‌آید که آیا کشور لوکس امارات و شهرهای مدرن آن مانند دبی به کارآفرین نیاز دارند یا خیر؟ راه اندازی کسب و کار جدید در دبی می تواند شما را به یک کارآفرین موفق در امارات تبدیل کند.

در شهر دبی استقبال خوبی از کارآفرینان به عمل می‌آید؛ زیرا این کشور به دنبال پیشرفت است و قصد دارد، روزبه‌روز در حوزه اقتصاد و تولیدات داخلی جزو ابر قدرتان جهان شود؛ بنابراین حتماً از این صنف برای سرمایه گذاری در دبی استقبال گرمی می‌کنند.

اگر از طریق کارآفرینی برای ویزای دبی اقدام کنید، اقامت بلند مدت امارات متحده عربی در اختیار شما قرار می‌گیرد و می‌توانید از تمامی امکانات و خدمات آن استفاده کنید. حداقل سرمایه گذاری در دبی برای کارآفرینی ۵ میلیون درهم است.

نکته مهم در کارآفرینی این است که حتماً باید طرح تجاری قوی داشته باشید تا به دولت امارات ثابت کنید که این طرح برای کشور شما منفعت دارد و از طریق آن به پیشرفت‌های روز افزونی می‌رسید. بعد از تأییدیه طرح نهایی می‌توانید برای راه اندازی شرکت با شریک اماراتی اقدام کنید.

سرمایه گذاری از طریق سهام و خرید بورس

یکی دیگر از راه‌های سرمایه گذاری در دبی خرید سهام است. سرمایه گذاری در بازار سهام امارات روند ساده‌ای دارد. شما با خرید سهام یک شرکت مالک بخشی از آن می‌شوید و به کسب درآمد می‌رسید. ریسک در این نوع از سرمایه گذاری بسیار بالا است و شما باید آستانه ریسک خود را افزایش دهید.

برای این کار متقاضی باید یک حساب معاملاتی در صرافی‌های معتبر دبی یا ابوظبی افتتاح کرده و شماره سرمایه گذار برای معامله دریافت کند. از طریق سود سهام و افزایش قیمت سهام می‌توان در این بازار به درآمد رسید. سود سهام شما به اندازه تعداد سهامی است که در آن شرکت دارید و باید هر ۳ ماه یکبار پرداخت شود.

برای دسترسی به بازار سهام اوراق بهادار دبی به کارگزار سهام نیاز دارید. این کارگزار واسطه‌ای بین خریداران و فروشندگان بورس اوراق بهادار است. امکان خرید و فروش سهام بدون کارگزار وجود ندارد، پس حتماً در نحوه سرمایه گذاری در دبی به انتخاب کارگزار خود دقت کنید.

سرمایه گذاری از طریق صندوق‌های مشترک

سرمایه گذاری در دبی

آیا می‌دانید که روش سرمایه گذاری از طریق صندوق‌های مشترک مناسب چه نوع افرادی است؟ افرادی که قصد سرمایه گذاری در دبی دارند؛ اما از زمان کافی و مهارت لازم برای ارزیابی بازار برخوردار نیستند، این روش برای آن‌ها طراحی شده است.

در صندوق‌های سرمایه گذاری مشترک، سرمایه تمامی سرمایه گذاران را در یک صندوق جمع آوری می‌کنند و این سرمایه را در حوزه‌های مختلف قرار می‌دهند. اوراق قرضه، اوراق بهادار و سهام نمونه‌ای از این حوزه‌ها است که از طریق آن به درآمد ثابتی می‌رسید و سرمایه شما تحت نظارت مستقیم مدیر صندوق است.

البته بر اساس نحوه تجارت و سرمایه‌هایی که خرید می‌کنید، صندوق‌های سرمایه گذاری مختلفی وجود دارند که عبارت‌اند از:

  • صندوق‌های سرمایه گذاری باز: در صندوق‌های سرمایه باز خرید و فروش در طول سال انجام می‌شود؛ یعنی می‌توانید به سرمایه خود واحدهایی را اضافه کنید یا سرمایه خود را بفروشید.
  • صندوق‌های سرمایه گذاری بسته: صندوق‌های بسته به این معنی هستند که تنها فقط در تاریخ مشخصی می‌توانید، سرمایه خود را بفروشید و امکان خرید وجود ندارد.

سرمایه گذاری در زمینه خدمات مالی و فین تک

سیستم مالی تثبیت شده دبی از جمله مناطق آزاد آن، فرصت‌های بسیار خوبی را برای مؤسسات مالی، شرکت‌های مدیریت دارایی و استارتاپ‌های فین تک ارائه می‌دهد. مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) یک محیط مالیاتی کارآمد و دسترسی به مجموعه وسیعی از سرمایه‌گذاران خاورمیانه و فراتر از آن را فراهم می‌کند.

بخش خدمات مالی در دبی به دلیل چارچوب نظارتی قوی، شفافیت و قوانین حمایت از سرمایه‌گذاران به رشد خود ادامه می‌دهد و نقش مهمی را در تقویت سرمایه گذاری در دبی ایفا می‌کند.

DIFC به عنوان یک منطقه مالی خودمختار، تحت قوانین کلی انگلیسی عمل می‌کند و یک سیستم حقوقی آشنا را به سرمایه‌گذاران بین‌المللی ارائه می ‌هد؛ همچنین میزبان بیش از 2500 شرکت از جمله بانک‌های جهانی، شرکت‌های بیمه و شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری است.

در سال‌های اخیر، دبی به عنوان یک مرکز برجسته فین ‌تک در خاورمیانه ظهور کرده است که نوآوری و تحول دیجیتال در خدمات مالی را تقویت می‌کند. حمایت دولت از استارتاپ‌های فین ‌تک و طرح‌هایی مانند شتاب‌دهنده‌ها، کارآفرینان و سرمایه‌گذارانی را جذب است که به دنبال سرمایه گذاری در دبی هستند.

سؤالات متداول

۱.‌ مدت مالکیت سهام اوراق قرضه چقدر است؟

یک دوره

۲. کارگزار سهام چه وظیفه‌ای دارد؟

واسطه بین خریدار و فروشنده سهام

۳. برای کارآفرینی در دبی به چقدر سرمایه نیاز است؟

حداقل ۵ میلیون درهم

۴. محدودیت سنی سرمایه گذاری در اوراق قرضه چقدر است؟

۲۱ سال

 

شرایط سرمایه گذاری ایرانیان در دبی

آیا فکر می‌کنید که ایرانیان برای سرمایه گذاری در دبی شرایط متفاوتی دارند؟ امروزه کشور امارات شریک تجاری فعال ایران است و ایرانیان زیادی در این کشور سرمایه گذاری کرده‌اند. سود سرمایه گذاری در امارات برای ایرانیان زیاد است و از طریق آن به امکانات زیادی دسترسی پیدا می‌کنند.

در سال‌های اخیر شرایط سرمایه گذاری در دبی و فعالیت تجاری امارات با ایران مقداری سخت‌گیرانه شده و دولت دبی قوانین جدیدی را برای ایرانیان در نظر گرفته است. این موضوع با کمک وکیل‌های کاربلد یا موسسه‌های مهاجرتی قابل حل است.

بهترین سرمایه گذاری با مؤسسه مهاجرتی مندوبی

سرمایه گذاری در دبی

آیا قصد سرمایه گذاری در دبی را دارید؛ اما نمی‌دانید که از کجا شروع کنید؟ انتخاب یک مؤسسه خوب که راهنمای شما در طول پروسه سرمایه گذاری باشد، مهم‌تر از هر اقدام دیگری است که غفلت از آن باعث از دست رفتن سرمایه و ورشکستی می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق و موفقیت در کسب و کار چه باید کرد؟

پیشنهاد ما به شما تماس با مؤسسه مهاجرتی مندوبی است تا صفر تا صد مدیریت سرمایه شما را به بهترین نحو انجام دهند. مشاوران ما برنامه ریزی دقیقی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا سود بیشتری را به دست آورید.

همچنین یک تحلیل جامع و دقیق از رونق بازار مسکن در دبی و عوامل مؤثر بر سرمایه گذاری برای شما انجام می‌دهند تا با دید گسترده‌ای وارد این حوزه شوید. علاوه بر سرمایه گذاری در دبی برای اقامت می‌توانید برای اخذ و تمدید ویزای دبی، ثبت شرکت در دبی و انواع لایسنس‌ها از مؤسسه ما کمک بگیرید.

 

سؤالات متداول

۱.‌ ویزای طلایی امارات چند ساله است؟

۱۰ساله

۲. بهترین روش برای سرمایه گذاری در دبی کدام است؟

ثبت شرکت، خرید ملک

۳. سرمایه گذاری در شهر دبی چه مزایایی دارد؟

عدم پرداخت مالیات، ثبات اقتصادی، امنیت بالا، دسترسی به امکانات پیشرفته

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

 

سایر خدمات:

معرفی 13 مورد از بهترین محله های دبی برای زندگی و رزرو هتل
آزمون پرومتریک چیست؟ رشته‌های مورد ارزیابی در آزمون پرومتریک
7 مرحله ثبت شرکت در امارات در2 روز+ قوانین 2024

جزئیات مخارج و هزینه زندگی در دبی – 2024

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *