ویزای طلایی امارات

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

همه چیز درمورد ویزای طلایی امارات؛ فرصتی ایده‌آل برای کار و زندگی در امارات

اگر از علاقه‌مندان به مهاجرت و اخذ اقامت امارات باشید، احتمالاً تابه‌حال بار‌ها نام ویزای طلایی امارات به گوشتان رسیده است. این ویزا بهترین فرصت برای افرادی است که قصد اقامت طولانی مدت، کار یا زندگی در امارات را دارند و این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کرده‌اند.

این ویزا به افرادی اعطا می‌‌شود که از سرمایه قابل توجهی برخوردار بوده یا در زمینه‌ها خاصی از مهارت و جایگاه بالایی برخوردار هستند؛ بنابراین شما در اولین قدم باید بررسی کنید که آیا جزو افراد واجد شرایط برای دریافت گلدن ویزا امارات هستید یا خیر؟

از آنجایی که در چند سال اخیر علاقه ایرانیان به اخذ این ویزا افزایش قابل توجهی داشته است، ما در این مطلب قصد داریم شما را با شرایط ویزای طلایی امارات و هرآنچه باید درمورد ویزای گلدن امارات بدانید آشنا کنیم.

ویزای طلایی امارات چیست و با چه هدفی صادر می‌‌شود؟

ویزای طلایی امارات

شما پیش از درخواست ویزای طلایی امارات باید بدانید که اصلاً این ویزا چیست و چرا دولت امارات صدور این ویزا را در دستور کار خود قرار داده است. ویزای طلایی در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و در این مدت توانسته است انگیزه اصلی بسیاری از ایرانیان برای مهاجرت به امارات باشد.

این ویزا به گونه‌ای طراحی شده که به افراد خارجی این امکان را می‌دهد بدون نیاز به اسپانسر اماراتی و با مالکیت ۱۰۰ درصدی کسب و کار خود بتوانند در امارات به کار، تحصیل یا زندگی پرداخته و از مزایا و امکانات ویژه این کشور به نفع خود بهره ببرند.

اعطای این ویزای بلند مدت یکی از برنامه‌های امارات در جهت افزایش درآمدهای غیرنفتی این کشور است. درواقع گلدن ویزا با هدف جذب سرمایه گذاران و استعداد‌های حرفه‌ای سایر کشورها به متقاضیان اعطا می‌‌شود. از زمان صدور این ویزا امارت توانسته است گامی بزرگ در راستای پیشرفت‌های علمی‌، حرفه‌ای و مالی بردارد.

این ویزا که از محبوب‌ترین و پرتقاضاترین انواع ویزا‌های ورود و مهاجرت به کشور امارات است، به سرمایه گذاران، کارآفرینان، استعدادهای خاص، نخبگان، دانشمندان، متخصصان، پزشکان و غیره تعلق می‌‌گیرد. افراد با داشتن این ویزا می‌توانند از اقامت طولانی مدت در امارات بهره‌مند شده و به همراه پدر، مادر یا افراد تحت تکفل خود به امارات مهاجرت کنند.

این ویزا به صورت ۵ یا ۱۰ ساله صادر شده و اقامت طلایی امارات به طور خودکار در صورت احراز شرایط تمدید می‌‌شود.

درواقع فرد باید در طول اقامت خود به تمامی‌ ضوابط و قوانین امارات متحده عربی پایبند باشد تا ویزای وی برای ۵ یا ۱۰ سال دیگر تمدید شود. جالب است بدانید در این ویزا حداکثر مدت اقامت در خارج امارات نیز حذف شده است. همچنین این ویزا برای اقامت در شهر‌های دبی و ابوظبی که از بهترین شهر‌های امارات هستند صادر می‌‌شود.

درمورد مدت زمان لازم برای صدور ویزای طلایی امارات باید بدانید پروسه بررسی درخواست ویزا و مدارک ارائه شده حدوداً یک ماه طول می‌کشد؛ اما به طور کلی این زمان برای افراد مختلف بنا به شرایط آن‌ها می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال اگر مدارک شما مشکل داشته باشند یا ناقص باشند، این زمان طولانی‌تر خواهد بود.

از این رو توصیه می‌‌شود برای تسریع روند اخذ ویزای طلایی کشور امارات حتماً از مشاوران و وکلای مجرب در این زمینه کمک گرفته و مدارک و مستندات موردنیاز را بی‌عیب‌ونقص برای اداره مهاجرت امارات ارسال کنید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

ویزای طلایی امارات چه مزایایی دارد و چرا تا این حد محبوب است؟

شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که چه عواملی موجب شده‌اند که درخواست برای دریافت ویزای طلایی کشور امارات در چند سال اخیر تا این حد افزایش پیدا کند؟ باید بگوییم مزایای ویزای طلایی امارات تنها به مواردی که پیش‌تر به آن‌ها اشاره کردیم ختم نمی‌شوند و این ویزا فرصت‌های فوق‌العاده بسیاری را در اختیار دارندگان آن قرار می‌دهد.

اگر قصد دارید در اسرع وقت برای دریافت این ویزا اقدام کنید، لازم است به طور کامل از مزایایی که این ویزا برایتان به همراه خواهد داشت اطلاع داشته باشید که شامل موارد زیر هستند:

  • کسب درآمد دلاری یا درآمد با درهم امارات که ارزش و سود بالایی برای ایرانیان دارد.
  • پروسه اخذ این ویزا کوتاه و غیر پیچیده است.
  • برای اخذ ویزا طلایی دولت امارات نیازی به ارائه مدرک زبان نیست.
  • افراد دارای ویزای طلایی می‌توانند از شرایط و تسهیلات همکاری با مؤسسات، شرکت‌های معتبر جهانی و بانک‌ها در امارات بهره‌مند شوند.
  • در ابتدا به شخص متقاضی ویزای ۶ ماهه داده می‌‌شود و فرد می‌تواند با آگاهی بیشتری شرایط را ارزیابی کند.
  • کسانی که از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت، ویزای طلایی کشور امارات را دریافت می‌کنند، به منظور انجام فعالیت‌های اقتصادی در منطقه معاف از پرداخت مالیات هستند.
  • در صورت فوت گیرنده اصلی ویزای طلایی، ویزای اعضای خانواده تا پایان مدت زمان ویزا دارای اعتبار خواهد بود.
  • مددکارانی که به موفق به دریافت ویزای طلایی کشور امارات شده‌اند، می‌توانند از حمایت‌های نامحدود و ویژه امارات استفاده کنند.
  • فرزندان پسر تا ۲۵ سالگی و دختر‌ها بدون محدودیت سنی تا قبل ازدواج می‌توانند تحت تکفل قرار بگیرند.
  • برای دریافت این ویزا نیازی به کسب مجوز از کارفرما ندارید.

به جز موارد بالا، این ویزا از نکات مثبت دیگری نیز برخوردار است که افراد را ترغیب می‌کند برای دریافت این ویزا ارزشمند اقدام کنند. سایر مزایای ویزای طلایی کشور امارات عبارت‌اند از:

  • سرمایه گذاری در معتبرتری سیستم‌های بانکی دنیا
  • سرمایه گذاری سودآور در زمانی کوتاه
  • عدم نیاز به حضور دائمی‌ در امارات متحده
  • امکان تمدید اقامت با حفظ تمامی‌ امتیازات
  • هویت مستقل در اقامت و کار در امارات

شرایط دریافت ویزای طلایی ۱۰ ساله

شرایط دریافت ویزای طلایی ۱۰ ساله

احتمالاً شما هم مانند هر کس دیگری که علاقه‌مند به مهاجرت به امارات است با شنیدن نام ویزای طلایی ۱۰ ساله ترغیب شده‌اید که ببینید این ویزا به چه کسانی تعلق می‌گیرد و آیا شما می‌توانید از افراد واجد شرایط برای اخذ ویزای ۱۰ ساله امارات باشید؟

در این باره باید بدانید ویزای طلایی امارات به سرمایه گذاران و افرادی با استعدادهای خاص و ویژه اعطا می‌‌شود که در ادامه مطلب به طور کامل به بررسی شرایط این افراد خواهیم پرداخت.

اخذ ویزای طلایی امارات با سرمایه گذاری

یکی از راه‌هایی که شما می‌توانید از طریق آن برای اخذ ویزای طلایی امارات اقدام کنید، سرمایه گذاری در بخش‌های عمومی‌ با حداقل سرمایه ۱۰ میلیون درهم (چیزی حدود ۸ میلیارد تومان) است. شما می‌توانید برای سرمایه گذاری در دبی از روش‌های مختلفی استفاده کنید که شامل ایجاد سپرده در صندوق‌های سرمایه گذاری، ثبت شرکت و خرید سهام هستند.

توجه داشته باشید برای دریافت ویزای طلایی ۱۰ ساله امارات نباید مبلغ سرمایه گذاری شده به صورت وام باشد؛ زیرا این موضوع از سوی کشور امارات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

علاوه بر این شما باید توانایی پرداخت بدهی مالی تا ۱۰ میلیون درهم را نیز داشته باشید. نکته مهم دیگر در این زمینه این است که مبلغ سرمایه گذاری شده باید تا حداقل ۳ سال حفظ شود و شما در این مدت زمان مجاز به برداشت این مبلع نخواهید بود.

همچنین نباید هیچ اختلاف و ادعایی درمورد سرمایه‌های شما وجود داشته باشد و لازم است حدود ۶۰ درصد از کل مبلغ سرمایه گذاری در زمینه دارایی‌های غیر منقول شما (اموالی که قابل انتقال نیستند) باشد.

شما به عنوان متقاضی دریافت ویزای طلایی امارات می‌توانید به وسیله ویزای ۶ ماهه اولیه به امارات رفت و آمد داشته و امور مربوط به سرمایه گذاری را انجام دهید. توجه داشته باشید شما سرمایه گذار عزیز بر اساس نوع سرمایه خود به مدارک زیر جهت ارائه به کنسولگری کشور امارات متحده عربی نیاز خواهید داشت:

  • شما جهت اخذ ویزای طلایی از طریق سرمایه گذاری تجاری باید گزارش مالی شرکت در سال گذشته، صورت حساب بانکی ۳ ماه گذشته، مجوز تجاری و اظهارنامه مالیاتی ۳ سال اخیر شرکت یا مؤسسه خود را به مسئولان ارائه دهید.
  • سرمایه گذاران از طریق اظهارنامه مالیاتی وظیفه دارند نامه‌ای از اداره فدرال امارات به همراه کپی از لیست اسامی‌ شرکا و پروانه تجاری شرکت خود را تقدیم کنند.
  • توجه داشته باشید اگر قصد سرمایه گذاری در صندوق‌های تجاری امارات را دارید، باید نامه بانکی شامل وجود سپرده ثابت به همراه اجاره نامه معتبر داشته باشید.
  • درآمد سالانه شما از سرمایه گذاری در امارات باید حداقل ۱ میلیون درهم باشد.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

 

خبر خوب این است که شما با داشتن ویزای طلایی از طریق سرمایه گذاری در امارات می‌توانید برای همسر، فرزندان، یک مدیر اجرایی و یک مشاور نیز ویزا دریافت کنید.

اخذ ویزای طلایی امارات برای استعداد‌های برتر

شرایط دریافت ویزای طلایی ۱۰ ساله

از دیگر افراد واجد شرایط برای دریافت ویزای ۱۰ ساله امارات باید به افراد مستعد و متخصص در زمینه‌های هنری، فنی و علمی‌ اشاره کنیم. در واقع ویزای طلایی امارات برای هنرمندان، متخصصان، مخترعین، دانشمندان و پزشکان نیز صادر می‌‌شود تا بتوانند در کشوری پیشرفته به رشد و شکوفایی بیشتری برسند.

صلاحیت این اشخاص توسط وزارت خانه‌های مربوطه در امارات مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر فرد صلاحیت کافی را داشته باشد، با درخواست ویزی طلایی موافقت می‌‌شود. از شرایط اختصاصی استعداد‌های برتر برای دریافت اقامت طلایی امارات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • محققان باید توسط وزارت علوم امارات به رسمیت شناخته شوند.
  • اشخاص خلاق در زمینه فرهنگ و هنر باید توسط وزارت فرهنگ امارات معتبر شناخته شوند.
  • مخترعین باید اختراع خود را به تأیید وزارت اقتصاد امارات برسانند و لازم است این اختراع به نحوی به ابعاد اقتصادی امارات متحده عربی کمک کند.
  • متقاضیان با استعداد‌های ویژه باید توانمندی‌های خود را در قالب یک اختراع تأیید شده یا یک تحقیق علمی‌ منتشر شده در ژورنال‌های معتبر علمی‌ به اثبات برسانند.

همچنین توجه داشته باشید ویزای طلایی امارات برای پزشکان و متخصصان تنها در صورتی صادر می‌‌شود که متقاضی حداقل ۲ مورد از موارد زیر را داشته باشد:

  • برنامه نویسان می‌توانند در صورت برخورداری از دانش و تبحر خاص از طریق دفتر هوش مصنوعی کشور امارات برای اخذ ویزای طلایی امارات اقدام کنند.
  • تنها افرادی که از مدرک کامپیوتر، مهندسی سخت افزار، هوش مصنوعی، مهندسی نرم افزار، علوم داده یا مهندسی برق برخوردار هستند می‌تواند از طریق رشته کد نویسی به ویزای طلایی دست پیدا کنند.
  • متخصصانی که در زمینه تخصص‌های مورد تقاضای امارات فعالیت می‌کنند در اولویت هستند.
  • عضویت در سازمان‌های پزشکی بین‌المللی
  • اخذ مدرک دکتری حرفه‌ای از یکی از ۵۰۰ دانشگاه مطرح جهان
  • داشتن تقدیرنامه یا گواهی معتبر در حوزه پزشکی
  • چاپ مقاله یا کتاب علمی‌ در انتشارات برجسته حوزه پزشکی
  • کمک علمی‌ در تحقیقات بزرگ پزشکی
  • حداقل ۱۰ سال تجربه کار حرفه‌ای

توجه داشته باشید این ویزا به همسر و فرزندان متقاضی نیز تعلق می‌گیرد و شما می‌توانید لذت مهاجرت به کشور امارات را به همراه خانواده خود تجربه کنید.

سؤالات متداول

۱. ویزای طلایی امارات چند ساله است؟

۵ ساله و ۱۰ ساله

۲. آیا پزشکان می‌توانند ویزای طلایی امارات دریافت کنند؟

بله پزشکان مجرب در صورت داشتن برخی شرایط از افراد واجد شرایط برای اخذ این ویزا هستند.

۳. آیا برای دریافت ویزای طلایی امارات باید مدرک زبان داشته باشیم؟

خیر داشتن مدرک زبان انگلیسی از شرایط الزامی‌ برای دریافت این ویزا نیست.

 

شرایط دریافت ویزای طلایی ۵ ساله

شرایط دریافت ویزای طلایی ۵ ساله

ویزای طلایی ۵ ساله نوع دیگری از گلدن ویزا کشور امارات است که برای ۳ دسته از متقاضیان صادر می‌‌شود. اگر شرایط اخذ ویزای طلایی امارات متحده عربی برای ۱۰ سال را ندارید، می‌توانید شانس خود را برای گرفتن ویزای ۵ ساله امتحان کنید که شرایط دریافت آن کمی‌ سادهتر از ویزای ۱۰ ساله است.

در ادامه به بررسی شرایط اخذ ویزای ۵ ساله امارات از طریق کارآفرینی، خرید ملک و داشتن شرایط دانشجو و دانش آموز ممتاز خواهیم پرداخت.

اخذ ویزای طلایی امارات از طریق خرید ملک

ممکن است شما هم مانند بسیاری افراد به‌اشتباه فکر کنید که صرفاً با خرید ملک در امارات می‌توانید ویزای طلایی امارات را به صورت ۵ ساله دریافت کنید؛ اما باید بدانید اخذ اقامت طولانی مدت در این کشور به همین راحتی نبوده و شما باید شرایط خاصی داشته باشید.

نکته مهم درمورد اخذ ویزای طلایی از طریق سرمایه گذاری ملک این است که حداقل ارزش ملک خریداری شده باید ۵ میلیون درهم (حدود ۴ میلیارد تومان) باشد.

علاوه بر این، این مبلغ را نباید به صورت وام دریافت کرده باشید و لازم است مالکیت ملک موردنظر را تا حداقل ۳ سال حفظ کنید. یک نکته اساسی دیگر در این زمینه این است که داشتن ملک قبل از اقدام جهت اخذ ویزای طلایی کشور امارات هیچ تأثیری بر روند اخذ این نوع ویزای دبی ندارد.

اخذ ویزای طلایی امارات برای کارآفرینان

اخذ ویزای طلایی امارات برای کارآفرینان

روش دیگری که می‌توانید از طریق آن برای دریافت ویزای طلایی امارات استفاده کنید، کارآفرینی و راه اندازی یک پروژه با سرمایه حداقل ۵۰۰ هزار درهم است. علاوه بر این پروژه کارآفرینی موردنظر باید از ارزش حداقل ۷ میلیون درهم برای فروش برخوردار باشد.

شما می‌توانید بعد از اخذ ویزای ۵ ساله از مسیر کارآفرینی، به همراه همسر، فرزندان و ۳ مدیر اجرایی کسب و کار خود به امارات مهاجرت کنید. از این رو شروع کسب و کار در دبی می تواند گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری شما باشد.

اگر از سرمایه بالایی برای سرمایه گذاری در امارات برخوردار نیستید، این روش می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد؛ اما باید ایده‌های خاص، جدید و اجرایی ارائه دهید تا مورد تأیید قرار گیرند.

اخذ ویزای طلایی امارات برای دانشجویان و دانش‌آموزان ممتاز

نگاه کشور امارات برای صدور ویزای طلایی صرفاً مالی نبوده؛ بلکه در حال حاضر دانشجویان و دانش‌آموزان نخبه و ممتاز نیز می‌توانند برای دریافت ویزای طلایی امارات درخواست دهند.

برای صدور این ویزا دانش‌آموزان باید از معدل بالای ۱۷ و دانشجویان نیز از معدل بالای ۱۸ برخوردار بوده و از یکی از ۵۰۰ دانشگاه برتر دنیا فارغ‌التحصیل شده باشند.

جالب است بدانید دانشجویان و دانش آموزان برجسته در صورت دریافت اقامت بلند مدت امارات، می‌توانند از این طریق برای خانواده خود نیز اقامت دریافت کنند. درواقع دولت امارات قصد دارد با فراهم کردن شرایط ایده‌آل برای رشد و ترقی افراد بااستعداد و بهره‌مندی از دانش و تخصص آن‌ها روزبه‌روز به پیشرفت بیشتر امارات کمک کند.

مراحل دریافت ویزای طلایی امارات

حال که با مزایا و شرایط اخذ ویزای طلایی دولت امارات آشنا شده‌اید، احتمالاً با این دغدغه روبرو هستید که نحوه دریافت ویزای طلایی امارات چگونه است و باید چه مراحلی را پشت سر گذاشت؟ شما جهت درخواست ویزای گلدن کشور امارات باید چندین مراحل را طی کنید که در ادامه به بررسی هریک خواهیم پرداخت.

ساخت حساب کاربری

مراحل دریافت ویزای طلایی امارات

در وهله اول لازم است به سایت ثبتنام ویزای طلایی امارات به آدرس http://business.goldenvisa.ae/ مراجعه کرده و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. سپس تمامی‌ فیلد‌های مربوط به رمز عبور و آدرس ایمیل خود را پر کنید. در قدم بعدی باید منتظر یک کد تأیید به آدرس ایمیلتان باشید.

ثبت مشخصات

بعد از ساخت حساب کاربری لازم است مشخصات فردی خود را وارد کرده و تمامی‌ مدارک لازم را در سایت بارگذاری کنید. توجه داشته باشید متقاضیان باید تمامی‌ جزئیات کار و تجربیات خود را ارائه دهند. علاوه بر این سایت موردنظر از شما درخواست می‌کند که ویدئویی ۲ دقیقه‌ای آپلود کرده و در آن جزئیات فعالیت و شغل خود را بازگو کنید.

ارسال تقاضای اخذ ویزا

در این بخش از مراحل درخواست ویزای طلایی امارات شما باید برای بررسی پرونده از سوی اداره مهاجرت و اقامت امارات متحده عربی صبر کنید؛ البته این پروسه همواره به این معنی نخواهد بود که شما می‌توانید بعد از درخواست به طور قطعی موفق به دریافت گلدن ویزا شوید.

بلکه تجربه مشاوران این حوزه نشان داده است در برخی موارد درخواست افراد برای صدور ویزا رد می‌‌شود. چنانچه تقاضای شما برای اخذ ویزای طلایی دولت امارات مورد تأیید قرار نگرفت، می‌توانید بعد از حدوداً ۳ ماه مجدداً درخواست دهید.

آماده سازی شرایط

زمانی که تقاضای شما مورد تأیید قرار گرفت، باید برای تکمیل روند صدور ویزا درخواستی مبنی بر تأیید هوایت خود برای اداره فدرال هویت امارات ارسال کنید. معمولاً بررسی مدارک در این مرحله حدوداً ۱ ماه طول می‌کشد.  بعد از آن یک آدرس ایمیل به همراه دستورالعمل‌های موردنیاز برای دریافت ویزا دریافت خواهید کرد.

در این شرایط اگر در امارات حضور ندارید، می‌توانید از طریق ویزای ۶ ماهه اجازه ورود به این کشور را داشته باشید. توجه داشته باشید در صورت مفقود شدن مدارک متقاضی، فرد تا ۳۰ روز فرصت دارد مدارک را دوباره ارسال کند و در غیر این صورت درخواست وی لغو خواهد شد.

هزینه ویزای طلایی امارات

هزینه ویزای طلایی امارات

یکی از سؤالات رایج متقاضیان اخذ گلدن ویزا این است که هزینه ویزای طلایی امارات برای ایرانیان چقدر است؟ به طور کلی این ویزا هزینه ثابتی ندارد؛ اما در حال حاضر طبق آخرین اخبار کشور امارات، شما باید برای دریافت ویزای طلایی ۵ ساله ۶۵۰ درهم بپردازید.

۱۵۰ درهم جهت تقاضا و ۵۰۰ درهم نیز به دریافت و صدور ویزای طلایی اختصاص دارد. به منظور اخذ ویزای طلایی ۱۰ ساله امارات نیز باید حدود ۱۱۵۰ درهم هزینه کنید که ۱۵۰ درهم به درخواست ویزا و ۱۰۰۰ درهم دیگر به صدور ویزا تعلق می‌گیرد.

علاوه بر این موارد هزینه‌های جانبی دیگری نیز در روند دریافت ویزای طلایی کشور امارات برای شما وجود دارند که شامل هزینه تأییدیه و ترجمه مدارک هستند و در اغلب اوقات این هزینه به ۱۰۰۰ درهم نمی‌رسد.

اعتبار ویزای طلایی امارات

دولت امارات اعتبار تمام دسته‌بندی‌های ویزای طلایی را از 5 سال به 10 سال افزایش داده و آن را به گزینه‌ای جذاب‌تر برای کسانی که به دنبال زندگی و کار در امارات هستند، تبدیل کرده است. علاوه بر این، دارندگان ویزای طلایی برای تکمیل مراحل ویزای طلایی حق دریافت ویزای چند بار ورود به مدت 6 ماه را دارند.

آنها همچنین اجازه دارند بیش از 6 ماه در خارج از امارات بمانند؛ بنابراین شما 6 ماه فرصت دارید تا وضعیت ویزای خود را تمدید کنید یا از کشور خارج شوند.

مهلت تمدید پس از انقضا یا لغو ویزا از 30 روز به 6 ماه برای دارندگان ویزای طلایی و اعضای خانواده آنها افزایش یافته است؛ از این رو مهاجران تنها در زمان تعیین شده می‌توانند وضعیت خود را اصلاح کنند یا مجبور می‌شوند که از کشور خارج شوند.

جریمه‌ها در دوره اعتبار ویزای طلایی امارات اعمال نمی‌شوند. با این حال، اگر دارنده ویزای طلایی نتواند ویزای افراد تحت تکفل خود را تمدید یا لغو کند، افراد تحت تکفل ممکن است متعهد به پرداخت جریمه اضافه اقامت شوند.

تمدید ویزای طلایی امارات

همانطور که توسط اداره فدرال هویت، شهروندی، گمرک و امنیت بندر امارات متحده عربی (ICP) تأیید شده است، اکنون می‌توانید مجوز ورود خود را به صورت آنلاین و از طریق یک حساب شخصی تمدید یا لغو کنید.

این موضوع به سندی اشاره دارد که برای اتباع خارجی که برای نهایی کردن ویزای اقامت خود وارد امارات می‌شوند، صادر می‌شود.

سیاست جدید برای موارد زیر معتبر است:

 

  • 2 ماه برای ویزای عادی یا درخواست ویزای اقامت سبز
  • 6 ماه با چندین ورودی برای درخواست ویزای طلایی

بیمه گلدن ویزای امارات

دارندگان ویزای طلایی امارات متحده عربی اکنون می‌توانند برای پوشش بیمه جامعی که بسته به عوامل مختلفی از جمله سن، سلامت، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تحت پوشش و غیره بین 2000 تا 50000 درهم متغیر است، درخواست دهند.

اعتبار بیمه ویزای طلایی کشور امارات به مدت 1 سال است و شما می‌توانید آن را به صورت سالیانه تمدید کنید. حق بیمه برای همه طرح‌های بیمه با توجه به سن و گزینه طرح انتخابی متفاوت خواهد بود و شرایط شما تعیین می‌کند که کدام طرح برای شما بهتر و به‌صرفه‌تر است.

از این رو اگر در انتخاب طرح یا چگونگی درخواست دچار تردید شدید، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی کارشناسان خبره در این زمینه استفاده کنید تا طرحی متناسب با شرایط و بودجه خود را انتخاب کنید.

مندوبی گروپ؛ همراه شما در دریافت ویزای طلایی امارات

حال که با ویژگی‌ها و مزایای قابل توجه ویزای طلایی امارات آشنا شده‌اید، برای اقدام در این مسیر به کمک مشاوران متخصص و حرفه‌ای نیاز دارید تا شانس خود را در دریافت این ویزا افزایش داده و بتوانید در یکی از توسعه‌یافته‌ترین کشور‌های خاورمیانه آینده روشنی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

مشاوران تیم مندوبی با معرفی روش‌های مهاجرتی مختلف در کنار شما هستند تا بهترین انتخاب را داشته و در کمترین زمان بار سفر بسته و به امارات مهاجرت کنید. علاوه بر این می‌توانید از دیگر خدمات تیم ما در حوزه‌های تمدید لایسنس، اخذ ویزای توریستی دبی، پاسپورت دومینیکا، پاسپورت سند لوشیا، ثبت شرکت، افتتاح حساب و… بهره‌مند شوید.

درست است که مهاجرت کردن امری سخت و چالش برانگیز است؛ اما حضور مشاورانی آگاه و دلسوز می‌تواند سختی این مسیر را به شیرینی تبدیل کرده و شما را سریع‌تر به اهداف و رؤیاهایتان برساند؛ از این رو تیم مندوبی در این مسیر سخت همراه و یاریگر شما خواهد بود.

سخن پایانی

گلدن ویزای امارات یکی از بهترین انواع ویزا‌های این کشور است که به شما اجازه می‌دهد برای مدت ۵ الی ۱۰ سال در این کشور به کار، تحصیل و زندگی به همراه خانواده‌تان بپردازید. این ویزا برای سرمایه گذاران، کارآفرینان، افراد نخبه و غیره بسیار ایده‌آل و مناسب بوده و می‌تواند بستری برای رشد و شکوفایی افراد در یک کشور پیشرفته باشد.

اگر شما هم قصد مهاجرت به امارات را دارید و به دنبال بهترین مسیر مهاجرتی و اخذ اقامت هستید، مطمئن باشید انتخابی بهتر از ویزای طلایی نخواهید داشت؛ از این رو ما در این مطلب به طور کامل به بررسی شرایط گلدن ویزای امارات، هزینه و هرآنچه لازم است در این باره بدانید پرداختیم.

سؤالات متداول

۱. حداقل سرمایه لازم برای دریافت ویزای طلایی امارات چقدر است؟

برای دریافت ویزای ۵ ساله، حداقل ۵ میلیون درهم و ویزای طلایی ۱۰ ساله، ۱۰ میلیون درهم لازم است.

۲. آیا می‌توان ویزای طلایی امارات را به اقامت دائم تبدیل کرد؟

کشور امارات اقامت دائم به افراد خارجی نمی‌دهد (مگر در برخی موارد)؛ اما شما می‌توانید تا زمانی که بخواهید ویزای طلایی را تمدید کنید.

۳. هزینه ویزای طلایی امارات چقدر است؟

ویزای ۵ ساله ۶۵۰ درهم و ویزای ۱۰ ساله ۱۱۵۰ درهم

 

خدمات اصلی مندوبی گروپ
ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی
کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سایر مقالات:

7 مرحله ثبت شرکت در امارات در2 روز+ قوانین 2024
6 روش سرمایه گذاری در دبی + مشاوره رایگان با مندوبی گروپ
ویزا‌ی توریستی دبی – معرفی 6 مورد از انواع ویزا‌های توریستی دبی
جزئیات مخارج و هزینه زندگی در دبی – 2024

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *