شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

تجارت در امارات متحده عربی چگونه است؟

آیا تابه‌حال ایده کارآفرینی و تجارت در امارات به ذهنتان خطور کرده است؟ بسیاری از مهاجران در امارات از راه تجارت در دبی به موفق‌ترین کارآفرینان و تاجران ایرانی در آنجا تبدیل شده‌اند.

آشنایی با قوانین تجارت در امارات و اینکه اصلاً چرا برای تجارت و توسعه کسب و کار خود بهتر است امارات را انتخاب کنید برای هر تازه‌کار علاقه‌مند به تجارت لازم است.

شناخت روش‌های و ایده‌های تجارت موفق در دبی و امارات کمک شایانی به شما خواهد کرد؛ پس همراه ما باشید تا در ادامه مطالب، بهتر با شرایط تجارت در کشور امارات و چگونگی انجام آن آشنا شوید.

مزایای تجارت در امارات چیست؟

اگر این سؤال در ذهن شما به وجود آمده که چرا تجارت با امارات را انتخاب کنیم؟ در جواب باید اشاره کنیم که امارات نه‌تنها قطب اقتصاد خاورمیانه است؛ بلکه این کشور به عنوان یک ماکت در اقتصاد و تجارت جهانی شناخته می‌شود.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

امارات به راه‌های آبی دسترسی دارد و بیشتر جمعیت دبی که شهری مهم در امارات است را افراد غیربومی که به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، تشکیل می‌دهند.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

دیگر مزایای تجارت دبی به ایران شامل موارد زیر می‌شوند:

  • وجود تعداد زیادی شرکت‌های اروپایی در دبی
  • سهولت در برقراری ارتباط با تاجران و فروشندگان جهانی
  • امکان برقراری ارتباط آسان از نظر سیستم بانکی با سایر کشورها
  • دارابودن راه‌های زمینی، هوایی و دریایی بسیار

همچنین اگر به دنبال دریافت اقامت امارات هستید، متخصصین خبره ما در مندوبی می‌توانند این آرزو را در سریع‌ترین و کم‌دردسرترین شرایط برای شما برآورده کنند.

چگونه با تاجران دبی ارتباط بگیریم؟

بیشتر فعالیت‌های مربوط به تجارت در امارات یا همان واردات و صادرات در دبی به وسیله شرکت‌های تجاری دبی انجام می‌شود؛ اما نکته مهم این است که چگونه به این تجارت وارد شوید و با تجار دبی ارتباط برقرار کنید. در مرحله اول می‌توانید از طریق شماره تماس تاجران دبی با آنها ارتباط و مشاوره واردات از دبی بگیرید.

شما همچنین می‌توانید به تاجران موفق در لیست تاجران ایرانی در دبی درخواست مشاوره بدهید؛ زیرا آنها با تجربه‌ای که دارند می‌توانند به شما تا حدی در برقراری ارتباط با شرکت‌های تجاری دبی و شناسایی کالای تجاری ایران و دبی که مناسب هستند، کمک کنند.

بهترین کالا برای واردات از دبی چه هستند؟

شناخت تجارت‌های مطرح در دبی امری مهم برای تجارت در امارات است؛ اما بهترین تجارت در دبی برای شروع کدام است؟ در ادامه این مطلب چند ایده تجاری سودمند برای شمایی که به دنبال یک زمینه یا کالا برای تجارت در امارات هستید معرفی خواهیم کرد.

نوع تجارت مزیت
صادرات خرما به کشور امارات صادرات خرما به امارات از بازارهای در دسترس برای ایران است و بیشتر به هدف صادرات مجدد خرما از امارات به سایر کشورها انجام می‌شود.
صادرات زعفران به امارات امارات ظرفیت بالایی برای خرید زعفران دارد و قیمت زعفران در این کشور با توجه به نوع و… زعفران مبلغ قابل‌توجهی است.
واردات موبایل از دبی این در امارات جزو پرسودترین تجارت‌ها محسوب می‌شود؛ اما تا حدی سختی‌ها و چالش‌هایی هم دارد.
واردات کفش از دبی پایین‌بودن هزینه‌های حمل‌ونقل و ترخیص کالا بدون پرداخت هیچ هزینه گمرکی از امارات جزو بارزترین مزیت‌های این تجارت است.
حمل بار از دبی با توجه به وجود راه‌های هوایی، زمینی، دریایی امکان انجام این تجارت کم‌دردسرتر است.

در مراحل انجام این تجارت‌ها لازم می‌شود که مدارکی را تهیه و به سازمان‌های مرتبط ارسال کنید که متخصصان ما در مندوبی می‌توانند به بهترین نحوه ممکن این کار و سایر خدمات شامل: سرمایه گذاری در امارات، ثبت شرکت در دبی و اخذ ویزای دبی را برای شما انجام دهند تا دیگر نگران چالش‌های این مسیر نباشید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

هزینه واردات از دبی چقدر است؟

مرحله قیمت‌گذاری بر روی هزینه‌های واردات و تجارت در امارات با درنظرگرفتن عواملی شامل: قیمت کالا و محصول تجارتی، میزان نیاز افراد جامعه، وضع موجود در بازارهای داخلی و متناسب بودن آن و فصل مناسب برای بستر فروش انجام می‌شوند.

تجار و شرکت‌های تجارتی باید که قبل از عمل به هرگونه تجارت و معامله و واردات، ابتدا لازم است که سر از تعرفه‌های گمرکی محصول مورد نظر دربیاورند و با آگاهی شروع کنند؛ همچنین لازم به ذکر است صادرکردن پیش‌فاکتور محصول از وظایف فروشنده است که باید به آن توجه کنید.

تجارت چمدانی از دبی به ایران

تجارت چمدانی به دبی از راه‌های واردات از دبی با سرمایه کم است که به این صورت که مسافری چمدان‌های خود را از محصول مورد نظر پر می‌کند و بدون پرداخت هزینه‌های گمرکی و دارابودن مجوزهای لازم امکان پذیر است. این روش مورد تأیید قوانین تجارت در دبی است و مشکلی در پیش ندارد.

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

ورود بدون دردسر به امارات با مندوبی

اگر شما هم از سرمایه‌گذاران و افراد خواهان موفقیت و زندگی راحت در کشور پیشرفته امارات با بازار کار و فروش پر رونق هستید، کارکنان مندوبی اینجا هستند که مهاجرت به امارات را برای شما هموارتر عملی کنند.

شرکت مندوبی با بیش از ۲۰ سال تجربه موفق در زمینه‌های اقامت دبی، تمدید لایسنس، خرید ملک در دبی، دریافت گواهینامه در دبی و… آماده همراهی با شما و همچنین ارائه مشاوره رایگان در زمینه‌های مربوطه به شما هستند.

سخن پایانی

در دنیای امروز تجارت با کشور‌های خارجی شایع‌تر و ممکن‌تر است و چه چیزی بهتر از تجارت در امارات؟ به همین منظور در این مطالب راه و روش‌های لازم و مواردی از تجارت غیرنفتی امارات را مثال زدیم که مطالعه آن به شما کمک می‌کند آشنایی بیشتری با مزایا و معایب آنها پیدا کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سؤالات متداول

۱. آیا تجارت با سرمایه کم از دبی امکان پذیر است؟

بله با تجارت چمدانی ممکن است.

۲. پرسودترین تجارت در دبی چیست؟

واردات موبایل از دبی از این دسته تجارت‌ها است.

۳. بهترین محصولات برای صادرات به دبی چه هستند؟

زعفران و خرما گزینه‌های مناسب صادرات به دبی هستند.

 

 

سایر مقالات:

7 مزیت مهاجرت پزشکان به امارات + آشنایی با حقوق و مزایا
رشد صنعت گردشگری در امارات + توسعه گردشگری در 5 شهر محبوب آن
5 مورد از کاربردهای مهم و استفاده از هوش مصنوعی در دبی

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *