چه شرکتی در دبی ثبت کنیم

چه شرکتی در دبی ثبت کنیم


شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؟

چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؟ آیا می‌دانستید با ثبت شرکت در دبی، بهترین روش را برای افزایش درآمد انتخاب خواهید کرد؟ ابتدا باید بدانید که چه نوع شرکتی ثبت کنید؛ سپس جزئیات و مراحل آن را بررسی کنید. برای پیدا کردن جواب مناسب این سؤالات مهارت و اطلاعات کافی لازم است.

در این مقاله هدف ما این است که شما را با مراحل ثبت شرکت در دبی آشنا کنیم که برای شما مفید خواهد بود و به پاسخ سؤالِ چه شرکتی در دبی ثبت کنیم، خواهید رسید؛ پس همراه ما بمانید.

مطالب پیشنهادی:

ثبت شرکت در دبی
مهاجرت به دبی 
اخذ اقامت امارات
اخذ اقامت دبی
خرید ملک در دبی

مزایای ثبت شرکت در دبی

این سؤال که چه شرکتی در دبی ثبت کنیم در فکر آنهایی به وجود می‌آید که به دنبال پیداکردن روش‌ مناسب برای سرمایه گذاری در امارات هستند. قوانین مربوط به ثبت شرکت در دبی طوری است که برای ما ایرانیان مزایای قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

تعدادی از این مزایا به صورت عمومی در اختیار همه هستند؛ مانند نسبتاً نزدیک بودن فاصله ایران با دبی که نتیجه آن، رفت و آمد سریع‌تر است. در ادامه به توضیح مزایایی که کمی اختصاصی‌تر هستند، می‌پردازیم.

اخذ اقامت فوری با ثبت شرکت در دبی

ثبت شرکت در امارات با دریافت اقامت ۲ساله این کشور برابر است؛ البته امارات از این طریق اقامت دائم را نصیب شما نمی‌کند؛ بلکه شما می‌توانید بعد از اتمام ۲ سال مدارک شرکتتان را ارائه داده و اقامت خود را مجدداً برای ۲ سال دیگر تمدید کنید.

اخذ اقامت فوری با ثبت شرکت در دبی
چه شرکتی در دبی ثبت کنیم

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

مزایای حقوقی و مالی

بعد از اینکه در دبی شرکتی ثبت کردید این امکان برای شما به وجود می‌آید که در امارات حساب بانکی افتتاح کنید و به شبکه جهانی بانکی متصل شوید؛ همچنین می‌توانید در مناقصه‌های دولتی شرکت و در بازارهای جهانی آزاد تجارت کنید. شما برای شرکت ثبت شده نیازی به پرداخت مالیات ندارید.

دریافت اقامت برای خانواده

در هنگام انجام مراحل اولیه ثبت شرکت شما می‌توانید اعضای خانواده را به عنوان شرکای خود ثبت کنید؛ البته از همسر و فرزندان خود می‌توانید به عنوان همراه نام ببرید تا اجازه اقامت آنها صادر شود و میزان هزینه پرداختی در هر کدام متفاوت است.

دریافت اقامت برای خانواده
چه شرکتی در دبی ثبت کنیم

نداشتن محدودیت سنی

یکی از مزیت‌های مهم ثبت شرکت در دبی، نبود محدودیت سنی خاصی است و شما مجوز ثبت شرکت خود را در هر سنی دارید؛ اما داشتن سن قانونی لازمه ثبت شرکت هم در این کشور و هر کشور دیگری لازم است.

مطالب پیشنهادی:

کاریابی در امارات
سرمایه گذاری در امارات
ثبت شرکت در امارات 
 ویزا برای کار در امارات 
ویزای امارات

تمدید نامحدود اقامت

قبل از اتمام مجوز اقامت خود شما می‌توانید هر دو سال یک بار اسناد و مدارک معتبر شرکت خود را به سازمان مربوطه در دولت دبی ارائه دهید تا اقامت دو‌ساله شما را مجدداً تمدید کنند. برای تمدید مجدد اقامت شما، سوددهی شرکت شرط نیست و این نکته مفید و مهمی است.

تمدید نامحدود اقامت
چه شرکتی در دبی ثبت کنیم

تنوع در کاربری شرکت‌ها

در جواب اینکه چه شرکتی در دبی ثبت کنیم، حوزه و تخصص مشخصی تعین نشده و این یعنی بین اینکه در زمینه مارکتینگ، محصولات آرایشی، اجاره ملک و خودرو یا تولید محصولات فعالیت می‌کنید تفاوتی وجود ندارد. شما می‌توانید بنا به علایق و تخصص خود شرکت خود را در دبی ثبت کنید.

اجاره شرکتی به صورت فیزیکی و استخدام حتمی پرسنل و منشی لزومی ندارد؛ بلکه این امکان وجود دارد که شرکت خود را ثبت کرده و در منزل کار کنید. این مورد برای فریلنسرها فرصتی عالی است.

همچنین مشاوره با افراد متخصص شما را چند قدم جلوتر می‌اندازد و می‌توانید درباره ثبت شرکت و مهاجرت به امارات با کارشناسان حرفه‌ای ما در مندوبی مشورت کنید و بهترین تصمیم را بگیرید و به جواب سؤالِ چه شرکتی در دبی ثبت کنیم، برسید.

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

معایب ثبت شرکت در دبی

معامله دو سر برد به ثبت رساندن شرکت در دبی کمترین معایب و بیشترین مزایا را دارد؛ اما جهت اطلاع شما از چالش‌های موجود در این مسیر، نکات منفی موجود را برای شما بیان می‌کنیم.

برای حفظ و از دست ندادن اقامت خود لازم است که هر ۶ ماه یکبار در این کشور حضور پیدا کنید. در هنگام انتخاب اسم شرکت در دبی در صورت انتخاب اسم غیر عربی برای شرکت خود باید ۲۰۰۰ درهم اضافه بر سایر هزینه‌ها پرداخت کنید.

ثبت شدن شرکت شما در دبی اخذ پاسپورت امارات را برای شما به همراه نخواهد داشت و برای دریافت آن باید مراحل دیگری را انجام دهید که برای اطلاع از شرایط آن و همچنین اخذ اقامت امارات می‌توانید با متخصصان ما در مندوبی در تماس باشید.

معایب ثبت شرکت در دبی
چه شرکتی در دبی ثبت کنیم

انواع شرکت در دبی

چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؟ انواع مختلفی از شرکت‌ها را می‌توانید در دبی به ثبت برسانید و انتخاب هرکدام از آن‌ها بستگی به نوع فعالیت و مهارت شخص شما دارد. به همین دلیل در این بخش به معرفی انواع شرکت مناسب ثبت در شهر دبی که امروزه تبدیل به یکی از دروازه‌های موفقیت در جهان است، می‌پردازیم.

نوع شرکت زمینه فعالیت
۱. شرکت‌های خدماتی ارائه دهنده خدماتی از جمله زیبایی، مهندسی، فعالیت‌های پزشکی و… هستند.
۲. شرکت‌های تجاری خدمات تجاری از قبیل واردات و صادرات انواع و اقسام محصولات خوراکی، غذایی، صنعتی و… را ارائه می‌دهند.
۳. شرکت‌های صنعتی کارخانه‌ها و محصولات نفتی مثال‌های برای خدمات این شرکت‌ها هستند.

مراحل ثبت شرکت در دبی

بعد از رسیدن به جواب اینکه چه شرکتی در دبی ثبت کنیم که بتوانیم اقامت دبی را بگیریم، باید مراحل و جزئیات آن را بشناسیم. مرحله اول این است که مدارک لازم برای ثبت شرکت در دبی را برای کارشناسان ما در مندوبی ارسال کنید که مدارک زیر را شامل می‌شوند:

  • عکس با زمینه سفید
  • اسکن پاسپورت
  • عکس سلفی همراه با پاسپورت برای احراز هویت
  • ویزای توریستی

بعد ارسال مدارک و تأییدیه اولیه شما باید که به امارات سفر کنید و مراحل نهایی انگشت نگاری، امضا و… را انجام دهند. مرحله بعدی گرفتن تأییدیه از سازمان DED است که بعد از پرداخت هزینه‌های اداری توسط شما، مجوز تأسیس شرکت را برای شما صادر می‌کند.

مرحله نهایی دریافت اقامت امارات با ID card است و بعد از انجام این مراحل می‌توانید برای اقامت همسر و فرزندان خود اقدام و همچنین می‌توانید برای استخدام نیرو درخواست ارسال کنید.

در نگاه اول امکان دارد این مراحل پیچیده و گنگ به نظر بیایند؛ اما شما می‌توانید با کمک مشاوران و متخصصان ما در مندوبی در این باره و همچنین ویزای دبی اطلاعات کافی را کسب کنید.

مراحل ثبت شرکت در دبی
چه شرکتی در دبی ثبت کنیم

هزینه ثبت شرکت در دبی

مقدار هزینه راه‌اندازی شرکت در دبی برای ایرانیان به وسیله سازمان‌های مهاجرتی تعیین می‌شود؛ اما به طور میانگین می‌توانیم اطلاعات جدول زیر را در اختیار شما قرار بدیم.

شرکت خدماتی با لایسنس از ۲۰۰۰۰ درهم تا ۳۰۰۰۰ درهم
شرکت تجاری (واردات و صادرات، عمده و…) از ۲۱۰۰۰ درهم تا ۴۸۰۰۰ درهم

پیشرفت کاری در دبی با مندوبی گروپ

چه شرکتی در دبی ثبت کنیم؟ اگر شما هم به دنبال راهی برای پیشرفت و کسب درآمد در دبی هستید و می‌خواهید مسیر انجام آن را همراه با یک متخصص مهاجرت طی کنید، قطعاً مندوبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

مندوبی گروپ با کسب ۲۰ سال تجربه موفق در بیش از ۱۰۰ پروژه مهاجرتی در امارت از جمله: خرید ملک در دبی، تمدید لایسنس شرکت‌ها، اخذ اقامت و انواع ویزا و… می‌تواند تضمین موفقیت شما باشد؛ پس وقت را تلف نکنید و تماس سرنوشت ساز خود را با کارشناسان مندوبی تنظیم کنید.

سخن پایانی

در این مقاله به این سؤال که چه شرکتی در دبی ثبت کنیم پرداختیم و سعی کردیم که مطالبی جامع از راهنمای ثبت شرکت در دبی امارات را در اختیار شما قرار دهیم. تنوع شرکت‌های مناسب به ثبت رساندن در دبی، کار را برای بسیاری آسان می‌کند و برخی از آنها نیازی به تخصص خاصی ندارند.

سؤالات متداول

۱. چه شرکتی در دبی ثبت کنیم که هزینه کمتری دارد؟

شرکت‌های خدماتی

۲. آیا با ثبت شرکت در دبی اقامت دائم دریافت می‌کنیم؟

خیر اقامت ۲ساله قابل تمدید دریافت خواهید کرد.

۳. چه شرکتی در دبی ثبت کنیم تا اقامت خانواده را هم بگیریم؟

برای دریافت اقامت خانواده در هنگام انجام ثبت شرکت می‌توانید اعضای خانواده را به عنوان شرکای خود ثبت کنید.

 

شماره تماس مشاوره مهاجرت به امارات

سایر مقالات:

ثبت شرکت در دبی بدون کفیل در 6 مرحله ساده با مندوبی {هزینه}
سفر به دبی چقدر پول میخواد؟ بررسی هزینه‌های سفر به دبی در سال 2024
معرفی 10 مورد از بهترین دانشگاه های امارات متحده عربی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *